Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Készül a BioShock: Infinite (Hírek)

BioShock Infinite

BioShock Infinite
A legutóbbi BioShock Infinite cikkek, hírek
3278 levél
Válasz 10.08.16. 12:31 #17
somesz83
Szerintem teljesen fasza. Nincs ezzel semmi gond. Most nem az '50 - '60 -as évek futurista világát veszik alapul, hanem a '10 -es évekét. Egy baromi szép látványvilág és művészeti megvalósítás lehet belőle. Szeretem az ilyen retro - futurista dolgokat.
14264 levél
Válasz 10.08.15. 22:42 #16
balays82
Szerintem sem véletlenül maradt Bioshock a játék neve, azon túl persze, hogy ez a név ma már alapból jelent jó néhány százezer biztos vásárlót. Ugyanakkor a trailer elején a Big Daddy figura széttaposása elég egyértelmű utalás arra, hogy Rapture víz alatti világához nem fog kötődni a játék, hanem az alapokat megtartva egy egészen más fejlődési útvonalon indulnak el a készítők. Nyilván ez volt az oka annak is, hogy a Bilshock 2-höz sem volt közük.
1431 levél
Válasz 10.08.15. 19:17 #15
-T0ng-
Bocsánat egy javítás...A Rapture modellel kapcsolatban tévedtem, rosszul emlékeztem a trailer-re. ettől függetlenül a lényeg marad. Ez Bioshock akármelyik oldalról nézzük, az más kérdés, hogy van akit zavar, hogy a helyszín most nem Rapture lesz, hanem a játék univerzumának egy másik helyszíne egy másik időben.
1431 levél
Válasz 10.08.15. 19:13 #14
-T0ng-
Nem ez az első honlap, ahol a fórumon ilyen reakciókkal találkozom a Bioshock: Infinite-tal kapcsolatban. Számomra érthetetlen, hogy miért idegenkedik mindenki az ötlettől, hisz korántsem áll olyan messze Rapture-től Columbia, mint elsőre tűnik.

1., Először is Madrac kollégának szeretnék gratulálni. A játéknak magának köze van a Bioshock-hoz, és ez nem csak a címben és a fejlesztő kiléte miatt: Bár nem egy direkt elő sztoriról vagy folytatásról van szó, de a Bioshock világában játszódik. Nem véletlenül találunk majd a játékban plazmidok jelenléte, és az a szép kis Rapture makett a trailerben...

2., A Bioshock első két részében, nem Rapture volt a téma, sokkal inkább egy eszme és egy álom bukása. A tökéletesség tökéletlenségének bemutatása. Ami infókat eddig lehetett hallani az új részről, az alapján témájában tökéletesen illik a sorozatba: Egy tündöklő város az égben, a hazafiasság jelképe, de mi történik, ha a hazafiasságot túlzásba viszik...

3., Elnézést a következő kijelentésemért, és nem sértésnek szánom, de az már egyfajta igénytelenség, ha egy játékos nem vágyik arra, nem látja szívesen, ha kedvenc sorozatába újításokat visznek.
Splinter Cell, Prince of Persia...ezek szintén olyan címek, ahol a készítők újítani akartak, és a próbálkozások csak azért keltettek visszatetszést a játékosok körében, mert az új részek másképp néztek ki, mint amit előtte megszoktak.

Szerintem nyitottabbnak kéne lenni és örülni. Vagy ma már mindenki annak örülne, ha a kedvenc sorozatról lehúznának hatszáz ugyanolyan rókabőrt?
10984 levél
Válasz 10.08.15. 19:10 #13
VodevilX
Az easter egg féle utalásoktól még megmaradhat, teljesen függetlennek a másik 2 résztől. Én olyan direkt utalásokra gondoltam, amik ténylegesen összekötnék bármi módon.
De igazából teljesen lényegtelen, hogy történetileg van e köze egymáshoz, gyakorlatilag úgyis ugyanaz lesz, csak más "díszlettel".
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2745 levél
Válasz 10.08.15. 18:11 #12
cygary
A kislány helyett van egy felnőtt nő aki a társunk lesz a játék során, és láttunk egy Big Daddy-re hasonló szörnyet. Még mindig nem értem miért ne fejlődhetne ebbe az irányba a sorozat, a Bioshock játékmenet és érdekes világa megmarad csak átalakul. Mielőtt kiássuk a sírját még várjunk egy kicsit, összvissz egy hangulatos trailert láttunk, semmi többet.

Project Nomad pedig ehhez képest azért jóval szerényebb, és ott nem is volt szó egy komplett városról az égben...
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
11699 levél
Válasz 10.08.15. 18:00 #11
.:[Kain]:.
én vágom a SS2-t, de elővenni már biztosan nem fogom/tudom, nem mai darab, és annyi új játék van, amivel még nem játszottam, hogy nincs szükségem rá, hogy 15-20 éves gammákat rángassak elő a múltból.

a SS3 ötletét viszont abszolúte támogatom, de hát ezért is mondtam, hogy térben és időben is át kéne már lépni másik irányba, ne mindig ezt az 1950-es éveket nyomassák, mert jó-jó a Dream-Dream, de azért néha mást is meg lehetne ilyen környezetben eleveníteni.

"semmi utalás nem lesz visszamenőleg."

hát én egy olyan animot láttam, amiben több is volt, de biztos csak nekem mutatott mást a videólejátszó
de komolyan, ha már a neve is bioshock, az idő is passzol, különleges képességekre tehetünk szert, ugyanúgy kislány-nagyfiú(nagypapi) koncepcióra építenek in-game, és már az introban is van utalás, akkor miről beszélünk?
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
10984 levél
Válasz 10.08.15. 10:24 #10
VodevilX
Gondolom ez csak annyi, hogy semmi utalás nem lesz visszamenőleg.

De miért nem akarja már végre valaki a System Shock 3-at megcsinálni?

SS2-t például ajánlani is tudom, ha nem ismered. A BioShock koncepció nagyrészt arra épül, viszont az térben és időben: űr sci-fi a jövőben. Egy hatalmas űrhajó, tele mutánsokkal, és fantasztikus atmoszférával.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
11699 levél
Válasz 10.08.14. 19:45 #9
.:[Kain]:.
"A 2012 során megjelenő játéknak nincs köze a sikeres BioShock sorozathoz"

obvious fail?

a neve is csak azért bioshock akkor, hogy többen vegyék. mindenesetre tényleg "izzadság szagú" a dolog, el kéne kicsit menni másik irányba térben és időben is egyaránt, mindenesetre az egész ötlettelenséget félretéve valószínűleg jó játék lesz, bízom a fejlesztőkben.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
4178 levél
Válasz 10.08.14. 18:58 #8
U.R.H.
Azért várjuk ki a végét.
14264 levél
Válasz 10.08.13. 14:53 #7
balays82
Inkább ez, mint valami tüdőbaj.
4187 levél
Válasz 10.08.13. 14:48 #6
Madrac
Munkakori artalom hogy sok jatekra emlekszem.
Quoth the raven, `Nevermore.'
14264 levél
Válasz 10.08.13. 14:31 #5
balays82
Szerintem nem hagyott olyan mély nyomokat maga után, hogy még nyolc évvel a megjelenését követően is mindenki emlékezzen rá. Pedig az is egy érdekes koncepció volt, de a megvalósítás lehetett volna jobb is.
4187 levél
Válasz 10.08.13. 14:15 #4
Madrac
"és azt se felejtsük el, hogy játékban erre még szintén nem volt példa."

Project Nomads?
Quoth the raven, `Nevermore.'
2745 levél
Válasz 10.08.13. 10:12 #3
cygary
A repülő város ha meglepődsz ha nem, nyers koncepció volt, szóval ott is játszódhatott volna a játék. Emellett a két játéknak semmi köze egymáshoz ahogy a másik topikban le is írták. De oké, csak nézz rá a Bioshock 2-re, a Rapture nem lesz képes egy harmadik részt kitölteni, mert egyszerűen eldurrogtattak minden puskaport. A légi város pedig szerintem abszolút jól néz ki, és azt se felejtsük el, hogy játékban erre még szintén nem volt példa.
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
42 levél
Válasz 10.08.13. 09:12 #2
Lemon75
KÉP

Hát én is meglepődtem... Csak mondjuk nem annyira pozitívan. Most komolyan ez a nagy ötlet?! Csináljuk meg ugyanazt csak most nem a víz alatt hanem az égben? Nem mondom, hogy ettől még ne csinálhatnának belőle egy jó kis játékot, de ez a repülő város dolog nagyon erőltetett, "izzadságszagú".
"Megélheted a száz évet, ha lemondasz mindarról, ami miatt megérné megélni a száz évet."
38 levél
Válasz 10.08.13. 07:37 #1
joey0119
Hűű!Meglepődtem!
766 levél
Válasz 10.08.13. 07:37
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Készül a BioShock: Infinite (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.