Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Operation Flashpoint: Red River - új képek és trailer (Hírek)

Operation Flashpoint: Red River

827 levél
Válasz 10.11.24. 08:30 #13
_Sun_
Még csak barátkozok a lua-val, karácsonykor lesz több időm, na akkor szeretnék összetenni pár küldit, ami fejben már megvan.
Ahogy néztem, akik a jobb küldiket írják azok közül sokan képzett programozók. Nekem is van némi előképzettségem (C++, ADA, Java ...), így szerintem menni fog ez is.
A modderek egyébként szívesen segítenek a "kollégáknak", ha valahol elakadnak. Ha van türelmed befejezni a küldit, szerintem nyugodtan kérdezz a rutinosaktól, segíteni fognak.
Gaming is about killing time, not killing people
10960 levél
Válasz 10.11.24. 08:10 #12
Lacko
Te is luázol? Vagy te csak játszol?

Egy időben én is készítettem küldiket hozzá. Sőt annak idején egy kínai kampányba is belekezdtem de sok dolog zavart. Például, hogy nem adhatok szabadon fegyvereket a letett katonáknak, hanem csak abból választhatok, hogy AT katonát teszek le vagy géppuskást.
A másik sokkal idegesítőbb volt és végül ezért hagytam abba. Az elkészített küldik néha elromlottak: kész volt minden és működött és frankó, elkezdtem egy másik küldit csinálni (hozzá se nyúltam a készhez) és amikor újra kipróbáltam már nem működött: bizonyos pontokon megállt az AI és nem mozdult tovább. És sehogy sem tudtam megcsinálni, csak úgy hogy az összes WP-jét kitöröltem és újra leraktam (ami szopás mert csomó minden be volt állítva a WP-kben), de OK, végigszívtam, működött. Egy nap múlva megint nem megy: valahol máshol akadt el az AI. Elegem lett ebből a kiszámíthatatlanságból.
827 levél
Válasz 10.11.24. 07:56 #11
_Sun_
Próbálj ki azok közül valamit, amiket lejjebb linkeltem. Sokkal jobban meg vannak csinálva mint a hivatalos kampány és küldik.
Járkálás közben is felbukkannak ellenséges erők, és nem szemből, hanem a legváratlanabb helyekről. Az előre leszedést is ügyesen megoldották, sok megbújva váró ellenséggel, amik csak egy bizonyos távolságon belül kezdenek el harcolni, vagy pont mikor már melléd/mögéd kerülnek.
A hivatalos kampány tényleg csak kevés ponton hangulatos, sokszor sima céllövölde.
Az eltűnő hullák nekem sem tetszenek (remélem találok rá modot).
A limitet 80ig fel lehet tolni moddal, ez sem sokkal több, de azért egy kicsivel. Egyébként a 80 tényleg a max, ennél többet képtelen kezelni a motor, 81-nél már összeomlik.
Remélem a Red Riverben orvosolják ezeket a hibákat. Minden estre a CM-ek nagyon segítőkészek, és meghallgatják az "öregeket", szóval van remény.
Gaming is about killing time, not killing people
10960 levél
Válasz 10.11.24. 07:44 #10
Lacko
Az ArmA-ban is sokat kell mászkálni. Ez az élet (nagyapám is 4 évig fel-alá vonatozott a II. VH-ban, míg megsebesült). Ezek a játékok nem CoD, hogy fél ezredmásodpercenként történik valami.

A 64 ember önmagában nem kevés, de a gond pont az, hogy te is leszeded őket messziről és a küldetések úgy vannak megcsinálva, hogy bizonyos triggerek aktiválják a következő csoport ellenséget. Tehát ha időben kinyírod őket, akkor utána az egész "front" elnéptelenedik, ami nagyon hangulat romboló. ArmA-ban a küldik olyanok, hogy (egyrészt simán van 150 vs 150 fős csata) másrészt az egész él, lüktet és ha van is mászkálás (egyik helyről a másikra) ott is van élet: menekülő civilek, halott ellenség... OFP2-ben ellenség halmazok vannak, amiket vagy kiteszel vagy leszedsz. De amikor leszeded, mert kell a hely a következő adag ellenségnek, akkor az előző (hullák, élők mindegy) eltűnnek. Az ArmA-ban ha akarod minden hullát fent hagysz, de ha performancia végett törölni akarsz, akkor is folyamatos a törlés (a régi hullákat tünteted el) és ezért nincs lapozás élmény, mint az OFP2-ben.
558 levél
Válasz 10.11.24. 07:35 #9
Drukala
Remélem a mászkálást jobban megoldják. Nagyon szerettem az előző részt, de amikor 20 percen keresztül nyomva tartom a W-t és ez a játék, az azért elég idegesítő. Legalább lenne egy Q funkció (mint ED-ban), hogy amíg nem nyomom meg újra, addig megy előre.
"I guess I have a soft spot for pretty faces"
827 levél
Válasz 10.11.24. 07:30 #8
_Sun_
Nekem speciel egyik sem hiányzott. A legnagyobb gond szerintem a járművek, na az olyan mint egy jégrevü.
A 64 ember szerintem elég, pláne, hogy 600m-ről egy sima scopeos fegyverrel bákit le lehet szedni 1 fejlövéssel. Így is nagyobb ütközetekben csak csúszva-mászva lehet haladni, mert könnyen jön a fejes.
Gaming is about killing time, not killing people
10960 levél
Válasz 10.11.24. 06:47 #7
Lacko
Elég jol hasznalja a fedezekeket. Jobban, mint az ArmA, sokkal. Viszont az egész játekélmeny szegényes, túl steril. Nincsanek civilek, allatok, tanyánal nagyobb települesek. Es hát a max 64 ember is irto hangulattalan.
254 levél
Válasz 10.11.23. 21:11 #6
mark1993
Az OFP-ban mennyire jól használja az AI a tereptárgyakat fedezékként? Kár hogy a BIS-esek nem épitettek bele a behatolásos scriptet.
827 levél
Válasz 10.11.23. 20:02 #5
_Sun_
Szerintem az OFP2 inkább taktikai játék mintsem szimuláció. Így érthető, hogy kicsit ARMA kicsit CoD.

Amíg jön a Red River itt a "nem hivatalos előzmény kampány": Heaven's Feel.
Egy másik, nagyon jó, szabadabb játékmenetű kampány: Island War 2.8.
Valamint a SaintAxe&Ror féle küldetések, de TemplarGFX vagy VengefulSpirit bármelyik munkája megér egy végigjátszást.

Persze a coop zombihent ebből sem maradt ki : Zombie Survival. Ezt ugyan nem próbáltam, de érdekes lehet annak, aki szereti az ilyet.

Nekem most is fent van a játék a gépen, és néha "neki izzadok" valamelyik SaintAxe&Ror féle küldinek.
Gaming is about killing time, not killing people
10960 levél
Válasz 10.11.23. 18:51 #4
Lacko
Pedig ebben a trailerben látott ingame részek kisértetiesen hasonlítanak az ArmA 2: Operation Arrowhead ingame részére... Szóval szeintem továbbra is az ArmAt próbálják utolérni.

Amiben zseniális az OFP2, az az épületek. Nem kell komoly épületekre gondolni, csak parasztházak. De ha az AI észreveszi, hogy van bent ellenség, tök frankón az ajtóhoz áll és szakszerűen behatol. ezt az ArmA közelről sem tudja. Persze tudom miért: mert az ArmA-ban igazi AI van, az OFP2 pedig ilyenkor scriptet futtat, ami kicsit csalás, de állati jól néz ki.
207 levél
Válasz 10.11.23. 15:52 #3
VeteranHUNTurul
Amikor az ArmA 2-t és OPF-DR-t bejelentették mindenki hasonlítgatta hogy melyik lesz tökéletesebb szimuláció, sokan a Dragon Rising-ről gondolták hogy ütni fogja szimulációban az ArmA 2-t, mert bár nem az eredeti csapat készítette, de még is csak egy Operation Flashpoint-ról van szó, és az első rész új szintre emelte a taktikus, harci szimulációs FPS-eket. Így mindenki joggal gondolta hogy a DR is ezen az úton fog járni, de nem így lett, így szimulációt tekintve az ArmA 2 vitte a prímet, míg a DR inkább a gyönyörű grafikával hódított. Most hogy kijött az új Medal of Honor egy kicsit hasonlónak érzem a két játék helyzetét, míg a MoH a CoD nagy ellenfeleként és a régi hírnév visszaszerzésért szállt ringbe és sajnálatos módon alul maradt a küzdelemben, addig a DR-nek az ArmA 2-vel és az OPF első részével kellett felvennie a kesztyűt, és sajnos neki sem sikerült. A Red River-el sem a katonai szimulációs programok elsőségét célozzák meg szerintem, hanem már inkább a CoD és a MoH ellen mennek.
10960 levél
Válasz 10.11.23. 14:52 #2
Lacko
Gusty, a te általad linkelt már pár napja kint volt hírben a Domeon.

Amúgy jól néz ki a trailer. Sajnos a Dragon rising nem volt annyira jó, hogy leverje az ArmA-t. Vannak nagyon jó dolgok benne, de egy picit azért vérszegény (egyszerre pl max 64 ember lehet a pályán, ami eltörpül az ArmA mellett - ott csak a CPU-d mérete szab határt).
6483 levél
Válasz 10.11.23. 14:42 #1
GustyX
Van már egy Live action trailer is.

Várólistára került.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
766 levél
Válasz 10.11.23. 14:42
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Operation Flashpoint: Red River - új képek és trailer (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.