Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» StarCraft II: Wings of Liberty (Ismertető)

StarCraft II: Wings of Liberty

StarCraft II: Wings of Liberty
A legutóbbi StarCraft II: Wings of Liberty cikkek, hírek
1022 levél
Válasz 10.08.17. 20:13 #37
Dirttwo
Ott a pont
juventushungary.hu
1022 levél
Válasz 10.08.17. 20:10 #36
Dirttwo
Köszönjük Emese
juventushungary.hu
1219 levél
Válasz 10.08.17. 18:24 #35
Wotan
"Nem hiszem, h olyan jajj de bonyolult dolgot írt azzal, h ő azt szereti, ha az egységekre nem mint ipari hulladékra tekint az ember, hanem érző lényekre (már amelyik), akik szívesebben élnek, mint halnak..."

hát nem tudom, akkor olyasmire gondolsz mint a sudden strike multi ahol nincs gyártás hanem van egy fix sereged és azzal kell gazdálkodni, így akaratlanul is kötődsz hozzájuk, de ez mit sem változtat azon, hogy ha támadni akarsz akkor ipari hulladékként hullanak ott is..

"Most nem tudom te meddig maradtál volna meg élve egy csatamezőn, mondjuk az első vh-ban, de gyanítom világcsúcsot döntöttél volna elhullásban. Lőnek rád ezerrel, te meg csak állsz egyhelyben, hiszen neked senki nem mondta, h közelebb is lehet menni vagy fedezékbe...."

itt egy picit kevered a dolgokat. nem azt kértem, hogy engem képzelj bele egy valós csatába hanem, hogy mondjatok egy játékot ahol önálló életre kelnek az egységek ha lőnek rájuk. de ha már a te hasonlatodnál maradunk te se nagyon tudsz mit csinálni az első világháborúban ha lő rád a tüzérség vagy ha kihajtanak a géppuskatűzbe hogy menj előre. gondolom nem azért haltak meg annyian, mert az volt a parancs hogy bújj el hanem mert az volt a parancs hogy menj előre bármi is történik. de például nézz meg egy napóleoni csatát. egyenesen totál lassan masíroztak előre az emberek az ágyútűzben nem pedig balra-jobbra vetődtek fedezéket keresve.

amúgy sc2ben pl a firebat ha sebzést kap odarohan lő távon belülre az ellenséghez majd visszafut a helyére tehát igenis reagál az egység ha támadás éri. és ez nem mindig jó ezért van a játékban hold position funkció.

amúgy nem igazán értem miért hiányoljátok hogy nem rohannak fedezékbe az egységek. talán azzal van összefüggésben, hogy nincsenek fedezékek a játékban...max a bunker és annyi. company of heroesban valóban van többféle fedezék, de itt nincs...

"Mortui solum finem belli viderunt"
1219 levél
Válasz 10.08.17. 18:10 #34
Wotan
igen ez tény, hogy multiban nem történtek nagy változások.
"Mortui solum finem belli viderunt"
551 levél
Válasz 10.08.17. 18:05 #33
Slyder
Single nélkül a fene sem venné meg.
11 levél
Válasz 10.08.17. 17:37 #32
druzil
ilyet sajnos soha nem tapasztaltam, pedig 1-2 extra win jól jönne
108 levél
Válasz 10.08.17. 17:35 #31
kfkl
Jatszottam a betaval, es sokszor mikor mar jol alltam az ellenfel kilepett, na ez eleg idegesito volt.
11 levél
Válasz 10.08.17. 17:29 #30
druzil
Pont hogy nem, és ez az egyik nagy különbség az első részhez képest: lejátszol 5 selejtező meccset, majd azok alapján a tudásodhoz mérten besorol egy, a szintednek megfelelő játékosokat tömörítő ligába, ahol kb ugyanolyan képességű playerekkel fogsz összekerülni. Aztán ha fejlődsz, és nyered a meccseket, akkor lépkedhetsz feljebb az egyre erősebb ligákba.
11 levél
Válasz 10.08.17. 17:25 #29
druzil
Teljesen egyetértek, ha nem multizol ne adj ki pénzt érte! Visszatérve az előző hasonlatomhoz, ha csak filmet nézni kell, ne vegyél playstation-t.

Csak az baszott fel, hogy úgy húzzák le egyesek a játékot, hogy annak csak a felszínét kapargatják. A single player részt tekintsétek bónusznak, ez nem arról szól.
108 levél
Válasz 10.08.17. 17:22 #28
kfkl
Akit nem erdekel a multi annak legfeljebb egy 3 az 1-ben kiadas eri meg, majd ha megjelent minket kiegeszito. A multi az meg tenyleg olyan, hogy nagyon tudsz vagy elporolnak pillanatok alatt.
9326 levél
Válasz 10.08.17. 17:22 #27
Kanduhrka
Re
horrorgeeks.blogspot.com
2006 levél
Válasz 10.08.17. 17:18 #26
Corvus5
Aha, gondolom a lan is emiatt hiányzik belőle....
4251 levél
Válasz 10.08.17. 17:17 #25
csuroach
ment 1 pü.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
9326 levél
Válasz 10.08.17. 17:03 #24
Kanduhrka
És mitől változna meg a véleményünk ha megvennénk? A single ugyanolyan marad eredetivel is (jó, kapunk achievemnteket, amiket kb minden épeszű ember leszar), a multi meg ugyanaz, mint az 1-ben. Szerinted vegyem meg 15ezer forintért, csak a single miatt? MErt engem speciel nem érdekel a multi egy bázisépítős stratégiában, mert balansz ide vagy oda, mindig orrba szájba kattintgatás és rush lesz a vége. Kurva fasza, csak ezt már láttuk 96-ban is a Red Alert 1-ben, a single playerért meg nem fizetek 15 rongyot. Annyira azért nem megy jól a szekér (meg nem is tollas a hátam).
horrorgeeks.blogspot.com
11 levél
Válasz 10.08.17. 16:49 #23
druzil
mondjuk 80-20% a multi javára.
egyébként kíváncsi lennék egy statisztikára, hogy a bírálók közöl ki az aki megvette (és multiban is kipróbálta) és kik azok akik leszedték az ncore-ról, és pusztán single alapján ítélkeznek. Érdekes számot kapnánk
19402 levél
Válasz 10.08.17. 16:37 #22
sipec
azert nem egy quake3, h csak a multi a fontos benne..
11 levél
Válasz 10.08.17. 15:35 #21
druzil
Kedves Fórumozótársaim!

Hogy az Istenbe tudjátok a világ első számú E-Sport játékát a single player részéről megítélni? Ez olyan mintha a Karácsonyra kapott playstation-t az alapján ítélnétek meg, hogy szépen játszik-e le dvd filmeket. Nyilván lejátsza, de elsősorban nem arra találták ki...
108 levél
Válasz 10.08.17. 14:03 #20
kfkl
En nem ertem miert baj, hogy nem ujitottak olyan sokat. Ha nem tettszik ez a stilus akkor van SupCom, DoW, Total War, Company of Heroes, stb. amelyek masfajtak. Nekem pont az tettszik, hogy nem valtoztattak sokat. Le irtam korabban, hogy mi nem tettszik, ez korantsem egy tokeletes jatek, de meg igy is jobban meg van csinalva mint a tobbi rts. En nem nagyon szeretek multizni, u.h. csak a campaingre gondolok. Mondjatok meg egy rts-t aminek van erdekes tortenete.
18 levél
Válasz 10.08.17. 12:31 #19
kaltwerke
A játékot sikerült végigjátszanom, és összességében azt kell mondjam tetszett, de eldőlve nem vagyok tőle.
Az alább felsorolt hibák tényleg jelen vannak, az egységek überhülyék, néha egérgomb nyomogató verseny a game. És ha valaki azt mondja, hogy ez RTS jellemvonás, az nagyon téved és elfogult. A Warcraft III (ami sztem a Blizzard egyetlen eltalált játéka) az ellenpélda erre. Azt a játékot kellett volna továbbvinni frissített grafikával, szövevényes történettel. Na mindegy.
A Blizzard viszont viláelső a játékok "hájpolásban", a körítésben, PR munkájuk kétséget kizáróan kegyetlen profi. Ha ezt a játékot mondjuk egy pl. Ascaron adta volna ki, oda sem figyelne rá senki. Ez van.
Már most megy az őrület az új WOW körül, a Diablo körül, pedig még évek mire kijön, de nagyon okosan csorgatják az infót jó időben, pontos célzásokkal. Hülyítik a népet amúgy amerikai módra. Ami persze nem baj, okos, de a játékaik ehhez képest csupán erős közepesek. Ha ekkora energiát fordítanának a játékokra magára, lehet még nagyobb sikerük lehetne. Mindesetre 13.500.-Ft ezért a game-ért kirívóan sok. A sztori minősége az, ami megmenti a gyenge középszerűségtől.
827 levél
Válasz 10.08.17. 11:08 #18
_Sun_
Felpolírozott ostoba oldschool, jó sztorival, fanoknak.
Nálam 7/10.
Gaming is about killing time, not killing people
2006 levél
Válasz 10.08.17. 10:42 #17
Corvus5
Ha csak azért se akarod megérteni, amit írt, akkor nem is fogod.

"többen írják, hogy nem kötődsz az egységeidhez hanem hullanak mint a legyek. mondjatok már léci egy rts játékot az elmúlt 4000 évből ahol nem hullanak az egységeid? aki babusgatni, ölelgetni és kötődni akar az egységéhez az menjen mmorpg-t játszani"

Nem hiszem, h olyan jajj de bonyolult dolgot írt azzal, h ő azt szereti, ha az egységekre nem mint ipari hulladékra tekint az ember, hanem érző lényekre (már amelyik), akik szívesebben élnek, mint halnak...

"miért mit kéne csinálniuk? arra várnak, hogy reagálj a helyzetre és adjál nekik új parancsot, nem az ő hibájuk, ha lassú vagy. amiről te beszélsz azt akciófilmnek hívják és csak nézni kell. ott nem arra várnak, hogy kattintsál hanem meg sem kell mozdulnod és megy minden magától. amúgy tudsz olyan játékot ahol nem ugyanezt csinálják az egységek?"

Most nem tudom te meddig maradtál volna meg élve egy csatamezőn, mondjuk az első vh-ban, de gyanítom világcsúcsot döntöttél volna elhullásban. Lőnek rád ezerrel, te meg csak állsz egyhelyben, hiszen neked senki nem mondta, h közelebb is lehet menni vagy fedezékbe....

Szerintem elég béna egy olyan egység, ami 2 lépést nem tud megtenni önállóan, hanem csak várja, h lemészárolják. Warcraft-ban ha egy íjász rálőtt egy riflemanre, akkor az annyival közelebb ment, h lőtávolon belül legyen. Ennyi önllóságot én elvárnék minden rts-ben, az egységeim ne legyenek már segghülyék. Ettől még a Warcraft se lett akciófilm....

47 levél
Válasz 10.08.17. 08:54 #16
rtp
heló

most anélkül, hogy bővebben belemennék, nem az a gondom, hogy
nem szolgálják ki az ízlésemet, az egységekhez ragaszkodás dologgal kapcsolatban is írtam, hogy ez abszolute szubjektív, nem ez von le
elsősorban az értékéből.

a legfőbb probléma, hogy a blizzard nem mert, vagy nem tudott továbblépni, innovatív módon hozzáálni az alaphoz, lényegében nem tér el semmiben az eredeti sc játékélményétől. achievmentek, fejlesztések? na ne már, hű, de kreatív. rajongók kiszolgálása. megalkuvás. üzleti szempontok. ez történt.

teszem hozzá, nem azért írom ezt, hogy a rajongókat pukkasszam, tiszta sor, hogy ez sokaknak bejön, ez egy vélemény.

ja és igen, szeretem a company of heroest... meg a world in conflicot, ja meg a dawn of wart 2 is, de tényleg, lehet az már egy egészen más rts.
1219 levél
Válasz 10.08.17. 01:08 #15
Wotan
többen írják, hogy nem kötődsz az egységeidhez hanem hullanak mint a legyek. mondjatok már léci egy rts játékot az elmúlt 4000 évből ahol nem hullanak az egységeid? aki babusgatni, ölelgetni és kötődni akar az egységéhez az menjen mmorpg-t játszani

"buták (ha lőnek rájuk, csak állnak és néznek, ha az ellenfél lőtávja nagyobb)"

miért mit kéne csinálniuk? arra várnak, hogy reagálj a helyzetre és adjál nekik új parancsot, nem az ő hibájuk, ha lassú vagy. amiről te beszélsz azt akciófilmnek hívják és csak nézni kell. ott nem arra várnak, hogy kattintsál hanem meg sem kell mozdulnod és megy minden magától. amúgy tudsz olyan játékot ahol nem ugyanezt csinálják az egységek?

"természetesen a stratégia még mindig arról szól, hogy termelj ki minél több nyersanyagot a lehető legrövidebb idő alatt, a pályához mérten válaszd ki az egységeket, amikkel harcolni érdemes, gyártsál le belőlük egy rahedlival, aztán fuss neki az ellenségnek"

őőő és ezzel mi is a baj? az összes építkezős rts erről szól, sőt ha jobban belegondolsz az emberiség története is erről az uncsi stratégiáról szól.

igazából ez a játék nem a te ízlésed. ha szöszmötölni akarsz menj Commandos: behind enemy lines-t játszani, ha kötődni akarsz ott a wow vagy vegyél kutyát. ez egy arcade rts az nyer aki gyorsabban kattint, de ezt 12 éve tudjuk és a warcraft rtsben sincs másképp.

próbáld ki a company of heroest, szerintem te valami olyasmit keresel.

amúgy a single player nem tetszik? hát ennél jobban összerakott singlet nem sokat tudsz mondani. van sztori, rakás pálya, nehézségi szintek, achivmentek, fejlesztések, upgradek, választási lehetőségek stb stb. mi kell még?



"Mortui solum finem belli viderunt"
139 levél
Válasz 10.08.17. 00:34 #14
Netsu
Jaj,jaj,hát azt reméltem,hogy itt azért nem egy elfogult SC mániákus fog cikket írni a játékról,mint a Gamekapcson.. Tévedtem.
1022 levél
Válasz 10.08.16. 21:50 #13
Dirttwo
Dehogynem
juventushungary.hu
332 levél
Válasz 10.08.16. 21:35 #12
Berci1
Nem olvastam el a cikket csak ránéztem a pontokra és megmosolyogtam. Csak nem egy SC rajongó írta a cikket? Annyira azért nem jó game.
1531 levél
Válasz 10.08.16. 19:27 #11
Hofi
Számomra nem hozza azt az újdonságot mint anno a Starcraft 1998-ban. Én pl. a Starcraft-nak 9.5-öt adnék. A Starcraft 2-nek 8.5-öt. Ugyanaz mint a Starcraft, csak nyakonöntötték pár új egységgel és felhúzták a grafikát mai szintre. Igaz, hogy az se teljesen 3D-s...csak izometrikus 3D, mint a Warcraft 3.
4187 levél
Válasz 10.08.16. 13:57 #10
Madrac
Nem vagyok rajongója a stratégiáknak, de azért eljátszogatok néhánnyal néha. Kipróbáltam az SC2-t is és meguntan pár pálya után. Egyetértek azzal, hogy nem kötődsz az egységeidhez, meghalt? Jó, jöhet a másik. Míg máshol, főként ahol fejlődhetnek az egységek, az ember próbálja megvédeni, megmenteni őket.

Szerintem az SC2 egy grandiózus kiegészítő az SC1-hez. A történet jó, de inkább adták volna ki animeként vagy filmben. Max 6,5-öt adok neki.
Quoth the raven, `Nevermore.'
255 levél
Válasz 10.08.16. 13:41 #9
Myrddraal
Ha a single túl egyhangúnak tűnik, fel kell kapcsolni hard-ra vagy brutal-ra és máris nem fog működni, hogy legyártok egy rakat thort vagy siege tankot és letarolok mindent. Multiban meg főleg, pikk-pakk counterelik és írhatod is be, hogy gg.
What is locked, can be opened. What is hidden, can be found. What is yours, can be mine...
1653 levél
Válasz 10.08.16. 12:27 #8
AstorAnt
Kiváló cikk, kiváló játék
"Everyone who run, is a VC, everyone who stand still, is a well disciplined VC"
47 levél
Válasz 10.08.16. 11:57 #7
rtp
1. talán nem szerencsés ezt írni, hogy nem kedvelem a multizást, de ettől még ez az igazság, majd ha kipróbálom és tetszik, korrigálok, ok? megemlítem alapvetően azért nem kedvelem, mert ha nem napi hosszú órákat képzem magam, nem sok értelme van leülni gyilkolászni.

2. igazad van, mindenki azzal játszik, amit megérdemel. az agymosást pedig arra értem, hogy bár szerinted nem a kampámyról szól a játék, mégis a sztorival, a nem ongame videokkal, magával a játék hangulatával, univerzumával vették meg az emberek jórészét. és mint játék, nem állja meg a helyét. de lehet rosszul látom.

3. nem, szerintem már régóta nem erről szól egy stratégiai játék, vagy nem erről kéne szólnia. volt szerencsém jobbakat-rosszabakat kipróbálni.

4. valóban nem fogalmaztam érthetően. ez egy teljesen szubjektív tényező. szeretek úgy játszani, hogy "nincsenek feláldozható elemek", tehát, próbálom megmenteni az utolsó katonát is - nekem egy háborús játék ettől tud izgalmas lenni. itt nincsen cap, gyakorlatilag a gyártásnak csak a nyersanyagod szab határt. az emberek mennek, hullanak, nem tudsz egy-egy sikeresebb egységedhez "érzelmileg" kötődni. lehet, hogy most sem érthető teljesen, akkor sajnálom.

figy ez az én véleményem, megértem, ha sokaknak tetszik, nem is próbálok senkit győzködni, mindössze remélem nem vagyok egyedül a véleményemmel.
441 levél
Válasz 10.08.16. 11:38 #6
TurboX
A "..nem kedvelem a multizást." de azért írok egy sc2 negatív elemzést véleményem szerint alapból fail kategória. A rajongók többsége tudta hogy itt nem a kampányról fog szólni elsősorban a muzsika, hanem a multiról ami naggyá tette az elődöt is.

Agymosásról lett volna szó? Korántsem. Mindenki azt kapta amit várt és amit évek óta látott a közzétett videókban, képekben, leírásokban. Sokat hallani a sablonos sc2=sc1+újskin baromságot amit a mai napig nem értek és nem is kívánok ehhez mit hozzátenni, nem ártana egyszer kipróbálni a multit majd összevetni az első résszel.

"..amikkel harcolni érdemes, gyártsál le belőlük egy rahedlival, aztán fuss neki az ellenségnek."

Igen, általában erről szólnak a stratégiai játékok. Ha unod hogy a sakkban mindig világos kezd hagyd abba (..ha érted mire gondolok).

"ami számomra zavaró, hogy az egyes egységekhez nem lehet kötődni. hülyén hangzik? a katonák tényleg csak játékbábuk, az elöllévők fogják a golyót, hátul meg durrogtatnak. visszavonuli sem érdemes. nem becsülöd meg az egységeidet."

Sokáig gondolkodtam azon hogy vajon mit szerettél volna ebből kihozni de nem jutottam előrébb.
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
108 levél
Válasz 10.08.16. 10:32 #5
kfkl
Megis inkabb 9-et adok nem 9.5-ot. Talaltam meg ket hibat: az egyik az ara, a masik az, hogy fel van darabolva, ami nem lenne baj ha nem lenne ilyen draga.
108 levél
Válasz 10.08.16. 10:20 #4
kfkl
Szerintem is jo jatek, en is 9.5-ot adnek neki. A campaing jol meg van csinalva, minden palya "egyedi", jo otlet volt beletenni tobb egyseget, mint a multiba (koztuk sc1-es egysegeket) plusz a zsoldosokat. Tetszenek a fejlesztesek es a researchok megoldasa es, hogy volt nehany palyan valasztasi lehetoseg. A grafika szep (az mondja, hogy csunya akinek szar a gepe, es igaza van, alacsony beallitason tenyleg ronda), a zene is jo.
De...
-Kicsit hianyzik, hogy lehessen valtoztatni a palyara a ralatasi szoget, nem hinnem, hogy olyan nagy dolog lett volna megcsinalni.
-Lehetett volna tobb video ami nem a jatek motorjaval keszult.
-Azokon a palyakon ahol lehet valasztani nem igazan befolyasolja a vegkifejletett.
-Lehetett volna nehany nagyobb palya.
-A sc1-be szerettem tobb bazist epiteni, terjeszkedni, na itt a palyak 90%-ba egy bazisom volt, u.h. lehetett volna tobb kuldetes ahol lehet es van ertelme tobb bazist epiteni.
-Ugy erzem, hogy ezt a reszt inkabb ugy keszitettek el, hogy az uj jatekosok is konnyen beleszokjanak.
Nem olyan nagyok a hibak amiket leirtam, elmennek szorszal hasogatasnak is. Remelem azert a kiegeszitokben orvosolni fogjak ezeket a hibakat is.
47 levél
Válasz 10.08.16. 09:53 #3
rtp
sziasztok

csak ismételni tudom azt, amit már a gamekapocs cikkel kapcsolatban is elmondtam, és bár nem vagyok egy nagy hozzászóló, itt azért a véleményezési kényszer előtör belőlem.

starcraft 2: wings of liberty

körítés: 8.5
játékélmény: 5

anélkül, hogy a részletekbe komolyan belemennék (egy egész cikket kitenne) néhány alapvető dolgot említenék meg. első és legfontosabb,
hogy a starcraft 2 készítői számító, gyáva dögök.

most persze durva, ha azt mondom, hogy a starcraft első részére
felhúztak egy nem is annyira új skint, de ugye a stratégiai játékok
élvezhetőségi faktora nem is ezen múlik, de mint rts, hát hogy is mondjam
fényévekkel van lemaradva a kétezres évek második felében készült
akármelyik hasonló stílusú játéktól. sajnos itt csak és kizárólag a
rajongók fenekének kényeztetéséről van szó, ami egy sikerjáték esetében
csakis a pénzről szól. van egy kurva jó alapjuk, amihez nem mertek hozzányúlni, nem úgy, mint mondjuk a relic a dawn of war 2 esetében (pedig az sem tökéletes). persze, a rajongók ott is ki voltak akadva. először. aztán rájöttek, hogy a jelenlegi legélvezetesebb online csatákat vívhatják meg, ha félreteszik az előítéleteiket.

a starcraft 2-vel most úgy vagyok, hogy single campaignt sem vagyok képes befejezni, annyira zavaró, mitöbb komikus, ahogy az egységek szerencsétlenkednek, egymást takarják, bénán irányíthatóak, buták (ha lőnek rájuk, csak állnak és néznek, ha az ellenfél lőtávja nagyobb), na mindegy kár is részletezni. természetesen a stratégia még mindig arról szól, hogy termelj ki minél több nyersanyagot a lehető legrövidebb idő alatt, a pályához mérten válaszd ki az egységeket, amikkel harcolni érdemes, gyártsál le belőlük egy rahedlival, aztán fuss neki az ellenségnek.

ami számomra zavaró, hogy az egyes egységekhez nem lehet kötődni. hülyén hangzik? a katonák tényleg csak játékbábuk, az elöllévők fogják a golyót, hátul meg durrogtatnak. visszavonuli sem érdemes. nem becsülöd meg az egységeidet.

persze a játék körítése nagyon hangulatos, nem tagadom, nem is szeretnék belekötni, hiszen anno én is nagyon kedveltem az első részt. ahogy én látom a blizzardnak sikerült üresre mosni az agyakat, mert a rajongókon kívül egy vérbeli rts játékos sztm nem képes élvezni a starcraft 2-t. folytathatnám a hibákat, de felesleges. legalább a világversenyeken nem kell gyökeresen változtatni, a koreaiaknak is megmarad a nemzeti sportjuk, mindenki örül, aki pedig egy élvezhető stratégiai játékot (egyjátékos módban elsősorban, nem kedvelem a multizást) szeretett volna, az hoppon maradt.

jöhetnek a szidalmak.

persze nem veszem komolyan azt, aki arról hablatyol, hogy én ezt nem értem, mert...


19402 levél
Válasz 10.08.16. 02:31 #2
sipec
nekem a zenevel az a bajom, h nem catchy. toltam multheten vagy 20 orat es csak 1 darab track maradt meg osszesen a fejemben, de az is egy feldolgozas. bezzeg a final fantasy 8 zeneje, 1 battle utan maris azzal almodtam

1357 levél
Válasz 10.08.16. 00:20 #1
jawsika
Húha

Ennyire??
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
766 levél
Válasz 10.08.16. 00:20
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
StarCraft II: Wings of Liberty (Ismertető)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.