Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld!

590 levél
Válasz 17.01.18. 19:29 #550
stero
SOMA. Aki nem játszott még vele és szereti a jó sztorit annak nagybetűs KÖTELEZŐ. Nálam sztori tekintetében eddig top 1 ever.
173 levél
Válasz 17.01.17. 19:54 #549
Ricsi1976
Ezek szerint a féltégla gépjármű irányítást sikerült kiküszöbölni? Én mondjuk nem mertem megvenni az első rész csalódása után, de rövid ismertetőd megerősített abban, hogy jól döntöttem. Thx.
32050 levél
Válasz 17.01.17. 19:41 #548
Creativ3Form
- 1 terén.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32050 levél
Válasz 17.01.17. 19:37 #547
Creativ3Form
Neeeeem, a szereplőt nem kell visszahozni, csak azt a sötétebb, borongósabb, komolyabban vehető hangulatvilágot mint ezt a műmájer giccsességet. De tény, hogy szereplők terén bőven van mit fejlődnie ezen a téren a W_D szériának. Két rész alatt nem volt emlékezetes vagy megkedvelhető karakter...ez azért ciki.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
4190 levél
Válasz 17.01.17. 19:21 #546
Madrac
Amennyire emlékszem az első rész főszereplője volt minden idők legkevésbé kedvelhető szereplője, szóval lehet nem kéne azt keverni a második résszel, lehet inkább csak simán ott is fejlődni kéne.
Quoth the raven, `Nevermore.'
32050 levél
Válasz 17.01.17. 14:46 #545
Creativ3Form
Watch_Dogs 2

A játékmenet, a játszhatóság és a lehetőségek tárháza, amit a hackelés segítségével művelni lehet, közel tökéletes. Taps az UbiSoftnak. Ellenben a történet gyenge, a karakterek egytől egyig tenyérbemászóak, és képtelenek a szívünkhöz nőni, a fő gonosz (már ha lehet annak nevezni) pedig annyira jelentéktelen, hogy én ilyen jelentéktelen karaktert még nem nagyon láttam játékban. Plusz számomra ez az egész giccses, túlcsicsázott, annyira laza vagyok majd szétesek stílus és felfogás nagyon nagy zsákutca volt. Egyedül az elején említett hackelési játékmechanika volt az, ami folyamatosan rátudott venni arra, hogy játsszak és kipörgessem. Mert el kell ismerni, ez a része tényleg nagyon oda lett rakva, és szintet lépett az első részhez képest. Kár, hogy a körítést nézték be, de nagyon.
Szóval összességében élveztem is meg nem is, szerettem is meg nem is, de ha a harmadik részre kevernék az első rész hangulatvilágát a második rész játékmechanikájával, számomra akkor születne meg a tökéletes Watch_Dogs játék. Ebből az erőltetett műmájerségből azonban köszönöm szépen, de többet nem kérek.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32050 levél
Válasz 17.01.01. 22:19 #544
Creativ3Form
Mafia III

Na, hát egy nagyjából 3 hónapos "picit meguntam, így hanyagolom egy darabig" szünet beiktatása után, most értem még csak a végére. Az összkép ennél vegyesebb nem is lehetne.
Hiszen kapunk egy remek hangulattal és atmoszférával bíró játékot, aminek ugyan kb. annyi köze van a Mafia érzéshez, mint a Black Flagnak az Assassin's Creedhez (félreértés ne essék, imádom a Black Flaget, mert egy piszok jó kalózos kaland, de Assasin's Creednek majdhogynem nulla), ám az összkép még is működik. Ok, hogy a területfoglaló, amolyan lojalitás féle mellékküldetések önismétlődőek és egy kaptafára készülnek (ezért is untam rá még október közepe környékén), de maguk a főküldetések egytől-egyik rohadt jók. Alig emlékszem olyanra, ami nem tetszett volna közülük, remekül összerakták a srácok. Plusz emellett a karakterek is rendben vannak. Ugyan nem lett telitalálat mindegyik, de Donovan pl. hatalmas arc, imádtam minden mozzanatát és gesztusát. Vitot nagyon jó volt viszont látni, nem beszélve egy másik karakterről aki visszatért, még ha nem is mondták ki, hogy ő az, de...mindenki tudja aki játszott vele, hogy ő volt az. Emellett a zene is adta, a hossz is rendben volt (35.7 óra lett a vége), csak hát minden éremnek két oldala van.
A másik oldala a technikai rész, ami bizony méltán érdemli ki a kritikán aluli jelzőt. Az az állapot, amiben kiadták, nos...Arkham Knighti magasságokba emelkedett. Össze-vissza ugráló teljesítmény, helyenként gyönyörű, máskor viszont ocsmány külcsín, fényesen villódzó textúrák és karakterek, bugok tömkelege és a játéktörténelem talán legocsmányabb eső effektje. Én ilyen igénytelen esőt játékban még nem láttam esküszöm. Jó, ezt lehet szőrszálhasogatásnak is nevezni, de hé...ha valami ocsmány, azt nem fogom szépíteni. Összességében tehát ordított a játékról, hogy a mostanában divatos, félkész állapotban került a piacra, ami miatt viszont nem tudom csak a készítő gárdát, azaz a Hangar 13-at hibáztatni. Valszeg a pénzes kiadó sürgette őket, hogy még a 2016-os évben meg kell jelennie, és ez sajnos rányomta a bélyegét a végtermékre. Az a Hangar 13 mellett szól, hogy folyamatosan foltozgatják mind grafikai, tartalmi és játékmeneti frontokon, pedig simán szarhatnának rá mondván, ez már így is úgy is bukás anyagi és kritikai szempontból is.
Kár érte. Akkora klasszikus akkor sem lehetett volna, ha normális állapotban adják ki, de annál amit kapott, jóval pozitív vízhangot vont volna maga után, az 100%. És én minden zavaró és idegesítő hibája ellenére azért élveztem és nem bántam meg, hogy pénzt áldoztam rá. Ráadásul a Deluxe Editionre, ami tartalmazza a Season Pass-t, szóval várom a sztori DLC-ket. Remélem hamarosan jön az első. Nemmmmmmm ajánlanám azért teljes lelkiismeret furdalás nélkül minden gamer haveromnak, de azért ha valaki tisztában van vele, hogy mit is képvisel a játék (minden negatívumával és pozitívumával), és szemez vele, azt lebeszélni sem fogom. Mert mint mondottam, a hibái ellenére, élveztem. Ritka állatfaj vagyok ezen a téren, a többség ugyan is utálja, de én mindig is ilyen voltam.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
19093 levél
Válasz 16.12.24. 11:50 #543
Peace
Deus Ex: Mankind Divided:

Nekem ez piszkosul bejött!!! Nagyon adta a hangulat, élveztem végig a lopakodást és az összes mellékküldetést meg POI-t! Mondjuk onnantól, hogy feltoltam maxra a hackinget meg a láthatatlanságot, nem igen jelentett szinte semmi kihívást. Raktároztam és felfejlesztettem maxra a jó kis fegyvereimet, hogy majd biztos szükség lesz rájuk, de a főellenség is kapott egy fél tárat a dobtáras shotiból és megfeküdt. Én meg csak pislogtam a nagy arzenállal a hátamon(vagy hátamban A franc se tudja hol tároltam azt a sok motyót). A zárójelenetet kicsit gyengécskének éreztem, de ez nem sokat vont le az összképből.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2846 levél
Válasz 16.12.20. 22:49 #542
Dilizs
Rise of the Tomb Raider

Szép volt, jó volt.
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
32050 levél
Válasz 16.12.19. 02:07 #541
Creativ3Form
Kimaradt, hogy a hossz az olyan cirka 8, de max 9 óra. Nekem azért lett kicsivel több mint 10, mert annó az első fejezetet szinte azonnal újravittem, miután befejeztem, ugyan is volt benne két olyan döntésem is, amit megbántam, de akkor, a fejezet közben nem tudtam visszalépni az adott szituhoz, így kénytelen voltam az egészet újravinni.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32050 levél
Válasz 16.12.19. 01:58 #540
Creativ3Form
Batman - The Telltale Series

Na, végére értem a Telltale féle Batman sztorinak. Piszok elégedett vagyok! A Telltale srácok egy nem már mindenki által ismert, lerágont csont sztorit meséltek el, hanem bizony mertek újítani, és egy olyan történetet írtak a játékhoz, ami méltó a Sötét Lovaghoz. Nem idegen, nem hiteltelen, és nem erőltetett. Plusz emellett remekül bánik a már mindenki által ismert karakterekkel (nem sorolom fel, mert egy-két esetben spoileres lenne, és nem akarom az esetleges későbbi játékosok előtt lelőni a poént), remekül illeszti be őket a sztoriba, egyszer se éreztem egyikükkel kapcsolatban se, hogy csak azért vannak jelen, mert hát őket nem lehet kihagyni egy Batman történetből. Nem mindegyikük kap hangsúlyos szerepet, de aztán ki tudja mi lesz a 2. évadra... Szóval a sztori remek, a karakterek és a hozzájuk választott szinkronszínészek szintén, bár az adagolással kapcsolatban nem mindig tökéletes az egyensúly.
Az első epizód pl. ok, hogy egy felvezetés, de akkor is kicsit lassabbra sikerült a kelleténél, és csak a végére pörög fel igazán. Ezután jön két olyan fejezet, amik alatt volt, hogy levegőt nem kaptam. Tele váratlan eseményekkel, izgalmas cselekménnyel, feszültséggel...tökéletes epizódok. Majd elérkezünk az utolsó két fejezethez, amik önmagukban nézve elég jók, de a 2. és a 3. fejezethez képest nem annyira. Picit visszavettek a végére a tempóból és rámentek a drámára, ami jól is állt nekik, csak a két felpaprikázott hangulatú és tempójú fejezet után túlzottan is lecsillapodtak bennük a kedélyek. Főleg a záró, 5. fejezetnél éreztem azt, hogy epicusabb lehetett volna úgymond. Hatásos volt az összkép, de valahogy nagyobb, hangosabb fináléra számítottam.
Ami nagy szívfájdalmam viszont, hogy a döntéseinknek megint nincs akkora hatása, illetve súlya, mint az elején hinni lehetett. Persze itt is jelen van a "ha korábban más döntést hozok, akkor ez meg az máshogy történt volna" érzés, de a "te döntöd el, hogy Batmanként vagy Bruce Wayneként teszel igazságot" felütést kicsit máshogy képzeltem el. Előzetesen arra számítottam, hogy sokkal nehezebb lesz majd választanom Batman és Bruce között egy-egy esemény véghezvitelével kapcsolatban, és emiatt majd több visszatöltésben lesz részem, de nem így volt. Szinte majdnem minden szituban adta magát, hogy mikor ki a logikusabb választás. Bár az újrázásnál a kíváncsiság kedvéért egy-két esetben picit megkavarom a dolgokat hátha, de így a végén, átlátva már az egészet kétlem, hogy olyan mértékű változásokat érek majd el vele, hogy esetleg teljesen más, új jelenetsorokkal találkozzak. Persze lehetnék már rutinos tekintve, hogy nem ez volt az első Telltale játékom, de akkor is...jó volt az előzetes, "na majd most máshogy lesz mint korábban" marketing szövegük. Bedőltem nekik na, ez van.
A játékmenet nem sokat változott, sőt...talán most volt a legkevesebb közünk a tényleges játékmenethez. 80, de lehet 90%-ban csak reflex gombnyomogatás, és beszélgetés az egész. Persze én piszok módon élvezem ezt az alternatív, amolyan interaktív filmnézést, de aki a korábbi Telltale játékokat se szerette, az nem most fogja megkedvelni őket. Még akkor se, ha alapjáraton hatalmas Batman fan. Naggggggggggggyon erősen rétegjáték ez, így tényleg csak annak ajánlott, aki szereti a Telltale srácok korábbi munkáit is.
Szóval összességében elégedett vagyok, és bár a kedvencemet, a The Wolf Among Us-t nem tudta lepipálni, de szégyenkeznie se kell. Remek sztorit és atmoszférát teremtettek nekünk, ha a 2. évadra csak tartani tudják ezt a szintet, én már elégedett leszek. De jó pár olyan dolog történt itt az első évad alatt, ami arra enged következtetni, hogy bizony sokkal de sokkal komolyabb dolgok is véghez mehetnek majd a későbbiekben. Aki tehát nem akarta epizódonként játszani, hanem arra várt, hogy egyben megjelenjen és majd akkor beszerzi, annak hajrá, ne várjon tovább. Kétlem, hogy csalódni fog. Max azokban, amikben én.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2846 levél
Válasz 16.12.14. 20:57 #539
Dilizs
Shadow Warrior 2:

Nekem az első részhez hasonlóan ez is bejött! Szép grafika, jól optimalizált játék. Jó beszólások. Ideális kikapcsolódás esténként meló után. Egyébként több mint 20 órát toltam bele a játék szerint, és 85%-on lett vége...Úgyhogy nem is olyan rövid. A sok open-world játék mellett (bár ez is valamilyen szinten az) jó kis old school FPS!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
32050 levél
Válasz 16.11.19. 12:01 #538
Creativ3Form
Jóóóó, az uccsó pályán HIGH lett sajna. Mondjuk nem értem miért, mert kb. 2 ember ha észrevett az egész pályán, és azokat is gyorsan elhallgattattam.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
8702 levél
Válasz 16.11.19. 08:04 #537
davkar9
Milyen low chaosról beszélsz, steamen hight látok.

A 0 újdonság nem rossz, új karakter (+1), helyszín és történet (nekem) bőven elég. A Dishonorednál mondjuk alapvető design "hibák" vannak. LC a támogatott/jobb/canon, izgalmasabb, ami több kihívást(?) jelent, viszont csupa olyan kütyü és képesség van, ami viszont arra ösztönöz, hogy ölj meg minden őrt a pályán. Érzésre Emily csápos képességei is inkább ezt a célt szolgálják és lopakodva játszva gondolom vele is csak a teleport lasszós, duplaugrás és a többi nonlethal képességet "lehet" használni.

szerk: pontosabban lopakodás + clean hands
Simple. Eternal. Beige.
32050 levél
Válasz 16.11.19. 00:43 #536
Creativ3Form
Dishonored 2

Kitolva.
Huh...nos...az első részhez hasonlóan, ez is eszméletlenül tetszett, az elejétől a végéig élveztem és imádtam, viszont...nem tudta felülmúlni az elsőt, sőt. Nekem az picivel jobban is tetszett. Ehhez - így emésztve és végiggondolva a dolgot a stáblista alatt - két dolog járult hozzá. Az egyik, hogy a játékmenetben SEMMIT nem újítottak. Nem tudom féltek e belevinni az elsőtől eltérő megoldásokat, de olyan szinten copy-paste a játékmenet, hogy csak na. Persze ez nem negatívum hiszen ami anno ott tökéletesen működött, azt minek változatosság meg, csak...csak pont amiatt, hogy ami ott még az újdonság erejével hatott, az itt már megszokott rutin volt, és ennek köszönhetően a játék kihívás faktora az első perctől kezdve elég alacsony. Persze a LOW CHAOS-hoz itt is lopakodni kell (jelen), rengeteg és rengeteg újratöltéssel (jelen), melyet egy kiadós anyázás sorozat kísér végig (jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjelen), de ha az első részben összeszedtél egy rutint ezzel kapcsolatban, akkor ezt itt is tökéletesen tudod alkalmazni. És ez sajnos igaz a képességekre is. Hiába hoztak be ugyan is egy vadi új szereplőt és adtak neki rengeteg új képességet, egyszerűen nem éreztem szükségét annak, hogy ezeket használjam. Az a három képesség, amit az első részben használtam, az itt is tökéletesen megfelelt az igényeimnek és a játékstílusomnak, és nem éreztem azt, valamint nem voltam úgymond rákényszerítve arra, hogy más irányú fejlesztések felé menjek el. Az alap teleportáló képesség, a falon átlátás és a "ha megölsz valakit, a holteste azonnal elporlad, és nem hagy nyomot maga után" képességek tökéletesen megfeleltek nekem itt is, és az újak közül összesen egyet használtam csak. Amikor is több embert az irányításunk alá vonunk, megbabonázunk (összesen négyet lehet), és ha ezekből a megbabonázott emberek közül csak egyet megölünk, akkor meghal a többi megbabonázott ember is. Ezt a képességet kombinálva a hulla elporladós képességgel bizony remekül tudtam használni, főleg a vége felé. De ennyi...volt még pár új képesség, de azokat csupán elolvastam, egy-kettőbe belenéztem tubeon, de nem hiányzott a használata egyiknek sem.
Szóval összességében nagyon elégedett vagyok, aki az elsőt imádta, ezt is imádni fogja, de én személy szerint valahogy még sem álltam fel annyira elégedetten előle, mint annó az első résztől. Tényleg olyan minimális új dolgok lettek bevezetve, hogy az ember szinte észre se veszi, és emellett hiába szép még mindig és látványosak a helyszínek, ez csupán egy tisztességes, iparos folytatása az első résznek, semmi több. És higgyétek el, ez a kissé negatív fenhang amit itt a végén írtam, nem jelenti azt, hogy csalódtam a játékban és nem tetszett és azonnalkéremvisszaapénzem. Nem, ez egy, az elődjéhez hasonlóan remek játék lett. De azért remélem, hogy a következő részbe a nullánál már nem csak egy hajszálnyival több újítást találnak ki a készítők, mivel nem biztos, hogy harmadjára is széles vigyorral az arcunkon nyeljük le ugyan azt.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
4143 levél
Válasz 16.11.07. 21:12 #535
gothmog
Jó tanács: nézz előtte kicsit utána a skillek (itt gemek, illetve ezek kombinációi adják) működési alapjainak és ne lepődj meg, ha meglátod a passzív képzettségfát, mert különben összefosod magad a tanácstalanságtól, ha a játékban szembesülsz ezekkel először
A legjobb, ha keresel a neten egy szimpatikus buildet. Olyat, ami kezdőknek való, olcsó (nem kellenek hozzá különösebben extra tárgyak), és az ott leírt tanácsokat követve ismerkedsz a játékkal. Ellenkező esetben javarészt csak cumizni fogsz már normálon is.

Ez például tuti build teljesen kezdőknek is. Nem kell hozzá igazán más, csak mindig a legállatabb kétkezes fegyvert, amit éppen forgatni tudsz.
Persze elsőre ez a leírás is tele lesz a számodra ismeretlen fogalmakkal, de sajnos a PoE ebből a szempontból nem olyan felhasználóbarát, mint a D3, nem vezet kézen fogfa a játékba, hanem bedob a mély vízbe.

Amúgy, ha elijesztene a játék (ez benne van a pakliban, plusz nem mindenkinek jön be a PoE), de szereted a stílust, akkor valamelyik leárazásnál csípd el a Grim Dawnt! Könnyebb beletanulni, jobban emlékeztet a klasszikus Dio, Titan Quest vonalra, és mocskos jó hangulata van!
Endure. In enduring, grow strong.
12110 levél
Válasz 16.11.07. 19:54 #534
Gobiakos
Mostanában annyi szó esett erről a PoE-ről és a Dio3-ról, hogy megjött a kedvem egy kis játékhoz. Mivel a Dio-t nincs kedvem folytatni, még a Torchlight vagy annak 2. része lett volna nálam opció, ám mivel ezt még nem ismerem, így végül emelett döntöttem engedve a kíváncsiságomnak.
19093 levél
Válasz 16.11.07. 14:11 #533
Peace
Persze, megvolt. Torchlight 3-nak örültem volna, azokat még nagyon csíptem. De állítólag sajnos nem lesz. Tyranny-t még meglesem majd, bár jobban csípem az egy fős pusztítást, amit nem lehet harc közben megállítgatni. Bár volt most pár hónapja egy ilyen, amit nagyon élveztem, csak nem ugrik be a címe.....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2100 levél
Válasz 16.11.07. 13:47 #532
Shadowguard
Van Helsinget nem próbáltad még? Ott nagyjából le is zárul egy végigjátszással az egész, de szerintem kifejezetten szórakoztató és rengeteg vicces pop-kulturális utalás van benne. Már csak azok miatt is megéri végigtolni egyszer.
Hátránya, hogy nem túl hosszú, de ha csak a kampány érdekel akkor még mindig jobb, mint egy diablo 3 Én úgy toltam végig többször is, hogy általában félúton megunom a hack&slash játékokat. TQ-t például két óra után meguntam (aztán beleöltem még tizet, hátha jobb lesz, de nem lett), de itt végig pörög a játék és csak nagyon ritkán van üresjárat.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
19093 levél
Válasz 16.11.07. 09:52 #531
Peace
Ha addig jól szórakozom, akkor nem bánom, ha kinyomom a normál után és többet nem indítom el. Egyelőre nagyon jól elélvezkedek, van egy AoE skillem, ami kegyetlen meg egy heavy strike-om boss-okra. Kinéztem már merre haladok a skill tree-n, kétkezes fegyverek és mace sebzésnövelés!!! Diablo 3-ba annó nagyon sok 100 órát beleöltem, de akkor még egyedül voltam, most már nem lenne ennyi idő rá és sajnálnék is rá ennyit. Egy végigjátszással nagyon jól elvagyok. Ha pedig érdekelnek az alternatív befejezések, akkor vagy meglesem youtube-on vagy visszatöltöm. Mafia III-nál is visszatöltöttem utolsó checkpoint-ot, hogy meglessem mi lett volna ha. Néha én is irigykedem (davkar9: sorozatokra és játékokokra fordított idő és LiT: filmek!!!!!), de már kezdem megszokni ezt az új életvitelt és így is játszogatok annyit, amennyi kielégíti az igényeimet. Még én is majdnem elhittem! Nem, nem! Tényleg játszom eleget.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4143 levél
Válasz 16.11.07. 08:40 #530
gothmog
Hali!
Elsőre elég ijesztő a PoE passzív fája, és szerintem az első kb. két karakternél érdemes is egy buildet kinézni és az ahhoz tartozó fát követni az önállóan agyalás helyett. Viszont, ha rájössz a "logikájára", megszokod, akkor egyúttal arra is rá fogsz ébredni, hogy a gemekkel kombózva ez a passzív fa annyiféle egymástól elég rendesen különböző (de emellett tényleges használható) karakter felépítésére ad lehetőséget, amit a most futó többi darab megközelíteni sem tud.

Különben, normálon, míg össze nem szedsz egy-két a jó haladáshoz szükséges skill gemet (kb. első act, esetleg a másodiknak az első fele még), addig kicsit nyögvenyelős tud lenni a játék, Ám onnantól, hogy van egy jó skilled vagy skillpárosod, pörgőssé válik a játék. És itt is az van, mint a stílus legtöbbjénél: a normál csak a bemelegítés, a következő nehézségi szinten, ha nem cseszted el a karaktert, már rendesen pörög a játék, a legnagyobb nehézség pedig még rátesz erre egy lapáttal. Az endgame-nél pedig a karaktered "teherbírása" a határ.

A Wolcent nézegettem már én is youtube videókon, de egyelőre azon kívül, hogy igen szép (a táj, mert a karakterek és szörnyek elég bénák voltak még szerintem), én nem láttam benne semmi olyat, ami alapján ebből világrengető játék lesz.

Peace-nek: amennyire ismerlek, szerintem a PoE-t is abba fogod hagyni a normál végigfuttatása után. Nekem ugyan nagyon bejött (Act4 kurvajó! Plusz nekem nagyon tetszett a Labirynth nevű extra dungeon-sor is), én már Cruel nehézségen tolom (egyelőre haladok ott mint a szélvész), de nem vagyunk mind egyformák. (Én például a Mass Effecteket és Dragon Age-eket nem tudom annyiszor újra kipörgetni csak azért, hogy mondjuk egy törpe nő lábmasszőrt is kipróbálhassak. Bár azt hiszem, ebben davkar9 a király, aki akár egyetlen banter miatt is képes újra és újra belevágni ezekbe egy-egy újabb karakterrel.)
Endure. In enduring, grow strong.
19093 levél
Válasz 16.11.07. 05:58 #529
Peace
Ennyi. Semmi hangulatom elkezdeni magasabb nehézségi fokozaton. Egy Grim Dawn-nak nekiálltam 3. karakterrel is, de az is hamar unalomba fulladt. PoE-nál mindenki írja, hogy rengeteg az endgame tartalom, meglátjuk azzal hova lyukadunk ki.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6511 levél
Válasz 16.11.06. 22:02 #528
GustyX
TQ ennyi volt? Nem igazán értem, hogy az ilyen játékról hogyan lehet ilyen topicba írni.
Ez nem az a fajta cucc.
Ajánlom a Wolcen-t (ex Umbra).
Igaz még csak early a javából, de szerintem ütni fog!

PoE-ban benne van 11 órám, most is feltettem, tetszik is, nagyszerű is, de valamiért az egész olyan....Hiányérzetem van játék során. Meg a passzív képességfa... Átláthatatlan nagyon, de nagyon jó ötlet! Ilyesmi lesz a Wolcenben is, csak használható.

Amúgy Dragon Age Inquisition. Jó volt, de a harcrendszer, meg a képességek bénák.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
19093 levél
Válasz 16.11.06. 14:22 #527
Peace
Titan Quest kieggel együtt. Annó 10 éve én ezt majdnem végigtoltam, de a főellenségnél kiderült, hogy totál életképtelen a karakterem és ha beledöglök, akkor sem tudom legyőzni, így törlés lett a vége. Ezúttal nem okozott gondot, de a kiegnek a legvége az már kegyetlenül felhúzott idegileg. Olyan pofátlanul erősek voltak az íjászok és Hádész parancsnokai, hogy szinte folyamat borultam. Vártam egy fél napot és higgadt fejjel visszaléptem ma, így már egyből halál nélkül lement Hádész is. Összességében kimondottan kellemes volt, mostanában ezekre vagyok rákattanva. Meglátjuk most a Path of Exile meddig fog kellemes kikapcsolódást biztosítani.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
19093 levél
Válasz 16.11.02. 16:24 #526
Peace
Hmm....Dragon Age első része nem is egy rossz ötlet, ha Titan Quest végére érek. Vagy addigra lehet megjelenik a Tyranny. Nah majd kiderül milyen demo kerül ki legközelebb.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3117 levél
Válasz 16.11.02. 16:20 #525
Sucee
Tervezem én is most az ingyenes időszakban lejátszani, csak valahogy nincs "Batman hangulatom" mostanában. Benne vagyok nagyon a Dragon Age világában.

Egyébként ne írd le egyből a gépedet, még ha nem is mai darab, a Telltale híresen szarul optimalizál. Game of Thrones utolsó része xboxon is helyenként nevetségesen szaggatott, néha teljesen meg is állt. Mindig ugyanott, ugyanúgy, szóval nem is egyszeri gond. Kétszer lejátszottam, meg ott voltam ismerősnél, amikor ő játszotta, és semmi különbség nem volt.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
12110 levél
Válasz 16.11.02. 16:15 #524
Gobiakos
Az első epizód végére értem és azt kell mondanom, hogy... elkeserítően rövid volt. Sajnos többször tapasztaltam belassulást, de ezt én belátom a gépem korának és véges teljesítményének. Ennek ellenére nem volt rossz, és alkalom adtán lehet, hogy a további epizódokra is beruházok majd.
11019 levél
Válasz 16.11.01. 13:51 #523
VodevilX
Layers of Fear
Nagyon ajánlott, annak aki egy jó horror játékra vágyik! Amolyan walking szimulátor, nem sok mindent kell benne csinálni, egy-két kis puzzle van menet közben, de hangsúly a végig járt úton van! A játék felépítése, hangulata, vizuálisan és hangzásban is egyszerűen zseniális! Nem is túl hosszú 4-5 óra szerintem, de akciósan mindenképp javasolt a beszerzése, de tényleg csak annak aki jó horrorra vágyik, mert bizony egyeseknek igencsak sok lehet, esetleg kisebb adagokban fogyasztható.
A nemrég megjelent dlc, viszont kihagyható, az kb 1 óra és inkább csak egy új perspektíva a sztorijára, de sem hatásban sem tartalomban nem ér a nyomába sem.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
19093 levél
Válasz 16.11.01. 09:57 #522
Peace
Mafia III:

Abszolút nem voltam elragadtatva a hírektől és előzetesektől, már előre eltemettem, DE HIBA VOLT!!!!!! Piszkosul élveztem ezt a játékot!!! Nem Mafia, inkább egy '60-as évekbeli GTA. De egyszerűen annyira hangulatos lett a történet, a karakterek (Donovan az csúcs!!!!!!) és a mellékküldetések is, és persze a zene!!! Nem hittem volna, hogy ennyire beleszerelmesedek, de teljesen elvarázsolt és magával ragadott a kor zenéje! Érdemes megvárni az end credits utáni jelenetet, mert zseniális!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
32050 levél
Válasz 16.10.27. 07:59 #521
Creativ3Form
Meg, plusz addigra már az összes epizód megfog jelenni. Legalább is azt tervezik, hogy még idén a végére érnek az 5 fejezetnek, és mivel már csak kettő van hátra, ez össze is jöhet.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
10295 levél
Válasz 16.10.27. 06:30 #520
MattMatthew
Mint eddig szinte az összes TT játéknál, itt is az első részt elkezdtem, majd abbahagytam és megvárom míg kész a teljes évad.
Jónak tűnt egyébként. Troy Baker és Laura Bailey miatt meg tényleg muszáj lesz ezt végigjátszani előbb-utóbb.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
5202 levél
Válasz 16.10.27. 00:57 #519
Skorpio90
Persze, nyilván így van, hiszen a Walking Dead-del nálam már bizonyítottak. Csak sajnos én mindig belefutottam abba, hogyha egy szarul portolt játék a többségnek nem ment, akkor én a többséghez tartoztam Megvár Bruce papa karácsonyig szerintem.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
32050 levél
Válasz 16.10.26. 14:56 #518
Creativ3Form
Nekem hála az égnek nem volt vele bajom már az első pillanattól kezdve, de azóta már javították ezt a hibát. Az első patch még nem volt tökéletes (ahogy olvastam), de a másodikkal már helyretette a játékot. Megéri befizetni rá amúgy, az első fejezet amolyan felvezetős, kissé lanygos érzetet kelt, de a 2. és a 3. zseniális lett.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
5202 levél
Válasz 16.10.26. 11:48 #517
Skorpio90
Nem volt kedvem a szar optimalizálásról szóló hírek után megvenni, és most van mivel játszanom, de majd a téli leárazáskor biztos bezsákolom.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
19093 levél
Válasz 16.10.26. 06:05 #516
Peace
Pedig de. Az első epizóddal játszottam 5 percet, de szaggatott meg minden baja volt, aztán gondolom jött valami más, ami sokkal jobban bejött.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
32050 levél
Válasz 16.10.25. 21:02 #515
Creativ3Form
Telltale Batman Episode 3 - New World Order

BAZD...MEG...AZT...A...PICSA! Ez a játék epizódról epizódra egyre jobb! MIVOLTEZABEFEJEZÉS?!?!? És a 4. epizód előzetese...e...eeeehhh. Amúgy komolyan csak én játszom vele egyedül? Ne már.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
51940 levél
Válasz 16.10.17. 14:47 #514
Barthezz
A többieknek pedig köszönöm a választ, ez a 35-40 óra tényleg elég hosszúnak tűnik, de sztem belevágok. Ha a végére amúgyis monotonná válik, akkor talán nem lesz gond, ha közbeszakítja a karácsonyi időszak (mellesleg a téli szünetben vidéken leszek és a családi programokon kívül nem lesz más egyéb elfoglaltságom, így ideális lenne ez az időszak a játékra, de az egerszegi gépem sajnos nem alkalmas a játék futtatására, így az SC2 Nova DLC-ket tervezem ekkorra).

Az előző TR-nél amúgy a challenge-ek voltak az egyetlenek, ahol bár nem youtube-hoz, de szöveges végigjátszáshoz folyamodtam. Alapos körültekintéssel az általában 10 ilyen poszterből / totemből, stb. 7-8 meglett, de a maradék annyira el volt rejtve, hogy ennyi felesleges időm és türelmem már nem volt hozzájuk, így ilyenkor elolvastam ezeknek a helyét. Valószínűleg most is így fogom csinálni, ha hasonló ebben a játékban is a szisztéma. A többi collectible-t pedig akkor csináltam meg, amikor már megvolt minden szükséges fejlesztésem és képességem, különösen a térképen bejelölős fejlesztés, így ezekért most is majd egyben, a játék végefelé fogok sztem visszamenni, így a sztorit sem fogja a gyűjtögetés nagyon megakasztani.
51940 levél
Válasz 16.10.17. 14:37 #513
Barthezz
Nyilván nem. Ebből a 6 hétvége / 12 napból 3-4 biztos ki fog esni egyéb program miatt, bár így az ősz második felében és télen ez jobban tervezhető. Nyáron már csak azért sem vágtam bele, mert ha jó idő van, akkor hétvégente vagy strandon vagyok, vagy vmi kirándulós programot szervezek + ott a nyaralás, fesztiválok, ilyenkorra egy Tomb Raider egyértelműen nem való. Késő ősszel, télen azért 2-3 fölös óra akad egy-egy hétvégi napon, nyilván ez a játék elején lesz 4-5 óra is, amikor nem tudom abbahagyni, majd beáll ez az említett átlagra, ami persze akár 1 óra vagy 0 óra is lehet, ha úgy jut csak időm. A tapasztalatom az persze, hogy általában kétszer annyi időbe telik teljesen kivinnem egy adott játékot, mint azt előzetesen eltervezem. Az amúgy nem hosszú Inside is 2 hétvégémbe telt az optimistán kalkulált 1 helyett, kb. 4 x 2 órára felosztva, 100%-osan teljesítve (az időm nagy része a secret-ek felkutatásával ment el).

Persze a fentiekből nem csinálok ügyet, imádok game-elni, de értelemszerűen ez a prioritási ranglétra alján helyezkedik el így 30-on felül. Viszont a Tomb Raider az egy olyan sorozat az életemben, amit egyben szeretek végigjátszani és nem szétaprózva, kisebb-nagyobb szünetekkel. Már a csak hétvégén való játék sem a legjobb neki, de a hétköznapot nem tudom megoldani a munka és a most már heti 4 alkalomra növelt edzések miatt. Jellemző amúgy, hogy filmet, vagy sorozatot nézni is alig jut időm, a Stranger Things-t augusztus végén kezdtem el és az utolsó rész még mindig hátra van.
4702 levél
Válasz 16.10.17. 12:41 #512
Christoph
Én 90%-ig jutottam 30 óra alatt. Függ attól is hogy mennyire olvasod végig a szövegeket, mennyi ideig szöszölsz a képességpontok elosztásán, a tombok rejtvényein stb. Általában max 40 órát írnak a 100%-ra.

Nekem yt-os segítség nem kellett egyáltalán, nem túl nehéz megtalálni a dolgokat, tárgyakat. A challengeken (vágj el 7 db xy zászlót, égess el xy plakátot) lehet a legtöbb időt elszórakozni, mert ott nincs térképes segítség. Na az az egy ami igazán idegesítő tud lenni, hagytam is párat a fenébe.

A probléma a 100%-kal ott van, hogy minden pályán hagy 1-2 olyan collectible-t amihez még a játék adott szakaszában nincs megfelelő szerszámod. Kicsit fárasztó betöltögetni a régi pályát azért, hogy felszedj egy 5 soros dokumentumot. Igazából mint mondtam a fejlesztés, szintlépés miatt sem motiváló.
19093 levél
Válasz 16.10.17. 12:36 #511
Peace
Meglehet így tervezni előre, hogy márpedig én abban a 2-3 órában biztosan játszani fogok és nem jön közbe más? Ne haragudj, de számomra ez annyira irreálisnak tűnik. Én is mindig elterveztem, hogy hú most aztán nagyon nekifekszem és semmi nem érdekel, aztán eddig összesen ha 1,5 órát játszhattam a Mafia III-al, pedig nagyon megmondtam magamnak, hogy én aztán játszani fogok.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
19093 levél
Válasz 16.10.17. 12:34 #510
Peace
Piszok jól sikerült folytatás! Én is a vége felé kezdtem leereszteni kicsit és alább adni a 100%-ból. De ettől függetlenül nagy élmény volt!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
12629 levél
Válasz 16.10.17. 12:31 #509
McCl@ne
Nekem 35 óra volt a 100%, lopakodva, elérhető legnehezebb nehézségi szinten (DLC-k nélkül)
Respect is not given. It's taken.
51940 levél
Válasz 16.10.17. 12:26 #508
Barthezz
Én is tervezek már nekiállni, de mivel október végén / november elején másfél hetet vidéken leszek, amibe 2 hétvége is beleesik, nem akartam úgy elkezdeni most, hogy ezzel együtt összesen 3 hét szünet félbeszakítsa a végigjátszásomat (mivel kizárólag hétvégén van időm játszani, így jön ki a 3 hét szünet). Ez a játék megérdemli, hogy "egyben" vigyem végig és ne zökkenjek ki teljesen menetközben.

Az lenne tehát a kérdésem, hogy így 100%-osan, aprólékosan végigmenve mennyi játékidő volt neked? Mert azt látom yt-n, hogy végigrohanva mennyi idő, azt is, hogy 100%-osan, de már mindent ismerve és elsőre, azonnal megcsinálva mennyi idő. Engem az érdekelne, hogy önállóan felfedezve, saját magunktól kilogikázva mindent, úgy mennyi időbe telik? Mert állítólag óriási a játék és többszöröse a játékidő az amúgy szintén nem rövid 2013-as Tomb Raider-nek.

Ennek függvényében tudnám kiszámolni, hogy ha a fentiek miatt november 12-én nekiállok, akkor karácsonyig (pontosabban a dec. 18-ai hétvégéig) be tudom-e fejezni, mert ezután megint nem leszek majdnem 2 hétig Budapesten, ami szintén 3 hetes szünetet eredményezne. Ez így 6 hétvége lenne karácsonyig egybefüggően, ami 2-3 óra napi játékidővel számolva 30 óra. Ennyibe belefér-e a 100%-os, nagyon-nagyon aprólékos, mindenhol sokat elidőzős végigjátszás? Ha igen, akkor belefogok november közepén, ha nem, akkor kénytelen leszek januárra halasztani az egészet. (A DLC-ket a kampány szerves részét képező Baba Yaga-n kívül ne számoljuk bele, azokat nem gond, ha csak hosszabb szünet után csinálom meg, mivel 3 különálló történet.)
4702 levél
Válasz 16.10.17. 12:02 #507
Christoph
Befejeztem a Rise of Tomb Raidert. Az elején nagyon odáig voltam, nagyon sodró lendületű volt. A természetben, az épített környezetben is gyönyörű munkát végeztek a játék készítői. Mindenféle collectible, tomb is rendben volt, próbáltam 100%-ra megcsinálni minden területet. Szépen ki voltak dolgozva a relikviák, jó ötlet volt a nyelvtanulással való információgyűjtés is.

Aztán valahogy a secret city felé közeledve hirtelen belefáradtam a körözésbe, dokumentumok olvasgatásába, a történet is egyre kiszámíthatóbbá vált.
Szerintem ez a rész egy fokkal tudott többet mutatni, mint az előző szintén kiváló rész. Normál fokozaton minimális kihívást nyújtott. Gyakorlatilag a fejlesztéseknek alig van értelme szinte kezdő felszereléssel is végig lehetne rambózni az egészet. A lopakodás sem túl nehéz. Kb. semmire nem reagálnak a közelben álló katonák, egy az egyben le lehet vadászni mindenkit. Pláne 1-2 extra fejlesztéssel válik pofon egyszerűvé a játék. Nehezebb fokozaton nem tudom milyen lett volna.

A tombok szerintem nagyon jól sikerültek és sokáig nagyon élveztem a játékot, hosszú időre teljesen lekötött, úgyhogy meg voltam elégedve összességében. A witches, baba yagás dlc különösen érdekes, változatos volt.
32050 levél
Válasz 16.10.17. 00:20 #506
Creativ3Form
Batman Telltale Series: Episode 2 - Children of Arkham

A Destiny: The Collectionnak majd végül a Fifa 17-nek köszönhetően (amikre aztán rájött a Mafia III), még csak most fejeztem be a 2. epizódot, de haztapicsa. Ugyan az egyik legrövidebb Telltale epizód volt, amivel valaha játszottam (alig volt másfél óra), de végig zseniális volt. A történet továbbra is remek, és már az első két epizódban annyi és olyan mértékű szarkavarás van, hogy bele se merek gondolni mi lesz még itt három részen keresztül. A karakterek jól megírtak és jól használtak, mindegyikük hiteles, és egyben félelmetes. A zene remek, a rendezés szintén, a színészek továbbra is remekül játszanak, ami pedig a Telltale féle játékokra jellemző döntéshelyzeteket illeti, nos...sok olyan apró döntés van a játékaikban, aminek a későbbiekben semmi jelentősége nem lesz a történet vagy az adott karakter szempontjából...de itt van egy bizonyos Harvey Dent...akivel kapcsolatban választás elég állít minket a játék a fejezet végén...és az egyik lehetőség eredményeképpen megszületik az a bizonyos valaki, akit mindenki ismer. A másik lehetőségnél viszont Dentnek kutya baja nem esik és itt jön elő a kérdés, hogy akkor ez vajon végleges állapot e, vagy lesz a hátralévő három fejezet valamelyikében majd egy másik olyan szituáció, amiben megszülethet az érmés főszer? Nem csinálok belőle titkot, nálam megszületett Két/Arc és nagyon kíváncsi vagyok, hogyha megmentettem volna, akkor később is Két/Arcá vált volna e, vagy a megmentésével eltöröltem volna ezt a szálat? Tuti fogok majd nézni a neten egy olyan végigjátszást, amiben megmentették Dentet és nem lett belőle Két/Arc.
Várom a 3. epizódot, ami ha jól tudom már 25.-én érkezik. Viszont ajánlani továbbra is csak azoknak tudom, akik szeretik a Telltale srácok korábbi játékait.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2846 levél
Válasz 16.10.14. 22:20 #505
Dilizs
Quantum Break (PC)

Egészen a final bossig nagyon tetszett! De az annyira felbaszott, hogy kb a 2. próbálkozás után inkább YT-on néztem meg a végét!

Viszont egészen addig nekem nagyon adta. Vannak kisebb bajai, de jó kis game ez. Grafika jó (Nálam jól is futott), hangulat is rendben volt; illetve az élőszereplős részek is tetszettek.

Most jöhet a Shadow Warrior 2!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
173 levél
Válasz 16.10.12. 07:53 #504
Ricsi1976
(PC) Rise of the Tömb Raider: remek grafika, jó törénet, de nekem hiányzik a régi TR-ek nehézsége. Nem a hentlésekre gondolok. TR fanoknak köelező darab.
4069 levél
Válasz 16.10.10. 21:56 #503
xeLaR
Már egy ideje végigjátszottam, csak az értékelés elmaradt...
...szal Shadowrun: Hong Kong...kifejezetten más, komorabb a játék hangulata, mint a Dragonfall volt, ami bizonyos esetekben a játékélmény kárára vált. Ez főleg a fő cselekményszál miatt van, ami összességében rémisztő lett, de mire eljutottam a végéig, sajnos kissé belefásultam, ahogy egyre csak romlott és romlott a helyzet Heoiban. A már említett rengeteg párbeszéd bár elképesztően jó a társainkra vonatkozva, sajnos a másodlagos NPC-knél túlságosan is érdektelenek voltak. Valahogy a küldetések sem tűntek annyira érdekesnek, de maga a játékmenet még mindig jó volt. Úgy éreztem ebben több harcot elkerülő lehetőség volt, illetve többfajta megoldást lehetett találni a küldetéseken. Ha tényleges negatívumot kell találnom, akkor az valszeg az egész bónusz kampány lenne, ami túlságosan is a harcra fókuszál. Legnagyobb pozitívuma pedig maga a főgonosszal kapcsolatos információk, a dizájn és a nagyszerűen megírt jellemzések voltak, amiknek köszönhetően egy tényleges fenyegetésnek állították be ezt a lényt. Összességben ez is szórakoztató, élvezetes volt, de kevésbé fogott meg, mint a Dragonfall.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
32050 levél
Válasz 16.09.26. 23:50 #502
Creativ3Form
Destiny (fősztori)

Elég rövidke volt a fősztori. Persze baromi látványos, helyenként az államat keresgéltem olyan gyönyörű volt egy-egy pálya, illetve táj, és a kihívás faktora is nagyon rendben volt. Kellően nehéz, főleg a BOSS harcok, de mégsem a "falhozbaszommindjártakontrollert" kategóriában. Az Final Boss harc, mely három szakaszból állt megizzasztott (egyszer meg is murdáltam, mert Rambonak hittem magam), de aztán taktikus harccal, legyűrtem őket.
Összességében nagyon elégedett vagyok, de sztori központú gamer lévén kimerem jelenteni, hogyha ezt a megjelenés idejében veszem meg, tuti mérges lettem volna, hogy csak ennyi volt. Viszont így, hogy a Collection kiadást szereztem be, ami az alapjáték mellett tartalmazza még az összes megjelent DLC-t (szám szerint négyet), így még nem értek véget a kalandjaim, és jóóóóóóó pár órát elfogok vele időzni. Ráadásul eléggé belejöttem a kontrolleres irányításba a végén, pedig sosem gondoltam volna, hogy valaha élvezni fogok egy FPS játékot kontrolerrel úgy, hogy nincs célrásegítés. Persze tény, hogy annyira valszeg sosem fogok jóll és pontosan célozni, mint a bill+egér kombóval, de nem olyan vészes a helyzet, mint az elején.
PS4 tulajoknak, sci-fi és FPS rajongóknak kötelező, és ha már, akkor tényleg ezt a Collectiont érdemes bezsákolni. Én személy szerint nagyon megszerettem és nagyon remélem, hogy igazak a második résszel kapcsolatos pletykák.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32050 levél
Válasz 16.09.25. 15:21 #501
Creativ3Form
Virginia

Huh...hát gyerekek...erre szavak nincsenek. De komolyan. Tegnap a "Ki mivel játszik mostanában" topicban már leírtam, hogy mik azok az érzések, amiket kiváltott belőlem a játék, így azokat nem ismétlem meg újra, de a történet...hát...nagyjából a háromnegyedéig azt hittem, kezd összeállni bennem a dolog, de aztán kaptam egy olyan utolsó 30-40 percet, hogy azóta is csak pislogok és vakarom a fejemet. Még egy végigjátszást és egy alapos utánaolvasást tuti megél nálam a game, mert ahány tiszta pontja van, kb. kétszer annyi kérdőjel kavarog bennem.
Az egyik barátom fogalmazta meg a legtökéletesebben, hogy mi is ez...narratív élmény. Ennek köszönhetően nem ajánlom azoknak, akiknek a Quantic Dream (Heavy Rain, Beyond: Two Souls) valamint a Telltale játékok a tu mács kategóriát képviselik mondván, ők játszani akarnak, nem pedig mozizni, mivel a Virginiaban még annyi közünk sincs a játékmenethez és a történet alakításához, mint az imént felsorolt stúdiók játékaiban. Akik viszont szeretik az efféle narratív élményt és stílust, azoknak kötelező, ugyan is egy nehezen emészthető de még is fantasztikus élményben lesz részük. Taps a fejlesztőknek, mert bár baromira összezavartak még is emlékezetes élménnyel gazdagították a gamer életem.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.