Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Might & Magic: Heroes VI

Might & Magic: Heroes VI

Might & Magic: Heroes VI
A legutóbbi Might & Magic: Heroes VI cikkek, hírek
766 levél
Válasz 11.01.07. 13:52 #142
PC Dome
Új hír a játékról
Might & Magic: Heroes VI - egy új frakció; képek
Hangulatos képek a márciusban debütáló új Heroesról.
1339 levél
Válasz 10.08.31. 19:39 #141
hahakocka
Jaja mivel min az előbb is írtam a zenéhez még csak most kötik meg a szerződést remélhetőleg úgy látszik a megszokott zeneszerzőkkel.
19402 levél
Válasz 10.08.31. 19:24 #140
sipec
igen, en is eszrevettem
31928 levél
Válasz 10.08.31. 19:13 #139
szbszig
A lentebb linkelt gameplay videók nem tudom, mennyire végleges változatból valók, de a Heroes 5-ös Haven theme egy az egyben felhangzik a közepén, amikor az adventure mapen a hős megérkezik a Haven várhoz...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
1339 levél
Válasz 10.08.31. 18:18 #138
hahakocka
No úgy látszik hogy marad az egész Heroes sorozatot zeneileg aláfestő Paul Romero. Még több operaszerű, még több kórusos zenei részekkel és mandarin nyelvű szövegekkel ugyanis ahogy ő fogalmaz a játék egy része Kínában fog játszódni, még egy bizonyíték a NAGAK-ra melyeket kínaias keleti stílussal képzelnek el sokan. Ők lehetnek talán az új féle 5. nép.
A szerződés kötéshez közel állnak , reméli nemsokára sikerül megkötni.

Dungeonos vár a sima alap játékban nem valószínű tehát hogy már lesz. Az elfek vagy a varázslók lehetnek még az 5. nép teljesen új lesz mindenki a NAGAK-ra tippel, vagy az Arctalanokra, a Dungeon vár elődje ők még jöhetnek kiegben is.

Got this tidbit of info from Romero himself:

"We are currently negotiating the contract for HMMVI and hopefully the company will accept my terms! If so, there WILL be more opera, choral parts WITH lyrics in Mandarin, since part of the new game takes place in China!

Paul Anthony Romero"

Found last sentence curious; likely the game just borrows elements from chinese culture possibly for one of the factions.

These sound pretty good to me and Romero is definitely the man for the job.
1339 levél
Válasz 10.08.30. 10:07 #137
hahakocka
Azért nem jóval sötétebb tónusú grafika, másféle népek pl egyiptomias hátterű halottak ugyebár, lesz még Khiméra meg póknő egység is. A múmiát hiányolom persze lehet hogy lesz neutrál.
Más Hős fejlesztés skill pontokkal és ERŐ vagy Mágia favorizálásával. Lesz egy teljesen új 5. nép is.
Konvertálás stb Azért nem mondanám hogy hasonlít teljesen. Nagyobb térképek és 50%-al nagyobb csatatér. Erődök bányakontrollra. stb
1339 levél
Válasz 10.08.30. 10:07 #136
hahakocka
Azért nem jóval sötétebb tónusú grafika, másféle népek pl egyiptomias hátterű halottak ugyebár, lesz még Khiméra meg póknő egység is. A múmiát hiányolom persze lehet hogy lesz neutrál.
Más Hős fejlesztés skill pontokkal és ERŐ vagy Mágia favorizálásával. Lesz egy teljesen új 5. nép is.
Konvertálás stb Azért nem mondanám hogy hasonlít teljesen. Nagyobb térképek és 50%-al nagyobb csatatér. Erődök bányakontrollra. stb
8615 levél
Válasz 10.08.30. 09:16 #135
davkar9
Hát ez tényleg "csak" egy kicsinosított 5. rész... Jó lesz!

Viszont a 400 évvel korábban történetnek továbbra sem örülök.
Simple. Eternal. Beige.
1339 levél
Válasz 10.08.29. 16:39 #134
hahakocka
Végre Heroes VI játékbeli videók az első Harcot mutatja be a második a térképen mászkálást. a játék még nem végleges maximum Alpha verzió lehet ugyebár.

http://www.4players.de/4players.php/tvplayer/4PlayersTV/Alle/24123/59948/Might_&_Magic_Heroes_VI/Spielszenen___Kampf.html

http://www.4players.de/4players.php/tvplayer/4PlayersTV/Alle/24123/59943/Might_&_Magic_Heroes_VI/Spielszenen___Kampf.html
1339 levél
Válasz 10.08.28. 18:19 #133
hahakocka
http://www.youtube.com/watch?v=4VKlITEDOV8
Egy újabb videó interjú, most a Gametrustól a producerrel.
31928 levél
Válasz 10.08.28. 16:05 #132
szbszig
Ezen a képen megtalálható szinte mindegyik nekromanta egység harc közben. Legalábbis az előtérben a csontik és a ghoulok, hátul a fehér kísértet, a levegőben fent a repülő manticore/khiméra/szfinx, középen Asha istennő pókavatárja. Ja, meg a főhősnő, akinek szexi hangja lesz...

A vámpír és a lich pedig itt van nagyban külön.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
1339 levél
Válasz 10.08.28. 13:10 #131
hahakocka
Jaja igazad van.
535 levél
Válasz 10.08.28. 10:39 #130
Rigida
Asha ha jól tudom a Ashannak(?) volt az istennője akinek sok "arca" volt és a nekrók a pók arcát tisztelték. A kincs pedig a Tears of Asha (Asha könnyei) nem tudom mi lehet, talán meteorit vagy valamilyen varázslatos tárgy.
A dyslexic man walks into a bra.
1339 levél
Válasz 10.08.28. 10:29 #129
hahakocka
Most pedig következzenek a Nekró vár lényei:

1 Core (alap) egységek:
A, Csontváz harcos
==> Fejlesztett Csontváz lándzsás (akár mindkét lándzsájával is esélye van támadni, utálja az Életes lényeket, mint elődje is)
B, Ghoul (Hullarabló): Hosszú kísérletek alapján megnyújtott lábuk és karjuk miatt megnőtt támadási értékekkel és mozgási sebességgel rendelkeznek.
==> Fejlesztett Örjöngő hullarabló: Hosszú karmokat és páncélt kaptak előző társukhoz képest. A megtámadott lény megőrülhet a támadástól.
C, Fehér hölgy: Betegséget tudnak terjeszteni.
==> Fejlesztett Sikító szellem: Azt mondják, aki meghallja a sikító szellem sikolyát lassú halált hal.

2, Elite egységek:
A, Lich – Fel tudnják éleszteni halott egységeinket és lőni is tudnak.
==> Fejlesztett: Főlich: Sokkal több féle varázslata lesz, mint a sima változatnak.

B,Vámpír: Életerőt tudnak visszaszívni ellenségeikből.
==> Fejlesztett: Ősi vámpír: A varázslatos vér imádatukkal a körülöttük állók vérét is el tudják szívni visszatámadás nélkül.

C, Manticore (Heroes 3-ban a Dungeonban volt) Élőhalott hulla lakmározók ők.
==> Fejlesztett Khiméra: Végre át tudták a nekrók alakítani a Mantikórokat Khimérákká, most már denevér szárnyakkal sé szfinx fejjel rendelkező lényektől mindenki félhet. Senki se becsüli alá a nekromancer Khimérákat.

3, Champion lény:

A, Asha örzője: Asha örzői félig pókok félig nők. Aki harcolni akar velük meg kell küzdjön selyemgubóikban lévő ivadékaikkal és méregfelhőikkel is melyeket bármikor használni tudnak. (Ashan a világa a Heroes V—VI-nak Asha meg asszem az V. részben az elásott Kincs volt)
==> Fejlesztett: Asha avatárja: A hithű nekrók csak kevese tudta megalkotni seregükbe a Pók jelű istennőjük avatár mását. Azt mondják aki ezekkel találkozik magával a Halállal néz szembe.
1339 levél
Válasz 10.08.28. 09:47 #128
hahakocka
Új belsős infók egy francia VIP fórumozótól:

- A 4. fajt Novemberben hirdetik ki hivatalosan. ez a faj ismerős lesz a korábbi részekből. (elfek vagy varázslók lehetnek talán)
- Az 5. fajt januárban jelentik be hivatalosan és egy teljesen új faj lesz. (sokan a Dungeon elődjét gondolják a sötét elfekét, az Arctalanokat)
- A lények akik ugyanabba a kategóriába tartoznak (ugye lesz Core 3 féle - elite 3 féle-Champion 1 féle ez össz. 7 lény mint eddig), hasonló statisztikai adatokkal rendelkeznek majd viszont teljesen más féle speciális tulajdonságokkal melyek meghatározzák a csatában való szerepüket.
(A griffnek biztos marad az 5. részből ismert Dive égből lesújtó képessége)
- Várostromok közben íjászokat rakhatunk a fő toronyra.
- A védekezésünket erősítő várárkok visszatérnek.
- A lényeknek is lesznek aktív és passzív képességei mint a már említett griffes Dive pl.
- Valamiféle Line of sight rendszer lesz újra játékban (ez talán a harcra utaló dolog, hogy a szembenlévő egységeket lehet csak lőni az adott egység mögött állót már nem?)
- Az egységeink nem mehetnek a térképen lovag nélkül mint a 4. részben.
- Az erődök (a fókusz pontok melyek ugye felügyelik a bányák folyamatos termelését)) és a külső lény vásárló helyek miatt a több hősös taktika nem lesz annyira hasznos mint egy ERŐS hős felfejlesztése és egységekkel való megtámogatása.
- A külső lény házakból vehetünk egységeket ha belépünk a lovaggal, de egyébként a várban is automatikusan megvehetők lesznek, ezért nem kell majd karaván rendszer.
- A Főnixek visszatérnek mint semleges lények. Kék lesz most nem piros/narancs színű. Mivel a Holdhoz lesz köthető. (Az Ubisoft sajátos világot akar picit)
- A várak átkonvertálása saját fajtánkra jó drága lesz és több körig fog tartani. (pontosan mennyi körig még nem tudni) Meg lehet állítani egy már folyamatban lévő konverzációt támadással pl.
- Egy konvertálás alatt a minden népnek jelenlévő megszokott közös épületek nem rombolódnak le (pl Town Hall, Piac, Kocsma), csak a speciális egy adott népre jellemzők.
- Ezek a speciális épületek 1-1 ilyen Fókusz pontban tovább erősíthetik a speciális képességét a saját népünknek, ha több városunk van egy ilyen területen ahol vannak ilyen említett épületek. Az általunk elfoglalt erődök területén mi gyorsabban haladhatunk a hősünkkel.
- A kezdéskor a pályákon a kaland térképen láthatóak lesznek az érdekes, megfontolandó helyek melyeket érdemes megkeresni, jelezni is fogják őket. A kampányokban legalábbis biztosan. 8a King’s Bountyban is így volt hasonló játék volt Toborzási pontokkal kiegészülve lehet ez is lesz a Herose VI-ban ugye)

- A harci terek a Bossokkal azaz főellenségekkel speciális designt kapnak.
- Mindegyik harci tér más-más lesz lesz ahol lesz híd vagy dagály a partnál elvesz néhány helyet, vagy szakadék, vagy robbanó hordok szóval figyelni kell. Olyan is lehet, hogy az ellenséges mesterséges intelligencia fogja a lábunk alól eltünteni a talajt. Dinamikusan változó harci terek lesznek. (talán a varázslatok is hatással lesznek a környezetre? )
- Hatalmas munkát fektetettek bele abba, hogy az egyes egységeknek részletes animáció tárházuk legyen. PL Amikor nem csinálnak semmit ,amikor sebeznek , amikor őket sebzik, stb. Sokkal szebb grafikai elemekből is épülnek fel ezek a karakterek.
- Sveltananak a nekró kampány hősnek szexi hangja lesz. 

- A ritka nyersanyag neve (a kék kristály jelű): „Kristályba zárt sárkány vér” lesz.
- A bányakontrollos erődökbe rakhatunk majd egységeket védelem gyanánt.

Nemsokára lefordítom a Nekró vár lényeit is mert megvannak elvileg.
1339 levél
Válasz 10.08.27. 09:47 #127
hahakocka
A pályaszerkesztő esélyes, hogy már a játék megjelenése előtt ki lesz adva.

Nem 5-7 tierre lesznek szétbontva a lények csak 3-ra. A core lények lesznek a leggyengébbek, váranként 3 fajta lesz belőlük, utánuk jön váranként 3 fajta elite lény és végül váranként 1 champion fokozatú lény.

A lények is támadhatják majd a városfalat bár jóval kevésbé lesznek hatékonyak, mint a katapult. Ez például nekem eddig baromira hiányzott, az ostromlás musthave képesség volt még a mágus hősöknél is szerintem...

Élőlények, úgynevezett "critter"ek is élőbbé fogják tenni az adventure mapet, semmi szerepük nem lesz csak élőbbé teszik a környezetet.



A karavánok kiküszöbölése úgy fog történni, hogy mostantól minden dwelling és vár egy közös kupacba termeli a lényeket amiket aztán bármelyik townban vagy fortban meg lehet vásárolni. A dwellingek elfoglalásakor helyben is kapunk majd lényeket.

Át lehet mindenfajta lénytermelő helyet alakítani majd saját típusúra.

Townonként 4 speciális épület lesz, amelyikekből 1-1 townban 2-t húzhatunk fel. Ha több egyformánk van a pályán, azok erősítik egymás hatását. Adhatnak nyersanyagot, több lényt vagy akár spéci képességet a hősnek.

És még némi adalék és bizonyossá vált a fentebb írtak hitelessége is.


Azt, hogy ne legyen gond a terepen levő cuccok észrevételével/felszedésével úgy oldják meg, hogy kiveszik a kamera forgatását, így végső soron egy 2D/3D vegyes élmény lesz az adventure map, 3Dben lesz ábrázolva, de a mozgás maga olyan lesz, mint az első 4 részben, fix szögből látjuk mindig. Ez megoldja a fenti problémát továbbá a pályadizájnolást is sokkal könnyebbé teszi.

Nem lesznek másodlagos/alternatív fejlesztések.(ala Heroes V 2. kiegészítőben) De egyszer fejleszthetőek lesznek, mint eddig.

Tereptípusok: dzsungel, síkvidék (külön nyárias és őszises), láva, pusztaság, földalatti világ. Vagy ha jobban tetszik: djungle, plains, lava, wasteland, underground.



Kérdés: Hol vannak a megszokott havas és sivatagos részek? L
1339 levél
Válasz 10.08.25. 19:02 #126
hahakocka
Mármint a lovagnak a harcban.
1339 levél
Válasz 10.08.25. 19:01 #125
hahakocka
Én úgy tudom hogy lehet támadni is mint az V. részben.

Sok sok új infó egy román oldaltól szóval ezt csak angolban tudtam egyelőre translate googlevel megoldani:

Sneak Peek: Heroes of Might & Magic VI

Optimism killed skepticism when we got to see the next Heroes game.

Although it was not announced before we went, we were fairly confident that we would see the turn-based strategy game Heroes of Might & Magic VI during last week's Gamescom. Quite right, when I had our meeting with Ubisoft, we got a half-hour premiere of the strategy game. The first thing I wondered was why they had changed the name of the franchise. Earlier, Heroes came before Might & Magic, and now everything is shuffled about.

- "We have changed the name because the Might & Magic will be an umbrella brand for us, such as the Tom Clancy name. We're going to make many different games under this umbrella", says producer Erwan Le Breton to Gamer.no.

Hungarian developers
Fair enough, but our focus now is solely on the Might & Magic Heroes VI. The game developed by Hungarian Black Hole Entertainment, who previously worked with, among other things, Warhammer: Mark of Chaos. Ubisoft thinks this developer fits like a glove to the project.

- "Working with the Black Hole has proven to be perfect in this game. They had a good practice on Warhammer: Mark of Chaos, it was a challenging brand, as are the fans of the Might & Magic games. We quickly came to an agreement how Heroes VI should be developed", says Le Breton.

So what is this sequel all about? Well, it is a saga of betrayal, family feuds, all set in Ashan, the renowned Might & Magic universe. The whole thing should be a precursor to Heroes V from 2006.

- "We serve a whole new story, which takes place 400 years before Heroes V. It is a very fresh story, a real family drama that is also a tragedy. In the game there are five brothers and sisters who are all dukes of the Empire. Friction quickly becomes a fact, and they all end up at war with each other. They lead their faction, which is the traditional races in a typical strategy game to figure", says Le Breton.

We saw two of the factions (Haven and Necromancer) in action, both at the overview map and in battle. It was interesting to see how radically different factions will be, so we can expect a variety of gameplay from faction to faction - and the chance to specialize properly. We will come back to this particular battle a little later, where the uniqueness was highlighted in the greatest degree.

The primary Heroes
Although Heroes V was a solid game, it is generally Heroes III from 1999 enthusiasts are talking about when the very best title in the series to be drawn up. Ubisoft denies, however, that they have felt pressure to just create a new version of this game with Heroes VI.

- "It has not really been any pressure to create a new Heroes III. We have taken the best from the last three games, just what we think is far more sensible", says co-producer Max von Knorring to Gamer.no.

We found a couple of references to game number three in the series during our short demo. Initiative system from Hero III is one of the things that have returned, that is, turn overview during the battles. Apart from this, the overview map provides a lovely feeling of sparkling 2D.

- "Yes, We want to give a 2D sense of the overview map, but with 3D tools. And as you say, we also removed the initiative menu from Heroes V and brought back the one from Heroes III. We think it was more transparent", confirms Van Knorring.

So it must be said that the enthusiasts have had their say at the outset of this project. This applies both to those working in the Black Hole and Ubisoft, as well as the forum users of the prime class.

- "We have received many feedback and tips from our own VIP forum, those who use it has really helped us - and will continue to do so in the future", says van Knorring.

Before he is quick to emphasize:
- "We do not change the Heroes formula, this is still Heroes. Players should be able to hold entirely their own rhythm. There are obviously still objects to find in the environment, the known resources and monsters standing in your way on the map."

Nice and big
Overview maps are all very nice, and we were promised that they will be greater than we had in previous games. Artifacts and treasures on the map should also be completely random each time you play, so that one can not rehearse exactly where you need to go to get certain items.

When it comes to resources, these will be linked to one of your castle or fortress. Previously, the enemy could steal mines from you on the edge of your realm, but now he must take your castle before proceeding to the richness of the mines. Thus, it requires much more control during occupation.

You can also see how your city grows and evolves on the overview map, so you do not need to enter the city to enjoy your masterpiece in all its glory. There will still be the case that we have "building trees" that determines the order in which you can build what, but we get a bonus as well. It is namely so that one can construct a limited number of special buildings. You will also have the opportunity to specialize your city in various fields. Examples here are cities that have only focused on pulling in as much resources as possible, or recruit certain types of units. The possibilities for specilization are all very good.

We also saw an example of combat, which is turn-based (and chess-inspired) goodies that define the Heroes games.

- "We want each faction to be unique in battle, so we have worked hard to create distinctive units and heroes that differ from each other", says Van Knorring.

Holding back
We learned that Haven faction is more defensive in nature, they have more health and has powerful magic spells that resurrects your own dead. All factions should also have their own super powers, abilities that have four power levels. You must choose at what point on the scale they should be activated, but our producer friend can tell you that level four can turn around any game. The little we saw of the Necromancer was that units were increasing throughout the games, because they suck life energy out of the enemy.

The battlefield is bigger and more varied in Heroes VI, and the terrain will play a more central role. Imagine battlefields with details such as bridges, rivers and waves washing over the land on the coast. Then you have to think and plan differently to circumvent the obstacles and win the battle. We are really looking forward to seeing more.

Right at the end of the presentation, Van Knorring promise us a map editor, boss battles against large units and new systems for role-playing elements and skill system. More information about this will come during the autumn. You can also convert cities to take over the enemy of Heroes VI. Either you can let a Haven city remain just that, or convert the whole thing a Necromancer city if it's your faction. Again, we speak of choice, and the ability to create unique gaming experiences.

Conclusion
Although we had a limited demo, it's hard not to be tempted by Might & Magic Heroes VI. Personally, I have Heroes III as a favorite, but Heroes V was not a bad game. As I see it, the latest version is a combination of these games, and it will be very exciting to see even more of Heroes VI in the future. My hope is that Black Hole and Ubisoft manages to create a decent turn-based drug - that will captivate, entertain and delight.

Heroes of Might & Magic VI comes to PC sometime in 2011.

A fejlesztőktől részletesen hogyan is értik a teürletfoglalós részt a bányák kontrollját:

How does the Area of Control feature work?

An Area contains one and only one Control Point (it can be either a Town or a Fort).

When the Player captures a Control Point, the Player gets control over certain Mines and Dwellings in the Area, according to the following rules:

1. The Player gets control over all non-neutral Mines and Dwellings in the Area automatically.

2. Other Players� Heroes can capture Mines or Dwellings in Player�s Area. These capturing Heroes, however, must stay at the entrance of the Building to own it. As soon as the Hero of another Player leaves the controlled building, it will be owned (controlled) by the Player again.

3. If there is an Area owned by a Player with a neutral Mine or Dwelling in it which is guarded by a neutral Army, and the Player kills this army, captures the Building and leaves it, the other Player (who controls the Area) will get control over the Building (he becomes the owner).

4. If an Area is neutral (the Control Point is neutral), captured Mines and Dwellings will not change back to neutral when left. They function like HoMM 1-5 Buildings until the Control Point is captured by any of the Players.

Benefits of controlling an Area

Controlling (owning) an Area has specific benefits:

1. Heroes of the owner spend less movement points when moving in the Area.

2. Some faction unique buildings will have effect in the Town�s Area.
31928 levél
Válasz 10.08.25. 00:38 #124
szbszig
Én is ilyen "egy hősös" játékos voltam sokáig, és a Heroes 5-ben megint az lettem, mert a hadjáratok során soha nem volt rá szükségem, hogy a sztori szerint rendelkezésre álló hősökön túl újakat vegyek.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
10984 levél
Válasz 10.08.25. 00:34 #123
VodevilX
Így van különben nem lenne Heroes of Might and ... ja bocs már így sem az... szóval nem lenne Heroes
Na de ez igazából játék stílus kérdése is, én nagyon 'egy hősös' játékos voltam sokáig, de rá kellett jönnöm, hogy jó... mi több kötelező több hőssel játszani.
Nem csak a fősereg utánpótlás biztosítása miatt, hanem őrizetlen kincseket begyűjteni, felderíteni, szélmalmokat és hasonló terep tárgyakat minden héten látogatni.
A Heroes III-ban pl vannak +350 gold vagy +1 sulfur, crystal, gem vagy mercury / kör skillel rendelkező hősök, hát azok hosszú távon nagyon értékesek.
A II és V-ben (IV-ben is ilyesmi emlékszem) viszont csak arra lehet hagyatkozni hogy kis szerencsével egy support hős megkapja pár szintlépéssel az Estates skill-t.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
4133 levél
Válasz 10.08.24. 16:16 #122
gothmog
Apróbbat javítanék... Az eredeti King's Bounty-ban nem valós idejű volt a kalandtérkép... Amikor mozdultál egy egységnyit, akkor mozdult - a mondjuk - téged üldöző szörnycsoport is egy egységnyit. Amíg viszont nem csináltál semmit, addig a kalandtérképen is "állt az élet".

Egyedül a remake-ben van full "real time" kalandtérképen mozgás.
Endure. In enduring, grow strong.
4187 levél
Válasz 10.08.24. 16:10 #121
Madrac
Ezt nagyon jol tudom. Igazabol a Heroes 1 meg a King's Bounty egyszerusitett valtozata. Nincs sereglimit, idolimit meg hasonlok.

De en most az uj King's Bountykra celoztam, ahol van bossfight meg hasonlok...
Quoth the raven, `Nevermore.'
1339 levél
Válasz 10.08.24. 15:44 #120
hahakocka
Az se lenne baj mivel a King's Bounty jó játék és az eredeti 1990-es King's Bountyt a Heroes 1-2-3-4 készítői alkották (ugyanaz a játékmenet csak valós idejű kalandtérképpel) szóval onnan ered a Heroes sorozat egyébként. Max visszatérnek rá.
4187 levél
Válasz 10.08.24. 14:34 #119
Madrac
Mondom en hogy Heroes of the King's Bounty VI.
Quoth the raven, `Nevermore.'
29145 levél
Válasz 10.08.24. 14:32 #118
Germinator
Nézd, a Heroes 3-ban is azt kellett csinálni Ejj, ezek a mai fiatalok hogy elkényelmesedtek, már megrémíti őket egy kis plusz munka...
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
1339 levél
Válasz 10.08.24. 13:16 #117
hahakocka
Nem hinném hogy manuálisan hordogatni kellene majd az embereket. Mivel a bányakontrollos új rendszerrel is a sok mászkálást akarják csökkenteni.
1339 levél
Válasz 10.08.24. 13:14 #116
hahakocka
Némi új infó egy sráctól, aki kipróbálta a játékot a gamescomon:

- lesz underground a játékban, mutattak is belőle részletet, állítólag bazi jól néz ki
- minden második pályán lesz bossharc
- nem 2×2-es lesz a legnagyobb lény, a bossok ennél jóval nagyobbak is lehetnek
- lesznek artifact setek, erről láthattunk is már egy képet
- ő már nem is town-t, hanem kizárólag fort-ot ír a központokra, szóval szerintem most már szinte biztosra vehető, hogy ezek a központok nem (minden esetben) városok lesznek
- saját shortcutokat lehet készíteni, megnyitjuk a hős spellbookják, kedvenc spellünket kihúzzuk a képernyőre és máris ott lesz neki egy statikus gomb
- Hans Zimmer zenéi inspirálják a játék zenéjének készítőit, már a Dark Messiah-nál is tőle merítettek, de nem ő írja a zenéket. Ez egyébként azért merült fel, mert a trailer kezdődallama kísértetiesen emlékeztet a Mester egyik művére, az Angyalok és Démonok introjára
- ugyan azt a map editort kapjuk, amivel a fejlesztők készítik a kampányt, csak felhasználóbarátabbá teszik, szóval bármit össze lehet majd hozni vele, amire az engine képes
- a vezető dizájnert Szabó Gábornak hívják

És itt a szerencsés, a legelső fan, aki kipróbálhatta a játékot és aki a fentieket leírta:
http://shareimage.org/images/sdrnckhsznsudlfj3gs7.jpg

Köszönet Pionak az infókért.

Egyébként akitől nemrég az új infókat szerezted írta hogy kapott olyan Heroes VI-os pólót és hogy a King's Bountys demonstrációnál beszóltak neki hogy hogy haladnak a fejlesztéssel szóval ők is várják. Aztán ő mondta nekik hogy csak egy rajongó és hogy a celestialheavensen is sok King's Bounty rajongó van és várja az új kieget.
31928 levél
Válasz 10.08.24. 05:09 #115
szbszig
Hát, hát, hát. Ezek a hírek most nem nyűgöztek le. Az 5 tereptípus nagyon kevés szerintem. És nem is lesz semleges terep egyáltalán? Furcsa. A 100 óra játékidőből is hirtelen a fele maradt mindössze. És ha az is úgy áll össze, hogy megint 5 perceket kell várni az ellenfél köreire, akkor egyenesen elkeserítően hangzik. Random mapek se lesznek akkor. Karavánok se. Márpedig aligha hiszem, hogy a külső dwellingekből közvetlenül lehetne vásárolni a várban, szóval ez azt jelenti, hogy lehet plusz hősöket venni, és manuálisan behordani őket minden héten. Hmm...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
8615 levél
Válasz 10.08.24. 00:33 #114
davkar9
"karavánokra nem lesz szükség a jövőben"

Francokat nem. Az 5-ben pont az volt a rossz, hogy mire fölszedtem a "gyárakból" a lényeket addigra már kezdődött is a következő hét én meg már félúton jártam a cél felé. Ráadásul ha jól emlékszem minden héten "nullázódott" is a számuk tehát mindig ugyanannyi volt ezekben az épületekben. A HoF és a TotE ilyen szempontból igazi mestermű lett, a karavánozással seperc alatt sikerült felépíteni a sereget, ha egy héten nem tudtam felvenni őket akkor a számuk egyre csak nőtt pont mint a várakban. Igaz a HoFban még így is elvertek egy párszor az ember kampány során.
Simple. Eternal. Beige.
10984 levél
Válasz 10.08.22. 17:24 #113
VodevilX
Igen, az a karaván. IV-ben alapból volt, meg az Tribes of the East-ben.
Sárkány meg kell. Alap, nem is kérdés. Pont mint az arkangyal, meg a titán.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
29145 levél
Válasz 10.08.22. 17:09 #112
Germinator
Még jó, hogy lesznek sárkányok, ha azok nem lennének, nem is lenne ez Heroes

Egyébként a karavánok nem azt jelentették, amikor az elfoglalt, váron kívüli dwellingekből elvitték a szörnyeket a várba? De lehet, hogy ez hülyeség.
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
1339 levél
Válasz 10.08.22. 16:55 #111
hahakocka
- a fejlesztők nem szeretnének durva másolásvédelmet a játékra, de nem rajtuk fog múlni sajnos.
- 5 tereptípus lesz, mindegyik kapcsolódni fog valamelyik néphez.
- a tutorial a hadjáratba lesz építve és nem 100 óra lesz, hanem inkább olyan 40-60. Bár a HoMMnál szerintem a hadjáratban a sztori a lényeg, nem a hossz, én legalábbis jobban szeretek scenariozgatni.
- lesz map editor mindenképp a megjelenéskor
- random pálya generátor is tervbe van véve, de nem biztos, hogy megjelenéskor benne lesz. PR nyelvről magyarra fordítva ez sajnos általában azt jelenti, hogy biztos nem lesz benne.
- a hősök nem vesznek részt a csatában, csak képességeket fognak elsütni (H3 stílus)
- karavánokra nem lesz szükség a jövőben, jelentsen ez bármit is
- lesz hajózás a játékban

-Elvileg lesznek sárkányok a játékban de ez egy németről való fordítás még .

http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1281941812

Itt le szokták fordítani mindjárt az angol új híreket általában.
29145 levél
Válasz 10.08.22. 13:04 #110
Germinator
Igen
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
1339 levél
Válasz 10.08.22. 11:16 #109
hahakocka
Két lényeges új infó még:
- méretbeli növekedések. Azt írja, hogy a pálya, amit demóztak nagyobb volt az összes eddigi általa látott HoMM pályánál, ezenkívül a csatatér is nagyjából 50%kal több négyzetre lett felosztva.

http://www.hookedgamers.com/pc/might__magic_heroes_vi/preview/article-734.html

- töltődő képességek. Lesznek olyan egyedi képességek, amik a harc során folyamatosan töltődnek majd és mi dönthetjük el, hogy sokszor sütjük el őket gyengébben vagy várunk, amíg feltöltődik nagyon erősre.

Lesznek Bossok a King's Bountyhoz hasonlóan és dinamikusan változó csatatért pl dagály, apály lehet partoknál, robbanó hordók stb.

Ja és fókusz pontok lesznek továbbra is bányákat kell foglalni de a fókusz pontok birtokba vétele biztosítja a termelést az adott népnek. Ellenség hiába foglalja el lovaggal a bányákat maximum ha benne marad örökre akkor termel ha kilép már nem mivel nem foglalta el a Fókusz pontot ez lehet kis erődítmény, kapu vagy a egy Város is.
Az ellenség várait ha elfoglaltad a sajátodéra konvertálhatod pénzért cserébe és az addig megépített volt frakció speciális épületei lerombolódnak ekkor az elfoglalt városban.
1339 levél
Válasz 10.08.22. 10:07 #108
hahakocka
Crag Hack is benne volt az 1-2-3-4 részben nem?
1339 levél
Válasz 10.08.22. 10:03 #107
hahakocka
A Heroes Community oldalon van írás egy orosz honlapról fordították: Lesznek lény épületek és speciális épületek minden frakciónak. Viszont a speciális épületből összesen csak 5 lesz népenként és csak 3-at lehet EGY (a többiben talán bepótolható a maradék 2) városban csinálni szóval választani kell majd de nem a lények esetében és igen 7 lény lesz a képek alapján legalábbis.
31928 levél
Válasz 10.08.22. 00:58 #106
szbszig
Na, ez dicséretes.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
29145 levél
Válasz 10.08.22. 00:52 #105
Germinator
Köszi, de már azóta én is utánajártam (igen, ugyanezen a honlapon)
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
31928 levél
Válasz 10.08.22. 00:49 #104
szbszig
Ezt meg se hallottam...

Az a hős, aki a sorozat szinte minden részében és kiegészítőjében szerepelt eddig.

Heroes 1
Heroes 2
Heroes 3
Heroes 4

A Heroes 3 kiegészítőjében, a The Shadow of Death-ben pedig, amely az eredeti Heroes 3 előzményeit dolgozza fel, ő a hadjáratok legfontosabb szereplője és az események mozgatója.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
19402 levél
Válasz 10.08.22. 00:37 #103
sipec
10984 levél
Válasz 10.08.22. 00:21 #102
VodevilX
Pedig az V-ben nincs, esetleg csak valami moddal.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
29145 levél
Válasz 10.08.21. 23:06 #101
Germinator
Win
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
19402 levél
Válasz 10.08.21. 23:04 #100
sipec
nem mondjuk el senkinek
29145 levél
Válasz 10.08.21. 23:03 #99
Germinator
Uh, ez most übernoobság volt a részemről Sajna én nem vagyok akkora Heroes-expert, mint az elvárható lenne.
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
19402 levél
Válasz 10.08.21. 23:02 #98
sipec
Sandro - Lich Male Necromancer
Skills: Basic Necromancy, Basic Sorcery
Specialty: Sandro receives a 5% per level bonus to his Sorcery skill.
Biography: Sandro first studied Necromancy under the tutelage of the wizard, and later the lich, Ethric. Sandro has seen nearly all of Enroth and Erathia, and now serves Finneas Vilmar, leader of the Necromancers of Deyja.

asszem eddig minden reszben szerepelt
29145 levél
Válasz 10.08.21. 22:59 #97
Germinator
SANDRO? Ammi?
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
19402 levél
Válasz 10.08.21. 22:57 #96
sipec
fuu:]

amugy pont tegnap gondolkodtam el ezen, hogy miert dendroid a neve a faknak..de akkor mar ezt is tudom

es ugyan a homm6ban lesz e SANDRO?
29145 levél
Válasz 10.08.21. 22:56 #95
Germinator
Nyugi, nem mondjuk el senkinek
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
19402 levél
Válasz 10.08.21. 22:55 #94
sipec
hat jo.. de en tanultam lexikologiat
29145 levél
Válasz 10.08.21. 22:46 #93
Germinator
Egyébként ha már Tolkien, és ha már Heroes: azt tudtátok, hogy jogdíj-ütközések miatt nem szabad enteket és hobbitokat emlegetni a Heroes-játékokban? Mivel ezeket a szavakat Tolkien találta ki, ezért - bizonyos megegyezések hiányában - a játék készítői kénytelenek voltak más kifejezéseket használni, lásd a HOMM-sorozat esetében a jóval általánosabb halfling kifejezést és az entek esetében a dendroidot. Ez persze a többi fantasy-játékra is igaz, ahol entek helyett olyan neveket szoktak alkalmazni, mint treant, meg ilyesmi.
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.