Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Tomb Raider (2013)

Tomb Raider (2013)

Tomb Raider (2013)
A legutóbbi Tomb Raider (2013) cikkek, hírek
51822 levél
Válasz 13.03.30. 20:35 #440
Barthezz
Utánaolvastam külföldi fórumokon, rengeteg embernél előjött ugyanez a probléma (98%-ot mutat, miközben tényleg mindent összeszedtek) és senki nem tudta a megoldást, így nagy valószínűséggel bug... Beírták a hivatalos bugreportba is, de még nem érkezett válasz a készítőktől. Úgyhogy hagyom az egészet, ezek alapján megvan 100%-ra game.

szerk.: Az ok amúgy az lehet, hogy valamennyien a point of no return előtt kimaxoltunk mindent, szóval nekünk már nem kellett volna visszamenni a végigjátszás után gyűjtögetni. A befejezéskor pedig nem adja hozzá a hiányzó 2%-ot. Ahogy olvastam, ezen a fórumon mindenki úgy tolta végig, hogy maradt még gyűjtögetnivaló.
6483 levél
Válasz 13.03.30. 20:08 #439
GustyX
PC-s verzióban is van? Én itt nem vettem észre.

Barthezz: hát azért...Ha még nem tart ott körül, akkor azért nagy lehet.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
3081 levél
Válasz 13.03.30. 20:00 #438
Sucee
Utóbbi szerintem zavaróbb, mint megszokni.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3007 levél
Válasz 13.03.30. 19:57 #437
gregmerch
Egyreszt szokhato, masreszt letezik olyan, hogy celzas rasegites
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
15994 levél
Válasz 13.03.30. 19:08 #436
ufodani
Vsz a 3 közül egyik sem zavar be. Skillem nekem is maradt, viszont 5letem sajnos nincs.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
51822 levél
Válasz 13.03.30. 18:59 #435
Barthezz
Tény, hogy a billentyűzetet valóban nem a QTE-kre tervezték. Viszont a célzást meg el nem tudom képzelni konrollerrel, arra meg pont az egér a tökéletes.


Amúgy közben visszanéztem, újra lecsekkoltam minden helyszínt (nem a fast travellel, hanem a sima térképpel, ami az összeset mutatja) és minden helyszín 100%-on áll. Három öltetem maradt:
- A utolsó skill megszerzése után szereztem még 2 skill pontot, amit azóta folyamatosan piros felkiáltójellel jelez a rendszer, hogy nem költöttem el. De hát nincs már mire. Nem lehet, hogy ez zavar be és vmiért azt hiszi a játék, hogy két skill még nem mastereltem ki?
- A 41 weapon upgrade-et megcsináltam, viszont voltak elszórva mindenféle fegyveralkatrészek (shotgun part, rifle part, stb.), melyek összeszedése révén átalakultak a fegyvereim. Ezeknek az aktuális állását viszont sehol nem jelzi a rendszer, nem lehet, hogy ezek közül hiányzik vmi?
- A kivégzések közül nem mindet csináltam meg. Shotival és géppuskával sztem igen, de a pisztolyt nem használtamm így kivégzésre sem volt mód vele. Lehet ezeket is számolja a rendszer, végrehajtottam-e mindet, és nem elég csupán a kivégzés skilleket masterelni?
3007 levél
Válasz 13.03.30. 18:37 #434
gregmerch
Nekem xbox kontrolleren semmi bajom nem volt. Ez a jatek (stilus) arra lett kitalalva.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
51822 levél
Válasz 13.03.30. 17:44 #433
Barthezz
Nem lőttem le a történetből semmit, sztem aki egy picit is haladt már a sztoriban, egyértelmű számára, hogy kivel kell megküzdeni a végén.

Amúgy végül egy trükkel összehoztam. Rátettem az E gombot másodlagosan az egér bal kattjára és úgy már tudtam olyan sebességgel nyomni, hogy sikerüljön. Vmiért billentyűzetről nem veszi be az összes kattintást.

Szóval kijásztva, remek játék volt, megkockáztatom, az utóbbi évek legjobb játékélménye számomra!

Viszont csak 98%, pedig mindent összeszedtem és nem értem, mi hiányozhat. Összes helyszín 100% (beleértve a Cliffside Bunkert is), le is ellenőriztem. Összes skill kimaxolva és az összes fegyverfejlesztés megcsinálva. Vkinek ötlet, mi hiányzik a 100%-hoz?
3081 levél
Válasz 13.03.30. 17:22 #432
Sucee
Pedig ott nyomogatni kell.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
6483 levél
Válasz 13.03.30. 17:20 #431
GustyX
Először is megtanulni a SPOILER gomb használatát.

Amúgy fantasztikus a játék, nekem nagyon bejön. Eddig nem találtam semmit, amibe komolyabban beleköthetnék, pedig folyamatosan sasolom/kutatom ezeket, de semmi.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
51822 levél
Válasz 13.03.30. 17:11 #430
Barthezz
Ilyen komolyan mondom nincs. A legvégén, a legutolsó kibaszott QTE-n akadtam el. Belebaszom F-el a csákányt Mathias hátába, majd utána mindig megfojt. Nyomom veszettül az E-t, ahogy írja, de már vagy 15-ször haláloztam el. Próbáltam úgy is, hogy folyamatosan nyomva tartom, de semmi eredménye. Mit kell csinálni?
14264 levél
Válasz 13.03.27. 21:57 #429
balays82
Nagyjából a felénél.
8894 levél
Válasz 13.03.27. 21:54 #428
goodboy007
SPOILER
Most halt meg Grim, hol tarthatok kb. a kampányban?

Szegény Lara amennyit zuhant eddig, már egy ép csontjának se kellene lennie.
Amúgy hangulatos a játék, bár ez a brazil nyomornegyedeket idéző falu nem tetszett, a vadregényes tájak gyönyörűek.
Jah és eddig az összes játék közül, amivel valaha játszottam, itt van a legdurvább hangja a shotgunnak. Ha nem lennének távolról lövöldöző ellenfelek, nem is mennék mással .
Az minden esetre nem tetszik, hogy sokkal, de sokkal több a lövöldözés, mint a logikai feladvány, ugrabugra, az Anniversary jobb volt, de, hogy ez is remek játék, az biztos.
51822 levél
Válasz 13.03.25. 22:32 #427
Barthezz
Köszi, még nem volt időm folytatni, de az utolsó helyszín megkezdése előtt visszamegyek ezt is kimaxolni. Még egy relic is hátravan innen, útközben láttam egy fal mögött, ahova nem engedett bemászni és azt hittem, később majd arrafelé megy a pályavezetés, aztán mégsem, így kimaradt. Sun totemekből meg sztem az utolsó lett meg, addig nem is tudtam, mit kel keresni, de a lift mögötti részen a rácsokon túl egy aztán elég feltűnő helyen volt, így az meglett. Gondolom a helyszín korábbi szakaszain lesz a többi is. Most 89% a progress, az említett Research Base-en kívül minden helyszín 100%-on áll + a végjáték van hátra még a Monasteryben + ott is lesz még gyűjtögetnivaló. Jah meg a fegyverfejlesztésekből maradt még 4, remélem lesz még elég salvage a végéig, hogy mind meglegyen. Ha nem, akkor megyek vissza gyűjtögetni egy korábbi helyszínre, ahogy néztem, minden salvage újratermelődik, így ez sem para.

Matt: Az a treasure map volt.
12091 levél
Válasz 13.03.25. 21:45 #426
Gobiakos
A sztorit 78%-on sikerült befejezni, most megyek tovább és megpróbálom kimaxolni a játékot. Egyébként nagyon tetszett, remélem, mielőbb jön a folytatás!
15994 levél
Válasz 13.03.25. 16:58 #425
ufodani
Nekem ez maradt a végére, pontosan a sun totemek miatt. Hát nem egyszerű.
A kérdésed pedig igen, a ládahegyek mellett oldalt egy keskenyebb akármire kell felugranod és hajolva araszolsz be a dobozok mögé.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
10258 levél
Válasz 13.03.24. 14:21 #424
MattMatthew
Ha egyre gondolunk akkor csak odamész és bemászol az egyik doboz fölött...


"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
31908 levél
Válasz 13.03.24. 13:14 #423
Creativ3Form
Ott ne foglalkozz azzal a szerelvénnyel. Afelett a rész felett, amit be kell törni, van a megoldás.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
51822 levél
Válasz 13.03.24. 13:08 #422
Barthezz
Research Base utolsó GPS-ét hogy lehet felszedni? Ami a treasure mappal szemben el van zárva ládákkal. Van egy sín, rajta egy beragadt vonat, gondolom azt kell vhogy elindítani és kitörni vele az akadályt, de nincs tippem, hogyan. Survival nézetben sem jelez semmit. Amúgy ez a rész most elég szarul sikerült, csak egy db sun totem lett meg, úgyhogy megyek vissza bepótolni a kimaradt cuccokat.
51822 levél
Válasz 13.03.24. 09:43 #421
Barthezz
Én sem emlékszem, de az elején még elég sok volt ennyi szereplő hirtelen, a neveket sem tudtam még párosítani, így nem merném biztosan azt mondani, hogy nem szerepelt.

davkar: Akkor szerencsém volt, mert nekem még az első sír hátravan. Az íj kiegészítő megszerzéséig nem lehetett kinyitni, azt meg a Cliffside Bunkeren kaptam meg és oda-, illetve visszafelé megkerestem az aknákat.
14264 levél
Válasz 13.03.24. 08:57 #420
balays82
Erre én is kíváncsi vagyok, nekem is feltűnt, hogy ott van. Az most nem rémlik, hogy a hajón készült videofelvételeken egyáltalán szerepel-e, én ott sem emlékszem rá.
8621 levél
Válasz 13.03.24. 08:12 #419
davkar9
Én panaszkodtam, de az bug volt. Amit említettél az már megvolt, ami nem volt a helyén az is a vízben van, de a másik oldalon. Az az akna amit vagy a palánkról lenézve tudsz kilőni a hullámok közül/a parton lévő akna kilövése után továbbmenve a szikla mellett ellőve lehet felrobbantani. Második végigjátszáskor látszódott, szóval megvan a 100%. Elsőre az volt a baj, hogy a bunkerben lévő "sír" kifosztása után mentem vissza ezekért és ez okozta a bugot.
Simple. Eternal. Beige.
51822 levél
Válasz 13.03.24. 00:06 #418
Barthezz
A concept artokon amúgy szerepel egy szőke csaj a legénység részeként, vele nem tudjátok, mi van? A többiek mind előkerültek, de róla még csak említést sem tett senki a párbeszédek folyamán. Vagy meghalt rögtön a hajótöréskor?
51822 levél
Válasz 13.03.23. 23:45 #417
Barthezz
"míg úgy is alig találtam meg, hogy tudtam, hol van"

Dettó. Kb. 5 percembe telt, mire megtaláltam azt a helyet és szöget, ahonnan egy apró vmi látszik belőle és be lehet célozni. Már majdnem feladtam és belenyugodtam, hogy nekem bizony nincs ott.

Az aknát meg én guide nélkül buktam volna, mivel a nagyon szembetűnő challenge-ek kivételével a többit mindig a survival mód segítségével szoktam megkeresni és ha nem jelez semmit se sárgán, nem nézelődöm tovább.
14264 levél
Válasz 13.03.23. 23:23 #416
balays82
Nekem az az akna teljesen véletlenül lett meg, a víz pásztázása közben valamiért pirosra váltott a célkereszt, gondoltam, akkor belelövök, erre jött a robbanás.

Az említett poszter viszont az életben nem lett volna meg magától, ezért ott én is csaltam egy kicsit, miután kb. tízszer bejártam oda-vissza a területet. Az tényleg elég szemét húzás volt oda rakni, míg úgy is alig találtam meg, hogy tudtam, hol van.
51822 levél
Válasz 13.03.23. 23:08 #415
Barthezz
Aki az aknás challenge bugjára panaszkodott, lehet megvan a megoldás. Szóval nekem is csak 9 volt, így utánakerestem challenge guide-on és ennek segítségével meg is lett. A probléma az vele, hogy nem mutatja survival módban, ettől azonban még ott van, csak nyilván enélkül szinte lehetetlen kiszúrni. Ahol meg kellett szerezni a hajóalkatrészt, ott a hadihajó felé fordulva található meg a vízben. Így nekem meglett a 10/10.

Amúgy sztem a leggecibb challenge mégsem ez volt, hanem a Cliffside Bunkeren az utolsó elégetendő poszter. Guide nélkül az életben nem lett volna meg... (Az egyik magas villanyoszlop legtetején, olyan messzire, hogy csak egyetlen szögből látszik és akkor is csak ha az eget pásztázod és így is csak egy apró pontot látsz, kegyetlen szemét. )
3007 levél
Válasz 13.03.21. 01:22 #414
gregmerch
Köszi a választ, mindenképpen beiktatom őket valamikor ! Viszont a TR multi siralmas. Minimum 40 percig próbálkoztam mindenféle módon játékba kerülni, mire végre sikerült. A kutya nem játszik multit evvel. Nem is értem, miért erőltették bele. És a hírek szerint az első DLC is természetesen a multihoz ad új pályákat meg egyebeket. Szép...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
12566 levél
Válasz 13.03.21. 00:30 #413
McCl@ne
Az első rész az én szememben is unalmas és fárasztó volt. Minden pozitívumával együtt is kb. 6|10, ezzel szemben a folytatása valahol 9 és 10 pont között mozog, de inkább felfelé kerekedik! És nem hagysz ki sok mindent, ha az elsőt hagyod a fenébe. Valahol elolvasod, hogy miről szól, aztán annyi, de a 2. és 3. részt ki ne hagyd!!!
Respect is not given. It's taken.
3007 levél
Válasz 13.03.21. 00:17 #412
gregmerch
Az nagyon tetszett. (Lsd. ismertető ...) Az 1-est untam kicsit, de lehet csak rossz passzban voltam.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
14264 levél
Válasz 13.03.20. 23:47 #411
balays82
Hasonlít. Viszont a Golden Abyss lényegében teljes értékű, a nagygépes részekkel gyakorlatilag megegyező minőségű Uncharted lett, amennyiben azt untad, akkor ez előfordulhat a többi rész esetében is. Én csodálkoznék rajta, illetve csodálkozom is.
3007 levél
Válasz 13.03.20. 23:36 #410
gregmerch
Értettem!
Volt már vele dolgom, a Ps Vitás részt végig is toltam, de az 1. rész kb. harmadánál abbahagytam azt (őszintén szólva kicsit untam).
Tudom én, hogy ez egy tök különálló sorozat, de ez az új TR tényleg annyira szuperjó volt, hogy ha kicsit is hasonlít rá az Uncharted 2-3, akkor bizony gondban vagyok...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
14264 levél
Válasz 13.03.20. 23:21 #409
balays82
Nálam ebből szokott az kisülni, hogy soha nem nézek vissza az adott játékba, mert elfoglalom magam valami mással. Mivel azonban a TR esetében a zseniális pályatervezés miatt tényleg annyira szórakoztató volt az elszórt cuccok begyűjtése, ezért a "ha itt belépsz már nincs visszaút" figyelmeztetést követően visszamentem összegyűjteni, illetve teljesíteni minden korábban elmaradt dolgot. Szórakoztató volt, egyáltalán nem tűnt felesleges időhúzásnak, de lehet, hogy a történet befejezése után még így is kimaradtak volna.

szerk:

És kezdd már el végre azt a nyomorult Uncharted szériát is, hihetetlen, hogy lassan kifut az a generáció, de az egyik ékkövével még mindig nem volt dolgod. Többször volt már szó róla, hogy elég sok hasonlóság van a Tomb Raider és az Uncharted sorozat között, a filmszerű, extra látványos jelenetekkel teletömött történetvezetés, az egzotikus környezet és a misztikus történelmi háttér tekintetében mindenképpen, azonban az Uncharted jóval humorosabb formában áll a kincskeresős témához. Az Uncharted részeket azonban önmagukért kell végigjátszani, nem azért, mert olyanok, mint az új Tomb Raider.
3007 levél
Válasz 13.03.20. 23:18 #408
gregmerch
Az a legnagyobb bajom, hogy ez a zseniális reboot teljesen elhomályosította az előző 18 év valamennyi epizódját. Hogy menjek most vissza a Legendre, vagy az Anniversaryra, hogy csak az újabbakat említsem? Mintha nem is ugyanaz a sorozat lenne... Pedig nagyon szerettem mindig a szériát is, meg a stílust is, amit teremtett.
Aki ismeri, az Uncharted mennyire különbözik a TR-től? Csak a Golden Abyss-t toltam végig, és az elsőt kb. a harmadáig. Állítólag a 2 és a 3 az igazi.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
51822 levél
Válasz 13.03.20. 23:17 #407
Barthezz
Időm nekem se sok van és alapból én sem szoktam egy játékban mindent összeszedni, de itt egyenesen bűnnek érezném kihagyni, annyira jó az egész. És ami plusz pont, hogy kis odafigyeléssel minden begyűjthető. A régi TR-eken a legértékesebb relikviák összeszedése brutálisan nehéz volt, egyeseké szinte a lehetetlen határát súrolta, így ott nem is vesződtem velük egy idő után, itt viszont tényleg sikerélményt és nem bosszankodást adnak. (Egy volt, ami csak sokadszorra sikerült, ahol egy lecsúszó platformról kellett a megfelelő időzítéssel elugrani, a többi nem adott okot anyázásra. )
3007 levél
Válasz 13.03.20. 23:10 #406
gregmerch
Ezért nézek vissza. Nem sok időm van "maszekban" játszani a fő állásom (állásaim), a tesztelés, meg a suli mellett, ezért is rohanok rendszerint. Most azonban nagyon tetszett minden, így visszamegyek még nézelődni, ha lesz kis időm .
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
51822 levél
Válasz 13.03.20. 23:05 #405
Barthezz
Pedig pont ezeknek a begyűjtése ad egy kicsit jobban vissza a régi TR-ekre jellemző ugrálós részekből. Summit Foresten pl. csupa ilyen fák tetején, sziklákon lévő tárgyak voltak. Az adott szakasz normál játékidejét nálam a kétszeresére nyújtotta itt a tárgyak összeszedése, szóval érdemes időt szentelni rá, mert még tovább fokozza a játékélményt.
3007 levél
Válasz 13.03.20. 23:02 #404
gregmerch
Hát, engem főleg a sztori szokott érdekelni egy játékban (már ha nem tesztelem). De lehet ide visszamegyek, csak a feeling kedvéért.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
15994 levél
Válasz 13.03.20. 22:38 #403
ufodani
Találsz még pár bakát de csak elvétve.
69? Akkor tényleg csak azt vetted fel és találtad meg amibe belebotlottál.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
3007 levél
Válasz 13.03.20. 22:33 #402
gregmerch
Vége...
Egyelőre, legalábbis remélem!
Hát ez valami gigamegahiperüberkafa volt !
Nem volt gondom a célzással, és rájöttem a végén (mikor, ha nem akkor ...), hogy a páncélokat kellett gyakran előbb szétlőni.
A szamuráj csókák rendesen parázósak voltak, de el lehetett velük bánni szerencsére.
Nekem valami 16 órát ír a Steam a végére, de abból lejön az a kb. 1-2 óra, amig GeryG-vel a multit teszteltük, meg néha itt is hagytam "üresjáratban" a gépet. 69%-kal végeztem, ami ahhoz képest nem is rossz, hogy nem tökörésztem a keresgéléssel (na jó, azért ha láttam egy-egy ládikát, azért elmásztam, meg ha volt a közelben sír, azt is megnéztem, ha már ott voltam). Lehet visszamegyek még kicsit kutakodni, térképek úgyis megvannak. Ellenfél lesz akkor is, vagy már csak mászkálok és keresgélek egymagamban?
A tiszta játékidő mindent belevéve kb. 12-14 óra között lehet valahol így, ha az ember csak úgy hébe-hóba mászkál el mindenfelé. Gondolom a 100%-os teljesítés ennél azért több. Akárhogy is, nem rossz egy "mezei" akciójátéktól! Bőven megéri az árát, szerintem simán újrajátszós lesz idővel! Nagyon nagy gratula a készítőknek! Bőven esélyes az "Év Játéka" díjra (bár még messze van a szavazás)...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
51822 levél
Válasz 13.03.20. 20:30 #401
Barthezz
A Summit Foresten pl. íjjal szedtem le egyesével mindenkit, egy fejlövés volt az összes (kb. ez volt az egyetlen helyszín, ahol működött a lopakodás). A többi fegyver nem ilyen pontos messziről, szóval nem a célzásoddal lesz a gond. Shoti pl. csak rövidtávra jó, a géppuska meg ahogy mondtad, szór. Használd az íjat, ahhoz lőszer is van bőven. Jah és ha a nagyobb harcokban a tüzes lövedéket használod, akkor tényleg egy lövés mindenki, kivéve persze, ha fedezékben van. Jah meg ha sokan jönnek, érdemes a gránátvetőt is bevetni, a 7 tárolható mennyiség és a bő utánpótlás miatt azzal sem kell spórolni. Az ammo capacity skilleket gondolom már kimaxoltad, de ez elég egyértelmű, hogy mielőbb meg kell tenni.
14264 levél
Válasz 13.03.20. 19:02 #400
balays82
Csak ne olyanok készüljenek, mint a Sleeping Dogs esetében, mert akkor inkább nem kell. Azok elég soványak, bár a legutóbbit még nem próbáltam.

Ami pedig az irányítást illeti, szerintem a gamepad tökéletesen alkalmas eszköz. Én például nem vagyok egy mesterlövész, de Sharp Shooter trófea (50 fejlövés) kb. a játék közepén már meglett. Az íjjal és a pisztollyal is halálpontosan lehet célozni, egy fejlövés pedig mindig azonnali halál, leszámítva a speciális ellenségtípusokat.

gregmerch:

Tényleg nem sok van akkor már hátra.
10258 levél
Válasz 13.03.20. 18:21 #399
MattMatthew
Nem mintha most derült volna ki, hogy kb hatszor nehezebb célozni kontrollerrel mint egérrel.

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3007 levél
Válasz 13.03.20. 17:51 #398
gregmerch
Marha jó kis cucc még mindig, most szereztem meg a roncsból a csavarhúzókat, és megyek egy újabb istenverte rejtett templomot felkutatni. 58%-kot ír, de szerintem a sztoriból már nem lehet olyan sok hátra (aztán persze majd kiderül)...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
3007 levél
Válasz 13.03.20. 17:44 #397
gregmerch
Kontrollerrel is sima ügy, nyugodtan maradj annál. Abszolút arra termett ez a játék.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
6483 levél
Válasz 13.03.20. 15:40 #396
GustyX
Volt szó korábban róla, talán a kiadó nyilatkozta. Meg ha Sleeping Dogs-ból indulok ki, akkor tuti ez is fog kapni SP DLC-ket.

De előbb legyen valami combfixes-tangás-bikinis skin DLC

Ha ennyi a harc benne, lehet magamra erőltetem a rágcsálót és nem bénázok a controllerrel
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8621 levél
Válasz 13.03.20. 15:26 #395
davkar9
Akkor ez a baj, egérrel ugyanis szépen lehet osztogatni a fejeseket. Minden harcnál a csoportok legalább 3/4éből unikornist csináltam.

A single dlct honnan szedtétek? Jött a hír a CD-től, hogy nem lesz, csak a multihoz készülnek dlck (fölösleges multihoz fölösleges letölthető tartalmak)
Simple. Eternal. Beige.
3007 levél
Válasz 13.03.20. 15:11 #394
gregmerch
Áhh, értetlen banda, nem vitatkozom veletek félisteni adottságaimról tovább !
Valószínűleg az a gond, hogy közben engem is eltalálnak, meg sokszor géppityut használok, ami ugye szór...
Egyébként mindentől függetlenül meghalni nagyon ritkán szoktam, összesen ha eddig 8-10x.
Ja, és még egy apróság: kontrollert használok, nem egeret ...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
10258 levél
Válasz 13.03.20. 15:04 #393
MattMatthew
Sajnálom, hogy tőlem kell megtudnod, úgy fest, hogy de, a célzással van a gond. Ha eltalálod akkor kifekszik az, hidd el. Ha célzás közben találatot kapsz akkor veszítesz a pontosságból és mellé lősz, de ezt bele kell kalkulálni, hozzá tartozik a célzáshoz.

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
5011 levél
Válasz 13.03.20. 14:58 #392
Gump
3081 levél
Válasz 13.03.20. 14:55 #391
Sucee
Hát nem tudom, ha nem volt a fejükön semmi, amit először össze kéne törni, akkor nálam mindig egyből kifeküdtek fejlövésre. (Pisztolyt használtam 90%-ban.)
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.