Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2011

14264 levél
Válasz 11.05.28. 16:21 #304
balays82
Ezek szerint elkerülte a figyelmemet, amikor mondták. Na mindegy, nekem sem hiányoznának.

Vettel pedig ugyanúgy nem lenne versenyben egy Mercedesszel, ahogyan Rosberg, vagy Schumacher. Nagyon vérszegény autó az idén is.
11784 levél
Válasz 11.05.28. 16:09 #303
Ghoost
A szabadedzéseken is baromi lassúak voltak, az alapján azonban tényleg megmenekülhetnek, hogy a Q1es időhöz képest nézik a 107%ot.
Nagyon sok feltartás lesz, ezen a rövid pályán, 3-4 kört is kapni fognak simán.
8892 levél
Válasz 11.05.28. 16:09 #302
goodboy007
Pont azt tárgyalták a végén, hogy a szabadedzéseken nem voltak 107%-on belül. Személy szerint örülnék, ha nem állnának rajthoz, marhára nem hiányzik egy ilyen szűk pályán, hogy feltartsák a mezőnyt lekörözéskor, mert itt nem sok helyen lehet félreállni.
Egyébként TÉNYLEG nem értem, hogy egy rendre 4-5 köröket kapó csapatnak mi a fészkes fenéért éri meg az F1-be ölni a dollármilliókat, mikor volt már olyan hír, hogy spórolni akartak a szállítási költségekkel és repülőn akarták átvinni az alkatrészeket.
Mégis valahogy fenntartják, tehát érkezik azért valahonnan pénzmag, amit egy másik versenykategóriába beleinvesztálva még akár sikeresek is lehetnének és nem nevetség tárgyai. Oké, hogy valakinek utolsónak is kell lennie, de ez már abszurd kategória, hogy rendre nem készül el az autó az időmérőre és sokszor félreállni sem képesek lekörözéskor.

Schumi témához: Kíváncsi lennék Vettel milyen köridőket autózna a mercivel, mert finoman fogalmazva nem tartoznak az élmezőnybe. Valószínűleg nem dobálná ilyen jóízűen át az autót a rázóköveken.
14264 levél
Válasz 11.05.28. 15:59 #301
balays82
Igazad van, a másik anyázása nem hiányzik, de így meg átestünk a ló túloldalára.
Szerintem a két HRT rajthoz áll holnap, főleg mivel Monacóban lesz a verseny. Máshol talán szigorúbbak lennének. Úgy tudom egyébként, hogy ha a szabadedzések során volt 107%-on belüli körideje az adott versenyzőnek, akkor indulhat, talán Heidfeld esetében is így volt egy hete. Már látom is, ahogyan holnap szuperlágy gumikon tör előre a két HRT.
11784 levél
Válasz 11.05.28. 15:54 #300
Ghoost
De 100 szónak is egy a vége, az h mindig Vettel győz, akármi történik a pályán v azon kívül.
Annak örülök viszont, hogy legalább nincsenek itt elfogult, elvakult szurkolók akik itt a másik édes anyukáját szidják ha már valami nézeteltérésük van, az utóbbi években sajnos ilyesmire is volt példa, azóta szerencsére kihalt innen ez a mentalitás.

A két HRT-t szerintetek engedik rajthoz állni?
14264 levél
Válasz 11.05.28. 15:50 #299
balays82
Ettől függetlenül még lenne téma, történnek érdekes események a futamok között is, de sokan azok közül is eltűntek, akik eddig rendszeresen írtak. Úgy pedig tényleg nincs értelme semmit beírni, ha úgysem érkezik rá reakció.

xeLaR: Szerintem Perez balesetét nem fogja háttérbe szorítani, Schumacher 5. helye, mivel egy súlyos baleset mindig érdekes a sajtó számára, Schumacher pedig manapság inkább csak akkor, ha bele lehet rúgni egyet. Vagyis szinte mindig.
4065 levél
Válasz 11.05.28. 15:46 #298
xeLaR
Mielőtt Perez balesete megtörtént, akkor akartam írni, hogy Vettel ezzel a szupergyorsaságával kinyírja a Forma 1-et. Kb. úgy mint Schumi pár éve.

És ha már Schumi...5. hely...az eddigi legjobb rajtpozíciója. Azonban tekintve, hogy ehhez egy baleset kellett az elég szégyen. És fogadok, hogy minden egyes hírportál ki fogja emelni, hogy hányadik, míg Perez állapota csak egy kóbor említést érdemel majd. És tekintve, hogy még mindig nem tud semmire menni az autójával, sztem holnap se fog semmit elérni. Na de Schumi-hater üzemmód OFF...

Pereznek meg mielőbbi gyógyulást.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
11784 levél
Válasz 11.05.28. 15:43 #297
Ghoost
Nem nagyon van mit írni, Vettél ide-oda veri a mezőnyt, nekem ilyenkor mindig elmegy a kedvem tőle, hogy bármit is kommenteljek, holnap megint papírforma, hogy ki győz.
Pereznek jobbulást!
14264 levél
Válasz 11.05.28. 15:39 #296
balays82
Ott is van az az 5. hely, igaz, egy kis szerencse is kellett hozzá.
14264 levél
Válasz 11.05.28. 15:34 #295
balays82
Azok után, hogy a múlt heti teljes versenyhétvégével kapcsolatban összesen három hozzászólás született, nincs ezen mit csodálkozni. Már tavaly is eléggé visszaesett az aktuális Forma 1-es topik forgalma, idén pedig még gyászosabb a helyzet, alig ír valaki, pedig ennyire nem rossz azért a Forma 1.

Pereznek pedig jobbulást, bár egy esetleges lábtörés esetén egy ideig őt sem fogjuk látni. Talán nem ekkora a baj.
Remélem, Schumi a végén is az 5., 6. hely környékén marad, aztán a megszokott jó rajtjával (ami itt azért nem olyan könnyű) versenyben lehet holnap. Igaz, szerintem nagyjából minden szuperlágyat elhasználtak már.
Vettel (és Webber) pedig a hétvége eddigi részében altatott, mert úgy látszik, most sem lehet megverni őket.
13840 levél
Válasz 11.05.28. 15:09 #294
powerhouse
Remélem jól van, rádión nem reagált semmit.
If I look back I am lost
4065 levél
Válasz 11.05.28. 15:00 #293
xeLaR
Na, ennyire érdekes az időmérő, hogy senki sem kommentál?

És Perez most törte össze magát.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
14264 levél
Válasz 11.05.27. 13:54 #292
balays82
Nekem is egy kicsit bulvárosnak tűnik a hír. Igaz, hogy négy szereplő is "megszólal" benne, de még így sem lepődnék meg azon, ha csak valami újságírói kitaláció lenne, volt már ilyen máskor is.
Amúgy az elmúlt hétvégén a HRT, vagy a Lotus esetében is láttunk elég látványos feltartásokat, furcsa, hogy éppen a Toro Rosso van kiemelve (persze, Red Bull fiókcsapat, meg minden). A Schumacher elleni támadás meg még kevésbé lenne érthető, én úgy láttam, két esetben is teljesen tisztán engedte el Vettelt és Hamiltont. Az meg, hogy Hamilton megvádolja az öreget, hogy Vettel drukker, már tényleg nagyon hihetetlen.

Na mindegy, ez már a múlt, sokkal érdekesebbnek tűnik a hétvéi futam az elvileg kiegyenlítődött erőviszonyokkal, illetve a széthulló aszfalttal.
7503 levél
Válasz 11.05.27. 13:39 #291
Attila88
Ezt valami nemzetkozi oldalon is lehet olvasni? Mert kb napi szinten kovetem a versenyek kozotti uborkaszezont is, es errol nem olvastam...
Ha ez tenyleg ennyire igy lenne, akkor Hamilton ezt a serelmet tuti megemlitette volna a verseny utani TV-s interjuban is.
Persze a Hamilton ellenzoknek kellenek az ilyen cikkek is
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
11784 levél
Válasz 11.05.27. 13:34 #290
Ghoost
Ezen meglepődtem most, bár máshol még nem is olvastam. Amúgy meg nem lenne ebben semmi meglepő, a múltban is láttunk már hasonlóra példát többx is. Buttonra is haragudhatna ennyi erővel HAmiltom, mert az első box kiállása után amikor Vettel elment Button mellett, az angol nem tanúsított szinte semmi ellenállást.
31870 levél
Válasz 11.05.27. 13:00 #289
Creativ3Form
Hamilton vádaskodik, de senki sem érti

Hamburger nem bírja a nyomást...
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31870 levél
Válasz 11.05.22. 15:56 #288
Creativ3Form
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 11.05.22. 15:55 #287
balays82
A Forma 1 az a sport, amit huszonnégyen játszanak és a végén mindig a német nyer.
31870 levél
Válasz 11.05.22. 15:43 #286
Creativ3Form
A futam eleje és vége izgi volt. A rajtnál Alonso nem kicsit alázott, de aztán elfogyott a Ferka, Vettel meg a végén azért nagyot nyomott Hambival. Igaz, előzési kísérlet nem volt, de azért benne volt a pakliban. Huh...mindenesetre a McClaren futamról, futamra közeledik a Red Bullhoz.

GUT, BESSER, VETTEL!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 11.05.08. 15:53 #285
balays82
Túl sok már az előzés, ez így unalmas, meg kellene változtatni a szabályokat.
Nem elfelejtve a gumik, a KERS, és a DRS által teremtett mesterséges körülményeket, ez egy elég jó futam volt, a legjobb érv az mellett, hogy ne az legyen az utolsó Török Nagydíj, bár nyilván az legkevésbé ezen múlik.
A közvetítés mondjuk szerintem nagyon gyenge volt, sok mindenről lemaradt a kamera, a két kommentátor pedig még több mindenről. A kedvencem az volt, amikor próbálták kitalálni, hogyan előzte meg Rosberg Massát, holott nem is ő, hanem Schumi volt mögötte, meg amikor hosszasan fejtegették, hogy Alonso hamarosan megelőzheti Webbert, miközben ez éppen a szemük előtt zajlott le. Nem szoktam különösebben ilyenekkel foglalkozni, de ez már nekem is sok volt. Czollnertől megszoktuk, de furcsa, hogy már Wéber Gábor sem ismeri fel a pilótákat.

Vettel ma is külön versenyt futott, szerintem négy futam után nem nagy merészség kimondani, hogy idén is ő lesz a világbajnok. A többiek nagyon rapszodikusan teljesítenek, nem csak két verseny között, de sokszor az időmérő és a futam között is jelentős lehet a különbség. Massa és Schumacher vergődését pedig nagyon rossz volt ma (is) látni, nem igazán tudnak felnőni a csapattársuk szintjére, ami szomorú.
31870 levél
Válasz 11.05.08. 14:57 #284
Creativ3Form
Hopsz, újabb McClaren baki a boxban.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31870 levél
Válasz 11.05.08. 14:07 #283
Creativ3Form
Na, Schumi futamának annyi. És most ő volt a fasz.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
756 levél
Válasz 11.05.08. 00:04 #282
pb69
Nekem most már egyértelműen a Ferrari a legnagyobb kétely.
Az idény legelején a RB volt fényévekkel a mezőny előtt, aztán szépen lassan feljött a McLaren, a Renault és most az önmagát eddig is sokat tömjénező Mercedes is megmutatta mire volt akkora reményteli duma.
Viszont a Ferkánál semmi, de semmi fejlődés nincs. Az időmérőkőn szinte súlytalanok, a versenyeken ugyan stabilabban mennek (leginkább Alonso), de türelmetlenek a pilóták és nem túl erős a kocsi sem.
14264 levél
Válasz 11.05.07. 14:14 #281
balays82
A gumival való spórolás egy kicsit tönkre vágta a Q3-at, de szerintem nem utoljára láttunk ilyet. Ebből következik, hogy nem is lehet megállapítani a sorrendből a holnapi erőviszonyokat, ez viszont nem feltétlenül baj. Gyors ugyan a Red Bull, de három hete láttuk, hogy ettől még verhetőek. Szerencsére a Mercedes esetében látszik a rengeteg munka, egyértelműen jönnek fel.
31870 levél
Válasz 11.05.07. 14:02 #280
Creativ3Form
Na, A Red Bull megint alázott...helyes.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15992 levél
Válasz 11.05.06. 12:10 #279
ufodani
Seba és az amortizáció.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 11.05.06. 11:52 #278
balays82
Nem tudom, mostanában én sem szoktam nézni. Régebben volt egy jó stream, de az már nem működik, újat meg azóta nem kerestem, bár biztosan nem nehéz találni.
15992 levél
Válasz 11.05.06. 11:23 #277
ufodani
Bala hol tudom hessz élőben?
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 11.04.22. 15:00 #275
balays82
A Herman Tilke féle pályák közül szerintem is az egyig legjobb, bár legtöbbször valóban elég sótlan versenyek vannak itt. Ráadásul közönség is alig van, biztosan ez sem segíti, hogy legyen még itt verseny. Tavaly is legfőképp Vettel és Webber gondoskodott róla, hogy egy darabig ne felejtsük el a futamot.
11784 levél
Válasz 11.04.22. 13:44 #274
Ghoost
Törökországba fog is kelleni a végsebesség. Jelenleg úgy tűnik, hogy az utolsó Forma1es nagydíjat láthatjuk az Isztambuli pályán. Szerintem klassz aszfaltcsík pedig, de valahogy mégsem voltak ott annyira jó futamok sosem, bár a tavalyi az pont nagyon izgalmas volt.
14264 levél
Válasz 11.04.22. 13:37 #273
balays82
Már csak az a kérdés, lesz-e ott ennek jelentősége, mivel a Monacói Nagydíjra általában speciális aerodinamikai csomaggal készülnek a csapatok, mivel a nagy leszorítóerő elérése a legfontosabb.
A Török Nagydíjra azonban új első és hátsó szárnnyal és padlólemezzel, illetve továbbfejlesztett KERS-el érkezik majd a Red Bull, a céljuk pedig pont a nagyobb végsebesség elérése.
15992 levél
Válasz 11.04.22. 12:52 #272
ufodani
Amit buknak a versenyen a hátsó szárny nagyobb betonba nyomásával, azt visszakapják(sőt) az első flexibilitásával a pálya többi részén.
Monacoban valszeg nem? Sok sanszot tényleg nem ad a pálya. A rajtegyenes aprócska ráadásul még íve is van. Az alagút pedig még rövidebb és íveltebb is. Az időmérőn viszont biztos lehet.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
11784 levél
Válasz 11.04.22. 12:43 #271
Ghoost
Fura, ha igaz ez, akkor pl Webber sem tudta még a szezon előtt, mert felszólalt ellene, azt mondta, hogy semmi értelme az időmérőn, hogyha mindenki használhatja, de lehetséges, hogy mégis van.
2883 levél
Válasz 11.04.22. 12:30 #270
Nayrobi
Na ez így vicces lesz, mert Monacoban valszeg nem lehet majd használni a DRS-t.
PSN: nayrobi11
756 levél
Válasz 11.04.22. 11:50 #269
pb69
Ez valójában akkor fog igazán kiderülni, ha 1x lesz egy 3-as vonat, amelyben egy McLaren középen van, egy RB pedig hátul. Ekkor ugyanis az első kivételével mindenki használhatja az állítható szárnyat és kiderülhet, hogy tényleg gyorsabb-e vele a RB, mint a McLaren.
Ha igen, akkor ez nagyon nagy előny ám. Hisz ha nem úgy kezd kergetőzésbe egymással egy RB és egy MCL, ahogy múltkor, hogy Ham fényévekkel gyorsabb volt Vettelnél, akkor ugye a MCL hiába előzné meg a RB-t, mert az mindig simán visszaelőzné. Olyat már láttunk, hogy nem elég a hátsó szárny az előzéshez, viszont ha ez a RB-nál hatékonyabb, akkor simán elég kéne hogy legyen.
És ha ehhez még korrigálják a KERS rendszert akkor tényleg megint nagy fölénybe kerülhetnek.
15992 levél
Válasz 11.04.22. 11:25 #268
ufodani
A hátsó szárny a titka az időmenőknek?
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
2984 levél
Válasz 11.04.17. 19:07 #267
Steveyboy
Jó futam volt, végre nem Vettel nyert, úgyhogy nem lesz unalmas a vb. Webbernek óriási grat, nem kicsit ment ma úgy hogy a 10. körben még 17. volt... A Ferka csalódás újra, pedig féltávon még Massa győzelemben reménykedtem... Mindenesetre soha ennél unalmasabb futamot!
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
12084 levél
Válasz 11.04.17. 15:51 #266
Gobiakos
A futam király volt, viszont ez a Gyula vitéz egy totális balfasz. Már anno Palik mellett is mondott ordas ökörségeket, de most megint villantott...
1447 levél
Válasz 11.04.17. 15:14 #265
Donnie
ezt pont Wéber mondta, mielőtt kezdődött a futam, én is furcsáltam eléggé, semmi köze a kersnek ehhez.. de nézzük el, biztos keveset aludt éjjel Wébernek többnyire azért értelmes megnyilvánulásai vannak, és ért is hozzá. Czollner meg egy idióta
7503 levél
Válasz 11.04.17. 14:31 #264
Attila88
Jofele futam volt, de sajnos pb69 alattam levo hozzaszolasaval is nagyjabol egyet kell ertsek.

Weber Gabiban csalodtam viszont, hogy nem szolalt fel Gyula hulyesege miatt. Gondolok itt arra, hogy webber + vettel vegsebessege megegyezett, es akkor nem is ertettek, hogy ez mikent lehet, ha webbernek nem mukodik a KERS-e. Az a nyavajas kers a gyorsulasban segit, a valto attetelezes + leszorito ero megegyezett mindket autoban, igy a vegsebesseg jo, hogy megegyezik.
Kezd mar elegem lenni gyulusbol, kovetkezo futamon beprobalom valami kulfoldi kozvetitessel.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
756 levél
Válasz 11.04.17. 13:10 #263
pb69
Igazán nem akarok ünneprontó lenni, de ez szerintem nagyon nem az igazi Forma 1.
OK, hogy izgalmas meg változatos volt a verseny, csak kérdem én: milyen áron?
A sok idei hülye újításoknak most előjöttek azok a hatásai, amiktől tartottam. Vicces, hogy vki úgy lesz dobogós, hogy az időmérőn a Q1-ben kiesett. Ezért tényleg nagyon megéri hajtani az időmérőn. Ha Vettel a Q2-ben nem rakja fel a lágyat, akkor még ha ki is esik ott, akkor is simán megnyerte volna a futamot vhonnan hátulról rajtolva.
Ha a csapatok élelmesek lesznek és levonják a következtetéseket, akkor az időmérőn senki nem fog igazán hajtani. Van ennek így értelme? Szerintem nincs.
Aztán ott vannak a remek állítható hátsószárnyak. Teljesen megölték ennek a sportnak az egyik nagy szépségét, a védekezést. Schumi vagy Vettel milyen szépen tartották a mögöttük lévőket, öröm volt nézni. Persze csak kb. 2 körig, mert úgy nem lehet védekezni, hogy a támadó felet megsegítik +20-30 km/h-val.
Viszolyogtam az újításoktól, mert nem tűntek értelmes dolgoknak, de most már meg is bizonyosodtam róla. Nem így kellene egy sportot "izgalmasabbá" tenni. Akkor inkább találjanak ki egy új szériát, ne a F'-et zúzzák szét.
Régen a F1 a technika csodálatosságáról is szólt. Az izgalmat pedig sokszor az jelentette, amikor egy vmivel gyorsabb autó küzdött azért, hogy megelőzhesse az előtte autózó, jól védekező versenyzőt. Az idegek harca.
Most pedig direkt olyan gumikat gyártanak, ami jó hamar elkopik és direkt az előzések minél gyorsabb lezajlását segítik.
Persze izgalmas volt a mai futam, csak már nem arról szól ez az egész, mint akár csak néhány éve. Lehet, hogy voltak unalmasabb szezonok is, de legalább tudta mindenki, hogy miről is szól ez a sport.
14264 levél
Válasz 11.04.17. 11:06 #262
balays82
Tökéletes, 10 pontos verseny volt! Ha jól számolom, öt különböző versenyző állt az élen, az első helyért menet a csata, ráadásul a nagy hármashoz csatlakozott végre a Mercedes is. Webber dobogója önmagában fantasztikus eredmény, azonban egy kicsit a dolgok mögé nézve, tényleg túlságosan nagy szerepe volt ebben a gumiknak. Azért az, hogy valaki egy Q1-es kiesésből ekkora előnyt tud kovácsolni, szerintem túlzás, ebben a felzárkózásban minimális mértékben volt benne Webber tudása (egyáltalán nem lebecsülve őt, mivel a KERS hiánya elég nagy hátrány volt számára), az autó folyamatos jó tapadása volt a lényeg. Amikor az egyik pilóta körönként 3 másodperccel gyorsabb, mint a másik, az kompenzálhatatlan, törvényszerűen előzés a vége. Ebből pedig ma rengeteget láttunk, az első hely sorsa is ezen dőlt el. Ez valószínűleg a jövőben is így lesz, óriási taktikai harcok várhatóak idén.
A Mercedes jó szereplésnek is nagyon örülök, remélem nem csak a pályának köszönhető, és tudják majd tartani ezt a fejlődési ütemet. Bár helyezésben ez nem látszott, szerintem Schumacher a visszatérés óta most futotta az egyik legjobb versenyét, az Alonso ellen vívott csatái a régi szép időket idézte fel.
Button pedig átveheti Petrovtól a citromdíjasnak járó vándorserleget a bokszutcában bemutatott manővere miatt. Azt még valahogy megértettem, hogy Alguersuari két éve beállt a Red Bull szerelőihez, de ezt a mutatványt azért nehezebb megmagyarázni.
20761 levél
Válasz 11.04.17. 11:02 #261
Eric
Rég láttam ilyen élvezetes, fordulatokban gazdag versenyt!
Na, ez már igazi Forma 1!!!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
31870 levél
Válasz 11.04.17. 10:58 #260
Creativ3Form
Jaaaaaa...értem.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15992 levél
Válasz 11.04.17. 10:55 #259
ufodani
ufodani: 1:39.833. A game
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31870 levél
Válasz 11.04.17. 10:53 #258
Creativ3Form
What?
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15992 levél
Válasz 11.04.17. 10:52 #257
ufodani
Ja, és kaptam Hamburgertől közel 3mp-et
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31870 levél
Válasz 11.04.17. 10:46 #256
Creativ3Form
Félelmetes, hogy mennyire megy a Red Buci KERS nélkül is, de tartom magam ahhoz, amit lentebb írtam, hogy ez hosszú távon nem fog működni.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15992 levél
Válasz 11.04.17. 10:45 #255
ufodani
Most kijött amit az idény elött rebesgettek. Abszolute a gumikon áll vagy bukik minden. Ki hogy gazdálkodik az időmérőn velük. És Webber ismét KERS nélkül a 18.helyről begurul a 3.ra. A legnagyobb ő volt ma.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.