Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Mount&Blade: With Fire & Sword trailer (Hírek)

Mount & Blade: With Fire and Sword

Mount & Blade: With Fire and Sword
A legutóbbi Mount & Blade: With Fire and Sword cikkek, hírek
5240 levél
Válasz 11.03.26. 21:16 #8
Pras
Teszteltem.
...előbbi. ;]
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
5240 levél
Válasz 11.02.06. 22:13 #7
Pras
Játszottam kicsit a Warband-el, és eszembe ötlött pár dolog az alábbiakhoz.

Például, modellezni és animálni lehetne ökröket. Miért jó ez? Kapásból egy rakás dolog miatt. Egyfelől, ha marhaterelés-küldetéskor a gulya közelében megtámadják a játékost, a határban le lehet pakolni pár vonuló díszlettehenet. Aztán, a falvakat élőbbé lehetne ezzel tenni.* Végül, az ökröket szekerek elé fogva át lehet vonultatni őket a városok utcáin. Ha a játékos megszólítja a kocsist, a standard karavánkísérő-küldetést lehetne felajánlani, vagy vásárolni lehetne valamit.
Mindebben, ha megnézitek, az a "poén", hogy az ökrök (és a szekér) animált modelljén kívül semmit, ismétlem: semmit nem használ, ami MÁR MOST eleve nincs benn a játékban - és máris egy fokkal élőbbé tette a világot.

*De, ha már falu! Nem egyszer adódik olyan helyzet, hogy falvakat fosztogató majmokon lehet/kell rajtaütni. Ha az épületek favázát, "romját" is lemodellezik, mennyivel hangulatosabb lenne már egy ilyen ütközet?! Például, akár scriptelni is lehetne, hogy a csata elején egy-két bandita fáklyát hajít egy-két ház födémére, ami ott meggyullad. Mást nem is kellene művelnie, mint a csata végéig azonos lángon lobognia, és máris kibillen az ember abból az érzésből, hogy egy halálosan statikus (egyébként hiába gyönyörűen megcsinált) faluban rohangál, öl, stb. Ha egy faluba bemegyek, akkor az is szép lenne, ha nem azt írná ki, hogy "kifosztották", hanem be lehetne menni, minden épület a romjával szerepelne, itt-ott egy két parázsló zsarátnok, pár paraszt-hullát és döglött tehenet elszórna a gép - és a játékos máris egy kicsit jobban kötődne a saját falvához, például! Most, ha kifosszák a falumat? Na és...? Nem beszélve arról, hogy egy szétcseszett falura is építhető lenne küldetés.
Ugyanez áll fordítva is, azaz, amikor építek egy malmot, iskolát, akkor az ugyan már, jelenjen meg a faluban! Ez megint olyan, hogy jópár faluban van szélmalom - azaz a modellje készen áll, már csak annyit kéne vele foglalkozni, hogy a felépülése után rakja le a modellt a faluba.

Ezek után már tényleg "apróság", meglévő paraszt-, vagy városi karakterekre lehetne pakolni pár animációt, például egy-két üllőn kovácsoló, kapálgató-kaszálgató figurát, alkudozó embereket, efféle. Nyakam rá, hogy csak öt-hat ilyen animációval már lenne egy természetesebb érzése az embernek. Nem beszélve arról, hogy a falu is szemléletesebben pezentálható azzal, hogy pl. hány embert rak le a program, hány marha legelész a falu mellett stb. Továbbmegyek, ha építek egy épületet, a faváz-modellen lehetne pár kopácsoló-kalapáló faszi animáció, és hoppá: ha bemegy az ember a falujába, látja, mire megy el a pénze! Építkezésre, nem korrupcióra.
A városokkal is lehetne kezdeni valamit. A keleti bazárok kapásból hihetőbbek lennének, ha mondjuk négyszer annyi ember - nem csinálna semmi mást, mint sétálna. Tényleg visszás, hogy egy városban annyi ember lézeng, mint egy faluban, annak ellenére is, hogy értem, hogy így a "300 dénárért nő a rep."-csávót, illetve adott küldetéseknél a kémet megtalálni legalább nem ér fel a "lehetetlen" kategóriával, de ezt is át lehetne hidalni. (Pl., ha száz ember rohad a városban, akkor a küldetés leírásánál megadni, hogy emberünk a piacon lézeng, és kék köntöst visel.)

De nem kell itt megálni, egy rakás hasonló példa alapján mondom, hogy hatalmas potenciál van ezen a téren a játékban; pl. bizonyára támadtátok már viking rablók kikötőit. Sokadjára unalmassá válhat, de meg kell hagyni, a "rablótípusok" búvóhelyeinek jellegzetessége megint zseniális, és - ott áll a kis öbölben egynéhány hajó. Tehát a hajómodellek is készen vannak! Igazán lehetne hajózni is (olyant már nem is mondok, hogy vízen megütközni, simán csak úgy, hogy két hajómodell össze van tolva a nyílt vízen, és azokon sima "szárazföldi ütközet"), úgyis a játékban egy nagy rakás időt elvesz az utazás. A tengeren például lehetne gyorsabb.

"Satöbbi".
Most csak úgy ötleteltem.


(szerk: Hm. Ez hosszú lett.)
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
11699 levél
Válasz 11.02.03. 09:43 #6
.:[Kain]:.
igaz.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
2129 levél
Válasz 11.02.02. 17:31 #5
Balanses
Még talán a küldetésekből egy kicsivel több lehetne és változatosabbak is lehetnének. Egy idő után ez nagyon egyhangúvá és monotonná tette a jűtékot szerintem.
11699 levél
Válasz 11.02.02. 02:48 #4
.:[Kain]:.
"sütött a játékból ez a fajta potenciál."

ez így van egyébként. a tömegnyomor-bug, a kevés harcászati lehetőség és a kihalt városok (engem ez zavart pl.) és érdektelen karakterek (minden uralkodó és főnemes egy kaptafára készült) simán kiküszöbölhető hibák lennének, ha lenne idejük, energiájuk, meg pénzük rá. kb. azt tudnám elképzelni, hogy az EA felkarolja őket, melléjük csap úgy 40 embert és tényleg kiadnak egy második részt, ami minden tekintetben a megvalósítható igényeket tartalmazná, és akkor lehetne kétszer ilyen jó játék. így is jó, de lehetne sokkal jobb is.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
5240 levél
Válasz 11.02.02. 00:50 #3
Pras
Már tavasszal jön?
Nab*szki, megint meghúznak matek szigorlaton...


Viccet félretéve, engem az is érdekelne, hogy az "ostromfegyvereket" hogy értették. A Mount&Blade esetében a bosszankodásom fő oka általában az volt, hogy erre a játékra már csak rá kellett volna uszítani negyven rabszolgát modellezni, viselkedésmintákat, szövegeket írni, és olyan hihető, szép, él(het)ő világot kapott volna az ember az arcába, amit igen-igen megemleget. Így sem volt rossz, de sütött a játékból ez a fajta potenciál. Remélem, a Warband bevételei (az a kemény öt rugó) lehetőséget adtak rendesen adni a játék komplexitásának egy lórúgást, mert akkor egy biztos szavazójuk már van.

Hm. Megyek is, vágok pár rhodokot.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
2129 levél
Válasz 11.02.02. 00:40 #2
Balanses
Hát énis jobban örülnék egy második résznek. De igéretesnek tűnik ez is, tetszik, hogy létező nemzetiségekkel lehetünk, és ha olyanok lesznek a városok,falvak,várak...stb-k, mint a videóban az egy nagy előre lépés lenne a játék szempontjából, sokkal jobb és hangulatosabb lenne, szinte örömlesz vele bejárni az utcákat! Remélem a harcon is kicsit változtatnak, pergősebbé tehetnék és kicsit akciódúsabbá. Plusz az ostromoknál lévő tömegnyomorral is kezdhetnének valamit, mert az iszonyatfrusztráló amikor beszorulsz oda és semmitnemtudsz csinálni. :S
11699 levél
Válasz 11.02.01. 23:23 #1
.:[Kain]:.
jól néz ki, szinte egy teljesen új játékot kapunk majd.
bár én egy új játéknak (folytatásnak) jobban örülnék, ez is jó lesz. arra leszek kíváncsi, hogy a golyó leesik-e majd, és lesz-e sebessége, vagy ahová lövünk, ott csattan és kész. remélem előbbi.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
766 levél
Válasz 11.02.01. 23:23
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Mount&Blade: With Fire & Sword trailer (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.