Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Might & Magic: Heroes VI

Might & Magic: Heroes VI

Might & Magic: Heroes VI
A legutóbbi Might & Magic: Heroes VI cikkek, hírek
8624 levél
Válasz 11.10.31. 23:48 #242
davkar9
Hát az erősség végül is attól függ milyen képességeket-varázslatokat raksz össze magadnak. Fajtól függetlenül mind a might mind pedig a magic hősök ugyanazt tudják az első két képesség szinten (van persze korlátozás, pl haven mágus nem tud sötét varázslatot használni). Ha a nekród erős lett akkor elvileg nincs akadálya, hogy ugyanilyen táposat csinálj a nagáknál is. Alapértelmezetten még a naga kampányban vagy mágussal, de ha jól láttam a kampányok (pálya is?) elején meg tudod változtatni, hogy might vagy magic hőssel szeretnél lenni. Szóval az igazi eltérés csak a könny-vér képességekben illetve a fajhoz tartozó speciális képességben van. A barbár pont ezért támadott sokszor egymás után. A warcry szintről szintre növeli a kezdeményezést és a támadást. A fajok közül ez a legjobb szerintem. Haven pajzsa a 4. szintig nem ér sokat (vagyis de, ha sikerül eltalálni azt a lényt amit támadna a gép, leginkább griffek támadása ellen volt jó), amikor fel is támaszt valamennyi egységet. Nekróké elmegy, mondjuk a szellem gyógyítása olykor gyorsabb/jobb. Nagákét én igazából nem érzékeltem, elvileg valamit javít a fizikai és mágikus védelmen meg plusz hpt is ad. Démonoknál a gating jó lenne de elég lassan töltődik (valami sikertelen támadás kell hozzá vagy mi). Might hősök összességében nekem jobban bejöttek, a passzív (vissza)támadó képességekkel elég jól lehet aprítani (pl támadás előtt visszatámadás, megölt ellenség után adott lény újra léphet). Magicnál nekem a idézett lény + távolsági egység kombó jött be. Shadow elementál és lich páros jól működött.
Simple. Eternal. Beige.
2853 levél
Válasz 11.10.31. 23:11 #241
RAI*DEN
Látom, te igen jól haladsz a játékkal, így kérdeznék is tőled. A Necropolis számomra brutál erősnek tűnik úgy, hogy egyedül a Castle-el játszottam ezen kívül még a kampányban. Most valóban ennyire jónak számít a Necropolis ebben a 6. részben egy bivalyerős mágikus hőssel, vagy van ettől véleményed szerint erősebb vár is a játékban Leader típusú vezetővel, vagy éppen mágikussal? Valamint azt szeretném megkérdezni, hogy szerinted melyik vár rendelkezik összességében a legjobb kasztokkal? A Necropolis 3. fejezete során észrevettem, hogy a Barbárok brutálisan sokszor tudnak jönni egymásután, és ez számomra kissé frusztráló volt. Élvezetes a barbárokkal lenni?
8624 levél
Válasz 11.10.31. 22:20 #240
davkar9
Most jövök rá, hogy nekem mindenki könny beállítottságú volt, az utolsó kampány kettes pálya meg lehet, hogy csak vér hőssel érhető el. Hát úgyis újra akartam játszani vér vonalon is a játékot...
Simple. Eternal. Beige.
8624 levél
Válasz 11.10.31. 21:20 #239
davkar9
Valóban, én néztem be és reflexből rts jött. Nagák tényleg nincsenek csak hát nálam az ork kampányban most éppen a vesztes oldalon álltak és a nekró 3-as vízi kergetőzéses emlékeim miatt kicsit összefolytak a dolgok.

Közeledem a végéhez de kicsit mintha bugos lenne vagy én nem tudom. Utolsó kampányban el lehet dönteni, hogy melyik korábbi hőssel csináljuk a pályát (mindenki lvl 30 szóval sok értelme van olyan csatákat vívni amikért ilyen 20-30k xpt adnak), épp most végeztem viszont a 2. pályára nem tudok átlépni. Na most vagy én néztem be valamit vagy mindenkivel meg kell csinálni. Pedig volt már bossfight meg pályavégi videó is.
Simple. Eternal. Beige.
636 levél
Válasz 11.10.31. 20:48 #238
xyzw
Ezek szerint - abból gondolom, hogy ilyen lelkesen meséled a dolgokat - bátran mered ajánlani a játékot ?
2853 levél
Válasz 11.10.31. 20:28 #237
RAI*DEN
Nah, pálya teljesítve. Felhasznált idő 6 óra 31 perc. Mire én ezt a játékot végigviszem, szerintem elkezdődik a második félév a BGF-en . Amúgy sima ügy volt a pálya. Minden képességnöveő helyet meglátogattam, Anastasya 24. szinten van, bivalyerős . Már csak 80 vérpontot kéne összegyűjtenem, hogy meglegyen a teljes vér szakosodás. Az a baj, hogy sokszor hagytam elmenni az ellenfeleket, mert már untam az előző pályán a sok ellenfelet, meg nem is akartam bebukni
4133 levél
Válasz 11.10.31. 15:29 #236
gothmog
24 a maximum szint ezen a pályán.

Én éppen most állok a pálya főellenfele előtt. Nem spoilerezek, de majd egyesítsd majd a seregeidet, ha odamész, mert a pálya eddigi ellenfeleihez képest bizony méretesebb sereggel rendelkezik.
Endure. In enduring, grow strong.
2853 levél
Válasz 11.10.31. 14:47 #235
RAI*DEN
Az említett képességek megvannak, az időstop tényleg nagyon hasznos, tömeges regeneráció és életszívás nélkül el sem tudom képzelni az életemet necroként. Most 22.-es szintű vagyok, és még megyek feljebb. Nem tudom mennyi a pálya szint limitje, de azt próbálom elérni, lehet csak 25. Én az Összeomlás varázslatot is bevettem a repertoárba, meg ostromlásnál a katapult-om plusz 2 sebzést ad le a várfalnak. Marha gyorsan fejlődök, brutális mennyiségű ellenségek vannak a pályán. Nagyon élvezem, hogy durva erős seregem és hősöm van Normal szinten . Anastasyánál kb 45 Sorsfonóm van, egy másik hősömnél meg 48, és most jön a következő hét, szóval megint kivásárolom az összes lényt. Megállíthatatlan vagyok
4133 levél
Válasz 11.10.31. 13:58 #234
gothmog
Nekem is több, mint 7 órám van már abban a pályában, és szerintem 10 közelében leszek mire befejezem.
Amúgy durva, ha minden kampány ilyen, akkor simán 100 óra fölött lesz az egész végigjátszása.

Ja igen, a démon fővárosnál durva az a minden körben tűzsebzés. Ott én is sok lényt veszítettem, pedig minden csatát veszteség nélkülire hozok ki rendszerint. De én minden elvesztett egységet feltámasztottam "odahaza".

Különben ajánlom az Időstop és Tömeges lassítás varázslatokat is. Az előbbi magányos, nagyszámú, durva lénycsoportokra ütős, de brutálisan (átlag két körig semmit sem tudnak csinálni, még a közelharci támadásokra sem ütnek vissza), míg az utóbbival jelentősen be tudod lassítani az ellenséges egységeket.
És persze Tömeges regeneráció és életszívás szintén kötelező varázslatok.
(Egyelőre a durván sebző cuccok is jók, mint pl. a Villámcsapás vagy az Összeomlás, de egy idő után már akkora egységek vannak az ütközetekben, hogy ezeknek a jelentősége a háttérbe szorul)

Ó, és ha a Vér útját követnéd, úgy törekedj a második skilljének mielőbbi elérésére. Csak élők ellen működik, de jelenleg 2000 körül sebzek vele minden ellenfélen (ellenállások persze beszámítanak), és az így kiosztott sebzésből minden lényem gyógyul
Endure. In enduring, grow strong.
2853 levél
Válasz 11.10.31. 13:44 #233
RAI*DEN
Hát igen, a franc se gondolta volna, hogy az lenne az ideális megoldás, hogy nem kezdem meg az ork rablók küldetést, de mindegy már. Anastasya szerencsére egy nagyon erős necromanta varázsló hős lett a kezemben, jelenleg 18-as szintű és kipucoltam az orkokat és démonokat. A démon hős nagyon durva volt, a seregem legjavát otthagytam, de a váramban otthon a legerősebb egységeimet feltámasztottam(pl: Lícsek). Az ork váram lett a főváram a játék folyamán, de vagy több mint 6 órát beleöltem eddig ebbe a pályába és csak a nekro hős van hátra, a fő szál. Tudom, durva, hogy ennyi időt beleölök egy pályába, de imádok mindent felszedni és mindent kipucolni, de néhol azért kivételt teszek, mert durva egységszámok jelentek meg a térképen ennyi idő után már
4133 levél
Válasz 11.10.31. 09:12 #232
gothmog
Naga hősök is vannak?
Én a démonokat és orkokat (a parton túli bázisukat is) kiirtottam, és csak nekrokat látok szaladgálni. Naga jellegűek csak független szörnycsoportokként voltak eddig jelen.

Ja, amúgy TBS, nem RTS, de gondolom csak a gépelési automatizmos volt az oka, hogy "leríltájmoztad"
Endure. In enduring, grow strong.
4133 levél
Válasz 11.10.31. 09:08 #231
gothmog
Én éppen most csinálom a harmadik pályát (gigászi hosszúságú, bár már kb. a 2/3-val megvagyok).

Szóval, ha tudsz építeni várportált a démoni hőshöz legközelebb eső váradba, akkor tedd azt! Egyébként pedig, mindenképpen rendezd le azt a konkrét démon hőst! (Vagy legalább kényszerítsd menekülésre) Ez lenne a legfontosabb most, lehetőleg még az előtt, hogy beveszi az egyik váradat, mert akkor nyilván csak nagyobb veszteségekkel tudod visszafoglalni. Utána viszont az első utad az erőid nagy részével, a föld alá vezessen, és folyamatosan bal felé haladva menetelj, és ne csavarogj el a közbeeső északi irányba tartó elágazásoknál. A démonok fővárosát elfoglalva ráérsz már bejárni a föld alatti terep többi részét is (érdemes, mert jó küldetés lesz, illetve van még egy két démon helyőrség, amit elfoglalhatsz, átalakíthatsz és lényeket toborozhatsz, plusz ugye nyersanyag bevételi forrás)

Egyébként az ideális megoldás erre a pályára az lenne, ha nem aktiválod az ork rablós küldetést, míg ki nem pucolod a démonokat, de hát ezt nem tudhatja egyből az ember (nekem szerencsém volt, mert a keleti végeket derítettem fel először, és ugye ott a kis lila gömbben olvastam az okosságokat, hogy mi az ideális sorrend, így az orkos küldetést nem is aktiváltam, míg a démonokat ki nem irtottam. Amúgy mindig érdemes ezekre a gömbökre ránézni, és elolvasni a leghasznosabbnak jelölt játékosi infokat).

Így annyival lesz nehezebb dolgod, hogy ha már lerendezted az orkokat, akkor vigyáznod kell az elfoglalt várukra is, mert előbb-utóbb érkezhet nekro ellenfél (hajóval jönnek a "tengerentúlról" ), aki megpróbálhatja bevenni azt, illetve kotnyeleskedni arrafelé. Szóval így jobban meg kell, hogy osszad az erőidet.
Endure. In enduring, grow strong.
8624 levél
Válasz 11.10.31. 08:56 #230
davkar9
Én azt a pályát úgy csináltam meg, hogy egyből lementem a föld alá a démonokhoz, nekró-ork-naga részhez meg csak azután kezdtem, hogy ott végeztem. Démonok azok mindig zaklatni fognak (hány körönként azt nem tudom pontosan de ~2-3 hét szerintem megvan). Ha leverted az orkokat akkor szívás mert a naga is állandóan támadni fog (mellesleg hangulatos faj meg minden de utálok ellenük játszani...). Na de démonok. Egy vára van meg 2-3 erődje. A várhoz úgy jutsz el, hogy kimész teljesen balra, aztán fel és ott is vagy. Nagák szintén a bal sarokban vannak a felszínen szóval egy plusz hőssel nekiállhatsz hajózgatni a térkép fölső részénél is de nyersanyagőrző lényeken kívül nem nagyon van ott semmi amiért érdeme lenne a fő hősöddel nekivágni (mármint amíg állandóan támadnak).

Közben én meg rohamléptekkel haladok. Ork 4-es pálya. Piszok jó ez a játék, egy év rtse díj simán befigyel. Ez a nethez kötött ubi szarság idegesítő egyedül (kemény csata közben kidob mert oda a kunfluksz...). Magában a játékban leginkább az olykor hetekig-hónapokig elhúzódó rohangálást utálom (démon/2 volt a legrosszabb ilyen szempontból). Na meg hogy az AI pofátlanul csal. Komolyan durvábban rak be magának x számú lényt mint én csíttel a H5-ben a történet miatti újrajátszásaimnál. Összességében azért elégedett vagyok a játékkal, totál megérte.

(Tipp: ha orkokhoz értek akkor az 1. pályán még ne válasszátok vér-könny specializációt mert a 2. pálya "lefagyhat" tőle <- üzenet, "bezár" de nem lehet rákattintani.)
Simple. Eternal. Beige.
2853 levél
Válasz 11.10.31. 01:38 #229
RAI*DEN
Marha jó ez a 6. rész, de most 1 hétig hanyagoltam és a mai nap apropójaként megcsináltam a necro kampány második pályáját, ami elsőre másfél hete nem sikerült, de most első nekifutásra meglett, több egységgel, újraosztott képességekkel. Viszont elmélkedem most a 3. pályán. Az első Ork hőst legyűrtem, minimális veszteségekkel, és nyersanyagokat próbálom összeszedni a pályán és megölni a legtöbb lényt, hogy a bányákat és a nyersanyagokat magamhoz vegyem. Anastasyánál van minden egységem, és van egy másik hősöm, aki összeszedi a nyersanyagokat a pályáról és ha kell, visszaküldöm őt a várba az egységeimért. Még a várportált nem építettem meg, de akkor jöjjön a lényeg.

Szóval megölök 38 tűzelementált a földalatti lejáró előtt, és eljöttem a pálya alja felé, nem mentem le, de a következő körben feljött egy 15-ös szintű Démon hős. A hős a váramat vette egyből célba. Az 1. kérdésem az, hogy lemenjek és elintézzem a démon hőst és a várát és közben építsem meg a várportált, hogy hazateleportálhassak, vagy mi tévő legyek? Elég jól vannak egységeim, szóval ki bírnám szerintem a menetelést. A 2. az, hogy kb mennyi út a földalatt eljutni a démonvárhoz? Gyors választ szeretnék és azt előre is köszönöm nektek!
37 levél
Válasz 11.10.25. 11:08 #228
Heroes mániás
Milyen a csatazene benne nem ugyan az mint az 5-ben?
Vass Gábor
1 levél
Válasz 11.10.21. 10:33 #227
Misike91
Hali mindenki...miért van az, hogy laptopon(Acer Aspire 5750G) nem akar elindulni a játék?? remélem tud valaki segíteni
1339 levél
Válasz 11.10.20. 08:57 #226
hahakocka
Még mindig nem jött meg a Collector's Edition nem tudom mi van tegnapra
ígérték. Ebédet (akciós kaja volt) kihozták tegnap, munkámhoz a könyvek megjöttek, csak a CE nem.
1339 levél
Válasz 11.10.20. 08:56 #225
hahakocka
Új szép várkép lesz majd egy patchben remélhetőleg még idén.
1339 levél
Válasz 11.10.20. 08:55 #224
hahakocka
Új szép várkép lesz majd egy patchben remélhetőleg még idén.
7786 levél
Válasz 11.10.19. 19:00 #223
Lovi Tommy
Ma lehetőségem volt barátomnál kipróbálni, és be kell valljam, óriási csalódás volt, a grafikát leszámítva, ám soha nem ez volt nekem a szempont a Heroes játékoknál. A legjobban talán az zavart, hogy a város nem teljes képernyős, hanem egy kisméretű ablakban van. Emellett nekem úgy tűnt, hogy az értékek is nagyobbak (sebzés, hp stb.) de lehet csak én néztem félre, de összességében nem hozza az általam istenített 3, vagy a szintén kedvelt 2 és 5 szintjét
551 levél
Válasz 11.10.19. 18:02 #222
Slyder
Nálam a hős semmit sem ért egyik heroes játékban sem. Teljesen minimális volt a beleszólása a dolgokba. Csendes megfigyelőként asszisztált a legyilkolásomhoz. De a 6 még "könnyebb" is mint a 3, legalábbis nem másodpercek alatt kapok idegbajt, mert ott még az 1. térképen sem jutottam tovább.

Akkor most mi a feladat 2. pályán? Egy citedellát kell megtalálnom, de valakiket ehhez le kell győzni?
12 levél
Válasz 11.10.19. 02:58 #221
Ádesz
Sziasztok!

--SPOILER--

Valaki tudna segíteni nekem, hogy a heaven 3. pályáján merre találom a ostrommérnök kúriáját? És, hogy hogy tudnék oda eljutni?

--SPOILER VÉGE--

Köszönöm!
10985 levél
Válasz 11.10.18. 21:43 #220
VodevilX
Pedig nekem tényleg nincsenek gondjaim normalon az erőviszonyokkal, bár azt már nagyon régen megtanultam, hogy ha heroesozik az ember, akkor azt muszáj céltudatosan, ha nem haladsz akkor az ai tuti hogy olyan sereggel bukkan fel, hogy eszed faszod megáll, de ha halad az ember, nem tököl akkor jó. Csak tény, hogy ehhez elengedhetetlen a játék, úgy eleve a heroesok meg az aktuális rész egységeinek ismerete és jól kell tudni harcolni gyenge sereggel is a neutralok ellen.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
12091 levél
Válasz 11.10.18. 20:53 #219
Gobiakos
Nagyon szép az a szobor...
8624 levél
Válasz 11.10.18. 20:41 #218
davkar9
Az idegtől szerintem csak elszámoltad magad. Gép healer/távolsági egységek kivételével legtöbbször várakozik ezért tűnik úgy mintha kétszer lépne egy körben. A Sanctuary lényeknek (gondolom az első csata baszott fel) elég jó a kezdeményezése szóval mindig ők fognak kezdeni. Vedd meg a roham képességet (warcry képességeknél balról a 2es), rá a ghoulra aztán azzal eléred a pálya másik végén várakozó dögöket, illetve eddigre már simán 15ösnek kéne lenned szóval vegyél dark magicnél shadow elementalt. Annak vissza se tudnak támadni, olyan mint az 5ben a blood maiden, hogy visszatér a kiindulópontjára szóval elég jó egység. Nekró kampányt szinte azzal toltam végig. Mellesleg ha ez kiborít akkor lehet várjál trainerre vagy valami butító patchre mert lesz ennél durvább is. Egységekért meg csinálj mellékküldiket, foglalj el egyszer használatos lénytermelő épületeket.

A játék amúgy totál bejön. Csak hétvégén tudtam tolni de akkor aztán orrvérzésig, nekró kampányt végig is vittem. Környezet, animációk meg minden amit már korábban dicsértem tízpertíz, de! A gép nagyon durván csal néha. Nekróknál még elviselhető volt, ott leginkább csak a kergetőzés volt a gond (egy pöttyel előbb ér a váramba szituáció megerősítve) viszont haven 3asnál már inkább frusztráló. Az egyébként gyönyörű pályán 3 vár lóg egymás seggében zsinórban és ez a pont előttem esik be helyzet nagyon bosszantó. Főleg úgy hogy mindez 3-4. napon történik amikor már az összes lénytermelőt kiürítettem, de a gép pikpakk besoroz 100+ tier 4es egységet, tier 1-3asokból is minimum 30at. Vicc. Kicsit xk-mennyiségű Nikolai utánérzés. Szóval egy patch jöhetne erre. Ja és easyn játszom.
Simple. Eternal. Beige.
10985 levél
Válasz 11.10.18. 20:36 #217
VodevilX
? Nekem semmi problémám nem volt. Sőt az álom világ kurvára bejött, már elég csak a pálya dizájnra gondolni! Csak jó skillelosztás kérdése minden. Azon a mapon lvl 10 voltam kezdéskor 15 a végén. Vedd figyelembe hogy Anastasya mágikus hős, így érdemes ilyen irányban fejleszteni kihasználva a benne rejlő potenciált. Gondolok regeneration, life drain (ghoulokra nyomva nagyon hatékony tud lenni), stone skin, haste, slow és passzív + 2/3 magic power, flawless assault skillekre. Ezen kívül a szellemek gyógyítását meg a necromancy skillt jól használva, normálom játszva alig veszítettem egységeket az első 2 pályán.
Bár lehet az is számít valamit, hogy több száz óra Heroesozás van már a hátam mögött
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
551 levél
Válasz 11.10.18. 20:11 #216
Slyder
Így még játék nem baszott fel idegileg. Egyszerűen lehetetlen.

Necro 2. küldetés, Anastasyaval vagyok, ennek a ribancnak az álomvilágban szenvedek, mert nem tudok lényeket toborozni. Sehogy. Nehézségi szint meg minden szar könnyü fokozaton van, mert nincs szuper könnyü fokozat amire levihetném. Az meg hogy az ellenfél 8X lép, (számoltam) holott van 3 lénye... azon már majdnem sírtam. Még1X mondon: könnyü fokozat.

valktrú valaki?
10985 levél
Válasz 11.10.18. 11:26 #215
VodevilX
Amúgy mókás a játékban burkoltam meglapuló magyar történelem. Már a tutorialban kiderül hogy Ashan-ban az emberek első Duke-ja Isthvan volt
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1773 levél
Válasz 11.10.18. 00:36 #214
warcat
Na ,akkor kb mindent ugy hagytak ,mint a demoban.
Van ellenszer az 1 lépéses trükközésére, ami engem is iszonyat felkurt eredetileg.
Az egész alapja,hogy sereggel leterhelve lassabban mozogsz.

Seregvonulásnál vigyél magaddal 2-3 höst üresen.Ezek körülötted legyeskednek.Kör elején átveszi 1. töltelék a csapatokat és elörevonul.Amint lejártak a pontjai,utánamegy a 2. számu hös üresen, utóléri ,átpakolsz,az is megy tovább.
A föhös meg tök üresen utánukmegy, míg utól nem éri öket,akkor átadod neki a sereget, és lerendezed amit kell, legyen az vár, vagy hös.
10985 levél
Válasz 11.10.17. 20:38 #213
VodevilX
Senki sem tolja amúgy? Picit bugos szegény, de meg kell hagyni art desing-ban néhány sima multi map piszok jó, főként a piszok hangulatos dekorációs elemeknek köszönhetően. Egyelőre még nem sokat haladtam a kampánnyal, 2 tutorial map, meg lassan a necroknál az első map végére érek, alapvetően rendben van, de majd úgyis akkor lehet érdemben beszélni, ha kibontakozik a történet. Addig meg mehet ponyvaregény style, ugyanis állítólag nem sorrendben vannak a kampányok ikonjai a menüben, és semmi utalás sincs, hogy mégis mikor mit.
Viszont 2 pár órás hot seat meccsen túl vagyok öcsémmel, és picit gáz az AI. A mocskos rohadék mindig úgy lép, hogy 1 lépésen múljon, hogy elérje a hősünk, ezen kívül véleményünk szerint látványosan csalt, hiszen az egyik hőse körönként annyit lépett mint a mi 2 hősünk együtt sem.
A skillrendszerre bár már mondtam végül, hogy jó jó, de elég korlátolt azért, mégis amondó vagyok, hogy sokkal jobb volt az V. részben, azzal a komplex skillwheelel.
Idővel, ha kifoltozzák, és visszahozzák a rettentessen hiányzó classic várakat mint warlock/wizard/nature akkor korrekt játék lesz, de újfent be kell vallanom, nem olyan rossz ez mint sokáig gondoltam, pl lézeres szemű küklopsz visszatérés ftw!(Heroes2)
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1339 levél
Válasz 11.10.17. 10:26 #212
hahakocka
PAUL ANTHONY ROMERO HEROES MIGHT & MAGIC Október 31.-ei Budapesti zongoraestjére készített egy reklám videót.

Paul Romero Heroes pesti zongoraestje
http://www.youtube.com/watch?hl=hu&v=yb1DUFk2q3I

Vologya mestert is kérdezhetitek a koncertről nem csak engem, ahogy Paul Romero odaírta.
10985 levél
Válasz 11.10.14. 23:42 #211
VodevilX
Ennek örülök, bár ha tényleg kimarad akkor sem lett volna világ vége.

A nyelvre pedig találtam alternatív megoldást, talán működik, registryben kell átírni egy számot:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Ubisoft\Might & Magic Heroes VI

ezen belül language bejegyzést hexadecimálisan 409-re, zárójelben decimálisan (1033) lesz

Viszont nem tudom, hogy ez működik-e valóban a magyar lemezzel, illetve mennyire tesz jót például patchelésnél.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
15 levél
Válasz 11.10.14. 22:14 #210
jorgenapo
Hazai forgalmazó válasza: "CE hiányosságokról annyit, nagyon sajnáljuk, de a UBI kifelejtette ezeket a dobozból. Felvettük velük a kapcsolatot, elismerték a hibát, amit rövid határidőn belül pótolni fognak. A kellemetlenségért elnézést kérünk az ő nevükben is!" Szóval inkább hibának tűnik, mint szándékos változtatásnak. Szóval ne add fel.
3007 levél
Válasz 11.10.14. 20:23 #209
gregmerch
Játék, artbook, póló, gyűrű, poszter, meg valami bónuszkód van a gyűjtőiben, ha jól láttam (épp csak bele tudtam nézni, holnap zéhá).
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
10985 levél
Válasz 11.10.14. 20:09 #208
VodevilX
FONTOS: A gyűjtői kiadás zenei CD-t NEM tartalmaz! Ahogy a honlapunkon is szerepelt a játék adatlapján:
"A gyűjtői kiadás tartalma változtatásának lehetőségét a kiadó fenntartja."
Jelen esetben ez történt, zenei CD nem érkezett a magyar kiadáshoz.
Meg a Kingdoms kód, de az aztán tényleg nem izgat engem sem.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
15 levél
Válasz 11.10.14. 19:58 #207
jorgenapo
Nincs, de elvileg utánanéznek a dolognak. A Kingdoms kódot is kihagyták, bár arra nincs nagy szükségem. Angol klienst meg tényleg szerezni kell valahonnan, mert ez a felirat sajnos tényleg borzalmasan gyatra, pedig reménykedtem, hogy nem így lesz.
10985 levél
Válasz 11.10.14. 17:08 #206
VodevilX
Szóval neked is CE van? Volt benne soundtrack cd?
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
766 levél
Válasz 11.10.14. 15:54 #205
PC Dome
Új hír a játékról
Might & Magic Heroes VI - launch trailer
Az utolsó trailer a Heroes VI-ról.
10985 levél
Válasz 11.10.14. 13:49 #204
VodevilX
Jó végül is le tudom én szedni a warez verziót csak azért hogy angolul játszhassak... Mondhatni rutinosan lévén az V. rész két kiegészítőjével is eljátszottam már ezt. Bár igazán nagyra tudnám értékelni, ha később egy patch-ben elérhetővé tennék, nyilván ez az apróság nem okozna nekik túl nagy gondot.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
15 levél
Válasz 11.10.14. 13:14 #203
jorgenapo
Ezt én sem értem, miért nem lehetett legalább a CE eredeti nyelven. Még próbálok bizakodni, hogy nem lesz olyan szánalom, mint a Heroes V honosított verziója, de az, hogy az első multis térkép címe "Bátor Új Világ" nem sok reményre ad okot.
10985 levél
Válasz 11.10.14. 12:50 #202
VodevilX
Hát ezt nem hiszem el, képesek voltak beletenni a Collector's-ba csak magyar meg cseh nyelvvel a játékot...
Amúgy nagyon szép a keménykötésű artbook, a gyűrű és a póló is pont jó, na meg a hatalmas doboza is nagyon fasza!
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
10985 levél
Válasz 11.10.13. 23:37 #201
VodevilX
Lehet, de némelyik épület árhoz képest röhejesen olcsónak tűnt, és meglehetősen szánalmasnak az ide oda konvertálgatás mikor az ai elkezdett köcsögösködni velem. Határozottan szokni kell azért ezeket a dolgokat...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1339 levél
Válasz 11.10.13. 23:05 #200
hahakocka
Nem ingyen van és hát a speciális már megépített épületek is romba dőlnek a konvertáláskor.
12568 levél
Válasz 11.10.11. 11:46 #199
McCl@ne
Fanatikusoknak!
Respect is not given. It's taken.
10985 levél
Válasz 11.10.08. 18:38 #198
VodevilX
Na ez az, nekroval az volt régen is a pláne, hogy ha ügyes vagy, nem is veszítesz kb egységet a reanimate dead varázslat miatt, inkább folyamatosan csak gyarapodtál, az újabb részekben már nem is csak skeleton szinten.
Plusz ha már átkonvertálod, legalább nullázodjon már le ha egy kibaszott várból másikat csinálsz, sőt ha már ennyire beleerőltették, akkor valami idő limit kéne, pl 2 hétig konvertálja. Mert ezt így sehogy sem tudom értékelni. Eléggé rosszul viselem, hogy ma már minden játékot a végletekig próbálnak egyszerűsíteni.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
8624 levél
Válasz 11.10.08. 18:34 #197
davkar9
Hát ha nekróval vagyok akkor sokra megyek két inferno várral. Így meg alakítok aztán máris x-szel több lényem jön be hetente. Mármint ez a sok x-edik körben jó igazán amikor az ellen már felfejlesztette eléggé a várát és nekem csak annyi a dolgom hogy elfoglaljam.
Simple. Eternal. Beige.
10985 levél
Válasz 11.10.08. 18:27 #196
VodevilX
A várkonvertálás hogy lehet +? Az egyik legnagyobb problémám. Korábban már temettem, de ennek ellenére mégis kibékültem a játékkal többnyire, de ezzel valahogy nem tudok mit kezdeni pár egyéb hülyeség mellett.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
8624 levél
Válasz 11.10.08. 18:19 #195
davkar9
Én is múlt hétvégén találtam rá, gamescom-augusztus közepe óta kint van szóval érdekes, hogy nem érdekelt senkit.

Na mindegy, nyári béta-"demóm" után most egyből beleszerettem, tényleg csak az volt a baj hogy a heroes5 után ültem neki. Leginkább a reputation rendszer jött be illetve a képességek is tetszenek most hogy nagyjából áttanulmányoztam őket. Mondjuk egyelőre mind might mind pedig magic hősökkel is a mightra gyúrtam rá mert ebben a részben a varázslatok is skillként tanulhatók meg és így eléggé elhanyagoltam őket. ("nyilván" a 30 manát fogyasztó, 3 körönként használható varázslat helyett inkább dobok luckra vagy védelemre). Ami nem tetszik, hogy a tier 6 egységek mintha egy kicsit gyengék lennének. Mármint leginkább a hpval van gond, 80-100 körül van és hát tier5 és lentebb simán vannak 60-70 hpsak, a 7es lények meg 300+osak. Nem igazán érik meg így az árukat. Városkonvertálás nagy +, ja és már végre látszik is valami a városképen. Mondjuk csak a fal, főépület, teleport, meg a 2 speciális épület de ez végre már valami korábbi a 'ház és körülötte mező'höz képes. Szóval totál tetszik, alig várom már a jövő pénteket.

szerk. ja és a zenék! H5 és gondolom korábbi részek, dark messiah átdolgozva, imádom!
Simple. Eternal. Beige.
5011 levél
Válasz 11.10.06. 17:11 #194
Gump
Igen, ezen gondolkoztam én is, hogy a másik lehetőség, hogy régen kint van, és csak elkerülte a figyelmemet, de most visszakeresve sem látom, hogy lett volna hír erről itt.
4187 levél
Válasz 11.10.06. 17:05 #193
Madrac
Nincs kint az a demo mar 1 honapja?
Quoth the raven, `Nevermore.'

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.