Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Might & Magic: Heroes VI

Might & Magic: Heroes VI

Might & Magic: Heroes VI
A legutóbbi Might & Magic: Heroes VI cikkek, hírek
5011 levél
Válasz 11.10.06. 16:49 #192
Gump
Közben lehet a demot is próbálgatni, Steamről szedhető. Fura, hogy ez ennyire nem hír..
766 levél
Válasz 11.10.06. 16:14 #191
PC Dome
Új hír a játékról
Might & Magic: Heroes VI - Tears trailer
Az új kedvcsináló az egyszemélyes kampány történetéről mesél.
10984 levél
Válasz 11.10.06. 10:44 #190
VodevilX
Megvilágosodtam!
Oké tele van faszságokkal, vár convertálás, csak 4 féle nyersanyag, odamegyek és ha sokan vannak nem harcolok (nehézségi beállítástól teljesen függetlenül...), és az új skill rendszer. De ugyanakkor elfogadom, hogy ez utóbbi egy próbát megér, és valóban nagyon sok jó skill, vagy inkább Heroes V-re emlékeztető ability került a játékba, talán nem is olyan ritkán fogok kétségbe esni, hogy akkor mégis miket válogassak össze a hősömnek, mert tényleg nagyon jónak tűnik többsége. Plusz 2-3 óra játék után, mostanra sikerült ugyanis rászánnom magam , a zene ami az általam végletekig imádott II-t idézi fel bennem, nagyon sokat dob!
A régi jól megszokott várak nem kicsit felforgatva illetve kihagyva továbbra is nagyon hiányoznak. Bár a Sanctuary-t ami eddig is az egyetlen szimpatikus elem volt, továbbra is nagyon jó ötletnek tartom, kiegekben, meg úgyis kötelező lesz belepakolniuk a Wizard/Warlock várakat hisz nincs Heroes Titán/Fekete sárkány nélkül, de még egy Nature várat is mindenképp várok!
Szóval konklúzióként továbbra sem ezt tartom a helyes útnak, és bízok benne, hogy majd a VII. részben újra az lesz a menő, hogy visszatérnek a gyökerekhez, de nem lesz ez olyan szar mint nagyon sokáig gondoltam, és főleg nem olyan elkapkodott és átgondolatlan mint a IV. rész.
Eddig úgy voltam vele, hogy a párját ritkító Limited Edition mindenképp jól mutatna a polcomon és majdcsak végig szenvedem valahogy a kampányt, de most már tényleg várom is, mert valóban jó lesz elütni néhány száz órát. Igazán csak azt sajnálom, hogy nincs társaságom jó kis hot seat partykhoz.
Hol vannak már azok a régi szép idők, mikor általános suli közepetájt meglett a gépem, megvolt a Heroes II és egy időben minden egyes délután húzás haza hozzám csapatni a játékot! Zseniális sorozat, nagyon imádom nem véletlen voltam kiakadva, hogy minden áron egyszerűsíteni akarják.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
10984 levél
Válasz 11.10.04. 07:47 #189
VodevilX
Aranyon a játék, de még mindig várom a csodát amitől meglátom benne a jót.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
766 levél
Válasz 11.08.17. 11:36 #188
PC Dome
Új hír a játékról
Might & Magic: Heroes VI - gc trailer
Hangulatos videó az új Might & Magicről.
1614 levél
Válasz 11.08.11. 18:02 #187
rootshaper
az tényleg vicc, hogy megnézed pontosan hányadán álltok a szembenálló sereggel, és ha beparázol, elfutsz. de szerintem a fejlődési rendszer végre logikus, és van értelme. engem kimondottan zavart, hogy nem tudtam sehol megnézni az összes létező skillt egyszerre, hogy összegezzem, mire érdemes fejlődni, meg mire nem. ha legalább a cselekedeteim alapján adta volna be a választási lehetőségeket, de például egy vízmentes pályán hajózási skillt bedobni ordas nagy baromság. akkor mit válasszon az ember? nyilván a másikat, és ha az is szar? akkor meg vagy lőve.

u.i.: a fejlődési rendszer hiányosságait most a HIII-ban kritizáltam, ha valakinek nem esett volna le
10984 levél
Válasz 11.08.11. 17:57 #186
VodevilX
Igen bétáztam...
És azt is nagyon jól tudom, hogy ha ugyanaz lenne akkor az lenne mindenkinek a baja. De ez nekem így nem, és a CE is tényleg csak minden egyéb tartalma miatt csábító nagyon. Talán még a Sanctuary szimpatikus picit, de én a régi rendszert akarom 2 felajánlott skillel, nem megnézem és elfutok harccal, sok nyersanyaggal stb. Ja és nem ilyen retardált dizájnnal, pl elég vicc ahogy némelyik egység kinéz. H2,3,5 nekem bárhol bármikor, nem csak a 3, ezért is sajnálom még jobban.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1614 levél
Válasz 11.08.11. 17:29 #185
rootshaper
csak egy mellékes kérdés: játszottál vele?
én nagy HIII fannak tartom magam (heteket, meg hónapokat nyomtuk a hotseat multiplayer módot) és a mai napig előkerül, sőt fent is van a gépemen a HIII, és ha valami közel áll hozzá hangulatban és játékmenetben, akkor az a HVI. ne ásd el már idejekorán a cuccot, ha meg úgyis megveszed akkor ne siránkozzál, valamivel csak rávett téged is a Black Hole, hogy költs rá titkon bízol benne azért, hogy király lesz, én tudom, és megnyugtathatlak, az lesz. az infernót meg világ életemben rühelltem, így nem hiányzik a patásembör sem

(ha meg nem hoznának újításokat, neadjisten a HIII-tól megszokott 2D stílusban terveznék újra a dolgokat, akkor meg az lenne mindenkinek a hisztije, hogy több mint 10 év után ennél azért több változást várnának... nem lehet az emberek kedvére tenni komolyan, nem irigylem a fejlesztőket ebben a mai "leszedemosztjóvan" világban, ahol mindenki szakértő. ne értsd félre, nem rád célzok, hanem a nagy átlagra... sajnos ilyen ez.)
10984 levél
Válasz 11.08.11. 17:22 #184
VodevilX
Csak arról van szó, hogy el tudnám viselni, ha nem kéne ilyen szinten elhatárolnom a különböző HOM&M játékokat. Mondom, sajnos ez nekem nem jön be, hogy elég határozottan újragondolták az egészet. És mi az hogy Inferno ördög nélkül? Na de mind1, valszeg veszem a CE-t, de lehet többet ér majd minden más belőle mint a játék.
Plusz fogadni mernék rá, hogy a VII-ben megint az lesz a nagy show, hogy újra a 3hoz próbál visszanyúlni, ezáltal feleslegessé téve a IV és VI féle próbálkozásokat.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
12558 levél
Válasz 11.08.11. 17:14 #183
McCl@ne
Respect is not given. It's taken.
1614 levél
Válasz 11.08.11. 17:09 #182
rootshaper
miért kéne akármelyikkel is "szembeszállnia"? akinek nem fog bejönni, még mindig ott a III, meg akármelyik amelyikkel szeret játszani, nem fogja felzabálni mindet a VI, hogy aztán soha többé ne létezzenek.
10984 levél
Válasz 11.08.11. 17:05 #181
VodevilX
Sajnos, nekem nem jön be hogy kiherélik az egyik kedvenc sorozatomat. A IV-el lesz esélye szembeszállni, a többivel semmiképp.
Town screen jön állítólag patchel, de bárcsak az lenne a legnagyobb baja.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1614 levél
Válasz 11.08.11. 13:23 #180
rootshaper
ne felejtsd el a zonakat sem, ez is egy kimondottan jo otlet. adott terkep sok zonara tagolodik, es ha nem birtoklod a zonahoz tartozo varost, vagy fortot, akkor cseszheted a banyak elfoglalasat, ugyanis csak addig lesz a tied, ameg a hos bent tartozkodik. ezzel kenyszeritik az embert az egymassal valo csatarozasra, ami szerintem felpezsditi a jatekmenetet
29145 levél
Válasz 11.08.11. 12:55 #179
Germinator
Nekem hatalmas Heroes-rajongó és -mester barátom (és annak szintén rajongó és mester öccse) mesélte, hogy játszottak a 6-tal és nagyon tetszett nekik. Kifejtette, hogy mit tart nagyon jó ötletnek (például a lények egységeinek átalakítása - core, elite, ilyesmi), meg hogy mi az, ami kicsit gázabb (a sokak által említett városképek mellőzése), de összességében azt mondta, hogy Heroes III óta ez lehet a legjobb epizód.

Én személy szerint a 3DO-s vonulat híve vagyok, kár, hogy abból már kicsit kilépett a játék A Heroes III-nál szerintem sosem lesz jobb, az a tökéletes, a kiforrott, a minden. De ettől függetlenül érdeklődve és bizakodva várom az új részt.
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
1614 levél
Válasz 11.08.11. 12:43 #178
rootshaper
nem lesz fos, kiprobaltam a betat es az is kiraly volt, tetszett amit lattam. bezzeg a blizzard jatekoknal nincs ez, hogy minel tovabb keszul annal biztosabb, hogy fos lesz. ja igen, mert ok nem jelentik be a datumot, ha tudjak, hogy nem birjak tartani

remeljuk, hogy a plusz honapok alatt a varosok 3D kepet fogjak implementalni. beszelgettem cimboraval meg az elozo megjelenes kapcsan es azt mondta, hogy azt mindenkepp szeretnek beletenni. remeljuk, sikerult megegyezniuk az Ubival, es ez mar vegleges datum
766 levél
Válasz 11.08.11. 12:25 #177
PC Dome
Új hír a játékról
Might & Magic Heroes VI - GC teaser
Rövidke videó az új Heroes epizódról.
10984 levél
Válasz 11.08.09. 16:13 #176
VodevilX
Megint késik. október 13
Szerintem sejtik hogy f0s lesz...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
8610 levél
Válasz 11.07.21. 13:02 #175
davkar9
Hát nekem annyira nem tetszett. Igaz a bétának csak a "demóját" volt alkalmam kipróbálni az meg csak két hetet enged játszani a pályán ami ráadásul nem is kampány hanem valami custom map botok ellen ezért senki ne alapozzon az én véleményemre. Volt alkalmam viszont kipróbálni "mindent". Nyersanyagokat alaposan megfaragták, fa-kő-drágakő hármasából megy az építkezés. Lénytermelő épületeket ugyanúgy vannak, ezúttal nem kell őket abból hívni hanem a vár termelését erősítik (ez a "vége" előtti utolsó napon volt így nem vagyok benne 100% biztos). 5 után a város egy vicc, van valami kép aztán az meg nem is frissül az építéstől. Nem lesz így öröm megnyitni a városokat.

Harc része nekem sokkal inkább a Kings Bounty remakere hasonlított mint az előző részre, ami nem jött be, igaz abban is lehet úgy 1.5-2 órám. Elég lassú is, mindenki nyugodtan odaballag, aztán üt, griff - és gondolom az összes repülő lény - hullámozva röpül. Azt viszont elismerem hogy nagyon szépek az animációk, a hős mozgása a térképen is elég jól sikerült. Vannak látványos kivégzések is amik szintén jól mutatnak.

Skilltree így elsőre átláthatatlan volt, megannyi képességre lehet elosztogatni a szintlépéskor kapott pontokat. Ha az ember kitanulja akkor nagyon jó lesz de addig kész rémálom az 5 "random"-dobok-4et-aztán-válassz fejlődéséhez képest.

Most toltam újra az 5. részt kiegészítőstül úgyhogy lehet (áh, biztos) hogy azért nem jött be annyira. Mindenesetre a nyílt bétába vagy a megjelenés utáni demóba/"demóba" még belenézek de számomra ez így felejtős.
Simple. Eternal. Beige.
766 levél
Válasz 11.06.30. 11:40 #174
PC Dome
Új hír a játékról
Might & Magic Heroes 6 - elindult a zárt béta
Egy- és többjátékos módot is tartalmaz a zárt béta.
766 levél
Válasz 11.06.03. 09:07 #173
PC Dome
Új hír a játékról
Might & Magic Heroes VI - hónap végén indul a béta
Június végén indul a játék zárt bétája.
766 levél
Válasz 11.05.20. 14:32 #172
PC Dome
Új hír a játékról
Might & Magic Heroes VI - hangok és zenék
Nyolc perces videó az új Heroes zenék és hangok elkészítéséről.
1339 levél
Válasz 11.04.24. 20:01 #171
hahakocka
Kiegben szerintem benne lesznek mert a Heroes VI előzménye az 5. résznek és közte megtörtént egy Sötét elf szakadás az elfekből szóval szerintem lesz egy kieg elfekkel és Dungeonnel. Meg talán egy másik Academyvel azaz a Towerrel.
10984 levél
Válasz 11.04.24. 17:27 #170
VodevilX
Picit le vagyok maradva, tényleg ennyire nem érdekel...
Viszont itt van hozzá a videó
Az első dolog ami tetszik a játékkal kapcsolatban, ez a szamuráj témájú vár. Ez bejövős, viszont semmilyen áron nem vagyok hajlandó kibékülni, hogy nincs dungeon. Én egy Heroes játékot nem tudok elképzelni az eredeti várak vagy azok valamiféle leszármazottjai nélkül, nem várom el hogy egy az egyben ugyanaz legyen, de szerintem nincs heroes, az alábbiak nélkül:
Knight/Castle
Wizard/Tower
Warlock/Dungeon
Necropolis
Sorceress/Rampart
A Heroes V kihagyta a barbárokat, de csak ideiglenesen, nos ezzel ha valakinek baja van megértem, nekem ők pont nélkülözhetőek. Az inferno szintén nem volt alap vár, persze velük sincs bajom, de nyilvánvalóan Ashan-t az emberek és démonok harcára hegyezték ki.
Továbbra is amondó vagyok, hogy ez a játék átmenetileg jó lesz a fanoknak, de a VII-ben úgyis újra visszatérnek a jól bevált dolgokhoz.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
48 levél
Válasz 11.04.21. 09:57 #169
eksys
de várom bár !! kár hogy csúszik a megjelenés, eredetileg május lett volna
Senki ne vasaroljon az 576-ban hacsak nem szereti azt ha jogos reklamcioja alkalmaval semmibe veszik es semmirol sem tajekoztatjak es ezt ereztetik is vele
48 levél
Válasz 11.04.21. 09:57 #168
eksys
de várom bár !! kár hogy csúszik a megjelenés, eredetileg május lett volna
Senki ne vasaroljon az 576-ban hacsak nem szereti azt ha jogos reklamcioja alkalmaval semmibe veszik es semmirol sem tajekoztatjak es ezt ereztetik is vele
10984 levél
Válasz 11.04.21. 09:45 #167
VodevilX
Inkább majd alulmúlja... Nekem amúgy is ráér.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
766 levél
Válasz 11.04.21. 08:34 #166
PC Dome
Új hír a játékról
Might & Magic Heroes VI halasztás
A fejlesztők nem tudják tartani a júniusi megjelenési dátumot.
1339 levél
Válasz 11.03.23. 21:36 #165
hahakocka
http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6/en-GB/home/

Hivatalos oldalon vannak új képek és a Naga lények is fent vannak meg a többi lény is. Képességekkel együtt.

Naga képességek lefordítva: (A többi népét az SG.hu Heroes VI fórumon elolvashatjátok fent a füleknél magyarul.


1, Cápa őr (Fejlesztett: Wanizame)

Vérző seb (Sima és fejlesztett): Megnyomorítják támadásaik az ellenfelet, a támadásuk után a vérzés nehezen áll csak el, mindezen okokból az ellenfél lépésszáma csökken.
Vérszem (Csak fejlesztett): Első támadása igazán vérengző hatást kelt, s amikor megérzik ellenségeik vérének szagát, megszállottan törnek áldozataikra addig, amíg az meg nem hal. (Gondolom ez a megtámadott lény ellen + bónusz támadó értéket ad)

2, Korall papnő (Fejlesztett: Gyöngy papnő):

A Megújulás hullámai (Sima és fejlesztett): Számtalan Naga hallotta már a híres Gyöngy imát Shalassa tiszteletére, melynek hatását a csaták legforróbb hevében a Korall és a Gyöngy papnők ki is használták. Feltölti őket egy erőteljes aurával, mely gyógyítja sebeiket, bármily negatív szándékot eltávolít és eloszlatja az ellenséges varázslatok negatív hatásait.
A Medúza szeme (Csak fejlesztett): Ellenségeiket megigézik, hipnotizálják eltompítják az ellenfelek elméjét így azok sokkal lassabban reagálnak majd. (gondolom az iniativejük csökkenhet)

3, Kappa (Fejlesztett: Méregköpő Kappa)
Szökkenés (Csak sima): A Kappa úgy harcol, mint egy démon úgy ugrik, mint egy jaguár. Egy pusztító támadásra képes a Kappa egy jó messziről való szökkenéssel. Sokan lebecsülik intelligenciájukat. mert úgy gondolják ők csak kisebb erejű szellemek. Pedig ők nagyon is tudják mikor és merre kell szökkenniük úgy, hogy a meglepetés legnagyobb erejét érjék el. Minél messzebbről jő a csapás annál erősebb ütésként ér földet.
Spriccelő szökkenés (Csak fejlesztett): E fejlesztett Kuppa szökkenő támadásakor mérgező anyagot spriccel ki, amelyről azt tartják az ember lelkének mélyére is lemar.

4. Tavaszi szellem (Fejlesztett: Mizu-Kami)
Spirituális kötödés (Csak sima): Még élő harcostársaikkal képesek megosztani a rájuk rakott mágikus áldásokat, hatásokat. (pl a Blessing hatása) Így erősítve egymást.
Fájdalom visszatükröződés (Sima és fejlesztett): Képesek ellenfeleikkel is összhangba kerülni és kötődni, ezzel visszaverve ellenfeleikre az őket ért ütéseket.
Életvédő hártya (Csak fejlesztett): Folyékony állapotuk s alakjuk erősen csökkenti az őket ért bármely fizikai és mágikus sebzést.

5. Havas szüzek (Fejlesztett Yuki-Onna)
Fagyasztó érintés (Csak sima): Az ellenfelek egy csoportját megbénító képesség.
Fagyasztó cirógatás (Csak fejlesztett): Valamilyen fagyasztó erős sebzés, amely halálra fagyasztja ellenfeleit.
Jégszilánkok (Csak fejlesztett): Képesek jeges tőr alakú szilánkokkal beborítani (gondolom vízszintesen, függőlegesen tetszőlegesen) a csatateret. Amely ellenfél ezekbe (a csapdákba?) belebotlik súlyos sérüléseket szenved.

6. Kenshi (Fejlesztett Kensei)
Kihívás (Sima és fejlesztett):Ha bátor harcosok kardot húznak a Kenshik ellen nehezükre esik bárki mást is még támadni. Azaz valószínűleg csak ezt az egységet támadhatják majd.
Végtelen visszatámadás (Sima és fejlesztett: Mindig visszatámadnak mivel a víz áramlásának és mozgásának módját használják fel harci technikájukként.
Négyszeres hullám (Csak fejlesztett): A Kenseik erős harci stílusa gondolom dupla-tripla-négyszeres sebzést takarhat mivel egyszerre akár 4 karddal és kézzel támadhatnak már.
7. Kirin (Fejlesztett Megszentelt Kirin)
Szabad vízáramlás (Sima és fejlesztett): Gyors, fürge és elegáns mozgásukat a leghatalmasabb varázslatok sem tudják megváltozatni vagy akadályozni.
A Köd ösvénye (Csak sima) : Mozgásakor ködöt hagy maga után ezzel az ellenfelei nehezebben tudnak, azokon a területeken mozogni gondolom, ez azt jelenti, hogy kevesebb lesz lépésszámuk. Akadályozza őket.
Jégvihar aura (Csak fejlesztett): Egy jégvihart tud varázsolni ellenfeleire, ami drasztikus sebzést biztosít az ellenfeleinek.

581 levél
Válasz 11.03.22. 14:35 #164
stero
(Merem remélni, hogy még nagyon kezdetlegesek a pályák) 'remélem értitek már, hogy miről beszéltem amikor azt mondtam (írtam), hogy a pályák üresek:

http://dl.dropbox.com/u/11142731/mmh6/gameplay/random016.jpg

Mert jelenleg csak ilyen képek vannak és nagyon kiábrándító .. hiába lesz 500x500-as map, ha nem lesz benne semmi tartalom. De várjuk ki a végét.
766 levél
Válasz 11.03.21. 22:06 #163
PC Dome
Új hír a játékról
Megjelenési dátumot kapott a Might & Magic Heroes VI
Júniusban érkezik a magyar stúdió által fejlesztett folytatás.
410 levél
Válasz 11.03.21. 09:35 #162
Bozotszály
Hát úgy néz ki ebben a részben a küklopszok házaságot kötöttek a behemótókkal, és ez lett a nászuk gyümölcse...
"Whore" is just another way to say "I love you"!
10984 levél
Válasz 11.03.21. 07:14 #161
VodevilX
omg
Ez egy küklopsz? Vicces...
Előrendeltem a Collector's játékot, mégis csak Heroes, pár % esély van rá hogy nem lesz teljesen hulladék az egész, ha meg az is lesz ez a kiadás akkor is igazán jól néz ki. De én már most biztos vagyok benne, hogy a VII olyan lesz ez után, mint az V a IV után, egy kisebb megváltás. Nagyon nem jön be ez a karakter dizájn, míg a nagy térképen a tájak tényleg elég jól néznek ki.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1339 levél
Válasz 11.03.19. 19:45 #160
hahakocka
5 új szép kép a Heroes VI-ból. A Steam-ről.
http://dl.dropbox.com/u/11142731/mmh6/gameplay/random017.jpg
http://dl.dropbox.com/u/11142731/mmh6/gameplay/random016.jpg
http://dl.dropbox.com/u/11142731/mmh6/gameplay/random019.jpg
http://dl.dropbox.com/u/11142731/mmh6/gameplay/random018.jpg
http://dl.dropbox.com/u/11142731/mmh6/gameplay/random020.jpg
1339 levél
Válasz 11.03.18. 23:02 #159
hahakocka
Ez is 3D-s csak a fix kamera miatt jobban átlátható lesz.
581 levél
Válasz 11.03.18. 21:42 #158
stero
Köszi a választ ez eléggé biztató! Ha az apró kis zörejeket és a magával ragadó VARÁZSLATOS világot/atmoszférát is meg tudják oldani akkor tuti nyomni fogom! Látom ők is belátták, hogy az 5-ben bepróbált "háromdé" nem válik a heroes sorozat javára.
1339 levél
Válasz 11.03.18. 21:19 #157
hahakocka
Stero:

A magyar fejlesztő urak épp azt mondták hogy visszatérnek a változatos pályák eleve a legnagyobb Heroes 3-4-5 fan mod és pályakészítő a vezető pályadesignere a Heroes VI-nak. A pályák is visszatérnek a Heroes 3-4 óriási nagyságú pályákra, a tutorial pálya ami a legkisebb volt is 3 óráig nyüstölték januárban és ehhez képest lesz 5-ször nagyobb pályai s azt mondták. Emellett a Heroes VI-ban nem lehet majd forgatni fix kameranézet lesz épp azért mert sokaknak nem jött be a Heores V forgatása de persze marad 3D-s a játék viszont ezzel picit Heroes 3-asabb lesz hisz a kamera fix marad amolyan 2D-s szerű a fix kamera miatt.
Az egységek mozgása s animációja majd gyorsítható lesz állítólag itt slowon volt beállítva hogy lássátok hogy részletes lesz minden. Aki akarja biztos feltekerheti majd a mozgás gyorsaságát.
1339 levél
Válasz 11.03.18. 21:14 #156
hahakocka
US - 21st June
Europe - 23rd June
UK - 24th June

Hivatalos Heroes VI végső megjelenési dátumok USA-Európa-Brit.
581 levél
Válasz 11.03.17. 11:40 #155
stero
Na megnéztem a gameplay-t .. hát az agyam eldobom .. az egész játék halál lassú lett .. itt nem arra értem, hogy lassan lépnek a szörnyek, egységek stb .. hanem, hogy felesleges és lassú animációkkal van teletűzdelve az egész .. a heroes 3 azért volt a kedvencem mert pörgős volt és nem kellett felesleges animációkra várakozni, ha pl beléptél a várba stb .. A h5-nek is ez volt a hibája .. csilivili de a pályák meg dögunalmasak .. a heroes 3 (talán még a 4is) mindig elbűvölt a világával pedig mikori gém? Mégis a mai napig hatalmas és varázslatos .. ahogy annak lennie kell. Ezzel a háromdével elkúrnak mindent .. Nem igaz, hogy nem veszik észre, hogy a Heroes nem arról szól, hogy háromdé .. Ez az a játék ahova nem kell kameraforgatás . .felesleges. . hülyeség .. idegesítő .. lassít! Pumpálják a grafikát 2d-ben ahogy a 3 és 4 volt .. ki lehet hozni belőle nagyon sok mindent. Mellesleg ahogy látom 5-ben is meg itt is .. üresek a pályák. H3-ban tele volt a map apró dolgokkal amikben gyönyörködhettél, minden sarkon egy újabb zene csendült fel, eszméletlenül hangulatos ambiance-ek, kopogások, zajok, apró muzsikák .. erre mi lett a Heroes sorozatból? Egy nagy kalap szar. Bocsánat ez az én véleményem ..
12 levél
Válasz 11.03.16. 17:17 #154
Ádesz
Sziasztok!

Nem tudjátok, hogy kb mikor fog jönni a demo? Kíváncsi vagyok milyen lesz majd júniusban.
19402 levél
Válasz 11.03.13. 16:59 #153
sipec
1339 levél
Válasz 11.03.13. 09:11 #152
hahakocka
Abból.
1339 levél
Válasz 11.03.13. 09:11 #151
hahakocka
A RAM memóriából át lehet a laptopokon rakni elvileg a VGA-ra további ramot főleg ha integrált a VGA-d. Ha van 2-3-4 GB-od RAM-ból, akkor aból még bőven marad ha 400-at átcsoportosítasz a VGA-hoz.
19402 levél
Válasz 11.03.12. 17:13 #150
sipec
habaaaaaar... 128megas a laptop vga, ajjaj. habar who cares, homm4et is p200on toltuk
1339 levél
Válasz 11.03.12. 16:49 #149
hahakocka
Hát csak az rossz hogy ajánlottan 1 Gigás videókari kell hozzá ha ma venné gépet nem lenne gond de 2009-ben még drágák voltak. Meg asz AMD-t picit háttérbe szorították sokkal jobb más játékok esetében egy 2.8 ghz-es Athlon II mint egy 2 GHz es Core 2 Duo 6400.
19402 levél
Válasz 11.03.12. 14:07 #148
sipec
baba, laptopon is fog menni
1339 levél
Válasz 11.03.12. 11:09 #147
hahakocka
http://www.gepigeny.hu/games.php?id=1393

Itt a hivatalos gépigénye is.
1339 levél
Válasz 11.03.11. 22:03 #146
hahakocka
http://www.youtube.com/watch?v=EF_UhnIfpAQ

Egy kommentel rendelkező harci videó aki még nem látta.

http://www.youtube.com/watch?v=BcT_70mXqaw&feature=relmfu

A barbárok (orkok) bemutató videója.

http://www.youtube.com/watch?v=jXBFRdIy4NQ
AZ 5. s az alap játékban legalábbis utolsó nép bemutatója, ők egy új nép a Nagak. (Sanctuary)


http://www.youtube.com/watch?v=UCoDyBnOjUM&feature=player_embedded

Egyébként itt egy zenés új Paul Anthony Romero (Ő csinálta az összes Heroes zenéjét)zene videó is a Haven vártémáról.

http://www.youtube.com/watch?v=M1fYFEIIZ9U
Újabb Paul Romero videó talán más sötétebb várak témái vannak benne pl Nekró. (A videó tag is necro Laughing soft )

A Heroes VI a Heroes V előtt játszódik majd 400 évvel. Emellett új egységesítés miatti neve Might and Magic : Heroes VI a Might and Magic egy világ Ashant takarja ami az V. résztől van jelen az Ubisoft jóvoltából. Jönnek majd ki más játékok is elvileg. (talán Dark Messiah 2? Smiley )
1339 levél
Válasz 11.01.07. 21:13 #145
hahakocka
Ja ezek még false információk lehetnek és nem írtam semmit igazából. Majd meglátjátok a hivatalos bejelentésnél mi is lesz igazából.
1339 levél
Válasz 11.01.07. 20:26 #144
hahakocka
http://shareimage.org/images/h9a7zgxxlcvgvpylhtcf.jpg

Az 5. nép 7 egysége.

Egyik másik fórumon lévő Heroes fan ismerősöm találta ezeket egy kínai oldalon , 1-2 egység volt a sok helyütt törölt Karácsonyfán is. Khhmm annyit elárulok a tippünk bejött. icon_smile.gif Ez a nép szereti a kéket, zöldet, fehéret és nagyon érdekesek mivel egyiknek másiknak farka van, vagy sárkányszerű, vagy khmmm nőies kínai módon. icon_smile.gif Szóval nézzétek meg és döntsétek el hogy szerintetek igaziak lehetnek erősen azok a minőséget nézve, de azért nem 100% még. Saját felelősségetekre nézzétek meg.
1339 levél
Válasz 11.01.07. 18:56 #143
hahakocka
http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6/en-GB/home/

Ja van ám új átláthatóbb Heroes VI honlap csak még elég sok minden üres vagy hiányos. De azért hajrá magyarok továbbra is. Gondolom majd kitöltögetik rendesen. Jó designja van. Érdekesek az egységleírások, a nép leírások is.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.