Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Battlefield 3

Battlefield 3

Battlefield 3
A legutóbbi Battlefield 3 cikkek, hírek
121 levél
Válasz 11.08.09. 22:44 #192
Oscar123
A szint ugrásokról volt már valami hír? Teszem azt sok xp kell, hogy szintet ugorj? Mert így ennek a rengeteg pontkiosztásnak is lenne értelme persze így is fura főleg a spawnolásért a pont.
4187 levél
Válasz 11.08.09. 18:59 #191
Madrac
Lehetsz benne baltas gyilkos is. De lehet betesznek egy szamurajt is.
Quoth the raven, `Nevermore.'
2767 levél
Válasz 11.08.09. 18:45 #190
manu
Mert ez késelős játék? Ha lehet benne lőni megvenném pedig.
Ragadj kapát-kaszát!
10589 levél
Válasz 11.08.09. 18:08 #189
Dark Archon
Hát az úgy tényleg baromság, hogy véletlen leader lesz. Vagy ne legyen akkor, vagy legyen a szakasz létrehozója. Ámen

Ebben a BF2 tényleg jobb volt, remélhetőleg a BC2-vel ellentétben szabályozni is lehet a tagokat, mert ott max. gyorsan beléptél a haverokkal, aztán lock.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
27765 levél
Válasz 11.08.09. 18:05 #188
LordMatteo
Eddig úgy van, hogy a squad leader véletlenszerűen lesz kiválasztva, ami WTF. Egyszerűen nem értem az elképzelést, tök random kioszt nyolc embernek leadert a játék kör elején? Vagy ha valaki csinál egy squadot, belépnek páran, onnantól ugrál az SL? Annyira kurvára logikátlan, és nem érdekel mit fogsz mondani, de a BF2 rendszere volt az oké, amikor aki megcsinálta azt a squadot, az volt a leader is, a mozgó spawn, és tudta azt is szabályozni hogy ki legyen a squadba, ki ne...sajnos semmi infó nem jött az alphából ezzel kapcsolatban, viszont az utolsó hivatalos nyilatkozat ezügyben ellentmond a pontrendszernek.

És én még BC2 LANRA megyek 2 hét múlva omájgád.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
10589 levél
Válasz 11.08.09. 17:37 #187
Dark Archon
Ez csak a csapatjátékot motiválja, mivel nem lesz gondolom itt se squad leader, ugyanannyi pontod lesz abból, hogy rád élednek, mint annak, akikre éledsz.

Kanduhrka: headshot idáig is csak +10 pont volt.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
27765 levél
Válasz 11.08.09. 17:31 #186
LordMatteo
Viccesnek vicces lesz az, amikor shotgunnal hátrafelé ugrálva kell menekülni a sok vagdalózó barom elől.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
5202 levél
Válasz 11.08.09. 17:28 #185
Skorpio90
"Viszont már várom a sok késelős idiótát, már 5 méterről hadonászni fognak a késsel azért a szaros 300 pontért." - örülj neki, így nekünk fogják szállítani a 100 pontot
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
27765 levél
Válasz 11.08.09. 16:07 #184
LordMatteo
Én inkább ezen akadtam ki: "Squad Spawn on you: 10 points". Nemár, komolyan? Kapok majd 30 pontot mert rám spawnolnak a többiek?... Bf2-ben ebből fél év alatt meglett volna a full ranglépésem, adott volna egy pontot egy spawnolásért, kb 10-15 mpként 1 pont. Nevetséges...

Viszont már várom a sok késelős idiótát, már 5 méterről hadonászni fognak a késsel azért a szaros 300 pontért.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
9326 levél
Válasz 11.08.09. 14:58 #183
Kanduhrka
Ellopni?
horrorgeeks.blogspot.com
2745 levél
Válasz 11.08.09. 14:57 #182
cygary
A késelés pedig 300? Plusz ugye ezeket el is lehet lopni a másiktól, szóval szép lesz, shotgun bekészítve.
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
9326 levél
Válasz 11.08.09. 12:56 #181
Kanduhrka
A heccsát csak +10 pont?...
horrorgeeks.blogspot.com
27765 levél
Válasz 11.08.09. 12:14 #180
LordMatteo
Kill points:
Kill enemy: 100 points
Knife kill: 300 points
Comeback kill: 60 points
Headshot bonus: +10 points
Eliminate enemy squad: +10 points
Savior bonus: +20 points
Avenger bonus: +10 points
Destroy vehicle: 200 points
Disable vehicle: 100 points
Assist points:
Kill assist: from 10 to 60 points
Spot assist: 10 points
Squad kill assist: from 10 to 60 points
Squad spot assist: 20 points
Suppressive fire assist: +10 points
Squad spawn on you: +10 points
M-COM objective points:
M-COM arm: 200 points
M-COM disarm: 200 points
M-COM destroy: 200 points
M-COM attack bonus: +20 points
M-COM defend bonus: +20 points
Support
Revive teammate: 100 points
Squad revive: +20 points
Squad Spawn on you: 10 points
Repair: +20 points
Squad repair: +30 points



Az alpha test során látott pontok összeszedve.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
20 levél
Válasz 11.08.06. 09:41 #179
7Men
http://s3.gladiatus.hu/game/c.php?uid=125548
ez egy jó játék próbáljátok ki!
27765 levél
Válasz 11.08.05. 22:28 #178
LordMatteo
A BC2-ben is ugyanilyan scriptelt rombolás volt, itt se lesz sokkal másabb.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
27765 levél
Válasz 11.08.05. 22:28 #177
LordMatteo
Előrendelési packok

Összeszedtük, milyen packkal mit lehet kapni (bár ezek nagy része Mo.-n nem elérhető, UK-ból rendelve kb ugyanannyira jön ki a költség egy-két ember szerint szállítással együtt is, franc tudja).
A kibaszás társas játék, sose feledd.
766 levél
Válasz 11.08.05. 18:21 #176
PC Dome
Új hír a játékról
Battlefield 3 - az unlock és reward rendszer
Kicsit bővebben is bemutatjuk az elérhető jutalmakat és egyéb nyalánkságokat.
766 levél
Válasz 11.08.05. 10:27 #175
PC Dome
Új hír a játékról
Battlefield 3 - újabb pre-order akció
Pár lépéssel közelebb kerülhetsz a bétához.
38325 levél
Válasz 11.07.27. 21:47 #174
kopé
Nah igen, némi reménysugár, hogy legalább több lesz mint amit eddig láttunk.

Bár ez a "Some of it" nem éppen azzal kecsegtet, hogy a kész játékban az alagút fala meg minden épület leomlik majd...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
627 levél
Válasz 11.07.27. 20:18 #173
red5
A rombolhatósággal kapcsolatban az egyik fejlesztő írta twitteren, hogy az alpha verzióban még nincs teljesen bekapcsolva ez a funkció. Itt elolvashatja bárki. Ettől még lehet, hogy csak apróságok vannak kikapcsolva, de reménykedjünk
2745 levél
Válasz 11.07.27. 12:09 #172
cygary
Nézd, értem én, nyilván nem azt várom hogy leomlasszunk mindent. De tegyük fel az a híd simán rombolható lett volna ( reméljük az is lesz), így megakadályozva a járművek haladását. Meg a tartó oszlopok is gond nélkül szétlőhetőek lehetnének, egy kis lyuk a falba és máris jobban néz ki.

Igazából nem lenne ezzel semmi baj, így is több mint más játékban: Csak sehol sincs akkora jelentősége mint amekkora média hadjárat indult a rombolhatóság miatt.
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
38325 levél
Válasz 11.07.27. 11:23 #171
kopé
azon már nem múlik.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
10589 levél
Válasz 11.07.27. 10:57 #170
Dark Archon
M-COM
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
38325 levél
Válasz 11.07.27. 10:47 #169
kopé
Bár én sem örülök neki, de ezek a dolgok valószínűleg így maradnak.
Kezdjük elég jól ismerni ezt az Op. Metro-t. Láttuk, hogy kell robbantani 1et, hogy lejuss az alagútba, egyet az alagútban, meg egyet kint a metróvonal másik végén.
Akkor most képezd el, hogy a védők fogják berobbantják a 2. N-COMM után az állomás bejáratát és ennyi volt, a támadók beállhatnak törmeléket pakolni...
Persze, a realitáshoz szükség lenne több rombolhatóságra az oszlopokról való csempepattogzásnál, de akkor meg játék nem lenne.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
254 levél
Válasz 11.07.25. 22:15 #168
mark1993
A videóban még csak az alpha változatot mutatták. Remélem ilyen szintű lesz a rombolódás:
http://www.youtube.com/watch?v=cq_E7ea61lU&feature=player_embedded
2745 levél
Válasz 11.07.25. 21:46 #167
cygary
Na látod itt a bökkenő. A lentebb linkelt gameplay marha jó volt, de rombolásnak se híre se hamva, csak úgy nyomta az RPG-t a folyosón de nem omlott be semmi. Értem én hogy nyilván multiban nem várható el rombolás, de így városi mapokon elég érdekesen fog kinézni hogy bizonyos falak jobban, mások abszolút nem omlanak le a játékmenet érdekében. Persze lehet hogy utoljára hagyják ezeket a dolgokat, de én már a Bad Company 2-ben sem dobtam magam hanyatt a scriptelt lyukakért. Ott viszont jobban nézett ki, pályákon alig pár ház volt és azok nagyjából tényleg szétdíbolhatóak voltak.
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
254 levél
Válasz 11.07.25. 21:06 #166
mark1993
Számomra mindkettő nyerő lesz. Az ArmA3 a 3D Editor miatt érdekel, a BF3 a rombolódás rendszere miatt. Mindkét játékot csak multiplayer szempontjából lehet összehasonlítani.
2745 levél
Válasz 11.07.25. 18:51 #165
cygary
Na pont ezért nem akartam felhozni ezt a témát. Aki az ARMA-t bármi más FPS-hez hasonlítja az nem tudja mit csinál, ugyanis ez egy szimulátor. Ahogy egy Need For Speedet, de még egy Gridet sem hasonlítasz teszem azt egy rFactorhoz, úgy ebbe sem érdemes belemenni. Az ARMA-hoz én sem fogok egyhamar leülni játszani, sőt most már elő se venném: Viszont tény ami tény, akkor rá voltam kattanva és ÚJ élményt nyújtott, ez a legfontosabb talán.

Mark: A kérdésed válasza már egyértelmű, nyilván a Battlefield 3 lesz a nyerő számodra mert a leírtak alapján te is játszani akarsz, nem pedig szimulátorozni, és én is így vagyok ezzel. Az ARMA-t viszont hagyjuk békén, igenis teljesen jó kis játék volt, csak másra ment rá. Azért volt ott többszáz négyzetkilóméteres terep, több száz féle légi-vízi-földi jármű, fegyver, egységmozgatások a háttérben. Az iparos meló pedig jó szó rá, nyilván egy Battlefield 3 jól össze van rakva, de közel sem ugyanannak a rétegnek szól.
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
9326 levél
Válasz 11.07.25. 18:39 #164
Kanduhrka
Értem, csak szerintem egy kissé iparos melónak tűnik- olyan semmilyen.
horrorgeeks.blogspot.com
18823 levél
Válasz 11.07.25. 18:09 #163
Peace
Engem nem zavar, alig van pár hülyeség a képernyőn.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
254 levél
Válasz 11.07.25. 17:38 #162
mark1993
A Battelfieldben is ugyanúgy van ballisztika mint az ArmA sorozatban. A BF3 abból a szempontból jobb, hogy ott minden fegyvernek egyedi tárazási animációja van, ill. "alapból" vannak a játékmódok, amikhez csak szerver kell. Armában sokat kell szenvedni míg elkészül a domination küldi.
9326 levél
Válasz 11.07.25. 17:30 #161
Kanduhrka
Ez igaz, csak épp az Arma 2 egy mezei gépen meg se moccan...
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 11.07.25. 17:28 #160
Kanduhrka
Csak ez a HUD még mindig iszonyatosan gagyi...
horrorgeeks.blogspot.com
51 levél
Válasz 11.07.25. 17:01 #159
H0PE
Igen, a DLC-vel akarnak minket később lehúzni ez sajnos látszik és nem örülök neki, viszont valszeg van még pár játékos rajtunk kívül akinek az alap game meg talán 1-1 dlc elég lesz szóval attól én nem félek hogy nem lesz kivel játszani.

Én tényleg megnéztem az Arma játékokat, de nekem nem jöttek be, a feeling szempontjából szerintem a BF3 a nyerő(bb). Élethűség... Már ez is sok néha, ami a BC2 ben van, ennél élethűbb lövést, mozgást már sokallok. De nem is vagyok vérprofi, aki annyi felé tud figyelni, annak biztos jobb az Arma3.
H0PE
2745 levél
Válasz 11.07.25. 17:00 #158
cygary
Igen, én is a multira gondoltam, bár mivel a képed ARMA gondolom már játszottál vele. Nézd, a Battlefield 3 egy akciójáték lesz, Bad Company 2 szinten, ami azt jelenti hogy bőven nem reális. Az ARMA3-ban minden fegyver ballisztikája pontosan vissza van adva, és a legközelebb áll a katonai gyakorlóprogramokhoz, persze egyszeri halandóknak gyártva.

SDK: Tulajdonképpen az a program amivel saját pályákat csinálhatsz.
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
254 levél
Válasz 11.07.25. 16:23 #157
mark1993
A hasonlításnál a 2 játék multijára gondoltam. Az SDK mit jelent?
2745 levél
Válasz 11.07.25. 16:15 #156
cygary
Az ARMA3 egy szimulátor lesz, a BF3 labdába se rúghat mellette realitás terén, kezelhetőség és a szó szoros értelmében vett játékélmény terén pedig fordítva. A limited edition-t is megkapják majd elvileg a többiek, csak később, a bétát még várd meg vele szerintem.

UI: Nincs SDK, nem is lesz pályaszerkesztő. Hivatalos álláspont szerint megjelenéskor nem lesz, józan ész által diktálva pedig nyilván később se, mert DLC-k jönnek helyette.
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
254 levél
Válasz 11.07.25. 15:57 #155
mark1993
A limited megéri a Back to Karkand DLC és az 1000 ft-os mw3 kedvezmény miatt. A normálhoz külön kell megvenni Back to Karkandot.
Szerintetek melyik lesz jobb? Az ArmA3 vagy a BF3?
51 levél
Válasz 11.07.25. 15:37 #154
H0PE
Én azt akartam rendelni hisz ugyan annyiba kerül előrendelésben mint a normál. De aztán megláttam hogy egy hónappal későbbi a megjelenése, és iziben megrendeltem a normál dobozost.
H0PE
254 levél
Válasz 11.07.25. 15:20 #153
mark1993
Remélem lehet hozzá saját pályákat készíteni hozzá ill. lesz benne éjszakai pálya.

Ki rendelte meg a Limited editiont?
18823 levél
Válasz 11.07.25. 15:11 #152
Peace
Egyre jobban tetszik, még az is lehet, hogy befizetek rá...


Régen sokat CoD-oztam az első és második résszel neten, de most már jó ideje hanyagolom az FPS témát, ez viszont nagyon bejön.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2745 levél
Válasz 11.07.24. 14:52 #151
cygary
A 16-24 fős szerverek semmiben sem jobbak a 32-eseknél, attól még a játék mozgatórugója és fejlesztői döntései mit sem változnak. De nem megyek bele a vitába, mert rajtam kívül úgy látszik mindenki odavan a BC2.5-ért. Remélem a béta még a szkeptikusokat is meggyőzi.
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
10589 levél
Válasz 11.07.24. 14:14 #150
Dark Archon
Miért, BF2-ben nem lehetett pofán kenni bárkit rakétával? De. Meg aztán neked se tiltja meg senki, hogy ugyanazt csináld. Mint ahogy azt se, hogy 16-24-es szerverekre menj s mindjárt nem tapasztalod az általad leírtakat.

Amúgy jól csinálja az EA, csak ki kell adnia a BC2-t más címmel, itt-ott foltozgatva és máris mindenki örömujjong. Tisztára ua., mint amit a MS csinált a Vista után a Win7-tel.

LM: visszanézve az archivumot, azért volt sikerélményem BF2-ben is: 1 2
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
38325 levél
Válasz 11.07.23. 15:59 #149
kopé
Igen ez lejött, ezért írtam bele a dologba az S&D szálat.
De hát ez az idő kb felér a fehér zászlóval.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
27765 levél
Válasz 11.07.23. 15:54 #148
LordMatteo
Publikon nem sokat próbáltam, de ott nagyon rossz, waron pedig a BC2 ebben jobb, mint a cq-ban, legalábbis ahogy elnézem a meccseket, amiket játszanak.

Amúgy az M-comot "vissza lehet foglalni", ugyanis először élesíteni kell, azután egy kis idő elteltével robban, addig viszont le lehet állítani a robbanást a védő csapatnak. Persze ha felrobbant, nem lehet visszaépíteni, vagy ilyesmi.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
38325 levél
Válasz 11.07.23. 15:49 #147
kopé
Igen-igen, ebből a megközelítésből ez a rush már önmagában egy FbF+S&D keveréknek tűnik, ami alapvetően jó war-felépítést biztosíthat, bár az 50 ticketet kevésnek érzem. Bár, mihez képest, csak 50 ticket van, viszont nincs "visszafoglalás".
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
27765 levél
Válasz 11.07.23. 15:41 #146
LordMatteo
"Ahogy elnézem megoldották egy szinten a spawncamp kérdését - ami mint tudjuk sokszor okozott problémákat, hogy mást ne említsek Karkandon USMC-bázisok kempelése -, méghozzá úgy, hogy a támadó/védő csapatnak nem ugyanakkora a bejárható terület, a deploy-arénába nem léphetnek be a támadók, ezt egy jelentős fejlődésnek érzem élvezhetőség és kiegyenlítettség szempontjából. "

>> ehhez venném hozzá, hogy Rush modban ugye a támadó csapatnak 50 ticketje van, amíg az elfogy, ki kell ütniük a két M-com állomást (tkp. két, egymáshoz közeli zászló), ami a területék szélén van, ha sikerül, akkor új terület nyílik meg nekik (a védőknek is), ahol újabb két M-com van, a támadók pedig megkapják újra az 50 ticketet + ami még megmaradt (védőknek végtelen van végig). Persze publikon a sok sniper miatt a támadó csapat csak szenvedni tud, de a csak-a-foglalható-zászló-látszik nagyon jó, és játékmenetben az egyik legjobb újításnak tartom; ha hozzáadnék Bf3ban egy esetleges elkészülő warmodhoz, mint flag-by-flag szerverbeállítást, az nagyon nagy piros pont lenne, és tényleg e-sport felé nyitásnak tekinthetném.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
38325 levél
Válasz 11.07.23. 13:36 #145
kopé
Nem is olyan rossz, a felszerelés-kiválasztás rendszere tetszik, ámbár a mindenfelé felszentségelt rombolhatóságban enyhén csalódtam, persze egyértelmű, hogy nem lehet mindent lerombolni, mert 2 C4 a metró kijáratához és ennyi volt a meccs, a támadók nem tudnak kijönni, de az, ahogy lövöldözött összevissza a házban és semminek semmi baja, csak pár fekete folt, na attól picit többet vártam.

Amúgy egész élvezhetőnek és pörgősnek tűnt. A játékmenet tetszik, mondjuk amikor ráközelített az M16-al és úgy lőtt, a teljesen nulla visszarúgás számomra picit szembetűnő volt, és így ránézésre nagyon pontos is volt.

Ami még feltűnt már 1-2 előző videóban és most megint, és nagyon örülök neki:
Ahogy elnézem megoldották egy szinten a spawncamp kérdését - ami mint tudjuk sokszor okozott problémákat, hogy mást ne említsek Karkandon USMC-bázisok kempelése -, méghozzá úgy, hogy a támadó/védő csapatnak nem ugyanakkora a bejárható terület, a deploy-arénába nem léphetnek be a támadók, ezt egy jelentős fejlődésnek érzem élvezhetőség és kiegyenlítettség szempontjából.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
2745 levél
Válasz 11.07.22. 23:01 #144
cygary
Nekem se nem volt sikerélményem a BF2be, se nem találtam túl szórakoztatónak de nem volt vele gond, másoknak tetszett, sőt LM-ékkel még infantry onlyztam is, nem volt rossz.. Attól hogy egy játék neked nem jött be, még nem biztos hogy baj lenne ha 2012-ben kijönne normális hitboxszal. Ja, hogy azon röhögsz hogy valakinek mondjuk nem hiányzik az hogy Carl Gustavval pofán kenjék 2 méterről, meg hogy a tankokkal mindenki a pálya másik feléről kempeljen mert szarrá C4ezik az nem gond, és az se hogy ilyen formában az engineer kaszt értelmetlen, de se az offenzív, rusholó assault kaszt ammodobálása, sem pedig a divatos golyóizzadásos medicelésnek nincs túl sok értelme.

Tököm tele van már azzal hogy a Bad Company 2 vadhajtásban nevelkedett multizók ömlengenek a még el nem készült játékról, és fikáznak mindenkit akinek nem tetszik hogy a harmadik rész a CoD tábor felé is nyit. Legyen az régimotoros BF fan, vagy mondjuk én, aki nem a pofádba villanó érmeket, pontokat és mértéktelen effektparádét várna ettől a szériától. Mert arra ott az Activision malaca.
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
627 levél
Válasz 11.07.22. 21:37 #143
red5
Újabb 9 percnyi alpha trial videó

Ezen lehet látni a kaszt- és fegyverválasztás menetét is.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.