Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Unreal Engine 3 trailer (Hírek)

14642 levél
Válasz 10.11.28. 20:07 #13
Razor03
Nekem is a FarCry volt eddig ami a legdurvábban földhöz vert, talán még a Crysis.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
9326 levél
Válasz 10.11.28. 19:45 #12
Kanduhrka
Nekem utoljára a Far Cry első részének a megjelenésekor csorgott a nyálam. 2001-ben a Wolfnál, 99 végén pedig a Quake 3-nál.
horrorgeeks.blogspot.com
14642 levél
Válasz 10.11.28. 19:30 #11
Razor03
Szerintem az utóbbi időben egész jól optimalizálták a játékokat. Rohadt sok gamét ki lehetett pörgetni 9600 GT-vel. Persze akinek a full HD alap annak nem.

Gerry: a hardver gyártók mégis a régi tempót követik!

Egyébként szerintem döglött az egész piac. Nincsenek címek, ami volt az is szar lett. A fejlesztők csak fos árkéd szarokat csinálnak, a fantáziát, szabad kezű fejlesztést pedig dobozba zárták, ami le van lakatolva.

Nem is véletlen, hogy jelenleg a 99-es Pharao-val és a szintén 99-es Outcast-al játszom. Nem meg Return to Castle W.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
212 levél
Válasz 10.11.28. 15:49 #10
Kopiati
uccsó gondolatoddal nagyon egyet értek, az unrealban a leg unrealabbak a textúrák mert minden fényes... még a matt is fényes...meg csillog...
11699 levél
Válasz 10.11.26. 09:13 #9
.:[Kain]:.
nézd meg az UT 3-at vagy a Brothers in Arms HH-t. az alien breed nehezen lehetne mérvadó!
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
1614 levél
Válasz 10.11.26. 00:08 #8
rootshaper
dettó. nem is értem azokat akik azzal kampányolnak a konzolok mellett, hogy nem kell évente új konfigot venni
605 levél
Válasz 10.11.25. 23:49 #7
Zomil
Ahogy lentebb is irták, h nem csoda, h nem fejlödik a grafika ugynis jelenleg nem nagyon van hova, és amugy is manapság csak az a divat, h a szoksásos cimeket ugyanazzal a névvel picit jobb grafikával adják el.
Mondjuk én örülök neki, mert a 4éves configomon szinte gond nélkül elfutnak maxon a mai játékok is, szoval én örülök, h nem kell megint uj gépet venni
\,,,/O.O\,,,/
1614 levél
Válasz 10.11.25. 21:11 #6
rootshaper
ne várd, hogy ugyanolyan gyorsan fejlődik minden, mint a 90-es években. erre esély sincs, már csak azért sem, mert már annyira közel vagyunk a valószerű megjelenítéshez, hogy csak na. én egyébként ha tehetném nem is a grafikát fejleszteném tovább már, bőségesen durva az a látvány amit a DX9 meg a DX10 produkálni tud... nem beszélve a DX11-ről, amire még most sem értem mi szükség volt, de ők tudják. tehát, ha én lennék a "videójátékok fejlődésének meghatároző embere", akkor azt diktálnám, hogy vigyenek bele részleteket a játékokba. sokkal több, valós részletet, értem ez alatt mondjuk a FarCry2-ben is tapasztalt leégethető sztyeppéket, vagy a Bad Company 2 elképesztő rombolható környezetét. sokkal többet adnak ezek hozzá a játékélményhez és a beleéléshez, mint a grafikai csillivilli. mert ugye ki hiszi el, hogy RPG-vel lövöd a ház oldalát és az még csak be sem koszolódik, csak áll ott tovább rendületlenül. ha nem is veszed ezt észre konkrétan, hogy felhördülj miatta, tudat alatt ott van, hogy biztonságban vagy egy béna toitoi WC műanyag fala mögött is, mert az olyan mint a beton. ha valami műanyag, az olvadjon szét a picsába ha hőhatás éri pl. ha valami fa, akkor égjen porig, ha meg valami beton, akkor repedjen szét. építsék be ezeket a játékmenetbe. meg lehetne valósítani már bőven, csak nem 1 év alatt mint amennyi időt manapság a kiadók a fejlesztésre adnak, hanem több idő... de akkor is! mennyivel jobb lenne már?

az UE3-ról pedig még annyit, hogy talán a legvalószerűtlenebb motor ami létezik. oké, hogy szép, meg gyors. de a fejlesztők olyan ocsmány bloom-tengert képesek kreálni vele ( lásd AlienBreed vagy mi a picsa ), hogy okádni lenne kedve az embernek tőle. nem látod a modellt a csillogás alatt. szerintem ez gáz.
11699 levél
Válasz 10.11.25. 17:36 #5
.:[Kain]:.
talán mert hatványozottabban nehezebb szebb grafikát a képernyőkre varázsolni?
és kinek baj ez? az én pénztárcám pl. nem bírná el, ha ettől gyorsabban fejlődne a vizuális megvalósítása a játékoknak. már így is bosszantóan optimalizálatlan játékok jönnek ki, amik még néha csúnyák is, és csak felbasszák az ember agyát (pl új moha[speciel nálam jól megy, de nem mindenkinek van még ilyen közép-jó gépe sem]).
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
8067 levél
Válasz 10.11.25. 15:03 #4
Gerry
S tobb mint negy eve debutalt a motor amugy...okes, hogy folyamatosan fejlesztgetik, de ilyen irgalmatlanul lassu engine generacios cserere meg nem volt pelda - az Unreal 4 majd talan az uj generacios konzolokkal egyutt megerkezik 2012-ben. A 90-es evekben bezzeg hogy porogtek az esemenyek...aztan valahogy az ezredforulon minden belassult enginefronton... (Persze, logikus, most mar a konzolok hatarozzak meg, mikor mit erdemes kihozni, es fejleszteni, de akkor is, a grafika fejlodese eroteljesen lelassult)
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
14642 levél
Válasz 10.11.25. 14:47 #3
Razor03
3 évvel a Crysis után végre valaki elérte a szintet .

Ők legalább fejlesztenek, reméljük a megszokott gépigény társul a motorhoz.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
31908 levél
Válasz 10.11.25. 12:53 #2
Creativ3Form
BLEEEEE, én előbb linkeltem.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
605 levél
Válasz 10.11.25. 12:43 #1
Zomil
Szép
\,,,/O.O\,,,/
766 levél
Válasz 10.11.25. 12:43
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Unreal Engine 3 trailer (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.