Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» The Elder Scrolls V: Skyrim

The Elder Scrolls V: Skyrim

The Elder Scrolls V: Skyrim
A legutóbbi The Elder Scrolls V: Skyrim cikkek, hírek
265 levél
Válasz 12.01.22. 10:34 #757
capraz
Ááááh de hülye vagyok Most nézem ott van a leírásban a címe.. Nem szóltam!
I see no God up here / Yuri Gagarin /
265 levél
Válasz 12.01.22. 10:31 #756
capraz
Tudom, hogy ez nem ebbe a topicba való kérdés, de hátha ti tudtok segíteni. Most találtam ezt a videót, és nemtudom mi az a zene ami alatta van. Kiskoromban hallotam párszor az biztos, de sajnos már nem emlékszem a címére. Ha valaki tudna segíteni, nagyon hálás lennék! Itt a videó linkje: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7OhmagRhT1Y#!
Előre is köszönöm!
I see no God up here / Yuri Gagarin /
3006 levél
Válasz 12.01.22. 09:49 #755
gregmerch
Nekem az volt vele a bajom, hogy ki se jött a cellájából. Akárhonnan töltöttem vissza, semmi javulás nem volt az ügyben. Hang se volt hozzá ott, de ezt a hibát egy trükkel ki lehetett küszöbölni. Csodálkozom én is, hogy még mindig vannak ilyen durva bugok a játékban, pláne a main story-ban.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
4293 levél
Válasz 12.01.22. 08:55 #754
KoKo
Van olyan aki elkísérte ezt a nyomorék Esbent?!! Mert nálam egy darabig megy, de már másodszorra kerüljük meg a fűrészmalmot, és kezd nagyon nagyon idegesítő lenni a dolog...
Érthetetlen, hogy miért nem javították még ezt a bugot, ráadásul pont a fő történetben...
No other way but down!
10 levél
Válasz 12.01.20. 22:48 #753
dfactor
Olyat olvastam valahol, hogy a kisebb értékű piros szám csak kijelzési hiba. Nekem is volt, ezért utána néztem.
Minden úgy van, ahogy valójában áll a skilled (sebzés, stb). Ignorálhatod.
766 levél
Válasz 12.01.20. 15:56 #752
PC Dome
Új hír a játékról
Elder Scrolls V: Skyrim - a legfurcsább mod
Nem csak a Half Life-hoz készülnek pihent modok.
1 levél
Válasz 12.01.12. 23:46 #751
Killiah
legtöbbször azért csökkenek a skillek mert vagy gyakorolni kell, formában tartani magad( ez egy nagyon életszerű dolog), valamint ha börtönben ülsz akk is lemegy a skilled. ilyen apróságokra nagyon odakell figyelni. ilyen nagyobb veszteség mint 100ról 15re az pedig durca az téll vmi javíthatatlan bug
14264 levél
Válasz 12.01.12. 13:04 #750
balays82
Tegnap nekem is lecsökkent az archery skill 15-re és piros lett. Olvasgattam egy kicsit, de csak annyit találtam, hogy valószínűleg bug és az adott skill értékének emelkedésével megjavul. Ez nálam még be is jöhet, mert nincs 100-as értéken a skill, de nálad nyilván nem fog működni. Ha PC-n játszol, akkor még az is megoldás lehet, hogy a konzolt előhozva beírod az alábbit:

player.setav twohanded [eredeti értéke]

Fogalmam sincs, működik-e, csak olvastam.
4 levél
Válasz 12.01.12. 12:27 #749
leventeh
szerintetek az mért lehet hogy a kétkezes skillem alapból 100ason van de valamilyen okból kifolyólag pirosan 25öt ír ki pedig nincs rajtam semmilyen átok meg semmi ami miatt ennyire le kellene vinnie ezt az értéket?
4293 levél
Válasz 12.01.11. 20:37 #748
KoKo
Próbáld meg a további javításokat is. Bár azok elméletileg nem ilyen hibákat javítanak... Szerencsére nálam eddig nem volt semmi ilyesmi, párszor kidobott az asztalra és bezárta magát, de a sokak által emlegetett hibák nem jelentkeztek.
No other way but down!
3857 levél
Válasz 12.01.11. 19:12 #747
norfeus
Srácok elkezdtem a játékot update 1-el 5. szintnél járok eddig nem vvolt semmi gondom de azota display driver stopped responding hibával mindig ledob az azstalra vagy grafikai bugok jelennek meg a játékban.Probáltam már al egujjabb beta nvidia drivert is.ugyanaz maradt a hiba...van valakinek még iylen gondja?
"Az elso pofon a legnagyobb,aztán a tobbit lassan megszokod"
870 levél
Válasz 12.01.10. 11:32 #746
cerebrum
Az egy FPS rpg-elemekkel (nálam amúgy óriási nagy kedvenc), ez meg egy FPS nézetű (bár ki hogy' játssza) nézetű rpg, szóval azért van némi különbség.

Mondjuk én baromi szívesen játszanék egy olyan játékkal, ami a kettő ötvözete lenne. Egy Skyrimhez hasonló méretű, élő, lélegző játéktér milliónyi mellékküldetéssel, viszont a Dark Messiah harcrendszerével, ötvözve a gothmog által #727-ben vázolt valósághű játékmenettel, tehát tényleg csak annyi cuccot tudnál magaddal hordani, amennyit a valóságban is, enned, innod, aludnod kéne, stb. Az milyen fasza volna.
Lacho calad! Drego morn!
108 levél
Válasz 12.01.09. 20:37 #745
zolee06
Jó ez a játék srácok? Érdemes megvenni? Ez olyan Dark Messiahhoz hasonló ?
2222 levél
Válasz 12.01.09. 20:30 #744
gary007
És ehhez mit szóltok?

Én egyszer elugrottam Riverwood-ba valamit elintézni, és láttam, hogy a kovács ott feküdt a út közepén, holtan. A megdöbbentő viszont az volt, ahogy a kutyája odafeküdt hozzá, és "őrizte".
4133 levél
Válasz 12.01.09. 20:08 #743
gothmog
Ennyire "konkrét" helyzettel még nem találkoztam, de tele van "életszagú" momentumokkal, azt már én is tapasztaltam.
Endure. In enduring, grow strong.
14264 levél
Válasz 12.01.09. 16:36 #742
balays82
Tegnap szelektáltam egy kicsit a cuccaim között, aminek a végén kidobtam egy kecskebőrt Riften piacterén. A körülöttem állók először csak csodálkoztak, hogyan került ez a dolog oda, majd valamelyikük kijelentette, hogy ő látta meg előbb, ezért őt illeti. A többieknek ez nem tetszett, ezért szóváltásba keveredtek, majd rövid idő belül előkerültek a kések és a bárdok a felek pedig egymásnak estek. Ezt már a városi őrség sem tűrhette tovább, heves nyílzáporral próbálta megfékezni a további vérrontást, mondhatom, nem sok sikerrel. Így lettem én a rifteni polgárháború kirobbantója, de mivel elég rosszul éreztem magam ettől a ténytől, ezért inkább visszatöltöttem az utolsó mentésemet. A tanulság ebből, hogy szemetelés rossz dolog, legközelebb én is jobban vigyázok majd.

Ez csak egy példa volt, hogy miért szeretem annyira ezt a játékot.
870 levél
Válasz 12.01.09. 15:15 #741
cerebrum
Azt nem tudja véletlenül valaki, hogy az ember társának lehet-e lovat venni? Csak mert kicsit hülyén néz ki, hogy mindenhová úgy szalad az én lovam után a szerencsétlenje.

(Ha a saját lovamra viszem a kurzort, akkor csak azt lehet kérni tőle, hogy támadja meg, fel már nem tud ülni rá.)
Lacho calad! Drego morn!
4 levél
Válasz 12.01.08. 21:59 #740
leventeh
Sziasztok!Egy olyan problémám lenne hogy two-handed skillem bőven 100 fölött van de nem 100ast mutat hanem 25öt pirosan pedig kérkezes van kézben kétkezest erősítő gauntlet semmilyen átok nincs rajtam még áldásom is van Talostól és az active powerseknél sem mutat semmi károsat.valaki tud mondani nekem valami okot hogy miért lehet ez?előre is köszi
4133 levél
Válasz 12.01.08. 10:24 #739
gothmog
Ha lassan fordul a karakter, akkor az egér érzékenységét húzd fel jó alaposan.
Ha a járást találod nagyon lassúnak, akkor kapcsolj át inkább futásra. A gyaloglás iszonyat lomha benne, sehova sem érne oda az ember, így kb. három órányi játék után átálltam én is futásra. Illetve, most már baromi jól oson a karakterem, így idegen terepen rendszerint "futólépésben osonok"; ez tűnik számomra a legnormálisabb haladási iramnak egyébként. (De ez utóbbihoz nagyon jól kell tudni lopakodni és fel kell venni egy perket, hogy valóban osonás maradjon a futótempó ellenére is)
Endure. In enduring, grow strong.
65 levél
Válasz 12.01.08. 09:32 #738
Tiberius
Off

Help! Segítsetek, nem nagyon értek a gépekhez... Megvettem a játékot, de gondok vannak, leginkább a mozgással; olyan, mintha jó másnaposan próbálnék gyalogolni... Próbáltam állítani az egér érzékenységén, de semmi javulás... Medium Quality-n fut, a grafika szép így is, de ez a mozgás... Kiborít... Valami nem elég a gépemben?

Vista Home 64 bit
Intel Core Duo E4700 2.60 Ghz
RAM 2,50
GeForce 8600 GT

+ friss driver...
870 levél
Válasz 12.01.02. 23:21 #737
cerebrum
Mondjuk az ilyen játékokban én soha nem "merem" azt megtenni, hogy csak egyvalamire gyúrjak rá nagyon, másra meg nagyon ne, így aztán én inkább amolyan "polihisztor" módjára mindenhez szoktam érteni kicsit. Jó, itt mondjuk az egykezes harcra meg az íjászatra azért én is kicsit jobban ráfeküdtem...

Egyébként ha már felmerült a társ, ill. a ló kérdése... Nekem momentán mindkettő van, és pölö egyáltalán nem zavaró a társ, simán lehet vele lopakodni, nem kezd el idióta módon előre támadni, az meg tök poén, mikor a lovat seggbe lövik egy nyílvesszővel, aztán mint az őrült rohan neki az íjásznak. Mondjuk az vicces volt, mikor először futottam össze óriásokkal, és hát ugye muszáj volt kipróbálni, hogy milyen erősek, nosza rálőttem az egyikre, látom, hogy szinte meg sem érezte, de persze megindul felém, én meg megfordulok és akarok felülni a lóra, hogy aztán kicsit messzebbről újra tudjak orvul nyilazni az óriásra, na de igen ám: hová tűnt a ló? Hát nem előre szaladt a gyávája? Mire ez persze tudatosult, addigra már húsz méter magasan repültem a levegőben...
Lacho calad! Drego morn!
4293 levél
Válasz 12.01.02. 23:17 #736
KoKo
500-at sebző kard? Encsant nélkül?! Nyilván rá kell gyúrnom, hogy megtaláljam ezeket a kovácsolást elősegítő cuccokat, mivel eddig a legnagyobbat a 126-ot sebző kétkezes axe-om sebez. De ezek szerint az nem valami sok.

Amúgy nem értem ezt a nehézség kérdést, én közepesen játszok, de 40-es szint körül is még mindig vannak olyan ellenfelek amik kihívást jelentenek. Zárt térben meg pláne, 1-2 boss tud kellemetlenségeket okozni. Hiába a nehéz páncél, és max kétkezes fegyver. Varázslók , főleg tudnak kellemetlenséget okozni, de szerencsére van kiáltás a problémára..
No other way but down!
634 levél
Válasz 12.01.02. 23:16 #735
xyzw
Nos igen, én még nem régóta játszom, de rákok, halak a vízben, szentjánosbogár (vagy valami ilyesmi), lepkék, stb.
5240 levél
Válasz 12.01.02. 23:02 #734
Pras
Szerintem egyáltalán nem bug a világos-sötét átmenet, sőt, egyike az általam az egész játékban talán leginkább kedvelt apróságok kupacának, amik élővé teszik az egészet. Egyszerűen a szem adaptációját próbálja modellezni: nézz lámpába egy ideig, majd próbálj sötétebb helyre nézni - a hatás ugyanez lesz, annyi különbséggel, hogy a visszaállás a fényszegényebb helyre sokkal lassabb a valóságban.

Múltkor ott dobtam egy hátast, amikor egy fatönkön masírozó hangyákat vettem észre.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
16062 levél
Válasz 12.01.02. 22:31 #733
david139
Staminától nő.
Házat tudsz venni, ahol lesz ládád, illetve a Collage/Brotherhood questeknél kapsz szobát ingyen, ahol szintén van.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
574 levél
Válasz 12.01.02. 22:27 #732
munszu
Hmm én egy dolgot nem értek,illetve nem találok .
Nincs valami bank/raktár féle, ahova el rakhatom a cuccaim?
Illetve a Carry Weight mitől nő?
Mert még nem találtam meg .
Előre is köszönöm a válaszokat!
4133 levél
Válasz 12.01.02. 22:21 #731
gothmog
Tudom, erről beszéltem könnyű tápolás alatt. (Bár a srác extrém szinten űzi).

Hát, azt megnézném, hogy egy rohamozó medve elől miként térsz ki hátrálva, felhúzott íjjal a kezedben. (A medvét csak sprintelve tudod lefutni, ha csak simán szaladsz, akkor lazán utolér) Persze az út lerövidítése (pl. óvatos leugrás sziklákról, vízbe gázolás stb.) sokat segít

Egyébként, ha már nincs nagy hp-ja az ellenfélnek, vagy alapból gyengébb, akkor én is simán arcon lövöm, rejtőzés nélkül is. De vedd hozzá, hogy expert szinten, nem túltápolva kissé más az élet.
Endure. In enduring, grow strong.
4133 levél
Válasz 12.01.02. 22:17 #730
gothmog
Semelyiket. Főküldetéssel most jártam a Greybeard-eknél, de egyelőre hanyagolom a folytatást, egyébként pedig csak a Companions első küldetését vettem fel, ami "szálnak" tekinthető, de nem foglalkoztam azzal sem.
Persze megcsináltam már küldetéseket, de ezek olyan "maguktól jöttek" alapúak voltak, szóval semmi daedra, tolvaj vagy dark brotherhood dologba nem másztam még bele.

Felfedezgetek, jövök-megyek, vadászgatok, tervezgetem, hogy merre vigyen a következő utam. Már 60 órát elsütöttem vele, és cseppet sem unom, sőt egyre jobban élvezem.
Úgyhogy az Obliviont meg is bocsátottam már a Bethesdának Azt különben 60 órányi játék után már piszkosul untam, és nem is tudtam ilyen "beleélősen" játszani. (A Morrowindet viszont igen)
Endure. In enduring, grow strong.
16062 levél
Válasz 12.01.02. 22:12 #729
david139
Én közelharcra is íjat használok Ügyes kerülgetés mellett el sem találnak.
Inkább akkor van baj, mikor rám kiabál egy sárkány és semmit nem látok a tűztől/jégtől, aztán ha elfordulok, akkor gyanítom valami bug miatt 1-2 másodpercig sötét minden.

De ez még messze van
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
634 levél
Válasz 12.01.02. 22:10 #728
xyzw
Nem vagy semmi, de tetszik ez a maximális beleélés.
Melyik küldetésszálakat csináltad eddig ?
4133 levél
Válasz 12.01.02. 22:06 #727
gothmog
Én sem ültem még lóháton a Skyrimben. Idegen vidéken járva mindig lopózva megyek - most már megy futtában is -, csak a városokban, házakban, szóval a nyugis helyeken sétálok/szaladok, illetve azokon a vidékeken, ahol gyakorta megfordulok, és nagy valószínűséggel nem fenyeget veszély. Lóháton meg ugye ez kivitelezhetetlen lenne.

Azt viszont elfelejtettem írni, hogy szintén saját szabályként próbálok ügyelni a "normál életmódra" is, értem ez alatt a napi rendszerességű étkezést (ivással nem foglalkozom (bár néha hörpöl egy kis bort vagy mézsört a karakterem), mert annyi patak, folyó, tó és hó van Skyrimben, hogy csak egy hülye halna szomjan odakint ), valamint a megfelelő mennyiségű alvást. Most néztem meg az előbb, 48 nap telt el eddig és 350 órát töltöttem ebből alvással Rendszerint igyekszem tartani az éjszakára fogadóba/otthonra vagy közeli kipucolt dungeon-ök megvetett ágyaira történő behúzódást. Mivel piszok gyorsan ketyeg az óra Tamrielben, így néha azért például egy-egy nagyobb kripta bejárása közben persze előfordul, hogy két napig sem alszik a karakterem, de utána is mindig igyekszem pótolni
Endure. In enduring, grow strong.
634 levél
Válasz 12.01.02. 22:03 #726
xyzw
Most a Daedra küldetések közül az elsőt a Black Star-t csináltam meg, de én még csak 5. szintű vagyok, kb. 9 óra játék után. Egykezes harcra és destruction mágiára gyúrva.
14264 levél
Válasz 12.01.02. 21:35 #725
balays82
"Ja, és mindig egyedül megyek, társ csak akkor jöhet szóba, ha a küldetés megköveteli a jelenlétét."

Na ez nálam is szabály, nem szeretek társakkal menni, ha nem muszáj, de igazából még a ló is irritál, mert arra is figyelni kell. Meg úgy tudom, egy társ automatikusan rátámad a közel kerülő ellenségekre, amit nem nagyon tudnék tolerálni. Már a New Vegas esetében sem értettem, miért olyan jó dolog az, hogy lehetnek társaink is, nekem a harmadik részből sem hiányoztak, bár a kutyával ott elég sokat kalandoztam együtt.
4133 levél
Válasz 12.01.02. 21:25 #724
gothmog
Én is lopakodós íjász karaktert csináltam, de próbálom abszolút életszerűre venni. Egyrészt az íj mellett csak 1 darab tőrrel vagyok felszerelkezve. Szándékosan, ugyanis eldöntöttem az elején, hogy a karakterem alapvetően vadász, a vad után meg nem lehet pajzzsal/karddal/fejszékkel felszerelve lopakodni. Könnyű páncél, csak egy tőr az oldalamon, és íj a kezekben.
Ebből fakadóan, ha közelharcra került a sor eleinte, akkor gyakorta én húztam a rövidebbet. Még most is mócsing vagyok közelharcban a keményebb ellenfelekkel szemben: a kétkezes csapásokat vagy a vadállatok támadásait nem is lehet tőrrel blokkolni (nagyon helyesen különben!). De viszont már jól lopakodom és kitanultam/kitapasztaltam a megfelelő taktikát. Ugyanakkor ott a veszélyforrás mindig, hogy mi lesz, ha megtalálnak. Egy szál tőrrel például egy draugr scourge ellen, ha már a nyakamban lohol és nem tudom lerázni vagy beszorít valahova, tuti vesztes lennék.

Ami pedig a fegyvereket/felszerelést illeti: nevetségesen könnyű lenne tápolni a játékban, így hoztam magamnak néhány szabályt. Csak magam gyártotta páncélban nyomulok, csak magam gyártotta vagy talált fegyverrel. Érceket, bőröket nem vettem eddig, csak magam által lőtt/talált anyagból dolgoztam.
Mágikus tárgyat csak akkor rakok el, ha még nem ismerem a belé foglalt bűbájt. Ekkor persze szétkapom a cuccot, hogy megtanuljam belőle. (De például a kriptákban sem fosztogatok, csupán a legyőzött ellenfelek holmijaiban, illetve a kincsesládákban turkálok.) Egyébként a saját cuccaimat még nem bűvöltem meg, szimpla holmikkal is jól elvagyok.
Mindezt a legelejétől fogva expert nehézségen, kikapcsolt quest-követési rendszerrel, nem lesve az érdekes helyeket mutató jelzéseket.
Ja, és nem növelek meg cseleskedve skilleket. Tehát nem kovácsolok orrba-szájba, csak saját szükségletre, illetve saját alapanyagokból eladásra maximum, ha sok gyűlik össze, és nem is próbálok meg ártatlan városiak mögött guggolva rejtőzni, hogy nőjön a sneak skillem stb.
Ja, és mindig egyedül megyek, társ csak akkor jöhet szóba, ha a küldetés megköveteli a jelenlétét.

Így szerintem még inkább élvezetes a játék, van benne kihívás (bár mostanra már elég jól boldogulok és ritkán kell szentségelnem valami miatt) és jobban értékeli az ember a nehezen megszerzett javakat is.
Így például igazán tudtam örülni az első elf íjnak, amit egy vámpír mester ládájából kotortam ki, mert persze pont az elf cuccokhoz nem találtam elegendő ércet idáig, így a legyártásuk csak álom volt a számomra. Most is azt használom, kissé feljavítva persze (arra volt szerencsére elég ércem). Éppen ma találtam egy ebony bow-t, de egyelőre a felturbózott elf íjam még jobb


Szerk.: Ja, én meg 26-os vagyok most, szóval nagyjából hasonló szinten állunk
Endure. In enduring, grow strong.
14264 levél
Válasz 12.01.02. 21:12 #723
balays82
Én még csak 27-es szinten vagyok egy kétkezes kardra és nehéz páncélra specializálódott, íjat is aktívan használó nord harcossal. Egy medve már nem okoz gondot, az eddig utamba kerülő sárkányok sem nagyon, cserébe a mágusok eléggé meg tudnak izzasztani távolról. Tényleg igaz, hogy minden karakternek megvannak a maga előnyei és hátrányai is, amelyek ezen a szinten még nagyon szórakoztató, kihívásokat is tartogató harcokat tudnak eredményezni. A nehézségi szintet pedig tudom feljebb tolni, ha szükségét érzem majd, szóval egy darabig még biztosan elleszek a játékkal, már csak az embertelen mennyiségű megoldandó küldetés miatt is, amelyek ráadásul többnyire még érdekesek is. Én még soha nem hanyagoltam annyira a fő történeti szálat egy játékban, mint ebben, de ezt egyszerűen nem tudom a Skyrim hátrányára írni, mint azt tették egyesek, mert annyira magával ragadó az egész világ.
12558 levél
Válasz 12.01.02. 21:02 #722
McCl@ne
Jogos, így is az a helyzet most, hogy 34-es szinten, 100-as lopakodással és 80 körüli íjászattal egy tuningolt (de nem enchantelt) glass bow is elég mindenre, ugyanakkor több vagy egy, de erős ellefél esetén itt még taktikázni kell expert nehézségen, mert egy draugh warlordba mondjuk belemegy vagy 20 még a glass nyílvesszőkből is, és azokat bizony úgy kell belenyomni az arcába egy zárt térben, hogy ne vegyen észre... Jó, nem akarom túlmisztifikálni, nem olyan nagy szám, de azért ügyeskedni kell, és ez nagyon jó így... ha viszont túl könnyűnek érzem majd, akkor mehet master-re.

Ennek ellenpontozása viszont, hogy közelharcban (one-handed 60 alatt) gyenge vagyok, a light armor skill sem fejlődik és így egy medve pl. potion nélkül nem is megy le, ergo kurvára figyelni kell jövés-menés közben, hogy ne lépjek semminek a lábára. Ezek a körülmények azért zúzdább karakter mellett is megadják a játék ízét!
Respect is not given. It's taken.
14264 levél
Válasz 12.01.02. 20:49 #721
balays82
Egy másik fórumon láttam egy daedra íjat, aminek 208 volt a sebzése, és még meg is gyújtotta a célpontot. Az 560-as sebzésű kardról már nem is beszélve. Elég durva dolgokat lehet kovácsolni ebben a játékban, bár ezeknek a cuccoknak a használata már teljesen értelmetlenné teszi a játékot.
2222 levél
Válasz 12.01.02. 20:06 #720
gary007
Úgy hogy a lopakodós, íjászos stílusra feküdtem rá: teljesen kimaxoltam az archery-t (100-as szint, összes perk), a smithing-nél is megszereztem azt a perk-et amivel az ebony fegyvereket lehet még jobban tökéletesíteni, a kovácsolást egy olyan speckó kesztyűvel csináltam, ami 20%-al javítja a fegyver fejlesztést, és még ott van a Krosis mask meg a Ring of Minor Archery, amik szintén dobnak rajta valamennyit. Remélem nem hagytam ki semmit. Egyébként tényleg durva, 3-szoros sneak attack-el már a táposabb ellenfelek is egy lövéstől megfekszenek.
16062 levél
Válasz 12.01.02. 19:44 #719
david139
SPOILER
Ha brotherhoodos csajt ölöd meg, akkor elvágod magad a quesektől, és kapsz egy olyat, hogy irtsd ki őket. Szerintem ez nem jó ötlet, mert rohadt jók a brotherhood questek.
Én személy szerint mind a 3 túszt kinyírtam.


Az uncsi harcrendszer miatt kezdtem íjászt, sokkal izgalmasabb, mint a mágus vagy a kardos.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
4293 levél
Válasz 12.01.02. 19:33 #718
KoKo
SPOILER!!







Én beszélgettem a 3. zsákossal, mivel kettő arogánsan, hülyén válaszolt így őket elintéztem az aktuális warhammerel...
A másik tag viszont még mindig ott pihen, és nem lehet megmenteni, de néha beköszönök neki...
No other way but down!
4293 levél
Válasz 12.01.02. 19:30 #717
KoKo
Őőő ezt hogy csináltad?
No other way but down!
12558 levél
Válasz 12.01.02. 18:57 #716
McCl@ne
Skyrimet állítólag a főszál befejezése után is lehet folytatni, sőt, a random generált küldetések miatt elvileg végtelen
Respect is not given. It's taken.
870 levél
Válasz 12.01.02. 18:52 #715
cerebrum
Na ez vicces, én is épp itt tartok (bár magába a küldetésbe még nem kezdtem bele), és én is pont ezt akartam megkérdezni, hogy nagyjából hány küldetésből áll a főszál. Ugyanis nem szeretnék úgy járni, mint a Fallout 3-ban, hogy csinálom a főküldetést, aminek egyszer csak hopp, vége szakad, mikor még tervbe volt véve, hogy elmegyek ide meg oda megcsinálni ezt vagy azt a mellékküldetést.

Amúgy tényleg nagyon fasza a játék, nekem egyedül az nem tetszik benne, hogy a harc lényegében csak "csapkodás", egy Risen-hez hasonló harcrendszer azért sokkal jobb lett volna. Ott emlékszem tényleg nagyon oda kellett figyelni, hogy hogyan, milyen erővel, milyen szögben csapsz a karddal, meg hogy hogyan hárítasz, ugrasz félre, stb.

Amúgy kíváncsiságképp, ti annál a küldetésnél, mikor a *SPOILER ON* Dark Brotherhood-os nő viskójában ébredtek, és ki kell nyírnotok három delikvens közül az egyiket, mit csináltatok? Mert én a nőt vágtam le. Engem ne csicskáztasson senki. Aztán néztem egyet, mikor kiírta, hogy ő volt a főpuncija a szervezetnek. *SPOILER OFF*
Lacho calad! Drego morn!
2222 levél
Válasz 12.01.02. 18:13 #714
gary007
Azt hiszem ideje lesz felnyomni a nehézséget master-re, kis barátomnak már nem nagyon akad ellenfele.
5240 levél
Válasz 11.12.30. 22:39 #713
Pras
Eleddig nincs jogtiszta példányom, mivel a kalózverzión napokon keresztül nem tudtam megoldani a szekér-bugot, noha a létező összes istenverte megoldással szétcsesztem már a gépemet, amikor itthon voltam. Vagy-vagy-ra meg nem szívesen adok ki tíz rugót.
Végül letöltöttem egy mentett állást a karakteralkotást követően, és onnan folytattam. Hangom nincs továbbra sem, a párbeszédek a másodperc törtrésze alatt lezavaródnak, így csak a válaszlehetőségekből tudok visszakövetkeztetni, miről is volt szó, esetenként abból sem, de legalább megy a program, és - ettől függetlenül - nem is fagy ki, gond sincs vele különösebben.

Úgyhogy úgy döntöttem, dacára az elég meredek kockázatnak, még ebben a hónapban beruházok erre is. Az győzött meg, amikor a nekromáciát (nekromanciát, pontosabban? Whatever, előbbi jobban hangzik) próbálgattam, és rájöttem, hogy képes vagyok harcba hívni a magam oldalán a szörnyűséges zombi-csirkét!, na, az a pont volt a végső lökés.
Abba a tipikus hibába esek egyébként, hogy minden hülyeséget kipróbálok és használok is, persze, semmit sem profin (sem karakter-szinten, sem mint játékos), de mit csináljak, ha egyszer előttem van egy svédasztal, ahol minden ízlik?
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
16062 levél
Válasz 11.12.30. 13:58 #712
david139
Köszi. Hát akkor már nincs sok hátra. Pedig még csak lvl 26 vagyok.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
634 levél
Válasz 11.12.30. 13:55 #711
xyzw
Direkt nem akartam megnézni a neten, hogy milyen hosszú, illetve hány részből áll a főszál. Most én is hanyagolom egyébként és mellékküldetéseket csináltam.
4133 levél
Válasz 11.12.30. 12:22 #710
gothmog
LOL

(Egyébként tényleg rohadt unalmas már, hogy ezzel van tele az internet)

xyzw: Én olyan 45 óra körül járok, és még csak most indultam a Greybeard-ökhöz. Pedig még csak Whiterun környékén, illetve a High Hrothgar nyugati "lankái" mentén jártam, szóval nagyon kis részét tudtam le a bejárható terepnek. És a Greybeard rész után sem fogok rohanni tovább a főszálon, csak most úgy érzem, hogy annyit azért haladnék a történettel is.

Egyébként a főszál tényleg igen rövid állítólag, de ne foglalkozz vele! A lényeget és fő tartalmat a "mellékes" részek adják.

A Skyrim pedig szvsz tényleg év játéka! Nem gondoltam volna a - számomra - totál mellélövés és csalódás Oblivion után, hogy így be tud még találni a Bethesda, de kegyetlen jó lett a Skyrim.
És legnagyobb örömömre az Oblivion hülye szintezését (mind felszerelésben, mind erősségben) is kijavították (szerintem a Fallout3-as szisztémát helyezték/dolgozták át ide, ami sokkal működőbb elgondolás). Néhány ellenfél ellen egyszerűen vért izzadok és ki kell dolgozni a stratégiát, valamint nem ritka ilyenkor a töltőképernyő bámulása sem (expert nehézség, illetve felállítottam magamnak néhány szabályt, amely számomra életszerűbbé, de ugyanakkor játéktechnikailag kissé nehézkesebbé teszik a boldogulásomat Skyrimben), ugyanakkor más, korában komolyabbnak tűnő ellenfél típusok meg kisujjból megvannak már. És szerintem ennek így kell lennie egy normális rpg-ben.
Endure. In enduring, grow strong.
634 levél
Válasz 11.12.29. 13:10 #709
xyzw
Na én is belekezdtem, a Greybeard rész elején vagyok, ez kb. a főtörténet hány százalékának felel meg ? Tudom, hogy az elég rövid.
591 levél
Válasz 11.12.29. 10:18 #708
nazgul
Női karakternek persze férj dukál

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.