Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Diablo 3 - új rúnarendszer (Hírek)

Diablo III

Diablo III
A legutóbbi Diablo III cikkek, hírek
12566 levél
Válasz 11.05.28. 07:48 #23
McCl@ne
Bizonyára lesznek gondok az elején, de pl. én azt is biztatónak találom, hogy azért a 2. részt sem hagyták magára, és még ha évek múltán is de azért kiválóra csiszolták. Magyarul van gyakorlatuk ebben, és a balanszírozás alatt szerzett tapasztalataik sem vesztek el nyilván, magyarul minden - a Diablo 1 óta - a témában megszerzett tudásuk segítheti őket a 3. résznél. Arról nem beszélve, hogy nyilván ők is játszottak a jobban sikerült, ismertebb konkurenciákkal (Titan Quest,Sacred, Dungeon Siege), amikből szintén átemelhetnek ötleteket, hiszen végülis csak "visszalopnak".
Respect is not given. It's taken.
9326 levél
Válasz 11.05.28. 04:56 #22
Kanduhrka
Megint 640*480-as felbontásban jönne

1 mp-es lagokkal
horrorgeeks.blogspot.com
7034 levél
Válasz 11.05.27. 23:24 #21
Aruns
Remélem az a helyzet, hogy a Diablo II-vel azért siettek, mert kellett a pénz anno, viszont azóta sok idő eltelt, jó ideje megvan a folyamatos jelentős bevételük a WoW-ból, így nincsenek annyira rászorulva, hogy idő előtt kinyomjanak valamit. De biztos lesznek gondok az elején.

"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
19402 levél
Válasz 11.05.27. 21:47 #20
sipec
nekem sosem volt enigmam (csak a nyuszinak), megis toltam hell diablo runokat..
124 levél
Válasz 11.05.27. 20:42 #19
Horcsog
Tehát semmi pvp nem lesz benne az arénán kívül? Komoly? .____.
1773 levél
Válasz 11.05.27. 20:20 #18
warcat
Nem lehet másik playert semmilyen formában megtámadni ,ez alól kivétel az aréna.
Lehet HC karival is arénázni,ekkor ha meghalsz,halott is maradsz, nem számít ha pl a társad leveri a maradék ellent.
2386 levél
Válasz 11.05.27. 19:07 #17
SShark
1614 levél
Válasz 11.05.27. 17:04 #16
rootshaper
én is így vagyok. amennyi haverom már tutira megveszi, csak győzzek mindenkivel végigmenni a dolgokon... szerintem jó ideig ki sem fogok látszani a Diablo 3-ból
1614 levél
Válasz 11.05.27. 16:59 #15
rootshaper
látom nem jött át. a Skilstone nem fegyverbe fog menni, hanem a skilljeidhez tudod integrálni. az még nem derült ki, hogy ehhez majd csak az inventoryban kell-e tartani őket mint anno a charmokat, de ez sokkal többet ér szerintem így, hogy minden kasztnak minden skilljét máshogy módosítja, mint a rúnaszavas megoldás. az sem volt rossz, de én speciel nem sokat használtam (ja meg mostmár itt a Zinternet, mindenki szétspammelné az új rúnaszavakat amiket talált így ennek a lehetőségnek a varázsa elveszne teljesen. ahhoz totál egyedi személyreszabott rúnaszavak kellenének, ami meg abszurd és lehetetlen)
1773 levél
Válasz 11.05.27. 15:51 #14
warcat
Megoldották már a legföbb gondot,egyedül valóban szar lenne 'diablorunx 50'-t tolni, de már mindenkinek külön esik loot amit csak te látsz és tudsz felvenni,mehet partiban a gyilkolás.
Szerintem eszméletlen hangulatos lesz 2-3 haverral nekivágni,én ki is hagyom a singlet úgy ahogy van
11699 levél
Válasz 11.05.27. 14:32 #13
.:[Kain]:.
nekem ez egy leegyszerűsített rúnázásnak tűnik, az egész. sőt, inkább akkor nevezzék gemeknek, ha ilyen berakom és kész, adja a cuccot. azok voltak ilyenek, beraktál egy ruby-t és kapott a kardod tüzes sebzést. a rúnákkal meg hatszor nehezebb volt összehozni egy szót, de akkor odabasztak. csak hát ahhoz rengeteget kellett szerezni, mire kiügyeskedett az ember egy igazi finomságot. kár, hogy nem lesz megint ilyen, lehetne próbálgatni a sorrendeket, meg a kombinációkat, aztán örülni, ha bearanyozódik a cucc neve. ezt meg bepattintod és csá, ott van, instant effect at maximum.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
827 levél
Válasz 11.05.27. 13:10 #12
_Sun_
Azért az MMO messze nem merül ki a Diablo stílusban. Az első MMO 1985-ben jelent meg, több mint 10 évvel a Diablo előtt.
Gaming is about killing time, not killing people
124 levél
Válasz 11.05.27. 11:10 #11
Horcsog
Remélem lehet pkzni a játékban, szerettem gonoszkodni azzal
1614 levél
Válasz 11.05.27. 10:50 #10
rootshaper
ühü, de hol voltak ezek a lootolás műfaját megteremtő Diablo előtt? ez a lényeg. ezt bizony a Blizzardnak köszönhetjük, MMO-stul, Titan Questestül... (a Titan Quest szerintem amúgy elég béna lett, egy görög skinnel felhúzott Diablo-klón, még csak nem is akart másnak látszani).
4133 levél
Válasz 11.05.27. 09:35 #9
gothmog
Hát, én anno, mikor még 1.09 alatt egy bowazonomnak gyűjtöttem cuccokat hellre (és mindig szigorúan single-ben, "maga találósan" játszottam, sohasem csaltam vagy trükköztem), akkor zsinórban kb. 500 mefirunt csináltam meg, mire úgy éreztem, hogy megvan minden, ami jól fog jönni. Ma már én sem értem magamat, hogyan voltam képes ilyesmire, teszem hozzá...

Egyébként osztom Aruns véleményét. Ma már mindenki emlegeti, hogy Blizzard minőség meg csiszoltság, de az az igazság, hogy amikor kijött a Diablo 2, nem csupán ronda volt de veszettül, és 2000-ben a maximális 640×480-as felbontás is elég rossz viccnek tűnt (bár persze senki sem a grafika miatt játszott vele annyit), hanem kegyetlenül kiegyensúlyozatlan is. És bizony sokáig az egyensúlyozó patch-ek másra sem voltak jók, csak hogy tönkretegyék az ember aktuális build-jét... Azt, hogy most mi a helyzet vele, nem tudom, mert olyan 1.10 környékén játszogattam vele utoljára. Mióta kijött az Immortal Throne kiegészítő a Titan Quest-hez, azóta ha ilyen stílusú játékra fáj a fogam, csakis azt rakom fel. Remélem, hogy egy a Diablo III-mal meg fog változni. Én azért várom már
Endure. In enduring, grow strong.
9326 levél
Válasz 11.05.27. 09:12 #8
Kanduhrka
Hellen Diablo, Enigma nélkül, 50x?:S
horrorgeeks.blogspot.com
7034 levél
Válasz 11.05.27. 06:16 #7
Aruns
Már anno Diablo I-ben is ezt csináltuk, Lazarust és a boszijait runoltuk orrvérzésig.
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
7034 levél
Válasz 11.05.27. 06:15 #6
Aruns
"Reménykedjünk benne, hogy a Blizzard hű marad nevéhez, és ezt a rendszert is olyan remekül balanszírozza, ahogy azt eddigi játékaival tette."

A Diablo II megjelenése után valami irdatlanul bugos volt, mire pedig a karakterosztályok "remekül" ki lettek balanszírozva, több év eltelt.

Jómagam (sok más játékossal együtt) abban reménykedem, hogy most a sok csúszás alatt remélhetőleg tesznek ez ellen és nem egy játszhatatlan bughalmaz lesz a Diablo III 1.0, valamint hogy a kasztok kiegyensúlyozottsága tekintetében is lesznek már komoly fejlemények az elején, nem azt várják, hogy a játékosok évekig próbálgassanak mindent a félig kész játékon.
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
4187 levél
Válasz 11.05.27. 00:35 #5
Madrac
Es kb az osszes MMORPG.
Quoth the raven, `Nevermore.'
13840 levél
Válasz 11.05.27. 00:11 #4
powerhouse
Azért amikor már ötvenedszerre ugrasz neki Mephistonak, hogy hátha dob valami értelmes itemet, ahhoz kell némi betegség is.
If I look back I am lost
6483 levél
Válasz 11.05.26. 23:17 #3
GustyX
"más játékokban ez nincs meg, csak a Blizzardosokban"

Titan Quest - Iron Lore, Sacred - Ascaron.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
1614 levél
Válasz 11.05.26. 22:29 #2
rootshaper
tudod, valamit valamiért. én egy bizonyos szintig még élvezem is a grindolást, mert van miért ölni a dögöket. más játékokban ez nincs meg, csak a Blizzardosokban. fenntartják vele az érdeklődést, hogy "na majd lehet a következőből valami űber epic esik!". ennek mindig fenn áll a lehetősége és ez mozgatja az ilyen gammákat. nekem ez nagyon fekszik, alig várom már
27766 levél
Válasz 11.05.26. 22:15 #1
LordMatteo
"Az ötféle rúna, bíbor, indigó, obszidián, arany és alabástrom, más és más változást okoz a skill-ekben, a rúnákat pedig fejleszteni is lehet. A Wizard osztálynak például van egy Magic Missile képessége, amivel csóvákat lő. Egy első szintű indigó rúnát rárakva már három csóvát tudunk így lőni, egy hetes szintű rúnával pedig őrülten sokat. Úgy néz ki a rúnák lesznek a legszórakoztatóbb részei a Diablo III-nak. A Witch Doctornak van egy Plague of Toads képessége, amivel varangyokat tud teremteni. Attól függően, hogy milyen rúnával tuningoljuk meg idézhetünk lángoló békákat, békaesőt, ahol a leeső békák felrobbannak, vagy egyetlen hatalmas varangyot ami mobokat eszik de a loot-ot nem emészti meg. Így alakult ki az, hogy az újításokkal együtt most már kb. 96,886,969,344 build-je lehet egyetlen karakterosztálynak"

Régebbi hírből másolva. Jó lesz ez a rúnázás, csak akkor ez megint arról fog szólni, hogy eszetlenül kell grindolni hogy majd legyen egy közepes rúnánk...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
766 levél
Válasz 11.05.26. 22:15
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Diablo 3 - új rúnarendszer (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.