Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Tomb Raider (2013)

Tomb Raider (2013)

Tomb Raider (2013)
A legutóbbi Tomb Raider (2013) cikkek, hírek
3007 levél
Válasz 13.03.20. 14:53 #390
gregmerch
Hehe, nem a célzással van itt a gond, hidd el. Akkor is fura dolgok történnek néha, ha közvetlen mellettük robbantok fel egy benzines hordót. Hátulról, osonva, fedezékből lőve mindig elég egy, de amikor tízen húsz felől lőnek, meg hajigálnak rám, akkor sosem elég, illetve 90%-ban nem az, pedig akkor is "tudok célozni"...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
10258 levél
Válasz 13.03.20. 14:24 #389
MattMatthew
Ha fejleszted a fegyvereidet rendesen akkor íjjal egy fejlövés elég általában, kivéve a sisakosokat, ott kettő kell.
Szóval tanulj meg célozni!

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3007 levél
Válasz 13.03.20. 13:58 #388
gregmerch
Hasonló taktikát folytatok magam is (nem hardon ugyan, de más fokozatokon is vannak ilyen gondok). Nagyon bedurvult a szitu mostanra, bár nehéz lenne spoiler nélkül írni, hogy merre vagyok. 10 óra tiszta játékidőt jelez a Steam, és most jött rá Lara, hogy mit kellene tenni és hol, hogy el tudjanak húzni a csapattal. Gondolom kb. a sztori 75-80%-ka körül lehetek, a gyűjtögetés továbbra sem az erősségem. Az azért fura, hogy egy viszonylag realisztikus játékban vagy hatszor kell valakit fejbe lőni, hogy végre elfeküdjön. A lényeg, hogy továbbra is nagyon ütős a játék, és borzasztóan látványos is amellett. Azt hiszem ismét felállított egy új etalon szintet a TR, vagy ha nem is, mindenképpen felülről ütötte meg a mostanit.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
10258 levél
Válasz 13.03.20. 13:35 #387
MattMatthew
Hardon tolod? Lőszernél érdemes azt tenni, hogy amíg még messze vannak addig íjjal lövöd őket, az az elején még lassú, de azért hatékony és felszedheted utána a kilőtt vesszőket. Aztán meg ha közel jönnek akkor rifle vagy shoti illetve ha már megvannak a counter skillek akkor nem is kell lőni, csak kitérni és kivégezni.

Szóval ha kicsit máshogy kezeled a harcot akkor lehet, hogy megoldod ezzel a lőszerproblémákat!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3007 levél
Válasz 13.03.20. 10:35 #386
gregmerch
Igen, az eddigi részek legnagyobb blődsége a hátra szaltó közben való hajszálpontos lövések durrogtatása volt. Valljuk be, ez '95-ben még elment, sőt, nagyot is ütött, de azért az előző trilógiában már inkább volt vicces, mint kellemes. Nekem az úszás annyira nem hiányzik, főleg, hogy nem is nagyon lenne hol (sem a rohanó hegyi patakok, sem pedig a barlangok derékig érő folyói, vagy a bodegák dögkútjainak dzsuvái nem alkalmasak a víz alatti kincskeresgélésre).

Ebben a részben is mintha lenne valamiféle misztikus lény, legalábbis az eddigi sztori ezt sugallja (és valami hatalmas, három méteres, kétszázötven kilós, szamuráj páncélba öltözött döggel már félkómásan találkoztam is, akitől a "helyiek" is félnek, és a morgását csak "inhuman grounting"-ként jellemzi az angol felirat). És akkor arról a bizonyos rituáléról még nem is beszéltem...

Barthezz: ajjajj, akkor felköthetem a string-tangámat, azt hiszem... Már ebben a bódéfaluban is nagyon durvult a helyzet a tízes-húszas hullámokban érkező ellenfelekkel, akik között volt nem egy a "kedvenc" hegesztőpajzsosaim közül is. Mi lesz még ezután, akkor, kérdem én? Így is kezdek folyamatosan lőszer gondokkal küzdeni. Egyébként vicces, hogy akkor sem mindig hal meg egy gazfickó, ha éppen a telibe trafált benzines hordó mögött bujkált, inkább kicsit megpörkölődve, meg vagy 2 emeletet és 20 métert repülve vidáman lövöldözik tovább. Az ellenfelek fizimiskáját is kicsit többféle skinből állíthatták volna össze, így kb. 6-8 óra tiszta játékidő után már kezd unalmas lenni mind a kb. 5-6 féle...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
1432 levél
Válasz 13.03.20. 07:45 #385
-T0ng-
Nem csak fölösleges, de még idegesítő is. Visszatérve a folytatáshoz, én remélem, hogy a második részben szintén csak ilyen villanásokra térnek vissza az eredeti játékhoz. Tudom-tudom szentségtörés ilyet mondani, főleg, hogy magam is nagy rajongója vagyok a sorozatnak, de lássuk be, ma már nem lehet komolyan venni egy forrónaciban szaladgáló és szaltózó, hadsereget megszégyenítő fegyverarzenállal ellenséget irtó hősnőt.
A misztikus, természetfeletti száll szerintem az ilyen játékok elkerülhetetlen velejárója, hisz az Uncharted-ban is látunk ilyeneket, de ha engem kérdeztek a következő rész Lara-jának jobban kéne hasonlítani ezen rész főhősére.

Persze legyen keményebb, meg határozottabb, de ne szaltózzon és lőjön szét mindenkit két 9mm-es pisztollyal.

Amúgy a Davkar9 által felvetett történetet szerintem leginkább egy DLC sorozatban tudják megoldani, ami valahogy átköti majd a történetet a második részben. Még a megjelenés előtt elég konkrét tervek voltak egy single player DLC-re nézve, ami a történet után játszódik. Még a játék valamelyik fejese is megmondta, nem szeretnék, ha a játékos úgy érezné, egy a játékból kivágott tartalmat kapnak meg utólag.
8621 levél
Válasz 13.03.19. 23:30 #384
davkar9
Nem kevered a kettőt? Legend motorozása gagyi volt, Underworldé inkább fölösleges (na nem úgy fölösleges mint a mostani multi része). Ja és persze vicces volt, hogy a maják és a vikingek is motoros közlekedésre alkalmas sírokat építettek.
Simple. Eternal. Beige.
12091 levél
Válasz 13.03.19. 22:50 #383
Gobiakos
Sikerült végül, és már A hajóról is visszatéretem. ^_^
6483 levél
Válasz 13.03.19. 22:25 #382
GustyX
"motoros üldözéses jelenet is helyet kap, persze igényesen megvalósítva (az Underworldben elég unalmasra sikeredett, a Legendben viszont eltalálták)" - legrosszabb rész az egészben.... Misztikus lények ne is legyenek benne, épp elég az, ami ebben lesz. Már ha lesz, de úgy tudom, lesz
Nem mellesleg amikről te beszélsz, DLC-knek hívják

Rendszeresen látogatva a topicot, egyre nagyobb késztetést érzek arra, hogy belekezdjek.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
51824 levél
Válasz 13.03.19. 22:07 #381
Barthezz
Hajjaj, akkor ezután fog jönni az igazi nonstop akció-orgia! Nem viccelek, ami eddig történt veled, lazán a duplájára fogják fokozni a következő helyszíneken!

Amúgy az a durva, hogy mindezt úgy valósították meg, hogy rengeteg puskaporukat nem lőtték még el. Nincsenek járművek, nincs úszás, nincsenek monumentális misztikus lények. Belegondolni is durva, hova fogják tudni mindezt fokozni, ha teszem azt a folytatásban egy autós vagy motoros üldözéses jelenet is helyet kap, persze igényesen megvalósítva (az Underworldben elég unalmasra sikeredett, a Legendben viszont eltalálták). Állítom, az úszás is csak azért maradt ki, hogy lehessen még tenni a mostani hangulatra még néhány lapáttal.


Crea: Köszi, akkor nem aggódom. Más se panaszkodott eddig ilyen bugokra, így remélhetőleg engem is elkerülnek.
3007 levél
Válasz 13.03.19. 21:58 #380
gregmerch
Köszi. Akkor van még hátra bőven ...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
15994 levél
Válasz 13.03.19. 21:41 #379
ufodani
A felénél vagy.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
3007 levél
Válasz 13.03.19. 21:29 #378
gregmerch
Nagyon durván beszippantott a cucc! Valami bodega faluban vagyok, ahol a fél orosz hadsereg jön ellenem a szövetségeseikkel egyetemben. Bakter, mindig mire történne valami jó, beüt a ménkű. Borzasztóan látványos és sodró lendületű a játék, vetekszik a legjobb hollywoodi akciófilmekkel - sőt, durván túl is tesz rajtuk. Nem gondoltam volna, hogy amint hozzájutok a God of War: Ascensionhöz, lesz bármi más, ami el tud tántorítani tőle. Erre tessék! (Csak megjegyzem, az a másik játék, ami minimum ugyanilyen pörgősre és magával ragadóra sikerült, nagyon durván ott van a hangulata annak is!) 34% körül vagyok, szóval még messze a vége (bár ezt nehezen mérem fel, mert ahogy olvasom, a mindenféle izék megtalálása jelenti a 100%-kot, a sztori sima letolása pedig jóval kevesebbet). Aki végigtolta, mondja már meg, a történetből kb. mennyi van még hátra please! (Most nyírtam ki vagy 50 fickót a shanty village-ben, és éppen a "nagy kapu" túloldalán lévő táborban ücsörgök valahol a favella közepén.) Köszi az infót előre is!
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
7786 levél
Válasz 13.03.19. 21:17 #377
Lovi Tommy
Én arra vagyok kíváncsi, egybe kötik-e a két sztorit, esetleg trilógia lesz-e belőle, mint a PoPból, hogy külön is megállják a helyüket, de együtt az igazi.
14264 levél
Válasz 13.03.19. 20:37 #376
balays82
Ez jól hangzik, bár egy kicsit hasonló lenne az alapsztori, mint most. Annyi baj legyen, csak jelentsék be minél gyorsabban.
8621 levél
Válasz 13.03.19. 20:30 #375
davkar9
folytatás

SPOILER
ahétszázát, ez bizony teaser lesz! Először megpróbálkoztam a ciril betűkkel, aztán rájöttem, hogy nem tudok oroszul így hagytam a fenébe. Fogtam magam és begúgliztam a croatoant és lám, már a felajánlott találatoknál is kiadta. És mi ez? Tökéletes folytatás alapanyag. Észak karolinában található Roanoke szigetén az 1500as évek végén alapított kolónia lakói nyom nélkül eltűntek, csak egy fába vésett croatoan és croa szavak maradtak utánuk. Itt egy szépen összeszedett elmélet/elemezgetés a kép kapcsán.
Simple. Eternal. Beige.
31909 levél
Válasz 13.03.19. 19:57 #374
Creativ3Form
Nálam egyik se jött elő.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
12091 levél
Válasz 13.03.19. 19:53 #373
Gobiakos
A Bunkeres rész totál kicsinál. Szó szerint. Annyian jönnek, hogy ennyi ember el sem fér egy szigeten. Fákkjú!
51824 levél
Válasz 13.03.19. 19:03 #372
Barthezz
Megjelent egy patch (ld. Dome hírek) és az alábbi két pont megütötte a szememet:

- Addressed an issue in ”Shipwreck Beach” where the mast on the wooden ship was occasionally missing depending on the player’s path.
- Fixed a gating issue in “Research Bunker” where the elevator would get stuck in an unintended state.


Nálatok ezek a hibák jelentkeztek? A továbbhaladást mennyire akadályozzák meg? Mert pont most tartok ennél a helyszínnél, nem szeretnék bug miatt elakadni vagy elrontani a 100%-os teljesítést. Szóval feltegyem ezt inkább (mentések?), vagy játsszak tovább nyugodtan?
3007 levél
Válasz 13.03.19. 18:46 #371
gregmerch
Egyelőre győzött ma a TR, és eljutottam 23%-kig. Gondolom még rengeteg van hátra (bár nem keresgélek mindenféle szir-szart, főleg a sztori érdekel). Nagyon nagyot üt a játék, az biztos!
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
7786 levél
Válasz 13.03.19. 16:30 #370
Lovi Tommy
89% lett a végére. Nagyon jó volt a sztori, bár a végére kicsit több kihívást vártam volna, remélem a következőkben majd elmennék abba az irányba inkább.
A végén pedig valóban
SPOILER
dupla pisztoly
ahogy valaki írta lentebb.
Összegezve méltó reboot lett, kb 8/10-t adnék rá.
51824 levél
Válasz 13.03.19. 14:10 #369
Barthezz
Én szombaton fogom tudni folytatni, nehezen bírom ki addig. Mivel 74%-on állok és már csak egy nagyhelyszín + a végjáték van hátra, lehet a hétvége alatt sikerül is befejeznem. Másrészről viszont sajnálnám, hogy vége, régen adott már játék ekkora élményt nekem.
7786 levél
Válasz 13.03.19. 13:26 #368
Lovi Tommy
83%, most jutottam el arra a részre, ahonnan már nincs fast travel a végéig, úgyhogy kicsit visszamászkálok, mert a legvége után már lusta leszek visszamenni
3007 levél
Válasz 13.03.19. 12:57 #367
gregmerch
Van most egy leheletnyi időm, így felváltva nem tudok elszakadni a Gears of War 1-től, a Tomb Raidertől, és a God of War: Ascensiontől. A Gears-re az új rész kapcsán kattantam rá, de ez jelenti a három közül a legkisebb kísértést. A GoWA borzasztóan jó lett, hihetetlen látványos, és minden eddiginél brutálisabb talán (bár ezt nehéz azért így kijelenteni). A TR szintén marhára eltalált, és minden aspektusában jól átgondolt, profi munka. Eléggé az elején vagyok még (mindhárom említett alkotásnak), most értem el a harmadik tábort (már van gyors utazásom), megvan a stukkerem is, és éppen valami ruszki szigetlakók elől menekülök, akik gondolkodás nélkül lőnek mindenkire (a la Far Cry 3). Nagyon kellemes eddig minden, könnyen lehet belőle a stílusán belül az év játéka .
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
51824 levél
Válasz 13.03.19. 08:28 #366
Barthezz
A legtöbb harcban amúgy sztem nem is használható a shoti a rövid lőtáv miatt. Ha van rá lehetőség és lehet viszonylag rejtőzködve gyilkolni, akkor az íjat használom én is (felfejlesztve nagyon pontos headshotok adhatók), ha meg sokan támadnak, akkor a gépfegyver/gránátvető kombó a leghatásosabb sztem.
10258 levél
Válasz 13.03.19. 08:07 #365
MattMatthew
Shotit azért nem használtam mert semmi kihívás és semmi élvezet nem volt benne. Az első csapat szétdurrantása után már csak poén jellegből vettem elő néha.
A végén lévő szamurájok elleni csatát is inkább íjjal intéztem el meg counter-killekkel mert úgy volt az élvezetesebb.

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
51824 levél
Válasz 13.03.19. 00:46 #364
Barthezz
Köszönöm, így már meglett! Valóban az ejtőernyős rész előtti terület volt ez és már csak az általad írt kötéllel érhető el az a tábor. Közben a hiányzó 1-2 challenge-et meglestem egy challange guide-on. Így se volt egyszerű, mert nem emlékeztem, hogy pl. a 10 szellem totemből melyik 9 van meg, de így már sikerült azokat is pótolnom, szóval most az összes korábbi helyszín 100%-ra maxolva. Így 74%-ot mutat, szóval pont a játék 3/4-énél vagyok.
5202 levél
Válasz 13.03.18. 23:55 #363
Skorpio90
A pisztolyos jelenetet én is megörökítettem
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
5202 levél
Válasz 13.03.18. 23:52 #362
Skorpio90
Na, Steam szerint 21 óra lett a vége, bár elég lassan haladtam a kezdeti lelkesedés után. 100%-ra fejeztem be, nem kellett visszamennem, de muszáj lesz, mert még két acsit be kell szerválnom, a többi sajnos multihoz kötődik, azokra nem nagyon van esélyem, hogy beszerezzem. Kellemes játék lett, de év játékának még nem mondanám. Tehettek volna bele több olyan jelenetet, mint pl. az ejtőernyős rész volt, illetve a képességek is lehettek volna változatosabbak/hasznosak. Miután megkaptuk a sörétest, kb. semmi értelme nem volt a szintlépésnek. Mi a fenéért vesződjek az ellenfél lábon lövésével, hogy utána kivégezzem közelharcban, ha elég mellkason durrantanom? A QTE-es kivégzések is teljesen feleslegesek voltak. Sőt, a QTE-ek mind azok voltak. A multi meg lehetne jó is, ha nem csak pöcsköszörűk játszanák, már ha éppen van valaki a szervereken. Egy Max Payne 3-as szintet ki lehetett volna hozni belőle, ha jobb-izgalmasabb perkeket tesznek bele és érdekesebb játékmódokat.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
31909 levél
Válasz 13.03.18. 23:09 #361
Creativ3Form
Viszonylag az elején, ha jól emlékszem. De, asszem már a repülőbaleset után...de pfhúú...nem vágom már.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
51824 levél
Válasz 13.03.18. 23:07 #360
Barthezz
Igen, ami a térképen fölötted van 2 GPS, azok hiányoznak azt hiszem. Megpróbálom akkor így, de ezt is már egy csomót néztem, hova lehetne esetleg nyilat lelőni (fent a sziklák között kb. 600 utat képeztem, de lefelé egyik sem volt jó). Amúgy a történet során mikor járhattam ott lent? Mert nem szoktam kihagyni a tárgyakat (elején fordult csak elő, amíg a survival skill update hiányzott), az összes helyszínen megvan mind, úgyhogy utólag is meglepett, hogy ezek kimaradtak vhogy.

szerk.: Nem lehet, hogy ez az a rész, amikor a falu végén elsodort a víz és jött az előzetesen rengeteget bemutatott vízlesodrós-ejtőernyős jelenet? Mert ott akkor emiatt nem tudtam átmenni a folyó másik partjára, így lehet ezek mindenképp csak utólag gyűjthetők be. De mindjárt meglesem.
31909 levél
Válasz 13.03.18. 22:40 #359
Creativ3Form
Na...

Térképen
Élőben
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31909 levél
Válasz 13.03.18. 22:33 #358
Creativ3Form
Ott le kell lőni egy nyilat az egyik középső szikláról...de meg nem mondom neked már melyikről. Várj, kifotózom.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
51824 levél
Válasz 13.03.18. 22:31 #357
Barthezz
Így akkor megnyugtattál valamelyest, bár ezek szerint a kihagyott challenge-eknek is a már százszor bejárt területen kell lennie, csak nem veszem észre, pedig folyamatosan survival-lal pásztázok. Sztem nem fogom ezt bírni türelemmel és hagyom a francba azt a néhány kihagyott challenge-et. Viszont a tárgyak akkor is 100-asra kellenének és abból csak az a két fránya GPS hiányzik a Mountain Village-ből. Nem tudod, ott hogyan lehet lejutni a szakadékba ott, ahol a pilóta füstjele volt és a Chasm Monasterybe lehetett átmenni? Kötélpálya nem vezet oda le, lelátni is alig lehet az aljára. Ha leugrom, akkor meg Lara kitöri a nyakát, még ha a vizet célzom be érkezésnek, akkor is.
31909 levél
Válasz 13.03.18. 22:21 #356
Creativ3Form
"az újra bejárással nem gyűjthetők be maradéktalanul a kihagyott tárgyak és challenge-ek."

Nyugi, mind begyűjthető. 100%-ra toltam ki, és abba az is beletartozik, hogy mindent összeszedtem. És mindezt úgy, hogy kitoltam a fősztorit, és utána szedtem össze a maradék dolgokat. Csak van egy-két eset, aknák meg falon lógó medálok, poszterek, amik elég geci, és nehezen észrevehető helyen vannak. De no para, mindent össze lehet szedni. Ráadásul mindenhová vissza lehet jutni, főleg a köteles nyiladnak köszönhetően. Csak jól körbe kell nézni.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
51824 levél
Válasz 13.03.18. 22:19 #355
Barthezz
Közeledek én is a végéhez! 71%, Shipwreck Beach-re most érkeztem meg a libegővel. Továbbra is lenyűgöző, zseniális játék és
SPOILER
szegény Roth :'-(


Amúgy felfedeztem egy érdekes dolgot, ami elég egyedülálló a játékok között sztem. Ha visszatérsz egy korábbi területre, a napszak annak megfelelően változik, ahol éppen jársz a sztoriban. Pl. első visszatérésem a Mountain Village-be a Shantytown-ból volt és ekkor nappal volt a faluban is. Majd most a Summit Forrestből mentem át és mivel éppen éjszakánál járt a sztori, a faluban is éjjel volt. Ráadásul ezúttal respanowlt egy csomó katona, ami megintcsak a dinamikus sziget hatását kelti, hiszen valóban hihető, hogy éjszakára beért pár őrjárat. Ez így elég komoly megvalósítás, tényleg le a kalappal.

Másrészt viszont van egy olyan aggályom, hogy az újra bejárással nem gyűjthetők be maradéktalanul a kihagyott tárgyak és challenge-ek. Amiket ugyanis kihagytam, most már sztem mind elérhetetlen helyen vannak. A probléma abból adódik, hogy minden helyszínen csak 1, max. 2 base camp van, a többi day camp, ahova nem lehet utazni. A sztori nyomán pedig jónéhány átjáró megsemmisült, így egyes területek elszigetelődtek és csak day campből lennének elérhetők. Példaként kipróbáltam a kapott toggle waypoint ötletet a Mountain Village két kihagyott GPS-ére, és kiderült, hogy nem fent vannak a sziklákon, ahol a pilóta füstjele volt, hanem lent a szakadékban. Ahova már egyik camp révén sem tudok eljutni, őszintén szólva nem is emlékszem rá, a történet folyamán mikor járhattam ott lent és hogy kerültem akkor oda... A térkép szerint egy day camp van a közelében, de ahhoz meg nem lehet utazni, szóval sztem ezeket a GPS-eket véglegesen elbuktam... Ugyanez a helyzet a Geothermal Caverns-szel. Egy hülye felégetendő challenge izé nem lett meg a 6-ból, visszamentem hát, de a bejárható terület kisebb lett, mivel a történet folyamán beomlott a barlang egy része. Mivel a most elérhető területet ezerszer végigpásztáztam és sehol sincs az utolsó challenge, valószínűleg a már nem elérhető részen lehet, szóval azt is cseszhetem. Pedig ki akartam vinni 100%-ra, tényleg nem sok dolog maradt ki.
10258 levél
Válasz 13.03.18. 21:45 #354
MattMatthew
SPOILER
Gatyás nem tűnt fel, bár első alkalommal úgy voltam vele, hogy a nagy hóviharban ne kistrikóba menjen, a bomber jacketes skin meg nem szakadozott meg.

Dupla pisztolyt remélem nem vezetik be. Közben szerintem nagyon jó volt az, hogy a pisztolyt két kézzel fogta. Azért a legvégén a megspékelt desert tömege három kiló körül van simán. Élethűbb volt... még a hadseregmészárlással is.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
14264 levél
Válasz 13.03.18. 21:29 #353
balays82
Ja igen, mert a fél hadsereg kiirtása lényegében most is megvolt.

A rövid azt jelenti, hogy szívesen játszottam volna még tovább. A mai trendekhez képest egyébként megfelelő volt a játékidő.

A végén az a kép, meg a "nem térek haza", egyértelmű utalás volt a folytatásra, már csak az a kérdés akkor, hogy egy új rész, vagy egy DLC képében. A DLC-re szavazok, mert arra nem kellene olyan sokat várni.

Az általad említett utalások pedig szerintem abszolút tudatosak voltak.
18846 levél
Válasz 13.03.18. 21:00 #352
Peace
Én is most értem a történet végére, és le vagyok nyűgözve. 2 hetembe telt, de talán jobb is volt így elhúzva, kisebb adagokban. Zseniális hangulat és kivitelezés, nem igazán találok szavakat, de szerintem fölösleges is, mert itt már rengetegen leírtátok a lényeget. Ide a folytatással, de izibeeee +!!!!!4!!!!!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10985 levél
Válasz 13.03.18. 20:42 #351
VodevilX
Vége. Úgy érzem magam, mint tavaly a Max Payne 3 után, nagyon tetszett, hatalmas pozitív csalódás, úgy hogy 2 hete még nem is foglalkoztam vele, hogy mostanában fog megjelenni.
Nagyon jól összerakták!
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
8621 levél
Válasz 13.03.18. 20:37 #350
davkar9
"kecses szaltó közben fél hadsereget kiirtó"

akkor a mostani részhez képest csak annyi lenne a változás, hogy addigra megtanulna kecsesen szaltózni. A rövid mit jelent? Nálam most normalon (harc nem volt nehezebb) 11 óra lett, igaz most már tudtam mit merre kell keresni és az aknás challenge is gond nélkül meglett.

nem különösebben spoiler de a játék végéről lesz a kép, a másik pedig inkább hangulati spoiler

SPOILER
a végén ezt az oldalt nézegeti a naplóban. Ez ugye az a napló amit a bunkerban talált. Nem értem a szöveget, a térkép se túl világos. Mivel a napló ugyanaz ezért még a szigethez kapcsolódnak a jegyzetek (<-dlc?) vagy pedig a következő kaland teaserért kaptuk meg a CD-től?

dupla pisztoly. Az is nagyon tetszett - nem tudom mennyire volt tudatos, mennyit képzelek bele én - hogy Lara nadrágja pont a comb környékén szakadozott ki és ha letépné az ez alatti részt akkor nagyjából megkapnánk a régi külsőt.
Simple. Eternal. Beige.
14264 levél
Válasz 13.03.18. 19:50 #349
balays82
Ezt nem is hallottam. Örülök neki, remélem, értelmes DLC-t dobnak össze.
31909 levél
Válasz 13.03.18. 19:29 #348
Creativ3Form
Pedig állítólag lesz single DLC, ami a befejezés után játszódik majd...
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 13.03.18. 19:26 #347
balays82
Tegnap én a befejeztem a játékot. Sajnos elég rövid lett ahhoz képest, hogy milyen jó, el tudtam volna még viselni néhány óra játékidőt. Pedig igyekeztem húzni az időt, menet közben gyűjtöttem össze mindent, maximálisra fejlesztettem Lara képességeit és a fegyvereket, tehát a befejezéskor meglett a 100%. Így viszont már nincs sok értelme visszamenni a szigetre, esetleg néhány elmaradt trófea levadászása miatt. A történet alapján az egyszemélyes játékmódot bővítő DLC-re nem igazán számítok, úgyhogy egyelőre ennyi volt a kaland, mivel a multi itt sem mozgat meg különösebben, ráadásul általános vélekedés szerint nem is sikerült valami jól.

Kíváncsian várom, hogy a Crystal Dynamics merre viszi tovább a sorozatot, ezt a csetlő-botló, az életéért futó Larát valószínűleg csak egyszer lehetett eladni, most már ismét a profi kincsvadásznak kell előtérbe kerülnie, de nyilván nem a kecses szaltó közben fél hadsereget kiirtónak. Azt gondolom, hogy a realistább megközelítés megtartásával még nagyon jó dolgokat lehet kihozni ebből az újragondolt koncepcióból.
14264 levél
Válasz 13.03.16. 21:52 #346
balays82
10985 levél
Válasz 13.03.16. 19:56 #345
VodevilX
Amúgy elképesztő, nagyon tetszik! Hiába szemeztem már korábban a sorozattal, komolyabban sosem játszottam vele, pedig a műfaj nem áll távol tőlem, de pont a reboottal kellett elkezdenem nekem is... Manapság igen gyakori, hogy kb nem is foglalkozom egy címmel, aztán tök hirtelen felindulásból megveszem megjelenéskor, ezúttal is a fémdoboz plusz a baráti ár csábított elsősorban, no meg a számos pozitív visszajelzés. Azt kell mondtam, az elmúlt fél évet figyelembe véve ez a legjobb vételem, FarCry 3 ide vagy oda.
Zseniálisan van felépítve, megkomponálva és tálalva minden hely és akció rész!
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
31909 levél
Válasz 13.03.16. 19:00 #344
Creativ3Form
Én a bétákkal eddig csak rosszul jártam (volt olyan, hogy egy játék kivételével SEMMI nem indult el utána), így le se szedtem.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15994 levél
Válasz 13.03.16. 18:47 #343
ufodani
De jó, h nem tettem fel pedig csábultam. Egyébként mindig megvárom a WHQL drivert.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
10985 levél
Válasz 13.03.16. 18:42 #342
VodevilX
Patch után javult, de ezzel rosszabb mint valaha, 5 percenként crash... Szégyen... Szóval marad a 314.14
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
10985 levél
Válasz 13.03.16. 15:08 #341
VodevilX
GeForce 314.21 beta
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.