Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Rage (Előzetes)

Rage

Rage
A legutóbbi Rage cikkek, hírek
395 levél
Válasz 11.02.01. 20:45 #27
Artemius '89
Nagyon szépen meg leszünk szórva az idén jobbnál-jobb game-ekkel, csak győzzük kivárni. De sztem bátran állíthatjuk, hogy ez az évtized eddigi legtermékenyebb éve lesz és hogy év végén a PCDome Team-nek nehéz dolga lesz az Év Játéka válogatáson
A földönkívüli intelligencia létezésére az a legnagyobb bizonyíték, hogy még egyszer sem tették a lábukat a bolygónkra.
139 levél
Válasz 11.02.01. 20:37 #26
Netsu
Lineárisnak lineáris volt,de a sztori,a párbeszédek,az átvezetők sokat dobtak a filmes hangulaton.
1614 levél
Válasz 11.02.01. 20:37 #25
rootshaper
te még nem toltad ezt a témát, ezért nem is a te válaszodra reagáltam, hanem egyel utánad következőre. ott már előkerül, hogy warez, meg a konzol játékokat megveszik a PC-seket meg nem. blablabla. ne vedd magadra, ott világít sárgán a háesszem alján, hogy kinek válaszoltam

amúgymeg egyensúlyt kell találni a céltalan előremenés és lövölde, valamint a kismillió szálú akármerre menős sandbox bullshitek között. szerintem. egyik sem jó irány. az utóbbiban elveszve érzi magát az ember, a hatalmas világ a túlsok tennivaló valamint az egy összefüggő sztorilájn nélkül (a'la STALKER). az előbbinél pedig a legdurvább az, hogy van egy rahedli ajtó körülötted mindenfelé és hiába mész neki akár egy bulldózerrel is, azok rendületlenül ott állnak és te tudod, hogy az egész csak egy rohadt díszlet, mert általában úgy is néz ki. ami mellett a hétköznapi "megyekelőreoszlövök" játékos csak elrohan, azt a magamfajta jól megnézi magának és észrevételezi, hogy mintha kartonból lenne kivágva és odatámasztva. gáz. űbergáz. ilyen érzésem nem volt, mikor a Quake 1 vagy akár a 2-t játszottam. nem volt díszlet feeling, mert mindennek egyaránt "szar" volt a grafikája. ellenben ma, a csillió poligonból kidolgozott űberszép krájszisz katonákok mellett egy háromszög alapra épülő pálmafa már nem gyengén kirí a környezetből -> díszlet, semmi más.

ebből pedig most esik le, hogy az egész technikai fejlődés kezd a visszájára fordulni. bizonyos dolgokat kirészleteznek mint a vadállat (lásd jelen esetben Rage és az arcok - vele szemben Rage és a kéz... pont van egy shot a galériában ahol az arc úgy néz ki mint ha le akarna mászni a képről és közben a csórikám ujjai 3-3 poligonból éktelenkednek ott) más dolgokat meg elnagyolnak a francba, mert kompromisszumot kell kötni, hogy ne csak a NASA tudja futtatni, hanem mondjuk Vér István is, aki jelentősen nagyobb felvásárlóerővel bír mint az ismert űrkutatási társulat.

tippem a nagyoknak: elég legyen mán ebből a valamire specializálódásból, mert tök gáz az, hogy ha nem rohanok a játék tempójában, hanem próbálom kiélvezni és körbenézni mindenfelé, olyan ocsmányságokba futok bele mint pl. a Mass Effectben a Krogan bolygón, egy lépcsőn nem mentem le azonnal hanem gondoltam gyönyörködök a tájban és ilyen elnagyolt undorító részlettelen hányadék fogadott a másik sarkon, amerre kb. ki lehetett volna írni, hogy "under construction". illúzióromboló, tönkreteszi az élményt és a beleélést is. szóval legyen minden egyformán kidolgozva, nem kell feltétlen filmszerűnek lennie, mert lehet még nem tartunk ott, de könyörgöm, ne legyen már az mint régen a rajzfilmekben, hogy a háttérről kábé leugrik a karakter. egyszerűen nem áll össze. olyan mint egy elfuserált fotómontázs, különböző minőségű képekből, és ez full szar szerintem. ideje ezt felfogni.
4187 levél
Válasz 11.02.01. 20:18 #24
Madrac
Hat a Mass Effect is eleg linearis volt, de az MWt veri az tuti.
Quoth the raven, `Nevermore.'
139 levél
Válasz 11.02.01. 20:17 #23
Netsu
Félreértettél,én a Mass Effect szerű élményekre gondoltam,nem pedig a primitív,és teljességgel értelmetlen MW "élményeire"
4187 levél
Válasz 11.02.01. 20:12 #22
Madrac
Mert az MW jellegu "filmszeru" jatekmod olyan jo. Menj elore a csoben es lojj az ellenfelekre melyeket te "teremtesz" az elorehaladassal... Hallottam olyat is, hogy a grafika minoseget bealldoztak az MI kedveert, ha tenyleg jo lett a gepi intelligencia akkor sokat dobhat a jatekon az is.
Quoth the raven, `Nevermore.'
139 levél
Válasz 11.02.01. 20:07 #21
Netsu
Igen. A maguk idejében. De szerintem most már azért haladni kellene a korral,és nem pedig visszafejlődni. Minden adott már egy filmszerű játékmenethez,nem értem,miért kell még mindig a régebbi korok kifejletlen játékmenetét követni..
14264 levél
Válasz 11.02.01. 19:41 #20
balays82
Milyen konzol vs. pc vita? Egyrészt azt állítottad, hogy ma már nem adnak ki demókat, de ez az állítás így nem igaz, csak PC-re nem adnak ki demókat, amit számos példával alá lehet támasztani. Ez még nem konzol vs. PC vita.
Másrészt nem hangzott el az az állítás sem, hogy a PC jobb, mint a konzol. Szerintem akik itt fórumoznak, azok többnyire szoktak PC-n játszani, egyébként sem divat itt a PC fikázása.
Harmadrészt pedig senki nem ugrott a torkodnak, csak egy kicsit túlreagáltad a dolgokat. Ettől függetlenül a konzol tényleg jobb, mint a bundáskenyér.
De abban igazad van, hogy ez a Rage topikja, ezért a témánál kellene maradni.
1492 levél
Válasz 11.02.01. 19:29 #19
GeryG
Ájcsi kolléga, én nem hasonlítottam össze a Quaket és az Unrealt!!
Pont, hogy mind2t ugyanarra hoztam fel példának, ergo nem kaptunk mélyen szántó történetet, csak egy sima (jól megcsinált) arcade lövöldét mindenféle túlspilázás nélkül. Ma már erre ugranak a népek, hogy de miért nincs sztori, meg uncsi, hogy csak lőni kell. Ezért arcade lövölde, menni kell és lőni mindenre ami mozog. Lásd Serious Sam. Volt agyon polírozott, hat csavarral agyon szőtt történet? Dehogy volt, mégis marha jó gáma volt a maga idejében, ahogyan a fent említett két progi is.
1614 levél
Válasz 11.02.01. 19:10 #18
rootshaper
azért bocsi, de az Unreal esetében a Quake-hez viszonyítva egy kidolgozott, összefüggő és igencsak megnyerő világot járhattunk be. arról nem is beszélve, hogy a Quake "menj be egy teleporton, az lesz a nehézség, majd mégegyen, az lesz az epizód" módszerénél azért az űrhajószerencsétlenséges, roncsokból kikveredős majd a hatalmas tájra rácsodálkozós start kicsit drámaibb volt. bennem sokkal élénkebben él az Unreal mint a Quake, hiába imádom mindkettőt. az Unrealt például végignyomtam pár hónapja is és fel sem tűnt, hogy már ezer éves, annyira időtállót alkottak az Epic-es srácok.
1614 levél
Válasz 11.02.01. 19:07 #17
rootshaper
jajj ne, már megint a konzol vs. pc vita... miért van az, hogy egy-egy hétköznapi beszélgetés mindíg a politikánál lyukad ki, a legtöbb informatikai témájú pedig ott, hogy a konzol vagy a pc a jobb, meg melyikre warezolnak többen. tök mindegy, mit mond az ember, a vége mindíg ( kihangsúlyoznám: MINDÍG ) ugyan ez... inkább már meg se szólalok, mert azt írom, hogy bundáskenyér és hárman ugranak a torkomnak, hogy a konzol jobb.
1531 levél
Válasz 11.02.01. 17:45 #16
Hofi
Meg talán azért is mert az emberek úgyis lewarezolják PC-re. Akkor minek készítsenek demót. A konzolon nehezebb a warez. Na meg jóhogy a konzolra mennek, mivel ott sokkal drágábbak a játékok, mert nem kell állandóan fejleszteni.
14264 levél
Válasz 11.02.01. 15:37 #15
balays82
Szerintem nem ez az oka, hogy PC-re nem jönnek a demók. Konzolra ugyanis még mindig jóval gyakrabban jönnek, pedig a nagy bevétel a konzolos eladásokból van, hogy egy közhelyet is elsüssek. Egészen egyszerűen valószínűleg annyira jelentéktelennek tartják a PC-s piacot egyes kiadók, hogy nem látják értelmét a demó kiadásának, amelynek elkészítése valamennyi többletköltséget mindig jelentene.
1492 levél
Válasz 11.02.01. 15:26 #14
GeryG
Zombis játék, nem lehet neki mélyen szántó történetet adni. Vagy csak én nem láttam még filozófikus gondolatmenetű zombifilmet?! Jajj várj, mégis vagy egy!! A Zombiland!

Az viszont tény, hogy manapság 10ből 9 játék pont nem szól semmiről. És mégis a legtöbb szórakoztató. Sajnos nem lehet minden játéknak Heavy Rain szinten vezetett története, de egy jól megcsinált arcade lövölde még lehet élvezhető. Valamiért a Quake és Unreal esetében senki nem nyafogott a sztori miatt.
1614 levél
Válasz 11.02.01. 15:21 #13
rootshaper
igen, nekem is Crysis-szindróma érzésem van. lassan ez már fogalommá válhat a mai, külsőségekre menő világunkban. nem kell a videójátékokig menni, már a legtöbb csaj is csak a "grafikára" megy, hogy ő és a barátja hogy néznek ki. mert ugye a legtöbb ember ennél tovább nem is jut a megismerésükben, akkor meg mit erőlködjenek? sajnos ez van már a játékokban is... demót kiadni? ugyan, akkor rájönnek az emberek a turpisságra. nehogy azt mondja nekem valaki, hogy olyan sokkal nehezebb egy demót kiadni mostanában mint mondjuk 10 éve, mikor még nagyon net se volt sehol és a legtöbben CD mellékletekről szereztek tudomást az új címekről. bullshit. inkább vegye meg a paraszt, mert abban van pénzünk, aztán már nekünk tökmindegy, tetszik-e nekik. a lényeg, hogy a dobozon szép screenshotok feszüljenek.

nem tudom, meddig leszünk még olyan marhák, hogy újra és újra bedőlünk ennek a módszernek.

azt látom, hogy csomóan nem hogy bedőlnek neki, de még el is hiszik, hogy elég az, ha valaminek jó a grafikája. agymosás in progress.
139 levél
Válasz 11.02.01. 15:15 #12
Netsu
Hát nem tudom,hogy mivel tudnák ezt még feldobni. Az oké,hogy ott vannak a zombik,és meg kell magyarázni,hogy hogyan kerültek oda,de.. ez nem fogja megmenteni a játékot. Újat úgyse tudnak már kitalálni. Kiderül,hogy az az üstökös valamilyen fertőző anyagot tartalmaz,ami megfertőzi az embereket? Sablon. Esetleg valami hatalommániás érdek intézte úgy,hogy belecsapódjon az üstökös a Földbe,de nem számolt azzal,hogy olyan fertőzést tartalmaz,ami az embereket átváltoztatja? Sablon. Esetleg valami kísérlet folyamán kerültek oda a zombik?? SABLON!

Ebből egyszerűen irreálisan nehéz valami egyedit,valami különlegeset kihozni.

Szerintem egyszerűen csak a látványra mentek rá,gondolták,úgyis ellehet adni azzal is. Mint a Crysist.
1614 levél
Válasz 11.02.01. 15:05 #11
rootshaper
hát jó, legyen... nagy jóindulattal rá lehet mondani a hasonlóságot.


egyébként semmi potenciált nem látok ebben a történetben, azt figyelembevéve, hogy egy aszteroida katasztrófából hova lehet csavarni a történetet? esetleg becsapódik mégegy majd a játék közepetáján? tökre céltalan és tényleg, mármár túl hétköznapi az egész. annyira nem az id-re vall, hogy egy ilyen Zs kategóriás filmbe illő történetet ekkora csinnadrattával fejlesszenek, itt valami nagyon nem stimmel. még mindig abban bízok, hogy valamit még nem tudunk, valami kulcsfontosságút, ami megdobja ezt az egész sótlan vackot, mert máskülönben lehúzhatja a rolót az id, tech5 ide vagy oda (főleg, hogy nem is tervezik eladni a motort, amiből én arra következtetek, hogy olyan körülményes és bonyolult használni, hogy azokon kívül, akik magát a motort hegesztették, fel sem tudják fogni.)
60 levél
Válasz 11.02.01. 14:57 #10
vervunhive
Én csípem az id Software játékait. Adjanak nekem egy pofás, hangulatos, akciódús gémet, aztán jó napot! Előzetes alapján úgy tűnik, hogy ez meg is lesz benne, szóval semmi gond. Igaz, hogy lesz vagy 2013, mire én ezzel játszani fogok, de ráérek.
Én csak azt furcsálom, hogy sokan már előre temetik, holott tuti, hogy többségük illegális verzióval fog nyomulni. Érdekes.
Ne fikázz addig, amíg nem eredeti a cucc a polcodon!
139 levél
Válasz 11.02.01. 14:56 #9
Netsu
"A sivatagos tájat erőszakos bandák uralják (túl sok Mad Maxet néztek), és a dűnék meg elhagyatott épületek között furcsa zombik is császkálnak."

Erről nekem a Stalker jutott eszembe. Fogadjunk,hogy azok a bandák itt is azért vannak a felszínen,hogy kifosszák az elhagyatott épületeket,és fogadjunk,hogy olyan is lesz,akik "barátságosak" lesznek,és elmondják,hogy milyen veszélyes ott az élet,és milyen veszélyes fosztogatni a zombik miatt,és jaj de sok "derék" embert vesztettek már el.
1614 levél
Válasz 11.02.01. 14:50 #8
rootshaper
már csak azt nem értem, hol ebben a Stalker?
139 levél
Válasz 11.02.01. 14:39 #7
Netsu
Fallout,S.T.A.L.K.E.R.,Borderlands összeollózva... Szánalmas
1492 levél
Válasz 11.02.01. 14:16 #6
GeryG
Hát pedig elvileg sandbox jellegű gáma lesz, amik valahogy nem az Oscar díjas sztoriról ismertek. :S
Engem inkább az zavar, hogy világbüntető istencsászár grafikát ígérgetnek kezdetektől fogva, de... elnézve a képeket és a videókat semmi újat nem láttam. Ez lenne a híres megatexture technológia. Kb ér annyit mint a tessalation az AVPben... Azt is hány videóban glóriázták, aztán mi lett a végeredmény...
A cikk meg jó, szépen össze lett szedve minden eddig ismert dolog a játékkal kapcsolatban, olyat meg ne várjunk már el az írótól, hogy olyan infokkal fog dobálózni, amikről senki más nem tud még...
1614 levél
Válasz 11.02.01. 12:35 #5
rootshaper
mivel az id még most is úgy kezeli a programot, mintha minimum 24karátos aranyból lenne. nem nagyon tudni semmi újat ezeken kívül, de amit tudunk, jól összegezte az író szerintem

egy kis másvélemény: nagyon nincs megsózva ez a gém eddig, ahogy az infókból lejön. írja a cikkíró, hogy az összes id játékban van valami közös... na ez lesz a kivétel, mert annyira dizájntalan és hétköznapi már ez a becsapódik valami a fődbe oszt lesznek zombik meg túlélők dolog, hogy már majdnem a könyökömön jön ki. ha csak nem titkolnak valami hatalmas durranást a srácok, ami majd jól megdobja ezt az unalomig ismert témát, akkor temethetjük a Rage-t =(
283 levél
Válasz 11.02.01. 12:33 #4
afro
Inkább egyik sem egyik sem, mivel az gyiket 2007 májusában, a másikat pedig 3 hónapra rá jelentették be. Addigra pedig már dolgoztak rajta egy ideje.
És kit érdekel, hogy van e kapcsolat? Ha egy játék önmagában jó, akkor engem nem érdekel honnan szedte az ötleteit.
És a Borderlands világát és játéktechnikáját tekintve eléggé elüt a Rage-től... ennyi erővel akár Fallout 1-gyel is össze lehetne hasonlítani..
afro
827 levél
Válasz 11.02.01. 11:12 #3
_Sun_
Inkább a Borderlands kicsit RAGE más köntösben. A Borderlands-nak még a létezéséről sem lehetett tudni, mikor már sokoldalas cikkek foglalkoztak a RAGE-el.
Gaming is about killing time, not killing people
10589 levél
Válasz 11.02.01. 11:09 #2
Dark Archon
A cikk meg inkább történelem óra, mint bemutató... ebből sem tudtunk meg újat, de, ha csak annyira lesz jó, mint a Borderlands, akkor már jó lesz
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
164 levél
Válasz 11.02.01. 10:54 #1
creedszl
nekem ez a Rage kicsit olyan Borderlands-es más köntösben....
766 levél
Válasz 11.02.01. 10:54
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Rage (Előzetes)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.