Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Imperium Galactica III (Hírek)

3167 levél
Válasz 02.10.31. 17:33 #33
'Tacker Takk'
Nem tudom mit csinálnak a Philos-nál, de kételkedni kezdtem Bennük.
Csúsznak, csúsznak de még meddig???
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
1247 levél
Válasz 02.10.30. 06:22 #32
erdos
Szívemből beszélsz...
Ennek ellenére megrendeltem a Haeget is.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
509 levél
Válasz 02.10.30. 00:30 #31
Muad-Dib
Nem értem miért elégedetlenkedik mindenki, vminek teljesen igaza van: unalmasok a klón-folytatások, és szerintem az IG3 telis-tele van újításokkal. Sokkal jobban várom ezt A játékot, mint a Haegemoniát, annak ellenére, hogy a kedvenc játékom a Digital Reality-s IG2 volt. Szal mindenki láthatja,hogy nem a név miatt várom a gamét, hanem az újítások, a fantasztikus(és qrva gyors)motor, és az eszméletlenül atmoszférikus hangulat miatt. A nem hivatalos demó alapján könnyű szívvel kijelenthetem, hogy a Philos nagyon komoly csapat, profizmusában talán a Blizzard áll hozzá a legközelebb.
Nagyon remélem, hogy sikeres lesz a játék, és a csapat tovább folytathatja tevékenységét a játékiparban.

Éppen ideje lenne már, hogy alakuljon egy IG3 fan club.

Muad-Dib, aki a helyes utat látja
3 levél
Válasz 02.10.29. 17:15 #30
Arkangel
Sziasztok!Nagyon megköszönném,ha végre megszánna valaki!Az a helyzet,hogy nem tudom beírni a kódokat az Imperium II.-be,hogy működjenek.Lehet,hogy most lenéztek,de sajna így is ki akarom próbálni.Ha válaszoltok,akkor légyszi NAGYON részletesen írjátok le.Előre is köszi.
3 levél
Válasz 01.06.04. 15:42 #29
kpet2
vmi,
Még néhány kiegészítés:
Miért muszály tankokkal leszállni az ellenség bolygójára?
Ha az űrvédelmet leszedtük, a hajók akár rommá is lőhetnék a planétát!
-más
Szerintem a tankok visszavonulásakor fellépő veszteségeken változtatni kéne. Az oké, hogy a menekülés közbeni kapkodástól néhány transporter lezuhan, de nem mindíg kell kapkodni.
Ha például néhány tankkal leszállok a bolygóra szétlövöm a védők harckocsiait, de nem akarok erődökkel bajlódni, (inkább terrorizálom kicsit a lakosságot) akkor miért ne lehetne szép nyugodtan VESZESÉG NÉLKÜL felszedni az egységeket, majd tovább álni a következő kolóniára. Tehát lehetne egy gyors, de kockázatos menekülés, valamint egy lassú, de biztos csapatkivonás.
-más
Az űrbázisok az Ig2-ben szánalmasan gyengék voltak. Az Ig3-ban legyenek erőssebbek (ez a bolygóvédelemre általánosan érvényes)
-Az űrbázisokkal az volt a baj, hogy csak az űrhajók felszerelését lehetett rájuk aggatni, így semmivel sem ér többet egy fejlett hajónál. Megoldás: legyenek külön a bázisoknak való fegyverek, vagy legyenek SOKKAL nagyobbak, és férjen rájuk egy RAHEDLI cucc!
-más
Valaki írta, hogy fogyjon a lőszer, üzemanyag. Én ehhez annyit tennék hozzá, hogy a municióért ne kelljen mindíg visszatérni a bázisra, legyenek szállítóhajók, amik utámpótlást visznek a flottához (lehet automatikus is) Ez azért fontos, mert lehetővé teszi a "felperzselt föld/űr" taktika alkalmazását, vagyis az ellent mélyen a birodalmunk belsejébe csaljuk, elvágjuk az utánpótlási vonalait, majd lesújtunk a kimerült csapatra. (ajánlom figyelmetekbe Napóleon oroszországi hadjáratát)Most ennyi jutott eszembe, de még jelentkezem.
1 levél
Válasz 01.06.03. 19:05 #28
winner
kpet2

Nagyon baró amit írsz. Valami hasonlót akartam én is kérni a szerzőktől.
Még 1 kérés:
Ha lesznek krahenek legyen piros sapkájuk!!!!
csocsi mindenkinek
3 levél
Válasz 01.06.03. 18:24 #27
kpet2
vmi

Íme pár ötlet a munkához:

ha már egyszer csata orientált játék, kezdjük a csatákkal:
Minden hajót/tankot rajzoljon ki rendesen a program, ne csak 1 indexet rakjatok melléjük.
Ez nem csak monumentálisabb hatást kelt, de a nagyobb tömeg összetettebb taktikázást tesz lehetővé. Növeljétek a vadászok hatásfokát (Az Ig2-ben gyakorlatilag feleslegesek). Az Ig2-ben a jobb hajtómű gyorsabbá tette a hajót a csillagtérképen, de a csatákban nem, pedig a gyorsaság alapvetően befolyásolhatja a csata kimenetelét (gondolom mindenki használja az odasózok, elfutok taktikát). Tehát a jobb hajtómű a csatában is legyen előny. Jó, hogy az egységek menetiránytól függetlenül tüzelhetnek, de ez a tankoknál kicsit nehézkesen működött. Néha csak a tankok bénázása miatt kaptam ki. Nem lehet olyan nehéz leprogramozni, hogy a tank megy valamerre, miközben IRÁNYVÁLTOZTATÁS NÉLKÜL tüzet nyit minden lőtávon belüli ellenségre.
Végül jó lenne, ha a képernyőn láthatnánk az egységek (de legalább az erődök) lőtávolságát, így nem tévednénk bele az erődök egyébként elkerülhető zárótüzébe.
Persze a csata csak a jéghegy csúcsa, így az odáíg vezető birodalomépítést, fejlesztgetést én semmiképp sem hanyagolnám el. Ez néha unalmas lehet, de lehetne rajta segíteni:
Az eggyik időhúzó dolgot, a lakosság lassú növekedését meg lehetne oldani a birodalmon belüli "népvándorlással", vagyis a lakosok a túlnépesedett bolygókról átköltözhetnének (vagy a játékos átküldhetné őket) a kissebb, frissen alapított kolóniákra, vagy befogadhatnánk idegen menekülteket is, akik különféle képességeikkel növelhetnék az adott bolygó bizonyos tulajdonságait, vagy elszaporodva önállóságra törekednének/fellázadnának.
- A történelemben mindkettőre találhatunk példát. -
Ami a kolóniaépítést illeti a kormányzónak adhatnánk összetettebb utasításokat pl.: egyszerűen százalékban kifejezve az egyes ágazatok fontosságát az adott bolygón (gazdaság 25%, védelem 40% gyártás10%
lakosság gondjainak kezelése/morál növelése 25% -Íme egy tipikus végvárkolónia).
De készíthetnénk hosszútávu projecteket, amit a kolónia megalapítása után automatikusan elkezdenek megvalósítani pl.: minden bolygóra kell minimum egy kórház, két erőd, egy rendőrörs, élelmiszer, lakóhely, energia, szórakozás igény szerint.
Ezt maguktól felépítik, a játékos pedik belátása szerint építhet fejlesztőközpontokat, gyárakat, fejlesztheti a védelmet stb.
Persze több ilyen sablont is kitalálhatunk, és a kolóniáknak csak ezeket a terveket kell megadnunk, aztán már tudják a dolgukat Egy idő után pedig a lakosok alkalmazkodnak otthonuk sajátosságaihoz, egy militáris bolygón jobb hajók készülnek egy bankközpont lakói több pénzt hoznak a konyhára...
De lehetnének a kormányzók akár konkrét személyek névvel, személyiséggel stb. Őket kinevezhetjük elmozdíthatjuk mozoghatnak a ranglétrán... Ez egyébként enyhítené a jétékos magányát.(Az első részben szuper volt az élő környezet, ahogy mászkáltunk a hajón, beszéltünk a legénységgel stb. Ehhez képest az Ig2 kihaltsága komolyan visszavetette a hangulatot, amit a genezisnek orvosolnia kéne.
ha tehát van egy jól szervezett, átlátható birodalmunk, ami nem igényli állandó személyes odafigyelésünket (Ami azért nem árt), kezdhetünk háborúzni. A háborút az nyeri, aki nagyobb, és persze jobb haderővel rendelkezik, de a technika fejlesztését izgalmasabbá tehetné, ha a szükséges pénz és idő befektetésén túl különféle küldetéseket is el kellene végeznünk az új technológia érdekében (ellenséges egységek fogjul ejtése tanulmányozás céljából, idegen bolygók ásványkincseinek kiaknázása, ősi civilizációk feljegyzéseinek megfejtése...)
Másrészt a háborúhoz jól jön egy, két, száz erős szövetséges, akikkel öszzehangolt támadásokat lehet végrehajtani.
Megtehetnénk például, hogy az eggyik fél ontja a tankokat, a másik a hajókat, majd összedobják amijük van és hajrá!!!
Hát ennyi lenne a lényeg, persze lehet még finomítani az eggyes részleteket, de ezt inkább rátok bízom (Amúgyis kezd már elkopni az ujjam.)
Remélem megérte elolvasni ezt a kis javaslatgyüjteményt, és talán sikerült néhány ötlettel hozzájárulnom a készülő játékhoz.

üdv:
kpet2
19 levél
Válasz 01.06.01. 16:47 #26
vmi
Raptor,

most megkaptuk toled
BTW, koszi az 5leteket.
1. A legfontosabb
Igen, igy van. a harc nem lesz korkoros, hanem lehet tamadni egyszerre, azaz real-time. Sot, barmikor megallithatod a csatat, ilyenkor az ido leall, es van idod parancsokat kiadni. Persze ezt a csata alatt is folyamatosan lehet. Igazabol errol szol az egesz jatek lenyege

2. erdekes az otleted az olombunkerrel es piros gombal kombinalt kombo...

3-4. ugrokapuk, es mas varatlan meglepetesek...
A Nyul fog bele irni jocskan.. de ez meglepetes

meg1x, koszi a segitseget.

udv

vmi
891 levél
Válasz 01.05.31. 22:32 #25
alibaba
Valaki említette hogy van valahol egy IG-vel foglalkozó forum.Megtudná mondani valaki hogy hol találhato?
2175 levél
Válasz 01.05.31. 19:51 #24
Raptor
Na most kapsz tőlem pár hasznos ötletet tisztelt Philos Labs-os fejlesztő.... vagyis vmi!

1. Ez a legfontosabb: Naszóval hamár a fő hangsúly az űrbéli harcon lesz akkor fejlődjön az legalább. Eddig ugye ha volt szövetségesed akkor a támadás úgy nézett ki hogy elösször te támadtál utánna pedig a szövetségesed ezzel nem sokra mentél, főleg ha az ellenség 2X erősebb.
Erre a megoldás az lenne hogy lehetne egyszerre támadni! Bizony-bizony! Addig, amíg támadsz átvehetnéd az irányítást vagy a gép is irányíthatná a szövetséges erőket.
Ez jó lenne ha belekerülne az ig3-ba!

2. A földi harcoknál hamár teljesen kilátástalan a helyzet akkor a következőt lehetne csinálni: a népet evakuálni a földalatti ólombunkerekbe és a felszínen megnyomni az atomerőművekben azt a bizonyos piros gombot! Ezzel a felszínen mindenki meghalna és az ellenség is! De a lakosság nem! Ezután kéne küldeni persze mégegy kolónizálóhalyót! És újra kiépíteni a birodalmat!

3. Lehetnének "Babylon 5" féle ugrókapuk is! Nem kell olyan sok belőle csak néhány!

4. Legyen a játékban sok olyan dolog amit az ember egyáltalán nem várna! Ezek az elemek mindíg kellemes meglepetéseket okoznak!
Lehetnének jóindulatúak és rosszak is!

Most csak ennyi jutott eszembe! De biztos lesz még több is amivel kisebb mértékben segíthetek az ig3-ban! Remélem...
"Find out who you really are"
19 levél
Válasz 01.05.30. 10:15 #23
vmi
kpet2,

koszi szepen a javaslataidat.
Nem kapkodunk, de oszre lesz demo
verzio.
A fejlemenyekrol tajekoztatunk, es
biztos, hogy lesz magyar verzio is.

udv

vmi
3 levél
Válasz 01.05.29. 19:10 #22
kpet2
vmi

Én nagyjából egyetértek Raptorral, de nem szeretnék látatlanban véleményt mondani, ezért javaslom adjatok ki mielőbb 1 demot, aztán majd meglátjuk.

üdv és jó munkát (nem kell kapkodni, fő a minőség)

ui.: Tájékoztassátok a népet folyamatosan a fejleményekről és legyen magyar verzió is!!!
5454 levél
Válasz 01.05.29. 11:29 #21
Dino
Nincs mit, örülök, hogy tetszik.
(Csak az olvasók közben meg ne sértődjenek, hogy a törzs-fórumozók még mindig nem kapták meg a kitüntetésüket. LeMon dolgozik azon, de rengeteg egyéb dolga van most...)
19 levél
Válasz 01.05.29. 11:20 #20
vmi
Dino,

koszi a Philos logot. Szuper lett.

vmi
19 levél
Válasz 01.05.28. 13:50 #19
vmi
Hali,

vmi vagyok, a Philos vezetoje. Koszonom Raptornak, hogy a PC dome-on felhivta az IG rajongo forumra a figyelmemet.
A rajongo forum elejet csak atfutottam, latom iszonyu varakozas elozi
meg az IG3-at, aminek nagyon orulok.
Azt is latom, hogy tobben aggodalmuknak adtak hangot, hogy
az uj IG-ben a Genesisben, a csatak, a taktikai strategia hangsulyosabb lesz, mint a birodalom epitgetes.
Nehany levelben ti is megfogalmaztatok azt, hogy 10-11 bolygo
felett mar atlathatatlan a birodalom, es jo lenne egy
inteligens! kormanyzo, ami az egeszet managelgetne.
Ez volt a mi tapasztalatunk is. Amint a birodalom elert
egy bizonyos nagysagot, a legtobben automatikusra
allitottak a vezerlest. Aztan persze az AI, mesterseges
inteligencia soha nem
fogja kitalalni amit a jatekos szeretne, igy jott a
bosszankodas...
Nos emiatt inkabb a taktikai reszekre koncentralunk...
Sajnos a jatekkeszites egy folyamatos komprumisszum
kereses. A megvalositasi ido, es a gep memoriaja
veges, igy a vilag, vagy fantazia vilag csak egy
kis szeletet lehet a jatekokban megvalositani, ahelyett,
hogy lene egy megastuff, amiben mindenki kikapcsolhatna,
ami nem erdekli. Aki utalja a managelgetest, az kikapcsolja
a birodalomepitest, aki utalja a szimulator reszt, az
reabizza a mesterseges inteligenciara az urhajok
vezeteset, aki utalja a csatakat, az csak a vegeredmenyt
kerdezni meg, es mindig csak iszonyu tulerovel tamad.
Az IG3 egy kiserlet (mint minden uj jatek, ami nem az
elozo verziok szebb ujabb dragabb klonja), hogy a jatekosok
tapasztalatait, velemenyet megismerve a hangsulyok athelyezesevel valodi ujdonsaggal lephessunk meg benneteket.

A kuldetes alapusag picit szuken es felreerthetoen
volt kommunikalva a sajtoban.
Tulkeppen arrol van szo, hogy a szabad jatekmenet
tovabbra is megmarad, csak tele van szorva kulonbozo
kuldetesekkel, amik teljesitese v. nem teljesitese a story alakulasara is komoly befolyassal van.

A puding probaja az eves, mi nagyon igyekszunk, hogy egy
olyan jatekkal folytassuk a kivalo sorozatot, ami melto
az elodokhoz. Varjuk az otleteiteket, igerjuk,
hogy gyakran nezzuk ezt a listat, hogy a ti kereseitek,
otleteitek is gazdagitsak az uj reszt.

udv

vmi


2175 levél
Válasz 01.05.25. 23:43 #18
Raptor
Hát most nyissa ki mindegyik Imperium Galactica 3 fejlesztésével foglalkozó emberke (vagyis a Philos Labs) a szemét! Ez nem egy dicsérő levélke lesz, az biztos!

Van jópár dolog ami nagyon nem tetszik nekem! Mondthatnám hogy "nekünk" mert a legnagyobb IG2 rajongói fórumon (nem itt!!!) hasonló véleményen vannak a népek.

Amit idáig hallottam az IG3-ról az, igen lehangoló!
Ami a hírben szerepelt az tragikus!
Lássuk mért:

1. hogyaszongya: "a birodalomépítés helyett a taktikai űrbéli harcra helyezi a hagsúlyt!" Ne má! Én a birodalomépítést szerettem jobban! Különben is! A űrharc kimetele a birodalmad erejétől függ! Gyárak, kutatóközpontok, stb. Ha ez háttérbe szorul akkor merő szerencse ha megnyersz egy csatát.... nem lehet a túlerőre menni!

2. "A játék kűldetésalapú lesz!" Na ezt már nem! Ilyen játékra van bőven példa! Nem akarunk mi mégegyet! Asszem ez az a hiba ahol a legjobban elcsesztétek! Méghogy kűldetésalapú? Elveszti az IG a fényét! Ez a hír nagy felháborodást okozott!!!!!
Ezt jó lesz minnél előbb kijavítanotok! Nem akarunk sablonjátékot!

Pont azt akarjátok kihagyni belőle ami eddig oly naggyá tette az IG2-t!!!!!! Imperium Galactica nincs még egy a piacon de olyan amit ti akartok, olyan van rengeteg! Az egész sablonosnak tűnik! Mi Imperium Galctica 3-mat akarunk nem valami kűldetéses űrharcos játékot!

Én igenis szépen lassan FOLYAMATOSAN kűldetések nélkül akarom felépíteni birodalmam és learatni gyümölcsét, vagyis a csaták győzelmlét!

Nagyon úgy tűnik hogy ti nem IG3-mat csináltok hanem valami teljesen mást!

Eddig csak a neve hasonlít elődjeire!

Inkább adjatok annak a játéknak más nevet! Mert az IG3 nem hiszem hogy nagyon illene rá!

Ha az Imperium Galactica név csak arra kellett hogy vakon fölkeltse a rajongók figyelmét, arra ez kár volt!!!!

Az Imperium Galcatica eddig egy teljesen különböző játékstílust alkotott de hogy most az akció kerül előtérbe sokaknak egyhangúvá válhat! Akik nem csak lődözni akarnak az ellenségre hanem építkezni is, az bizony csalódni fog! Köztük én is!

Ezt a hozzászólást vegyétek 10-15 emberke szubjektív véleményének! (Bár lehet hogy többnek...) És ne ugorjatok át rajta!

Elösször is: olvassátok el a következő fórumot és gondoljátok át jól!
http://www.atom.hu/ig2/ig2.php3
"Find out who you really are"
5454 levél
Válasz 01.05.23. 22:35 #17
Dino
Köszi, már kint is van, aludj jól!
19 levél
Válasz 01.05.23. 21:46 #16
vmi
most kuldtem szet a sajtokozlemenyt, hamarosan olvashatjatok a hivatalos bejelentest a PC Dome-on.
jo ejt, udv

vmi

115 levél
Válasz 01.05.23. 19:45 #15
Bali
Szerintem jó, hogy a Philos Labs fejleszti
az IG3-at. Szerintem a Theocracy-t is igényesen készítették.
De nálam az első két fejlesztő: a Philos Labs és a Digital Reality.
Szerintem ketten együtt biztos nagyobb durranást érhetnének el.
Hajrá! Mindegy milyen lesz az IG3, akkor is megveszem eredetiben!
1 levél
Válasz 01.05.23. 09:27 #14
McMillan00
Eloszor is szeretnem leszogezni, hogy nagy IG2 fun vagyok, es elegge gazosnak tartom, hogy nem a Digital Reality folytatja a sorozatot. Szerintem nagyon jo munkat vegeztek, es epp abban nyujtott ujjat a jatek, hogy tobb teruletet olelt fel (gondolok itt a bolygok problemainak kezelesere, a kereskedelemre, az ur es a foldi csatak megvivasara). Nem ertek egyet azokkal akik azt mondjak, hogy gyenge a multiplayer mod, szerintem nagyon jo es rengeteget jatszottunk vele.
Mi az oka, hogy a Philos Labs csinalja az uj porgit, megszunt a Digital Reality vagy mi?
5454 levél
Válasz 01.05.22. 22:01 #13
Dino
Az IG2-t a Digital Reality csinálta, az IG3-at pedig a Philos Labs csinálja. A Digital Reality meg máson dolgozik. Ennyi
2175 levél
Válasz 01.05.22. 21:56 #12
Raptor
Most lehet hogy én vagyok hülye de mégis:
Mikor elindítom az IG2-őt akkor valami Digital Reality emléma jelenik meg, mivel tudtommal ők csinálták ezt a játékot!

Most akkor mi van? Digital Reality=Philos Labs????????

Vagy csak egy marha nagy baki!?

Ha az egyik felvásárolta volna a másikat arról valószínüleg már tudni lehetne!

"Find out who you really are"
891 levél
Válasz 01.05.22. 19:25 #11
alibaba
Tenyleg szar lenne ha kihagynák a Multi részt.Ez manapság már alapkövetelmény.
5454 levél
Válasz 01.05.22. 19:03 #10
Dino
Ez nagyszerű, várjuk a sajtóközleményt, amit persze azonnal közzétesszünk. (Próbáltalam Krisztinát elérni ma, hogy mondjon valami hivatalos infót, de sajnos nem sikerült.)
Az az 1 alvás számodra gondolom jó hosszú lesz (legalábbis kívánom, hogy az legyen), ha most értél vissza, akkor bizony rád fér
20761 levél
Válasz 01.05.22. 18:17 #9
Eric
Igaz itt is lehet majd olvasni róla? (holnap)
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
19 levél
Válasz 01.05.22. 16:15 #8
vmi
Most ertem haza (de jo ezt kimondani az E3-rol. Holnap sajtonyilatkozatot adunk ki, ahol tobb informaciot is megismerhettek a fejlesztesekkel kapcsolatban. Mar csak 1-et kell aludni

udv

vmi


5454 levél
Válasz 01.05.22. 01:34 #7
Dino
Hivatalos bejelentés még nem volt, mint a hírben is említettük, egy külföldi magazin munkatársai számoltak be a játékról. Megpróbálok minél hamarabb beszélni a Philos Labs PR-osával, és megtudni valamit a játékról, ha egyáltalán kiadhat bármi infót. Addig ezt a hírt lehet, hogy nem árt fenntartással kezelni
3127 levél
Válasz 01.05.21. 23:01 #6
Blade Runner
Hát az nagy csalódás lenne, ha kihagynák a multit a játékból, amikor mindenki megszállottan illeszti be a készülő remekműveibe. Nem is értem, hogy miért éppen ebből hagynák ki, amikor úgyis a csatán van a hangsúly. Képzeljétek el a Homeworld-öt multi nélkül. Vagy mondjuk az RA2-őt. Remélem meggondolják magukat és kitalálnak valamilyen jó megoldást, vagy csak bejelentik, hogy félreértés volt az egész.


Blade
Blade
2175 levél
Válasz 01.05.21. 21:15 #5
Raptor
Szerintem ami van azt kéne továbbfejleszteni!

Én főleg a menedzseres részét szerettem jobban! Az űrharcos részt a régi gépemnél kihagytam (P200) de most se hiányzik annyira!
"Find out who you really are"
482 levél
Válasz 01.05.21. 20:04 #4
SAJTQKAC
hát figy, nemcsodalom hogy nem akarnak multit, a IG2 multi részébol kifojolag ( ami 1 nagy szharr volt )
...

Üdv : SAJTQKAC
Azert mert valaki mashogy gondolkodik, nembiztos hogy kapásból mocskos kommunista...
5454 levél
Válasz 01.05.21. 19:45 #3
Dino
Bocsi, jogos, nem figyeltünk oda az adatfelvitelnél... (És ugye megszoktuk, hogy a Digital Reality neve kapcsolódik az IG-hez
57 levél
Válasz 01.05.21. 19:18 #2
lucsi
Mi az hogy nem lesz multiplayer????????????
891 levél
Válasz 01.05.21. 18:53 #1
alibaba
Ezt játékot a Philos labs fejleszti és nem a Digital Reality.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.