Onnan jön, hogy PC-n elenyésző a 64 bites játékok száma. (Erről jut eszembe, 32 bites Windowsos programoknál 2 GB a maximum kisajátítható RAM, de maga az OS 4 GB-ot tud megcímezni - beleértve a VGA memóriáját is.) Nem vagyok programozó, de nem hinném, hogy akkora teher és munka lenne azt a nyomorult programkódot lefordítani 32
és 64 bitre lefordítani... Az a baj, hogy én a Wikipédián nem látom, hány bitesek ezek a procik, de ha abból indulunk ki, hogy PC-n 32 bites rendszerrel maximum 4 GB címezhető meg, míg 64 bites OS esetén már tulajdonképpen OS-től és annak alverziójától függ a dolog (pl. Win7 HP 16 GB, míg az üzleti verziók 192 G
, így azt hiszem, annyira nem is hülyeség arról beszélni, hogy akkor már 64 bitre is át lehetne lépni. A WinXP tulajdonképpen már hivatalosan is kimúlt, így az egyetlen kerékkötő a 32 bit mellett már nem létezik, és ha ez a 8 GB memória tényleg megvalósul, tényleg ideje lesz 64 bitre is áttérni. Több elérhető memória = nagyobb adattér = (vélhetőleg) részletgazdagabb játékok (több memória áll rendelkezésre a grafikának, a hangoknak, az AI-nak, stb.).
https://www.mixcloud.com/Sityi/