Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Might & Magic: Heroes VI

Might & Magic: Heroes VI

Might & Magic: Heroes VI
A legutóbbi Might & Magic: Heroes VI cikkek, hírek
4133 levél
Válasz 15.10.04. 09:56 #292
gothmog
Te jó ég, mekkora gyökér ez a játék!!

A Heroes VII. cseppet sem érdekel, azonban a megjelenése körüli hírek meghozták a kedvemet a VI. rész újbóli végigviteléhez (a HoMM2-t és 3-at még év elején nyúztam elég sokat nosztalgiázás gyanánt, a 4. részt egy ideje ki nem állhatom, míg az 5-höz per pillanat semmi kedvem, így maradt a 6., ami sokakkal ellentétben nekem kifejezett tetszett kampánymódban).

Feltelepítem a játékot (utoljára 2011. novembere környékén játszottam vele), patch-eli magát (1.8-ra, ami furcsa, mert úgy olvastam, hogy 2.1 körüli az utolsó verzió, bár azt talán csak a kiegészítősre vonatkozik, míg nekem az alapjáték van meg).
Elindítom, s látom, hogy megvan minden régi mentésem, illetve a dinasztia-profilom. Utóbbi maxra van húzva, számtalan játékelőnyt biztosító kis képességgel és az anno leghasznosabbnak talált dinasztia fegyverek is topra vannak fejlesztve. Ez nem baj, ám jön is rögtön a probléma! Szeretném ugyanis újra végigvinni a kampányt, de a 0-ról indulva. Viszont - totálisan érthetetlen módon - nincs rezetelési lehetőség a dinasztiádra, de nem kreálhatsz új, friss dinasztia-profilt sem!
Magyarán, ha csak nem offline indítanék kampányt (megfosztva magam ezzel a játék egyik legfontosabb új funkciójától: a dinasztia kiépítésétől), akkor csak az összességében full tápos dinasztia bónuszaim és fegyvereim birtokában indulhatok (oda a fejlődés élménye és totál borul az egyensúly), ráadásul friss kampányt sem tudok kezdeni, mert csak a már "kivégzett" kampányra ereszt rá újra (gyakorlatilag ha kampányt indítok, egyből kiválaszthatom bármelyik pályát, kvázi engedi a gép, hogy amelyik pálya tetszett, azzal újrázhassak olyan sorrendben, ahogy tetszik).

Ez valami elb@szott játékmechanikai epic fail, arról nem is beszélve, hogy ezek szerint, ha mondjuk egy gépen két külön ember is szeretné végigvinni a játékot, akkor is csak egy profil lehet. Tehát, aki másodjára ül oda, annak kapásból odalesz a friss élmény, a fejlődés lehetősége.

Keresgéltem a neten, több ember is beírt mindenfelé (köztük Ubi fórumokra is) ezzel a problémával. Az Ubi válaszra sem méltatta őket, de máshol sem olvastam megoldást a problémára. Valószínűleg nincs is, ami óriási játéktervezési hiba és genyóság.
Endure. In enduring, grow strong.
2 levél
Válasz 14.02.07. 19:52 #291
dubocska
10984 levél
Válasz 14.02.06. 18:41 #290
VodevilX
Játék legyen legfrissebb, 2.1.1, illetve a videó kártya driver is! Tudtommal a Geforce kártyákkal volt egy jó darabig probléma, de ha mindent frissítesz, akkor elvileg már ilyen gond nem szabad, hogy előforduljon.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2 levél
Válasz 14.02.06. 18:28 #289
dubocska
hello, nekem lenne egy olyan problémám, hogy elsötétül a kép játék közben és nem lehet semmit csinálni 1 hónap után mindig újra kell telepítsem, nem függ a pixel beállítástól sem, mert sokon kipróbáltam és ugyanúgy beszart...
10984 levél
Válasz 13.05.21. 17:09 #288
VodevilX
Full magyar igaz?
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1773 levél
Válasz 13.05.21. 15:11 #287
warcat
Nem hinném,az csak az online/offline miatt volt.Egyébként nem törlődtek szerintem,ha offline módba rakod,szerintem tudnád folytatni,de a dinasztia érdekesebbé teszi szerintem az meg olyankor nincs.
4 levél
Válasz 13.05.21. 14:10 #286
kakasdotti
Nvidia-m van, pont az ami a legelső helyen szerepel a követelményekben.
Bajlódom az első küldetés 2. részével...pedig offline módban elsőre csont nélkül sikerült minden....
Ha megveszem a kiegészítőket akkor az megtett alap küldetéseim nem törlődnek ugye?
8612 levél
Válasz 13.05.21. 11:13 #285
davkar9
Ha már egyszer az itthoni boltokba is bekerült a complete edition gondoltam lecsapok rá. És milyen jól tettem! Nagyon szép, igényes kiadás, manapság ritka az ilyen. Remélem ezzel már nem lesz probléma. 2.1es patchcsel sikerült újrajátszani nemrég az alapot, de mintha olvastam volna olyasmit, hogy a dlcknek és a kiegnek vannak még apró hibái.
Simple. Eternal. Beige.
1773 levél
Válasz 13.05.20. 15:37 #284
warcat
Driver=a videókártya irányítóprogramja ,ezen keresztül van vezérelve maga a kártya fizikai valójában,a hardver.
Azt azért gondolom tudod,milyen kártyád van Ati/nvidia a két nagy gyártó,hacsak nem valami integrált csodád van
4 levél
Válasz 13.05.20. 09:07 #283
kakasdotti
Az a baj, ha "fejlődni szeretnék, akkor nincs elég idő hozzá, mert igen, akkor úgy járok, h az ellenség nagyon felerősödik....
Sajnos nem vagyok nagyon játras a számítógép nyelvezetében: Mi az a legújabb driver?
1773 levél
Válasz 13.05.19. 20:55 #282
warcat
Csak emlékezetből írom,ezért lehet máshogy van,de mivel korábban csak offline módban tudtál játszani,azok a mentések nem kompatibilisek a már online,confluxos dolgokkal,azokat tippre lehet,hogy az Ubinál tárolja ráadásul.
Nem sok értelme lenne a dinasztiának meg az unlockolható cuccoknak az online drm ellenértékeként,ha mindenféle mókolható offline mentések használhatóak lennének.
Hogy nehezebb*e azt nem tudom,akár lehet ,hogy igazad van hiszen elég erősek az elérhető bónuszok,a gép meg pofátlanul csal,ezt mondjuk gyakorlatilag elmondják a tutorial kampányban,haladj célirányosan a kitűzött feladat teljesítése felé,különben a túlerő agyonnyom.

Kockás kép: legyen fenn a legújabb driver.Vagy ironikusan,egy jó régi.Gyakran elcseszik,azt már ne is említsük,hogy hónapokig crashelt a játék nvidia kártyával a városban,és nem javították.
4 levél
Válasz 13.05.19. 20:45 #281
kakasdotti
A tűzfal volt a probléma, igazad volt (vagy a vírusírtó).
Viszont amióta feltelepítettem nincsenek meg a mentéseim, a játék mintha nehezebb lenne és a városba belépve kockás a kép....
1773 levél
Válasz 13.05.18. 13:52 #280
warcat
Valószínűleg tűzfal vagy vírusirtó nem engedi a játékot hozzáférni a nethez és így az Ubi szervereihez.Vagy csak nem mennek,olyan is szokott lenni
4 levél
Válasz 13.05.18. 10:10 #279
kakasdotti
Üdv!
Segítségre lenne szükségem!
feltelepítettem a boltban vásárolt alap játékot. Mikor elindítanám Valami frissítést akar letölteni ami végig is megy kb 1 óra alatt és a végén kiírja h nem sikerült kapcsolódni a szerverrel (vagy valami ilyesmi). A játékot így is el tudom indítani de a conflux-ot nem. Se kívánság oltár se semmi... és offline-módban nem tudom elindítani...valakinek valami ötlete a probléma megoldására?
Köszönöm!
10984 levél
Válasz 13.05.06. 18:58 #278
VodevilX
Ennek örömére, talán ha sikerül szabadulnom a diablotól (bár ott is most jön csuda jó új patch), neki esek újra az alapjátéknak, mert a tutorialon kívül a 3. necro pályát talán még befejeztem, de tovább nem haladtam.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1339 levél
Válasz 13.05.06. 10:58 #277
hahakocka
Már kijött a patch és javította az Nvidiás driver hibékat meg a town fagyást is ami nálam nem volt atival. Április 30.án jött ki és május 2.-án a kiegészítő és most úgy oldották meg hogy együtt van a kettő 4 gb-ban. Akinek nincs meg a kiegészítő az nem kapja meg a + 8 új multi pályát, nem választhatja a Dungeon várat s hősöket, s nem viheti ki a 2 új kampányt. De multi pályákon, skirmishben ellenfélként találkozhat Dungeon lényekkel bőven és vehet kocsmában Dungeon hőst is és láthat új épületeket is a kalandtérképen. Semleges lényekből is van 7-8 új lény, azok is feltűnnek pl fekete párduc.
8612 levél
Válasz 13.05.01. 15:40 #276
davkar9
Szánalmas ez az ubisoft... Nem elég, hogy szétbasszák a Black Hole-t (+ siettették a megjelenést ez pl a történeten látszik is), de még a hátrahagyott játékukra is szarnak nagyívben. Egy rohadt szállító hőst nem tudok venni mert a kurva városkép állandóan kifagy. A tegnapi - eredetileg április elejére ígért - frissítés továbbra sincs sehol. Ezzel a hozzáállással akkor húzzákafaszukra a kiegészítőt...
Simple. Eternal. Beige.
10984 levél
Válasz 13.04.30. 19:39 #275
VodevilX
Az a hiba ez volt
Mondjuk a reakció időre nincs mentség...
Nem tudom megvegyem e a kieget, igazából 3 kampány map meg némi hot seat után teljesen leszartam a játékot, nem tudom miért. Amennyire fikáztam a reformjai miatt megjelenés előtt, azzal szemben egészen vállalható játéknak tűnt, de valamiért mégiscsak a háttérben maradt a mai napig. Mondjuk lehet benne van az is ahogy arcon köptek, engem a köcsög szemétládát, aki lopás helyett meg merte venni a játékot ezzel a fos akadékoskodó drm-el.
Lehet majd valami fullos verziót inkább, amiben benne vannak a dlck meg minden.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
8612 levél
Válasz 13.04.30. 18:30 #274
davkar9
Nem kapkodják el az már egyszer biztos. Most fölraktam újra, töltött le valami frissítést azt hittem ez már az. Egészen megörültem mert az első pályán a földalatti részig simán ment minden, utána jött a szokásos, városkép fagyás és a fekete képernyő. Az új nvidia driver valamit javított a gyakoriságon, de pályánként 3-4szer még így is előfordult (prológust csináltam meg újra). Ez pedig még mindig az az állapot, hogy nem tudsz kényelmesen játszani, minden csata előtt izzad az ember hogy na akkor most elszáll vagy sem, a városban meg 10 mp alatt le kell zavarni a fejlesztést, vásárlást. Annyira nem lenne ez baj, mert a közelében sincs az 5 városképeinek, de azért egyszer jó lenne itt is alaposan szétnézni.
Simple. Eternal. Beige.
1339 levél
Válasz 13.04.30. 12:35 #273
hahakocka
Ma jön a nagy 2.1-es patch egy rahedli javítás lesz benne! Holnapután meg jön a kiegészítő! Lehet hogy ez lesz az utolsó patch ki tudja egyébként.
8612 levél
Válasz 13.04.30. 11:54 #272
davkar9
Állítólag kijavították a fekete képernyő és a városkép kifagyása hibát (fél év után... gratulálok). Örülnék neki ha végre újra játszható lenne a játék. Főleg így a kieg előtt, egy bughalmazért nem szívesen fizet az ember...
Simple. Eternal. Beige.
135 levél
Válasz 13.04.10. 20:10 #271
Leon Shepard
Sziasztok!

Most kezdtem el játszani vele, kb. 3-4 játékbeli hét után jutottam el a barlangon át a démonvezérhez.

Problémám:

Nagyon lassú az utánpótlásképzés, 1 városom van, amiben egyszerűen nem tudom hogyan kell a barakkon kívül más épületet emelni. Heti 9 lándzsás termelődik, illetve most vettem észre hogy vannak pretoriánusok is. Akármit nyomkodok, nem engedi a várost fejleszteni, pedig nekem szükségem lenne egy halom katonára, mert 20-30 egységekkel szaladgálok. Elképzelni sem tudom mi lett volna ha nem fogadom fel az orkokat. Márpedig opcióként felajánlja, tehát úgy képzelik, hogy orkok nélkül is vihető a játék. Van egy olyan érzésem hogy valamit elnézek, és lehetne fejleszteni a városomat, termelhető lenne 9 lándzsásnál jóval több katona is.

Csak hogyan?
8612 levél
Válasz 13.02.14. 22:02 #270
davkar9
Két hét múlva jön a kieg, gondoltam újrázok előtte. Hát nem. #1 elhalasztották a Shades of Darkness megjelenést május 2-re. #2 (gondolom neked is ez volt a problémád manitoska) Sikerült játszhatatlanná tenni a játékot a legutóbbi javítással (illetve ahogy láttam a random fórumokat már korábbi patcheknél is előkerült, azaz nem tudták azóta sem kijavítani a problémát). Tutorial pálya első várostrománál kaptam az arcomba egy fekete képernyőt, zene, hangok voltak, csak éppen semmit se lehetett látni. 6 újraindítás után sikerült behozni a harcot, lement, beléptem a városba (nem rossz ez az új városkép, igaz közelében sincs az 5 városainak), viszont ott meg kifagyott. Mentésem az ostrom előtt volt, így ismét megkaptam a fekete képernyőt. Április végén/complete editionnal újra próbálkozom, de azért ez így elég gáz.
Simple. Eternal. Beige.
1 levél
Válasz 13.01.28. 18:28 #269
manitoska
hello mindenkinek segitséget kérnék,ma megvetem a heores 6 golden samplét és sajnos 10 percmulva kifagy, lényegében 2 szer jobb a gépem van amit kér a játék,1155 lapom van i3 ivy bridges 3,3ghz procim 8 gb memoria 650 gts videokártyám,és nem vágom h mi van olvastam h a 301.42 driverel megy a játék tőkéletesen, nekem az a baj 310,90 driverem van,letőltőtőte, a 301.42 es drivert, előte letőrőltem a 310,90 drivert,utána probáltam felrakni a 301,driert de anyira régi a driver h nem találja az eszkőszőm vagyis a videokártyám,segitséget kérnék
pongo zoltán
10984 levél
Válasz 13.01.17. 20:18 #268
VodevilX
Én de utáltam a harcot a 4ben. A legnagyobb baklövés az egész szériában, az a szimultán ütés-visszaütés dolog, teljesen elrontja a harcot. De a korcs várak se volt túl elmés megoldás.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
19402 levél
Válasz 13.01.16. 20:26 #267
sipec
ah fene, mar nem engedi szerkeszteni.

a homm2 meg azert sem marad meg annyira, mert nekem az tul homm1 kinezetileg, es hiaba, h tobb lehetoseg van a jatekban, valahogy ugy fogtam mindig fel, hogy nekem nem kell egy felujitott heroes 1, mert a maga hibaival is tokeletes game.
19402 levél
Válasz 13.01.16. 20:23 #266
sipec
valszleg mindenkinek az emlekek miatt jobbak a regi reszek. nekme legalabbis heroes1 = haver meseli, h loval kell menni game, toljuk. oke. evekenattartoheroes1mania. aztan 99ben jott a heroes 3 (es ja, nekem a 2 csak kesobb lett meg, mikor a guruhoz adtak teljes jatekkent, es hiaba, h sokat toltam vele es szerettem, a 3 hamarabb jott, nagyobbat hoditott). kb a mai napig, ha melegszendvicssutot latok -> kesz, tolni kell a heroes3at

a 4ben vannak jo dolgok, de van sok IDEGESITO: a gep allandoan a hosomet tamadja, nem gyozom elbujtatni a sarokba es korbeallni mindennel, mert ralehel egy zoNbi es elhervad. reload. a karavanozas jo dolog + az OSTt itt is nagyon szeretem hallgatni.

valszleg a 4ben latott negativumok miatt az 5 feludulest jelentett (ugye mindenki szerint homm3 jelleg), en nagyon nagyon elveztem ezt a jatekot is (persze nem kellett volna 1.0val nekiesni es az 5. kapmany uccso palyan kikapni a bugot, ezert ott leragadtam a campaignban orokre).

a heroes6 meg...... yet to be tested.
10984 levél
Válasz 13.01.16. 18:53 #265
VodevilX
Nagyon gyűlöltem a 6ot mialatt készült, csak azt érték el minden hírrel, hogy minimalizálják az érdeklődésem, pedig top3as kedvencem a sorozat minden játékok közül (azon belül az egyes részek rangsora most mellékes).
Aztán megjelent, meg is vettem collectorsban, már csak a polcon jól mutat elvet követve. És nem rossz játék, valóban érdekes keveréke az sorozathoz való ragaszkodásnak illetve elszakadásnak. Összességben érdekes megközelítés, semmiképp sem a helyes út a sorozat jövőjét illetően, de végül nem ítéltem baklövésnek ezt a kitérőt.
De már akkor biztos voltam benne, és továbbra is állítom, hogy az esetleges 7. rész hatalmas újítása az lesz hogy visszatér a gyökerekhez. 7 nyersanyag, a classic várak, régi skill rendszer stb, mondjuk egy gyönyörű rajzolt grafika a legesélytelenebb, de szerintem, az ős fanok örömmel fogadnák.

Egyébként akkor vitassuk meg. Nem a régi. Ezt hallani a 4. rész óta.
Miért? Ez miben merül ki a régiség, vagy az újítás. Körbeforgó kamera? Új skillrendszer? Többé kevésbé megvariált várak? Ezúttal már a a nyersanyagok leegyszerűsítse?
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
3310 levél
Válasz 13.01.16. 14:51 #264
Kemloth
Erősen annak a kérdése ez szerintem, hogy ki melyik Heroes-zal kezdte, nyilván. Tehát szerintem önmagában semmi öreges nincs abban hogy "háát, azért egyértelműen a 3 a legjobb még mindig". Pl nekem is a mai napig csorog a nyálam, ha a GTA: Vice City szóba kerül, a későbbi részek miatt meg már nem annyira. Meg ha RTS-ek jönnek szóba, rögtön az Empire Earth ugrik be, hogy na, az mennyire király, húúú, legjobb... közben amikor évente elfog a nosztalgia és felrakom újra, hát, kap vagy fél órát. De mégiscsak, az volt kb az első játék, amivel rendesen játszottam.
Szóval ebben egy naaagy-nagy adag nosztalgia is van szerintem. Meg persze az, hogy tényleg más az V és a VI hangulata, mint mondjuk a 3-nak.

Én mondjuk a 3-mal játszottam először, de aztán a 4 volt az első rendes Heroes-om; valamit vettünk apámmal MediaMarktban, rossz volt a CDje, visszavittük - és adtak helyette egy többszörös értékű Heroes 4 complete edition-t.
Szóval azzal játszottunk végtelenül sokat haverokkal... és csak akkor jöttünk rá, hogy valójában egyszerűen katasztrófa az a játék a 3-hoz (később az V-höz) képest, amikor kívülről fújtuk a pályák felét.
Aztán már meg is jelent az V. Azzal is baromi sokat toltuk.
És mostanában, pár éve kezdődött el egy 3-hullám az osztályban, akkor én is elkezdtem játszogatni a 3-mal, meg idén unalmasabb előadásokon leghátul.

És arra kellett, hogy rájöjjek, hogy szerintem ebben a hatalmas 3-imádatban, ami az általam ismert Heroes-imádók jó 75%ánál fennáll, nagyon nagy részt tesz ki a nosztalgia. Mert úgy, hogy kicsit játszottam a 3-mal régen, aztán onnantól szépen sorban, és kb egyszerre kezdtem el rendesen a 3-at meg a VI-ot, nálam aztán nem jön ki az, hogy a 3 az überfaszaság a Heroesek között.

Megint más kérdés, hogy gondolom a maga idejében sokkal nagyobb durranás volt, mint mostanában az V vagy a VI.


De, hogy szegény VI-ról is legyen szó: nekem nagyon bejön! Az újítások - kivételek később - bejönnek, a hős fejlődési rendszer szerintem sokkal jobb így, mint hogy kb véletlenszerűen kidobál lehetőségeket a gép. Sokszor volt pl az V-ben, hogy volt még egy hely egy képességnek, és úgy dobott ki dolgokat, hogy még mindig a kisebbik rossz volt feltölteni azt a helyet valami szarral, ami nem illett bele a hősöm profiljába. Ez a VI-ban szerintem hibátlan. Ez a vér-könny téma is jópofa. A várak amúgy szerintem egész kiegyensúlyozottak (mondjuk egy kiépült, 3-4+ váras Nekro ellen sok szerencsét a harchoz), minden várban van egy gyakorlatilag használhatatlan egység...

Ami számomra negatívum:
- kevés vár - elvileg a kiegészítőben lesz Dungeon
- kevés nyersanyag-típus - bár így a kristály egész komoly taktikai elem lett, néha már nem is zavar, hogy ilyen kevés a nyersanyag-típus
- honnan szedtél azt a japános-vizes várat? Nem rossz amúgy, csak nem pontosan értem, hogy hogy jött ez a megszokott Heroes-várak sorába. Mert ha meglennének mellette az elfek, Dungeon, mágusok, még örülnék is neki... szóval ez vehető a "kevés vár" problémakör alpontjának.

Szóval a kiegészítőkre kívánok egy Dungeont, egy tünde- és egy mágus-várat.
19402 levél
Válasz 13.01.16. 14:42 #263
sipec
sajna nekem meg mindig nem adott a technologia, h toljam a 6ot, pedig nagyon kivancsi vagyok ra.
egesz jo vagyok az 5ben, 3ban nagyonjo. jelenleg a 4 van a gepen, AZ A RETEK. ott full novice, meghalok, nemtom. hanyas.
29145 levél
Válasz 13.01.16. 14:17 #262
Germinator
Az a baj, hogy nem tudom, mennyire bigott konzervativizmus a részemről, és mennyire csak egy teljesen megalapozott, elfogadható vélemény, hogy az új Heroes-ok már egyáltalán nem tetszenek. Ez sajnos túlságosan öregesen hangzik, ugye "bezzeg a mi időnkben" és "régen minden jobb volt", de engem a Heroes 5-6 nem emlékeztet semennyire a számomra több mint klasszikus 2-3-ra. Furcsa, de az önmagában sokszor nevetséges és nem igazán jó Heroes 4-ben is több a Heroes-hangulat (számomra), mint az utóbbi epizódokban. Sajnos teljesen elveszett a hangulat, pedig tök lelkesen játszottam a 6-tal, de rájöttem, hogy ez csak valami más játék lehetne, úgy tudnám elfogadni, Heroes-játékként nekem nem annyira működik
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
8612 levél
Válasz 13.01.16. 10:51 #261
davkar9
Hát sajnálom, hogy nem lett túl népszerű ez a játék, ennél még az 5. résznek is nagyobb topic forgalma volt. Na mindegy, közeleg az első kiegészítő így ideje feléleszteni a topicot. Hiába van meg az alapjáték, a dlcket nem szereztem be (nem volt steam akcióban) ezért a complete editionra biztosan lecsapok megjelenéskor. Már ha persze lesz nálunk is, egyelőre még nem látom. Lassan nekikezdek az újrajátszásnak, ezúttal blood oldalon.
Simple. Eternal. Beige.
8612 levél
Válasz 12.08.24. 22:06 #260
davkar9
Érkezik egy újabb "kiegészítő", vagyis hát dlc, Danse Macabre címen. A kalózoshoz hasonlóan ez sem lesz dobozos változatban, csak stemaen és ubiboltban lesz kapható. Megjelenés szeptember 28-án. A jó hír, hogy ugyanekkor megjelenik egy heroes 6 gold kiadás is, ami tartalmazza majd az alapjátékot és ezt a 2 dlct. 75%os steam akcióban megéri majd beszerezni ezt a csomagot.

A Pirates of the savage sea nem tudom hogy teljesített (pl ytn egy végigjátszás videót se találtam) így nem tudom mi indokolta a DM-et. Plusz ezt sem a hazai srácok készítik. Új hős, a lich Sandro (ugye az ő cuccait kellett összeszedni a nekró kampányban az 5ben), új dynasty fegyverek. Azt nem értem, hogy miért nem lehet inkább az alapjáték történetét folytatni. Vagy hát lehet, hogy ezek a dlck kapcsolódnak hozzá, bár kétlem.
Simple. Eternal. Beige.
8612 levél
Válasz 12.07.15. 19:56 #259
davkar9
Steam szerint megjelent a dlc. trailer

Alapjátékot élveztem, de ettől valamiért nem lettem izgatott. Ráadásul itthoni boltokban nem láttam, hogy lenne dobozos változata, digitálisan meg nem fogom ezért újból megvenni az alapot.
Simple. Eternal. Beige.
10984 levél
Válasz 12.06.16. 12:00 #258
VodevilX
Persze ide is dlc 10 euroért.... gyűlölöm látni ahogy ebbe az irányba halad a játékipar a tartalmasabb kiegészítők helyett...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
766 levél
Válasz 12.06.16. 11:50 #257
PC Dome
Új hír a játékról
Might & Magic: Heroes VI - Pirate of the Savage Sea DLC
Végre megérkeznek a városképek is!
766 levél
Válasz 12.04.18. 13:59 #256
PC Dome
Új hír a játékról
Might & Magic: Heroes VI - fejlesztőcsere
Már nem a magyar Black Hole Entertainment foglalkozik a stratégiai játékkal.
4 levél
Válasz 12.02.20. 12:43 #255
Kicsihubi
Sziasztok!
Nekem van egy olyan problémám, hogy amikor felgyorsítom a csatát, vele együtt gyorsulnak a hangok is, és így a lényeknek szörnyen irritáló sipítozó hangjuk van. Ez valamilyen bug, vagy más is tapasztalt ilyet? (fel van patchelve a játék, és eredeti verzió.)
3310 levél
Válasz 12.01.19. 17:53 #254
Kemloth
Így nem lehet megcsinálni. Nem tudom, miért, de már minden egyes kis semleges lénycsoport "magas" veszélyszintű, ami azt jelenti, vagy simán elvernek, vagy pedig marad pár íjász és ennyi. Pedig azt hittem, ha nagyobb a seregem, akkor elverek mindenkit. De nem, ezek a rohadékok ezek szerint kétszer olyan ütemben nőnek, mint az én serege.

Úgyhogy fasza, kezdhetem elölről a küldit... De legalább már nem fogok tökölni az 1. és 2. gróf levereésével, akkor talán nem nő meg a sereg annyira, hogy a 3. gróf és minden semleges lénycsoport is legyőzhetetlenné váljon...
3310 levél
Válasz 12.01.19. 17:15 #253
Kemloth
Az ember kampány második küldijét hogy a bánatba kéne megcsinálni?
Lehet, hogy én vagyok a hülye, de teljesen lehetetlennek tűnik most.

A nekró várat simán elfoglaltam, meg attól nyugatra a semlegeset is. Akkor gyűjtöttem némi sereget, és elfoglaltam az egyik gróf várát. Aztán kicsit tököltem, gondoltam, hogy gyűjtök sereget és erőből lenyomok mindenkit. De ezt nem lehet megcsinálni, gyorsabban jönnek ezek a mocskok, mint hogy legyen utánpótlás, meg több irányból is (amit általában ilyen porlokkal meg lehet oldani, de egy idő után biztos a halál).
Úgyhogy pár újratöltés után, megtaláltam még egy várat meg egy erődöt. Ha azokat elfoglaltam, már sima ügy volt lezúzni a mászkáló lázadókat meg a délnyugati gróf várát.
És akkor most úgy állok, hogy van 5 lehetőség szerint fullra épített váram, két három erődöm, egy alap- és egy elit-lény lelőhelyem. És van még egyetlen egy lázadó gróf. Gondoltam, hogy jólvan, neki van egy szem vára, nekem az imént leírtak - nem létezik, hogy pár hét sereggyűjtés után ne nyomjam le létszámból.
Erre hiába növelem ötszörösére a seregemet és megyek neki 1200 Naplovassal és ezzel kb arányos mennyiségű egyéb lénnyel, simán elver.

Nem értem egyszerűen, hogy mit kéne, meg hogyan. Konkrétan 0-24ben nyomkodni a homokórát, és akkor kb beérem létszámban? Honnan van ennyi lénytermelése? A föld alatt vannak váraik, vagy mi? De akkor miért nem özönlöttek az első válam melletti feljáróból?

1 levél
Válasz 12.01.11. 22:33 #252
Andrew26
Üdv,

Nekem is a Nekro kampány második küldetésével van gondom. Anastasiaval legyőztem a tükörképét és lerombolódott a démonvár, de azon kívül, hogy milyen cuccokat kaptam nem történik semmi. Ott mászkálok azon lebegő lávaszigeten és nem találok kiutat. Most ez programhiba, vagy valakinek van valami tippje, hogy mit kéne keresnem?
2129 levél
Válasz 12.01.08. 14:49 #251
Balanses
Na én viszont elakadtam a Nekro első pályáján. Miután elfoglalom a második várat a pályán folyamatosan Inkvizítorok támadnak és az első 3-4-gyel elbánok de gyorsabban jönnek, minthogy megfelelő utánpótlást tudnék szerezni. Mi az amit elrontottam vagy mit kéne csinálni?
3310 levél
Válasz 11.12.30. 18:50 #250
Kemloth
Nem lehet hotseat- és single player módokban megválasztani az induló hőst? Csak mert eddig nem találtam, hogyan lehetne, és elbizonytalanodtam, hogy lehet-e egyáltalán. Jó lenne, pedig.

Egyébként: tegnap átjött egy haverom, hozta magával a kalózverziót. Feltettük, nyomtuk, nekem bejön. Úgyhogy szerintem januárban be is ruházok egy bolti verzióba.
Mondjuk vannak furcsa részei. Pl a varázslatok tanulása, hogy nincs mágus céh, hanem a hős tanulja szépen amit akar egyesével. Meg, ha jól veszem ki az eddigi pár játékórából, nem első sorban úgy vannak felosztva a lények, hogy 1-es, 2-es stb. 7-esig szint, hanem 3 alap, 3 elit és a bajnok, amik közt, kategórián belül talán valóban számottevő erőbeli különbség nincs - de javítsatok ki, ha tévedek! Meg ugye a hős fejlődési rendszere is azért más, mint a megszokott - talán a Heroes IV-éhez tudnám hasonlítani, aminek mondjuk csak részleteire emlékszem, de - annak a játéknak az összes többi elemével szemben - nekem annak idején bejött. És szintén javítsatok ki, ha tévedek ebben is. Összességében viszont ezek a változások is bejönnek, csak kicsit szokni kell még. Mondom, olyannyira, hogy januárban a Black Hole-osok munkáját forintban kifejezve is elismerem.
68 levél
Válasz 11.12.13. 23:25 #249
Raikku
Miért van, hogy néha - pár lejátszott nap után - a térképet már nem tudom görgetni? Sem egérrel, sem nyilakkal, sem WASD-dal...
"A holtakat el kell temetni. Nem túl mélyre persze, hisz bármikor szükség lehet rájuk." Alyr Arkhon
8612 levél
Válasz 11.11.17. 21:27 #248
davkar9
Biztos. Láttam róla végigjátszást, utolsó/2 csak vér hőssel érhető el. Mondjuk a szövegek között nincs túl sok különbség úgyhogy végül is mindegy melyiket csináljuk.

Amúgy mostanra ülepedett egy kicsit a játék, élveztem meg minden, de a történet mintha egy kicsit össze lenne csapva. Itt-ott vannak fehér foltok, hogy akkor most mi is történt, néhány szálat és karaktert illetően pedig eléggé hiányérzetem van. Mondjuk a közös, végső videó alapján kiegészítőben akarják továbbszőni a történetet, de azért anno az 5-nek volt egy rendes lezárása a HoF előtt. Na és persze még néhány ingame átvezetőt még el tudtam volna viselni, legalább a főboss legyőzése után...
Simple. Eternal. Beige.
2851 levél
Válasz 11.11.01. 11:33 #247
RAI*DEN
Jah, hát igen. Eléggé magába tud szippantani a játék, így nem igazán tudok vele mihez kezdeni . Az a lényeg, hogy a 3. rész óta ez a rész a legjobban sikerült darab a pár hibája ellenére is. Bár ma igyekszem korán lefeküdni, mert holnap reggel meg megyek vissza vonattal pestre, hogy délután 14:40-kor már bemenjek az aznapi első és utolsó órámra a főiskolán. Viszont ezzel meg az lesz a baj, hogy ha visszamegyek pestre, akkor valószínűleg nem a Heroes 6-al, hanem a Batman Arkham City-vel fogok játszani az X360-anamon, valamint az Uncharted 3-at fogom megvenni a PS3-amra(Ugye, a konzolaimat pesten tartom tanévben, így vizsgaidőszakban mikor itthon vagyok, nem kap el a csábítás, hogy most akkor játszok valami jót ).
4133 levél
Válasz 11.11.01. 09:28 #246
gothmog
A Vámpír spéci képessége, hogy ha védekezik, akkor az első őt célzó támadást automatikusan kikerüli

Amúgy nem ismerem az erősorrendet, mivel még csak nekro kampány negyedik pályáján vagyok (atyaég, ez még nagyobb pálya, mint a harmadik volt! Erre a térképre már meglesz tényleg a tíz óra végigjátszási idő szerintem...), de a nekro frakció brutál erősnek tűnik egyelőre.
A feltámasztós frakció képesség szerintem hasznosabb annál, mint ahogy davkar9 sugallja. (Bár lehet, hogy a barbárokéhoz viszonyítva tényleg fika) Ha már a háromnegyedéig töltötted, akkor brutál mennyiségben tudsz feltámasztani vele, mert ellentétben a szellemek feltámasztási potenciáljával, ez a kiindulási egységszámodhoz viszonyít (ha minden igaz). Tehát néha iszonyat hasznos tud lenni. Bár a negyedik szintje (teljesen töltött kör kell hozzá, na meg, hogy tud a negyedik szintet) elég gyenge, mert azt hittem, az mindenkit támasztani fog, de csa 3×3-as cellában működik a területre hatása...

A lich nálam is mindent üt. Félelmetes, a kampány harmadik pályáján volt, hogy 30 ezer körüli sebzéseket is besóztam velük
A Lamasszu viszont csalódás nekem. Gyengén sebez, igazából csak golyófogónak szoktam használni (a kampányban) a kettes számú hősömmel.
(Viszont ami nagyon tetszik a Heroes6-ban, hogy az alaplények is baromi jól használhatók, és nem arról van szó, hogy később, a nagyok mellett már csak töltelék szerepet tölthetnek be.)

És ami a nekroknál nagyon durva még, az a feltámasztós hely a városodban. Gyakorlatilag így veszteség nélkül meg tudod oldani a leglehetetlenebb csatákat is, hiszen - ha van elég pénzed - mindenkit feltámasztasz a városban, aki esetleg elesett a csatában.

Bár ami a nekro igazi durvasága (hála a szellemeknek, a nekromancia képzettségnek és az őslich-ek spéci tulajdonságának) az az, hogy gyakorlatilag, ha jól ügyeskedsz és fejleszted a hősödet, akkor veszteség nélkül le tudsz tudni minden olyan csatát, amiben ellenséges, területre sebző spelleket minden körben nyomató magas szintű ellenfelek nem játszanak közre. De amúgy még azok többsége is megoldható veszteség nélkül.
Persze ehhez jó még ha tudod a vér útjának második skilljét, valamint kötelező a repertoárban tartani szükség esetére az életerő szívó és regeneráló varázslatokat is. (Nekem pl. a tömeges regenráció varázslat is körönként több mint 200 hp-t nyom vissza minden lényemnek )

Szóval, szerintem erős azért a nekro. Én csak annyit mondanék, hogy most például, a kampány utolsó, negyedik pályáján, már jó ideje úgy bóklászok a főhősnőmmel, hogy 36 őslich van nála, kb. 380 dárdás csonti, és ezek mellé kb. 100 kísértet és fejlesztett ghoul (a magyar neve most nem jut eszembe). A pálya eleje óta nem vesztettem lényt (csak nőtt mindig a csapatom, tehát most a legnagyobb), ellenben 15-30 ezer XP-s csatákat is simán kihozom velük veszteség nélkül, beleértve az Inferno várak elfoglalását, és az útba akadó ellenséges hősök lenyomását

Csak azt sajnálom, hogy felvettem anno a legelején a hősömmel a +25% XP-t adó skillt. Így a kampány második pályájától kezdve mindig legkésőbb a pálya kb. kétharmadára (de itt négyes pályáján már kb. a felére, vagy még annyira sem) elértem a maximális lehetséges szintet.
De nem gond, így is csatázok minden ellenséges lénycsoporttal, mert a dinasztia fegyver azáltal is folyamatosan fejlődik
Endure. In enduring, grow strong.
8612 levél
Válasz 11.11.01. 08:28 #245
davkar9
Szerintem magasan a legjobb lény (talán az egész játékban?), távolsági egységek közül mindenképp. Sajnos a gép előszeretettel támadja is de ha sikerül leszedned az ellen lövészeit akkor csak attól kell tartani, hogy az ellenséges hős rávág egy tűzlabdát. Vámpír meg a többi tier 6 egység nagy gyengéje az élet. Mindegyiknek csak ilyen 80-100, holott a tier 7-eseké simán van 300 körül alacsonyabb lényeknek némelyikének meg ugyanannyi mint egy t6nak. Valami patchben fel lehetne tolni 150 vagy fölé, akár még a sebzés csökkentése árán is. Mert így ugye csak drága sebzésfogók (mégse írhattam golyófogót).

Küklopsz nem bugos, az képesség. Hasznos tud lenni, főleg ha kétjegyű számmal vannak a seregedben, erősebb sereget is meg lehet úgy verni, igaz addigra csak küklopszod marad. Ha ellene mész akkor meg célszerű számolni, hogy mennyit öltél már meg. Jó is izgulni, hogy akkor most 10 fog megütni vagy kevesebb a következő körben. Ami bugos az a fejlesztett griff. Egyszer se tudtam használni a képességét (egyenesen berepül, kétegységnyi sávban letarol mindent), mert az "eltalált" ellenség meg se érzi a támadást. Jobban megéri alap griffre költeni.


Amúgy látom te is előszeretettel fönt vagy hajnalig a játék miatt. Erre készülj fel, erősen "na még egy csatát", "elfoglalom azt a várat és befejezem" játék.
Simple. Eternal. Beige.
2851 levél
Válasz 11.11.01. 02:15 #244
RAI*DEN
Bocsi, hogy 2 részletbe írom, de már nem tudom szerkeszteni. Szóval azt vettem észre, hogy nálam a Küklopszok bugosak. Ezt úgy értem, hogy elkezdem támadni és nem megy le az élete, csak akkor veszi figyelembe a sebzéseimet a játék ha a Küklopsz jön sorra és ez kifejezetten akkor idegesítő, ha közelharci egységgel támadom meg, mert ha optimális esetben a Küklopsz meghalna, akkor még visszatámad és csak akkor hal meg, ha a Küklopszra kerül a sor. Vagy ez a Küklopsznál valami speciális képesség?
2851 levél
Válasz 11.11.01. 02:10 #243
RAI*DEN
Amúgy ahhoz képest, hogy a vámpír és a Lamasszusz erősebbnek számít a játékban a Lichnél, nekem a Lich eddig sokkal jobban bejött, és nagy mennyiségben még a Sorsfonókat is megelőzi, hiába vannak azok fele annyian mint a Lichek. Mondjuk az tényleg jogos az erőrendben, hogy a vámpír és a vámpírlord elég jó egységek, révén elég jó a védelmük(eddigi tapasztalataim alapján), valamint néha az ellenfél támadása nem találja el, bár támadásaik gyengék.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.