Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Tomb Raider (2013)

Tomb Raider (2013)

Tomb Raider (2013)
A legutóbbi Tomb Raider (2013) cikkek, hírek
12087 levél
Válasz 13.03.06. 10:17 #190
Gobiakos
Ma késő este végre én is ki tudom majd próbálni.
14264 levél
Válasz 13.03.06. 10:01 #189
balays82
"A túlzott lövöldözésnek van ugyanakkor jó oldala is: a nótidog feldughatja magának a péesexkluzív Nathan uraságát, most már van nekünk Laránk, aki minden szempontból sokkal jobb!"

Jól van, nyugi, azért ne essünk már túlzásokba.

Én is hajlamos voltam előzetesen párhuzamot vonni a két játék között, de egyre inkább úgy gondolom, hogy fölösleges. Az Uncharted egy könnyed hangvételű, többnyire eléggé lineáris, ezzel együtt erősen történetorientált akciójáték, az új Tomb Raider viszont sokkal komolyabb, a nyitottabb világ miatt a játékos kezét is jobban elengedő kaland lett. Vannak persze hasonlóságok is bőven, hiszen az Uncharted is bevallottan a régi Tomb Raider részek (illetve az Indiana Jones filmek) elemeiből építkezve jutott el egy jóval magasabb színvonalra. Ennek ellenére szerintem nem érdemes belemenni a „kinek nagyobb a farka” játékba (abban még mindig Drake a nyerő ), jól megférnek ezek a játékok egymás mellett is. Ki kell próbálni mindegyiket, ha van rá mód.
5202 levél
Válasz 13.03.06. 09:39 #188
Skorpio90
Na tegnap én is elszaladtam a fémdobozos Larámért (kaptam poszter is, de könyörgöm: miért kell mindig négyrét hajtani őket? Így nem tudom kitenni, mert ott marad a hajtás nyoma. Eddig egyedül a Dishonored-nál kaptam felhengerelve, fent is van a falamon bekeretezve), és elég kellemes játék, bár én nem érzem még, hogy olyan hihetetlenül jó lett, mint éreztem a Max Payne 3-nál, de mondom, kellemes, azt kaptam, amit a videók ígértek. Mindent maxra téve szépen megy, bár végül a TressFX-et kilőttem, mert néha lement 30 FPS alá, és nekem az zavaró. Ami tetszett, hogy rávilágított a játék, hogy elkurvultunk az utóbbi években, mert már az első "fejtörőnél" sem segít, hogy mit csinálj. Oké, nem volt nehéz, de a mostani játékok fél percenként kiírják, mit-hogyan. Ehhez tartozik, hogy nem mutatják, melyik utat válaszd, és gyakran 2-3 útvonal is van egy adott ponthoz. A gyűjtögetés is rendben van, de amiért jár a hatalmas fekete pont, az a kurva quick time event-ek. Az elmúlt években egyszer sem okoztak nekem problémát egy játékban sem, de itt pl. a táborban, amikor ránk talál az őr, legalább 20 percet csesztem el, mert nem ment a QTE, és nem tudom, hogy miért...aztán 10 percre rá szórakozhattam a farkassal is.

De jut eszembe: amíg nem végeztem a történettel, nem kukkantok bele a multiba, de majd tolhatnánk egy Dome-os összeröffenést, vagyunk elegen. Az élményeket akár dokumentálni is lehetne az ismertetőben
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
2829 levél
Válasz 13.03.06. 09:23 #187
Dilizs
TressFX /haj quality/-t tedd normalra, és a kis akadások is eltűnnek...jól néz ki meg minden, h szálanként lengedezik Lara haja, de nem ér annyit...
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*4GB 1333Mhz Kingmax DDRIII
31894 levél
Válasz 13.03.06. 00:04 #186
Creativ3Form
Később lesznek majd, az elején szinte nulla. Aztán onnantól, hogy megszerzed a stukit, már sűrűbben jönnek. De lesz pár rész, ahol a silent assasin technikát is lehet alkalmazni. De néhol meg kénytelen vagy lőni. De sztem ez messze nem megy a játék rovására, főleg, amikor egy idő után a környezetedet is betudod vetni az ellenek ellen...és ez már egy elég nagy spoiler volt a részemről.
Szóval akik szerint csak a lövöldözésből áll, az szimplán hülye.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3006 levél
Válasz 13.03.06. 00:01 #185
gregmerch
Én eddig (ismétlem, a legelején vagyok, mindössze 2%-nál, kb. az oktatás végén, az első tábornál) nemigen lövöldöztem, főleg puzzle, meg ügyességi részek voltak.Ehhez képest mindenhol azt olvasom (és van, ahol kemény kritikaként - felhasználói kritikaként), hogy szinte csak a lövöldözésről szól minden. Nem örülnék neki, szeretem, ha egyensúlyban van a platorming-puzzle-action triász egy ilyen játékban... (mondjuk 35-30-35 arányban). Bár nekem az se baj, ha az első kettő a több...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
3006 levél
Válasz 13.03.05. 23:31 #184
gregmerch
Szerencsére én visszataláltam az őzhússal az első táborba, de tény, hogy el lehet kavarni rendesen.
Igaz, valóban borzasztóan hatni tud az emberre mindaz, amit lentebb írtunk. Ezen gondolkodtam pont én is, de Te fogalmaztad meg .
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
8613 levél
Válasz 13.03.05. 23:29 #183
davkar9
Akármennyire is király ez a játék, azért jó pár tomb raider „részlet” elhagyásáért jár a mínusz (nem, nem a cicikre gondolok). A síroknak csúfolt fél púzlival telepakolt kisszobákat egy kicsit nevetségesnek tartom. Remélem a folytatásban a lövöldözés háttérbe szorul és több szerepet kap a mászkálás-felfedezés (óh, egyiptomos pálya, de szeretlek! )

A túlzott lövöldözésnek van ugyanakkor jó oldala is: a nótidog feldughatja magának a péesexkluzív Nathan uraságát, most már van nekünk Laránk, aki minden szempontból sokkal jobb!
Simple. Eternal. Beige.
1431 levél
Válasz 13.03.05. 23:23 #182
-T0ng-
Ami még jobb, hogy ez nem csak Lara karakterén érződik, de rád is átragad. Annak idején mikor Toby Gard megteremtette a Tomb Raider-t azért egy női főhőst választott, mert úgy gondolta, egy női főszereplőre a játékos jobban vigyázna.

Amúgy egy nagyon ijesztő pontja van a játéknak, az pedig az egyes táborhelyek körüli területek. Egyből a legelején én úgy eltévedtem, ahogy illik.
3006 levél
Válasz 13.03.05. 23:17 #181
gregmerch
Persze, igazad van, de ugye Te is jártál már úgy, hogy valamit rommá hájpoltak, aztán a végeredménynek köze nem volt az ígéretekhez? Annyi ezresem lenne, ahány ilyenbe belefutottam eddig, nem panaszkodnék. Itt azonban minden igaz volt abból, amit ígértek. Süt a játékból, Larából a félelem és a reszketés, a tapasztalatlanság és a tanácstalanság, az ösztön és az élni akarás, és mindezt borzasztóan jól visszaadja a program minden aspektusa, minden rezdülése! Ez bizony egy hatalmas Bravo!-t érdemel, de nem írok többet, mert nem akarom kiváló Kollégám kenyerét elvenni !
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
31894 levél
Válasz 13.03.05. 23:10 #180
Creativ3Form
Ugye, pont ezt mondtam én is, hogy normál beállításokkal is gyönyörű a játék.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1431 levél
Válasz 13.03.05. 23:07 #179
-T0ng-
Látványra nálam még a normál beállítások mellet is eszméletlen grafikát ad vissza. Már az elején vannak a játéknak olyan pontjai, amitől komolyan kirázott a hideg, nem beszélve a sérülésekről, amiket Lara képes elszenvedni.

Nyers, brutális, köze sincs az eddigi Tomb Raider játékokhoz mégis van valami, amitől mégis minden egyes pillanatban azt érzi az ember, hogy ez egy TR játék. Alig bírom letenni, és csak remélem a folytatás is hasonlóan jó, ha nem jobb lesz.
31894 levél
Válasz 13.03.05. 23:05 #178
Creativ3Form
Sztem pont ez az egyik lényege ennek a rebootnak...hogy a játékosok megtudják, mi több...átéljék, hogy Lara hogy lett az a nő, akit a régi részekben megismertünk és megszokhattunk. Sztem ez hatalmas húzás és pozitívum is egyben.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3006 levél
Válasz 13.03.05. 22:57 #177
gregmerch
Na kérem, végül is pécén néztem meg, és több dolog is motoszkál bennem (2%-nál tartok, most sütöttem először kaját):
- borzasztó jól visszaadja a kétségbeesett, hajótörött, de élni akaró ember küzdelmét
- ilyen durván élethű "reszketés" effektet még nem láttam (amikor fázik az átázott Lara)
- én bizony felpakoltam mindent Ultimate grafikai beállításra GeForce 580 GTX kártya mellett, és egyáltalán nem élvezhetetlen a játék sebessége (eddig), habár néha kicsit be-beszaggat - még ha nem is rettenetesen zavaróan -, bár ez utóbbit az utóbbi időben sajnos már konzolon (főleg PS3-on) is megszoktam
- ehhez képest a beépített benchmark valami brutális szaggatást produkált, valami 10 FPS körüli átlaggal (nem értem, ezt hogy csinálta, mikor egyébként abszolút élvezhető minden)
- egyedül az exclusive fullscreen, vagy milyen beállítást kellett offolnom, mert addig el sem indult, míg a start menüben való első beállításkor ez is ki volt pipálva, amikor meg belépve bekapcsoltam, akkor nagyon belassult (tulajdonképpen ez mit jelent, nem találkoztam eddig ilyen beállítással?)
- kifejezetten jót tett a TR franchise-nak az újra-újra-újragondolás, és bizony le a kalappal a fejlesztők előtt, hogy ilyen mértékben sikerre vitték azt

Elsőre ennyi. Nekem eddig borzasztóan tetszik, de (és ez nem biztos, hogy baj) egyelőre köszönőviszonyban sincs a 18 éve (unalomig) ismert Lara imidzzsel. Nyoma sincs a magabiztos, fennhéjázó, akrobatákat és mesterlövészeket meghazudtoló kalandornőnek, helyette itt egy félénk, mindentől reszkető kislány. Baromi jól sikerült a reboot!
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
8613 levél
Válasz 13.03.05. 21:24 #176
davkar9
"Minden pálya után el fogom mondani, hogy nem jó ez a sok hentelés, teljesen áthúzza a elsőmegöltember drámát" fukdat A nagy dráma qtejének vagy 10szer futottam neki ami után úgy vagyok hogy dögöljön meg mindenki, majd a kaland végén elviszem Larát szpihológushoz.

5 órám van benne, éppen elérhető gyűjtögethetőket is igyekszem összegyűjteni (végre egy játék amiben érdemes ezeket összeszedni, társainkról és a sziget történetéről is derülnek ki dolgok). Szerencsére a játék is megkönnyíti a dolgot mivel viszonylag gyorsan összeszedjük az összes kütyüt, nem a sziget végéből, utolsó küldi előtt kell majd újra végigjárni mindent. Sajnos eddig nem túl sok új dolog történt, ami volt azt már mind ellőtték megjelenés előtti videókban.

Lara amúgy szép is, maxra húzva, hajat, tessellationt és ssaot kikapcsolva stabil 30-40 fpst produkál, videók alatt 20 körül van.
Simple. Eternal. Beige.
574 levél
Válasz 13.03.05. 20:08 #175
munszu
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám, a játék alapjába véve a laptopom integrált videó kártyáját érzékeli, és emiatt nem indul el. :\
Valaki nem tudja hogy hol tudom be állítani elsődlegesnek a gt635-ömet, vagy játék be állításain belül?
Optionsba alapból az intelt érzékeli, mintha nem is lenne benne más... :\
Lehet hogy eddig is, azt a gagyit használtam játékok alatt? :\
Előre is köszönöm a válaszokat.
31894 levél
Válasz 13.03.05. 20:01 #174
Creativ3Form
Igen, és még mennyi mindent fog majd kapni szegényke.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 13.03.05. 19:56 #173
balays82
Bár még csak a játékkal való viszonylag rövid ismerkedésen vagyok túl, de egyetértek. Szegény Lara viszont már az elején annyit kap, amibe én már tuti rég belehaltam volna.
15992 levél
Válasz 13.03.05. 15:49 #172
ufodani
Haladok én is és besza behu
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.03.05. 15:44 #171
balays82
Jó, az egyértelmű, hogy mi itt már akkor tudtuk, hogy isteni lesz a játék, de most már mindenki tudja, mindenki csak Larát akarja. Ne kelljen már ennyire körbemagyarázni a dolgot.
Amúgy szerintem fuss haza a melóból (vagy oda, ahol dolgod van), egy probléma máris letudva.
18828 levél
Válasz 13.03.05. 14:43 #170
Peace
Az a helyzet, hogy nálam már akkor kitört, mikor az első infomorzsákat elhintették és kiadták a hajótöréses rendervideót!!! Amúgy én is úgy vagyok vele, hogy van még meló után dolgom, és futni is le kellene menni, mert a tegnapit lemondtam, de baaaassszuuus, ott a Tomb Raider!!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
15992 levél
Válasz 13.03.05. 13:38 #169
ufodani
Na most ok. Annyit tettem, h a tesselation-t be majd kilőttem. Ettől?.. Jó és ki is léptem a játékból egyszer.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15992 levél
Válasz 13.03.05. 13:22 #168
ufodani
Jól kezdődik. Az elején miután kihúztam a "szálkát" az oldalamból, meghal a game. Hang van, de kép nuku. Csak villodzik szürkén a képernyő..
Gondolom másnak nincs ilyen mert már mondta volna. Vkinek ötlete?
nVidia a karim, viszont a tesselation cucc be sem volt kapcsolva tehát még ki sem tudom kapcsolni. GeryG-nek lehetett hasonló gondja a másik topicból.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
3006 levél
Válasz 13.03.05. 12:52 #167
gregmerch
Nem kötözködni akartam, csak a saját véleményemet írtam (mint az ismertetőkben is). Az AoD sajnos tényleg nem volt jó, amit az is jelez, hogy az EIDOS nemes egyszerűséggel leállítottam az egyébként több (úgy emlékszem, talán 5) részesre tervezett sorozatot az első rész után, és átadta a fejlesztést a Crystal Dynamicsnak. Az ő akkori első (az AoD-vel együtt második) rebootjuk szerintem jól sikerült, és az akkori viszonyokhoz jól adaptálta és újította meg a játékmenetet. Amúgy nekem talán még a legelső széria a kedvencem, az eredeti Core Designos, ami megváltoztatta örökre az akció-kalandjátékok műfaját. Abból is a 2-3-4. A mai találkozást pedig már nagyon várom! De nem tudom, mikor lesz rá módom, mert mint az imént kiderült, este is dolgoznom kell otthon, holnapi határidőre...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
14264 levél
Válasz 13.03.05. 12:01 #166
balays82
Oké, az egyértelmű, de az évek során azért eléggé megkopott Lara hírneve. A The Angel of Darkness általános vélekedés szerint a sorozat mélypontja volt, de utána már a Legend-Anniversary-Underworld hármas sem váltott ki akkora lelkesedést, mint a mostani újrakezdés. De igazad van, úgy pontosabb, hogy újra kitört a Tomb Raider láz.
3006 levél
Válasz 13.03.05. 11:52 #165
gregmerch
"Az a helyzet, hogy kitört a Tomb Raider láz."

Még '95-ben ...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
8613 levél
Válasz 13.03.05. 11:47 #164
davkar9
Pff, két év és egy kicsi a topi nyitása óta, sitty-sutty, erre most itt gyönyörködöm a survival editionömben. (hmm, ha becsukom egy kicsit a szemem és várok egy keveset akkor ez a Witcher 3nál is működni fog?) Minden pálya után el fogom mondani, hogy nem jó ez a sok hentelés, teljesen áthúzza a elsőmegöltember drámát, de kit érdekel, akkor is élvezni fogom minden percét!

(szeretem a steamet de annyira tudom utálni, hogy itt a lemezem, megy 10 percig, azután fogja magát és inkább letölti, ami persze + 1 óra)
Simple. Eternal. Beige.
7786 levél
Válasz 13.03.05. 11:42 #163
Lovi Tommy
Át kell gondolnom, mit kérek az ehéten esedékes névnapomra
14264 levél
Válasz 13.03.05. 11:39 #162
balays82
Nem elég, hogy ebben a pillanatban megérkezett a PS3-as Survival Edition (steelbook, póló, poszter, DLC-k, szóval minden megjött hozzá, amit ígértek), még írsz egy ilyen élménybeszámolót is. Hogy a fenébe bírom így ki estig?
Talán elhamarkodott gondolat, de az eddigiek alapján a Tomb Raider lehet az a játék, amelyik megingatja a műfajban számomra egyeduralkodó Uncharted trónját.

A játékot meg viszik, mint a cukrot. A futár rá is kérdezett, hogy az új Tomb Raider-t rendeltem-e. Kérdeztem tőle, hogy csak nem sokat kell belőle kiszállítania. Azt mondta, sokat, meg estére már ő is tolni fogja. Az a helyzet, hogy kitört a Tomb Raider láz.
31894 levél
Válasz 13.03.05. 11:36 #161
Creativ3Form
Denagyon! Eddig is vártam és tudtam, hogy jó lesz, és számtalanszor megnéztem a gameplay vidiket meg trailereket, de amikor játszom...huh.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3006 levél
Válasz 13.03.05. 11:30 #160
gregmerch
Örülök, hogy ennyire bejön! Én is nagyon vártam, meg is érkezett, már otthon vár (csak este 8-9-10-ig nem fogok tudni belenézni sajnos...).
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
31894 levél
Válasz 13.03.05. 11:28 #159
Creativ3Form
Halljátok...az imént nyomtam le az első pályáját, ÉS MÉG MINDIG REMEGEK, ANNNNNYIRA ELCSESZETTŰL ZSENIÁLIS VOLT! Nem tudom mikor váltotta ki utoljára nálam egy játék felvezető, amolyan ismerjük meg az irányítást pályája, hogy egész testemben remegtem, és felállt a karomon, hátamon a szőr, de ez itt most megtörtént! Azonnal szerezze be mindenki! Nem ma, nem holnap, nem a jövő héten, hanem még TEGNAP!
De, hogy a fröcsögésen kívül pár hasznos infóval is szolgáljak...az irányítás nagyon baba, és PC barát, azaz nem kell, legalább is eddig nem kellett keresztül kasul nyúlkálnom a bill.-en ahhoz, hogy haladni tudjak, vagy megtudjam csinálni a QTE részeket. Amivel kapcsolatban annyi megjegyzés, hogy lesz olyan, amikor a játék mutatja nekünk, hogy szaporán nyomogassuk a jobbra- balra nyilakat, ha túl akarjuk élni. Mondanom se kell, hogy az első ilyen alkalommal rögtön haltam, mert mire felfogtam mi van, és "eldobtam" az egeret, már rám is esett a szikla. Ám, a következő ilyennél leteszteltem, és az A+D gombokra is reagál, így nem kell mindig eldobni az egeret, és a nyilakra koncentrálni. Bár, ha valaki eleve a nyilakkal tolja, akkor nem szóltam.
A másik dolog, hogy remekül van optimalizálva. Az én régi konfigomon is simán elfut medium beállításokon, döccenőmentesen.
Ami még tetszik, az a kamerakezelés. Picit olyasmi, mint a Kane&Lynch 2: Dog Daysnál, de azért nem annyira remeg a "kamera", mint ott. De picit még is. És ez hatalmas hangulati pluszt ad. Nem beszélve arról, hogy néha bekoszolódik a kép, sáros lesz, az esőtől vizes, vagy a napfénytől vakító stb. stb. Szóval már magával a kamerakezeléssel hatalmas hangulati pluszt ad a game.
Röviden tehát hihetetlen, hogy már a felvezető pályánál érezni, hogy ez egy kegyetlen jó játék lesz. Persze, a trailerek is keményen sugallták...de ha játszol vele...ott az a plusz...a remegés.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
8613 levél
Válasz 13.03.04. 21:22 #158
davkar9
>
Simple. Eternal. Beige.
10256 levél
Válasz 13.02.28. 22:19 #157
MattMatthew
Pocsék lehet...

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
6479 levél
Válasz 13.02.28. 21:53 #156
GustyX
Na, azt hiszem itt is 2+ körüli órám fog elmenni azzal, hogy próbálgassam majd, mivel lesz jobb az irányítás.
Controller vs. egér-billentyűzet.
Előbbi mellett szól, hogy TPS, van benne ugra-bugra, közelharc, viszont több benne a lövöldözés, és a célzás egérrel mégis csak jobb, nekem kényelmesebb. Vagyis a joy-jal való célzás fárasztóbb ugyanannyi idő után...
Komoly döntéseket kell hozni ebben a k*rva életben basszus...
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
18828 levél
Válasz 13.02.27. 20:23 #155
Peace
Most ezen felbuzdulva gondoltam lesz ami lesz, mégis megrendelem, de nincs már sehol steelbook-os 8k-ért...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18828 levél
Válasz 13.02.27. 20:12 #154
Peace
ENNYI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6479 levél
Válasz 13.02.27. 20:02 #153
GustyX
Ki a fasza gyerek? Lara te tudod...

Van ilyen is.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
851 levél
Válasz 13.02.27. 17:44 #152
fZolee
Allj hozza pozitivan, a lakasvasarlas miatt, ugysem nagyon lenne idod sem jatszani.
En is hasonlo cipoben jarok most, a jatszas a hatterbe szorul 1-2 honapra.
i5-4570, 16gb RAM, Geforce GTX 660 DirectCU II OC
18828 levél
Válasz 13.02.27. 17:12 #151
Peace
Meglátjuk mire elég a HD7870-es...

Amúgy meg rohadt szomorú, hogy most vagyok leégve teljesen. Lakásvásárlás közepén vagyok, és semmi fölös mozdítható tőkém, pedig ha valamit szívesen megvettem volna, akkor az EZ A JÁTÉK. Szal szégyellem, de most ez van, ilyen időszak.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
14264 levél
Válasz 13.02.27. 16:24 #150
balays82
Én pár napja olvastam, hogy ennek a technológiának a bemutatására készül az AMD. Mit is lehet erre mondani? Baromi jól néz ki.
18828 levél
Válasz 13.02.27. 15:43 #149
Peace
Bemutatkozott az AMD TressFX technológiája

Ebbe most futottam bele, még csak nem is hallottam róla, de kegyetlen jól néz ki. Ha szétszaggat majd, ezt akkor is bekapcsolva hagyom, mert így selymesen lágy kinézete van a tündéri kis Lara hajának.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
14264 levél
Válasz 13.02.26. 08:49 #148
balays82
Szerintem, amennyiben a közeljövőben újból készülne Tomb Raider film, akkor biztosan felvetődne a neve a lehetséges főszereplő jelöltek között. Fiatal, népszerű (attól még, hogy Peace és MattMatthew nem szereti), tehetséges, az adottságai is megvannak. Bár jelenleg Camilla Luddington a hivatalos Lara Croft, aki ugye szintén színész, bár nyilván nem akkora név a szakmában. Ha jól tudom, a játékban is ő Lara hagja, sőt a motion capture felvételekhez is őt vették igénybe.
6479 levél
Válasz 13.02.26. 08:39 #147
GustyX
Mármint az Éhezők viadala hősnőjére emlékeztet leginkább, akit Jennifer játszott. Túlélés, íj, nagy esések, nyögdécselések. Már vannak közös pontok, ami miatt őt látom az új Laraban.

MattMatthew: ha akkora hatalmam lenne
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
18828 levél
Válasz 13.02.26. 06:43 #146
Peace
Nagyon, de nagyon messze áll tőle Hála a jó égnek !!!!!! Pfúj, de rühellem azt a csajt. Irritál a feje.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10256 levél
Válasz 13.02.26. 06:22 #145
MattMatthew
Köszönöm a tippeket!

@GustyX Hála a jó égnek Lara egy kicsit sem hasonlít az általad említett nőszemélyre. De ha megkérhetlek akkor ilyeneket ne írj le a továbbiakban, még a végén egy reboot filmben őt választják főszereplőnek.

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
307 levél
Válasz 13.02.26. 00:00 #144
CarRoy
Ahhoz képest, hogy én csupán a ráhangolódás miatt vágtam bele a legutóbbi Crystal Dynamics-es trilógia végigjátszásába, az Anniversary befejezése után már kicsit mintha megfordult volna a dolog és kezdtem sajnálni, hogy nem valami ilyesmi vonalon fog haladni a reboot. Persze tuti, hogy ez szintén jó lesz (az akció TPS-eket amúgy is szeretem), de azért hiányozni fog a komolyabb fejtörőkkel megbolondított és trükkösebb platform részekkel rendelkező játékmenet, ami a legtöbbször egzotikus, letűnt korok helyszínein játszódott. Plusz én nagyon kedveltem a felbukkanó mitológiai háttereket pl. a Legends rávett, hogy kicsit utánakeressek az Arthur-mondakörnek, az Underworld-ben jelen lévő germán mitológia pedig mindig is érdekelt.

Mindenesetre nagyon várom már, milyen lesz ez az új kaland. A történetre és az akciókra biztos nem lesz panasz, valamint hátha azért elő-előkerül valamilyen ügyességi-logikai rész is. Ha pedig nem, akkor reménykedjünk benne, hogy ezt majd a későbbi részekben orvosolják.
14264 levél
Válasz 13.02.25. 22:38 #143
balays82
"Most meg lényegében egy fiatal női Nathan Draket kapunk"

Remélem, hogy így lesz. Véleményem szerint ennél jobb dolog nem is történhetne a Tomb Raider-rel. A régi Lara fasorban sem volt már Drake-hez képest.
6479 levél
Válasz 13.02.25. 22:23 #142
GustyX
Első ölés dilemmái??? Azt hiszem láttam róla videókat (vagy videót), de nem hatott meg. Már csak a davkar által írtak miatt sem, meg ez a "többet kapunk, de még mindig talpon" miatt sem. Realizmus nálam már távol került ettől a játéktól.

davkar: majd a Phelps DLC-ben, fürdőrucik hozzá később, a Dead or Alive DLC-ben

Remélem ebben a részben nem rugaszkodnak el a "valóságtól" és nem tesznek bele gyíkembereket és meseszerű lényeket/mágiát/mitológiát.
Ez így lesz jó, fiatal női Nathan Drakekként

Egyébként ebben az új Laraban csak én látom Jennifer Lawrence-t?
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8613 levél
Válasz 13.02.25. 22:08 #141
davkar9
Jó, de az eddigi részekben ~30-70 volt az akció-kaland aránya. Persze, volt azokban is lövöldözés dögivel, hullottak is az emberek, de valahogy a megölt ellenfelek között - ha az összes eddigi epizódot nézzük - több volt az állat/meselény. Most meg lényegében egy fiatal női Nathan Draket kapunk. És nem is csak a harc mennyiségével van baj. Első ölés teljes dráma, utána meg jönnek a közelről fél tárat beleenged meg a Trockij-takedownok? Hát nem tudom...

Mindegy, nincs értelme erről vitázni. Még mindig az egyik legjobban várt játékom az idén és tudom, hogy élvezni fogom minden percét, de ezek akkor is zavarnak. (Azt továbbra sem értem, hogy nem kerülhetett bele úszás.)

MM: lemezuniverzumban megjelenés körül előfordulhat, van amikor az egy két CE felszabadul mert az előjegyzők mégsem kérik.
Simple. Eternal. Beige.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.