Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Tomb Raider (2013)

Tomb Raider (2013)

Tomb Raider (2013)
A legutóbbi Tomb Raider (2013) cikkek, hírek
3006 levél
Válasz 13.03.08. 10:13 #240
gregmerch
Sajnos ma sokkal inkább az akció számít, az az eladható. Az elmúlt években a legtöbb és legnagyobb dicséretet az Uncharted sorozat kapta a stílusban, ami durván eltolta az arányokat abban a bizonyos "platforming-puzzle-akció" triászban a jobb oldal felé (akció alatta lövöldözést értem). Ezek után várható volt, hogy ez fog történni a TR-rel is.

Most már tényleg kíváncsi vagyok a lövöldözős részekre, még csak az első farkasoknál járok. Majd ma, vagy holnap este belenézek még.

(Szerk.: az eddigi TR játékokban pont a lövöldözés volt a legbénábban kidolgozott rész, gagyi MI-vel és béna ellenfelekkel. Az meg, hogy Lara hátraszaltózás közben is simán és hajszálpontosan talált mindig célba, egyenesen nevetséges volt - szerintem, aki pedig imádom a szériát.)
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
7786 levél
Válasz 13.03.08. 08:10 #239
Lovi Tommy
az éjjel 7-8 órát toltam kb, s most vagyok abban a konténer faluban.
Tényleg kurva jó a játék, de azért ódákat nem zengenék róla.
Túl sok a lövöldözés, a platformban+a puzzlekban viszont semmi kihívás 99%-ban.
A hangulat ettől függetlenül megvan, csak ne az vinné el a játékidő nagy részét, hogy fedezékbe bújok s lövöldözök.
Az viszont lesokkolt kb mikor a vízesésben "belefutottam" abba a vasrúdba
Megszokásból ha leesek amúgy mindig vissza akarom pörgetni az időt
1431 levél
Válasz 13.03.08. 00:11 #238
-T0ng-
Hát ha igazak a pletykák, akkor készül majd egy single DLC, ami a játék befejezését követően fog játszódni. Kíváncsi vagyok, mit hoznak ki belőle a srácok, mert ezt a részt most nagyon eltalálták.
7786 levél
Válasz 13.03.07. 20:10 #237
Lovi Tommy
Eljutottam odáig, mikor upgradelem a csákányt...Idáig szinte perfect. Kíváncsi vagyok, hogy ha beindul az akció, akkor milyen lesz.
51800 levél
Válasz 13.03.07. 19:11 #236
Barthezz
Nah ezek tök jól hangzanak és ezt is szerettem volna kapni a játéktól. ^^ A Last Revelations-re ha emlékeztek, ott volt ehhez hasonló "sandbox" jelleg. Volt több nagy gigahelyszín, mint pl. Alexandria, vagy a City Of The Dead, amelyeken rengeteg kisebb helyszín kapcsolódott szinte észrevétlenül egymáshoz és ide-oda kellett mozogni közöttük, de mégis adta magát, mikor hova kell menni (nah jó, a City Of The Dead-en elakadtam a Citadell Gate-re való bejutás előtt, ott egyik TR-buzi haver segített mindannyiunknak ). Az nekem anno nagyon bejött, szóval ha ez is hasonló, az óriási lenne. ^^ Tulajdonképpen az említett 4. rész után csupa kő-lineáris Tomb Raider követte egymást, bár bejöttek azok is nagyon, azért a 4. részt egyik sem überelte (az első 3 sajnos kimaradt, a 4.-től kapcsolódtam be a sorozatba).

Egyedül az említett arányok zavarnak egy picit, a kevesebb lövöldözést és több platform-rész/puzzle-t szeretem én is.

És azt hiszem a véleményeket olvasva el is dőlt a kérdés, hogy TR vagy SC2:HoTS. Utóbbit most hanyagolni fogom a TR végigjátszásáig (nekem pár hónapba bele fog telni), meg ott el is cseszte a Blizzard, hogy 3 évig húzta a folytatást, teljesen kiment belőlem ezalatt az SC-láz...
12083 levél
Válasz 13.03.07. 19:05 #235
Gobiakos
Egyre bejövősebb! Tetszik, ahogy Lara megtalálja magában az amazont, de már így az elején, a harmadik camp-nél kicsit azt érzem, hogy a végn már én leszek Wonder Woman. Konfirm? Vétó?
8608 levél
Válasz 13.03.07. 15:05 #234
davkar9
A futár korán jött, kora hajnalig játszottam premierkor (igen, tényleg abbahagyhatatlan) és csak tegnap este fejeztem be, szóval 2 nap az igazából. Mint írtam, nincs komolyabb fejtörő, videókon a fele játékot már megmutatták úgyhogy elég gyorsan lehet benne haladni. Ez a 17 óra mindennel együtt értendő. Skilleket gond nélkül ki lehet maxolni, salvage nagyjából elég, csak egyszer kellett (azt is a befejezés után az acsi miatt) visszamennem egy területre farmolni. A shoti megszerzése után (utolsó gyűjtéshez szükséges kütyü) visszamentem az elejére és összeszedtem minden kihagyott tárgyat, utána pedig pályánként egyből meg lehetett már szerezni a gyűjtögethető cuccokat.

Crea: az egyik challange úgy bugos, hogy nincs ott ahol lennie kéne. Háromszor is bejártam keresztül kasul a pályát, utána feladtam és néztem guideot. Vízben kéne lennie a kilőhető tárgynak de egyszerűen nincs ott semmi- mondjuk úgy néz ki, hogy csak PC hiba mert boxos videót láttam. A 17 óra steam statisztika.

Pályák: nincs itt semmiféle sandbox jelleg, egyszerű lienáris játékról van szó. Na persze nem olyan primitív codos, 2m széles csövet tessék elképzelni, annál okosabban van megoldva a dolog. Kis ösvény->kisebb erdő->megfordulok-> na honnan is jöttem? Ami miatt többen "panaszkodtak" is. A térképen látványosan elkülönülnek a pályaszakaszok, haladás közben viszont észrevétlenül érünk át egyik részből a másikba, ráadásul ezek logikusan kapcsolódnak egymáshoz. Megjelenés előtt játszottam újra a "nextgen-trilógiát" és egy kicsit furcsa is volt, hogy na akkor most milyen mélyen is vagyunk, illetve, hogy lehet az hogy egyik szobában még vízesés van, fél méterrel arrébb meg egy tisztás, amin dínók szaladgálnak. Na hát itt nincs ilyen probléma, amikor megmásszuk a hegyet akkor a hegyoldal->hegycsúcs követi egymást, egy régi bunkerbe belépve pedig beton fogad, nem dzsungel. 3 nagyobb pálya van amelyeken függőlegesen is lehet kóborolni, ezek keltik a sandbox illúziót.

Kipróbáltam a multit. Mentem 3 kört a rescue játékmódban (túlélőknek 5 medpacket kell összeszedni, szigetlakóknak pedig 20 közelharci kivégzés kell végrehajtaniuk), utána bármelyik játékmódot indítottam nem talált szervert, quick matchre kattintva 5 perc keresés után bedobott egy tdmre. Ha lehetett volna választani, hogy ezt vagy pedig +10 óra single részt kérhetünk, egyértelmű mire szavazott volna mindenki. MP3 multija legalább fun volt másfél-2 óráig, ez egyszerűen... semmilyen. Teljesen fölösleges volt beletenni.
Simple. Eternal. Beige.
3023 levél
Válasz 13.03.07. 13:43 #233
joccc
Köszöntem az infot! Megrendelve!
-
3006 levél
Válasz 13.03.07. 10:00 #232
gregmerch
+1
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
14264 levél
Válasz 13.03.07. 09:40 #231
balays82
Akik már végigjátszották a játékot, nyilván jobban meg tudják válaszolni a kérdésedet, de amit eddig láttam a játékból, az alapján nem kell aggódnod a sandbox jelleg miatt. Nem úgy kell elképzelni, mint akár egy GTA IV-et, vagy a lentebb említett Far Cry 3-at, sokkal inkább történetvezérelt játékról van szó, ahol mindig világos, hogy mi a következő feladat, illetve hová kell menni ennek érdekében. Ezzel együtt érdemes mindig bejárni az egész területet, már csak a gyűjtögethető dolgok, illetve a képességek megszerzéséhez szükséges xp és az eszközök fejlesztéséhez szükséges cuccok összeszedése miatt is, vagy mondjuk egy tomb felfedezése érdekében.
Szóval akkor is érdemes leülni a játék elé, ha éppen csak egy óra szabadidőd van, én is így csinálom, mert hétköznap nem nagyon jut rá több. Az már más kérdés, hogy abbahagyni nagyon nehéz, annyira addiktív az egész játékmenet.
12083 levél
Válasz 13.03.07. 00:27 #230
Gobiakos
Belekezdtem. SPOILER
A tábortűz mellett megnéztem a videófelvételt és majd most indulok tovább
, szóval baromira az elején vagyok, de kifejezetten tetszik. Remélem, lesz időm majd játszani vele, minél többet.
2851 levél
Válasz 13.03.06. 23:41 #229
RAI*DEN
Nekem X360-anon szintén 99% és nem challange volt bugos, hanem az egyik camp-et nem adja be az egyik sír közelében az első nagyobb területen(most hirtelen nem jut eszembe a neve), viszont az összes challange teljesíthető. A challange-ekről annyit, hogy az utolsó 2 eszméletlenül frusztráló és muszáj volt kigúgliznom az aknák és a poszterek helyét. Az egyik poszter olyan sunyi helyen volt, hogy az életben nem találtam volna meg, az aknákból meg első nekifutásra kb 10-ből 5-öt találtam meg önerőből... Nem is hiszem el, hogy valaki magától simán megtalálta mindet...
51800 levél
Válasz 13.03.06. 23:34 #228
Barthezz
Hétvégén végre neki tudok állni én is, a hétköznapok sajnos telítettek számomra, hogy a game-elés is beleférjen. Viszont ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy mennyire sandbox típusú a játék egy amúgy casual játékos számára? Van azért egyfajta menet, amit követni lehet és eszerint adagolja a sztorit és a helyszíneket, míg a sanbox jelleg inkább csak a mellékszálak miatt van jelen, vagy mindent 100-szor be kell járni és különböző küldetéseket megoldani, közben órákat pepecselni azzal, hogy merre tovább? Csak mert utóbbi a hétvégente pár óra játékra jutó időmbe nem fér bele, emiatt sem tolok jóideje semmilyen nagy nevet (és emiatt szoktam le teljesen a korábban favorit RTS-ekről és mozdultam az egyszerű 2D-s platformok irányába), de ez a játék mindenképp érdekelne.
31870 levél
Válasz 13.03.06. 23:26 #227
Creativ3Form
Az elején szar. A barlangos résznél, amikor elkapják a lábunkat, pl. nem vette, észre, hogy a monitor LEGALJÁN, viszonylag apró betűkkel írták ki, hogy mit nyomjak. De utána már megszokta, illetve már reflexszerűen odanézek.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31870 levél
Válasz 13.03.06. 23:24 #226
Creativ3Form
Két kérdés...egy, mit értesz a challengek bugosságán, a másik meg, hogy fejből toltad ezt a 17 órát, vagy van valami stat a játékon belül, ami jelzi? Mert én kerestem, de nem találtam sajna.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 13.03.06. 23:22 #225
balays82
Még azt az egyet áruld el, hogy a fenébe lehet egyetlen nap alatt nettó 17 óra játékidőt összehozva végigjátszani bármit is.
8608 levél
Válasz 13.03.06. 23:12 #224
davkar9
17 óra easyn, 99% kész, egy challenget nem tudok meg csinálni, mert bugos. Hots után majd nekikezdek normalon, de nem hinném, hogy a nehézség nagyon megnyújtaná a játékidőt. Osonós-nyilazó módszerrel kényelmesen meg lehet oldani a harcokat, persze néha belekényszerítenek durrbele helyzetekbe, pl a gépfegyver megszerzésekor. Igazából az a véleményem, amit már megjelenés előtt is megbeszéltünk, piszkosul jó játék lett, a hibái igazából csak "hibák". Pont ezért nem ismételgetem magam, de azért a farzsebben hordható kisebb hadseregnek elegendő arzenált megint ki kell emeljem (bocs, de witcher 2 óta mániám, hogy látszódjon a nálunk lévő fegyver tokkal-vonóval, Max is inkább eldobja a shotgunt ha két pisztolyra vált, de ne menjünk messzire, a concept artokon még elfért Lara hátán az íj és a shotgun egymás mellett). Ja meg ezek az átkos QTE-k, most valahogy nem sikerültek túl jól.

A gregmerch által említett platform-púzli-akció hármas sajnos az új TR esetében 30-10-60-ban oszlik meg. Kevés az ugrálás, ráadásul egyenlőtlenül osztották el (a jégcsákány viszont nagy plusz, tetszett). A játék során minimális feladvánnyal találkozunk, a "sírok" hossza és nehézsége pedig nevetséges, pláne úgy, hogy az eddigi részek főleg erről szóltak. A harc pedig egyszerűen sok, de a remek qteknek köszönhetően a lélektani hatásai miatt már nem panaszkodom. Az arányok ellenére a játék működik, kellemes élmény volt, az év egyik legjobbja (de ezt már tudtuk megjelenés előtt is) ezért mindenkit bátorítok a megvételére.

A folytatásban azért remélem átrendezik egy kicsit a számokat. Na meg azt is, hogy kevesebbet mutatnak belőle megjelenés előtt, mert legalább a játék felét már láthattuk a videókból.
Simple. Eternal. Beige.
6479 levél
Válasz 13.03.06. 22:42 #223
GustyX
15-20 óra körül tippelik.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
3023 levél
Válasz 13.03.06. 22:28 #222
joccc
Játékidőről van vkinek infoja,h mennyire ígérték hosszúnak ? Nagyon gondolkozok a megrendelésen,mert sokat játszottam vele fiatalabban,mármint a korábbi részeivel,s azokat nagyon szerettem.
-
14264 levél
Válasz 13.03.06. 21:40 #221
balays82
Valószínűleg igen, mert én is erről a részről beszélek.
3006 levél
Válasz 13.03.06. 21:37 #220
gregmerch
Éppen a hozzám csapódott stukkeres szőke pasast kerestem, és arra figyeltem, hogy merre lehet. Gondolom ez volt a fő oka.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
14264 levél
Válasz 13.03.06. 21:32 #219
balays82
Nem láttad meg? Az furcsa, nekem eddig mindig előre jelezte, ha jöttek, még egy kicsit rájuk is zoomolt a kamera, illetve megváltozott a zene. Normál fokozaton egyébként.
3006 levél
Válasz 13.03.06. 21:24 #218
gregmerch
Ezt nem láttam meg, csak mikor már rajtam vicsorgott. Szerintem így is volt megcsinálva, hogy ne lehessen előre észrevenni.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
14264 levél
Válasz 13.03.06. 21:22 #217
balays82
Amikor meglátom a farkasokat, én rögtön elkezdek lassan hátrálni. Egyrészt több idő van kilőni a nyilakat, másrészt úgy vettem észre, hogy a farkasok is gyakran elvétik így az ugrást, ezáltal QTE sincs.
3006 levél
Válasz 13.03.06. 20:57 #216
gregmerch
Na, nekiláttam PS3-on is. Azt hiszem ennél maradok. Szépnek ez is szép, gyorsnak gyors, simán fut, és nagyon jól vezérelhető. Találkoztam a rohadt farkasaitokkal... Elsőre kinyírtak (nem a nyilazós résznél, hanem utána), aztán be is fejeztem mára. Hétvége előtt nem lesz úgysem több időm foglalkozni vele. Jövő héten meg már itt a God of War! (Meg ugye a kötelesség is közbeszól..)
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
6479 levél
Válasz 13.03.06. 20:29 #215
GustyX
Ezért várok még vele
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
551 levél
Válasz 13.03.06. 20:05 #214
Slyder
A qte csak harcok közben zavaró. A felvillanásra egyből rányom az ember, csakhogy várni kell.
1431 levél
Válasz 13.03.06. 19:40 #213
-T0ng-
Én Pc-n egy boxos kontrollerrel nyomom és eddig egyszer nem éreztem zavarónak. Ráadásul az ember hamar meg is tudja tanulni, mert hasonló helyzetekben mindig ugyanazt a gombsorozatot kell nyomni.
14264 levél
Válasz 13.03.06. 19:26 #212
balays82
Nem tudom, PC-n mi a helyzet, de PS3 esetében még az is zavaró tud lenni, hogy a QTE részeknél néha azt is nehéz észrevenni, hogy éppen mit kell nyomni, mert olykor elveszik a képernyőn a felvillanó ikon. Meg úgy vettem észre, hogy nem elég csak megnyomni a szükséges gombokat, de még az időzítésre is figyelni kell, nem szabad kapkodni sem. Hozzá kell szokni ehhez.

De ezen kívül nehéz lenne fogást találni a játékon.
18823 levél
Válasz 13.03.06. 18:54 #211
Peace
Valóban eddig az a legfájóbb pont, és az vesz el nekem a legtöbbet az élvezeti faktorból, hogy eddig szinte mindent láttam már videókon, és eddig nem nagyon ért újdonság. Elképesztően sok trailer és gameplay jött ki, és természetesen mindet megnéztem, de gondolom közületek is sokan hasonlóképp cselekedtek. Ezt leszámítva viszont nagyon komoly!!! Már az elején kipucoltam egy jó kis tomb-ot, és kifosztottam a nagy ládikót. A TessFX úgy 5 percig volt bekapcsolva, baromi zavaró, és sajnos a haj mozgása közel sem élethű, szóval erről ennyit. Úgy döntöttem, hogy kis adagokban fogom fogyasztani, minden nap pár órácsak meló után, és így sokáig húzhatom.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8608 levél
Válasz 13.03.06. 17:26 #210
davkar9
Örömmel látom, hogy a QTEkkel más is szív. Leginkább a jelölés nagyon vacak, piroskézE és valamipirosizéF az elején könnyen összekeverhető. A nyílrángatást meg A-Dvel nem érzékeli olyan gyorsan (vagy csak a farkasnak muszáj hétszer átharapnia a torkom mielőtt sikerülne...)
Simple. Eternal. Beige.
9326 levél
Válasz 13.03.06. 17:06 #209
Kanduhrka
Tudom, hogy még csak most jelent meg, de tud valaki arról, hogy mivan a magyarítással? Csinálja valaki?
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 13.03.06. 17:05 #208
Kanduhrka
Hát eddig ez az Év Játéka!
horrorgeeks.blogspot.com
7786 levél
Válasz 13.03.06. 16:58 #207
Lovi Tommy
Holnap este már nekem is a kezemben lesz
3006 levél
Válasz 13.03.06. 16:43 #206
gregmerch
Nálam kicsit más a képlet: van bal oldali analóg kar, meg jobb oldali is, van jobb és bal trigger meg button, és van zöld A, piros B, kék X és sárga Y . Nekem ott a bal oldali analóg kart kellett jobbra-balra rángatnom, majd utána gyorsan nyomni egy Y-t, csak valamiért az első 3 alkalommal nem vette be. Volt körülötte egy gyorsan szűkülő sugarú kör, és amikor az majdnem teljesen lecsökkent a gomb méretére, akkor nagyon rövid időre felbukkant az Y. Ahhoz bőven elég időre, hogy meg tudjam nyomni, de mondom, 3-szor nem vette be, negyedszer meg simán. Ki érti ezt? Ma mindenesetre kipróbálom a PS3-as verziót is, kíváncsi vagyok rá, ott milyen a külcsín és a vezérlés.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
31870 levél
Válasz 13.03.06. 16:15 #205
Creativ3Form
Én főleg a farkasokkal vagyok úgy, hogy időben kezdem el nyomkodni a nyilakat, és gyorsan nyomkodom, ahogy kéri, ennek ellenére még is átharapják a torkomat, és amikor negyedjére végre sikerül, akkor semmit nem csinálok másképpen, mint előtte. ez eléggé megmosolyogtató, és egy idő után már idegesítő tud lenni. Az elején azt a részt amit te említettél másodjára megcsináltam, mivel én ott elsőre azért halltam meg, mert nem láttam, hogy a nyilak után az F-et kell nyomni. Én az E-t nyomtam, mert az volt a használ odáig, és azt hittem itt is azt kell. Csak amikor lenéztem a monitor aljára láttam, hogy jaaaa nem, mert F.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3006 levél
Válasz 13.03.06. 16:08 #204
gregmerch
Az már szép teljesítményt nyújthat! Jó kis kártyát választottál.

Itt valamiért a QTE-k nem sikerültek tökéletesen. Ez alatt azt értem, hogy egyfelől kevés időt ad rá, másfelől néha nem elég csak szimplán nyomni, amit kér, valami más is kell hozzá csinálni. Én pl. abból a bizonyos kezdő barlangból való kijutáskor, mikor a kijárat felé igyekezve majdnem rám omlott egy kő, és alatta átmászva megragadott egy fickó, és gyorsan ki kellett szabadulni, na ott én vagy 3-4x próbálkoztam, és igazából nem értem, miért nem sikerült az első 2-3 alkalommal ugyanaz, ami 3-4-kre meg igen. Ilyen lehet a többi is, bár a többségük azért simán teljesíthető (rám csúszó kövek elől való kitérés, atomjaikra hulló gép roncsokon való felmászás, stb.).
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
31870 levél
Válasz 13.03.06. 16:08 #203
Creativ3Form
Az E-t kell gyorsan nyomkodni akkor, amikor a pisztoly a pisztoly csövét kell tologatni. A QTE részeknél a nyilakat (vagy az A+D), az E-t és az F-et kell nyomni midig. Legalább is én 31%-náé még nem nyomtam mást ilyen részeknél.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
9326 levél
Válasz 13.03.06. 16:07 #202
Kanduhrka
Tárgytalan.
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 13.03.06. 16:05 #201
Kanduhrka
Mi a retkes anyámat kell nyomni, amikor verekszünk a pisztolyért az orosszal? Már vagy 15 perce szenvedek ezzel a szarral, és mindjárt lebaszom a monitort...
horrorgeeks.blogspot.com
31870 levél
Válasz 13.03.06. 15:44 #200
Creativ3Form
A QTE-k engem is kiakasztottak párszor, mert néha hiába nyomtam azt, amit kért, csak azrét is átharapta a torkomat egy farkas.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
5202 levél
Válasz 13.03.06. 15:39 #199
Skorpio90
Egy HD7870-nel tolom, múlt hét csütörtökön vettem új gépet, mert már nagyon ideje volt Fura is, hogy az első dolgom a játéknál nem az volt, hogy kísérletezzek a beállításoknál, hanem hogy maxra húzzak mindent. De TressFX sem kavart be nagyon, de tényleg nem ér annyit, hogy néha beszaggasson.

Amúgy épp most szereztem meg a sörétest, új kedvencem lett <3 Meg elképesztő, mennyit lehet pöcsörészni a harácsolással. Fél órám csak azzal telt el, hogy kiraboltam egy sírt, és néhány kihívást elkezdtem megcsinálni.

Szerk.: QTE-t meg mondom, nem értem, mert tényleg soha nem volt gondom vele, csak itt nem megy.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
18823 levél
Válasz 13.03.06. 13:49 #198
Peace
Igen, ezt leírták már anno több helyen is, hogy az új generációs Ati kártyákon semmi gond nélkül fut ez az effekt, NVIDIA-k pedig megizzadnak.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3006 levél
Válasz 13.03.06. 13:25 #197
gregmerch
Köszi a választ! Ilyesmire gondoltam én is, de így a biztos.
Egy monitorom van, az is bőven elég (27"-os SAMSUNG), el se férne több. Ezt meg annyira szeretem, hogy maximum egy 24:10-es mozi képarányú (azt hiszem, ennyi), hajlított, 32"-os 4k-s 3D-s csodára cserélném le, de ilyen még jó darabig nem fog előfordulni .
Nekem nemes egyszerűséggel közölte az asztali parancsikon után bejövő indítópanelen történt grafikai beállítás után, hogy "ezekkel a beállításokkal nem tudja elindítani a játékot". És nem a Tesselation, vagy a TresFX (vagy mik) voltak a ludasok, hanme ez az Exclusive fullscreen izé. (Ehhez képest játékon belül be lehet állítani, csak akkor aztán tényleg a béka segge alá esik le a framerate.)
Köszi még egyszer a felhomályosítást!
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
849 levél
Válasz 13.03.06. 13:16 #196
fZolee
Exclusive fullscreen elvileg az, hogy ha tobb monitorod van, akkor a tobbi monitort kikapcsolja. (amelyiken nem jatszol) Ha egy monitorod van akkor ne foglalkozz vele, mert elegge leterheli a GPU-t. (ne kerdezd miert )
i5-4570, 16gb RAM, Geforce GTX 660 DirectCU II OC
3006 levél
Válasz 13.03.06. 12:50 #195
gregmerch
Nekem az első találkozásom a QTE-tel még a God of War 1-ben volt. Na, akkor vért izzadtam vele, de azóta valahogy megszoktam. Az is tény mondjuk, hogy itt valahogy nem adnak túl sok időt a vakaródzásra, így nemigen van időd tökörészni. Nekem is vagy 3-ra sikerült már az első barlangban kimászni a szikla alól, mikor elkap az a vadember, és vissza akar húzni, de nem volt lehetetlen. Mondjuk én kontrollerrel tolom pécén is, ami szerintem egy ilyen stílusú játékhoz a legjobb, legkézreállóbb megoldás, és az XB360 kontrolleren már csak vakon nyúlok a szín után a másodperc tört része alatt. (Rendszerint az első a szívatás, mert akkor még nem számítasz rá, de legalább a program - eddig legalábbis - ment előtte közvetlenül.)

Milyen videokártyán játszod? Tényleg csak a (grafikán nem sokat emelő) hajszállingózás effekt lassít be ennyire? Azt hallottam több helyről, köztük szakavatott Kollégától is, hogy egyelőre a RADEON tulajoknak fut gond nélkül a játék, és egy ugyanolyan kategóriájú GeForce kártyán csúnyán beszaggat ugyanolyan beállításoknál. (És végre mondja meg valaki pls, hogy mi a rák az az Exclusive fullscreen!!)
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
849 levél
Válasz 13.03.06. 12:45 #194
fZolee
Ertem, koszi!
Ha csak fele akkora is a szabadsag, jatekter, mar az boven jo egy TR jateknal.
i5-4570, 16gb RAM, Geforce GTX 660 DirectCU II OC
14264 levél
Válasz 13.03.06. 12:23 #193
balays82
Nyilván össze lehet hasonlítani, de az eddigi tapasztalataim alapján nem szakad ránk olyan nagy szabadság már a játék elején, mint a Far Cry 3 esetében, meg a játéktér is jóval kisebbnek tűnik. A TR azért nem azt a klasszikus sandbox stílusú játékmenetet nyújtja, amit a Far Cry 3.
849 levél
Válasz 13.03.06. 10:35 #192
fZolee
Eddig meg nem szereztem be, de a velemenyek alapjan jovoheten mar en is tolom majd.
Lentebb irtatok, hogy el lehet tevedni/ szigetet felfedezni.....a szabadsagot ossze lehet hasonlitani egy far cry 3-al pl?
i5-4570, 16gb RAM, Geforce GTX 660 DirectCU II OC
10254 levél
Válasz 13.03.06. 10:23 #191
MattMatthew
Remélem én is, csak lassan seedelik.
Aztán ha jól megy a gépemen akkor remélem lesz elég lelki erőm még a végigjátszás előtt megvenni.

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.