Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Tomb Raider (2013)

Tomb Raider (2013)

Tomb Raider (2013)
A legutóbbi Tomb Raider (2013) cikkek, hírek
51824 levél
Válasz 15.09.13. 14:01 #490
Barthezz
Az eddigi bemutatók alapján egy picivel több ugra-bugra és tomb lesz, de ott is a lövöldén lesz a hangsúly. Nem is nagyon érdekük változtatni a jól bevált recepten, amit voltaképp az Uncharted-ből vettek át, pláne, hogy annak is mindjárt itt a 4. része.
1556 levél
Válasz 15.09.13. 13:02 #489
Aribeth
Nem is akarom itt nagyon szidni a játékot, mert a maga műfajában teljesen jó és hangulatos, és nem győzöm hangsúlyozni, hogy mennyire állat volt az eleje. Békésen elváltunk, és mindenki ment tovább a saját útján.
(Van, amikor egyáltalán nem zavar a lövöldözés, ilyen például a Mass Effect összes, csak azokban azért összetettebb a világ és a történet, meg ezer más dolgot is lehet csinálni, itt meg túl koncentráltan volt az egész. Mindegy, egyéni ízlés ez is.)

Arra azért kíváncsi vagyok, hogy a folytatásban melyik irányba mennek, fognak-e változtatni az arányokon.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
51824 levél
Válasz 15.09.13. 12:57 #488
Barthezz
Igazából Shantytown-tól kezdve már tényleg teljesen TPS a játék, így ha ez ennyire zavar, valóban nem érdemes folytatnod, bár akad 1-2 nagyon hangulatos rész (pl. a barlang, vagy az éjszakai erdő rögtön ezután, vagy a Shantytown összeomló falán való menekülés). Én nem szoktam TPS-kkel játszani, de meglepő módon engem nem zavart annyira a lövölde és így is nagyon élveztem a játékot. Persze a régi TR-ek ugrabugrája és hatalmas helyszíneket átölelő puzzle-jei azért hiányoztak.
1556 levél
Válasz 15.09.13. 12:06 #487
Aribeth
Nem szokásom csak a főszálra koncentrálni, gyűjtögettem én lelkesen, de ettől még nem éreztem, hogy annyira jó lenne nekem. Igazából az összes helyszínt kicsinek éreztem. Ha legalább a kifosztható sírok jóval bonyolultabbak és nagyobbak lettek volna, akkor lehet, hogy más nótát fújnék.
(A gépen még megvannak a mentések, biztos, ami biztos.)
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
51824 levél
Válasz 15.09.13. 11:38 #486
Barthezz
Ha már letörölted, akkor késői a tanács, de érdemes lett volna úgy játszanod, hogy 100% begyűjtesz mindent. Az egyes helyszíneken elrejtett 5-10 secret + a GPS-ek egész kacifántos helyeken vannak, amiknek a 100% megtalálása nálam helyrebillentette az ugra-bugra/felderítés - harc arányát. Ha csak a főszálra koncentrálsz, akkor a játék 90%-át valóban a lövöldözés teszi ki.
1556 levél
Válasz 15.09.13. 10:59 #485
Aribeth
Szegény lány tényleg végiggurult a sziget összes kövén és faágán, csoda, hogy egyszer sem tört csontja.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1556 levél
Válasz 15.09.13. 10:55 #484
Aribeth
Sajnos a tegnapi hozzászólásom óta megváltozott a véleményem: miután elmúlt az újdonság varázsa, és a játék a zseniális bevezetőjét követően lassan átváltott folyamatos lövöldözésbe, nagyon belefáradtam. A Shantytown után letöröltem az egészet, a maradékot jeleneteket pedig megnéztem a youtube-on.

A fejtörők zs kategóriás ócskaságok, ahogy az egész misztikus szál gyenge, mintha csak azért tették volna bele ezeket, hogy azért nyomokban legyen valami TR-jellege a játéknak. Az sem tetszett, hogy pár óránként rendszeresen jött egy "Lara zuhan valahová, menekül valami elől, és az akadályokat kell kerülgetni vagy átugrálni" rész, ezt is túltolták a harcok mellett. Gyakorlatilag az egésznek az volt a ritmusa, hogy harc, gyorsan letudható keresgélés és gondolkodás a nem túl nagy területeken, harc, cutscene, harc, cutscene, zuhanás-kerülgetés, harc, cutscene. Ettől még persze jó játék, csak engem az ilyenek egyre kevésbé kötnek le. A korábbi epizódokban pedig más volt az ugrabugra-harc-fejtörők aránya, és ha nem is ugyanazt, de valami hasonlót vártam.

Elfogadom, ha a készítők azt mondják, hogy ők már nem képesek összedobni egy korábbiakhoz hasonló, de mégis friss játékot, és üzletpolitikai okokból inkább teljesen új vizekre eveznek, csak ez már nem az én világom.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
2088 levél
Válasz 15.09.12. 21:31 #483
Shadowguard
Hehe, én pont most fejeztem be és valami hasonló jutott eszembe nekem is Annyival kiegészítve, hogy az első embernél még mennyire ki volt akadva, hogy ő embert ölt, és "jujj-meg-jajj" aztán a végére lazán csákányozta az embereket halomra Bár engem azért kicsit bosszantott, hogy átlagosan óránként (ha elvacakoltam az időt a keresgélős vackokkal akkor ritkábban) figyelhettem, ahogy a hősnő végigpattog az összeomló hajón/vízesésen/ledőlő tornyon/valamin. A végére már nevetséges volt az a szenvedés A befejezés viszont... MEH

Mondjuk azt nem tudom, hogy a TR-hez mennyi köze van, mert bevallom őszintén ez az első amivel játszottam.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
1556 levél
Válasz 15.09.12. 15:48 #482
Aribeth
Elképesztően addiktív, nagyon okosan felépített, gyakorlatilag egész nap bele lehet feledkezni, helyenként kifejezetten zseniális, úgyhogy nagyon tetszik.
Leszámítva két apróságot: 1. az már túlzás, hogy egy fegyverekhez alig értő, sebesült, ijedt kislány ilyen könnyen le tud vadászni egy fél hadsereget, 2. a Tomb Raiderekhez gyakorlatilag semmi köze.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1432 levél
Válasz 15.01.02. 22:38 #481
-T0ng-
Nagyon.....tehetséges színésznő....határozottan
10258 levél
Válasz 15.01.02. 22:08 #480
MattMatthew
Ezidáig nekem kimaradt ez.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1432 levél
Válasz 15.01.02. 21:46 #479
-T0ng-
Soha nem tudhatod, hogy a Rise-ban hova fejlődik a karakter, főleg úgy hogy visszakapjuk a sírokat, a világbejárást és hát érdemes olvasni a képregényt is, mert folytatja a játék történetét elég meglepően.

A leszbikus szál meg nem valós, tényleg csak a legjobb barátnője, ahogy Alex, Roth vagy Jonah. Nyilván a tervezésnél azért az is dizájnszempont volt, hogy egy mindenen síró csajjal se szívesen játszana a férfi közönség, holott az tényleg drámaibb hangulatot kölcsönzött volna. Ugyanakkor azért a durva jeleneteknek megvan a hatása, jóllehet a pozitív jelenetek, amikben Lara sikert ér el is sokkal átélhetőbbek lettek volna egy drámaibb játékkal.
Ettől függetlenül egy nyávogósabb Lara nekem sok lett volna.

A játék nekem pozitív csalódás volt. Féltem ettől a túlélős történettől, meg hogy ez hogy lesz Tomb Raider, de nekem első körben nagyon adta a dolgot. Úgy azért nehéz dolga volt,hogy a sorozat előző soft rebootja és a mostani reboot között megjelent két Uncharted rész, ami tovább vitte a Tomb Raider örökséget, egy jó adag tesztoszteronnal és Indiana Jones beütéssel, ami szerintem sokkal kedvezőbb fogadtatásra lelt a 18+ férfi játékosoknál.

Persze lehet, hogy csak nekem ilyen fontos egy férfi főszereplő. Képtelen vagyok azonosulni normálisan egy női főhőssel. Hiába volt marha látványos a macskanős bunyó az Arkham City-ben, akkor sem volt ugyanaz, amikor az van a játékosban, hogy "Én vagyok Batman és szétverek magam körül 20 bűnözőt"

Hiszem, hogy a Rise azért javít a helyzetén, az előző részhez képes. Az előzetes videó alapján a hely is izgalmas volt, amit láttunk. (egy Hagia Sophia szerű mecset egy fagyos hegy gyomrában) Meglátjuk....most így, hogy egyszer megjelenik PC-re jobban lázba hoz az Uncharted eddigi és soron következő része.
8622 levél
Válasz 15.01.02. 20:47 #478
davkar9
Én meg pont, hogy vártam, ezért is csalódás. Vágom a kiáltozást, ha fáj, üvöltsön. Csak idegesít a hangja. Találhattak volna jobbat is nála. Lundington se nagy név (mondjuk a hozzá tartozó kaliforgia epizódot gondolom utána sokan megnézték), de én beértem volna egy tényleg tök ismeretlen csajjal is, aki jobban alakította volna Larát. Mondjuk nem ér, hogy csak őt szidom, eleve jobban ki kellett volna dolgozni a karakterét és a társak is kaphattak volna valami személyiséget. A "nagy" pillanatok súlytalanok, lelőttem bambit brühühüű -> lehet őket farmolni xpért és salvageért, "oohgawd megöltem valakit" -> fejesek, trockij-takedown bónusz-xp. Lehetett volna batmanes kiütés, lopakodás a folyamatos mészárlás helyett. Értem én, "túlélő születik", blabla, de ezt a témát a FC3 sokkal jobban közelítette meg, de eleve a TRnek nem is kellett volna elmenni ilyen irányba. Lehetett volna egy ~arrogáns, mindenttudokavilágról, legendák nem léteznek leányzó, aki ezen az úton kap egy pofont. Az őrült szekta lemészárlása helyett elég lett volna halhatatlan-zombi-szamuráj sereg. Szóval ha dobják a sugallt leszbikus szálat, az állandó öldöklést és a "sír"-szobák helyett valódi romokat és felfedeznivalókat kapunk akkor elégedett lettem volna. Ehelyett kaptunk egy cicis unchartedet annak minden bája, humora és kalandja nélkül. Talán majd a folytatás.
Simple. Eternal. Beige.
31909 levél
Válasz 15.01.02. 13:48 #477
Creativ3Form
Én beszereztem tavaly és wohooo! Főleg a 2. rész, az Among Thieves. Az konkrétan a nagybetűs JÁTÉK! Emlékszem, az első részt amikor kitoltam, simán odaadtam neki a 8/10-et. Kitoltam a 2. részt, és ment is vissza 6/10-re az értékelése az elsőnek. A 3. szintén zseniális, a közelharc pl. ott a legkiforrottabb, plusz hangulatilag is büntet. Szóval készülj fel, hogy nem sokat fogsz aludni, ha belevágsz.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1432 levél
Válasz 15.01.02. 13:44 #476
-T0ng-
31909 levél
Válasz 15.01.02. 13:32 #475
Creativ3Form
Ha jól tudom már elég régóta hivatalos, hogy PC-re is jön majd az új Tomb Raider játék. Szóval mehet a PS3 és az Uncharted trilógia, DE AZONNAL!!!!!!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1432 levél
Válasz 15.01.02. 13:26 #474
-T0ng-
Én nagyon tartottam tőle anno, de nekem nagyon bejött. A sok nyögés és kétségbeesett kiáltozás meg kell. Egy olyan lánnyal vagy, aki egy horrorisztikus szigetre kerül és túl kell élnie. A legjobban anno attól tartottam, hogy a Tomb Raider-ből hiányozni fog a Tomb, de az egy-egy elrejtett sír és a felfedezésük kárpótolt....végső soron nem kevesebb, mint amit anno a régi részekben kaptunk.

Függetlenül ettől a készítők nagy választás elé állítottak: A Tomb Raider egyike azoknak a sorozatoknak, ami már az első rész óta nagy kedvencem. Ha XOne ra jelenik csak meg erős a késztetés, hogy azt vegyek. Ugyanakkor így felnőtt fejjel már meguntam a női főhősöket, nem tudok velük azonosulni, pont ezért az Uncharted egy csábító felüdülés lenne. Úgy viszont mondhatok le a Tomb Raider sorozatról egy darabig.....ajh
8622 levél
Válasz 15.01.01. 18:06 #473
davkar9
Lara újrázással kezdem az évet, a 970essel most már ultramaxos, csillogóbőrös-lobogóhajas beállításokkal. Így szebb, fix 60nal megy (átvezetőknél néha leesik 30ra), de a többi része változatlan. Camilla Lundington Larája idegesítő (SAAAM, ungh, íááá, *nyög*, stb), a "drámai" részek nem működnek, viszont az íjjal még mindig jó fejeseket osztani. Szóval nem rossz játék ez, de egy ilyen nagy múltú karakter "újragondolásától" azért többet vártam volna.

Ja és azok a kicseszett qte-k... Bár jó vagyok, a köcsög farkas most meglett második alkalommal.
Simple. Eternal. Beige.
12091 levél
Válasz 13.12.30. 08:29 #472
Gobiakos
Tényleg bitang jó lett!
18846 levél
Válasz 13.12.27. 18:53 #471
Peace
NAGYON-NAGYON JÓPOFA ÉS IGÉNYES RAJONGÓI KISFILM !!!!!!!!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6483 levél
Válasz 13.08.14. 21:03 #470
GustyX
Ami fehér, azt felfedezted, ami kérdőjel, ott van valami, általában (vagy mindig?) egy GPS "darab". Azokat nehéz megtalálni, mert aprók és csak kicsi villogással jelzik, hogy ott vannak. Sasolni kell.
Meg van olyan skill is, ami mutat mindent a térképen.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
407 levél
Válasz 13.08.13. 13:26 #469
Attak
Egy kis segítséget szeretnék kérni: nemrég kezdtem el játszani vele,de nem igazán igazodok el,hogy amik a térképen vannak kincsek,relikviák,meg miegymás,hogy amit már felfedeztem,az fehér vagy fekete? Meg vannak olyan dolgok is,amiken kérdőjel,meg lakat van,és nem találom őket,most akkor hogy vannak ezek? Sorry,ha hülyeséget kérdeztem
Fuck moneyocracy!
2006 levél
Válasz 13.05.24. 17:29 #468
Corvus5
Azt írtam, h nem akarom elhinni, s pont azért kérdeztem, mert gyanítom nálam nem kerek vmi. Amúgy meg angol nyelven hírdetik, szal igenis parasztság lenne, ha nem tennének bele, de mint mondtam nem erre gondolok.

Amúgy kösz a tippet, majd megpróbálom.
6483 levél
Válasz 13.05.24. 16:16 #467
GustyX
Azért miért paraszt a forgalmazó, mert nálad szar a játék? Nekem és sok más embernek is működik.

Steamen belül jobb klikk a játékra, tulajdonságok és nyelv. Ezt próbáld, hátha működik.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
2006 levél
Válasz 13.05.24. 16:06 #466
Corvus5
Valaki segítene angollá varázsolni? Steamről csehül/lengyelül vagy vmi érthetetlen nyelven rakja fel, s nincsenek angol fájlok. Próbáltam tölteni hozzá, fasza vírusos volt, és nem akarom elhinni, h ekkora paraszt legyen a magyarországi forgalmazó, h még angolt sem raktak bele.
16067 levél
Válasz 13.05.19. 23:53 #465
david139
Nekem első Tomb Raider játékom, tetszik nagyon, de azért nem mindennel értek egyet.
Egyrészt a konzolosoknak kitalált epikus kihívások, azaz a "gyorsan nyomkodd a jobbra-balra gombokat, aztán egy F-vel vagy E-vel koronázd meg ezt a hatalmas teljesítményt" kihívások egy kicsit szánalmasan röhejesek egy átlagos játékosnak is, nem hogy egy akkora kockának mint én.
Az ugri-bugri amúgy tetszik, még ha igazából csak időhúzás, de a terep megnyerő lett, így nem zavar, hogy 1-2 percet el kell vacakolni, általában van mint nézni.
A harc se rossz, néha kicsit sokáig tart, de még így is képtelenség kifutni a töltényből. Az íj egy durva a többi fegyverhez képest, nem is éri meg mást használni, csak néha a poén kedvéért szoktam. Meghalni szinte lehetetlen (mediumon).
A salvage rendszer kicsit furcsa volt elsőre, szemétből pisztolytárat építeni nem semmi, de igazából jó ötlet, néha fel kell áldozni a játékélményért a realitást.
Viszont a skillek elég szarok, meg úgy is meg lesz előbb utóbb minden, úgyhogy nem sokat gondolkoztam 1-1 skillpont elköltésén.

Nem tetszik még az sem, hogy általában sehol senki, csak ha a történet úgy diktálja. Néha lehetne 1-1 random járőr csapat, vagy a nagyobb tereken emberek elszórva, akiket nem feltétlen kell megölni. De nem így van, hanem van egy cső, amin ahogy haladsz úgy rakja be az embereket. Még ha a cső egy 2 km széles terepen halad keresztül, akkor is csak a csőben lesz ellenfél. Így nem annyira élvezet az íjászos lopakodás

Lara meg egy kis picsa, ilyen személyiséggel aligha bírná ezt.
SPOILER
A videó, amikor Sam alatt felgyújtják a szalmát az nagyon felidegesített. Egyedül lenyomunk 30 embert akármikor, van nálunk egy egész fegyverarzenál, és mit csinál a videóban? Lő egyet nyíllal aztán elkapják. Ne már. Mindenki háttal állt, jól meg kellett volna őket sorozni, és már happy end.


7/10

Sajnos kicsit lassan haladok, mert ezt a nézetet nem tudom hosszú távon elviselni.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
7786 levél
Válasz 13.05.04. 20:51 #464
Lovi Tommy
"de tulajdonképpen van benne valami."
Pontosan. Pl. íj

davkar: igen, ez jogos
8622 levél
Válasz 13.05.04. 20:37 #463
davkar9
Biztos velem van a baj, de ez a suttyóhangon próbálunk poénkodni miért vicces?

Mert például ez tényleg vicces.
Simple. Eternal. Beige.
14264 levél
Válasz 13.05.03. 21:38 #462
balays82
"Jó ez a csajverziós Gears of War."

Ennél az valami pozitívabb véleményre számítottam, de tulajdonképpen van benne valami. Legalább a margarint megdicsérhette volna.
31909 levél
Válasz 13.05.03. 15:22 #461
Creativ3Form
Hát ez bizony
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
6483 levél
Válasz 13.05.03. 14:34 #460
GustyX
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
5202 levél
Válasz 13.04.07. 21:20 #459
Skorpio90
Az a baj, hogy nem.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
51824 levél
Válasz 13.04.07. 21:13 #458
Barthezz
Miért ne lehetne megoldani a kincskeresés/túlélő show egyvelegét? Elindul egy adott kincset felkutatni, de közben csapdába kerül, így már a túlélés is egyben a tét. Nyilván akkorát már nem fog szólni, mint a mostani rész, hiszen ez a fajta játékmenet az újdonság erejével hatott, de ettől még összehozható egy nagyon jó folytatás. Lehetőségek is vannak bőven az újításokra, pl. az úszás vagy a járművek használata, ami ebből a részből kimaradt. Én bízom a fejlesztőkben.
10258 levél
Válasz 13.04.07. 20:26 #457
MattMatthew
Viccnek rossz, komolynak elég komolytalan.

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
7786 levél
Válasz 13.04.07. 20:20 #456
Lovi Tommy
"akció-platform-puzzle részek kiváló keveréke (akció izgalmas, " ezzel erősen vitatkoznék, talán egyetlen gyengéje a játéknak ennek a 3 elemnek az aránya
6483 levél
Válasz 13.04.07. 20:12 #455
GustyX
Szerinted annak tűnik?
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
5202 levél
Válasz 13.04.07. 19:10 #454
Skorpio90
Ugye a kontra részt nem gondoltad komolyan?
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
6483 levél
Válasz 13.04.07. 17:55 #453
GustyX
Simán Game of the Year nálam. Gyakorlatilag csak apróságok vannak amik "nem tetszettek", a pozitívumokat kiemelni felesleges, játszani kell vele és kész . Sokan kritizálták, hol túl sok volt benne a hentelés (inkább az egy időben túl sok), de én egészen a játék végéig csak vártam, vártam és vártam. De ez kimaradt, szerintem egyik rész sem volt túl hosszúra nyújtva (ettől függetlenül ilyenkor nagyon Rambo feeling van). Talán azért is, mert az íj kivételével szinte nem is használtam fegyvereket, így izgibb volt . Minden rendben volt a játékkal, hiányom nem volt egyáltalán. Annak ellenére, hogy valóban lehet áradozni a játékról, nem vágyom folytatásra. Ennek oka, hogy elképzelhetetlennek tartom, hogy még egy ilyen remekművet összehozzanak, legalábbis ebben a formában. Újabb túlélő show már "uncsi lenne", ha visszatérne a klasszikus kincskereséshez, abban nem lehetne megoldani az itt látottakat (vagy pedig Lara már eleve Rambóként felfegyverkezve indulna a kalandra ). Bár azért bízom a fejlesztőkben . Aki szereti a TPS-ket az ne hagyja ki!

Pro:
- akció-platform-puzzle részek kiváló keveréke (akció izgalmas,
- fejleszthető képességek, fegyverek
- gyűjtögethető szirszarok
- tökéletes egyensúly a lineáris történetvezetés és a szabad játékmenet között
- megszerezhető háttérinformációk
- a sziget (helyszínek[melyek közül néhány többféle módon is megközelíthető], pályatervezés egyaránt)
- történet (ugyan nem eredeti, de akkoris jó)
- grafika (high-medium keveréken játszottam, de úgy is eszméletlenül szép)
- jól optimalizált PC-s verzió (van saját benchmarkja)
- menüből elérhető extrák
- audió részek
- semmi köze az elődökhöz

Kontra (többnyire apróságok):
- Lara támadás elől kitérése idétlen (mintha egy csimpánzként mozognak)
- néha gyomorforgató
- túlon-túl megerőszakolják Larat (hihetetlen mennyit kap, a fejlesztők átestek a pacika túloldalára)
- néha teljesen egybeolvad a játék és cuscene, így olykor átvezető alatt is nyomkodtam a gombokat )
- olykor gagyi szövegek
- géppisztolyból hogy az istenbe lett AK47???
- Lara "Rambo" Croft
- hol marad Lara estélyije???
- azért csak nem annyira realisztikus
- a spagettipántos felső sosem szakad el???

Akkor 0,5*10=5, vagyis
95%
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
12568 levél
Válasz 13.04.05. 21:26 #452
McCl@ne
Igen, de az összekötő DLC csak Wii-re jön ki, ott lesz valami zsírégető program, azt kell végigugrálni!
Respect is not given. It's taken.
6483 levél
Válasz 13.04.05. 21:23 #451
GustyX
Lassan a végére érek, de van sejtésem, miként alakul a történet.

Ott marad és....így folytatódik/ott.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
31934 levél
Válasz 13.04.04. 17:42 #450
szbszig
2013 vs. 1996

És milyen szexinek találtuk az utóbbit akkoriban!...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
6483 levél
Válasz 13.04.02. 00:47 #449
GustyX
Vagy csak eddig ez maradt meg leginkább az emberben, mivel ilyen helyszínnel már találkozhattunk
A többi rész nevét nem is tudom
Ha most jön a nehezebbik fele a játéknak, akkor végre használhatom a gépfegyvert(már AR). Eddig szinte íjjal harcoltam csak.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
3007 levél
Válasz 13.04.02. 00:29 #448
gregmerch
Én is itt kérdeztem meg ugyanezt pár hete ...
Ennek amúgy 3 oka lehet (szerintem):
1. Baromi jó a játék, és kb. itt kezd kibontakozni a sztori veleje, így mindenki itt kezd el aggódni, hogy hamarosan vége szakad a mókának.
2. Ez egy elég idegőrlő rész a rengeteg harccal, és az emberek nagyjából ekkor kezdik feltenni a kérdést, miszerint "Messze vagyunk még, Törpapa?".
3. Rengeteg játék végigvihető kb. annyi idő alatt, mire az ember ideér (plusz még 1-2 óra).
De nagyjából tényleg itt van a játék (könnyebbik) felének a vége.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
12568 levél
Válasz 13.04.01. 23:53 #447
McCl@ne
Nekem is feltűnt
Én a főbb megszakításokat leszámítva (amikor melóba kellett menni), csak a legfontosabb életfunkcióim helyrebillentése okán engedtem el a kontrollert, és a hamarosan bekövetkező Uncharted 3 és Max Payne 3 végigjátszás után újra előveszem, ezúttal hardon
Respect is not given. It's taken.
14264 levél
Válasz 13.04.01. 22:49 #446
balays82
Érdekes, hogy szinte mindenki ennél a résznél kérdezi meg, hogy kb. hol tart. Egyébként kb. a felénél.
6483 levél
Válasz 13.04.01. 22:42 #445
GustyX
Most vagyok Shantytownban (kapu után). Kb. hanyadánál tartok?
Pár apróságot leszámítva nem lehet fogást találni a játékon
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
51824 levél
Válasz 13.03.30. 22:37 #444
Barthezz
Már írtam, hogy arra direkt figyeltem. A nem fast traveles térképen időrendi sorrendben végigmentem az összes érintett helyszínen, minden 100%. Azok is, ahol nem volt gyűjtögetnivaló, szóval az sincs, hogy egy day camp kimaradt volna véletlen.

Ugyanaz a problémám, mint ezeken a linkeken (a srácnak is 98%-ot jelez):
A probléma leírása.
A 100%-os teljesítést igazoló screenshotok.
8622 levél
Válasz 13.03.30. 21:53 #443
davkar9
Nekem megvan a 100%, igaz 2. végigjátszásra, elsőnél az aknás challenge bugos. Nem lehet, hogy neked is az van ami Creának volt? Ha jól emlékszem akkor neki a Cliffside bunkernél(?) maradt ki valami, azt a gyorsutazós térkép nem mutatja.
Simple. Eternal. Beige.
308 levél
Válasz 13.03.30. 21:46 #442
CarRoy
Nekem sikerült úgy befejezni, hogy nem hagytam semmi gyűjtögethető dolgot a sztori vonal végeztével és megkaptam a 100%-ot. Annyit viszont taktikáztam, hogy két skillt csak az utolsó táborhelyen vásároltam meg (a tárgyak összeszedéséhez nagyban hozzájáruló skilleket), mivel egyáltalán nem akartam használni semmiféle segítséget a keresgéléshez a játék folyamán. Lehetséges tehát, hogy valóban a felkiáltó jel zavarhatott be, mivel én is halmoztam az utolsó 2 skill elköltése előtt az XP-t, de miután megvásároltam őket, a jel gond nélkül eltűnt.
3007 levél
Válasz 13.03.30. 20:36 #441
gregmerch
A TR eseteben nagyon jol mukodott. Es ha jol muzsikal, akkor egyaltalan nem zavaro, sot! Es igen, a Pc-ss verzioban is van, en is azt jatszottam vegig XB360 kontrollerrel.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.