Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» StarCraft II: Wings of Liberty (Ismertető)

StarCraft II: Wings of Liberty

StarCraft II: Wings of Liberty
A legutóbbi StarCraft II: Wings of Liberty cikkek, hírek
3 levél
Válasz 11.10.01. 19:28 #87
sonorforce3007
Sziasztok!!!!

Olyan kérdésem lenne hogy rá megyek az install exére és látom az egeren hogy tölti aztán leáll és nem csinál semmit, ha tudnátok hogy mi a problémám akkor légyszives írjátok le.

A válaszokat ekőre is köszönöm!!!!!

Üdv.
6 levél
Válasz 11.07.20. 17:01 #86
frankenstein
SZAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
127 levél
Válasz 10.08.31. 18:36 #85
bali000
ne offoljátok már szét a topikot
10 levél
Válasz 10.08.31. 17:13 #84
karpatika
Tök egyetértek azzal amit írtál. 1 kérdésem lenne: te magyartanár vagy?
Live well, its the greatest revenge. Talmud
18 levél
Válasz 10.08.29. 09:54 #83
Silenzio
Egen, az meg germán-pogány, fogalmam sincs a wiki szócikk, amire tegnap direkt rákerestem (tündék), ezt miért nem említi. Szorribáttdet ha valakit összezavartam.
4187 levél
Válasz 10.08.29. 02:53 #82
Madrac
Elf
Tündér
Nekem ez uj info lenne, hogy tolkien talalta ki az elfeket.
Quoth the raven, `Nevermore.'
18 levél
Válasz 10.08.29. 01:43 #81
Silenzio
Nem jó a megközelítésed.

A fantasy-ről homályos ismereteim vannak ugyan, de mint műfaj, mind a születése, mind a mibenléte kérdés. Én még abban sem vagyok biztos, hogy létezik egyáltalán ilyen műfaj. Tán irodalmi prototípusa a Hobbit, illetve A gyűrűk ura, aztán a D&D világ, majd a filmek, regények, játékok tucatjai. De ez mégsem pontos. Mitológiai témákat feldolgozó filmek, eposzi/mesei elemekkel már a XIX. század végi-XX. század elején voltak, mivel az ebben szereplő lények és sémák a kollektív tudattalan részei, hót mindegy, miféle variánsaik fordulnak elő! Mikor A gyűrűk ura kijött, Hollywood legnépszerűbb műfaja a western mellett a történelmi-mitológiai peplum film volt. Ezek általában ókori mítoszokat és eseményeket dolgoztak fel, jó adag mesével körítve alkalmasint. Tolien egységes világképzetében volt újító, nomeg abban, hogy a romantikusok után végre valóban sikerült mindezt a szépirodalomban meghonosítani.

A mesei lények többsége, a tündér, a törp, a kobold, stb. közkincs. Nincs eredete, nincsenek egyértelmű első könyvek, vagy ilyesmi. A közhiedelemmel ellentétben az orkok és a trollok sem szerzői védjeggyel rendelkező karakterek. Előbbiek a római időkig vezethetők vissza, utóbbiak a skandináv mondakör lényei. Egyedül az egy szem tündék (elfek) Tolkien édesgyermekei, az más kérdés, hogy ők kb. az eltelt 50 év legnépszerűbb fantay lényei.

Szóval: ki lopott kitől? Már a kérdés feltevésének sincs értelme. Ezek jungi archetípusok, variánsai 1000 meg egy helyen megtalálhatók, de mind a globális popkultúra közkincsei, szerzői jogokat kiterjeszteni rájuk lehetetlen. A Warcraftra mondják a Blizzardot fikázók, hogy Warhammer koppintás, ennél fogva a Starcraft bizonyára Warhammer 40000 koppintás. Szűkebb értelemben lehetnek direkt átfedések, de a koppintás -mint olyan- egy egyetemességénél fogva ELCSÉPELT és recirkuláló kultúr-világban értelmetlen fogalom.

Egy adalék: az élőhalottaknak rengeteg megjelenési formája van, a vámpírmítoszok többezer évesek, a kísértetek úgyszintén. Egyetlen lény van csupán, ami esetleg, legfeljebb csak a romantika (Frankeinstein) gyermeke, a zombi. De mai értelmében csak az 1920-as években jelent meg, az irodalmi alapot pedig a '30-as évektől rögtön követték az első filmek! Remélem sikerült pár dolgot tisztázni.
10 levél
Válasz 10.08.27. 10:20 #80
karpatika
Hogy egy kicsit visszakanyarodjunk, szerintem a protossok tisztára az Alien-re hasonlítanak. a Protoss-zerg hibrid meg a csápos geci a Függetlenség napjából, aki kinyírt mindenkit a laborban. Na igen, mára már mindent kitaláltak.
Live well, its the greatest revenge. Talmud
4187 levél
Válasz 10.08.24. 14:32 #79
Madrac
Azert nem adnak minden dicsoseget oda a german mitologianak, a kelta legalabb akkora hatassal birt. Gondolj csak a tunderekre, a bansheere, a gyerekcsere tortenetekre es sok masra. De ugy erzem kezdunk elmenni offtopicba.
Quoth the raven, `Nevermore.'
342 levél
Válasz 10.08.24. 14:30 #78
harras125
Off, de ha már téma, akkor ott van a legeredetibb Beowulf-legenda, az 1500 éves mítosz.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
342 levél
Válasz 10.08.24. 14:29 #77
harras125
Még jó.....
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
18 levél
Válasz 10.08.24. 11:58 #76
kaltwerke
Annál egy kicsit több. Az ősi germán mitológia részei, megannyi istennek, félistennek hitt lénnyel karöltve. A germán mitológia a mai napig rengeteg követővel bír, főleg Németország, Norvégia, Svédország, Dánia és Izland területén. Ez még jócskán a keresztényi idők előttről való monda történet. Minden, ami ma fantasy, az onnan származik, benne van az összegyűjtött Edda-versekben, melyet Izlandon adtak ki újból könyv formájában. 2011-ben mutatják be Thor (a mennydörgés a termékenység és a vihar Istene) filmet, Kenneth Brannagh-al, ott mindenki képet kaphat erről az ősi világról, aki pl. lusta elolvasni mérhetetlen mennyiségű anyagot a témával kapcsolatosan.
441 levél
Válasz 10.08.24. 11:52 #75
TurboX
Kár hogy nem sikerült megragadnod a posztom lényegesebb elemeit
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
10 levél
Válasz 10.08.24. 11:27 #74
karpatika
A trollok, orkok manók vámpírok stb 90%-a népi kitaláció.
Live well, its the greatest revenge. Talmud
441 levél
Válasz 10.08.24. 10:25 #73
TurboX
Akár vissza is mehetnénk a "fantasy" mint műfaj megszületéséig, az első regényekig melyekben először szerepeltek élőholtak, trollok, orkok és egyéb természetfeletti furcsa teremtmények. Majd ismét fel lehet tenni azt a kérdést hogy vajon ki "lopott" (bár ebben az esetben mellőzném ezt a szó használatát, helyesebb lenne az ötletfelhasználás kifejezés) kitől. Részemről értelmetlen a dolog.
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
10 levél
Válasz 10.08.24. 09:20 #72
karpatika
Ez megint egy olyan kérdés, hogy mi volt előbb a tyúk vagy a tojás? A WH40k is a 20. század sci-fi irodalmából merített ötleteket. (zárójelben jegyezném meg, hogy a Világok harca nem Tom Cruise-zal kezdődött, mint ahogy az erőpáncélos ember katonák is megjelentek 1-2 Asimov / Lem könyvben)
Live well, its the greatest revenge. Talmud
410 levél
Válasz 10.08.24. 00:08 #71
Bozotszály
Imádom a Starcraftot, de azért be kell vallani, hogy hát na de.....igen rengeteget loptak a Wh40k univerzumából... Erőpáncélos emberi katonák...Zerg-Tyranida párhuzam...meg jópár apróság még. De nem csak ebből loptak, de az alapokat igen.
"Whore" is just another way to say "I love you"!
10 levél
Válasz 10.08.23. 20:39 #70
karpatika
Azért azt állítani, h az univerzum lopott lenne, szerintem erős túlzás. Ahogy drága magyartanárom mondaná: "vannak benne intertextuális utalások"
de azért nem ez a jellemző
Live well, its the greatest revenge. Talmud
4187 levél
Válasz 10.08.23. 19:28 #69
Madrac
"kolosszusoknak nevezett tripodokkal bogarakat grillezni, illetve visszaeső piromániás gyújtogatókat katonaként alkalmazni?"

Gondolom a lopott univerzumuk eredetijeben a Warhammer 40kban. Nem baj, az is kap par jonak igerkezo jatekot mostanaban.
Quoth the raven, `Nevermore.'
10 levél
Válasz 10.08.23. 19:10 #68
karpatika
Ha megengeditek, én is szólnék pár szót a játékról. 17 vok, és sajna a Starcraft első része kimaradt az életemből. (Azért párszor haverokkal toltuk, de akkoriban vhogy nem jött meg hozzá a kedvem.) Viszont mindig is szerettem a stratégiát, az Age of Empires / Wonders sorozaton át az Afrika Korps vs desert Ratsen és a Total War szérián át természetesen a Warcraft 3-ig. Az utóbbival még ma is le-le ülök jáccani. De mi is a véleményem erről a Starcraftról? Nos, én epekedve vártam. Osztálytársakat faggattam az előtörténetről, fórumot olvastam trailert néztem. Amikor az első pár küldetést lenyomtam (single), akkor semmi, de abszolút semmi változást nem tapasztaltam. Aztán szépen sorban jöttek az izgalmasabb melók, a vonatrablás, a lávás hely meg a "zombi apokalipszis". Az is tetszett, h vannak döntési lehetőségek, mini-game egyéni fejlesztási lehetőségek, és hogy végre valahára kapunk valamit a mellékküldikért is.Ja és persze a történet, amire ráfoghatjuk hogy csavaros, de azért nem egy krimi (itt jegyezném meg, hogy egyes karakterek kifejezetten jól sikerültek pl. Tychus és Horner, míg Gabriel Tosh nekem egy kicsit erőltetett volt.)
A legnagyobb negatívum a single után nekem az, hogy az uccsó egy szimpla bázisvédelem volt, ami valljuk be, egy kis gyakorlás után hardon is lemegy.
Végülis, én azt mondom mindenképpen 8.5-9 (mondom ezt azért, mert ennyi év után az újdonság erejével hat). Mert hát hol máshol mondja nekem egy csatahajó kapitánya, h: "The guns are loaded. And so am i!", hol lehet kolosszusoknak nevezett tripodokkal bogarakat grillezni, illetve visszaeső piromániás gyújtogatókat katonaként alkalmazni?
Live well, its the greatest revenge. Talmud
2743 levél
Válasz 10.08.21. 16:03 #67
Aryx
Ennyire azért nem mondtam meg a frankót. (Amúgy meg most engedtek 500 HUF-ot az árból, hurrá, lehet tömegével rendelni!)
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
2743 levél
Válasz 10.08.20. 00:53 #66
Aryx
Ha már körökre osztott, akkor (bár nem próbáltam ki valami sokat) személyes örök kedvencem a Battle Isle 2 marad. Mindent eltaláltak benne. Ez egy sci-fi TBS volt, elképesztő hangulattal és realizmussal. Nem elég, hogy itt az egységeinknek rendesen fogytak a lőszereik, de az üzemanyagjuk is, így nem lehetett csatába vonulni az utánpótló egységek nélkül. És mondanom sem kell, hogy a legfontosabb egység a tartálykocsi volt, amit egyben a legkönnyebben lehetett kilőni.
És még nem is szóltam az egyéb részletekről. Ha leesett a hó, a lánctalp-mentes egységek biza könnyen ott ragadhattak a hóban. Ráléphettünk a jégre is, ám ha a meteorológiai előrejelzés bejelentette, hogy hamarosan napsütés várható, nos, pár kör múlva mindenki megfulladt, aki nem menekült el a jégről. Földi, vasúti, légi, vízi és vízalatti egységeink egyaránt voltak, de itt tényleg vigyázni kellett rájuk – azon túl, hogy folyamatosan szinteket léptek, egy SC-vel vagy C&C-vel ellentétben nem gyárthattuk őket ezresével. Lehet kövezni, de én ezt az 1993-as, vektorgrafikás förtelmet egy picit többre értékelem a milliók által játszott StarCraft-tal.
Az ajánlásokat köszi, pár címnek majd utána járok.

____________________

Blizzard-téma: újabb MMO? Szuper... én tényleg nem hiszem azt, hogy mostanában divatból illetnék a Blizzardot "elkurvult" jelzőkkel. Mintha nem szedték meg volna magukat eléggé a WoW-on... Isten ments az MMO-któl, de ha kisebb fejlesztők meglépték azt, hogy havidíj-mentes online játékot adjanak ki, a sokmilliós Blizzard miért nem volt képes erre? Nos, pontosan azért, mert ők a Blizzard, megengedhették maguknak. Elképzelni sem tudom, hogy egy olyan WoW, amit csak egyszer kellett volna megvenni, milyen kihatással lett volna a játékpiacra.
A Blizzard-nál talán úgy gondolják, hogy a játékok esetében az interneté a jövő – kár, hogy szerintem tévednek. Mintha nem hemzsegnénk már így is az online játékoktól. Tizensok éve sokkal nagyobb élmény volt úgy multizni, hogy gyakorlatilag egy géphez tömörült a társaság, szinte egyik fél sem fért hozzá rendesen a billentyűzethez, mégis remekül lehetett szórakozni. Rendben, ez így mostanra már elavult, maradjunk a LAN-nál. Ööö, inkább mégse, mint kiderült, a LAN szintén elavult. Regisztráljon inkább mindenki a battle.net-re, utalja az összegeket a Blizzard-nak, hogy egy szebb világot építsünk fel, köszönjük támogatásukat. Remek. Olyan szakik dolgoznak a Blizzard-nál, akik képesek remek történeteket és játékkoncepciókat kiötleni, mégis ezt az egész lélektelen online-univerzumot erőltetik.
Egyáltalán nem csodálom, hogy Bill Roper-ék otthagyták az egész Blizzard-ot (megunták, hogy nem valósíthatják meg a saját ötleteiket). Ne értsetek félre, itt nem arról van szó, hogy szemét Blizzard, miket nem képzelnek, fujj-fujj... inkább arról, hogy tetszik vagy sem, a Blizzard is beállt abba a sorba, mint amibe jópár évvel ezelőtt mondjuk az id. Carmack-ék cége szintén képes lenne arra, hogy alapjaiban reformálja meg a mai műanyag játékipart, de ők sem teszik. Inkább kiadnak 2004-ben egy totál fantáziátlan és monoton Doom 3-at, amit csak a neve ad el (a mai napig nem játszottam végig, eljutottam ugyan a Pokolig, de ne tudjátok meg, mennyire untam már). 2011-ben újabb játékkal rukkolnak majd elő, a Rage-dzsel; hát nem tudom, srácok, és szri az id-fanoktól, de én a világon SEMMI új ötletet nem látok benne. És hogy mit csináltak a köztes 6 évben? Szintúgy SEMMIt, csak az utolsó utcavégi cigánygyerekre is rásózták az aktuális engine-jüket.
Lehet még példálózni Microsoft-tal, EA-vel, a pár sorral lentebb említett Apple-lel, de inkább fejezzük be a sunyi cégek kilistázását. Hogy miért? Mert mind ugyanolyan, és ebbe a sorba állt be a Blizzard. Lehet őket védeni, de nekem (hogy csak az egyik nyavalygásnál maradjak) nincs az a játék, ami 15k-t megérne, 3x15k-t pedig rengeteg értelmesebb dologra költhetnék. Rossz duma, hogy tiszteljük meg őket, ezt úgyis megteszi helyettünk 200 millió ember. A WarCraft 3-at emberi áron adták, és meg is érte a pénzét. Összességében egy kicsit szomorú az, hogy itt tartunk ma a játékvilágban, és ezt a helyzetet nem intézhetjük el csakúgy pár röhögő szmájlival.
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
342 levél
Válasz 10.08.19. 13:03 #65
harras125
Nemtom mi az a hypolás, de nem vagyok se sárga, se tini, annyira tán hülye sem mert az eszemért fizetnek és elég jól (nem is azt csinálom már mint a bemutatkozásban). És nekem eddig nem rossz az összkép a Stracraft 2-ről. Valszeg te képzelsz magadról sokat.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
18 levél
Válasz 10.08.19. 11:35 #64
kaltwerke
Bizony nagyobb a füstje, mint a lángja. Egy kicsit elegem van már abból, hogy elvetemült hypolással teljesen hülyének néznek. Ezt lehet, hogy megeszi egy tizenéves, meg a távol keleti hülyegyerekek, na de....A Blizzard mellett a világ másik legsunyibb cége minden kétséget kizáróan az Apple. A lefizetett bérencek, akik napokig álltak sorban az utcán egy tök üres bolt előtt, amire felbiggyesztettek egy Apple logo-t, hogy kivárják az iPhone megjelenését, na az volt gyomorforgató. körkapcsolás a világban Szöultól, Los Angelesig, mindenhol tömegek várják az Apple üdvöskéjét, hát vicc. Az SC2-nél visszaköszönt bennem a hányinger újra, amikor a sok kis sárga egérnyomogatórekorder sátrakban az utcán aludt, hogy reggel nehogy ne ő vehesse meg harmadiknak, szánalom. Körkapcsolás itt is volt, meg a többi, meg a többi. Nem csoda, hogy döglődik az amerikai ipar, amerikai kocsit már nem lehet eladni, mert mára mindenki tudja, hogy szar, hiradástechnika sohasem volt, és a számítástechnikában is kezd leáldozni a jenkiknek, ha ezt ilyen gusztustalanul nyomják tovább.
2086 levél
Válasz 10.08.19. 10:54 #63
Shadowguard
Ha már mindenki ilyen szépen elvitatkozik én is idekörmölök egy véleményt
Először is:
A single:
Még hátravan 3 küldetés, ha minden igaz, de elég felemás érzéseim vannakj. Oké, kapunk 26 küldetést (ha az ember a bónuszt is megszerzi), ez tényleg egy becsületes szám, mivel emlékeim szerint máshol vagy akár az SC1-ben is ez a szám olyan 10 körül szokott lenni. Lásd például DoW első része. Ott sem volt sok küldetés és csak Space Marine kampány volt benne. Ami baj, hogy ezek a küldetések egyrészt rövidek, másrészt nagyobb részük (szerintem) unalmas. Vannak nagyon jó küldetések is benne (bónusz pálya, utolsó artifact darab a két favoritom, de a kristályos Aiur is nagyon jó lett), de ott vannak a baromi unalmas gépies macerák is. Az időre menő küldetésekből meg egy, esetleg kettő elég lett volna (ehelyett kapásból, ami eszembe jut: szupernova, a gázos protoss pálya, a kolónia megvédése a protossok ellen, a bányássz 6000 kristályt, valamilyen szinten Tychus az Odinnal, A Mobius küldetése és még valamit tuti kihagytam, csak nem emlékszek rá). Plusz néhol nem is logikus a küldetés. Gondolok itt eléggé az elején a konvojkísérgetésre. Alig van egy pár egységem mikor szól a dokinéni, hogy akkor mi menünk. Mondom hova? Minek? Miért nem adhatjuk meg mi a konvojnak, hogy na gyerekek lehet indulni van seregem ami megvéd benneteket. Mondjuk cserébe tettek volna bele fokozatosan erősödő támadóhullámot, hogy azért legyen valami sürgető ok is. Magyarán szép, szép a single, de egy csomó küldetés felesleges belőle... A 23-ból kb. 15 küldetést tudok felidézni magam előtt.
Multi:
Nekem ugyan nélkülözni kell, de ismerősnél volt lehetőségem kipróbálni (ő soha nem multizik semmivel, viszont bőven megvehet mindent magának... Én várok amíg olcsóbb lesz, akkor viszont beszerzem, mert mégiscsak kult-játék.). Sajnos továbbra sem ilyen multihoz vagyok szokva, egyetlen csatát sikerült megnyernem, azt is csak szerencse miatt. Az első körömben úgy elvertek, hogy csak kapkodtam a fejem, a másodikban dettó. Utána egy darabig már ki tudtam húzni, de legjobb esetben is csak addig, amíg el nem fogy a nyersanyag. Folyamatos védekezésre szorítanak mindig, szóval esélytelen. Mondjuk az első résszel is hasonlóan sikeres multis élményeim vannak, hiába nézek videókat, egyszerűen nem tudok annyi mindenre figyelni. Ráadásul a feszített játéktempó miatt egy rossz kattintás tönkre is tesz mindent. Ettől függetlenül biztos jó lehet, csak nem nekem A LAN kihagyási viszont akkor is megbocsáthatatlan vétek. LAN-on ugyanis szeretek játszani az ismerősökkel, a magunk kis szabályai szerint (értsd: time-limittel ügyeskedünk )

Összességében ennek a játéknak tényleg nagyobb a füstje, mint a lángja. Nagyon vártam, készültem rá, de megjelenés óta még nem vittem végig a kampányt, ami azért árulkodó. Az első rész terran kampányát cirka másfél nap alatt toltam ki, az egész játék valamivel kevesebb, mint egy hét lett. Ott egyszerűen semmi mással nem volt kedvem foglalkozni, most inkább olvasok, kirakózok vagy olyan apróságokkal játszok, mint a Puzzle Quest 2... A küldetések közötti mászkálás és az egységfejlesztés nagyon tetszik benne, jó kis ötlet volt, kár, hogy ez a CGI videók rovására ment. Mindent összevetve ez a játék csak egy erős 6,5-7 pont
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
47 levél
Válasz 10.08.19. 09:47 #62
rtp
ha körökre osztott, akkor a galactic civilizatons 2-t gondolom ismered, ha nem, akkor azonnal szerezd meg (óccsó) az ultimate editiont. rts-ben még a world in conflictot tudom erősen ajánlani az nem ii.vh-s, illetve a dawn of war 2-t.
amúgy nekem a perverzióm 10 év után még mindig a heroes 3. ha már betegre unom, akkor is jó.
1219 levél
Válasz 10.08.19. 04:15 #61
Wotan
ja és persze itt is az a cél, hogy kifuss a telepről és bepattanj a rád váró úrhajóra
"Mortui solum finem belli viderunt"
1219 levél
Válasz 10.08.19. 04:12 #60
Wotan
azt nem tudom, hogy a starcraft mennyire warhammer 40k koppintás tekintve, hogy nem ismerem a warhammer világát, fogalmam sincs melyik volt előbb és lusta vagyok most utána nézni, de sc2 single playerben nekem is volt egy kis koppintás hangulatom.
a titkos pályán mikor zerg/protoss hibridekkel kísérleteznek tiszta alien sorozat beütése van. lekötözött, kísérletezgetős alien-zergek, szobában futkosás ami tele van tojásokkal és ha közelébe mész kijön a kis alien és persze nyálka meg pára mindenhol, ugyanúgy egy szétrobbanni készülő, mindenhol égő vaskomplexumból menekülsz a vaksötétben a főalienkirálynőzergprotoss lény elől mint az alien 2 végén most, hogy ez koppintás vagy tisztelgés vagy egyik sem azt döntse el mindenki maga
"Mortui solum finem belli viderunt"
4187 levél
Válasz 10.08.19. 01:59 #59
Madrac
Majd meglatjuk mennyire uj es mennyire mas otlete megint... Es sose erdekelt mi a trend... Ugyanugy hanyok a par palyas 15 euros MW2 DLCktol.
Quoth the raven, `Nevermore.'
1219 levél
Válasz 10.08.19. 01:26 #58
Wotan
mi a különbség a blizzard 3 részre darabolása és az összes többi cég kieg-dlc-micro-macro tranzakciós-downloados-fizetős-megvevős-15 dollárért 4 pályás megoldásai között? hát persze, hogy semmi. csak úgy látszik most trendi a blizzardot anyázni

amúgy készül új blizzard játék ami se nem wow se nem sc se nem warcraft. valami új mmorpg. az persze már más kérdés, hogy unokáink se fogják látni mire megjelenik.
"Mortui solum finem belli viderunt"
2006 levél
Válasz 10.08.19. 00:52 #57
Corvus5
Na ja, egy Warcraft IV-től én is padlót fognék, már persze ha jól összerakják. Ennek viszont az esélye kb a 0-val egyenlő, így h van a WOW. Blizzard is elkurvult, nincs mit szépíteni. WOW-ból csak úgy dől a pénz, akkor szarnak majd ők a fejünkre itt minőségi játékokat készíteni. Most kifacsarják a nagy nevekből a levet, jön 1-2 Starcraft, meg Diablo folytatás, aztán más már nem is lesz csak a WOW. Meg ez is milyen már, h 15k-ért adnak egy 3 részre darabolt játék egy darabját. Köcsögök. Ennyi pénzért 2 Ubisoft-os gammát veszek a megjelenés napján. Ha a teljes SC2-t számolom, akkor pedig már 6-ot. Azzal meg ne jöjjön itt senki, h a beleölt munkaidőt kell megfizetni, mert ez csak egy rossz vicc. Ha az EA az egyik véglet, akkor a Blizzard a másik. Biztos fasza lett a Starcraft 2, de amit eddig olvastam róla, nem igazán üti meg azt a szintet, amit ennyi fejlesztés után várna az ember. Ezért is rühellem ezt a folytonos hypeolást. Ha fele annyi energiát öltek volna a fejlesztésbe, mint a néphülyítésbe, akkor már évek óta lenne SC2. Persze valószínűleg nekem nincs érzékem ehhez, mert én max 3x rendeztem volna hacacárét a játék körül. 1. Amikor bejelentik, h készül. 2. Amikor már béta fázisú a játék. 3. A megjelenés előtt. Így is ugyanaz a játék, de elmaradna az az érzés, h "Na erre kellett ennyit várni?".

(Lehet már aludnom kéne inkább.)Peace
1560 levél
Válasz 10.08.19. 00:24 #56
Retee
Fognak, csak MMO-val. Klasszikus új, nem online játékkal szerintem már soha többé. Kár, de az elmúlt tíz évben ezt már megszokta az ember. Pedig én is örülnék akár csak egy BT 2-nek is.
4187 levél
Válasz 10.08.19. 00:17 #55
Madrac
Új játékhoz kellene saját ötlet is. Azt meg nem igazán mutatott fel a Blizzard a Warcraft világa óta. A Starcrafté is egy lightos Warhammer 40k, persze ügyelve rá, nehogy be tudják perelni őket.
Quoth the raven, `Nevermore.'
18 levél
Válasz 10.08.18. 23:36 #54
kaltwerke
Egyébként én a Rise Of Nation-t is nagyon szerettem, a mai napig előveszem, ha már stratégiáról beszélgetünk. Vagy a részben magyar fejlesztésű Armies Of Exigo-t, C&C sorozat, sorolhatnám, régebben persze Total Annihilation...stb. Ezekkel mindig szívesen játszom, és lehet, hogy csak pár év múlva jövök rá, hogy a SC2 sem olyan rossz, nem tudom. Bár a fenti játékok azonnal ütöttek nálam, nem kellettek hozzá évek.
18 levél
Válasz 10.08.18. 23:31 #53
kaltwerke
Sajnos biztos, hogy nem fognak. Ma már a játékos társadalomnak a Bethesda vagy Bioware név hallatán csillan fel a szeme igazán. Csináltak újat, azta! Megnézem. A Blizzard-ra csak az óriási hűhó és kegyetlen brutális arcba tolás miatt figyel a gamer. Aztán durran a lufi...és üres.
2743 levél
Válasz 10.08.18. 23:29 #52
Aryx
Na igen, a másik tészta... ha már mindenképpen folytatás, folytathatnák mondjuk a Blackthorne-t - iszonyat nagyot ütne mai megvalósításban! Új névvel viszont szerintem még legalább 10 évig nem fognak előrukkolni.
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
18 levél
Válasz 10.08.18. 23:23 #51
kaltwerke
Na a Company Of Heroes tényleg nagyon jó játék. Egyetlen hátránya talán a II. világháborús környezet, de ettől eltekintve nagyon kimunkált és elképesztő élvezetes stratégia. Multiját nem játszottam, de egyszer kipróbálom már, ha ennyien dicsérik.
A Blizzard-nak pedig üzenném, hogy hagyja ezt az űrmaszlagot, dolgozza tovább a Warcraft III-at, mert nagyon sokan várnák a folytatást. Amúgy meg ideje lenne előrukkolni egy újabb játékkal is, mert 10 év alatt elég gyengén termelt a cég, pedig minden nyilatkozatban azt hangsúlyozzák, hogy náluk X ezer ember dolgozik. Kb. leszarom! Diablo, Warcraft, Starcraft, WOW és ennyi. Valamit kihagytam volna? Nem hinném. Most jön még egy WOW, aztán leporolják a Diablo-t, gondolom aztán jön még egy WOW, meg talán Starcraft.....és ebből eléldegélnek 2040-ig. Kicsit tompa ez az X ezer melóstól. De ők továbbra is a PC-s társadalmat akarják szolgálni, ahogy mondják, és így ezzel az év legostobább kijelentésével zárok is. Aufwiedersehen.
2743 levél
Válasz 10.08.18. 23:14 #50
Aryx
Okok.
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
1219 levél
Válasz 10.08.18. 23:12 #49
Wotan
ja II. vh, de mindenképp próbáld ki. hihetetlen összetett, részletes, realisztikus és precíz. a multija szerintem a valaha készült legjobb multi és most iszonyat olcsón megveheted mindhármat. sőt csak a tales of valort vedd meg az az utolsó és abban benne van minden. ha meg félreértettelek akkor sry.
"Mortui solum finem belli viderunt"
2743 levél
Válasz 10.08.18. 22:40 #48
Aryx
Utána néztem... már megint, megint, megint, ismétlem, már megint II. vh.
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
2743 levél
Válasz 10.08.18. 22:30 #47
Aryx
harras: hmpf, ez a szintlépesősdi akkora újdonság nekem, hogy még senkitől nem láttam azt, hogy ilyen is van (a cikk sem említi). Ez érdekes... tárgygyűjtés? Amúgy majd' mindennap látogatom az SC2 topicot, bár mostanában mintha mindenki idegbajt kapna a játéktól ezért vagy amazért.

Slyder: ja, tényleg nem érdekel. Ezért nézem a gameplay videókat, és olvasom a véleményeket, aham. Ha meglátsz egy Porschét, és tudod, hogy el kell telnie némi időnek ahhoz, hogy Te is magadénak tudj egyet, addig az ideig csak nézegeted róla a neten a képeket, a tulajdonságait és azt, mi mindent pakoltak bele. Attól, hogy ma már nem rajonganék ezért a játékért úgy, mint mondjuk 8 éve a Warci 3-ért, még nem jelenti azt, hogy nem érdekel. Szerettem a StarCraft-ot, a világát, a történetét, a hangulatát, játékmenetét. Ahogy írtam, már csak az első 3 momentum miatt kifogom játszani egyszer (nem most), de lehet, hogy a játékmenethez vissza kell majd szoknom.

Wotan: WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!! Hogy a macskabajsza szarna tehenet... totálisan, 100%-osan félreértettél. Olvasd el még1x, én nem azt írtam, hogy ilyennek kell lennie a játéknak, hanem pont Téged erősítettelek meg, hogy igen, ez egy ilyen játék, nem kell realizmust és hasonlókat keresni benne, ahogy azt néhányan akarták. Én sem akarom, hogy a 2022-es StarCraft 3-ban a marine-ek buksiját majd az érintőképernyős monitoron keresztül kelljen megsimogatni, ha jól végezték a dolgukat, amitől + pontokat kap a hangulati skálájuk, így kevesebbet kell törődni a szarás-menedzselésükkel.
És én is azon a véleményen vagyok, hogy a cikkíró ismerje és szeresse az SC-t, de ne legyen már akkora fanatikus, hogy Jim Raynor fingásaira is plusz pontokat adjon.
Ellenben köszi a Company of Heroes ajánlást, utána nézek, felkeltetted a figyelmemet, jó kis játék lehet ez. Na love & peace.
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
1219 levél
Válasz 10.08.18. 20:12 #46
Wotan
"Fel nem foghatom, hogy a nagy neveket miért fanatikusoknak passzoljátok, valami objektívebb cikkíró helyett."

gondolom az a logikus, hogy olyan írja a cikket aki ismeri és szereti az adott játékot. szerintem ezzel semmi baj nincsen. ha olyan írja a cikket aki azt sem tudja mi az az sc akkor meg az lenne a baj.

"Deformálódó terep, változó időjárás, nagyon ritkán lezuhanó (és nem a levegőben robbanó) légi egységek, amik további károkat okozhattak volna"

Conpany of Heroesban szóról szóra benne van minden amit írtál.

"Itt egy SCV pár perc alatt épít fel egy barakkot, ami aztán rejtélyes mód fogja gyártani a hús-vér embereket"

egyrészt minden rtsben így van másrészt ez nem sims, hogy végig nézd apu-anyut ahogy összehozza a kis jövőbeni tengerészgyalogost aztán 9 hónap utána óvoda-iskola-katonaság...kicsit hosszú ideig tartana egy egység legyártása.

"hogy aztán az utolsó életben maradt harcosnak se jusson eszébe elfutni a 200 zerg elől, inkább lövi őket a végtelen lőszeres fegyverével, anélkül, hogy egy kicsit is mellélőne, végül 10 harapástól megmurdel"

egyik épitkezős rtsben sincs limitált lőszer. mellélövés pedig van a Company of Heroesban.

"ellentétben egy siege tank-kal, aminek már 30 harapás kell a felrobbanáshoz."

hát ez ugyanolyan mint a red alert, c&c stb. van egy adott élet és annyi. ha olyasmit akarsz hogy nem mindegy mi mire mivel lő és honnan ismét csak annyit tudok mondani, hogy company of heroes. ott van különböző páncélzat, armor-piercing stb.

azokat pedig végképp nem értem akik azt mondják, hogy mekkora lehúzás, hogy csak terran kampány van benne. bármelyik rtsre gondoltok mindegyiknek van kb 20 kieg lemeze miért lenne ez másként sc2ben. a jó öreg példámnál maradva a company of heroes multiban 4 féle hadsereggel lehet lenni és ahhoz, hogy mindegyikkel single player kampányban ugrálhasson az ember meg kellett venni az alapot és a két kieget hozzá mindegyik darabja 10-15 ezer volt most a 3 lemezt megveheted egyben 3000 hufért mégse mondta soha senki hogy szemét thq lehúz...





"Mortui solum finem belli viderunt"
7180 levél
Válasz 10.08.18. 20:04 #45
nyomi
féltem, hogy az sc2 jobb lesz, mint a warcraft 3 de hálistennek nem igazolódott be a félelmem... jó, jó, de a mai napig a warcraft 3 a legjobb stratégia!
Damn it!!! - Jack Bauer
127 levél
Válasz 10.08.18. 15:42 #44
bali000
mindenki azzal jön hogy húde nem változott az 1 óta.és tudjátok miért?mert az 1 jó volt,ha meg változott volna azért rinyálnátok.
különben is:vegyünk egy példát:a cod4-hez képest a cod6 szart se változott,csak az hogy huh de jó plusz 15 szint.még is sokan játszák(oké a legtöbbje 10 éves pelenkás,de akkor is),a codfanok se sírtak,hogy semmi újítás.én személyszerint nem szeretek multizni,méghozzá azért mert az egyjátékosban van történet,illetve történések.ki multiztam magam a béta alatt.és hogy a cikkíró mért sc fan,azt gondolom azért mert aki aztse tudja mi az a hidralisk,az meg amiatt húzta volna le,hogy rögtön kikapott multiban,meg nem tudott építkezni satöbbi.
nekem tetszik a single,és igen,csak ezért megvettem.talán késöbb multi is lesz belőle.
bye
551 levél
Válasz 10.08.18. 11:42 #43
Slyder
Akit nem érdekel a SC annak mindegy hogy mi van, vagy mi nincs benne...

Csak 1 hibája van, mégpedig a küldetések. Agyon lettek csicsázva, meglehet érteni hogy nem akartak monotom küldetéseket, de akkor is egy RTS-hez hozzátartozik a bázis építés, az ellenséges bázis lerombolása akármilyen monoton is ez szerintük, és annak is örültem volna ha nem átrohanni kellene egy-egy küldetésen.
342 levél
Válasz 10.08.18. 11:39 #42
harras125
Ha olvasod az SC 2 topikot akkor láthattad, éppen tegnap kúrta fel az agyam az "egérrel való idegbeteg kapkodás", szóval van ilyen tényleg. De amúgy a kampány felépítése, az átvezetések, a változatosság jól ki van találva, ha kipróbálod te is ezt fogod mondani.
Skirmishben viszont le lehet venni a sebességet, nem köll kapkodni, ugyanakkor jóval izgalmasabb a reat time mint a körökre osztott stratégia.
Az ár: zaftos, de ha ezzel az 1/3 játékkal is eltart kellő ideig mire végigtolod (eltart) ezt az egy küldetéssorozatot + multi + skirmish, akkor azért már erős csúsztatás hogy 1/3 játék csak.

"Elvégre ott nem kellett tárgyakat gyűjteni, hősöket gondozni és szintet lépni"

Na látod, az SC2-ben kell, szintet lépni is. Kutatások múlnak a bonusok teljesítésén, különben pl sose lesz ágyú az épületeden egy küldiben se.

Multi: én nem szoktam, nem is próbáltam sose mert tartok tőle, gyenge a netem hozzá. De ha van jelentkező kipróbálom vele. Azt viszont elhiszem, hogy emberi játékos állít kihívások és igazi izgalmak elé, a gép egy idő után nem lephet meg.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
10 levél
Válasz 10.08.18. 11:08 #41
PopEpilogue
Szerintem ez egy jó játék de nem az a hűha kategória.
Semmi féle képpen sem 9.5. Nekem bejött 2 óráig aztán ráuntam.
Ez a játék csak egy ügyes reklámfogás.

14 levél
Válasz 10.08.18. 09:37 #40
KiB
sziasztok

végigtoltam jópár stratégiát (főleg c&, warcraft3, ilyeneket), az SC1 totálisan kimaradt az életemből, a 2 tetszik, de sztem semmi különös.
nálam a stratégia a total annihilation volt, és a mai napig sem találtam olyan szintű lehetőségeket, mint a TA-ban (földön, vizen, levegőben), egy 4vs4 csata volt, hogy 10-12 óra (!) játék után is tartott.
nem talalkoztam olyan játékkal, ahol egy 200-300as sereg se volt biztos siker, mert pillanatok alatt le lehetett darálni egy megfelelő védelemmel

szép meg jó az SC2, de sztem igazából egy tucat-stratégia (na ezért maj kapom)
2743 levél
Válasz 10.08.17. 23:15 #39
Aryx
Végre rászántam magam, és elolvastam a cikket. Jól sikerült az írás, szépen be lett mutatva a játék, de pl. ott az utolsó bekezdés illetve a végső értékelés, amiket nem ártott volna átgondolni még egy kicsit. Fel nem foghatom, hogy a nagy neveket miért fanatikusoknak passzoljátok, valami objektívebb cikkíró helyett. Személy szerint az olvasói értékelést sokkal reálisabbnak érzem - úgy, hogy egy percet nem játszottam még a játékkal.

Akkor mi a faszt pofázok? - kérdezheti itt valaki, de nem érdekel különösebben. Kis önvédelem: az első résznek hatalmas rajongója voltam, nagy kedvenc volt, ami egyben megkedveltette velem a stratégiákat. A 2. részt már a kezdetektől fogva figyelemmel kísértem, csomó gameplay videót nézegettem, és a Starcraft 2 topic-nak is rendszeres olvasója vagyok. A folytatással azért nem játszok perpill, mert:
- ha stratégia, legyen körökre osztott, utálom az egérrel való idegbeteg kapkodást és baszakodást (öregség...);
- nincs hozzá kellő vasam, de amúgy is sokkal szívesebben kivárnám a Gold verzió megjelenését: természetesen kb. ehhez hasonló árral, mert ezek a Blizzard-nál teljesen hülyék. Pontosítok: teljesen okosak. Tudták, hogy milliók fognak ezért a pénzért egy 1/3-ados játékot venni, csak mert Blizzard. Igazuk van.

És okosak voltak akkor is, amikor bejelentették, ezúttal nem akartak innovatívak lenni. A Warcraft 3 is túl innovatívnak és bonyolultnak bizonyult a félhülye koreaiknak, akik nem látták meg benne az értékeket, így a rajongók maradtak az SC-nél. Elvégre ott nem kellett tárgyakat gyűjteni, hősöket gondozni és szintet lépni, csak klikk, klikk, klikk, mint a hülyegyerek. Érdekes amúgy, hogy míg a C&C 4. részét mindenki az innovációk miatt fikázta, addig az SC2-őt pont ezek hiánya miatt. Valaki árulja már el, hogy akkor mi is kell a népnek. Én is keseregtem a game topicjában anno, hogy egy-két apróságot beletehettek volna. Deformálódó terep, változó időjárás, nagyon ritkán lezuhanó (és nem a levegőben robbanó) légi egységek, amik további károkat okozhattak volna, és még pár ilyen kis hülyeséget írtam akkor. Alant Ti is írtatok néhány érdekes ötletet, de nem szabad elfelejteni, amit Wotan mondott: ez bizony egy arcade RTS, nem több. Talán a legjobb arcade RTS, de akkor is arcade. Itt egy SCV pár perc alatt épít fel egy barakkot, ami aztán rejtélyes mód fogja gyártani a hús-vér embereket, hogy aztán az utolsó életben maradt harcosnak se jusson eszébe elfutni a 200 zerg elől, inkább lövi őket a végtelen lőszeres fegyverével, anélkül, hogy egy kicsit is mellélőne, végül 10 harapástól megmurdel, ellentétben egy siege tank-kal, aminek már 30 harapás kell a felrobbanáshoz. Ezt így kell szeretni.

Nehéz dolga volt a Blizzard-nak, hogy egyszerre feleljenek meg a koreai klikkelőbajnokoknak, 12 éves kispöcsöknek és nem utolsó sorban Nektek, akik fedezékbe vonuló érző szívű marine-eket vártatok. Ne értsetek félre, senkit nem akarok leszólni, csak azt írom, hogy Blizzard-ék sikerrel jártak: anyagilag mindenképp. Azt se felejtsétek el, hogy a Blizzard szinte összes játéka ilyen, vagy még ilyenebb szapulásokat kapott első körben. Nem hisztek nekem? Tessék olvasni a legelső WarCraft 3 benyomásokat, akár itt a fórumon is. Diablo 2-vel szintúgy ugyanez a történet. Sőt, továbbmegyek: 1998-ban a PC Guru 88%-ra értékelte a StarCraft-ot, sőt, a "más vélemény" rovatban valaki 70 körüli pontszámot adott neki, leírta, hogy Blizzard-ék elpizzázták az időt, és bukást jósolt a játéknak. No 1. lesz ez a rész is.

Amúgy azt sem értem, mi a baj a single-sekkel, ezt is elmondhatná valaki. Nekem semmi élményt nem jelent az, hogy valaki a világ másik végéről elseggel, hogy aztán röhögő szmájlikkal írogassa a nagyon okos üzeneteit, hogy mekkora láma vagyok, amiért vele ellentétben nem rohadok egész nap a monitor előtt. Számomra sokkal jobb, ha egy játéknak története van, eleje és vége, és az SC2 rendelkezik ezekkel, ami miatt érdemes lesz egy nap kitolni. Ettől nem válik féljátékká a dolog. Szri, nem akartam itt okos lenni, csak pár apróság mellett nem mehettem el szó nélkül. Jó éjt mindenkinek!
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
1022 levél
Válasz 10.08.17. 20:17 #38
Dirttwo
Egyetértek
juventushungary.hu

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.