Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2011

31870 levél
Válasz 11.04.17. 10:44 #254
Creativ3Form
Hihetetlen, hogy a három futam alatt semmibe nem tudtak beleszólni. Mintha...nem is tudom. Nagyon úgy néz ki, hogy nincs bennük több, és ez nem jelent jót a számukra.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
5086 levél
Válasz 11.04.17. 10:42 #253
Toki
Ez a futam állat volt, kár hogy a Ferka balfaszkodott megint.
31870 levél
Válasz 11.04.17. 10:41 #252
Creativ3Form
Schumi 8...na.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31870 levél
Válasz 11.04.17. 10:39 #251
Creativ3Form
Annyira nagyot, hogy most lefoglalja Buttont, és Vettelnek meglesz a 2. hely. Amúgy jó kis futam volt ez taktikai szempontból. Ha három kiállásra mennek Vettelelel, meglett volna a győzelem érzésem szerint, a rossz rajt ellenére, viszont a 2. hely is nagyon sokat fog érni majd.

Közben Webber 3.

Szóval jó volt ez. De ami tény, hogy ha nem hozzák rendbe a KERS-t a Red Bullban, akkor bizony elmehet minden az évben.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15992 levél
Válasz 11.04.17. 10:35 #250
ufodani
Vettelt és a Ferkákat is a taktika fojtotta halálra. Ők csak kettőt álltak ki míg a többiek 3-at. Így utólag ez volt a nyerő.
Webber nagyot ment.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31870 levél
Válasz 11.04.17. 10:30 #249
Creativ3Form
Igen, így a végére még a második hely tartható lesz számára, ami a VB verseny szempontjából nagyon is jó neki.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15992 levél
Válasz 11.04.17. 10:29 #248
ufodani
Vsz 2. lesz Vettel. Massa pedig kurván vissza fog zuhanni, úgy a hatodik helyre, még Webber is lenyomja.
Hamiltonnál leszállt a lila köd, tök mindegy mit mondanak a fülére.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31870 levél
Válasz 11.04.17. 10:23 #247
Creativ3Form
El fog fogyni Vettel gumija is a végére. Sztem ha harmadik lesz, az már jónak mondható. Huh... ne legyen igazam, de nagyon sanszos...
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15992 levél
Válasz 11.04.17. 10:04 #246
ufodani
De nagy meccs! Taktika, gumi harc van itt minden.
Basszus Massa barim kifelé ráment a vonalra, csak nem kap pofont.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31870 levél
Válasz 11.04.17. 09:31 #245
Creativ3Form
Azért ez nem kicsit lol most. Lerajtolják Vettelt, erre Hambinak elfogynak a gumijai a kiállás előtt nem sokkal, Button meg benézi a boxot. Persze az is igaz, amit a speakerek mondanak, hogy nyalókás ember nuku, pedig jelezni kellett volna, hogy hová álljon. Igaz, kék overál és ezüst overál, de...ááá...történelem.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31870 levél
Válasz 11.04.17. 09:28 #244
Creativ3Form
LOOOOOOOOL, Button benézte a boxkiállást! Beállt a Red Bucihoz! Ááááááá!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
756 levél
Válasz 11.04.16. 13:13 #243
pb69
Valami olyasmit tudok elképzelni, hogy ugye anno amikor volt az első KERS-es szezon a RB ha jól tudom nem használta a rendszert, nem úgy tervezték a kocsit.
Aztán ugye rendkívül komoly fölényük volt tavaly és emiatt valószínűleg nem akartak túlságosan belenyúlni az autókba. Ebből kifolyólag viszont a KERS-re nagyon kevés energiát fordítottak, így nem is működik rendesen.
Lehet, hogy annyira más, egyedi a RB, hogy teljesen másfajta kompromisszumokat igényelne a KERS tökéletesítése, túl nagy áldozat lenne, kockáztatni pedig nem akarnak.
Majd szépen idővel ebben is utolérik mondjuk a McLarent aztán akkor lesz majd nagy parádé. Persze addig ők is sokat fognak fejlődni.
Amúgy szerintem idén ez lesz a tendencia. Még pár futamig egyértelmű lesz a RB fölény, aztán fokozatosan annyira lecsökken ez, hogy már a McLarenek akár föléjük is nőhetnek egy kicsit és akkor fognak robbantani a KERS-el és visszaveszik a dominanciát.
15992 levél
Válasz 11.04.16. 13:02 #242
ufodani
Léptem ahogy kiszállt a verdából, nem hallottam ezt a versenybírói storyt.

Egyet viszont nem értek. Az alázós fullos RB-on hogyan tud kifogni a KERS.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 11.04.16. 13:02 #241
balays82
Vettel pedig 8 tizeddel ment jobbat a Q1-ben, mint Webber. Ekkora hátrányt biztosan nem jelentett a KERS hiánya, azt leszámítva is kb. fél másodperc különbség volt a két versenyző között, ami rengeteg. Nagyjából ennyivel volt jobb ma Vettel.
7503 levél
Válasz 11.04.16. 12:39 #240
Attila88
Vettel 2 mp-vel ment jobb idot lagy gumin, mint kemenyen. Szoval ha mar feltetelezesekbe bocsatkozunk, akkor siman mondhatjuk, hogy Webber KERS nelkul, de lagy gumin ment volna egy 34.4-es idot, mint a McLarenek KERS-sel...
Jobb pilota a nemet, de nem ennyivel. Amugy mint mondtam kifejezetten unszimpatikus nekem Webber, de objektiven nezve ez igy kene legyen, ahogy mondom
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
14264 levél
Válasz 11.04.16. 12:32 #239
balays82
Nem bénáztam le, azt mondtam, hogy nem tudom eldönteni. Tudom, hogy nem volt KERS, mivel többször elmondták az időmérőn, azt is tudom, hogy nem raktak fel neki opciós gumit, amiért a csapat vállalta is felelősséget. Pont azért írtam, hogy tulajdonképpen még két verseny és egy időmérő után sem egyértelmű, hogy miért alázza őt szanaszét Vettel. Úgy tűnik, minden összejátszik ellene, de szerintem az ő teljesítménye is kevés, főleg a csapattársához viszonyítva.

ufodani: Fennáll az esélye, hogy Vettel az egész világ képébe hazudott az időmérő után, de ott elmondta, hogy azért nem szállt ki, mert nem kapott rá engedélyt a versenybíróktól.
756 levél
Válasz 11.04.16. 12:29 #238
pb69
Webbernél ez szerintem jó kifogás, de nem elég jó.
Egyrészt van az amit már leírtam. Másrészt pedig ha jól tudom a RB-nál sosem működött jól a KERS, sőt Webber autójában egyáltalán nem is működött ebben a szezonban még. Tehát az ezt megelőző időmérőkön is KERS nélkül kellett neki küzdeni, ahogy a futamokon is.
Persze a gumik közt is jelentős különbség van, de ettől függetlenül szerintem megvan az az óriási különbség mondjuk egy RB és egy Williams közt, valamint egy Webber és pl. egy Maldonado közt, ami alapján illett volna továbbjutni.
Persze ezt sosem tudjuk meg, de egy Vettel tuti bevitte volna a RB-t a Q2-be még hasonló helyzetből is.
7503 levél
Válasz 11.04.16. 12:15 #237
Attila88
Felhivnam a figyelmed arra, hogy Webber autojaban nem mukodott most sem a kers. Nezd meg az elozo futam rajtjat, hogy lasd mennyit szamit az a plusz ~ 80 loero. Amugy nem szimpatikus Webber, es Vettelt jobb versenyzonek is tartom, de itt most ne Markot benazd mar le

Q2-ben remenykedhetett minden McLaren szurkolo (koztuk en is), hogy talan most felnott itt Kinaban a feladathoz a csapat es meglehet fogni a Red Bull-t, de megint elozhuzott a tarsolyabol egy olyan kort Vettel, amivel leiskolazta a teljes mezonyt. Gyanusan Vettel VB lesz itt mar felidoben
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
15992 levél
Válasz 11.04.16. 10:48 #236
ufodani
A következő csámcsogásra okot adó ügy: vajon miért nem szállt ki Vettel a verdából? Megvárta amíg a többi 9 eltünjön. Vagy vakítanak v tényleg van olyan vmi belül amit nem akartak láttatni? Hmm..
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
756 levél
Válasz 11.04.16. 09:39 #235
pb69
Érdekes egy időmérő volt, az egyszer biztos.
Webbernél én azért nem varrnám az egészet a csapat nyakába. OK, hogy nem működött a KERS, de azért a mezőny messze legkiemelkedőbb autójával illett volna kemény keveréken is jobbat menni ennél.
Nyilván érzékelhették volna a RB-nál, hogy gáz van, de azért az elmúlt hetek szerencsétlenkedései után jogosan támasztottak bizonyos elvárásokat Webberrel szemben.
Petrov most nagyon undorító módon viselkedett, aminek aztán többek közt pont a csapattársa itta meg a levét. Ilyen szinten már azért illene vmi semleges területre irányítani egy kocsit, ha már tudni lehet, hogy nincs tovább. Ez amolyan tipikus "dögöljön meg a más tehene is" hozzáállás volt. Ha rajtam múlna simán megbüntetném.
Schuminál meg már lassan teljesen egyértelmű, hogy csak a légkör miatt tért vissza, nem pedig a versenyzésért. Semmi motiváció és akarás nem látszik benne. Ha vmi rosszul sül el, jót szórakozik rajta, a kritikákat nem veszi fel. Elúszkál a langyos vízben és élvezi.
Vettel megint bizonyította klasszisát, ment egy fantasztikus kört a "semmiből" és csúnyán rávert a mezőnyre. Remélem holnap a futam is úgy fejezdik be, mint az eddigiek.
14264 levél
Válasz 11.04.16. 09:21 #234
balays82
Én nem fogok spoilert használni, aki délután nézi, ne jöjjön addig ide.

Szóval érdekes edzés volt, rengeteg véráldozattal. Azt nem nagyon tudom eldönteni, hogy most a Red Bull sebezhető, vagy csak Webber iszonyatosan béna, esetleg Vettel hoz ki olyat is az autóból, ami nincs is benne.
Petrov Q2-es leállása kavarta meg igazán a dolgokat, aminek rajta kívül éppen a csapattársa, na meg természetesen Schumacher lett a legnagyobb áldozata (bár az öreg nagyot hibázott), miközben Rosberg behozta a Mercedest a Ferrarik elé, szóval most bennük is maradt a gyorsaság az időmérőre.
Hamilton és Button új overálja pedig nagyon menő, nem tudom, kinek az ötlete volt ez a Ferrari szín, bár van rá tippem. Legközelebb talán már az autót is átfesteti a főszponzor szép pirosra.
2984 levél
Válasz 11.04.16. 09:15 #233
Steveyboy
Na vissza is tért az a különbség, ami Melbourne-ben volt, egyszerűen hihetetlen... Webbert viszont szépen kiejtette a saját csapata. A Q2 végi káosz tetszett, bár Schumi és Nick is áldozata lett a nagy sietségnek...
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
15992 levél
Válasz 11.04.16. 08:26 #232
ufodani
SPOILER
Nagyon nem bánom: Webber potyina a Q1-ben. Sikerült a KERSe után még mást is lebutítani?
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
2984 levél
Válasz 11.04.15. 22:26 #231
Steveyboy
Nos, újra le lehet vonni a következtetést hogy a szabadedzések alapján semmi érdemlegesre nem lehet következtetni. A Mercedes egy hét alatt akkorát biztosan nem tudott fejlődni, hogy a Mclaren és a Red Bull tempóját tudja hozni, bár tény hogy tavaly itt jók voltak. A Ferrari megint lapít, állítólag megint új fejlesztésekkel pakolták tele a kocsit, és ígérik, hogy Törökországra kész lesz a flexibilis első szárny... kíváncsi leszek rá.
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
756 levél
Válasz 11.04.11. 17:48 #229
pb69
Igazából az maradt meg bennem leginkább, hogy mennyit szitkozódtam miatta.
Amit most így fel tudok idézni az a Petrov-féle cikázás, amit többször is bemutatott, aztán volt egy érdekes boxutcába hajtása is. Aztán ott volt a rádióbeszélgetéses botrány.
A korábbi "lopásos" történetet már ne is firtassuk, elvégre régen volt.
Amúgy most jutott eszembe volt ugye a kanadai benzinkifogyós ügy is.
És ez szerintem nem mindegy, csak ezeket tudtam most így feleleveníteni magamban.
Őt rendszeresen csak figyelmeztették meg pénzbüntetéseket kapott bármit is csinált.
Ezzel szemben pl. Schumit megbüntették, amikor papíron szabályosan előzte Alonsot Monacoban.
(Amúgy meg egy kicsit visszavehetnél az arcból, mert nem hiszem, hogy olyan nagy ember lennél, hogy itt oltogassál!)
11784 levél
Válasz 11.04.11. 17:15 #228
Ghoost
Tényleg, Barichellóval kapcsolatban igazad van, én emlékeztem rosszul.
112 levél
Válasz 11.04.11. 16:02 #227
Cibi 97
Vetteléknek nagyon bejön eddig ez a lehajlós szárny.Már csak a KERS-t kell megjavitaniuk és akkor valószinű nehéz lesz megelőzni a Red Bullokat.Remélem azért a Ferrari felveszi majd velük a versenyt.
xbox live gamertag: cibi2838
14264 levél
Válasz 11.04.11. 14:22 #226
balays82
Ezek szerint sikerült leragadni első mondatnál, pedig a lényeg a maradék részben volt.
7503 levél
Válasz 11.04.11. 14:16 #225
Attila88
Igen, volt mar, hogy "cikazott". De szerintem ne kezdjuk el visszanezni az elmult 10 ev versenyeit, es minden egyes csatarozast elemezzunk ki, hogy mi is volt szabalyos, meg mi nem, ne adj' Isten etikus... Ilyen osszekoccanasos versenybaleseteket se kezdjunk szerintem boncolgatni, mert nem nagyon erek ra a heten
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
14264 levél
Válasz 11.04.11. 14:12 #224
balays82
Valóban volt már olyan, hogy Hamilton többször irányt váltva, cikázva védte a pozícióját, amiért akkor csak figyelmeztetést kapott, illetve beígérték, hogy legközelebb büntetést kap (amit tegnap be is váltottak). Szerintem egyébként nem az a probléma, hogy kivételeznek egyes versenyzőkkel (kivéve, Schumit, akit mindig mindenért megbüntetnek, de természetesen ezt is csak az elfogult szurkoló mondatja velem ), sokkal nagyobb gond a teljesen következetlen és kiszámíthatatlan bíráskodás, egyszerűen nem tudni, hogy mit szabad, és mit nem, amiért egyszer büntetnek, azt máskor elnézik, illetve fordítva. Ezen az sem segített, hogy mindig beültetnek egy veterán versenyzőt is a testületbe, sőt, csak erősítették a döntések szubjektív jellegét.

Ghoost: Én is tudom, hogy arra gondolt, csak szerintem a dobogó ettől függetlenül is meglett volna, ha nem darálja le a McLaren hátulját. Egyébként Barichello kapott egy áthajtásos büntetést, ami ott teljesen jogos volt, mivel a manőverével kinyírta Rosberget is.
11784 levél
Válasz 11.04.11. 14:11 #223
Ghoost
Igazad van, Alonso ott valóban hibázott, ufodani viszont arra gondolt, hogy hiába előzte meg Buttont Fernando a pályán, a boxkiállások után mégis mögé keveredett. A büntetések meg, hát, szerintem sem jogosak. Nem látta még az ismétlést, hogy Hamilton pontosan mit is csinált, bár rémlik, hogy szerintem is cikázott szóval az akár jogos is lehet, bár túlzónak érzem. Alonso manővere viszont egyszerű versenybaleset volt, Barichello sem kapott semmit Ausztráliában amikor Rosberget felnyársalta.
7503 levél
Válasz 11.04.11. 14:03 #222
Attila88
Ugyan sorold mar fel azokat, amiket Hamiltonnak elneztek, es csak a legelvakultabbak nem akadtak ki rajta? Varom! Mert draga baratom, aki itt csaholva irogat, az nem mclaren drukker, hanem te magad.
-
Szanalmas ez a buntetes. Megkesett aprilisi trefanak gondoltam a hirt, amikor olvastam, hogy verseny utan Alonsot es Hamiltont behivtak elbeszelgetesre. Majd lefordultam a szekrol, amikor meglattam, hogy vegul meg is buntettek mindkettojuket. Szerintem szabalyba kene iktatni azt is, hogy kizarolag DSR-es egyenesben lehessen elozni, es az elol halado nem hasznalhatja a gazpedalt sem. Miert is ne! Istenem...
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
14264 levél
Válasz 11.04.11. 13:47 #221
balays82
Szerintem meg Alonsot egyedül a saját bénázása fosztotta meg a dobogótól azzal, hogy teljesen fölösleges kockázatot vállalva belerohant hátulról Hamiltonba, miközben végig mondták a fülére, hogy nyugi. Lehet, hogy a csapat is hibázott (megették egy páran tegnap), de azért nem kellene megint felmenteni a spanyolt.
15992 levél
Válasz 11.04.11. 13:26 #220
ufodani
Még annyit, h Alfonsot "ismét" a csapat bénázása pattintottta el a 3. helyről: amikor Buttonnak uccsót cseréltek, azonnal ki kellett volna hozni őt is, hiszen Button már az első körében csördített és Alfonso még ment vagy 3-at döcögve. Itt röppent a dobogó.
Grat Vettel. Vsz idén megdől az abszolute egyéni pontrekord..
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
756 levél
Válasz 11.04.10. 21:22 #219
pb69
Sajnos nekem az a meglátásom, hogy az illetékesek nagyon is tisztában vannak azzal, hogy 1-1 büntetés milyen következményekkel járhat a szenvedő fél szempontjából.
Ennek megfelelően saját megítélésüket szem előtt tartva hoznak érdekes döntéseket.
Emlékezzünk tavaly Hamiltonnak mennyi mindent elnéztek. Csak a legelvakultabb McLaren-fanok voltak azok, akiknek ez nem szúrta a szemét. Ezért megbüntették egy olyan esetben, amikor semmit nem veszített vele. Most ugyanez volt a helyzet Alonsoval. Ha már Hamet büntették, akkor kapóra jött az, hogy Alonsot is lehet "büntetni" mert így elvileg mindenki befoghatja a száját annak ellenére, hogy a spanyol semmit sem bukott.
Nem szeretem az összeesküvés-elméleteket, de ez szerintem elég feltűnő.
1087 levél
Válasz 11.04.10. 21:18 #218
richy25
Az egyik bánata a másik öröme
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
14264 levél
Válasz 11.04.10. 21:10 #217
balays82
Egyszerűen nem tudok rájönni Alonso büntetésnek az okára. Hibázott, emiatt ki kellett állnia egy szárnycserére, Hamilton semmiféle hátrányt nem szenvedett, csak magának okozott kárt, hogy türelmetlen volt, és elnézte a kigyorsítást. Erre még meg is büntetik. Arról meg nem is beszélve, hogy végül is olyan, mintha nem is kapott volna büntetést. Ez mire volt jó?
112 levél
Válasz 11.04.10. 20:51 #216
Cibi 97
http://www.f1hirek.hu/f1/20110410-alonso-utkozese-hamiltonnal-video.html
Fura,hogy Hamilton ilyen lassú volt abban az egyenesben.Kár,hogy Alonso nem végzett a dobogón végre sikerült volna valami a Ferrarinak.
xbox live gamertag: cibi2838
756 levél
Válasz 11.04.10. 19:02 #215
pb69
Van igazság abban amit mondasz, de Hamiltonnal már tele volt a ...-m tavaly is. Mindent elnéztek neki. Akkor is eljátszotta a cikázást Petrovval szemben. Akkor azt mondták, hogy nem egyértelműek a szabályok és idénre változtatnak rajta. Ezt megtették és szerintem ez a döntés egyfajta erőfitogtatás volt a FIA részéről.
Hozzáteszem mindkét büntetés határeset volt. Annyira nem volt feltűnő Ham cikázása, mint tavaly, Alonso meg hibázott ugyan, de komoly baleset nem lett az egészből és eléggé sokat bűnhődött ezért.
Persze a szabály az szabály és amíg következetesek lesznek idén a bírák, addig nem lehet okunk panaszra.
106 levél
Válasz 11.04.10. 16:05 #214
JeRo
Kezd elegem lenni az FIA-ból Alonso és Hamilton is kapott egy 20-20mp-es büntetést amivel Hamilton visszacsúszott a 8. helyre. Elég idegesítő, hogy már minden az íróasztalnál dől el, végre van 1 kis akció, izgalom, tökösen nyomják a srácok és erre bünti, ez így nagyon nem jó
Magyarország a legjobb villamosenergiával ellátott ország. Nagy a feszültség, kicsi az ellenállás, minden csak volt és a vezetők érinthetlenek...
756 levél
Válasz 11.04.10. 14:19 #213
pb69
A Mercedes nekem is nagy csalódás. Lehet Schumacheren röhögni, mint ahogy az ellendrukkerei ezt rendszeresen meg is teszik, de látványosan gyenge az egész csapat.
Ross Brawnt sem értem. Anno ő volt az egyik legnagyobb stratéga és a Forma1 egy tagadhatatlanul nagy alakja. A Brawn GP-vel is csodát tett, most meg egy értelmes döntése nem volt mióta Mercedes a csapat neve.
A pilótáik szenvednek a rossz kocsival és a rosszabbnál rosszabb taktikai döntések miatt.
A Ferrarival kapcsolatban viszont már nem értek egyet.
"mi az, hogy a DRS-t nem tudja használni Alonso a futamon?"
Hogy-hogy mi az? Nyilván vmi technikai probléma, ami benne van ebben a sportban. Webber és egy idő után Vettel se tudta használni a KERS-t, ill. Hamiltonnak is komoly gondjai voltak. Ezekért nem gondolnám, hogy ennyire kritizálni kellene a csapatokat.
Alonsot már sokkal inkább lehet kritizálni mert eldobott egy 3. helyet, amikor pont a kis manővere előtt figyelmeztették, hogy legyen nyugodt, mert Ham nagyon lassú. Erre ő elkalkulálta a sebességet (Ham túl lassú volt) és nekiment.
A legnagyobb vicc az az, hogy így is Ham előtt végzett, csak sokkal hátrébb. Azt nyilván nem sejthette, hogy Hamiltonnak majd ki kell még jönnie, de azt láthatta, hogy simán megelőzheti majd, türelmetlen volt.
Petrov mutatványa komoly volt, de én se "ítélem el". Nagyot rajtoltak Haidfelddel és a Renaultból vmelyik versenyző eddig mindig ki tudta hozni a maximumot.
Vettelnek gratulálok, újabb rajt-cél győzelem és nagyon nyugodt, érett vezetés. Ő ebben a szezonban maximálisan bizonyítja klasszisát és elhallgattatja az őket fikázókat. Szinte hibátlanul vezet végig a futamokon, az időmérőkön pedig mindig akkor robbant nagyot, amikor igazán kell.
Azt pedig, hogy extrát nyújt a RB-ban mi sem bizonyítja jobban, mint Webber produkciói. Ő sem vezet rosszul, sőt, de Vettel képes többet kihozni az autóból.
8892 levél
Válasz 11.04.10. 13:31 #212
goodboy007
Azért szerencse volt, hogy Petrov autója pont úgy gurult az ugratás után, hogy a pálya mellett szépen megállt.
Ha a pálya irányába áll az autó és úgy válik irányíthatatlanná, lehet, hogy megállítják a futamot és az felboríthatta volna a sorrendet.
11784 levél
Válasz 11.04.10. 12:58 #211
Ghoost
A Mercedes még a tavalyi önmagához képest is sokat lépett hátra. Érthetetlen, hogy mi folyik náluk. A Ferrarinál is amik történnek... mi az, hogy a DRS-t nem tudja használni Alonso a futamon? A Mercedesnek is gondja volt vele az időmérőn, ilyen bakikat nem szabadna elkövetni ilyen szinten. Hamiltont a célegyenesben Alonso simán elkapta volna a DRS-sel, így meg láttuk mi történt, kár azért a hibáért mert dobogó ment el rajta. Petrovot azért anynira ne bántsuk szerintem, Schumi is kiszélesítette itt ott a pályát, ha nincs ott akkora szintkülönbség, gond nélkül visszatér a pályára. Azt hiszem épp Karthekyannak volt egy hasonló hatalmas ugratása 2005-ben, de az a Jordan simán túlélte
14264 levél
Válasz 11.04.10. 12:41 #210
balays82
Az most már egyértelmű, hogy a Sauber bánik a legkíméletesebben a gumikkal, amivel ki is tudnak emelkedni a középmezőnyből. Egy darabig azt, hittem, hogy a Mercedes is ugyanezt a taktikát követi, aztán kiderült, hogy ők szimplán csak nagyon rossz ütemben hívták ki a versenyzőiket.
106 levél
Válasz 11.04.10. 12:33 #209
JeRo
Kobayashi ismét pontot szerzett, 2 kiállással!! remélem most minden rendben lesz a kocsival Egyébként izgalmas futam volt, számomra külön öröm Vettel győzelme és Heidi dobogója, Petrov elvtárs meg.. egyértelműen a futam pillanata.
Magyarország a legjobb villamosenergiával ellátott ország. Nagy a feszültség, kicsi az ellenállás, minden csak volt és a vezetők érinthetlenek...
12084 levél
Válasz 11.04.10. 12:11 #208
Gobiakos
Olyat is ritkán látni, hogy a kormánymű egy az egyben kiszakad...
11784 levél
Válasz 11.04.10. 12:06 #207
Ghoost
Szerintem is egész jó verseny volt, de most már tényleg menjenek el a picsába az ilyen hírek, amik 1 héttel előre bereklámozzák, hogy fú mekkora eső lesz...
Petrov ugratása nem volt semmi, ritkán látni ilyet Forma1-ben.
14264 levél
Válasz 11.04.10. 12:06 #206
balays82
Bár az erőviszonyok nem sokat változtak, ez azért jóval érdekesebb futam volt, mint az első. Nagyjából mindent láttunk, amit a szezon előtt ígértek, látványosan koptak a gumit, működött a DRS (legalábbis volt jó sok előzés), csak Vettel érinthetetlen továbbra is, da ez sem túl nagy meglepetés. Quick Nick dobogójának pedig kifejezetten örülök, szükség is volt arra, hogy jól menjen, mert megint a tavalyi Petrov ült a másik autóba, aki kétségkívül látványos mutatvánnyal fejezte be a versenyt.
Azt hiszem, visszatérése óta Schumacher most először áll a pontversenyben Rosberg előtt, kár, hogy ebben a Mercedes kritikán aluli teljesítménye miatt nem sok öröm van. Valamilyen szinten még a HRT-nél is szánalmasabb, amit ez a csapat művel, mert igaz, hogy mindketten hangoztatják, hogy milyen jók, de a Hispania esetében ezt rajtuk kívül senki nem gondolja komolyan, amíg a németek igen komoly anyagi és személyi háttérrel tudnak a Toro Rosso, vagy a Force India szintjéig eljutni.
12084 levél
Válasz 11.04.10. 11:56 #205
Gobiakos
Jó kis futam volt, nekem kimondottan tetszett. Persze ezért egy kis eső jobban meg tudta volna bolondítani...

Viva Vettel, viva RBR!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.