Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Might & Magic: Heroes VI

Might & Magic: Heroes VI

Might & Magic: Heroes VI
A legutóbbi Might & Magic: Heroes VI cikkek, hírek
29146 levél
Válasz 10.08.21. 22:44 #92
Germinator
Nem annyira kamuzós tipp, szerintem ez teljességgel elképzelhető.
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
4133 levél
Válasz 10.08.21. 22:41 #91
gothmog
Heh, nem is tudtam, hogy a dwarfs is szabályos... sőt, hogy egyenesen az a használandó alak!
Megnéztem viszont gyorsan az Oxford Dictionary-t, és abban a dwarfs és dwarves alakokat is szabályos többesszámú alakként említi.

Ennyire nem vagyok járatos az angolban, de talán Tolkien idejében már a dwarfs volt a nyelvészek által ajánlott szabályos forma, míg a dwarves egy régies alak lehetett, és Tolkien talán azért döntött az utóbbi használata mellett, hogy a "régiességet" érzékeltesse. Ami aztán jól el is terjedt fantasy körökben.
Persze ez most csak egy hatalmas nagy kamuzós tipp volt a részemről
Endure. In enduring, grow strong.
29146 levél
Válasz 10.08.21. 22:35 #90
Germinator
Pont emlékeztem erre a könyvből, nemrég olvastam újra Utánanéztem most gyorsan Wiktionary-ben, és ott is azt írják, hogy a többesszáma dwarfs, viszont a modern fantasy irodalomban szokás dwarves-nak írni. Meg aztán Tolkien is nyelvészprofesszor volt, szóval csak jól tudja
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
19402 levél
Válasz 10.08.21. 22:31 #89
sipec
29146 levél
Válasz 10.08.21. 22:29 #88
Germinator
"In English the only correct plural of dwarf is dwarfs, and the adjective is dwarfish. In this story dwarves and dwarvish are used, but only when speaking of the ancient people to whom Thorin Oakenshield and his companions belonged."

A The Hobbit előszavából
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
19402 levél
Válasz 10.08.21. 22:26 #87
sipec
hehehehe
en meg 2003ban kezdtem el az angolt, szal kepzelheted, mennyi minden osszegyult

es az is vicces, mikor kerdezi a tanar, h milyen szavakat tudsz mondani, ahol az uccso 'f' 'v'-re valtozik tobbesszamban: dwarf XD
4133 levél
Válasz 10.08.21. 22:21 #86
gothmog
Az angollal én is ugyanígy voltam... csak nálam a "papír alapú" szerepjátékokkal indult a 90'-es évek elején
A poén az, hogy - rendes keretek között - angolul végül csak 97'-ben kezdtem el tanulni, és a legelső alkalommal megkérdezte a tanár: "na, és milyen angol szavakat, kifejezéseket ismertek már esetleg?" Mire kapásból felsoroltam neki kb. 3 tucatnyi középkori fegyvert és páncélt angolul. De direkt a szemetebbek közül is, így a felét nem is ismerte
Endure. In enduring, grow strong.
19402 levél
Válasz 10.08.21. 22:16 #85
sipec
en meg a hangokra is kristalytisztan emlexek
az a legjobb, mikor a gargoyle-t megsebzik
hat, nagyon jo volt 95ben a heroes1, angol szokincsem alapja. mas ilyeneket tanul meg elsokent, hogy how are you meg my name is, nekem meg swamp, spell point, knowledge
29146 levél
Válasz 10.08.21. 20:54 #84
Germinator
Én pont nemrég töltöttem le a Heroes 1-et, hogy játsszak vele egy kicsit

Egyébként meg a hangulatkeltés kedvéért egy kis Heroes III
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
4133 levél
Válasz 10.08.21. 20:43 #83
gothmog
Ja, Armageddon's Blade-ben volt, meg később a Heroes 4-ben, de addigra már bebarnították az emlékeim szerint

Itt egy kép különben az első rész lényeiről. Elég pici, de jobbat nem találtam így hirtelen. A sárkány eléggé középen bújik meg, viszont a hülye, gülü szemű küklopszra egyből ráállt a szemem
Endure. In enduring, grow strong.
29146 levél
Válasz 10.08.21. 20:19 #82
Germinator
A Heroes 1-es sárkány elég szánalmasan néz ki Mondjuk a 3-ban van egy olyan sárkány, ami tökre hasonlít az 1-ben látott verzióra, mégpedig a Faerie Dragon... de a Faerie Dragon egy veszedelmes vérszomjas jószág
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
4133 levél
Válasz 10.08.21. 19:56 #81
gothmog
Bazz, nem is emlékszem az 1-ből sárkányra... csak a hülye küklopsz maradt meg bennem
Igaz, nem toltam vele sokat anno, mert a Heroes2 megjelenésekor szereztem be, azzal párhuzamosan, és hát, finoman szólva is többet nyűvögettem a 2-őt...
Endure. In enduring, grow strong.
4187 levél
Válasz 10.08.21. 19:49 #80
Madrac
Lila? Nem buzis az 1 kicsit 1 sarkanynak?
Quoth the raven, `Nevermore.'
3310 levél
Válasz 10.08.21. 19:48 #79
Kemloth
Én csak a 3nál csatlakoztam, és még azzal sem toltam igazán sokat.
De ezek szerint a 3-4-5ben jól emlékeztem a várra.
19402 levél
Válasz 10.08.21. 19:21 #78
sipec
homm4ben a feketesarkany a chaos-ban van. 1ben warlock, 2ben szinten warlock, 3ban dungeon

igaz, az 1ben lila a szine, de kb ugyanaz az egyseg
3310 levél
Válasz 10.08.21. 15:34 #77
Kemloth
Nem a játék világában való megindokolhatósággal van problémám, hanem azzal, hogy mindig is a kedvenc vára(im egyike) volt a feketesárkányos, nevezzék Dungeonnek agy Káosznak (nemtom, a IVben mi az eredeti neve).
31934 levél
Válasz 10.08.21. 15:32 #76
szbszig
Nincs ezzel semmi gond. Abban az időben, amikor a játék eseményei zajlanak, az árnyelfek még nem álltak össze egységes frakcióvá. Jóval nagyobb probléma, hogy a nekromanták még annyira sem, és ők kulcsszerepet fognak játszani a sztoriban...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
3310 levél
Válasz 10.08.21. 15:29 #75
Kemloth
Neeeee, csak a Dungeont ne!!
És ráadásul a szemét démonok kapják meg a Dungeonös mágia jellegét. Basszus.

És ez a Heroes IV stílusú város sem szimpatikus így elsőre.
1339 levél
Válasz 10.08.21. 13:16 #74
hahakocka
http://www.mediafire.com/?ca3m31vu1bed9q2
http://www.mediafire.com/?twc3b2bdjlhioqo
http://www.mediafire.com/?1gpyqn7q0xx4tg8

Az eddig hivatalosan megismert 3 nép leírása, jellemzése. A mágiában lesznek változások úgy látom. A halottaknak a nekromancia és a Halál mágia lesz erősségük, az Embereknek a Szent fény mágia és az ideiglenes sérthetetlenség képessége. Jó védekezők míg a démonok gyengébbek és lassabbak de nagyon erőseket varázsolnak és ütnek majd és utánpótlást hoznak a már megismert Gating képességgel mint az V- részben csak picit erősítve a dolgon. Emellett megkapják a Chaos mágiáját mellyel mint írtam szinte leváltva a Heroes V Dungeon várát ők lesznek a legerősebben szívató mágiával rendelkező nép méghozzá rendelkeznek majd lény statisztika értékeket levivő, a normál mágiát megkorumpált módban felhasználó mágiával is.
Az tehát látszik hogy a Dungeon vár az V. részhez képest kieshet, talán a VI. rész kiegészítőjében lehet csak jelen de más névvel (Faceless még elvileg egy nép az ősük). Sokan tippelik a Varázslókat és az Elfeket még, a varázslókról itt is szó esik így lehet hogy ők már biztosak.

1 levél
Válasz 10.08.21. 09:09 #73
ideiglenes
Ha valaki játszik még a heroes 4-gyel és akar multizni, dobjon egy mailt. Benji23th@hotmail.com .

Moderátor és Admin: ez nem OFF!
1339 levél
Válasz 10.08.21. 08:11 #72
hahakocka
Köszönet Pionak a fordításért.

Hoppá, az egyik fejlesztésbe bevont fansite fejes válaszolt néhány kérdésre!
http://www.celestialheavens.com/forums/viewtopic.php?t=11281

az eredeti szöveg, a lényeg:

- még alpha státuszba se ért a fejlesztés, a bemutatott demóból rengeteg grafikus elem, hang, interface elem hiányzott.

- LESZNEK town screenek. Nem 3Dsek lesznek, mint az előző részben, hanem szépen kidolgozott 2D-s, animált megoldást választottak, mint a korábbi 4 részben. NEM az lesz, ami a screenshotokon látszik, az csak egy placeholder kép, mert még nincsenek készen velük.

- mivel lesz townscreen természetesen lesznek zenék is minden városhoz.

- a bányákat ugyan úgy el kell foglalni, mint eddig, a lényeg az, hogy ha elfoglaltál egy "központot" (a srác következetesen cityt VAGY fortot emleget, tehát egyre gyanúsabb, hogy nem minden központ város lesz) és a hozzá tartozó bányákat is, akkor azt nem lehet tőled elfoglalni. Viszont ki lehet "éheztetni" az ellent, ha beállsz a bányájába, akkor neked termel akkor is, ha övé a hozzá tartozó "központ", de amint kilépsz a bányából újra az ellennek fog termelni, amíg el nem foglalod a "központot" és utána a bányákat (ez utóbbi szükségességében nem vagyok biztos).
19402 levél
Válasz 10.08.21. 00:06 #71
sipec
hat, semmi uj infot nem tudtam belole kiszurni (lengyel szak rulz^^)
1339 levél
Válasz 10.08.20. 23:12 #70
hahakocka
http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=37587&r=top

Esetleg még valaki tud csehül? PIO? Valami újdonság konkrétum?

A Heroes V - Hammers of Fate mintha jobban menne mint a Heroes V. De ez az emberes kampány megint gyengusnak tűnik.
19402 levél
Válasz 10.08.20. 21:06 #69
sipec
ez arra emlekeztet, mikor 10fps-sel toltem a quake3at, DE jott a megvaltas = voodoo 3 2000 pci
1339 levél
Válasz 10.08.20. 20:13 #68
hahakocka
Jaja nálam is ez volt a legnagyobb baj talán a 5. résszel meg az hogy túl rajzfilmszerű volt a stílusa. Szerencsére az 6. rész realisztikusabb sötétebb a Heroes 3-ra hasonlító tónust kapott úgy látszik.
31934 levél
Válasz 10.08.20. 20:05 #67
szbszig
A Heroes 5 a legnagyobb méretű pályákon már tényleg durván szaggatott. De még csak nem is ez a legnagyobb baj, mert lehet lejjebb venni a grafikai részletességből, bár pont azért, mert körökre osztott játéknál a sebesség nem létfontosságú, így személy szerint elég nehezen szánom rá magam, hogy a szépségeket kihagyjam. Viszont ami tényleg borzasztó volt, hogy a gépi ellenfelek körei néha 5 percig is eltartottak, amíg lefuttatta őket. Én sokszor tévét néztem mellette, hogy múlassam valamivel az időt...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
1339 levél
Válasz 10.08.20. 16:53 #66
hahakocka
Jaja az új King's Bounty fene jó lett. Ősszel jön ki a 2. kiegészítője. a Crossworlds címmel.
3310 levél
Válasz 10.08.20. 16:43 #65
Kemloth
Kösz a tippet, lehet, hogy az lesz előbb-utóbb.
4187 levél
Válasz 10.08.20. 16:11 #64
Madrac
Probald meg a King's Bounty jatekokat, szerintem kellemesek lettek es segitenek mig varsz. (Szerintem meg jobbak is mint az utolso par Heroes resz)
Quoth the raven, `Nevermore.'
3310 levél
Válasz 10.08.20. 16:10 #63
Kemloth
Huhú, a Tribes of the East óta erre a bejelentésre vártam!

Már csupán azért is biztos, h megveszem, mert HoMM VI. Az újításokra is kíváncsi vagyok, a nagy részükkel nincs is problémám így első hallásra.

Nagyon várós!!
4187 levél
Válasz 10.08.20. 16:06 #62
Madrac
Hat azert kivancsi leszek erre. Bar egy korokre osztott jateknal kevesbe eletbevago a szaggatas.
Quoth the raven, `Nevermore.'
31934 levél
Válasz 10.08.20. 16:03 #61
szbszig
- fontos volt, hogy menjen gyenge konfigokon is a játék, ezért a grafika nagyon jól hangolható lesz. Azt ígéri, hogy 3 éves laptopokon is simán menni fog a játék.

Ez azért jó hír jelenleg nekem...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
19402 levél
Válasz 10.08.20. 15:36 #60
sipec
hat engem az sem erdekelne, ha fullhd lenne, amihez 4magos gep kell. nem fps, nem baj, ha szaggat anno a szutyok 4. reszt is p200on 32mega rammal toltam
1339 levél
Válasz 10.08.20. 13:54 #59
hahakocka
http://www.youtube.com/watch?v=36JyBgtxwso&feature=player_embedded#! (Köszönet PIO-nak a fordításért is)

A lényeg:
- Bíznak benne, hogy az embereknek tetszeni fognak az újítások, amiket kitaláltak és pár év múlva ezt fogjuk a legjobb Heroes-ként emlegetni.
- A névváltoztatás valóban azért történt, hogy a brand neve legyen elől, semmi másra nem utal. Egyre több M&M cím van (Kingdoms, Clash of Heroes, Dark Messiah, Heroes, satöbbi) és így akarják jelezni, hogy ezek mind Ashan-on játszódnak a M&M univerzumban.
- Lehet skillpontokat osztogatni, újabb rpg elem, minden szinten jár egy és bármit megtanulhatunk belőle. Ez mondjuk többé-kevésbé eddig is megvolt.
- ééééés igazam lett! Mondja, hogy nem csak townokhoz tartozhat egy terület, hanem fortokhoz is és azokhoz is fognak tartozni a bányák. Szóval úgy néz ki pont az lesz, amit lentebb tippeltem.
- megint utalás arra, hogy az adventure map-en lesznek a várak, szóval egyre gyanúsabban adagolják, hogy nem lesz város nézet.
- újra elmondja, hogy fenntartanak egy privát fórumot, ahol a legnagyobb HoMM fanközösségek vezetőivel kommunikálnak és velük kooperálva készítik a játékot. Például a skillrendszer teljesen újra lett dolgozva az itteni visszajelzések alapján.
- fontos volt, hogy menjen gyenge konfigokon is a játék, ezért a grafika nagyon jól hangolható lesz. Azt ígéri, hogy 3 éves laptopokon is simán menni fog a játék.
8622 levél
Válasz 10.08.20. 13:17 #58
davkar9
Remek! A 3.-mal játszottam sok éve ismerősömnél (annyira már nem is emlékszem rá) viszont az 5 kedvencem lett. Várós. Viszont ezt a címcsere nem jó. A történetnek sem örülök annyira, az 5-nek egy jól felépített története volt, a Dark Messiah M&M-ben folytatták is, nem értem miért ne játszódhatna a 2. kieg után pár évtizeddel? Na mindegy, reméljük jó lesz, a kinézettel már most megvagyok elégedve, így ránézésre olyan mint egy feltupírozott 5. rész.

hahakocka #57: "a sztori szerint meghal egy király és az ő 5 gyermeke harcol a trónért, ez adja majd az 5 népet. Köztük lesznek a haven, a nekromaták, a démonok, máshol olvastam, hogy az elfek, az ötödik pedig egyelőre nem ismert." ezek mind egy anyától?

"nem minden csata fog a teljes megsemmisítésről szólni, lesz, hogy meg kell ölni egy bizonyos lényt, lesz, hogy meg kell védeni valamit." ezt jó hír is meg nem is, remélem az ilyen küldetések anyázás nélkül is megoldhatóak lesznek

Simple. Eternal. Beige.
1339 levél
Válasz 10.08.19. 20:10 #57
hahakocka
Új Kotakus cikkből a fontosabb infók:

http://kotaku.com/5616648/might-and-magic-heroes-vi-might-be-magic

- ők is hangsúlyozzák, hogy sokkal hangsúlyosabb let az RPG része a játéknak
- a hősünkkel a fejlődés során majd választhatunk egy "advanced class"t, tehát specializálhatjuk
- teljesen szabadon alakíthatjuk majd a hősünket, nem lesz előre eldöntve, hogy mit fog tudni, mik lehetnek a képességei, mi alakíthatjuk a saját kedvünk szerint
- megmaradnak a faji speciális képességek
- a sztori szerint meghal egy király és az ő 5 gyermeke harcol a trónért, ez adja majd az 5 népet. Köztük lesznek a haven, a nekromaták, a démonok, máshol olvastam, hogy az elfek, az ötödik pedig egyelőre nem ismert.
- megválaszthatjuk a karakterünk nemét és hogy a Might vagy a Magic irányában szeretnénk fejlődni. 30 szint lesz a játékban.
- ismét hangsúlyozzák, hogy nagyon különbözőre szeretnék szabni az 5 népet. Ha ez tényleg sikerül, akkor szerintem jobban is járunk 5 teljesen különböző néppel, mint 10 kinézetben eltérővel. A nekromaták például akkor fognak jól járni, ha el tudják húzni a csatát. A sok átkuk, támasztásuk, életerőszívásuk ehhez fog idmulni.
- ismét egy preview, ami hangsúlyozza, hogy milyen jó a grafika. Eddig ezt mindegyik megtette, lehet, hogy tényleg nem jön át a képeken, hogy mennyire jól néz ki a játék?
- itt azt is hangsúlyozza, hogy csata közben is piszok szép a játék, rengeteg animáció van, folyamatosan mozgolódnak a lényeg, tele van élettel az egész
- dinamikus csataterek is lesznek, például olyan, hogy dagály van a környéken és ez folyamatosan csökkenti a rendelkezésre álló területet.
- nem minden csata fog a teljes megsemmisítésről szólni, lesz, hogy meg kell ölni egy bizonyos lényt, lesz, hogy meg kell védeni valamit.
31934 levél
Válasz 10.08.19. 19:12 #56
szbszig
De a gép döntötte el minden pálya elején, hogy milyen választási lehetőségeket fog felajánlani, és így nekem kb. sosem jött össze az ultimate skill a kampányok során.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
19402 levél
Válasz 10.08.19. 18:32 #55
sipec
aaaaaah, a knight skillwheel beleegett a retinamba
29146 levél
Válasz 10.08.19. 18:05 #54
Germinator
Én vevő vagyok ezekre az újításokra, meglátjuk, mennyire változtatnak a játékélményen
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
1339 levél
Válasz 10.08.19. 18:03 #53
hahakocka
Szóval a bányákat elvileg elfoglalhatjuk egyesével a Hősünkkel is, de a költségesebb de időköltségkimélőbb megoldás ha gondolom egy lehetőséggel a várunkban megvesszük a bányákat. Tudjátok mindig amikor a hős simán elfoglalta vagy mi egy semmilyen lovaggal a bányákat órákig tartott ide oda mászkálni és idegesítő i volt most ez megfordul talán.
6388 levél
Válasz 10.08.19. 17:17 #52
Beny12
Az, hogy lehetőséged van megválasztani, hogy melyik hadjáratot, és azon belül melyik felvonást akarod játszani, még nem jelenti azt szerintem, hogy rossz történet fog belőle kikerekedni.

(Ezt szerintem az olyan mezei gamereknek találták ki, mint jómagam. Ugyanis a sztori nagyon nem érdekel, mert angolul is csak gyökér szinten tudok. Viszont ilyenkor örül az ember, hogy nem muszáj végigjátszani egy-egy frakcióval a hadjáratot, hanem mehet át egy másikra. Viszont ugyan úgy megvannak a "küldetések", és nem csak amolyan "free to play" módon játszunk a hot seatben. Az utolsó Heroes amivel játszottam, az a negyedik rész volt.)

Egyébként ugyan ez a helyzet a Disciples 3-mal is. Ott is szabadon választhatod meg, hogy kivel akarsz hadjáratot vezetni, viszont figyelmeztet, hogy ez megbonthatja a kronológiát, a történetet összekavarja.

Ami a bányákat illeti. Kicsit meglepett, de ha belegondoltok van jó oldala is. Nyilván onnan nézve, ha mondjuk több ellenfél is rád száll, illetve egy elég erős MI ellen játszol. Adott egy XXL-es map, és az egyik végében kalandoztál, találtál néhány kulcsfontosságú bányát. Na mármost az ellenfél hiába kolbászol ott, ahhoz, hogy elfoglalja a bányáidat át kell caplatnia a fél mapot, hogy elfoglaljon téged, ami kb lehetetlen. Mondjuk ez viszont is igaz, de azért te jóval nagyobb eséllyel foglalod el a várát.
10985 levél
Válasz 10.08.19. 16:45 #51
VodevilX
Ezt az utolsó 2 sort hogy érted? Mindig is meg volt szabva a hősöknek, hogy milyen skillel kezdenek, a többit meg skillwheel alapján meg lehetett tervezni. Azt mondjuk tudom, hogy voltak olyan hősök akiknél pont a kezdő skillek zárták ki, hogy az ultimate skillt el lehessen érni.

Az a bányás dolog meg vicc, bár mint írtam engem már a 4re csökkentett nyersanyag készlet is felháborított...
Úgy érzem ez nem az a Heroes lesz amit sokan várnak.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
31934 levél
Válasz 10.08.19. 16:00 #50
szbszig
- A bányák és a térképen lévő lényvásárló bódék is mind része a kastélyodnak. Csak akkor lehetnek a tulajdonodban, ha az ellenség kastélyát is elfoglaltad. Pl. nem foglalhatod el elvileg az ellenség bányáját addig amíg a városát nem foglaltad el. Valami ilyesmi.

Nem lehet majd bányákat foglalni?! Ne már, ezt nem gondolták komolyan!

- Mind az 5 frakciónak van egy kampánya egyenként 4 küldetéssel, melyeket nem kötelező sorban végigvinni maximum ajánlott. A kampány végén ha az összes tehát 20 küldetést elvégezted akkor kapsz egy bónusz pályát ahol kiderült a történet háttere és talán ’cselszővésre’?.

Hát, ebből aztán remek sztori fog kerekedni, ha nemcsak a hadjáratokat, hanem még az őket alkotó küldetéseket is tetszőleges sorrendben lehet végigjátszani...

---

- A random skill rendszer eltűnt, helyette már a játék legelejétől eltervezheted hősöd tulajdonságait és képességeit. Milyen útvonalat akarsz bejárni majd.

Ennek az egynek örülök, mert a Heroes 5-féle megoldást, ahol a pálya elején a gép eldönti, hogy a hőseid milyen irányban fejlődhetnek, utáltam.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12091 levél
Válasz 10.08.19. 15:38 #49
Gobiakos
Nagyon örülök a hírnek, hogy lesz 6. rész, biztosan játszani fogok vele, mer az eddigi részeket is imádtam. Nálam (is) a 2. az abszolút favorit, aztán meg az 5. Az is zseniális lett... Várjuk a játékot!
10985 levél
Válasz 10.08.19. 15:00 #48
VodevilX
Valami gameplay videóra vagyok kíváncsi, mert eddig semmi okom a bizakodásra... Egyedül a beépített community dolog hangzik jól, az tényleg hasznos lehet, ha pl ott lehet majd fan mapokat megosztani.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1339 levél
Válasz 10.08.19. 14:50 #47
hahakocka
http://gamescom.gamespot.com/video/6273976/

Rövid videóinterjú az egyik producerrel.

http://www.doupe.cz/Doupecz/Preview-Heroes-of-Might--Magic-VI---tahovy-Warcraft-3/sc-108-sr-1-a-138837/default.aspx

Egy város konvertálásakor készült képek.
1339 levél
Válasz 10.08.19. 09:01 #46
hahakocka
Újabb infók:

- A városaidat tudod tetszésed szerint fejleszteni, testreszabni (gondolom azért megkötésekkel), változtatni miután elfoglaltad őket.
- A bányák és a térképen lévő lényvásárló bódék is mind része a kastélyodnak. Csak akkor lehetnek a tulajdonodban, ha az ellenség kastélyát is elfoglaltad. Pl. nem foglalhatod el elvileg az ellenség bányáját addig amíg a városát nem foglaltad el. Valami ilyesmi.
-Mind az 5 frakciónak van egy kampánya egyenként 4 küldetéssel, melyeket nem kötelező sorban végigvinni maximum ajánlott. A kampány végén ha az összes tehát 20 küldetést elvégezted akkor kapsz egy bónusz pályát ahol kiderült a történet háttere és talán ’cselszővésre’?. (talán megkapjuk egy pályára az eddig be nem jelentett 6. népet? Vagy a majdani kiegészítőben lévőt?)
- 100 óra játékidőre számíthatunk. (ez szép)
- Online multiplayer és Hot Seat is lesz mint a Heroes 5 ben (reméljük lagok, bugok nélkül 
- Lesznek kiegészítők, biztosan több mint egy. (tehát talán kiegenként + 1 frakcióval)
- LESZ DEMO, de most még nincs kész állapotban.
- Mindegyik lénynek, egységnek csak EGY fejlesztése lesz.
- Az elfoglalt várakat át lehet konvertálni a saját frakciónk fajtájára, de (ez nem teljesen érthető) néhány napig nem lehet használni a heteken.
- A harci kezelőfelületen bal oldalon láthatóak az egységek ikonjai, gombjai, jobb oldalon a varázslatok elérhető gyorsgombjai 0-9 ig, A szimbólum középen pedig egy hatalmas erejű akciógomb mely minden frakciónak mást és mást nyújt, hatalmas erővel rendelkezik.
- Nincs többé kezdeményezés, mint a Heroes 5 –ben, körök lesznek a harcokban, de alul láthatod ki fog lépni éppen az elkövetkező 1-2 körben. A hősök viszont támadhatnak, mint az V.-ben és varázsolhatnak majd.
- Néhány lövésznek mint pl a Nyílpuskásnak lesznek a Heroes V mágusaira hasonló varázs tulajdonságai pl függőlegesen az adott oszlopban minden ellenséget ér a lövése.. a skeletonnak nem lesz ilyen képessége.
- A kalózkodás elleni védelemről még nem döntöttek de nem szeretnék hga az Assassin’s creed 2 höz hasonló megoldás lenne.
- A random skill rendszer eltűnt, helyette már a játék legelejétől eltervezheted hősöd tulajdonságait és képességeit. Milyen útvonalat akarsz bejárni majd.
- Lesznek Mágiára és Erőre fokuszáló hősök minden frakciónál.
- A szintlépés maximum határa 30-as szint lesz, de a szintlépések lelassulnak a Heroes V-höz képest.
- A harcok visszajátszásának lehetősége, még mindig a játék részét fogja képezni.
1339 levél
Válasz 10.08.18. 22:27 #45
hahakocka
Talán új franchiseként alkotják meg a Might and Magicet. Lesz még biztos rpg vagy fps, tps is MM előnévvel.
29146 levél
Válasz 10.08.18. 22:24 #44
Germinator
De egyébként minek kellett módosítani a címet?
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
31934 levél
Válasz 10.08.18. 21:37 #43
szbszig
Hát, azért annyira sokkal nem lettem ettől a pár sortól okosabb.

Konkrétan a nekromantákról semmi sem derül ki belőle.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.