Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2011

31908 levél
Válasz 11.04.10. 10:27 #204
Creativ3Form
+1
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
6377 levél
Válasz 11.04.10. 10:13 #203
RatBaG
minden alkalommal, mikor látom a renault-kat így menni, összeszorul a szívem kubica miatt...
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
31908 levél
Válasz 11.04.10. 10:07 #202
Creativ3Form
Heidfeld nagyon keményet rajtolt a 6. helyről
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2984 levél
Válasz 11.04.10. 09:44 #201
Steveyboy
Úristen
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
2984 levél
Válasz 11.04.09. 11:13 #199
Steveyboy
Úgy tűnik a Mclaren tényleg sikeresen lemásolta a Red Bull első szárnyát. A Ferka csalódás, mindenesetre holnap izgalmas futamra számíthatunk.
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
31908 levél
Válasz 11.04.09. 11:11 #198
Creativ3Form
Vettel az utolsó körben...lol ez a srác. Mindenesetre a McClaren nagyon gyors, jó futamnak ígérkezik a holnapi. Schumi meg
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 11.04.09. 10:56 #197
balays82
Most már unalmas, amit Schumacher csinál. Az egy dolog, hogy gyenge a Mercedes, de a Q3 most is simán benne volt. Szokás szerint megint Rosberg hozta ki belőle. Pedig most már nincs átmeneti év, nem kell felvenni a ritmust, csak nyomni kellene neki keményen. Ez pedig valahogy már nem megy sajnos.
A McLaren pedig továbbra is fantasztikus, nem lesz könnyű hétvégéje a red Bullnak.
6377 levél
Válasz 11.04.08. 22:16 #196
RatBaG
ez üt
http://www.youtube.com/watch?v=HRpXqbaSDzE
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
14264 levél
Válasz 11.04.05. 12:32 #195
balays82
Káoszfutam lesz a Maláj Nagydíj?

Ez elég jól hangzik, de azért remélem, annyira nem lesz durva, hogy a futam elindítása, vagy befejezése is kétségessé váljon. Úgy tűnik, a Pirelli gumik is újabb vizsga előtt állnak, bár esőben azért tesztelték már (igaz, akkorában még nem, ami hétvégre várható).
14264 levél
Válasz 11.03.28. 21:53 #194
balays82
Nem mondtam, hogy furcsa. Lényegében te is leírtad, hogy amíg a többi csapatnál (a kicsik kivételével) fel sem merült, hogy KERS nélkül versenyezzenek, addig a Red Bull úgy volt vele, hogy, ha nem működik tökéletesen, akkor egyszerűen kidobják, úgysincs rá szükség. Ez jelzi a fölényüket, ami nem furcsa, legfeljebb elkeserítő a többiek számára.
756 levél
Válasz 11.03.28. 21:15 #193
pb69
Nem tudom, mi ezen annyira furcsa. Mindenki nagyon el van ájulva ettől a KERS-es dologtól. Mármint, hogy a RB nem használja.
Nem kötelező és anno se mindenki használta. Persze állítólag sokat fejlesztettek rajta meg megy a blabla, de a RB-nak sok szüksége úgy tűnik nincs rá.
Az is lehet, hogy eleve így tervezték az autót, de az is lehet, hogy csak tartogatják "ínségesebb" időkre.
Azért azt se feledjük el, hogy már tavaly is messze övék volt a leggyorsabb kocsi, csak gond volt a megbízhatósággal. Ebből a szempontból pedig nem biztos, hogy az a legjobb ha hangsúlyt fektetnek a KERS-re. Lehet, hogy biztonságosabbá tették az egészet és úgy voltak vele, hogy a KERS-szel nem tökölnek annyit.
De véleményem szerint elő fogják majd azt ők húzni egyszer a tarsolyból, de lehet hogy nem mostanában.
14264 levél
Válasz 11.03.28. 20:23 #192
balays82
Nem hiszem, hogy a súly szempontjából akkora jelentősége van a KERS-nek, hiszen van egy meghatározott minimum súly, amit nem léphetnek át, akár van KERS az autóban, akár nincs. Az autó egyensúlyát már inkább érintheti a dolog, de mivel azt a kezdettől fogva úgy tervezték, hogy benne lesz, ezért valószínűleg azt sem nagyon. Inkább az a durva, hogy simán berakhatják, kivehetik, jelenleg így is gyorsabbak mindenkinél. Feltéve, ha tényleg kiszerelték, nem csak "lekapcsolták".
16989 levél
Válasz 11.03.28. 17:29 #191
KisCsirkee
Az attól függ, az autó mennyire lett a KERS-hez tervezve, mert okés, hogy +80 LE 6,6 másodpercig, de annak meg van az ára súlyban, ami betehet az autónak.

Az már más kérdés, hogy elvileg az ausztrál futamon épp ballasztnak használták a KERS-t.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14264 levél
Válasz 11.03.28. 12:18 #190
balays82
Nem semmi az a ködösítés, amit a Red Bull folytat a KERS-el kapcsolatban. Állítólag nem is volt az autókban a verenyen, még korábban kiszerelék, mert nem működött megfelelően. De máskor meg teljesen mást mondtak. A legnagyobb arc pedig Helmut Marko, aki nem is tudja, hogy van-e az autóban KERS, vagy nincs. Na persze, sőt még Adrian Newey sem tudja.
Az már egy másik kérdés, hogy amennyiben KERS nélkül is ilyen jó a Red Bull, mi lesz akkor, ha már azt is használni fogják.
15994 levél
Válasz 11.03.28. 11:38 #189
ufodani
Pérez 7. helyét nyilvánvalóan csak az 1 kötelező kiállás hozta. És lám, meg lehet ezt úszni 1 kiállással is. Jó, ez beállítás függő is ill, h mennyire vezetsz agresszíven.
Három meglepi volt számomra, az Petrov hasítása, Massa poroszkálása és a Merci betlizése. Alfonsot sajnos kiszorították a rajtnál. Amennyiben eljön a helyén, lazán ott figyel a dobogó. Ő még tényező lesz.
Olcsó vigasz a Ferkának, h Massa futotta a leggyorsabb versenykört 1:28.947-el. A móka kedvéért: az én versenybestem 1:31.749 . Persze neki volt Kers-e és DRS-e, + fullra fejlesztve, míg a fejlesztés a játékban ugye futamról futamra lehetséges.
Tényleg ez a DRS cucc annyiban volt csak számotttevő, h mindenki várta h most aztán hűha és nagyon. Itt és most pont 0-át ért.
És nagy kérdőjel, vajon miért nem használt a Redbuci Kerset. Hallottuk ugyan, h más típus és h lassabban tölt vissza és h a meccs alatt vagy 3x tudnák csak használni, de h egyszer sem?! Bár ezt is csak találgatja mindenki.
Grat Vettelnek
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 11.03.27. 20:01 #188
balays82
Ettől még Melbourne sokkal izgalmasabb pálya, mint Sakhir. Ami még nem jelenti azt, hogy minden évben tövig rágjuk a körmünket ezen a versenyen, de jóval nagyobb eséllyel, mint a sivatag közepén. Vagy az is lehet, hogy csak átok ül a szezonnyitón, és első versenynek még Spa vagy Interlagos is dögunalom lenne.

8894 levél
Válasz 11.03.27. 16:43 #187
goodboy007
A tankolást inkább a robbanásveszély és a spórolás, mintsem a taktikázás miatt szüntették be.
31931 levél
Válasz 11.03.27. 16:00 #186
szbszig
Csak az ismétlés utolsó 15-20 körét láttam az előbb, de az alapján ez ritka unalmas futam volt. Mármint ezt azért jegyeztem meg, mert a legtöbben azt mondtátok, alapból Ausztráliában kellene kezdeni, nem Bahreinben, előbbi ugyanis sokkal izgalmasabb pálya...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
756 levél
Válasz 11.03.27. 13:45 #185
pb69
Elég langyos kis futam volt, viszont örülök, hogy Vettel nyerni tudott.
Viszont könnyen lehet, hogy megint egy olyan éra alakul ki, mint anno a Ferrari és Schumi esetében.
A Red Bull iszonyatosan gyors, ahogy tavaly is és ha az új szezonra megbízhatóbbá tudták tenni az autót, akkor megállíthatatlanok lehetnek. És tavaly Webbert elkerülték azok a technikai gondok, amik Vettelt sújtották, így voltak pariban egymással, aztán mégis a német jött ki jobban a szezonból.
Ha megbízhatóbb lesz az autó, akkor Vettel szerintem messze sikeresebb lesz mint Webber, így hamar kialakul az az egyértelmű csapaton belüli sorrend is, ami pl. anno Schumi és Bari közt is volt.
A Sauber eléggé nagyot szívott, kár értük.
Viszont ezeket a tróger álcsapatokat ideje lenne már végre száműzni a F1-ből. Eleve kár volt behozni őket. Az ok, hogy most a Hispania nem indulhatott, de így is volt elég selejt a pályán. Komolyan mondom, örülök ha kiesik vmelyik mert akkor legalább azután már nem csinál semmi hülyeséget. Olyan az egész, mintha egy focipályára oszlopokat raknánk. Semmi haszna, csak sérülésveszélyes és hátráltatja a sportot.
Fejlesztgessenek más szériákban és majd ha képesek lesznek olyan autót csinálni, amit nem kőröznek le már egy futam harmadánál, akkor jöjjenek.
Az újítások nem feltétlen hozták meg eddig az izgalmakat, bár szerintem a koncepció egy nagy baromság.
Miért kéne ilyen idióta mesterséges eszközökkel izgalmasabbá tenni a dolgokat? Még a KERS ok, legyen ha már kitalálták. Új gumik, jó, ez is rendben van, bár értelme nem sok van. De ez a hátsó szárnyas mizéria röhejes. Azért szerintem elég undorító dolog ez az előrébb versenyzővel szemben. Ennyi erővel kitalálhatnák azt is, hogy ha fél mp-nél közelebb kerül egy autó a másikhoz, akkor azt el kell engedni. Hol van ebben a sportszerűség és a versenyszellem?
Mintha a F1 is csak az agresszív támadásokról szólna. Sokan elfelejtik, hogy a védekezés is a sport része. Ezt akarják ellehetetleníteni. Ezzel sokkal egysíkúbbá válna az egész.
Ráadásul a gumikkal kapcsolatban sem értem a változtatást. Megszüntették a tankolást azért, hogy kevesebb legyen a taktikázási lehetőség. Erre egy évre rá pedig bevezetik a lágyabb gumikat, hogy többször kelljen kiállni a boxba, ergo több taktikázás legyen.
14264 levél
Válasz 11.03.27. 13:17 #184
balays82
Na nem sokáig tartott a Sauber öröme, a hírek szerint mindkét autót kizárták szabálytalan hátsó szárny miatt.

szerk: Hoppá, nem láttam, hogy már be van írva.
106 levél
Válasz 11.03.27. 13:14 #183
JeRo
Epic fail...
Most olvasom az NSO-n, hogy a két Saubert a hátsó légterelő szabálytalansága miatt kizárták... na kár volt elkiabálni!
de nem értem, hogy a verseny előtt meg az edzéseken, hogy a fenébe nem veszik észre az ilyeneket
Magyarország a legjobb villamosenergiával ellátott ország. Nagy a feszültség, kicsi az ellenállás, minden csak volt és a vezetők érinthetlenek...
106 levél
Válasz 11.03.27. 12:17 #182
JeRo
Hát láttam már ennél izgalmasabb idénykezdést is, de egynek elment. Vettel eléggé összeszedettnek tűnik fejben is, lehet ahogy KisCsirkee írta tényleg kicsit lehiggadt, és ezentúl kevesebbet fog hibázni, a Mclarennek a tél után ez egy csoda szvsz, Petrov pedig minden elismerést megérdemel jól nyomta,és Kubica fanként remélem folytatódik ez a jó sorozat a Renaultnál. Amire még külön kitérnék az Pérez és a Sauber-Ferrari. Élete első futamán lenyomni a csapattársát, valamint 7. helyen beérni a Sauberrel azért nem rossz teljesítmény a hozzá hasonló újoncoknak kellene megragadni az f1-ben még ha befizetett pilóta is. A Sauber pedig egyáltalán nem tűnik rossznak, hisz mindkét pilótájuk pontszerző lett. A motorerővel eddig se volt problémájuk, de ezen kívül eléggé gumikímélőnek tűnik a konstrukció, tudva Pérez taktikáját, kíváncsi leszek, hogy tudják-e folytatni a szorgos pontgyűjtögetést
Magyarország a legjobb villamosenergiával ellátott ország. Nagy a feszültség, kicsi az ellenállás, minden csak volt és a vezetők érinthetlenek...
14264 levél
Válasz 11.03.27. 10:51 #181
balays82
A KERS a többi pályán is ott lesz ellenszerként, ráadásul például Webber nem is használta az Alonso elleni védekezésnél, aki a KERS+DRS kombinációval sem tudott mit kezdeni vele. Én azt láttam ma, hogy akkor sikerült a célegyenesbe előzni, ha egyébként is jelentős sebességkülönbség volt a két autó között, nem emlékszem, hogy mutattak volna olyat, amikor nagyjából egyforma tempóban haladó autók közül előzött volna a hátul lévő. Egyébként is izzadságszagúnak tartom, hogy az üldözőnek biztosítanak olyan többleterőforrást, amit az üldözött nem használhat, vagyis azzal akarnak előzéseket kicsikarni, hogy mesterségesen teremtenek egyenlőtlen helyzetet két pilóta között.
Abban persze igazad van, hogy egy futam alapján talán korai életképtelennek nyilvánítani ezt a rendszert, bár ennyiből is nyilvánvalónak tűnik, hogy lesz jó pár olyan pálya, ahol nem sok értelme lesz a használatának. Malajzia valóban nem ezek közé tartozik, majd meglátjuk.
4956 levél
Válasz 11.03.27. 10:47 #180
bodajoci
Kár h nem tartott még vagy 10 körig a verseny, Alonso megint megkapta volna Petrovot, mint tavaly
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
16989 levél
Válasz 11.03.27. 10:34 #179
KisCsirkee
Nem lett nagyképű, egyszerűen lenyugodott. Én is vártam a nagy "YEAHHHH! WE DID IT! FANTASTIC"-ot, ehhez képest csak egy "Meh. Nyertünk. Ahogy szoktunk. Fasza." volt. Nem nagyképűség, csupán egy VB után már nyilván nem akkora szám győzni.

Ámbár a futam elejéről lemaradtam, a végén Petrov 3. helye mindenképpen meglepetés, aminek örülök, nem reménytelen az orosz srác sem! Ezek után mindenképp megnéztem volna egy Kubicát, és hogy ő mit hoz ki a Lotus-Renault-ból.

A legnagyobb meglepetés viszont számomra mindenképp Perez. Nem elég, hogy 1 kiállással csinálta meg azt a futamot, ahol majdnem mindenki 4 kiállással számított alapjáraton, de első futamán így rögtön képes volt megverni csapattársát, Kobayashit, aki szintén nem tehetségtelen, ráadásul elég előkelő helyre hozta be a Saubert, ami szintén nem egy csúcsmodell. Nem rossz egy fizetős pilótától!

A Mercedes pedig egyenlőre egy katasztrófa. Amilyen optimistán érkeztek, olyan pesszimistán távozhatnak. Ez az autó még mindig nem élmezőny kategóriás!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
31908 levél
Válasz 11.03.27. 10:21 #178
Creativ3Form
Mitől lenne nagyképű, mert nem ujjongott? Hamiltont mikor hallottad ujjongani? Akkor most ő is nagyképű?
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2984 levél
Válasz 11.03.27. 10:13 #177
Steveyboy
Azért azt se kéne elvárni a DRS-től hogy majd 500 km/h-s sebességgel fognak tőle menni. Ausztráliában nincs hosszú egyenes, a célegyenes se az, főleg ha van legalább 5 tized távolság a két autó között, a KERS miatt sokat nem segít. Az igazi tesztje ennek Malajziában lesz, ott biztos hogy fog használni, hiszen jóval hosszabb a célegyenes ott mint Melbourne-ben. Amikor meg a két autó TÉNYLEG közel volt egymáshoz, a DRS rendszer igenis hasznos volt, többször láthattuk a futam alatt.
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
14264 levél
Válasz 11.03.27. 09:53 #176
balays82
A várakozásokhoz képest nem túl izgalmas idénynyitón vagyunk túl, Vettel ma (is) megfoghatatlan volt. Az állítható hátsó szárny pedig egyelőre inkább egy felfújt lufinak tűnik, mint előzést elősegítő eszköznek. Lehet, hogy egy mások autó szélárnyékában autózva nem is annyira hatékony, mint várták?

Ami mindenképpen kellemes meglepetés, az szinte mindenki által lesajnált Petrov 3. helye, a tavalyi szezonzáró után újból nagyot villantott, ismét Alonso nagy örömére. Én azért kétlem, hogy Kubica sokkal többet ki tudott volna hozni ebből az autóból, ami nem jelenti azt, hogy vele nem lenne még jobb ez a csapat, főleg Heidfeld vergődését elnézve.

A hétvége embere ettől függetlenül nálam az újonc Sergio Pérez, aki a saját csapattársát megelőzve, hihetetlen módon egyetlen kiállással futott be a 7. helyre. Nem is rossz egy fizetős pilótától, bár nála a tehetség sem hiányzik, ezt már bizonyította a GP2-ben sem.

A Mercedes viszont teljes csőd, nem elég, hogy lassúak voltak, de még a többiek is őket használták céltáblának, ez így sok volt a hétvégére. Nem erre számítottam, de nyilván ők sem.
2984 levél
Válasz 11.03.27. 09:43 #175
Steveyboy
Sajnos Vettel megérdemelten nyert, Petrov viszont eszméletlen nagyot ment a rajttól kezdve, ő az új titkos favorit
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
2984 levél
Válasz 11.03.27. 07:19 #174
Steveyboy
Hmm, Vettel egy kicsit nagyképű lett, de sebaj, remélem Hamilton szépen eltalálja ez első kanyarban aztán nyafoghat... Azért legközelebb ne ilyen feltűnően örüljön már a pole-nak
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
4956 levél
Válasz 11.03.26. 19:26 #173
bodajoci
Nekem az a véleményem, h qrvára nem változott semmi az erőviszonyokat illetően. Vagy talán kissé szétcsúsztak az idők ennyi. Persze az első verseny az első verseny.
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
11785 levél
Válasz 11.03.26. 12:51 #172
Ghoost
Nagyon nyomasztó a Red Bull fölénye az időmérő alapján Tényleg, mintha ott folytatódna a szezon, ahol abbamaradt. A nagy változtatások semmi hatással nem lettek az erőviszonyokra. A versenyben azért bízom, hogy izgalmas lesz. A középmezőny nagyon sűrű.
106 levél
Válasz 11.03.26. 09:55 #171
JeRo
Igen a Mclaren számomra a legnagyobb meglepetések egyike, azok után, hogy a télen jobbra-balra nyilatkozták Buttonék, hogy nem jó az autó, ilyen probléma olyan probléma van vele stb.. és a teszteken látszott is hogy nem ütős a kocsi, most meg idejönnek és egyedüli "reményként" felvették a harcot az RB-vel, na ez a szép Egyébként nem tudom Heidfeld-el mi történt, hogy ilyen gyengén muzsikált, de ha petrov 6. lett akkor bele se merek gondolni Kubica hova hozta volna be a gépet
Magyarország a legjobb villamosenergiával ellátott ország. Nagy a feszültség, kicsi az ellenállás, minden csak volt és a vezetők érinthetlenek...
14264 levél
Válasz 11.03.26. 08:04 #170
balays82
Illetve csak Vettel van fényévekkel a mezőny előtt, de Webber előtt is. Az egyetlen csapat, amelyik valamennyire szorongatja őket, az meg a McLaren, akik vagy altatták a többieket a télen, vagy valamint nagyon eltaláltak az utolsó hetekben. A Ferrari és a Mercedes egyelőre nem tényező.
14264 levél
Válasz 11.03.26. 07:51 #169
balays82
Azt hittem, javult annyit a télen a Mercedes, hogy a Q3-ba jutás már nem fog gondot okozni, erre Schumacher ugyanúgy kiesik a Q2-ben, mint tavaly sokszor. Ez nagy csalódás. Közben meg a két Red Bull fényévekkel jár a mezőny előtt, olyan mintha visszamentünk volna az időben egy évet.
14264 levél
Válasz 11.03.25. 14:14 #168
balays82
Én azon is csodálkozom, hogy rajthoz tudtak állni idén, biztos voltam benne, hogy a télen csődbe mennek. Mégis itt vannak, de minek, eddig összesen 1 kört tettek meg a két szabadedzésen, miközben a szerelők egész éjszaka dolgoztak az autón. Korábban meg olyan nyilatkozatok jelentek meg tőlük, hogy rendszeres pontszerzők akarnak lenni, mert olyan jó az autójuk. Tényleg az van, hogy régebben még egy Minardit, vagy egy Super Agurit is lehetett kedvelni, mert megvolt bennük a kellő alázat, de a HRT csak nevetségessé teszi magát és az egész Forma 1-et. Szerencsére jó esély van rá, hogy a futamon nem rontják majd a levegőt.
106 levél
Válasz 11.03.25. 13:27 #167
JeRo
A Hispania komolyan mondom egy vicc, szinte nulkilóméteres autókkal akarnak holnap odállni az időmérőre? 107% ide vagy oda, gondolom azért fektetik ezt a rengeteg pénzt az F1-be, hogy versenyezzenek is ne csak a szabadedzéseken bohóckodjanak, hisz ezért csak kidobott pénz lenne, a jelenlegi állapotokat elnézve nekem elég hihetetlennek tűnik, hogy ezek a szezonban is rajthoz állhatnak egyáltalán, ha még az első futamokon járatják be az új autót
A többi "kicsinek" pedig szorítok, hisz ők is lassúak ( Lotus +5mp, Virgin +6 átlagban) mégis rajtuk látszik az igyekezet és, hogy komolyan gondolják.
Magyarország a legjobb villamosenergiával ellátott ország. Nagy a feszültség, kicsi az ellenállás, minden csak volt és a vezetők érinthetlenek...
14264 levél
Válasz 11.03.25. 08:49 #166
balays82
A Red Bull a Ferrari és a Mercedes előtt nyitotta a szezont

Délután a két McLaren állt az élre Melbourne-ben

A második edzés az érdekesebb, annak alapján nagyon szorosnak tűnik az élmezőny, bár arra nem sokan számítottak, hogy a McLaren fogja ezt vezetni, ami persze most még nem sokat jelent, de azért nem tűnnek olyan gyengének. Az is érdekes, hogy az új gumik ellenére szinte semmit nem lassultak az autók tavalyhoz képest, ráadásul eddig nem is olyan vészes gumik kopása sem.
14264 levél
Válasz 11.03.24. 15:06 #165
balays82
Nem dobnak több gumit a kukába, mint eddig, ugyanúgy 11 garnitúrát lehet felhasználni egy hétvége alatt, mint tavaly (+ intermediate és esőgumik). Vagyis nyilván az időmérőn már bekoptatott gumik kerülnek vissza a verenyen is, ha már nincs új. Ez alól a kivétel éppen az Ausztrál GP, ahol egy exta szett gumit is ad a Pirelli péntekre.
11785 levél
Válasz 11.03.24. 13:28 #164
Ghoost
Könnyen szerencsekerékké változhat így a futam végkimenetele, 4 kerékcserénél már nagyon könnyen becsúszhat valami baki, vagy sok feltartás is lehet, meg a kijáratnál is káosz lehet.
Amúgy meg a "zöld" F1 képpen nem tudom hogy fér össze, hogy ennyi gumit dobjunk a kukába hetenként.
2984 levél
Válasz 11.03.24. 13:20 #163
Steveyboy
Na erre kíváncsi leszek...
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
4178 levél
Válasz 11.03.24. 13:13 #162
U.R.H.
Majd megpróbálok, csak tavaly is olyan szarokat találtam streamelve mindig. Gondoltam megkérem hátha tudtok valami megbízhatót.
11785 levél
Válasz 11.03.24. 12:51 #161
Ghoost
Fú de várom már a versenyhétvégét!
A papírforma alapján Alonso és Vettel háborúja lesz 2011 is, de rengeteg meglepetés várható. Az újdonságokra is nagyon kíváncsi leszek, bár minden évben elsütik, hogy hú mi minden változott, aztán mégis ugyanazt látjuk a tv-ben, most hátha nem így lesz.

URH Majd amikor kb kezdődnek az edzések, szerintem akkor keresgess google-ban, és tuti találsz valami működő streamet.
4178 levél
Válasz 11.03.24. 12:45 #160
U.R.H.
Hali Mesterek!

Valaki nem tud majd egy streamelt online tv csatortnát, ahol nézni lehet éjszaka a szabadedzéseket?
Sajna nincs televízsön a szobámba, nappaliba meg nem akaork hangoskodni éjnek éjvadján.
14264 levél
Válasz 11.03.24. 10:19 #159
balays82
Minden nehézség ellenére végre elkezdődik az idei szezon, holnap ilyenkor már túl is leszünk az első két szabadedzésen. Mindenki arról beszél, hogy a drasztikusan hirtelen elkopó Pirelli gumik, illetve az ennek következtében valószínűsíthető három kerékcsere, a visszatérő KERS, valamint a rengeteg vitát kiváltó mozgatható hátsó szárnyak teljesen felboríthatják a papírformát, kíváncsi vagyok, mit fogunk ebből látni vasárnap. Ezek a tényezők, illetve az sokszor kiszámíthatatlan ausztrál időjárás, remélhetőleg egy nagyon jó szezonnyitót eredményez majd.

Bemelegítésnek pedig egy jó kis összefoglaló a csapatokról:

Csapatról csapatra - Szezonelőzetes 2011
31931 levél
Válasz 11.03.21. 15:07 #158
szbszig
14264 levél
Válasz 11.03.17. 15:32 #157
balays82
Azért lehetséges, hogy a tesztek mégis csak több támpontot nyújtanak az esélyesek kilétét illetően, mint az, hogy kinek mint súg a szíve. Ha már írtad, hogy szerinted Hamilton az évadnyitó esélyese, akkor megjegyezném, hogy pillanatnyilag a McLaren MP4-26 a mezőny legmegbízhatatlanabb autója, a legkevesebb teljesített tesztkilométerrel a háta mögött (leszámítva az alig tesztelő HRT-t), ami minden, csak nem jó előjel a szezonnyitóra. Maga Hamilton is elismerte, hogy az évad elején valószínűleg nem lesznek versenyben. Szóval nem kell feltétlenül a tesztek eredményeire alapozni, de azért nem ért figyelembe venni azokat sem. A Red Bull pedig címvédő, télen is jól mentek, logikusan ők a legnagyobb esélyesek. Ami nem jelenti azt, hogy nyernek is, mert Melbourne azért olyan hely, ahol gyakran történnek furcsaságok, bár az is köztudott, hogy sokszor a szezonnyitót itt megnyerő pilóta húzta be a vb címet is az év végén.
66 levél
Válasz 11.03.17. 14:46 #156
Sabotage_Jim
Nem is értem, hogy miért akartok kiindulni, egyszerű tesztek adataiból amiben hol az egyik, hol a másik csapat vezet... Meg egyébként is csak tesztek ,szeretnek trükközni a csapatok és nem megmutatni mit is tudnak valójában illetve az utolsó pillanatban is simán jöhet valami fejlesztés amivel lealázzák a többi csapatot, tehát itt olyan hogy az észre hallgatni... Az elég veszélyes.... Tehát én a szívemre és Hami
Why so serious?
2984 levél
Válasz 11.03.17. 07:01 #155
Steveyboy
Ha a szívemre hallgatok, akkor Alonso, de ha az eszemre, akkor Vettel
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.