Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Tomb Raider (2013)

Tomb Raider (2013)

Tomb Raider (2013)
A legutóbbi Tomb Raider (2013) cikkek, hírek
10258 levél
Válasz 13.03.16. 12:24 #340
MattMatthew
Confession Bear

Néha hiányoltam is őket egy-egy hosszabb átvezetőből. Pl a felvonós-hajós résznél.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10258 levél
Válasz 13.03.16. 12:21 #339
MattMatthew
Legutóbb levittem a nappaliba a gépet és a nagy tévén kezdtem a játékot az elejéről. Ennél a résznél odanéztem, hogy anyám a konyhából látja-e, hogy egy betonvasat húz ki az oldalából vagy azt hiszi, hogy pornót nézek.

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
15994 levél
Válasz 13.03.16. 10:54 #338
ufodani
Elnyújtott orgazmusz
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
8624 levél
Válasz 13.03.16. 10:52 #337
davkar9
Viszont tényleg elmehet a francba aki kitalálta hogy ennyi qte legyen a játékban. Az a köcsög farkas most sem reagál a jobb-bal csapkodására... Szását ezúttal gond nélkül kicsináltam, de ennél a rohadéknál már tizedjére halok meg.
Simple. Eternal. Beige.
309 levél
Válasz 13.03.16. 10:11 #336
CarRoy
Még lehetséges, hogy ki tudod próbálni, mert végigjátszás után ha visszamész, néhány helyen respawnol pár fős őrposzt pl. én Shipwreck Beach-en találtam 2 főt a táborhely közelében lévő Tomb mellett
10258 levél
Válasz 13.03.16. 09:30 #335
MattMatthew
Kösz, majd kipróbálom! Bár az a baj, hogy most újra kéne kezdenem mert már story végetért és minden ellen elhalálozott.

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
14264 levél
Válasz 13.03.16. 09:10 #334
balays82
Én PS3-on játszom, de szerintem csak rosszabb lett a helyzet az 1.02-es patch óta. Illetve eddig semmi gond nem volt, tegnap viszont beragadt a hang, vagy éppen semmiben lebegő zseblámpa jelent meg az erdőben, mentés közben meg néha 1-2 másodpercre beakadt a játék. Furcsa.
8624 levél
Válasz 13.03.16. 09:04 #333
davkar9
Hát én nem tudom mit javítottak a patchben, de szerintem leginkább semmit. Az első végigjátszás beállításaival (extreme -haj, -tesselation) ugyanannyi fpst produkál. Játékban 30-40, videóknál 20 körüli. Most ezek mellett levettem a depth of fieldet normalra (onnan amúgy mintha hiányozna egy high fokozat), így már a videók is gond nélkül mennek 25-inkább30-at.
Simple. Eternal. Beige.
7786 levél
Válasz 13.03.15. 23:27 #332
Lovi Tommy
Nem veszek gyakran új játékot, mert keveset játszom, s sok negatív élmény is ért, de végre egyszer nem bántam meg.
Az igazat megvallva viszont én hiányolok egy-két húzósabb rejtvényt, amely néhány 15-20 fős osztag ellebi harc helyett kerülhetett volna be, mert azokból egy-két pályán már sok volt néha. Persze a top3 TR-epizódok közt van így is.
591 levél
Válasz 13.03.15. 22:43 #331
nazgul
Na, nekem ennyi volt a játék. A DX9 es kártyám miatt szét esik a kép a hülye hegyi templom pályán, és állandóan leesek a semmibe
10258 levél
Válasz 13.03.15. 22:20 #330
MattMatthew
Gondolom majd a pályaméreteket növelik, akkor már vszínű több irányból meg lehet közelíteni egy őrposztot és akkor már "kénytelenek" ilyen jellegű fejlesztést is csinálni. Bár akkor meg a reklamációk a splinter cell koppintás miatt lennének.

Azért a csöndes likvidálások poénosak, hogy ott áll egy másik 3 méterre és nem veszi észre, hogy a haverját nyakoncsapták egy jégcsákánnyal.

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
12569 levél
Válasz 13.03.15. 22:19 #329
McCl@ne
Persze, marha egyszerű: legyen nálad rifle, mármint a kezedben, és már meg is van oldva. Szép animációt kapott, majd meglátod
Respect is not given. It's taken.
10258 levél
Válasz 13.03.15. 22:17 #328
MattMatthew
Vhogy lehet szabályozni, hogy dodge-kill alkalmakor ne a már meglévő master killt (nyílvesszővel torkon) csinálja, hanem mondjuk rifle killt?

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
12569 levél
Válasz 13.03.15. 22:15 #327
McCl@ne
Teljesen egyetértek.
Ha valamin javíthatnának szerintem, az a harc. Ha már ennyit kell ölni, és kaptunk módot arra, hogy ezt hangtalanul tehessük, akkor jó lenne, ha kevesebbszer lennénk rákényszerítve arra, hogy rambózva, face-to-face menjünk neki az ellennek, és ebbe most beleértem a fedezék mögül kilövöldöző játékstílust is. Jobb lenne, ha az esetek többségében azért módunk lenne ténylegesen elterelni és egyesével levadászni őket, vagy ha már egyszer felfedtük magunkat, akkor utána a megfelelő elterelő köröket letudva újra észrevétlenné válni.
Most ugyanis az volt a helyzet, hogy ha egyszer már lebuktunk, akkor utána mindig tudták, hogy hol vagyunk, hiába értünk ki a látómezejükből. Ettől persze kegyetlen intenzív lett a harc, úgyhogy ez is csak a játék javát szolgálta, nem is igazán kritikának szánom, inkább csak egy ötlet, hogy hogyan lehetne a jó még jobb!
Respect is not given. It's taken.
309 levél
Válasz 13.03.15. 21:50 #326
CarRoy
A játék előtt én is bizakodtam, hogy biztos lesz azért komolyabb puzzle és platform rész ebben a reboot-ban (mivel a legutóbbi next-gen széria szintén a Crystal Dynamics keze munkáját dicséri és abban nem volt gond a fejtörőkkel), de pár óra után már teljesen elvarázsolt ez az újfajta megközelítés és rádöbbentem, hogy egyáltalán nem is hiányzik. Valahogy ebbe a koncepcióba nem passzolt volna bele, ha teszem azt fél órás logikai feladványokkal töltjük az időt, miközben a puszta túlélés a tét valamint az, hogy minél hamarabb leléphessünk a szigetről. Szerintem tök felesleges a maradi gondolkodás, hogy miért nem követi az eddigi részek jól bevált receptjét a játék, de az így vélekedő embereket csak sajnálni tudom, hogy nem képesek észrevenni mennyire igényes, aprólékosan kidolgozott, nagy odafigyeléssel készült terméket kaptunk a pénzünkért. A következő epizódokra pedig simán csiszolhatnak még valamelyest az akció-ugrálás-puzzle jelenlegi arányain.
14264 levél
Válasz 13.03.15. 21:10 #325
balays82
Értem. Én ezekkel a véleményekkel nem nagyon találkoztam. Az mondjuk egyértelműen látszik a játékon, hogy az Uncharted fontos ihletforrás volt a fejlesztés során, de nem értem, ez miért baj. Főleg azért, mert nem egyszerű koppintásról van szó, hanem sok esetben az ott bevált dolgok továbbfejlesztéséről, kiegészítve néhány egyéni (vagy máshonnan vett) ötlettel. Ahogyan az Uncharted is ezt csinálta annak idején, felhasználva a Tomb Raider alapjait. És ahogyan egy esetleges későbbi Uncharted (vagy más hasonló játék) is nagy valószínűséggel építkezni fog az új Tomb Raider alapjaira. De ettől fejlődik a műfaj. A fikázókat meg sajnálom, mert jobban járnának, ha egyszerűen csak élveznék ezt a gyöngyszemet, ahelyett, hogy azt keresnék, mibe lehet belekötni.
12569 levél
Válasz 13.03.15. 20:46 #324
McCl@ne
Ezt a kis írást a Hardwired-ről másoltam be, oda írtam eredetileg. Ott - és nagyon sok más fórumon is - megy a fikázás, amiért kiherélték a vért izzadós ugrálást és kincskeresést, ami nekem marhára nem hiányzik. De GustyX nagyjából körbeírta ezt a kérdést, pontosan ezeket a dolgokat róják fel a játéknak, sokan szimpla Uncharted koppintásként kezelik, holott jóval több annál!
Respect is not given. It's taken.
6483 levél
Válasz 13.03.15. 20:30 #323
GustyX
Fikázás = az a trend, ami alapján mostanában divat kritizálni minden rebootot, csak azért mert olyan néven jött ki aminek már hagyománya van és ettől teljesen eltér, függetlenül hogy milyen irányban, továbbá csak azért lehúzni adott játékot, mert XY a neve (amihez ugye kötődik egy hagyomány) és más névvel jobb lenne. Felismerhető a "Jobb játék lenne, de nem ezzel a névvel" meg a "széria teljes kicsinálás" jellemzésekből.
Szerintem erre gondolt.

Már csak a próbálgatások miatt, sikerült beleölnöm 3 órát és 17%-nál tartok.
Mivel csak próba volt, emiatt újrakezdem az egészet.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
14264 levél
Válasz 13.03.15. 20:20 #322
balays82
Ezt a fikázós dolgot én sem értem, sehol nem olvastam ilyet, meg azt sem, hogy valaki visszasírná a régebbi részeket. Lehet, hogy túl kevés fórumot olvasok, bár szerintem így is éppen eleget.

Én sem kapkodom el a végigjátszást, bár szerintem nagyjából a játék 2/3-ánál járhatok már. Az elején maradtak ki dolgok, de amióta megvan az a skill, amelyik a túlélési ösztön használatával együtt felfedi a térképen a közelben lévő felszedhető tárgyakat is, már nem marad ki semmi. Egyedül a challange feladatokat kell keresgélni, mert azokat nem mutatja a térkép.
15994 levél
Válasz 13.03.15. 19:24 #321
ufodani
Én is ìgy nyomom, hosszabb-vissza, hosszabb-vissza, bár igyekszem a helyben 100-asra de ki-ki maradnak dolgok. Időhiány miatt lassan haladok, pedig a megjelenés másnapján elkezdtem.
Fikázás? Ezt nem értem. Miért tenné bárki is. Pont az ellenkezőjét hallom mindenkitől és még magamtól is. Minden mással 1et értek.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
12569 levél
Válasz 13.03.15. 19:07 #320
McCl@ne
Na, bemásolom ide is

100%-on sikerült befejeznem, ami annak köszönhető, hogy az amúgy nem túl hosszú (de szerencsére egyáltalán nem rövid!) játékot kb. 5 részletben toltam végig. Így inkább amellett döntöttem, hogy egy-egy nagyobb lélegzetvételű előrelépés után visszamegyek és a korábbi helyeket kitakarítom.
Tudom, hogy fikázni kell a játékot, mert már nem ugyanaz a Tomb Raider, de őszintén szólva leszarom. Magasról. Mert ez így és ebben a formában egy kibaszott jó játék lett, a kis kevés szabadidőmet teljesen felemésztette, de ennek csak örülök! Tartalmas, izgalmas, filmszerű, de mégsem csak annyiból áll, hogy néha megnyomsz két gombot; kurva látványos, a hangulata is iszonyat profin összerakott, a zenéjét imádom, a sztorija is tetszett, a misztikus adagolása is nagyon jó volt! Szépen végighallgattam minden naplóbejegyzést, azok is nagyon igényesen megírt szövegek, az egész játék háttere tökéletesen ki van dolgozva.
Beszippantott úgy egy óra alatt. Ha idén már nem jön jobb játék, akkor sincs tragédia.

9.5|10
Respect is not given. It's taken.
31911 levél
Válasz 13.03.15. 02:36 #319
Creativ3Form
És baszd ki, ez az! Hiányzik két valami a Cliffside Bunkerről. Örök hála (szívecskét nem kapsz, mert a végén még lecsap rá a sok, kedves fórumtárs).
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31911 levél
Válasz 13.03.15. 02:32 #318
Creativ3Form
Hm...na ezt megnézem.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
12569 levél
Válasz 13.03.15. 02:16 #317
McCl@ne
A megoldás - elvileg - a következő: a Cliffside Bunkerhez nincs Fast Travel a játékban, így azt nem is láthatod a GPS-en, csak akkor, ha a Shipwreck Beachről átmész oda. Fast Travellel elutazol Shipwreck Beach-re, ott pedig a térkép jobb alsó részén - mutatja is! - átmászol a Cliffside Bunkerbe, és pótolod, ami elmaradt!

De lehet, hogy ezt már megcsináltad, akkor viszont valami programhiba.
Nekem is így volt, 98%-on fejeztem be és csak néztem, hogy mi a fasz lehet, mert minden 100%-on volt
Respect is not given. It's taken.
309 levél
Válasz 13.03.15. 00:31 #316
CarRoy
Megnyugtatlak, hogy azokat nem nézi a rendszer Ugyanis én a pisztolyosat emlékeim szerint egyszer sem alkalmaztam.
31911 levél
Válasz 13.03.15. 00:05 #315
Creativ3Form
Most pont azon agyaltam, hogy a kivégzések beleszámítanak e...azaz a shotival, pisztollyal, gépkarabéllyal, nyíllal történő, közeli kivégzések. De ha igen is ugyan úgy értetlen vagyok, mert mindegyik kivégzést megcsináltam.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31911 levél
Válasz 13.03.14. 23:52 #314
Creativ3Form
Nem. A GPS-ekért pl. meg is kaptam az 1000 alkatrész bónuszt, amit feltudtam használni a fegyver fejlesztésekhez.

Itt vannak:

01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12

Akárhányszor átnézem, nekem mindig 100%-ot mutat az összesen.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
8624 levél
Válasz 13.03.14. 23:20 #313
davkar9
Én voltam a 99%os. Az aknás challenge bugos (azóta gúgli dobott találatot, másnál is előfordult), a mászós rész mellett, a hullámok között kéne lennie, de nincs ott. Állítólag a bug akkor jön elő ha nem "első próbálkozásra" (kilépés, másik mentés betöltése nélkül) szedjük össze a tízet. Viszont ha nálad minden 100% és így is csak 99 akkor vegyék be szépen. Amúgy biztos nem maradt ki egy gps a bal felső részen, egy challenge vagy valami ilyesmi?
Simple. Eternal. Beige.
31911 levél
Válasz 13.03.14. 23:16 #312
Creativ3Form
Érdekes, mert nekem tényleg minden megvan, és csak 99%-ot ír. De most minjárt belépek, és megnézem még1szer a listát.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
309 levél
Válasz 13.03.14. 23:14 #311
CarRoy
Most értem a játék végére és sikerült a teljes 100%-os végigjátszás, amit a játékban előhozható térkép és a játék mentése is ugyanennyi százalékra igazol. Igaz én biztosra akartam menni és inkább még a játék befejezése előtt összegyűjtöttem, amit lehet. Szóval ezek szerint teljesíthető a maximum, az viszont elég nagy kitolás lenne, ha a vége után való bepótlással nem volna hajlandó "csupán" 99%-ra értékelni a program.
31911 levél
Válasz 13.03.14. 18:56 #310
Creativ3Form
Hátkapjabeakkor!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15994 levél
Válasz 13.03.14. 18:48 #309
ufodani
Mert nem a játék közben találtad 100-asra. 1 procent bünti.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31911 levél
Válasz 13.03.14. 18:45 #308
Creativ3Form
Ja, és természetesen mindezek mellett az összes fegyver fejlesztés és LC upgrade is 100%. Szóval ez se lehet a probléma. Vagy ez csak egy bug?
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31911 levél
Válasz 13.03.14. 18:44 #307
Creativ3Form
Naeztnemértem. A kijátszás után elhatároztam, hogy a rejtett kincseken, barlangokon GSP szarságokon kívül, minden mást is összeszedek a játékban, az összes medált meg gombát meg elégetésre váró posztert stb. stb. Sikerült is, a gyors utazás rendszerrel átfutottam a területeket, és mindent 100%-ra ír, ennek ellenére, a mentésemet csak 99%-ra írja. Érdekes.
Valakinek ilyesmi? Aki 100%-ra összeszedett mindent és ki is tolta már a játékot? Lentebb írta valaki, hogy neki azért "csak" 99%, mert egy cuccost nem tudtott összeszedni, mert a vízesésben jelezte, de nem volt ott (ott amúgy a vízesés alatti kis barlang szerűségben van a cucc)...de ez nem ugyan az ugye.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31911 levél
Válasz 13.03.12. 18:34 #306
Creativ3Form
Nem. Ha lemegy a zene, visszadob a menübe. Max annyi, hogy utána kiírja, hogy hány %-ot értél el és, hogy a folytatásra nyomva, össze tudod szedni a maradék cuccokat.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3082 levél
Válasz 13.03.12. 18:17 #305
Sucee
Lekattinthatatlan stáblista, ami aztán benyom egy bugot, hogy a vége után se történjen semmi, hanem a fekete képernyőn tovább szól a zene. Nice.
Valaki leírhatná spoilerben, ha esetleg kapunk még valami jelenetet utána.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
851 levél
Válasz 13.03.12. 13:50 #304
fZolee
27"-on mar tenyleg elkelhet egy kis anti-aliasing.
Nekem 24"-en meg elmegy nelkule. (de foleg azert nem kapcsolom be mert a gepem nem birna )
40fps pedig tobb mint eleg, tokeletesen jatszhato.
i5-4570, 16gb RAM, Geforce GTX 660 DirectCU II OC
3007 levél
Válasz 13.03.12. 13:10 #303
gregmerch
Hát az én monitorom 27"-os, ami azért nem kicsi. Nem rossz a vázolt teljesítmény, és a tressfx egyáltalán nem hiányzik, szóval megoldom . Meg az a közel 40FPS is teljesen sima, így azzal sincs baj.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
851 levél
Válasz 13.03.12. 11:40 #302
fZolee
Valamelyiket akkor lodd ki. En anti-aliasingot szinte mindig off-on hagyom minden jatekban, monitorom nem tul nagy ahhoz, hogy a fullHD zavaroan reces legyen. (bar van egy olyan erzesem, hogy te jobban maximalista vagy) Remelhetoleg a kovetkezo patch/driver orvosolja a problemad.
i5-4570, 16gb RAM, Geforce GTX 660 DirectCU II OC
51828 levél
Válasz 13.03.11. 23:22 #301
Barthezz
Nyugalom! Én is így jártam vasárnap este, engem is az idegbaj kerülgetett, kilépés és visszalépés után azonban visszahozta az állásom.
12091 levél
Válasz 13.03.11. 23:17 #300
Gobiakos
1432 levél
Válasz 13.03.11. 23:14 #299
-T0ng-
Most fogok agyvérzést kapni...Már a végén jártam....Kiszállás közben a menüben kapkodtam és véletlenül a start benchmarkra nyomtam és annyi...70%om oda...
3007 levél
Válasz 13.03.11. 22:49 #298
gregmerch
Végül megoldottuk a multi tesztet...
Viszont ez az új patch, ami elvileg az nVidia tulajok tressfx problémáit lenne hivatott megoldani, nekem nagyon érdekes tapasztalatokkal szolgált.
GeForce 580 GTX kártyám van.
Az anti-aliasinget FSAA-ra, a tessalationt off-ra, és a tressfx-et is off-ra állítva, egyébként pedig mindent kimaxolva simán hozza a kártya a 60 FPS-t. Tessalation on, TressFX on, anti-aliasing FSAA, minden más maxon beállításnál olyan stabil 35-40 közötti FPS-t produkál, ami még mindig nagyon jó. Viszont ha az anti-aliasinget feljebb teszem, akkor a tressfx valami ótvar ronda barna masszát produkál Lara fején, és az FPS leesik 15-18 körülire. Magyarul valamiért - nálam - ütközik az anti-aliasing és a tressfx.
(Zárójelben jegyzem meg, hogy Default beállításoknál - "Normal" grafikai szint - is 60 FPS-t hoz a játék, vagyis ugyanannyit, mint a maximálishoz képest 95%-os grafikai rélszletesség beállítási szinten.)
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
591 levél
Válasz 13.03.11. 21:24 #297
nazgul
Sziasztok. Eddig egy TR játékkal sem játszottam még, de gondoltam ezt most kipróbálom Nagyon jó, hihetetlenül hangulatos. Meg mondom őszintán az eleje a Far Cry 3 ra emlékeztet, menekülünk mint a bolond, de ez mondjuk nem gond Viszont a mászós résszel nem volt gondom, egyből előjött az I Am Alive os rutin Nagyon jó játék.
3007 levél
Válasz 13.03.11. 20:28 #296
gregmerch
Hello! Kis segítség kellene, ha valaki most éppen tud egy órát szakítani rá. GeryG Kollégával próbáljuk a multiplayer módokat tesztelni, de nagyon nem akar létrejönni a szükséges 4 fős létszám. Ha valakinek van kedve és ideje, kérem, csatlakozzon! A steamen ugyanaz a nevünk, mint amit a cikkek mellett olvashattok .
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
15994 levél
Válasz 13.03.11. 15:25 #295
ufodani
Storno. Élt 5 percet oszt ismét kaka lett, úgyhogy mindent visszaállítottam. Fasza kis patch.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
1432 levél
Válasz 13.03.11. 15:17 #294
-T0ng-
Mikor már azt hittem, hogy közel a játék vége sikerült újabb kellemest csalódást átélnem, mégpedig azt, hogy a végéhez még csak közel sem voltam

Minél többet játszom a játékkal, annál több aggodalmam tűnik el. Nem csak, hogy sikerült a Tomb Raider koncepcióját teljesen megváltoztatni úgy, hogy az a Tomb Raider maradhasson, ami volt, de tele is pakolták annyi újjal, hogy kezdek aggódni: Csak legyen a következő rész is ilyen tuti, még akkor is, ha már a "tökösebb" Lara tér vissza.

Ami viszont jelenleg jobban érdekel, az az állítólagos single player DLC, amin már dolgoznak a készítők és a történetet a játék végét követően viszi tovább.
15994 levél
Válasz 13.03.11. 14:41 #293
ufodani
Van patch.
Garnier Fructis Fresh sampon bekapcsolva, 45 fps. Megfejelve tesselation bekappal, 35 fps. No ennyit javított.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
10258 levél
Válasz 13.03.11. 14:34 #292
MattMatthew
+1
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
15994 levél
Válasz 13.03.11. 13:31 #291
ufodani
Úgy úgy. Így most hogy fogok káromkodni és anyázni
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.