Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Hawken - bejelentve (Hírek)

Hawken

Hawken
A legutóbbi Hawken cikkek, hírek
1614 levél
Válasz 11.03.13. 12:31 #18
rootshaper
mea culpa, hogy egy ilyen fontos címet elfelejtettem, a Gears of War, az Unreal Tournament, a Stranglehold, a Bulletstorm, az Enslaved, a Darksiders és a Bionic Commando mellett
410 levél
Válasz 11.03.13. 09:37 #17
Bozotszály
Azért na ez így nem egészen pontos, mert az Aion motorja az bizony cryengine.
"Whore" is just another way to say "I love you"!
1614 levél
Válasz 11.03.13. 08:44 #16
rootshaper
a cryengine szerintem egy specifikált motor, direkt arra a célra fejlesztették ki, hogy egy hatalmas szigetet benövényesítsen meg megtöltsön élettel, ezzel szemben az UE egy univerzális, mindenre alkalmas motor. ezért van az is, hogy míg az UE dobog a legtöbb FPS (és nem csak FPS) szíve helyén, addig a cryengine sehol sincs, csak a krájziszban. ez bizony elmond egyet s mást a két motor képességeiről.
11699 levél
Válasz 11.03.12. 23:52 #15
.:[Kain]:.
"a CryEngine-nél a kinti részek szebbek, részletesebbek,"

nézd meg a Hawken című játékból készült pre-alfa videót. erről ez a véleményem.

még valami: nem biztos, hogy az UE3-al nem lehetne pl. a Crysist egy-az egyben megcsinálni, egyszerűen csak nem volt még rá példa, de szerintem maradéktalanul le tudnák kopírozni a játék külsejét az Epicnél, ha akarnák. nem láttunk még pálmarengeteget ezzel a játék-engine-el, a Cryenginnel meg csak azt láttunk, így nem lehet azt kijelenteni, hogy az egyik részletesebben jeleníti meg a külső/belső tereket, mint a másik.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
1560 levél
Válasz 11.03.12. 19:28 #14
Retee
Egy része törölve a FAQ miatt.
A hírt nem ő írta, az én megjegyzésem volt, amiben nem általánosan véleményeztem a két motort, hanem próbáltam összehasonlítani őket (szóval nem arra gondoltam, hogy az ut 3 kinn ronda). Nekem az volt eddig a tapasztalatom, hogy a CryEngine-nél a kinti részek szebbek, részletesebbek, meg úgy egyáltalán élettel telibb az egész, mint amit az UE 3 össze tud hozni. A belső részeknél (és ahogy te is írtad sok ilyen ue3-as játék készül) viszont eltűnik ez a különbség, sőt (pl. BioShock).
Persze ízlések és pofonok.
11699 levél
Válasz 11.03.12. 17:51 #13
.:[Kain]:.
te miért nem gondolkozol, mielőtt leírsz valamit?
[törölve - faq]
olvass!

"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
1614 levél
Válasz 11.03.12. 15:05 #12
rootshaper
5240 levél
Válasz 11.03.12. 12:41 #11
Pras
Szájensz... hmm, ez megmagyarázná a prostituáltsok Galaktikát a polcomon. Természetesen lehet erről beszélni, hogy szó ne érje a ház elejét, én is szeretek késztényként értekezni arról, hogy a jövőben az impulzuslézer-hugyozás sokkal agilisabb és effektívebb technológia lesz, mint a fénykard. A tudomány? Valahol [linkhttp://www.youtube.com/watch?v=cHJJQ0zNNOM]itt,[/link] itt meg itt. Ha már szóbakerült, a Reaper miatt egyre inkább szívják a fogukat a fejesek, mivel kezd leesni, hogy az árából mennyi, elfogadhatóan páncélozott COIN gép jönne ki - hasonlóan, mint amikor a világháborúban a filléres Panzerfaust csettinti ki az ISz-100-ast. "Continuing to use an 80 thousand dollar missile fired from an 80 million dollar jet to take out one 80 dollar mortar just isn't going to work"
Az eredeti hozzászólásom egyébként sem arra vonatkozott, hogy "Mé mechekkel kell játékot csinálni?", gróf Némaértőolvasás, hanem arra, hogy azok a mechek még "mechnek" sem tűnnek különösebben, ettől kezdve nem értem, miért nem épp rózsaszín egyszarvúak ölik egymást, köszönöm az ötletet? Na, AZ pl. mókás lenne, legalábbis, van annyi Johnnie Walker a CBA-ban. Ha viszont már mech, akkor legyen benne tonnányi anyag és úgy taposson szét épületeket, mint a majom a papayát, annyi élvezeti faktor legyen már benne legalább.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
1614 levél
Válasz 11.03.12. 11:07 #10
rootshaper
mivel sci-fi (gy.k.: science-fiction), miért ne lehetne erről beszélni? nem rózsaszín egyszarvúk ölik egymást egy gigantikus elefánt hátán tigrisnek öltözve, hanem egy viszonylag elképzelhető lepukkant jövőben egy pár viszonylag elképzelhető mech lövi egymást, szóval kérdem én: why not? tudod te hol áll most a tudomány?
1614 levél
Válasz 11.03.12. 11:05 #9
rootshaper
soha a büdös életbe senki nem mondott ilyet, hogy az UE3 a belső terek megjelenítésében nyerő. amikor régen még megláttam az UT3-at, talán a vele készült első játék képében, majdnem berosáltam a döbbenetes külső terek és a félelmetes látótávolság meg a gyönyörű skyboxok láttán. pedig akkor még nem volt ilyen szinten az UE3 sem, mint most. nagyon sok minden került bele az óta és még inkább rámentek vele a külső terekre... lásd pl. Bulletstorm.
5240 levél
Válasz 11.03.12. 10:12 #8
Pras
...ezel a játékkal kapcsolatban a "technika állásáról beszélni?" Most elkezdesz magadtól sikoltozni, vagy komolyan meg kell, hogy büntesselek? (ŠDilbert)
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
11699 levél
Válasz 11.03.12. 10:05 #7
.:[Kain]:.
ennyit arról, hogy az ue3 "inkább a belső terek megjelenítésében erős"... kell még több bizonyíték arra, hogy az ue3 mindenhol jól teljesít?

egyébként a játék maga unalmasnak néz ki, de a környezet megvalósítása valami fantörpikus, el tudnám képzelni egy hagyományos FPS-hez, egy jó kis sztorival.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
395 levél
Válasz 11.03.11. 18:33 #6
Artemius '89
Nincs új a nap alatt... se a grafika, se a játék ígérete, engem személy szerint nem vágott földhöz. Részemről a "ha nincs jobb és már mocskosul unatkozom" kategóriába kerül
A földönkívüli intelligencia létezésére az a legnagyobb bizonyíték, hogy még egyszer sem tették a lábukat a bolygónkra.
1614 levél
Válasz 11.03.11. 14:58 #5
rootshaper
még szerencse, hogy a robotoknak nem feltétlen kell unalmas nagy dömpereknek lenniük. főleg a technika mai (és a jövőbeli) állása szerint sokkal hatékonyabb lehet egy agilis és gyors reagálású robot a nagy lomha dögökkel szemben. a videó pedig a work-in-progress verzióból készült, alig 9 hónapnyi fejlesztés után, szóval messzemenő következtetéseket a játékmenetről szerintem még szükségtelen levonni. reméljük azért ez az ugrabugra majd finomodik kicsit
5240 levél
Válasz 11.03.11. 14:11 #4
Pras
Na ja, na ja, de valahogy a Mechwarriorban elhittem, hogy a robotok robotok. Ezek épp úgy lehetnének rakétavetős tücskök, mint hupikék törpikék. De írhatnám azt is, hogy Soldat 3D.
....attól még, persze, "jó is lehet", stb.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
101 levél
Válasz 11.03.11. 14:06 #3
Neil
Várólistás nálam is. Már csak az új Mechwarrior kéne.
A BULLET SOUNDS THE SAME IN ANY LANGUAGE
1614 levél
Válasz 11.03.11. 14:01 #2
rootshaper
nem valami sok mech-es játék jelenik meg mostanában, én örülök ennek a kezdeményezésnek
10589 levél
Válasz 11.03.11. 13:48 #1
Dark Archon
Robotok, poszt-apokaliptikus városok, stb. ... UNALMAAAAAAAS! Jó reggelt, hol voltak ezek eddig. Csak a zombik hiányoznak.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
766 levél
Válasz 11.03.11. 13:48
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Hawken - bejelentve (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.