Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Battlefield 3 - in-game trailer (Hírek)

Battlefield 3

Battlefield 3
A legutóbbi Battlefield 3 cikkek, hírek
136 levél
Válasz 11.03.02. 21:32 #29
peterspy
Egyetértek!

Abban is talán esetleg egyet kell értenem hogy bc2 valóban nem igazán egy battlefiedl tag vagy lekorrektebbűl mondva nem a bf2 folytatása. De sztem mint már valahova írtam nem olyan nagy baj, a bc2 is jó. Az egy tény,hogy számomra is a Bf2 egy istenkirály ultimate megasuper X squadron elite játék, de remélhetőleg (és nagyon úgy néz ki) a bf3 is legalább ilyen jó lesz
6 levél
Válasz 11.02.25. 22:17 #28
HUNpunk
Ha realizmust akarunk akkor ott az Airsoft ami inkább közelebb van a dolgokhoz és most nem a tingli-tangli játékokra gondoltam hanem a milsimre.Csak mondtam egy másik játékot.
A skrizofrénia nem mentesit attól a ténytől,hogy hűlyék vagyunk!
27766 levél
Válasz 11.02.24. 21:17 #27
LordMatteo
ja, szerk:

A hitbox olyan téma, hogy nagyban függ PC-től és nettől is, na meg persze szervertől, de nagy általánosságban elmondható, hogy zavaró a szokásos Dice-fail, azaz a hitbox félrecsúszása egy idő után minden szerveren (bár örömteli módon a P4F bétában már elég jó reg van). A pályák felépítése sajnos a 32 playeres pálya-zsugorítás következménye, nem lehet nagy pályákat csinálni ennyi játékosra jármű nélkül, főleg ha egy próbálgatásra szánt motor dohog a játék alatt. Bár tény hogy a Bf2-ben is akad egy-két unbalanceolt map, bár minimális játékismerettel és pár összeszokott emberrel ezeket is könnyen lehet ellensúlyozni (igaz, ettől még publikon szar).
A kibaszás társas játék, sose feledd.
27766 levél
Válasz 11.02.24. 21:08 #26
LordMatteo
Azóta mind új gépem van, mind beleöltem a BC2-be kb 80 órát, ennyi idő alatt se bírtam megszokni (míg a CS:S-re sikerült átállnom 40 óra alatt az utóbbi időben).

Persze, elfogult vagyok, mind az 1942-vel, mind a Bf2-vel sokat játszok, ami nem azt jelenti egyik esetben sem, hogy gurulok öt single player csatát, azt csókolom. A Vietnammal (az elsővel) szerintem 10 órát nem játszottam, most meg már nem fogom megvenni, mert ott tényleg semmi élet nincs. A 2142 is ezen a szinten mozog, online azt mondjuk egyáltalán nem játszottam saját magamtól, itt-ott egy kör, aztán ennyi, már az se tetszett annyira, ha egy játék több mint 100 évvel előrébb van az időben, ne ugyanazokat a fegyvereket használjam mint a Bf2-ben. BC1 nyilvánvalóan kimaradt, Heroes meg 2 napig vicces volt, aztán meguntam.

Ezzel csak azt akarom mondani, hogy a Battlefield sorozat minden tagjával játszottam, így változásokhoz van viszonyítási alapom, ezért mondom, hogy a BC2 nem Battlefield (élettöltés, relatíve kevés jármű, a fegyverek közül mindig az a legjobb amit legkésőbb kapunk, etc), ez egyszerűen nem a Battlefieldek sajátja. Az a sok jármű, a 64 játékos (ez már az 1942-ben is adott volt...), a rambózás esélytelensége (3 év után vagyok olyan szinten, hogy bőven a felső rétegbe tartozom skill téren bf2-ben, de egy három emberből álló full lámákból álló osztag simán leszedhet, mert élet és lőszer/javítás nélkül cseszhetem).

Most meg a Battlefield 3 kapcsán olyanokat nyilatkozott a Dice, hogy nem, ez nem Bad Company 3, ez a Battlefield 2 folytatása lesz, mert a BC2 csak egy konzolport volt, amit végül a sok kérésre adtunk ki PC-re. Ezért írom azt, amit, azontúl, hogy az én véleményemet is fedi.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
11699 levél
Válasz 11.02.24. 20:47 #25
.:[Kain]:.
azért azt se felejtsd el hozzátenni, hogy te normálisan, otthon, nem játszottál a bc-2-vel annyit, sőt, tudtommal nem fut el a gépeden, és persze ezért is a csúnya fejlesztők a hibásak és hát ha csak havernál játszol valamivel, az azért nem adja vissza úgy az élményt, mint mikor minden nap otthon tolsz két-három kört a játékkal.
a bf2-vel kapcsolatban meg elfogult vagy, mert az kb. a kedvenc játékod. nincs ezzel baj, nekem is van ilyen egy-egy játék-sorozaton belül (pl. GTA Vice City nálam az etalon GTA, a IV-re szerintem köröket ver, egyenesen gyalázat a negyedik etap ahhoz képest, de ez az én szuverén véleményem).

szerintem egyébként a játéknak nem a hitbox a legnagyobb hibája (azzal nekem nem volt sok gondom, szajkózhatja mindenki, de a gyakorlatban csak az ultra power hacker arcok veszik észre, hogy most az a fejes nem fejes lett, vagy mittomén, szóval aki élvezetből játszik, egy hosszú nap végén két órácskát, az szerintem soha nem fog e miatt sírni). én sokkal nagyobb gondnak tartom, hogy a pályák sokszor rosszul voltak felépítve, és az egyik fél könnyen beszoríthatta a másikat (de tényleg baromi szar induló pontok vannak néhol!).

"a Bf névhez köze nincs, szerencsére a Dice már kezd rájönni erre"

hát ez a te véleményed, szerintem sincs köze a gta 4-nek a gta-hoz, mégis tudok róla, hogy elfogult vagyok és inkább nem hangoztatom.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
957 levél
Válasz 11.02.24. 16:25 #24
Snake0014
Ja, azt tudom hogy Te azt is tudod hogy hany pixel homokszem van karkandon.
Everyting is connected.
27766 levél
Válasz 11.02.24. 16:12 #23
LordMatteo
Csak halk hozzáfűzés: Bf2 majd' hat éves lemaradással hozza ezt a 70 szervert...másfél éve ez olyan 400-500 volt, ami nagyságrendileg legalább 10x annyi játékos mint 70 szervernél, mert másfél éve - nem akarok hülyeséget mondani - CB-n simán volt negyven fölött az aktívan (legalább kétnaponta) warozó csapatok száma, nem beszélve az ESL-ről, és akkor azokról a szerverekről, amit a Bf2 nem dob ki (régebbi verzió, mod, stb, na meg hogy ott 64 volt a max. játékosszám).

Persze, sikeres a BC2, meg tök jó, de a Bf névhez köze nincs, szerencsére a Dice már kezd rájönni erre. És igen, a hitbox az egy kalap szar, amíg egy embert hatszor kell hátbakéselni ahhoz, hogy egyszer meghaljon.

Snake, Kain: a back to karkand kieg. egy hónappal a kiadás után ingyenesen elérhető lesz mindenkinek. És én nem várom Karkand visszahozását, untig elég volt abból a mapból 800 óra...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
1614 levél
Válasz 11.02.24. 15:29 #22
rootshaper
jó, jó, én elismerem, de nem annak aki szórakozni ül le a PC elé
az arany középút szerintem a Battlefield a minden realitást nélkülöző árkád és a túlrealisztikus katonaszimulátorok közt. csak a sarkított példa miatt hoztam fel
1186 levél
Válasz 11.02.24. 15:23 #21
Baracklekvár
Nana! Operation Flashpoint minden idők egyik legjobb játéka!
pogessor.pcdome.hu
1614 levél
Válasz 11.02.24. 15:03 #20
rootshaper
igen, a realizmus a harcmezőn kezdődik. de aki JÁTSZANI akar, és kicsit átélni a katonák nehézségeit, annak a Battlefield sorozat a nyerő. tökéletesen megtalálták a játszhatatlanul realisztikus OPF és a már-már Quake árkádságát idéző CoD között az arany középutat.

a BC2 meg a "rossz" hitbox és a játszhatatlanságról csak annyit, hogy bármikor megyek fel a nap huszonnégy órájából játszani, mindig van legalább 70 totál fullos szerver, ahol a sok önmagukat kínzó mazohista próbál egy játszhatatlan játékkal játszani
10984 levél
Válasz 11.02.24. 14:57 #19
VodevilX
Azért nem kell túlsztárolni sem a BF-et, tényleg szórakoztató meg minden, de a realizmus nem ennél a játéknál kezdődik.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
11699 levél
Válasz 11.02.24. 14:43 #18
.:[Kain]:.
még ki sem jött, de már a kieget kell megvennünk. fasza.
talán először ezt kéne befejezni normálisan, és nem két évre rá szétpeccselni.

ahogy látom lesz single is, ami nekem pluszt jelent, ez tetszik.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
957 levél
Válasz 11.02.24. 13:06 #17
Snake0014
Ezek utan meg egy kis ON:

Azt regi Battlefieldesek lattak hogy Limited Editionel "Back to Karkand" ingyen lesz?

Megint lesz Karkand! YEEEAH!
Everyting is connected.
72 levél
Válasz 11.02.24. 12:53 #16
qwabaw
Csak ne rontsák el a hitbox-ot amivel a BC2-őt is játszhatatlanná tették és a mai napig nem képesek új patchet kidobni, holott ráférne a játékra. Ha ugyanannyira nem fognak foglalkozni a BF3-al megjelenés után, mint ahogy azt a BC2-vel tették, ez is halott ügy. Éljen az EA és a DICE, hogy kell egy alapvetően jó játékot elhanyagolni és elk***ni, az nagyon megy nekik
1614 levél
Válasz 11.02.24. 11:35 #15
rootshaper
hát ezaz, hogy nem kéne összekeverni a Battlefieldet holmi szíriusz szemekkel. azért jelentős a különbség komolyságban. egyébként meg nagyon kevesen sírnak az miatt, hogy nekik mennyire sok gondot okoz plusz egy gomb megnyomása mielőtt lőhetne a fegyverrel... szóval gyanítom vagy veled van valami rohadt nagy gond ( nem veled, _Sun_ ) vagy pedig mindenkimással. ez olyan mint a szakállas vicc, hogy itt mindenki hülye csak én vagyok helikopter.

zárójel: néha előkapok azért ilyen klasszikusokat mint a Quake 1, az Unreal, meg a hozzájuk hasonló klasszikus FPS-ek, és néha olyan érzésem van a csípőből lövéstől, mintha tök béna lennék és el sem találnék senkit, közben meg csak úgy hullanak a monszterek. az tényleg csak arról szólt, hogy rá kellett kattintani az ellenségre. végre egy kicsit továbblátnak a fejlesztők ezen és mielőtt rá tudnál kattintani az ellenségre, létre kell hozni hozzá a körülményeket, értsd belenézni a szkópba vagy a reddotba vagy az ACOG-ba, szíved joga melyiket választod arról nem is beszélve, hogy a Battlefield még ennél is továbbmegy és számol a bulletdroppal, ami még egy hatalmas és elképesztő fílinges újítás, természetesen akkor, ha nem zárkózol el előle és rájössz a nyitjára.

nem is értem, miért egy battlefield játék topikjában sírsz azért, ami miatt a Battlefield az, ami? ez számomra felfoghatatlan. olyan, mintha sírnál a mekiben, hogy csak hamburgereket gyártanak és nincs pörkölt, pedig az a tuti.
827 levél
Válasz 11.02.24. 09:26 #14
_Sun_
+1
Nem kell célkereszt sem, a csípőből lövés legyen csípőből lövés, a célzott lövéshez meg kelljen szemhez emelni az irányzékot.
Az arcade lövölde másik kategória, ott minden mindegy csak legyen FUN.
Gaming is about killing time, not killing people
827 levél
Válasz 11.02.24. 09:04 #13
_Sun_
Te Delta fokozaton játszottál a Crysis-sal? Mert ott a koreai már koreaiul beszél, és nem jön oda lelövetni magát.
Gaming is about killing time, not killing people
1113 levél
Válasz 11.02.24. 08:54 #12
Death666
Ezekben a játékokban semmivel sem okosabbak az ellenfelek, Crysisban pl simán fogja magát és odajön mellém holott 100 méterről is lőhetne rám fedezékből, egyébként igen, pont 2002-2003 óta kezdenek tucatjával megjelenni ezek a játékok, és csak elvétve találni olyanokat mint a Painkiller, Serious Sam és hasonlók, én ezeket hiányolom a piacról nagyon.

Az eddigi kommentjeid alapján neked bejön ez a fajta játékstílus amit pl a Battlefield 3 kínál, ezzel nincs baj, csak mi lesz azzal a réteggel akik inkább a hagyományos fps-t szeretik? Jöhetne már nekünk is valami.
Twelve galaxies, and all coming at me!
9326 levél
Válasz 11.02.24. 02:12 #11
Kanduhrka
HL2 szórakoztató játék, de pont a buta ellenfelek miatt nem is kell oda célratartás. Egyébként nem megy a kezelhetőség rovására, hanem sokkalta valósághűbb lesz és legalább tényleg ügyesebben kell célozni. Max neked okoz gondot a mára - az egyik - legtermészetesebb dolog egy FPS-ben.
Nem béna kezelhetőség ez, csak meg kellett volna szokni 2002-2003 óta.
horrorgeeks.blogspot.com
1113 levél
Válasz 11.02.23. 23:36 #10
Death666
Azt felejtitek el hogy itt végső soron egy játékról van szó, aminek a kezelhetőségének a rovására megy ez az egész, ezt akartam ebből kihozni, és szerintem nem visszafejlődés lenne ha ezt nem eröltetnék bele minden játékba. Mint pl ahogy írtam a HL2-ben nem volt ilyen, és milyen jól megvoltam nélküle. Ha lelőttek betudtam az én hibámnak és nem egyértelműen a béna kezelhetőség miatt murdáltam.

Lehet hogy régimódi vagyok, de pl tök szívesen eljátszanák egy olyan játékkal ami ilyen unreal vagy cry engine-el készült, nincs szarráblurolva a kép mintha szódásüveg szemüvegben mennék és játékmenetben a régi fps-eket idézi, akár a Quake-et, felőlem aztán középen is lehetne a fegyver mint ott, célkeresttel, hp kijelzővel meg mittomén. Ez szórakoztat
Twelve galaxies, and all coming at me!
914 levél
Válasz 11.02.23. 22:59 #9
EnforcerHUN
Nekem leesett az állam a videótól.
Nagyon filmes beütésű lett és már elő is rendeltem

ui:Az első hozzászólásról pedig annyit hogy nem divatból kell célozva lőni, hanem mert úgy talán el is találod a célt amit kiszemeltél, sőt egyes esetekben még akkor se biztos.
(Congratulations!!!! You WINNER!!! (10 év letöltendő a Szegedi Csillagbörtönben) XDXDXD)(BF3:EnforcerHUN)(MW3:http://steamcommunity.com/id/Kill_Them_All1)
1614 levél
Válasz 11.02.23. 22:29 #8
rootshaper
OFF: "itt van ez a Bulletstorm pl egy jó példa... "

látszik, még nem is játszottál vele. itt is jobban jársz, ha belenézel a célzóba, főleg magasabb nehézségi szinten, mert amúgy eléggé nehezen találsz el akárkit is. arról nem is beszélve, hogy a bevéresedő, rángatózó képernyő is hatványozottan szerepel benne. most akkor mi is van?

másrészről meg jah, visszafejlődésért sírni, az a nem mindegy. nemár, hogy a CSÉ 1.6 az etalon és oda kell visszalépni, ahol csípőből lőnek a kommandósok. ugyan már.

a videótól meg letettem a hajamat. asszem az őszre be kell újítani egy új vasat, mert ez már tarthatatlan...
1186 levél
Válasz 11.02.23. 21:03 #7
Baracklekvár
Valóban, a SWAT játékként valóban megpróbált ilyen téren hiteles lenni.

Elhiszem, hogy a totális realizmus nemcsak hogy technikailag, de játszhatóság szempontjából is megvalósíthatatlan. De ettől a korláttól szerintem nagyon messze vagyunk.
Mindig is többre értékeltem azokat az FPS játékokat, amik nem arról szólnak, hogy "előre a golyózáporba, aztán fél perc csatazaj után csak egy maradhat", hanem azt helyezik előtérbe, hogy a játékos józanul gondolkodjon, mérlegeljen, hozzon ésszerű döntéseket saját és társai életének érdekében.
Hogy konkrét példát mondjak, hogy mit tartok elfogadható szintű realizmusnak: Hidden and Dangerous 2. Rengeteget multiztam benne éveken át akár hivatalos, akár nem hivatalos pályákon. Az a játék tényleg arról szólt, hogy megbeszélted a társsal, ki melyik célra lőjön, vagy hogyan csaljuk csapdába az ellenséget, mert nyílt tűzharc balul is kiüthet...
Hasonló ésszerű játékot követel meg a játékostól GRAW és GRAW2 is.

Nem várom el, hogy leszimulálják a szembe csorgó izzadtságot, de a könnyű öldöklés és a sebesülések virtuális elbagatellizálása könnyelművé, valóságtól eltávolodottá és azt nem jól érzékelővé nevel.
pogessor.pcdome.hu
1560 levél
Válasz 11.02.23. 20:47 #6
Retee
>ezt a sérülékenységet sosem tudták elég hitelesen modellezni.

SWAT szériában azért közel álltak hozzá, legalábbis ott tényleg előfordult, hogy akár a fémről visszapattanó egyetlen pisztolygolyó is leterített egy embert. De nem is lett belőle kedvelt multis játék. Nyilván ahol egyszerre ennyien tolnak egy FPS-t, ott nem igazán jó ötlet ultra realisztikusra venni a figurát, mert az már inkább hátrány, mint előny.
9326 levél
Válasz 11.02.23. 20:15 #5
Kanduhrka
Hát ilyet se sűrűn olvasni, hogy valaki visszafejlődésért sírjon...
horrorgeeks.blogspot.com
1186 levél
Válasz 11.02.23. 20:05 #4
Baracklekvár
Most jöttem meg a lőtérről egy órája... Pontosan tudom, hogy milyen az, ha nem célzottan lősz, csak úgy tessék-lássék derékból. Lószart sem találsz el...
És ha célzol, az első és hátsó irányzék és cél az, amire kocentrálsz, a többi csak amolyan félig homályos, háttérbe szorított terület, amit szándékosan zársz ki a tudatodból, hogy eltalálhasd a célt.

Lehet, hogy a Counter Strike önmagában jó játék, de felejtsd el azt a világot, amikor futás közben derékből lelősz mindenkit, vagy pláne, amikor felugrasz, a célkeresztet rárántod a célra és fejlövés... Pisztollyal jó eséllyel csak belelősz a nagy semmibe így, karabéllyal, puskával meg rosszabb esetben súlyos sérülést okozol - magadnak.

Az egy dolog, hogy éppen meg lehetne reformálni a BF sorozatot, de pont nem a célzás, amivel a baj van...

Üdv a valóságban.

ui.: Az életerőről meg annyit, hogy a legkisebb, leghalfingabb fegyverrel is meg lehet ölni valakit 25 méteren belül egy szerencsés lövéssel, ami tipikus lőtáv a játékoknál, ezt a sérülékenységet sosem tudták elég hitelesen modellezni.

pogessor.pcdome.hu
6 levél
Válasz 11.02.23. 19:55 #3
HUNpunk
OFF: Igaza van.Azért rakták bele mert egy kis realizmust akarnak bele vinni a játékba.Egyébként nem muszáj bele nézni a célkeresztbe,holosight-ba vagy reddot-ba.Lőhetsz anélkül is ha ez zavar.De majd amikor katona leszel vagy voltál(amit nem hiszek,vagy nagyon aktakukac lehettél habár még ők nekik is ott van az alap kiképzés)akkor tudnád,hogy nem oly könnyű a villámlóbot kezelése.Igaz én nem voltam katona,de tuti leszek és tudom milyen a való világ.

ON: Látom lesz története is.Na egy újítás a sima Battlefield-ben.(a Bad Company számomra nem BF)
A skrizofrénia nem mentesit attól a ténytől,hogy hűlyék vagyunk!
1773 levél
Válasz 11.02.23. 19:28 #2
warcat
Erre a megoldás,hogy lőjj valódi fegyverrel ,akár egy kisebb kaliberü pisztollyal ,lehetőleg éles lőszerrel.Van ám visszarúgás rendesen.
Talán átértékelnéd a véelményed.
Nem kell nekem egy szimulátor,de böven elég a b-kategóriás filmekbe meg a konzol fpsekbe a fél kézzel tartom az M-16-ost és fejlövéseket szórok 100 méterre.Olyan dolgokat róttál fel hibának ,ami egy pici valóságszagot akar belecsempészni az egészbe.

Amúgy tetszetősek ezek a tűéles textúrák.
1113 levél
Válasz 11.02.23. 19:01 #1
Death666
Előre is elnézést azoktól akik szeretik a Battlefieldet, de most komolyan mi van? Megálltunk a fejlődésben? Hány100x akarják még kiadni "ugyanazt" az unalmas játékot, ugyanazzal a nehezen kezelhető, eröltetett irányítással, rángatózó véres képernyővel? Visszanézek 5 évre és ugyanaz a téma, merjenek már kicsit kreatívak lenni mint régen, itt van ez a Bulletstorm pl egy jó példa...

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de pl engem borzasztóan zavar hogy minden mai fps-be beleeröltetik azt, hogy külön célzás módba kell lőni, egyrészt mer egy fölöslegesen nyomkodni való plusz gomb, amitől ráadásul "bemegy" a fegyver középre és szart se látok abból ami körülöttem zajlik. Célzásmód nélkül meg az összes fegyver gyakorlatilag használhatatlan, 2 méterről nem lehet egy embert eltalálni, nevetségesen nagy szórás és még rángatózik is a képernyő. Érdekes mód pl a HL2 már "újabb" generációs FPS volt, és ott semmi ilyen zavaró tényező nem volt. Az a baj ezekkel, hogy egész addig nagyon királyul néz ki amig a trailert nézed a sok múvi effektel meg mittomén, azt mikor elkezdesz vele játszani, feljön egyből ez a kezelhetetlenség, azt se tudod mi van és már fekszel is. (Újabban divat hogy fingom nincs mennyi életerőm van még) Ezt eljátszom pár alkalommal aztán uninstall. Ne ettől legyen nehéz egy fps sztem...anno ezek nélkül is meg bírták oldani.

Na mégegyszer bocs hogy ez így kiszakadt most belőlem, csak mindig erre gondolok mikor meglátok egy hasonló fps-t
Twelve galaxies, and all coming at me!
766 levél
Válasz 11.02.23. 19:01
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Battlefield 3 - in-game trailer (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.