Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Az EA tanult a Mirror's Edge hibáiból (Hírek)

14264 levél
Válasz 10.12.01. 15:15 #13
balays82
Tegnap én is valami hasonlót akartam írni, csak valahogy nem volt kedvem belekezdeni. A lényeg, hogy szerintem sem a nevezett játékokkal volt baj, hanem a játékosok hozzáállásával. Nekem például a Dead Space ott van a polcon, gyakorlatilag a megjelenés napján vettem meg (sajnos nem az elbénázott TESCO "akció" keretében, hanem teljes áron), és nem is bántam meg, a ma is a legjobb játéknak tartom a műfaján belül. A második rész is biztos véltel (illetve jelen állás szerint ingyen lesz), bár ezek szerint akkor kezdhetek aggódni, hogy a gyenge eladások miatt valami egészen mást kapok, mint ami először annyira tetszet? Remélem, nem.
11699 levél
Válasz 10.12.01. 13:25 #12
.:[Kain]:.
még annyit, hogy a kiadónak nem lehet elég annyi, hogy egy játék sokaknak tetszik, ha egyszer szarok az eladások, akkor ő is szarban van, ráment a reklámköltség, a fejlesztési keret, idő, stb.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
11699 levél
Válasz 10.12.01. 13:21 #11
.:[Kain]:.
Egyetértek azzal, hogy nem kell multi minden játékba, mert sok esetben tényleg erőltetett és felesleges, egy Mirrors Edgbe pl. abszolúte nem is illik.

nem értek viszont egyet az újításról és a kiadókról alkotott véleményeitekkel. nézzük csak meg, hogy hányótok polcán figyel ott az eredeti Dead Space, avagy a már emlegetett Mirrors Edge.
jó játékok voltak? igen. sokan játszottak velük? igen. sokan vették meg őket? NEM.
Nem.
nem.
akkor miért is hibás a kiadó? azért hibás, mert hibát keres egy olyan játékban, amiben valójában nem is nagyon van hiba, de az eladási adatok azt mutatják, hogy ezek a játékok a nagyközönségnek (nem casual-okról beszélek!) NEM tetszettek, mert alig fogytak. szerintetek is jó játékok, mások is elismerték őket és az újságok értékelései is jók voltak. csak épp a kasszához álltak kevesen velük, és a röhej az, hogy a torrentezők utána ugyanúgy sírnak, hogy meg akarja változtatni a kiadó a játékot, ami újított, újítani akart, holott ők MEG SEM VETTÉK az adott szoftvert.
akkor miért is hülye a kiadó, hogy változtatni akar, hátha így több emberhez eljut majd a programja? ha te az EA fejese lennél, akkor a rossz eladások, de jó kritikák alapján ugyanolyan folytatást kérnél a fejlesztőktől? nem próbálnál meg multit rakni egy olyan játékba, ami leszerepelt, hátha így többen veszik majd meg? dehogynem, még ha ordas nagy baromság is.

nem is tudom, hogy anno, mikor kijöttek egyáltalán ott voltak-e az eladások között a pc-top 10-ben az említett játékok, akár egy hétig is, bár annyit talán csak voltak.
ergo mielőtt sírnánk valami miatt, induljunk ki a saját játékgyűjteményünkből, és gondoljunk bele, hogy van-e egyáltalán bármi közünk az emlegetett játékokhoz
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
5011 levél
Válasz 10.12.01. 11:40 #10
Gump
Pedig igaza van. Nem az a kérdés, hogy 15 éve újító volt-e egy fejlesztő csapat, mert akkor kb. még majdnem mind az volt. Mostanra viszont pont ez a kettő a 15 éves recepttel főz még mindig.
4187 levél
Válasz 10.11.30. 23:44 #9
Madrac
Interplay, Capcom es meg sorolhatnam. Amit irtal igaz, csak nem aktualis. Egyik ceg se az ujitasairol hires az utobbi idoben, inkabb a jol felepitett igenyes jatekairol, amik amugy tok olyanok, mint az elozo... Es ezt a lekezelo stilust felejtsd el, de gyorsan kerlek.
Quoth the raven, `Nevermore.'
1614 levél
Válasz 10.11.30. 23:37 #8
rootshaper
lehet, hogy neked vicces, mert teszemazt a doom 3, meg a starcraft 2 előtti címeiről még nem is hallottál, de az id volt a cég ami megteremtette magát az FPS műfajt, a blizzard pedig olyan neveket dobott piacra, mint a diablo, vagy a warcraft amik pedig mind a mai napig játszott játékok. hiába gondolokozok, nem tudnék még két ilyen céget mondani, mint az emlegetettek, amelyek ilyen szinten befolyásolták ( kiadótól függetlenül! ) a játékvilágot. bocsáss meg nekem, hogy vicces voltam
4187 levél
Válasz 10.11.30. 17:39 #7
Madrac
Kidobjak oket megjelenes elott mar, mint Spillberget. Amugy meg a nagy ujitok kozott felsorolni idt es Blizzardot eleg vicces. Foleg a Doom 3 es a Starcraft 2 utan...
Quoth the raven, `Nevermore.'
1614 levél
Válasz 10.11.30. 16:18 #6
rootshaper
nekem az jutott egyböl eszembe ( hogy ez hülye, de ezen továbbléptem ) hogy mi lesz így akkor az újító szándékú játékokkal? fognak egy fejlesztő csapatot, leülnek brénsztormingolni velük, összeszednek egy csomó jó ötletet, majd az EA hazamegy és ami újító szándékú, vagy még nem volt, azt gyorsan kidobja a kukába és szól a srácoknak, hogy jó lesz ez, de túl egyedi, legyen benne inkább egy béna multi amivel ideig-óráig el lehet lenni, meg 2-3 óra singleplayer, hogy ne sírjanak oszt csókolom? eltűnnek a valóban újító játékok? vagy mostantól csak a Blizzardtól, meg az iD-től lehet ilyesmire számítani, mert őket nem cseszteti egy ilyen hatalmas asshole mint ez az EA-s csávó?
999 levél
Válasz 10.11.30. 15:16 #5
Sityi
Nem tudom, mi baj volt a ME-vel... Multira meg ott volt a leaderboardos time run, vagy mi a rák. Esetleg egy olyat tudok még multinak elképzeni, hogy versenyfutást rendeznek a háztetőn, de ez még nem egy akkora nagy hiányosság...
A DS-szel se tudom, hol volt a gond. Igaz, kicsit sok üresjárat volt benne, de gond nem volt sem a sztorival, sem a hangulattal. Minek ebbe multi? És miért kezdene el Isaac hirtelen beszélni?
Nem tudom, mit szívott az ürge, de remélem, leszokik róla, de nagyon gyorsan...
482 levél
Válasz 10.11.30. 15:11 #4
Playbahnosh
Na igen, én is inkább a szarkazmus tartalma miatt raktam ki ezt a szösszenetet. Nekem nagyon tetszett anno a Mirror's Edge és én is jót röhögtem amikor elolvastam az eredeti közleményt. Miért kéne multiplayer minden játékba? Totál fölösleges és erőltetett sok esetben, ezen kívül a rendes egyjátékos résztől vesz el erőforrásokat és fejlesztési időt. Kár, hogy a kiadók elég gyakran nem látják a fától az erdőt és csak az eladott darabszám után ítélik meg, hogy mi kell egy játékba és mi nem...
1653 levél
Válasz 10.11.30. 15:08 #3
AstorAnt
Egy jól megvalósított multi rész, tényleg jól jönne a játéknak

Egyébként:
Szerény véleményem szerint nem jó ötlet egy hírbe beleírni magánvéleményt. Egy blogban, fórumban, cikkben oké, de egy online magazinban a hírben szerintem elég fura dolog.A hozzászólás részben erre van lehetőség.
Ez csak az én szerény véleményem, nem mondom, hogy így van.
"Everyone who run, is a VC, everyone who stand still, is a well disciplined VC"
5011 levél
Válasz 10.11.30. 14:47 #2
Gump
Ekkora ordas marhaságokat. A játék egyetlen "hibája" az volt, hogy újított (aminek a hiányát egyébként hibaként szokták felróni), ja meg hogy tényleg rövid volt. Nem a megszokott megyek, lövök, néha fedezékből, néha lopakodva cucc volt, hanem egy üdítő színfolt. A multi nem hiányzott, bele lehetett rázódni az irányításba simán.
Az új irányvonal meg gondolom az lesz, hogy minden, amitől ez a játék más volt és kiemelkedett, azt szépen kidobják.
558 levél
Válasz 10.11.30. 14:20 #1
Drukala
Sikerült valakinek végigolvasnia röhögés nélkül a dolgot? Bevallom őszintén nekem nem.
"I guess I have a soft spot for pretty faces"
766 levél
Válasz 10.11.30. 14:20
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Az EA tanult a Mirror's Edge hibáiból (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.