Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Baldur's Gate II

Baldur's Gate II: Shadows of Amn

Baldur's Gate II: Shadows of Amn
A legutóbbi Baldur's Gate II: Shadows of Amn cikkek, hírek
4133 levél
Válasz 12.03.15. 22:18 #336
gothmog
Mondjuk úgy, hogy a Nashkel bányák teljesítéséig maradj a fővonalon! Utána viszont kalandozni KÖTELEZŐ!
Endure. In enduring, grow strong.
1556 levél
Válasz 12.03.15. 22:17 #335
Aribeth
Korábban betettem egy linket egy bizonyos Overhaul Games oldaláról, az alapján úgy tűnik, hogy lesz valami Enhanced Edition.

"About Us

We are Overhaul Games. since we got our start at Bioware we've made a few games, met a few friends, and now we're back working on the games we love. For years we've wanted to continue our journey on Baldur's Gate, and now after months negotiations we get to do just that.

We're located in Edmonton along fashionable Whyte Avenue, down the street from the original Bioware office. Right now we're hip deep in code and pixels making awesome, if you got something to say or would like to join the fun drop us a line at overhaul@beamdog.com."
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
2129 levél
Válasz 12.03.15. 22:11 #334
Balanses
Ja amúgy nézte valaki a honlapot, hogy mit rejtett a visszaszámlálás? Nekem nem igazán jött be az oldal.
2129 levél
Válasz 12.03.15. 22:08 #333
Balanses
Jajj ez az ami a legjobban megszopat, hogy harc után nem állnak fel. Az is igaz viszont hogy én kalandozgattam bátran mindenfelé. Jó nagy szívatás ez a játék olyanoknak, mint én aki még a mai játékokat is mindig a legkönnyebb szinten tolja. (Kivéve a Serious Sam-eket haha ) Na jóvan, azért még után nézek milyen csalási lehetőségek vannak. Mondjuk ilyen hallhatatlanság féléket nem akarok, de valami szintkönnyítés jobb lenne. Minden esetre ezt megjegyzem: kalandozgatni nem szabad!
4133 levél
Válasz 12.03.15. 21:59 #332
gothmog
Nehééézzz?
Na jó, ha az újabb játékokhoz szoktál, akkor valóban lehet vele gond.

Annyi a titok nyitja, hogy míg 3-4. szintű nem lesz a karaktered, csak óvatosabban érdemes duhajkodni. Maradj az utak mentén, kövesd a főtörténetet (arrafelé menj, amerre visz a sztori), indíts szimpla harcost az elején, mert azzal könnyebb a játék, és ügyelj rá, hogy STR/DEX/CON hármas ne legyen 16 alatt (erőt és ügyességet érdemes 18-asra (illetve erőnél 18/XX-re) felvinni, mert sokat számít.).
Csatáknál gyakran állítsd meg a játékot, állíts is be néhány dolgot automatikus megállításra, és minden karakterre figyelj oda, Te add ki a parancsokat, ne hagyd, hogy az AI irányítsa őket, mert ez nem KOTOR vagy ME, ahol nagy ívben letojhatod ezt, mert csata után úgyis felkelnek...

Első-második szinten még könnyen belehalhatsz egy farkas harapásba, de utána azért kicsit megerősödsz már.
És legalább négyfős csapatban menj mindenfelé, mert több ember többre képes! (Khalid, Jaheira és Imoen nagyon hamar összeszedhető, ha követed a sztorit, míg ha rosszabb lelkű vagy, akkor egy őrült varázsló és egy sunyi harcos/tolvaj is nagyon hamar az utadba akadhat felfogadható karakterként)

Most így hirtelen ennyi.

Endure. In enduring, grow strong.
2129 levél
Válasz 12.03.15. 21:49 #331
Balanses
Én a BG1-el játszanék szívesen, mivel a történet érdekelne első sorban. Már volt több próbálkozásom is de mindig abba kellett hagynom mert egyszerűen kurva nehéz. Nem tudtok valami megoldást, cheatet (de nem az italosat mert az nem igazán jó) vagy trainert?
135 levél
Válasz 12.03.15. 21:33 #330
Leon Shepard
Jó mondjuk amikor törpe harcos-papnál úgy döntök, hogy 18/100-as erő kell, akkor az is szép móka. 17-es ügyesség mellé, 20-as egészség, 18-as bölcsesség, és mindjárt szinte lehetetlen.

Kivéve ha az első résszel játszom, mert akkor tudom hogy a könyvecskékből úgy is felfejlődik.
135 levél
Válasz 12.03.15. 21:29 #329
Leon Shepard
Hát igen, az alap móka a karaktergenerálás terén. Csak paladinnál még úgy is rohadt dolog. Harcos-pap, tolvaj-mágus karaktereket simán ki lehet dobálni, sőt bámely kasztnak ki lehet dobálni értelmes alapértékeket, kivéve a paladint. Nem is tudom hogy képzelték.
4133 levél
Válasz 12.03.15. 21:21 #328
gothmog
"Egyenesbe" sohasem cheateltem, csupán előfordult, hogy fél órán át dobáltattam a géppel a tulajdonságokat, mire okésnak éreztem.
Endure. In enduring, grow strong.
135 levél
Válasz 12.03.15. 21:01 #327
Leon Shepard
Jut eszembe gonosznak kellene lenni. Mivel a végefelé megkapjuk azt a képességet, hogy démonná tudunk változni, és az rontja a reputációnkat. Ki kellene használni. Jaaaj de kedvet kaptam most.
135 levél
Válasz 12.03.15. 20:56 #326
Leon Shepard
Köszi a tippeket. Jelenleg épp torrenten húzom, aztán meglátom mi sül ki belőle.

Emlékszem sok éve, mikor kijátszottam, mennyit szórakoztam a csapattagok variálásával. Volt valami szoftver, amivel nagyon szépen lehetett belenyúlni, de olyan szinten, hogy például a varázslatok számát lehetett növelni kaszt szinten. Szóval eleve úgy indítottam, hogy raboskodott mellettem egy igen magas szintű bárd, akinek semmilye nem volt, kivéve hogy annyi varázslatot tanulhatott a szintjéig, amennyit egy nem specializálódott mágus, illetve megkapta a kardforgató bárdok extra képességeit, védelmi pörgést, meg támadó forgást. Ja meg csináltam egy farkasembert, akinek az extranagy farkassá változását napi 1-ről megemeltem mittudomén 4-re. Ő is velem raboskodott.

Kedvet kaptam ilyen farigcsáláshoz. Csinálni egy női bárdot, hozzá keresni valami fasza fényképet, és akkor beleszeretek. Valami paladin leszek, mert egyszerűen erre predesztinál a történet.

Most vallja be mindenki, aki paladint indított, hogy cheatelt minimum a tulajdonságok megadásánál! 16-os bölcsesség és 17-es karizma mellé nem lehet tisztességes karaktert kreálni.

4133 levél
Válasz 12.03.15. 20:49 #325
gothmog
Tudom jól, de nekem még eredeti dobozos/poszteres formában van meg, ami lassan muzeális kincs, és sajnálom...
Endure. In enduring, grow strong.
3006 levél
Válasz 12.03.15. 20:37 #324
gregmerch
P:T is van occsón Impulse-on, ha esetleg gond lenne vele. Meg ID is. A telepítésük is jóval egyszerűbb digitálisan, így én egyszer beruháztam rájuk ilyenek miatt. Ja, és GOG-on is ott vannak, szintén jutányosan.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
4133 levél
Válasz 12.03.15. 20:31 #323
gothmog
Nálam Planescape: Torment harmadik CD-je mondja majd be lassan a kulcsot.

Egyébként vicces, hogy feljött a topik, ugyanis ME végigjátszásban vagyok éppen (a harmadik rész kedvéért viszem végig újra az elsőtől), de közben állandóan a BG jár az eszembe, hogy mennyire játszanék vele (óh, és telepíteni mennyi lenne TUTU-val együtt... 11 CD+a modok....) Erre feljött ez a topik.
De nem veszem a sors kezének, mert akkor az életben nem jutok el az ME3-ig...
Endure. In enduring, grow strong.
3006 levél
Válasz 12.03.15. 20:27 #322
gregmerch
Én is szívtam már meg eredeti lemezzel. Anno az összesen egyszer feltelepített KOTOR2 3. CD-je jelentett CRC Errort. Azóta is beteg, így megvettem még egyszer (lévén egyik überkedvencem). A BG elég olcsón kapható digitális verzióban Impulse-on, he nem találnál megoldást a bajra.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
1556 levél
Válasz 12.03.15. 20:18 #321
Aribeth
Hümm.

http://www.overhaulgames.com/

Leon Shepard: sajnos nekem is meggyűlt már a bajom néhány eredeti lemezzel, megoldani soha nem tudtam, maradt a vészmegoldás.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
135 levél
Válasz 12.03.15. 20:09 #320
Leon Shepard
Második részt próbáltam telepíteni (gyári példány), de még az installálás elején kiír egy olyan hibát, hogy

An installation support file: C:\Program Files\Common FIles\InstallShield\Engine\6\Intel32\iuser.dll could not be installed.

Adathiba (CRC)


Max gyári hibás lehet a DVD, mert nem is használtam, mióta megvettem. Az első résszel játszogattam. Mindenesetre ha tapasztaltatok ilyet, és sikerült megoldani, akkor kiváncsi vagyok. Kénytelen leszek lewarezolni.

1556 levél
Válasz 12.03.15. 20:04 #319
Aribeth
Délelőtt még bejött, most viszont nálam is bemondta az unalmast.
Kíváncsian várom, hogy mivel rukkolnak majd elő.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
410 levél
Válasz 12.03.15. 20:02 #318
Bozotszály
Nálam konkrétan meghalt az oldal
"Whore" is just another way to say "I love you"!
2129 levél
Válasz 12.03.15. 19:19 #317
Balanses
Nem tudom, hogy érdekes lehet-e valaki számára de úgy tűnik, hogy cirka háromnegyed óra múlva lesz valami .
4133 levél
Válasz 10.10.09. 22:19 #316
gothmog
Emlékeim szerint igen. (Sőt, a Watcher's Keep nevű helyszíne elérhető lesz az alapjátékban is, de azt inkább hagyd majd a kieg idejére)
Endure. In enduring, grow strong.
201 levél
Válasz 10.10.09. 22:10 #315
balu999
Szia
Az alapjátékban is felviszi a kieg ?
Csáááá
4133 levél
Válasz 10.10.09. 21:51 #314
gothmog
Csak cheat-tel, de én azt javasolnám, hogy telepítsd a kiegészítőjét, ha még nem tetted volna. Az 8 millió xp-ig viszi fel a korlátot, amit nem fogsz egyhamar elérni.
Endure. In enduring, grow strong.
201 levél
Válasz 10.10.09. 21:25 #313
balu999
Sziasztok
Bg2-ben ki lehet kapcsolni a szintkorlátot?
Csáááá
2386 levél
Válasz 10.08.09. 19:55 #312
SShark
Na bevégeztetett.
Balthazar meglepően könnyen sikerült. Úgy látszik, hogy inkább a mágikus beállítottságúak ellen harapdáltam fűbe. A Ravager elég kemény volt és az a piszok Melissan (már bocsánat de ez volt minden idők egyik legalattomosabb főellensége) inkább a 4-szeri megütközés miatt volt nehéznek mondható. A végén már mindenki nagyon oda volt.
Így globálba köszönet a jó és hasznos tippekért!
Alaposan elhúztam ezt a végigjátszást és nagyon nagy hiba lett volna nem befejezni.
2386 levél
Válasz 10.08.09. 14:53 #311
SShark
Kösz a tippet!

A 3D-t kikapcsoltam Abazigal után még tegnap. Az eredmény még nem biztos mert nem kerültem azóta zűrös sárkányos, legalább is tömegeket megmozgató szituba.

A Balthazar féle monkbrigádnál biztos elválik, hogy változik-e a helyzet.

Érdekes ez az Infinity. Ugyanígy ment hármas és négyes pentiumon is.
4133 levél
Válasz 10.08.09. 14:34 #310
gothmog
Hát, BG2 kiegészítő, míg "fel nem fedezi" az ember a megfelelő taktikákat bizony elég idegőrlő tud lenni néha... Én a legelső karakteremmel anno végigszenvedtem, szívtam lépten-nyomon, míg a legutolsó végigjátszásnál, egy Inquisitor-ral, kezében Carsomyr-ral... hát kész röhej volt, móka-kacagás... Azt hiszem, egyszer nem kellett csatát visszatöltenem, és nem volt NPC-halálozás sem.

Én különben még mindig BG1 részben vagyok. Most hanyagoltam néhány hete (kis Dió2 nosztalgia befigyelt), de a közeljövőben tervezem folytatni a partit. Szeptemberre már én is a BG2-őt akarom gyűrni megint.

Ja, a szaggatásra... talán a 3d-t kellene kikapcsolni, más ötletem nincs. Nálam különben az IWD2 fekete sárkányánál szaggatott be mindig a játék (valami kegyetlenül), de géptől függetlenül...
Endure. In enduring, grow strong.
2386 levél
Válasz 10.08.09. 14:17 #309
SShark
Érdekes dolgokat tapasztaltam.
Megtaláltam a kwish féle részletes végigjátszást és a csaták nehézsége nálam egész máshogy alakult. Persze gondolom, hogy ez abszolút party és játékstílus függő, a nehézségről meg aztán már nem is beszélve de engem
Sendai és Draconis borzasztóan megizzasztott. Sendai nem is lett volna olyan nagy szám de mikor hosszú bunyó után az utolsó alakjában near death állapotba rám eresztett egy valamilyen instant death varázslatot amitól megborultam akkor kicsit bepöccentem.
Draconis az eltünögetései (teleportálgatásai?) után vagy 4-szer makk egészségesen tért vissza. Ugye már akkor sárkány volt és össze vissza dobált bennünket. Lehet, hogy nem is lett volna flusztráló de a gépem szégyenletesen beszaggatott a harc közben. 8 éves játék basszus!
Van esetleg valamilyen megoldás arra, hogy ilyenkor ne szaggasson?
Azamantes a lich legalább 4-szer padlóra küldött. Ott megint borzasztóan megszenvedtem.
A Yaga Shura, Abazigal és a hírhedt Huntress féle brigád (chaotic command minden csapattagra) viszont könnyen ment.
A Demogorgon ügy először fix 1-es véget ért, majd load game és utána azért jött egy átlagos vendéggyőzelem.
Gondolom most jön a neheze.
Balthazar, The Ravager, Melissan...

Emlékszem, hogy már a Might&Magic 6-ban mikor meghallottam a „die” szót már csuktam be a szemem.
2386 levél
Válasz 10.08.06. 09:43 #308
SShark
Tényleg elég bunyóorientált. Engem is inkább az Icewind Dale-re emlékeztet ez a kiegészítő a sok harc-heroikus zene kombójával. A főhős kedvéért most már végiggyűröm. Végül is hazudnék ha azt mondanám, hogy nem élvezem.
No nem egy első vagy második rész feeling de azért megteszi.
3211 levél
Válasz 10.08.05. 15:17 #307
Raistlin666
Én őszintén szólva ToB-ban csak a Watchers Keepet csináltam meg, valahogy az elején odakeveredtem amint lehetett a térképen utazni.
Sajnos utána nem volt időm és elfelejtődött a mentésem...

Valahogy úgy voltam vele mint a Icewind Dale2-vel egy idő után.
Túl sok táp cucc és túl sok ellenfél/kevés értelmes küldetés és párbeszéd.
Inkább nekiálltam később más kariknak az első részben.
2386 levél
Válasz 10.08.05. 15:04 #306
SShark
Köszi!
Pedig nagyon megérdemelte volna, hogy egy makarenkói tenyeressel legyen elintézve.
A ToB-ban hogy kerülök oda? Az elején ide-oda dobálja a csapatom. Eddig nagyon lineárisnak tűnik.
3211 levél
Válasz 10.08.05. 12:51 #305
Raistlin666
Szerintem inkább a fő szál után állj neki.
Ott annyi a táp cucc, hogy ha végzel az Watchers Keepel, akkor Irenicus egy laza csuklómozdulat lesz a partinak...
2386 levél
Válasz 10.08.05. 08:56 #304
SShark
A BG 1-et amilyen jól ismerem úgy a BG II-vel szemben komoly elmaradásaim vannak.
Azt tudtam, hogy Korgan berserker tulajdonságával verhető (de könnyű volt csak így ideírnom hehe..) viszont nekem nem volt a csapatomban. Egy good partyval nem veszek fel egy kaotikus gonoszt. A Kaza könyv küldetés után már nem akartam visszahívni
Amilyen lehetetlen feladatnak tűnt a korábbiakban leírtak ismerete nélkül, olyan könnyen sikerült az undead hunter+protection from magic scrollal. Az AI-t kikapcsoltam és a bejáratnál nézettem végig a másik öt karakterrel az UH vs. Demi párharcot. Gondolom ez nehézségi fokozat függő is.

Most jön a Throne of Bhaal amivel aztán tényleg régen játszottam.

A lehetőségek felkínálják a Watchers Keep SoA-ban történő végigjátszását. Közvetlenül Irenicus előtt érdemes belekezdeni?
2087 levél
Válasz 10.08.05. 06:05 #303
Shadowguard
Sőt, ha Korgan (ha jól emlékszem így hívják a törpét) a csapatban van semmiféle tekercs nem kell. Benyomni az őrjöngést és ráengedni... A vicc az, hogy mikor ezt legelőször megcsináltam semmi használható fegyverem nem volt, csak néhány parittyakő, ami sebzett rajta. Hosszú ideig tartott, de sikerült.
Pont mostanában gondolkoztam, hogy elő kellene szedni megint...
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
4133 levél
Válasz 10.08.04. 18:15 #302
gothmog
+4-es fegyver is elég oda különben, bár annál gyengébbel nem sebezhető.
Különben meg a világ legegyszerűbb dolga elbánni Kangaxx-szal csak tényleg kell egy Prot. from magic scroll (állítólag a Protection from undead is megteszi ugyanúgy). Akkor viszont egyetlen karakter agyonveri...
Endure. In enduring, grow strong.
2386 levél
Válasz 10.08.04. 18:05 #301
SShark
Közben meglett. Protection from magic scroll és egy +5 ös fegyver megteszi. Kis light cheat, hogy a durva gyűrűjét miután szerencsésen elloptuk a lezúzásakor ledobta megint. q;-D
2386 levél
Válasz 10.08.04. 16:23 #300
SShark
Rohadt Kangaxx!

Játék visszatöltve, gyűrűje ellopva, utána menekülés. Nem vártam meg amíg átalakul Demivé és nem szeretném a Freedom scrollos megoldást, legalább is a bunyó közben nem. A Protection from Magic scrollos elegánsabbnak tűnik. Remélem működni fog.
7034 levél
Válasz 10.02.04. 14:52 #299
Aruns
Druidával jómagam BG-ben nem szoktam játszani, semleges helyett az élesen jó vagy élesen rossz karikat szoktam inkább tolni. De elméletileg alakváltóknál az alap fegyverek is számítanak és a plusz bónusz is, ami jár (druidával csak Diablo 2-ben játszottam sokat, ami ugyan nem igazi RPG, de az alakváltós druidák gondolom klasszikus RPG-ben is így működnek)
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
6 levél
Válasz 10.01.06. 17:33 #298
Wratek
Köszi szépen! Akkor felkeresem az ottani srácokat is
4133 levél
Válasz 10.01.06. 16:29 #297
gothmog
Izé, most olvasom csak, hogy hülyén írtam: szóval, rpg.hu oldalon van a topik.
Endure. In enduring, grow strong.
10254 levél
Válasz 10.01.06. 16:10 #296
MattMatthew
Amikor megjelent a BG2 akkor még nem tudtam angolul... magyarul is alig.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4133 levél
Válasz 10.01.06. 15:44 #295
gothmog
222-es hozzászólást kukkold meg a modokkal kapcsolatban!
De vedd figyelembe légyszi, hogy én kb. másfél-két éve játszottam végig ezekkel a játékot, így némelyikből egészen biztosan van frissebb verzió, illetőleg jöhettek ki azóta újabb, izgalmas és hasznos modok is. (Ráadásul volt még jó néhány kellemes mod, de nem telepítettem fel mindent. Nekem annyi elég volt)

Emellett rpg-hu BG topikját - remélhetőleg - rendszeresen olvasgatja még egy a különféle modokkal a mai napig rendszeresen játszó kis közösség, így ha valami kérdésed lenne, és itt nem találsz rá választ, úgy próbálkozz nyugodtan arrafelé (nincs olyan nagy élet az ottani topikban, így lehet várnod kell egy-két napot, de lesz rá válasz idővel. Van ott egy-két nagyon keményen fanatikus arc, akik szerintem napi szinten képben vannak BG mod-ügyekben)
Endure. In enduring, grow strong.
6 levél
Válasz 10.01.06. 15:18 #294
Wratek
Volna egy kérdésem felétek:

Druidával menyire hasznáhlatók az álalt formák?
Én eddig hanyagoltam őket mondván, hogy a fegyverek nyilván jobbak, meg nem hiszem ,hogy egy kutyaharapás árt a vámpíroknak, ha egy sima kard nem. Erre fel olvasom angol honlapon, hogy druidáknak nem érdemes strenghet növelni, mert harcnál úgy is form.

Tévedtem? Fejlődik az átváltozásom? Vagy a kézben tartot fegyver befolyásolja?

Másik: lentebb említetted, hogy a BG1et fel lehet turbózni kicsit modokkal. Miket ajánlasz? Tutu modját ismerem már, az jó

Igazából BG1ből a strongholdokat hiányolom. Bár szvsz BG2 nem voltak túl jól megcsinálva. Hiányosnak találtam mindet. Most nem fejtegetem, mert úgy látom vannak még kezdők (amin egyébként meglepődtem... nem hittem volna, hogy valaki most kezd neki egy ilyen régi játéknak. Örülök, hogy nem hal ki a BG rajongói kör idővel )

Szóval első részével még nem játszottam. Szégyenszemre. Pedig megvan, csak valahogy a másodikkal játszok. Már szinte unásig

Nem sorrendben druidával, tolvajjal és mágussal szeretek játszani.
4133 levél
Válasz 09.12.31. 10:18 #293
gothmog
Amúgy félreértések elkerülése végett: nagyon-nagyon jó játéknak tartom a BG2-őt! És BG1 önmagában valóban fapados lenne hozzá képest, de néhány mod kell csupán, és az első rész a második fényében tud tündökölni, és a BG2 (ha a logikátlanságokat nem nézzük, úgy) toronymagasan zseniális mellékküldetései kivételével mindenben fel tud nőni mellé. És jó pár dologban - szerintem - túl is szárnyalja.

(Én mindenesetre a BG1-et kb. tucatszor vittem végig, míg a BG2-őt "csupán" úgy 4-szer. Egyszerűen jobb érzés az első részben kalandozni. De ez tudom, abszolút szubjektív)
Endure. In enduring, grow strong.
10254 levél
Válasz 09.12.31. 10:17 #292
MattMatthew
Ezekben a világ beli irrealitásokban igazad van de pl a Harper quest nagyon jó ilyen szempontból.
Mármint az, hogy az ember milyen vidáman megoldja a nyakláncszerzést meg szöktetést aztán kiderül, hogy igen, egy ilyen szerevezettől csak akkor lehet lopni ha ők úgy akarják...

Jah, kérem azokat az említett "régi motorosokat", hogy ne lőjjék le Irenecus misztériumát... még közel sem vagyok ott.

A magas szintű rablók szinte mindenhol ott vannak. Máshogy nehéz lenne fenntartani a folyamatos izgalmat. De pl az a stílus zavar amivel kénytelen vagyok játszani a játékot, hogy ha ez nem megy akkor majd 2 szint múlva visszajövünk...
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10254 levél
Válasz 09.12.31. 10:11 #291
MattMatthew
Hatalmas szövegek vannak benne. Főleg Minsc alakít nagyokat, bár a három hölgy veszekedései is viccesek.
"Despair not! I shall inspire you by charging blindly on!"
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4133 levél
Válasz 09.12.31. 10:10 #290
gothmog
Ez a Te személyes, szubjektív véleményed. Ne állítsd már be légyszi általános igazságnak!

A véleményem (egy része objektív igazság, más része szubjektív):

A második rész, bár izgalmasabb mellékküldetéseket kínál és sok banter van a csapattagok között, illetve a kit-ek is feldobták a hangulatot, és ugye a felbontás állításának a lehetősége ott van, de ezekkel szerintem ki is fújt minden előnye az első résszel szemben, ráadásul a kit-ek, extra banterek és a felbontás modokkal is behozható az első részhez, hibátlan minőségben.

Az első rész főtörténete sokkal jobb (hangulatosabb). Nincs benne annyi elcsépelt Forgotten Realms klisé (kötelezően meglátogatandó sötételfek stb.), és Jon Irenicus "misztériuma" sem valami ütős. Azután az első részben sokkal nagyobb a szabadság. Valahogy az egésznek van valami bája, amit a második rész rideg profizmusa kiírtott.
Emellett a második rész tobzódik a logikátlan hülyeségekben. Ugye ott van az übertápos Cowled Wizards rendfenntartó szervezet, akik, ha engedély nélkül elsütsz egy szaros kis beazonosítás varázslatot az utcán, már meg is jelennek egy büntetőosztaggal (bár elsőre csak figyelmeztetnek), de a város temetője mégis hemzseg az élőhalottaktól, a csatornarendszerben beholderek tanyáznak, a város elhagyatott házaiban lich-ek szövögetik fondorlatos terveiket, meg ugye vámpírok stb., és még sorolhatnám.
Arról nem is beszélve, hogy irreálisak az átlagellenfelek is. Egy olyan világban, ahol Drizzt do'Urden, az egyik legfajsúlyosabb hős egy 15. szintű karakter, az, hogy az átlag rablók is 11-13. szinten mozogjanak (kiegben meg még magasabb szinten), a "kalandozó" ellenfelek meg még durvábbak, még ha játéktechnikailag érthető is, azért súlyosan FAIL kategória. Ezt elegánsabban is meg lehetett volna oldani. Ja, ezen ellenfelek statisztikákról nem is beszéljünk (megnéztem anno editorral...)

Amúgy meg persze kinek a pap, kinek a papné, én annyit tudok mondani, hogy az "igazi régi motorosok" között még nem hallottam olyan emberről, akinek a kettő jobban bejött volna mint az egy.
Endure. In enduring, grow strong.
4682 levél
Válasz 09.12.31. 02:12 #289
Christoph
A 2. rész a tökéletes folytatás. Minden téren jobb lett, mint az 1. Az első rész így visszanézve már igencsak "fapados" hatású, viszont a 2 még ma is simán vállalható. Meg ugye a második rész nagy előnye hogy 7. szinten indulsz és keményebbek az ellenfelek, jobbak az extra cuccok stb.
És a 2. rész zenéje a menü alatt minden idők legjobb menüzenéje .).
7034 levél
Válasz 09.12.30. 23:43 #288
Aruns
Egy örökbecsű az első részből, Xzartól:

"I wanted infravision like the elves... But 'tis more than just taking their eyes..."
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
10254 levél
Válasz 09.12.30. 22:23 #287
MattMatthew
"Run, Boo, run!"
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.