Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Battlefield 3 - felesleges a 128 férőhelyes multiplayer (Hírek)

Battlefield 3

Battlefield 3
A legutóbbi Battlefield 3 cikkek, hírek
11699 levél
Válasz 11.03.12. 09:40 #17
.:[Kain]:.
a bf3-ra értettem, amit írtam:
"a témához: akkor miért nem lehet 20v20-as szervert csinálni? sok pálya akkora, hogy 16v16-ban is percekig kell keresni az ellenséget, amit nagyon utálok." a mondandóm második része a bc2-re utal, de az eleje a cikkhez szól, a bf3-ról!
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
27766 levél
Válasz 11.03.10. 22:13 #16
LordMatteo
A hangsúly azon van, hogy egyrészt már hat éve meg tudtak csinálni egy motort ami bírja ezt, és hogy igenis lenne igény ekkora szerverekre.

Kain: azért nem, mert 32 a max játékosszám a BC2-ben. Én csak gathereztem főleg Bc2-ben, de ott elegek voltak a pályák, igaz, mindenki rohangál, recon egyáltalán nincs, tehát az egész csapat mozog az egész csapat ellen. Publikon mindig volt 4-5 ember aki campelt hátul körönként 3 killért...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
11699 levél
Válasz 11.03.10. 21:41 #15
.:[Kain]:.
konzolon nincs ilyen gond, játékos és szerver is van elég, haveromék tolják boxon, én pc-n.

a témához: akkor miért nem lehet 20v20-as szervert csinálni? sok pálya akkora, hogy 16v16-ban is percekig kell keresni az ellenséget, amit nagyon utálok.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
38325 levél
Válasz 11.03.09. 23:13 #14
kopé
jajj, wwiio Egy régi regem még nekem is akad vhol...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
10985 levél
Válasz 11.03.09. 23:02 #13
VodevilX
Ha minden igaz ... a játék már adott
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
368 levél
Válasz 11.03.09. 22:43 #12
Hype
Hát nem tudom ezzel a logikával a Starcraft 2-t se érte meg 12 évig fejleszteni, igaz tucatszám veszik és folytatja a legendát. Persze az is igaz hogy ez fps az meg rts.
War, war never changes...
212 levél
Válasz 11.03.09. 17:37 #11
Kopiati
Egyszer megéljük azt, hogy háborúkat vívnak 100e vs 100e-es szervereken
38325 levél
Válasz 11.03.09. 15:54 #10
kopé
Szervezett warokban tényleg a 12v12 a max, aminek van értelme, publik más, Bf2-t tekintve sokban függhet a dolog már attól is, hogy Infantry vagy Vehicle módban megy a dolog. Személy szerint a kedvenc szerverem az egy 20v20as Vehicle volt, sztem az az ideál.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
10589 levél
Válasz 11.03.09. 15:53 #9
Dark Archon
Hát szvsz a BF2-nek vajmi kevés köze van a 128 játékosos sikerhez, a 6 év alatt fejlődött hardvereknek és net sebességnek annál több

Teljes jogot kapsz amúgy a BC2 szerverek felett, amit a kliens programokkal (pl. BC2 Guardian) még jobban ki lehet tolni (inf only, tiltott fegyverek, stb.). Azonban sajna tényleg haldoklik, Vietnam szerver pl. eleve marha kevés volt, a helyzet most is szégyenletes. Legalább 10 szervert az EA-nak kéne állnia, de jó, ha összesen van annyi. Remélem nem döglik meg az egész a BF3 megjelenésével.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
27766 levél
Válasz 11.03.09. 15:42 #8
LordMatteo
Ja, és hogy a témára is válaszoljak

Az okát abban látom, hogy a Dice tud csinálni öt évig kitartó játékot (Bf2), meg egy évig tartót is (BC2). Na most játékosoknak előbbi éri meg jobban, nekik pénzügyileg az utóbbi.

Nincs értelme megcsinálniuk a legjobb legdurvább játékot amit tudnak, mert akkor öt évig megint nem adnak el semmi komolyat.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
27766 levél
Válasz 11.03.09. 15:36 #7
LordMatteo
Az úgy néz ki, hogy a szerverfájlokat kiadták, azaz ha Te azt megvetted, ugyanúgy állítgathattál mindent, mint egy Dice-os manus a saját szerverén. Ha Neked az tetszett, akkor 13, vagy 29, vagy 37 player volt a max, de a végső limit 64 volt ott is. Aztán mint írtam, nemrég ezt a Project Reality mod készítői feltornázták 128-ra, ami azért nem rossz teljesítmény egy lassan 6 éves játéktól.

A BC2-ben ez nem így van pl, ott nem voltak nyilvános szerverfájlok, csak bérelhetted, aztán kapsz valamennyi jogot a szervergéphez. Ezért is halt meg a játék már most, mert a közösségépítő modderek nem tudnak mit csinálni...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
999 levél
Válasz 11.03.09. 15:34 #6
Sityi
Emlékeim szerint a BF2-ben meg lehetett adni a max játékosszámot a szerveren. Az elvi lehetőséget miért veszik el akkor, ha amúgy nincs akadálya a megvalósításnak? Legfeljebb odaírják, hogy nem ajánlott, vagy a használata szédülést/fogfájást/hasmenést/hörcsöglátást/stb.-t okoz.
27766 levél
Válasz 11.03.09. 15:32 #5
LordMatteo
DA: Persze, nyilván csak publikon van értelme. A taktika mint olyan már 20v20nál sem működik, tudom, mert szerveztem 32v32-t is, és fejetlenség az egész, tömeghent, a fele véletlenszerűen tudja csak a dolgát.

Az ideális létszám ilyen szempontból szerintem a 12 körül merül ki, ott már komoly, több rétegű taktika kell, viszont még koordinálható a dolog.

Madrac: BC2-ben biztos, Bf2-ben soha nem volt ilyen problémám, hogy a csapat fele sniper. Ott a csapat fele support....
A kibaszás társas játék, sose feledd.
6 levél
Válasz 11.03.09. 15:29 #4
HUNpunk
Játszok a PS3-as MAG-al és a 256-os pályák nagyon élvezetesek.Nagy valószínűséggel a pályák voltak olyanok,hogy jónak jó csak nem ennyivel.
A skrizofrénia nem mentesit attól a ténytől,hogy hűlyék vagyunk!
4187 levél
Válasz 11.03.09. 15:22 #3
Madrac
Kivancsi lennek, hogy elvezned az ellenfel 60 kempelo mesterloveszet.
Quoth the raven, `Nevermore.'
10589 levél
Válasz 11.03.09. 15:11 #2
Dark Archon
Már a 32 is felesleges, legalábbis BC2-ben.

LM: alakíthatod a pályát, ahogy akarod, 128 embernél elvész a taktika és totál véletlen, ki mikor esik-kel.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
27766 levél
Válasz 11.03.09. 14:41 #1
LordMatteo
Az egész csak pályakialakítástól függ, elmennek ezek a p*csába.

Egyébként már a Bf2 motorjával is - nem is rég, talán 2-3 hónapja csinálták meg - megy a 128 player szaggatás és különösebben erre fogható laggok nélkül, csak néhány lelkes modder kellett hozzá.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
766 levél
Válasz 11.03.09. 14:41
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Battlefield 3 - felesleges a 128 férőhelyes multiplayer (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.