Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Képek a Combat Mission németjeiről (Hírek)

Combat Mission: Battle for Normandy

264 levél
Válasz 11.02.13. 19:46 #7
Krieger
Elég egyszerűnek tűnik de mégis más tapasztalataim vannak Sudden Strike-al. Ezt meg még annyira se népszerű.. Meglátjuk.
10960 levél
Válasz 11.02.13. 18:42 #6
Lacko
Valoszinuleg most is direkt ip-s lesz. De nem ertem a problemat. Nem vagyok nagy multis, igy ezt se nagyon ertem. Minek a kozeledben lennie valakinek? Felmesz a battlefront forumra (vagy ide a dome-ra) es medumalsz valakivel egy csatat, es mindegy, hogy a partner nyiregyhazan van vagy new orleans-ben... igaz?
264 levél
Válasz 11.02.13. 16:53 #5
Krieger
Eddig stimmel, de arra gondoltam hogy lesz-e egy közös szerver vagy mi a szösz ahol lehet játékot indítani és csatlakozni. Valamiért úgy rémlik hogy az eddigi részekben csak direkt ip volt, azzal meg nem sokra megyek mert mifelénk valszeg kilométeres körzetben én vagyok az egyetlen őrült aki ilyesmivel játszik.
10960 levél
Válasz 11.02.12. 14:53 #4
Lacko
Hát igye az emailes multi (pbem) persze csak korokre osztott lehet. De lesz benne tcp/ip-s is (lan/net), az gondolom realtime.
264 levél
Válasz 11.02.12. 14:44 #3
Krieger
Remélem a multija is fasza lesz.
10960 levél
Válasz 11.02.11. 09:38 #2
Lacko
CMSF-ben (és azt hiszem Afganisztánban is) a küldi elején választhatsz (amikor kiválasztod, hogy kikkel vagy és milyen nehézségen játszol, ott lehet megadni), hogy realtime vagy turnebased módban játszol-e.
Ha realimeot választasz (lehet, hogy ez volt az alapbeállítás), akkor is megállíthatod az időt (Esc) és akkor tök nyugiban gondolkodhatsz és átnézheted a helyzetet. Én jobban is szeretem ezt a realtime módot, mert nem kell egy percig várnom, ha valami hirtelen megváltozik (feltűnnek az ellenség tankjai a szárnyaimon), hanem rögtön megállítom az időt és átnézem a helyzetet.
Ami a hátrány a turnbased-hez képest, hogy itt nincs lehetőséged visszatekerni az időt. Szóval ha valami elkerülte a figyelmedet, akkor azt már nem nézheted meg, hogy pontosan mi történt. Pl azt hiszed, hogy jobboldalt előretörnek a páncélosaid és addig a központra figyelsz és egyszercsak észreveszed, hogy 3-ból kettő tankodat kilőtték. Akkor nem tudod meg, hogy pontosan mi történt, mert nem lehet visszatekerni.

Az idővisszaszámlálás átmegy pirosba. Na az engem is zavar, de ez szerintem a CMBB-ben is így volt már, hogy egy küldetésnek van ideje (pl 1 óra 15 perc), de meg lehet adni (csak aki a küldit készíti), hogyha még folyik a harc 1 óra 15 perc után is, akkor mennyi hosszabbítást adhat a gép. Szóval a piros az a hosszabbítás.

És a CMBN is ilyen lesz: szóval választhatod a régi játékmódot is.
12857 levél
Válasz 11.02.11. 09:12 #1
konrad
Helyes kis srácok! Tényleg kár, hogy - egyelőre - hiányoznak a Waffen-SS egységek! Várom már nagyon!

(Ellenben itt kérdezem meg gyorsan Lacko: múltkor kipróbáltam a CMSF Afghanistan demóját, ruszki oldalon! Érdekesen vettem észre, hogy nem "körökre" osztott volt, hanem a jobb alsó sarokban ment egy időmérő és a játék is real time-ban zajlott! Amikor lejárt a 20 vagy 25 perc, akkor az óra pirosra váltott, de a játék folytatódott, persze mondanom sem kell, hogy addigra a tálibok már szarrá vertek! A CMBB-ben én azt szoktam meg és szerettem, hogy nyugiba kiadhattad a parancsaidat, majd utána beindítottad a csapataidat és azok mentek X percig a parancsoknak megfelelően! Mi ez az "újítás" a CMSF-ben? A CMBN is ilyen lesz?)
766 levél
Válasz 11.02.11. 09:12
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Képek a Combat Mission németjeiről (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.