Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2011

14264 levél
Válasz 11.01.31. 11:11 #54
balays82
Igen, közben rájöttem én is, hogy ez még a Fauzy féle teszten készült. A Force India lenyomása a Team Lotus részéről azért elég nagy előrelépés lenne, hacsak az "indiaiak" nem esnek vissza nagyon.
2883 levél
Válasz 11.01.31. 10:57 #53
Nayrobi
A kémfotón egy R30 látható, de a Team Lotust lájkolom, jól néz ki, remélem a STR-t és Force Indiát lenyomják majd.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 11.01.31. 09:07 #52
balays82
Az első fotó a Mercedes idei kocsijáról, az MGP W02-ről

A Team Lotus bemutatta a T128-as autóját

Van ugye egy másik Lotus is, amelyik csapat szintén ma tartja a bemutatót, de az ő autójukról (Lotus Renault R31) is készült már egy kémfotó.

Ma még érkezik a Sauber is.
20761 levél
Válasz 11.01.29. 16:31 #51
Eric
Ez most egy marketing "coming out" volt. Megmutatták magukat a holtszezonban kiéhezett rajongótábornak. Fényképezkedés, csinnadratta, stb.
No meg persze véletlenül odakerült a pódiumra az F458 Italia és a California is...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
31904 levél
Válasz 11.01.29. 15:50 #50
Creativ3Form
Alonso mint egy rossz csöves, úgy néz ki ezzel a bajusz+szakáll kombóval
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15994 levél
Válasz 11.01.28. 13:19 #48
ufodani
Dögös a kicsike Olyanok már ezek az első szárnyak mint egy 3 lamellás hókotróé
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 11.01.28. 11:47 #47
balays82
Így van, el is mondták, hogy az első futamig még több módosítást fognak végrehajtani, vagyis ezzel az autóval biztosan nem állnak rajthoz egyetlen versenyen sem.
2883 levél
Válasz 11.01.28. 11:45 #46
Nayrobi
Na ez Bahrainben tuti máshogy fog kinézni, mert igazából nem sok változás történt a tavalyi autóhoz képest, inkább csak a szabályokhoz alkalmazkodtak (hátsó szárny, diffúzor, cápauszony hiánya, stb.).
PSN: nayrobi11
6377 levél
Válasz 11.01.28. 11:40 #45
RatBaG
elég letisztult a formája, finoman fogalmazva... de nem rossz.
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
14264 levél
Válasz 11.01.28. 10:43 #44
balays82
Képek

Ami így elsőre látványos változás a tavalyi a autóhoz képest, az a megemelt orrész, az átalakított első szárny, a még kisebb légbeömlők, a teljesen leegyszerűsített diffúzor, a cápauszony hiánya, illetve az enyhény szólva feltűnő olasz zászló a hátsó szárnyon.
14264 levél
Válasz 11.01.28. 09:02 #43
balays82
Ma 10 órakor a Ferrari elsőként mutatja be a F150 névre keresztelt új autóját, amit élőben is lehet követni az erre a célra létrehozott oldalon, bár szerintem kizárt, hogy normálisan működjön majd.
6377 levél
Válasz 11.01.13. 23:54 #42
RatBaG
csak hogy érezzük a különbséget...
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
6377 levél
Válasz 11.01.12. 15:20 #41
RatBaG
Az eddig bejelentett bemutatók:

Scuderia Ferrari Január 28.
Lotus Renault GP Január 31. (az ex-Renault Kubicával, az arany-fekete autóval)
Sauber Motorsport Január 31.
Scuderia Toro Rosso Február 1.
Vodafone McLaren Mercedes Február 4.
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
2883 levél
Válasz 10.12.21. 12:18 #40
Nayrobi
Olvastam és sajnálom, di Grassit nagyon tehetséges pilótának tartom, 2008-ban kihagyta a szezon első harmadát a GP2-ben, mégis majdnem bajnok lett, nem béna srác, de hát a pénz dönt. Azért ez a D'Ambrosio se tűnik balféknek, majd kiderül.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 10.12.21. 11:55 #39
balays82
A Virgin bejelentette, hogy Lucas di Grassi helyett a belga Jerome D'Ambrosio lesz jövőre Glock csapattásra.
15994 levél
Válasz 10.12.16. 13:13 #38
ufodani
Upssz, Attilának címezve a jólesettséget.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15994 levél
Válasz 10.12.16. 13:01 #37
ufodani
Ez jól esett, köszi

Kivételesen egyetértek az új szabályokkal ideértve a csapatutasítás engedélyezését is,- hiszen elpuffantva egy közhelyet- azért eddig is magtalálták a módját a végrehajtásának csak egyesek (Ferka) ezt nyiltabban tették mint mások. És én továbbra is azt az elvet vallom, h itt csapatok versenyeznek és a tulajok nem kevés pénzt ölnek bele, akik had döntsék már el a csapaton belül,h kit hol szeretnének látni. Vsz pedig az a kijelentés a szezonok elött csak szemfényvesztés, h igen, mindenkit egyenlő eséllyel hajtunk ki a szezonra. Mindenki,így persze mi is tudjuk a csapatösszeállításokkor, szerződeskötésekkor, h ki az első ( azaz preferált ) és ki a második számú pilóta egy adott csapatban.
Az ötmeccses váltóhasználat necces lesz. Nem tudom, h a KERS most kötelező lesz mindenkinek v szabvál. Mert amennyiben köt, akkor nagy változások nem lesznek, hiszen pölö a rajtnál nyilván mindenki ezzel indul, ill előzés kezdeményezésekor max az előzndő is felpattintja és máris ott a szitu mintha egyiknek sem lenne. Oks persze nyilván nem mindenki ott és annyiszor használná ahányszor a másik, de mégis.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
6377 levél
Válasz 10.12.16. 04:14 #36
RatBaG
14264 levél
Válasz 10.12.15. 10:59 #35
balays82
Elvileg a büntetési rendszert is azért szigorították, mert sok lesz az előzési kísérlet, és meg akarják akadályozni a védekező pilóták szabálytalan manővereit. Legyen nekik igazuk.
7503 levél
Válasz 10.12.15. 10:56 #34
Attila88
Jól összevágott video
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
4154 levél
Válasz 10.12.15. 10:56 #33
pres
A Hülkenberg leírva nagyon hasonlít a Piquet-re
Fuck it Dude let`s go bowlin`
20761 levél
Válasz 10.12.15. 10:54 #32
Eric
A "sokelőzéses" délibábot már kergetik egy ideje. Mondjuk én is szkeptikus vagyok ezzel kapcsolatban, de titkon valahol mégis reménykedem.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
14264 levél
Válasz 10.12.15. 10:35 #31
balays82
Én is gondolkodtam rajta, hogy beírjam-e, de annyira nem szeretek magammal beszélgetni, úgyhogy inkább nem írtam.

Annyit azért pontosítanék, hogy a mozgatható hátsó szárny nem betiltásra került, hanem éppen most lett engedélyezve. Ettől és a KERS használatától megint sok előzést várnak, de én már pesszimista vagyok ebből a szempontból.
A csapatutasítás engedélyezése nagy csalódás, éppen az ellenkezőjét vártam volna, vagyis a szigorú büntetését.
20761 levél
Válasz 10.12.15. 10:26 #30
Eric
A Forma 1 2011-es sportszabályzata

Van néhány érdekesség...
- 107%-os szabály (Q1-ben a legjobbhoz képest)
- A csapatok személyzete az edzésnapok előtti éjjel nem dolgozhat
- Az időbüntetés mértéke "tetszőleges" mértékű lehet.
- 4 helyett 5 egymás követő nagydíjon kell használni ugyanazt a váltót
- "A boxutca pályához közelebb eső felét, a "fast lane"-t, szélességében korlátozták, mégpedig 3.5 méterre, hogy az autóknak ott ne legyen lehetőségük egymás mellett haladva versenyezni, ami már többször veszélybe sodorta a garázsok előtt tartózkodó szerelőket."
- Megszűnik a csapat utasításokra vonatkozó tiltás(!). Na, ez érdekes lesz, biztos néhányszor ki fogja verni a biztosítékot...

- Az F-csatorna, a mozgatható hátsó szárny és a dupla diffúzor(!) betiltásra került.
- Visszatér viszont a KERS, ami ugyan idén sem volt tiltott, de a csapatok megállapodtak abban, hogy nem használják

2013:
A 2.4 V8-asok helyett 1.6-os turbo motorokkal(+KERS) versenyez a mezőny.

"Dilisek ezek a rómaiak...!"
14264 levél
Válasz 10.12.14. 14:06 #29
balays82
Igaz, hogy már tegnapi ez a szomorú hír, de csak most vettem észre:

Elhunyt Tom Walkinshaw

Nyugodjék békében!
14264 levél
Válasz 10.11.24. 10:57 #28
balays82
Valencia: F1-es nagydíj eladó!

Támogatom a szervezőket, szabaduljunk csak meg a sorozat egyik legrosszabb pályájától. Portimaó jöhetne is a helyére.
14264 levél
Válasz 10.11.19. 10:51 #27
balays82
Bemutatkoztak a Pirelli abroncsok:

Vettel az élen a délelőtti tréningen
8894 levél
Válasz 10.11.18. 18:01 #26
goodboy007
"A versenyzőkre is szigorúbb előírások vonatkoznak: akit súlyos közlekedési vétségen kapnak, elveszítheti a Formula-1-es vezetői engedélyét"

Hehe, már Hambi miatt is szabályt kellett alkotni.
15994 levél
Válasz 10.11.18. 16:44 #25
ufodani
A KERS jöhet, a Ferka jól használta
Százhetes jöhet.
Szer is faszság ez a ha egy mp-en belül vagy akkor zöld a szemedbe, majd gomb a kezedbe és huss változik a hátsó szárnyállás. Legyen elég a KERS. Szép kis hullámvasutozás lesz.. Oks ettől izgibb lehet a meccs.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 10.11.18. 16:19 #24
balays82
2011: Mi változik a Formula-1-ben?

Viszlát F-csatorna, üdv újra KERS. Régi vesszőparipám volt a 107%-os szabály, örülök, hogy újból bevezették. Az viszont még mindig nevetséges, hogy a következő évtől él az a szabályt, amiért Schumachert idén megbüntették Monacóban.

Egy dolgot érdemes külön kiemelni:

"...a hátsó légterelők beállításain a versenyzők menet közben is módosíthatnak, amelytől a szakértők több előzést várnak. Erre a harmadik kör után lesz lehetőség, amennyiben a pilótafülke kijelzője szabadjelzést ad. További korlátozás, hogy a rendszer csak akkor működtethető, ha a versenyző egy másodperces távolságon belül van az ellenfeléhez képest. A szárnybeállítás a fékpedál megnyomásakor visszaáll az eredeti pozíciójába."

Erre a bonyorult baromságra ugyan mi szükség volt? Egy nyomorult előzéshez tényleg összevissza kell nyomkodni a gombokat (KERS, szárnyállás), máshogyan nem lehet megoldani?
13840 levél
Válasz 10.11.15. 19:12 #23
powerhouse
Tudtok komolyabb, a technikai háttérrel is foglalkozó blogokat vagy oldalakat?
If I look back I am lost
13840 levél
Válasz 10.11.15. 19:08 #22
powerhouse
Valamit csúnyán benéztem, pedig direkt utánanéztem az előző pár év bajnokának... Kösz a javítást!
If I look back I am lost
14264 levél
Válasz 10.11.15. 15:47 #21
balays82
Nem volt. Bár 2006-ban második lett Hamilton mögött. Egyébként a GP2 bajnoki cím általában nem rossz ajánlólevél a Forma 1 szempontjából, mert nyert ott Rosberg, Hamilton, Glock, vagy Hülkenberg is a jelenlegi mezőnyből. Pantano kilóg a sorból, mert a Forma 1 után lett ott bajnok, meg ő eléggé szürke pilóta volt Jordan csapatánál. Majd kiderül, Maldonado melyik tábort erősíti, de az nyilvánvaló, hogy alapvetően a pénz miatt esett rá a választás.
13840 levél
Válasz 10.11.15. 15:03 #20
powerhouse
Hülkenberg már bizonyított, Maldonano még nem. Kis Piquet is volt gp2-s bajnok.
If I look back I am lost
2883 levél
Válasz 10.11.15. 14:55 #19
Nayrobi
Maldonado van annyira gyors, mint Hülkenberg, és pénze is van ráadásul ami a Williamsnek nagyon kell most. Te kit választanál? Na ugye.

De majd meglátjuk jövőre.
PSN: nayrobi11
13840 levél
Válasz 10.11.15. 14:35 #18
powerhouse
Szigorú voltam, de valóban a pénz az elsődleges szempont ennél a cserénél. Hülkenberg se ment rosszul, brazil pole nem kis dolog, és ő is megnyerte a GP2-t anno.
If I look back I am lost
2883 levél
Válasz 10.11.15. 14:28 #17
Nayrobi
Szegény Maldonado-t ne írd már le ennyire, konkrétan az idei GP2-es bajnokról beszélünk hékás.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 10.11.15. 14:28 #16
balays82
Persze, írják is a cikkben, meg régóta hallani már, hogy ő jön. Végül is friss GP2 bajnok, majd meglátjuk, mit tud.
13840 levél
Válasz 10.11.15. 14:15 #15
powerhouse
Állítólag a venezuelai Maldonado jön a helyére, aki ugyan 2 évvel idősebb, és nem is egy nagy tehetség, de egy hazai olajvállalat áll mögötte. A pénz beszél.
If I look back I am lost
14264 levél
Válasz 10.11.15. 13:55 #14
balays82
Hülkenberg elhagyja a Williamst, Barrichello marad

Úgy látszik, az a brazil pole is kevés volt a következő évi szerződéshez. Sajnálom őt, mert szerintem tehetséges versenyző, megállta a helyét Barichello mellett a tanulóévében. Majd most kiderül, Willi Webber mennyire befolyásos menedzser még, sikerül-e valahol helyet szereznie. A lehetőségek elég korlátozottak már, bár rögtön elterjed a hír, hogy Nico a Ferrarihoz megy Massa helyére, de ez már megszokott dolog, mindenki az ő helyére megy mostanában.
Egy kicsit szomorú az is, hogy a Williams ott tart, hogy a tehetséget a pénz elé helyezi a fizetős pilóták szerződtetésével, régen erre nem voltak rászorulva. Ma már viszont a privát csapatok többségének ez a sorsa.

15994 levél
Válasz 10.11.14. 19:34 #13
ufodani
Digóknál nekem is.

ON
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 10.11.14. 19:30 #12
balays82
Ha off, legyen off:

Szigorúan AC Milan.
2883 levél
Válasz 10.11.14. 18:45 #11
Nayrobi
Ezzel a végeredménnyel is úgy vagyok, mint a 2008-as Hamilton vb címmel, hogy tehetséges srác, szal egyszer megérdemli a vb-t, még ha nem is neki drukkoltam. Idén eléggé kiábrándultam belőle, de legalább nem az aussie lett a világbajnok.
PSN: nayrobi11
15994 levél
Válasz 10.11.14. 18:40 #10
ufodani
Rövidke off. Szal a Zöld Istenségen kívül milyen vallású vagy még külföldön?
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 10.11.14. 18:31 #9
balays82
Igaz, hogy nem vagyok MU szurkoló, de azért remélem, maradhatok.

Szóval én jövőre nem számítok az erőviszonyok drasztikus átalakulására, marad elől a három nagy, esetleg csatlakozik hozzájuk a Mercedes, Renault, Williams alkotta második vonalból a német gárda. Nyilván sokat számít, hogy az évad közepe óta már csak a jövő évi autót fejlesztik (bár akkor nem értem, miért kerültek közelebb az ideivel a menőkhöz a szezon végére), hiszen éppen a tavalyi idényben mutatta meg Ross Brawn csapata, hogy ez mekkora kezdeti előnyt jelenthet. Ugyanakkor maga Schumacher is azt nyilatkozta már legutóbb, hogy a fejlődést el lehet várni tőlük, de csodát nem.
Bármennyire nagy kedvencem Schumi, azt kell, hogy mondjam, az ő újabb világbajnoki címe is a csoda kategóriájába tartozna, ami szerintem nem fog összejönni. Talán, ha az idei évvel ellentétben jövőre ebből a pesszimista alapállásból indulok, még kellemes csalódás is érhet. Abban azonban feltétlenül bízok, hogy a középmezőnyben körözgetést, felváltja a dobogóért való küzdés, olyan jó lenne még látni azt a rá jellemző ünneplést, amit a dobogó felső fokán szokott bemutatni. Tudomásul kell azonban venni, hogy az idő halad, Németország és a Forma 1 új királyát pedig már Vettelnek hívják.

Abban is jó lenne hinni, hogy Massa végre összekapja magát, de erre Alonso dominanciája mellett nem látok sok reményt, a spanyol teljesen meghódította a Scuderiát, azt meg tudjuk, hogy ők milyen gyorsan választanak első számú pilótát, ezért, ha Massa nem nyomja meg a szezon elejét, akkor valószínűleg ez lesz az utolsó szezonja a Ferrarinál.

A McLaren és a Red Bull felállása jövőre változatlan marad, szerintem mindkét csapatnál egyértelműek az erőviszonyok, talán Button felnőhet Hamilton mellé a második évében, de nem hiszem.

Ami a hátsó régiókat illeti, van egy olyan érzésem, hogy a Hispaniát ma láttuk utoljára versenyezni, a másik két újonc viszont van olyan erős anyagi helyzetben, hogy folytassa, bízom benne, hogy jövőre jelentősen javulnak is, ezáltal kevesebb lesz a pályaakadály, mert ebből a szempontból az idei szezon borzalmas volt.

16989 levél
Válasz 10.11.14. 16:21 #8
KisCsirkee
C-C-C-C-C-C-Combo breaker!

Hát, majd meglátjuk mit hoz a jövő év. Egy biztos: Schumachert akarok, de olyan igazi, 8-szoros világbajnokos Schumahert, nem ilyen visszatérős, tesze-tosza Schumachert. Mert ez nem tetszik.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
31904 levél
Válasz 10.11.14. 16:03 #7
Creativ3Form
Hát, nagyon szabadkozott, hogy készülnek jövőre. Remélem igaza lesz. Jó lenne látni, hogy újra küzd a VB címért.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15994 levél
Válasz 10.11.14. 16:02 #6
ufodani
És mindjárt nyitom a 2012-est
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
13840 levél
Válasz 10.11.14. 16:01 #5
powerhouse
5!

Amúgy ja, jövőre már mutatnia kell valamit, persze ahhoz a Mercinek és fel kéne javulnia.
If I look back I am lost

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.