Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2011

15992 levél
Válasz 11.07.24. 14:32 #654
ufodani
Hát, ez nem Vettel futama. Sztem dobogó se lesz ebből.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31898 levél
Válasz 11.07.24. 14:32 #653
Creativ3Form
Ma nagyon nem megy neki. Jövőhéten Hungaroring, ott tavaly jól ment, csak a SC mögötti figyelmetlensége miatt bukott sokat. Szóval még no para, de ez a futam már nagyon elment a németnek.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3310 levél
Válasz 11.07.24. 14:30 #652
Kemloth
Jó a futam, amúgy. Ez a Hamilton-Webber-Alonso kakaskodás jó volt, remélem az RBR jót húzott ezzel a kiállással.

Szerk.: VETTEL, bzmg, MICSINÁÁSZ?? Még Massa is visszajön elé... scheiße.
Szerk2.: Legalább Webber nyerje akkor meg.
31898 levél
Válasz 11.07.24. 14:30 #651
Creativ3Form
Hát, ez nem Vettel futama. Sztem dobogó se lesz ebből.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31898 levél
Válasz 11.07.24. 14:25 #650
Creativ3Form
Ezért írtam. Azok ketten szétgyilkolják egymást, és Alonso meg csak a lehetőségre vár.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15992 levél
Válasz 11.07.24. 14:24 #649
ufodani
Csendben? Ok ez Alonsónak jó.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31898 levél
Válasz 11.07.24. 14:23 #648
Creativ3Form
Huh mi van itt...Webber, Hambi csata, és Alonso meg szépen, csendben figyeli őket a 3. helyen.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3310 levél
Válasz 11.07.24. 14:22 #647
Kemloth
Ááááá, a mocsok spanyol beelőzött, aztán meg ez a kicsúszás-elfékezés... was machst du, Seb??

Mindegy, van még hátra pár kör; jó boxkiállásokkal még lehet bármi. Egy dobogós hely Vettelnek, és akkor nem hoznak rajta sokat.
Hajrá Vettel!!

(Csak most Massa rá ne jöjjön...)
31898 levél
Válasz 11.07.24. 14:19 #646
Creativ3Form
Hopsz, kicsúszott, nem is kicsit. Huh...ez egy hangyafasznyi fokkal jobb...
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31898 levél
Válasz 11.07.24. 14:18 #645
Creativ3Form
Ajjjjaaajjj...Vettel belassult. Nagyon-nagyon. Nagyon faxa lenne, ha nullázna egyet.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15992 levél
Válasz 11.07.24. 14:15 #644
ufodani
ÉÉs ott a királyság ez az Alfonso!!
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31898 levél
Válasz 11.07.24. 14:15 #643
Creativ3Form
Na, Alonso lenyomta Vettelt.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15992 levél
Válasz 11.07.24. 14:15 #642
ufodani
Webbernek pedig majdnem lefulladt a mocija a rajtnál. ez igencsak amatör volt.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31898 levél
Válasz 11.07.24. 14:13 #641
Creativ3Form
Nagyon nyomja, és ebben benne van, hogy néha kicsit szélesebbre veszi a kanyart. Kockázatos, de csak így lehet...
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15992 levél
Válasz 11.07.24. 14:09 #640
ufodani
Faxom Alfonsóba, h a műanyagon furikázik
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31898 levél
Válasz 11.07.24. 14:07 #639
Creativ3Form
Hambinak kezd szép előnye lenni a Red Bulokkal szemben...
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31898 levél
Válasz 11.07.24. 14:06 #638
Creativ3Form
Na, Alonso lerajtolta Vettelt, de elhagyta a pályát, és visszatért a 4. helyre. Naggggyon helyes. GO VETTEL!
Közben Schumi is jön fel, mint a talajvíz.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15992 levél
Válasz 11.07.24. 13:58 #637
ufodani
Vsz eső nélkül is ütős lesz, bár a nyálka csak turbózná
Gyerünk Ferka!!
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 11.07.24. 13:52 #636
balays82
Minden adott egy jó kis esős futamhoz ma délután, remélem így is lesz.
14264 levél
Válasz 11.07.21. 14:30 #635
balays82
Chandhok ül Trulli helyére a Német Nagydíjon

A hír nem nagy szám, de azért ismét csak jelzi a sereghajtó csapatok komolyságát. Kiraknak (ha csak átmenetileg is) egy Trulli szintű pilótát, azért, hogy Chandhok gyakorolhasson az indiai futamra, hátha összejön majd neki ott egy 21. rajthely. Trulli pedig örömmel át is adta a helyét. Képzelem.
Egy másik hír szerint pedig a HRT-s versenyzői helyét nemrég elveszítő Karthikeyan is visszaülhet a pénteki edzésen, valószínűleg, hogy ő is bombaformában vehessen részt a hazai versenyén. Ez logikus, az éppen helyette autóba ültetett, abszolút kezdő Ricciardo nyilván nem szorul rá a gyakorlásra.
Én már nagyon várom az Indiai Nagydíjat, ahol erre a két szuper pilótára különösen figyelni fogok, feltéve, ha ellátok még olyan messzire.
14264 levél
Válasz 11.07.11. 16:58 #634
balays82
Ez igaz, a következetlenség jellemzi általában az FIA egészét is, de ami a versenybíróságot illeti, ott éppen azért hozták be évekkel ezelőtt azt a szabályt, hogy az egyik tag egykori versenyző legyen, mert arra vezették vissza a sok vitatható döntést, hogy laikusok hozzák őket. Ehhez képest olyan, mintha semmi nem változott volna, pedig már ott ül a "szakértő elem" is.

Schumacher pedig tényleg olyan, mintha kicserélték volna. Régen az utálói éppen az arrogánsnak mondott stílusába kötöttek bele, mert az eredményeibe nem tudtak, most meg pont fordítva van. Lassan ott tartunk, hogy már a futam előtt elnézést kér, amiért ő is részt vesz rajta. Nincs ezzel semmi gond, egyszerűen szerintem átalakult az ő értékrendje is, nem a minden áron győzni akarás jellemzi őt (ezzel az autóval furcsa is lenne), hanem élvezi a vezetést, illetve igyekszik elvégezni azt a feladatot, amiért visszatért, vagyis, hogy segítsen VB esélyest faragni a Mercedesből. Bízom benne, hogy legalább 2014-ig ezt még az autóban ülve teszi majd.

A Ferrarival kapcsolatos elméleteddel tulajdonképpen egyetértek.
756 levél
Válasz 11.07.11. 12:29 #633
pb69
Már évek óta ez a következetlenség az úr a F1-ben is. Idén sincs ez másként. Most az a módi hogy amivel a RB-ok előnyét csökkentheti, az szabályos. Lásd a korábbi Schumi-Alonso esetet Monacoból ill. Button és Hamilton ámokfutásait.
Ami ebbe a kategóriába nem fér bele, azt általában keményen büntetik. Lásd Schumacher, Kobayashi vagy Monacoban is Sutil (azt hiszem ő volt az).
Az újabb diffúzor-botránynál is a Mercedes kapott engedményt, a Renault nem.
Schumival kapcsolatban néha az az érzésem hogy már túlontúl udvarias és belátó. Nyilván mint egy ikon tért vissza aki élvezi a versenyt és tisztában van azzal hogy esélye sincs jó eredményekre. Ezért inkább a megítélését szeretné javítani, szinten tartani. Olyan helyzetekben is beismeri saját hibáit ahol nem feltétlenül kellene. Manapság pedig nem ez a hatékony. A kis Ham szanaszét oszt mindenkit és a nagy Bernie papa be is védi hogy szegény csak versenyezni akar, míg a többiek csak lélektelen robotok akik vonatozni szeretnének.
Nem mondom hogy Schuminak is fel kéne venni ezt a stílust, de kiállhatna az igaza mellett hátha észrevennék magukat az illetékesek.
A Ferrari, ahogy korábban is írtam, szerintem azért engedett mert észlelték hogy totál esélytelenek a VB címre idén. Ezen a futamon is egyetlen helyet sikerült verni Vettelre úgy hogy igen komoly ajándék 10 másodpercet kaptak a szerelőktől. És nem akarták hogy a "jóhírüket" és imázsukat rontsa az hogy "persze, a pirosaknak mindent lehet, még évközben szabályt módosítani is" noha semmire nem mennek vele.
Úgy gondolták (és jól) hogy többet ér a viszonylag tisztes komoly vereség mint a tisztességtelen kisebb vereség.
14264 levél
Válasz 11.07.11. 00:32 #632
balays82
Visszatérve még egy kicsit a futamon kiosztott furcsa büntetésekre, szerintem az állandóan változó összetételű versenybíróság is totális kudarc, a következetlen bünetések egyik legfőbb oka. Ami felett az egyik helyszínen szemet húnyank, egy másikon már keményen büntetik. Nem jól van ez így. Lehet, hogy tévedek, bevallom, nem is ismerem pontosan a döntési mechanizmust, de a versenyen belüli és a versenyek közötti következetlenség szembetűnő.
Ma ugye Schumacher büntetést kapott, de Di Resta már nem, pedig sokkal komolyabban lebontotta az egyik Toro Rosso hátulját, defektet és kiesést okozva. Hamilton szintén megúszta. Ha most összeesküvés elméletet akarnék gyártani, akkor azt mondanám, hogy azért, mert két brit pilótáról van szó, de nem teszem.
Az szintén érdekes, hogy Kobayashi is kapott egy stop ad go büntetést, amiért szabálytalanul engedték ki kerékcsere után, majd a verseny után ugyanezért még pénzbüntetést is kapott a Sauber. Nem lett volna elég az utóbbi?

Egyébként nem tudom, hogy igaz-e, de állítólag azért járt ma stop and go az áthajtásos büntetés helyett, mert túl rövid a bokszutca. Remélem, ez csak valami vicc, mert ha a büntetés mértéke a szabálytalanság súlyossága helyett a bokszutca hosszához igazodik, akkor itt már tényleg komoly gondok vannak. Nem hiszem, hogy az összes többi pálya bokszutcája ugyanolyan hosszú lenne (Monaco, Kannada?), sőt biztos vagyok benne. Ezen logika mentén azonban akkor be kellene vezetni az 1,2,3 stb. másodperces stop and go büntetést is, ha igazságosak akarnak lenni. Vicc. Jellemező módon egyébként Schumacher ma is elismerte a hibát, sőt a büntetés jogosságát is, csak annak mértékét nem érti ő sem.

Azon, hogy a Ferrari engedett a diffúzor ügyben, nagyon meglepődtem, főleg miután állítólag a szigorítás miatt nyertek versenyt. Lehet, hogy ennyi elég is volt nekik az évben (nem hinném), vagy valójában nem is jelentett nekik az egész akkor előnyt, mint sokan gondolták? Nem tudom, de azért ez érdekes, bár alapvetően tényleg jó döntés volt.

756 levél
Válasz 11.07.10. 20:48 #631
pb69
Szerintem jelenleg az autókat és az egyéni képességeket is figyelembe véve 3 versenyzőt lehet egy szinten emlegetni. Vettel, Hamilton és Alonso.
Webber, Massa és Button leginkább a jó kocsi miatt tudnak néha domborítani valamit.
Schumacher, Rosberg és a hátul kocsikázók közül még ki tudja hányan pedig annyival gyengébb vasban ülnek hogy hiába a képességek, nem lehet őket összemérni másokkal. Nem lehet tudni hogy a hátrányuk mennyiben köszönhető az egyéni és mennyiben a technikai hiányosságoknak.
15992 levél
Válasz 11.07.10. 20:30 #630
ufodani
Top 4-es.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
756 levél
Válasz 11.07.10. 20:24 #629
pb69
Úgy gondolom hogy érezte a Ferrari hogy ebben a szezonban már semmi esélyük sincs. Szabálymódosítás ide vagy oda, a Red Bull nem lassult jelentősen és sokkal fontosabb nekik hogy legalább elmondhassák magukról hogy korrektül játszottak az előzetes szabályoknak megfelelően.
Hiszen így nem fog mindenki arról beszélni jövőre hogy a Ferrari miatt kellett szezonon belül szabályokat módosítani, ők mindent megtehetnek, stb..
Az meg miért lett volna vicces, pláne szánalmas hogy Vettelt jó ütemben kihozták Hamilton mögül? Szerintem két top3-as pilóta "viaskodott" és látták hogy nem egyszerű feladat megelőzni Hamet, így az "okos enged, szamár szenved" elvet alkalmazva jól hozták ki mögüle és térhetett vissza elé. Az lett volna a baromság ha még hagyják pár kört szórakozni őket, pláne ismerve Hamilton védekezési stílusát. Láttuk Massával szemben is mi történik ha Ham védekezik. Lehet Vettel is valahol a falon kötött volna ki ha megpróbálta volna megelőzni.
31898 levél
Válasz 11.07.10. 19:15 #628
Creativ3Form
A Ferrari is aláírta az egyezményt, törlik a kipufogós korlátozást
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
11784 levél
Válasz 11.07.10. 19:02 #627
Ghoost
Szerintem ez a diffzúor dolog nem jelentett olyan sokat, mint ahogy arra sokan számítottak. Egyszerűen idén először volt egy kis baki Vettelnél, de a 2. hely így is meg lett neki. Több futamon is volt már az korábban, hogy pár másodperccel mögötte értek be a többiek, versenyen nem olyan nagy az előnyük.
15992 levél
Válasz 11.07.10. 18:52 #626
ufodani
Most magam ellen vakerandusz, de ez így van rendjén. Idény közben semmit.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
7503 levél
Válasz 11.07.10. 18:41 #625
Attila88
Nah, megiscsak beadta a derekat a ferka, nem lesz szabaly modositas!

Az meg csak szerintem volt vicces, hogy Vettel a nala 1-1.5 masodperccel lassabb Hamiltont meg DRS-sel se tudta megelozni? Eleg szanalmas volt, ahogy kihoztak mogule a boxba.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
7503 levél
Válasz 11.07.10. 18:13 #624
Attila88
A FIA keresztbeszophatja az en farkamat is, nem csak a ferkaet.
Rosszabb, mint egy salgotarjani B liga gokart versenye, legalabbis ami a szabalyalkotast illeti.
A Meki telen le volt maradva, mert nem volt meg az EBD-juk, aztan csak sikerult a Redbull-t koppintnai, igy villantottak az idenykezdesre (ertem ez alatt, hogy nem a force indiaval dodzsemeznek a 12.-ik helyert).
A ferkanak nem jott ez ossze, es mivel a motoron evkozben nincs buhera be is szoptak a kekerest. Elofordul. Ja, ferrarival ez nem fordulhat elo, mert akkor majd evkozben szabalyt modositunk, hogy kukazni lehessen a fejlesztest.
Alonso meg is nyerte az amugy NEM ferraris versenyt. Hat gratulalok!

Schumi buntetesehez meg had ne fuzzek semmit. Azthittem lekopom a TV-t, amikor kiirtak h STOP & GO buntit kapott egy VERSENYBALESETert, pedig nem is vagyok Schumi drukker. Bar kezdem megszeretni, szimpatikus a hozzallassa a nyilatkozatai, meg az is, hogy nyomja neki rendesen.

"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
31898 levél
Válasz 11.07.10. 16:12 #623
Creativ3Form
Sztem ezt már sosem fogjuk megtudni. Csak akkor, ha visszaadják, de arra meg kevés az esély.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15992 levél
Válasz 11.07.10. 16:10 #622
ufodani
Bízom benne, h a Ferka a szabmódosítás mellett a fejlesztéseknek is köszönheti a meccsről meccsre való közeledést. Legközelebb okosabbak leszünk
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15992 levél
Válasz 11.07.10. 16:05 #621
ufodani
Én sem támogattam az idény közbeni szabmódot annak ellenére, h sejthető volt h ebből a Ferka hasznot húzhat.
Sosem tudjuk már meg, mi lett volna ha nincs a hiba. Én nyilván azt mondom, h akkor is Alonso győz.
Hamburger sosem fog tanulni a hibáiból, az önérzete nem engedheti meg..
Minden csavart, gombot, potit maxra húz, hát persze h az az eredménye amit látunk: elkopik-elfogy-kiüt. csak az a baj, h ezzel mást is büntet, ma pölö Massát.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 11.07.10. 16:05 #620
balays82
Megint lehullott egy kis morzsa Vettel asztaláról, amit most éppen Alonso szedett fel. Szép győzelem volt, de ismét csak Vettel tett egy lépést a VB cím felé. Én nem tudom, mennyire köszönhető ez a Ferrari siker a szabálymódosításnak, mert az elmúlt futamokon már így sem volt nagy előnye a Red Bullnak, ha nyert is Vettel, nem nagy különbséggel, főleg Alonso volt stabilan a nyakán, de a McLaren is. Most pedig hibázott a Red Bull a kerékcserénél, utána Vettel beragadt Hamilton mögé, amivel kb. el is dőlt, hogy Alonso nyer. A 20 másodperc, az 20 másodperc, aláírom, de nem úgy tűnt, hogy Vettel nagyon utol akarja már érni Alonsot, sőt a végére valószínűleg gumiproblémái is voltak, így csak a csapat mentette meg attól, hogy Webber megelőzze őt. Szóval szerintem alapvetően nem változtak az erőviszonyok, mert eddig sem volt hatalmas a Red Bull fölénye a versenyeken.

Amit Schumacherrel csináltak, azt még mind óriási túlzásnak érzem. Tény, hogy valamiért nagyon sokszor keveredik ütközésbe mostanában, de a mai teljesen vétlennek tűnt, tipikus versenybaleset. Czollner elmélete arról, hogy visszaesőnek számít, szerintem alapból hülyeség, mert miért büntetnének valakit egy másik futamon történet eset miatt, de úgy emlékszem Valenciában Schumi nem is kapott büntetést. Ebben nem vagyok biztos, nem néztem utána, de így rémlik.
Kíváncsian várom viszont, hogy Hamilton utolsó körös akcióját Massa ellen mivel fogják majd "jutalmazni", mert, ha Schumacher ilyen büntetést érdemelt, akkor neki is jár valami.
31898 levél
Válasz 11.07.10. 15:53 #619
Creativ3Form
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
4187 levél
Válasz 11.07.10. 15:53 #618
Madrac
Megint Pipparol beszelunk?
Quoth the raven, `Nevermore.'
756 levél
Válasz 11.07.10. 15:47 #617
pb69
Na az a helyzet hogy a Ferrarinak igencsak jót tett a szabálymódosítás ami nem lep meg. Én kedvelem a Ferrarit, de így, hogy Todt most ilyen pozícióban van és az idény közben módosítanak a szabályokon...nagy ostobaság lenne nem átlátni hogy ennek az egésznek 2 oka van: az egyik hogy a RB-t visszavessék valahogy ill. a másik hogy ebből a Ferka húzza a legnagyobb hasznot.
Ebből az előbbi nem igazán vált be, utóbbi igen. Az, hogy Vettelnek elszúrták a kerékcseréjét nem Alonso amúgy hibátlan vezetésének volt betudható. Nem valószínű hogy megfogta volna ha nincs ez a komoly hiba.
Viszont a McLarenek eléggé szétestek. Hamilton már futamok óta nem fogja fel hogy hiába megy mint a vakegér és tojik az összes csapatutasításra mert a végén úgyis elkopik a gumi vagy kifogy a benzin. Nem véletlenül figyelmeztetik mindig hogy óvatosan menjen. Ő nem megy úgy, hát rendre be is szopja.
Azért azt megint csak nem bírta ki hogy ne taroljon le valakit. Pedig csodálkoztam hogy a 10. helyről feljött úgy hogy senkit nem ütött ki. De azért a végén nem hazudtolta meg önmagát.
A Schumi esetről pedig annyit hogy akkor most gondoljunk vissza a kanadai futamra. Mit mondott a sok hozzáértő McLarenes? "A rossz időjárási körülmények miatt nem tudott Button mit csinálni, nem látta a tükröt, stb.". És most mi történt Schumacherrel? Csak nem az hogy az esős pályán nekicsúszott Kobának? De, az történt. Persze most a legszigorúbb büntetést (a kiintést leszámítva) el kellett sütni.
Szóval megint a nagy tanulság: egyenlő pályák, egyenlő esélyek vs. szabálymódosítás az idény közepén és következetlen büntetések.
15992 levél
Válasz 11.07.10. 15:46 #616
ufodani
És mindezt szuperlassúban óriási.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
4187 levél
Válasz 11.07.10. 15:43 #615
Madrac
Na azert a pezsgovel bosszut allt a 2 Redbullos.
Quoth the raven, `Nevermore.'
15992 levél
Válasz 11.07.10. 15:43 #614
ufodani
Akár
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
4187 levél
Válasz 11.07.10. 15:42 #613
Madrac
Ott lehetne igazan Pippa Middleton is.
Quoth the raven, `Nevermore.'
15992 levél
Válasz 11.07.10. 15:40 #612
ufodani
Ezt aláírom

És Harry herceg.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31898 levél
Válasz 11.07.10. 15:38 #611
Creativ3Form
Én csóri Massát sajnálom picit. A balesete óta, nagyon nem találja önmagát. Ha ez így megy, ez lesz az uccsó éve a Ferkaban.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
4187 levél
Válasz 11.07.10. 15:38 #610
Madrac
A kerekcsere miatt element Alonso es Hambi. Ez nem 20mp. De az hogy utana korokon keresztul feltartotta oket a feka mar igen.
Quoth the raven, `Nevermore.'
31898 levél
Válasz 11.07.10. 15:36 #609
Creativ3Form
Nem tudhatod mi lett volna ha nincs a baki. Szóval igen, kis baki
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15992 levél
Válasz 11.07.10. 15:36 #608
ufodani
Kis baki, igen? 20 másodperces?

Toki: jaaa.. csóri Webbert h miért nem engedték..Vettel már most világbajnok, ááá !
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
4187 levél
Válasz 11.07.10. 15:34 #607
Madrac
Akar van, akar nincs, en is raszoltam volna ott mar, ne a befuto elott 50 meterrel ussek ki egymast esetleg.
Quoth the raven, `Nevermore.'
31898 levél
Válasz 11.07.10. 15:34 #606
Creativ3Form
ufodani: Annyira sokat azért nem, mert a Red Buci még így is nagyon gyors. Csak ma volt egy baki.
Ettől függetlenül gratula Alonsonak. A spanyol futamról futamra egyre stabilabb, és olyanokat hoz ki a Ferkaból, ami nincs is benne. Szóval Red Buci baki ide vagy oda, ez bizony egy megérdemelt, szép győzelem.
Hambi meg a végén csak nekiment valakinek, személy szerint Massának. De persze, ez megint csak nem lesz büntetve.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
5086 levél
Válasz 11.07.10. 15:33 #605
Toki
"nincs csapatsorrend"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.