Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld!

12087 levél
Válasz 15.02.26. 21:46 #438
Gobiakos
Mint ahogy azt már a Ki mivel topikban írtam pár napja mostanában a Murdered: Soul suspect volt terítéken a nevetségesen alacsony ára és az én kiváncsiságom okán.
Tetszett, jól össze lett rakva, bár tény, hogy nem kell hozzá egy hatalmas ész-lénynek lenni, na!
A végső játékidő 11 és fél óra lett, bár még nem gyűjtöttem össze minden bisz-baszt. Azok miatt van rá esély, hogy még el fogom indítani a játékot a közeljövőben, mert azért az mégis csak úgy illő.
307 levél
Válasz 15.02.26. 20:33 #437
CarRoy
Duke Nukem 3D Atomic Edition

Nos, immár egy újabb klasszikus kipipálva. Igazi időtálló játék ez, a grafika elavultsága egyáltalán nem befolyásolta a játékélményt. Duke nagyon badass főhős (a beszólásai megunhatatlanok), sok a fegyver, a lövöldözés pedig van annyira élvezetes, mint a mai modern játékokban. A jó öreg kártyakeresgetést nem éreztem frusztrálónak vagy pepecselősnek, mert 1-2 kivételtől eltekintve nem okozott gondot a megtalálásuk, mivel mindig igyekeztem alaposan szétnézni a minél több titkos hely/cucc reményében. Egér nélkül játszottam, hogy minél autentikusabb legyen az élmény, és bizony nem volt sétagalopp a végigjátszás, hiába csupán a második nehézségen vágtam bele az egészbe. Összességében pont kellő kihívást nyújtott ez a fokozat, de az utolsó boss-nál azért rendesen felment a pumpa és bőszen emlegettem a készítők felmenőit, hogy miért kellett ilyen unfair körülmények közé helyezni az egész harcot. Ettől eltekintve jól szórakoztam a játék alatt és abszolút megérte végigjátszani még ennyi idő elteltével is.
31885 levél
Válasz 15.02.25. 02:51 #436
Creativ3Form
Assassin's Creed Unity

Gyenge. Még annál is gyengébb. A grafikát leszámítva ez a játék a „nesze semmi fogd meg jól” mintapéldánya. Történet az úgy konkrétan nincs. Ami van, az unalmas, kiszámítható, sablonos és olyan szinten semmilyen, hogy sztem egy szalvétára írták rá maximum 3 mondatban. A mellékküldetésekben van egy-két érdekes és jólsikerült, de ez kevés ahhoz, hogy ne húzzuk a szánkat az összképet tekintve. A karakterek közül egyik se érdekes, egyik se szerethető és egyik iránt se lehet érezni semmit. Leszámítva Elise-t, de iránta is csak azért, mert szépre programozták le. Konkrétan az egyik legszebb játék női karakter, akivel valaha találkoztam...illetve játszottam. Na persze nem úgy. A főszereplőről Arnoról is kijelenthető, hogy a legsemmilyenebb karakter a szériában. Ha valaki már a 3. rész indiánjától ki volt akadva, vagy esetleg az Ubisoft másik új játékának, a Watch_Dogs főhősének a szürkesége kiakasztotta (igaz 50 árnyalattal lehet színesebb lett volna), akkor Arnótól sírva fog fakadni.
Jó pár helyen olvasni lehetett, hogy ezt egy amolyan reboot-nak szánják a sorozat történelmében, és az a baj, hogy ez minden téren érezhető. Az imént említett zseniális történet és karakterek mellett a játékmenet is le lett butítva. Kivették a puszta kezes közelharcot, ami nagyon jól működött a korábbi részekben, így érthetetlen miért szabadultak meg tőle. Emellett a harc maga kezdetleges, konkrétan a védekezésből indított visszatámadást leszámítva sehogy se lehet variálni, pedig volt példa a korábbi részekben, főleg Ezio történetében, hogy kisebb-nagyobb csapatokat is úgy össze tudtunk kaszabolni a különféle kombók segítségével, hogy öröm volt nézni. Emellett pedig még bugos is, nem egyszer volt, hogy a levegőben hadonászott a karakter ahelyett, hogy kaszabolta volna az előtte kb. 2 cm-re lévő ellent. A mozgás animáción javítottak, de mivel egy bill. parancshoz több mindent is hozzárendeltek, így rendre előfordul, hogy akkor is felmászik a legkisebb kitüremkedésre ami az útjába kerül, amikor nem akarod, hogy ezt csinálja, mert teszem azt te csak sprintelnél. Emellett az ugrás irányokat is kénye kedve szerint hajtja végre. Hiába nyomod, hogy te oldalra, vagy esetleg kicsit sréhen ugranál nem. Ha ő úgy dönt, hogy csak előre lehet ugrani, akkor ő csak előre fog, ha ráülsz a billentyűzetre se fog másképpen reagálni. Rohadt idegesítő, főleg amikor üldözöl vagy menekülsz valaki elől. A küldetések borzalmasan egy kaptafára épülnek, az első egy-két szekvenciát leszámítva, konkrétan ugyan azt kell csinálni mindegyiknél. Kicsit más a helyszín, de te nyomd le egy az egyben ugyan azt tízszer egymás után. Mondjuk amennyi kreativitást vittek ebbe a részbe, ezen már meg se lepődtem.
Apropó kreativitás…a Francia forradalmon is érezni, hogy csak azért választották az Unity témájának, mert így volt indokuk nagyobb embertömeget belebaszni a játékba, és így verhették a mellüket, hogy a grafikai újítás mellett még erre is képesek az újgenerációs játékok, hogy hatalmas tömegeket mozgatnak, szinte akadálytalanul. Pofátlanul SEMMIT nem kezdtek a forradalom szülte helyzetekkel, és magas labdák tömkelegét hagytak ki, és sűrítettek be minket egy apró játszótérre, ahol fájdalmasan kevés dolgot tudunk kezdeni magunkkal. Az idén megjelenő új rész Londoni helyszíne sokkal de sokkal jobbnak ígérkezik, remélem ott végre kapunk is valamit a pénzünkért.
Egyetlen egy dicsérendő dolog van benne, és ez a grafika valamint a látvány, mert az tényleg első osztályú és érezni rajta az új generáció követelményeit. Az már más kérdés, hogy az elején ezt nem igazán lehetett élvezni, mert az Ubifos egy olyan bughalmazt adott ki, amit csak a GTA IV PC-s portja tudott felülmúlni annak idején. Novemberben jelent meg a játék, de nálam csak a múlthéten megjelent ÖTÖDIK patch segített a játékon, és érte el, hogy ne legyen játszhatatlan, és jöjjön elő 15-20 percenként az összes létező bug (FPS csökkenés, kép beakadás hosszú másodpercekre, kamerarángás, karakter hírtelen 180 fokos megfordulása futás közben), ami csak előtud jönni. De nyeltem egyet és inkább örültem, hogy 3 hónappal a megjelenés után végre végig tudom vinni. De az eredménnyel, ahogy írtam is, nem voltam megelégedve. A széria messze leggyengébb és legsemmilyenebb részével volt dolgom, amire ha nem adtam volna ki 13 (vagy 14) ropit, valszeg végig se vittem volna, és ha nem PC-re lenne meg, már maholnap adnám tovább, akár ingyen is.
Az elmúlt években minden egyes AC rész felkerült az év végi TOP 5 PC JÁTÉKA listámra. Az Unity valszeg még egy TOP 20-ba se férne be. Böfögöm torkon az anyád Ubifost, csalódtam. Kérem vissza a pénzem.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2829 levél
Válasz 15.02.22. 20:21 #435
Dilizs
The Evil Within:

Fohhhh nem semmi mindfuck game! Hangulat, grafika nagyon de nagyon rendben van! Volt egy két frusztráló rész, de azokat leszámítva nálam betalált!

Amit most elkezdtem: Ryse Son of Rome: Jó kis kaszabolós cucc faxa grafikával és hangulattal!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*4GB 1333Mhz Kingmax DDRIII
31885 levél
Válasz 15.02.19. 15:05 #434
Creativ3Form
The Last of Us

15 óra 10 perc. Huh...a korábbiakkal ellentétben, itt most nem fogok egyelőre hosszabb értékelést írni, mert ahhoz még túl frissek, túl erősek a bennem kavargó érzelmek. De a ZSENIÁLIS és a 10/10-et megkapja természetesen, és később majd bővebben is írok róla. Még az is lehet, hogy egy blogbejegyzés keretén belül, mert erről nem lehet röviden írni.

Egy kis statisztikát azért még leírok:

86 gyűjtögetni valót találtam meg a 141-ből. Több mint a felét, aminek örülök nagyon. Az ilyenekből valahogy sosem ,vagy csak nagyon ritkán tudom átlépni az 50%-ot. A célzás pontosságom csökkent egy jó 10%-ot a kezdeti arányomhoz képest, így 72%-al zártam. Elhalálozásom 15 alkalommal volt, és a partnerem mindössze egyszer halt meg. A baj, hogy nem emlékszem már, hogy mikor és ki...Ellie? Tess? A feka csávó és az öccse? A franc se tudja már. A "fizikai" craftingolásokból az életerőmet és az életerőm visszatöltési, illetve gyógyulási idejét maxoltam ki. Az "átlátok a falakon" ösztön képességem 2-es szintű lett, a crafting sebességem 1-es szintű, és a Weapon Sway szintén. Fegyverek tekintetében az elején vegyes volt nálam az összkép, shotit, mesterlövészt és az alulról tölthető stukit felváltva használtam, de aztán a vége felé már a távcsöves pisztoly és a lángszóró volt a favorit. Plusz erőszeretettel használtam a molotov koktélt, és a házi barkács gránátot is. A figyelemelterelő füstgránátot egyszer, de csak kipróbálás céljából. Persze egyszer sem ramboztam, ha lehetett, próbáltam mindig osonni, lopakodni, csellel az ellenek háta mögé kerülni és úgy elkapni a torkukat, de néha bizony kénytelen voltam, mert észrevettek és túl sokan jöttek egyszerre.

Nagyjából ennyi. MAgáról a játékról - ahogy fentebb is írtam - bővebben majd később.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31885 levél
Válasz 15.02.09. 01:31 #433
Creativ3Form
God of War: Ghost of Sparta

Pipa (4 óra 15 perc).
Hát, a látványt leszámítva, ez nekem nem tetszett jobban, mint a Chains of Olympus sőt. Az a rejtvények és a fejtörők miatt még egy hangyafasznyit jobban be is jött. Persze ettől még a Ghost of Sparta is remek lett, és szintén lepipálta az Ascensiont. Kap egy 7.5/10-et.
És ezzel véget is ért számomra a Kratos történet. Felejthetetlen és örök életű élmény, és újfent el kell mondanom, hogy szegényebb lett volna a gamer életem, ha ez a széria kimarad belőle. A 3. rész pedig nemcsak az egyik legjobb PS3-as játék, amivel játszottam, de összességében is az egyik legjobb játék volt az életemben. A "minden idők legjobbjai" listámon ott a helye, mégpedig az első felében. Zárásként pedig a sorrendem a szériában:

1. God of War 3
2. God of War 2
3. God of War Chains of Olympus
4. God of War Ghost of Sparta
5. God of War Ascension
6. God of War

A 3. rész még tuti megél egy végigjátszást a közel jövőben...
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31885 levél
Válasz 15.02.07. 02:36 #432
Creativ3Form
Metal Gear Solid 5 - Ground Zeroes

Hát ez kegyetlen nagy volt! Csak kár, hogy rohadt rövid. Ugyan előtte utánaolvastam és tudtam, hogy ez csak egy felvezetés, egy prologue a The Phantom Pain-hez, de akkor is. Konkrétan 2 óra alatt kitoltam, pedig lopakodtam és osontam. Az már más kérdés, hogy ez nem mindig sikerült tökéletesen.
De a rövidségét leszámítva, remek. A grafika lenyűgöző, a kezelhetőség nagyszerű, a játékmenet gördülékeny és nem nehézkes, de ami a legjobban tetszett, az maga a rendezés és a zene. A majdnem 10 perces introt konkrétan tátott szájjal néztem végig, a záró videóról nem is beszélve. Összességében kezdem érteni, miért tartják Hideo Kojima-t zseninek.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31885 levél
Válasz 15.02.06. 02:50 #431
Creativ3Form
God of War: Chains of Olympus

Rövid (3:35 perc), de annál nagyszerűbb. Sokkal de sokkal jobban élveztem, mint az Ascensiont, pedig látvány terén elég kemény visszalépés volt ahhoz képest. Könnyűcske, egyszerűcske, a BOSS harcokban nem sok kihívás van (igaz, már a rutin is megvan a négy kitolt résznek hála), de bizony rengeteg jó ötlet volt benne. Ez PSP-n nagyot üthetett annó. Kíváncsi vagyok a Ghost of Sparta-ra, az állítólag még jobb lett. És ez csak jó előjel.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31885 levél
Válasz 15.02.02. 00:42 #430
Creativ3Form
God of War Ascension

Kitolva.
Bár a játék második fele sokkal több vigyorra adott okot, mint az első fele, de még így is kevés volt ahhoz, hogy egy szinten tudjam említeni a 3. résszel, bármilyen téren. A játékmenet helyenként borzalmasan unalmas volt, az eddigi részek közül ez volt az egyetlen olyan fejezet Kratos "életében", amit több alkalommal is huzamosabb ideig untam. És ez annak fényében, hogy ez lett a legrövidebb rész (6:43 perc kellett hozzá) eléggé kellemetlen. Maguk a harcok a szokásos szintet hozták, bár nekem nem tetszett, hogy a fegyverarzenált visszavették, és megoldották azzal, hogy az alap fegyót ellátták több funkcióval. Míg az előző részben az összes fegyvert használtam, és váltogattam közöttük rendszeresen, addig itt egy, a tűz sebzéssel ellátott funkciót használtam a játék 90%-ban. Igaz, hogy az extra fegyverek helyett kaptunk különleges képességeket, de ezek is csak ideig óráig tudták "kihozni belőlem Kratost." A BOSS harcok viszont piszok látványosak voltak, illetve csak kettő...az elején a legelső, illetve a végén a fő BOSS harc.
Szóval összességében számomra ez egy tisztességes iparosmunka lett, semmi több, melynek vannak ugyan pillanatai, de ezek túl rövid ideig tartanak ahhoz, hogy elégedett legyek. Rövidre zárva, a látványt leszámítva csalódás.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
64 levél
Válasz 15.01.28. 23:43 #429
szogyenyi
Egyet kell értenem veled. Én is a napokban játszottam vele újra és így, hogy újra átéltem ezt a remek sztorit duplán büszke vagyok, hogy beszereztem régen a játékot. A befejezést pedig sikerült újragondolnom és átértékelnem: szerintem ez tökéletes lezárása a trilógiának. Én ezzel nyugodt szívvel elengedtem Kratos-t, bár az Ascension-re még kíváncsi vagyok csak félek, hogy nem fog megfelelni az elvárásaimnak. Ha nagyon ragaszkodnak Kratos-hoz, az Athena szálat még lazán ki lehetne fejteni egy rész erejéig, mert nekem nagyon úgy tűnt, hogy tervei voltak Kratos-szal.
,,Nothing is true, everything is permitted"
307 levél
Válasz 15.01.28. 13:33 #428
CarRoy
Konzol híján sajnos nem volt szerencsém a God of War szériához, pedig csupa jót hallottam róla, ráadásul az egyik kedvenc stílusom a külső nézetes hack & slash, ami még meg van is bolondítva platform- és fejtörős részekkel. PC-sként helyette marad a Darksiders sorozat, amit el is neveztem magamban "a szegény ember God of War-jának" Bár ez erős megnevezés, mert ezzel csak ledegradálom ezt a játéksorozatot, ami hülyeség, mert nagyon jó lett mindkét része és máig nagy kedvenceim. Inkább örülök, hogy számítógépen is képviseltetni valamennyire magát ez a fajta stílus.
2851 levél
Válasz 15.01.28. 13:28 #427
RAI*DEN
Egyik legjobb széria ever! Bár számomra a 2. rész sokkal epikusabb volt, és sokkal jobban élveztem is. Bár a 3. is kurva jó, de a széria a csúcspontját a 2. részben érte el szerintem. Emlékszem mikor anno végigvittem, alig vártam, hogy na végre, most kinyírom Zeust, erre jött a stáblista. Egyik legrosszabb érzés volt, mert a játék maga fenomenális volt az elejétől a végéig
31885 levél
Válasz 15.01.27. 23:15 #426
Creativ3Form
God of War III
EZ MI VOLT EZ A JÁTÉK TE JÓ ISTEN?!?!?!
Kegyetlenülmegaüberbrutál 10/10! Huh. Ez nagyon jól esett. Hihetetlen, hogy mit kihoztak vele a PS3-ból, nem egyszer az államat keresgéltem játék közben. Plusz a brutalitása mesteri, hihetetlen, hogy mennyi és milyen mértékű pusztulást végzünk benne, de egyszer nem érezzük, hogy "meeeeh, na ez kicsit sok volt, átlépték a határt." Remek kombók, látványos harcok, baráti kezelhetőség és játékmenet, a frusztráló részek pedig teljesen lenullázódtak. Persze van benne egy-két nehezebb szakasz, de semmi olyan, ami miatt felment volna a pumpa. Kratos pedig állati, simán befér nálam a TOP 3 legbetegebb játékkarakterek közé. Kíváncsi vagyok az Ascensionra, látványban tuti hozza majd ezt a szintet (vagy többet) csak kérdés a többi területen is sikerül e neki. Mivel jóval az első rész előtt játszódik időben, így az Istenek nem lesznek benne ha jól tudom, már pedig ők hiányozni fognak, már most tudom.
Összességében egy zseniális játékban volt részem, ami olyan élménnyel gazdagított, ami nélkül szegényebb lett volna a gamer életem, ha kimarad. Felkerült a "minden idők legjobb játékai, amivel valaha játszottam" listámra. Mégpedig az első felébe.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
4065 levél
Válasz 15.01.21. 11:07 #425
xeLaR
Az a kobold, jaj Nekem ő nem tetszett elsőre, de mivel mindig visszahozták vmilyen módon és mindig tudott vmi vicceset csinálni, mondani, így a végére szerethetővé vált. Jeremiah esetében pedig már az elején elfogadtam, hogy gyerekként fog viselkedni, és vmelyest kíváncsi voltam, hogy ez végig megmarad-e, vagy átvált-e vmikor egy Simon the Sorcerer kis görccsé De végig gyerek maradt, egy-két kikacsintás és felnőttes gondolat kivételével, úgyhogy ez is egy pozitívum.

The Book of Unwritten Talest vhogy kevésnek találtam. Vannak benne jó poénok és ötletek, meg a szereplők is azok, de már nem emlékszem, hogy mi volt benne, és vagy másfél éve játszhattam végig. Sanitariumot sokszor próbáltam elkezdeni, de vhogy mindig félbemaradt. Viszont a Primordia és a többi Wadjet Eye kalandjáték az terítéken van, próbálom majd megjelenés szerint végigjátszani őket.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
20 levél
Válasz 15.01.21. 00:02 #424
semzu
Nem rég kezdtem neki a vizsgaidő elején a LoTR:BfME-nek, jobb gép híján az iskolai laposon. Abszolút hozta a hangulatot, amiért annak idején is oda voltam, bár touchpaddal elég érdekes a játék, de meg lehet szokni. A következő remélem a Shadow of Mordor lesz az arra megfelelő masinán.
10984 levél
Válasz 15.01.20. 19:44 #423
VodevilX
Neki kéne nekem is ugranom újra, mert igazából nem a survival a hozzáillő nehézség, hanem sokkal inkább a nightmare, amit csak első végigjátszás után kapunk meg. Másrészt pedig nem túl soká jön a rendőrcsajos story dlc első része!
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
189 levél
Válasz 15.01.20. 19:40 #422
bollokr
The Evil Within.Mondanom sem kell,hogy 31 óra az életemből.Utána egyből Ráültem a NG+,ra,nehogy már ne legyen kipörgetve mindenem...Így 43 óra,lett,de ez nem tiszta játékidő,mert sokat pause-oltam,vacsi,cigi,ebéd,cigi,stb...kb 20 óra a tiszta játék.De aki szereti a survival horror kategóriát,az kösse fel a gatyáját,mert itt kap az agyába rendesen.Először nem értettem mi történik körülöttem,de amikor rájöttem,hogy hol is vagyok igazából,na akkor leesett minden.Remek a sztori,nem lehetett volna ennél jobban megírni.Nem lövöm le a poént,de ezek a sárgák,betegek,ha játék készítésről van szó.Nem tökéletes a karakter,irányíthatóság kombó,de a hangok,effektek,fények kárpótolják az embert.
4133 levél
Válasz 15.01.20. 18:25 #421
gothmog
Valamikor tavaly ősz táján döntöttem úgy, hogy kicsit belekóstolok a kalandjátékokba is, mert ez a műfaj nekem anno (majdnem) totál kimaradt, egy-egy random címet leszámítva.
GoG-on gyakran voltak akciók, így beszereztem néhány szimpatikusnak tűnő darabot. Ez is köztük volt.

A véleményem teljesen megegyezik a Tiéddel: a magam részéről a legemlékezetesebb pozitívumként kiemelném az egyedi hangulatot, a jó értelemben véve meseszerű (és kicsit a gyermekkor hangulatát visszaidéző) látványvilágot, valamint a mind e mögött megbúvó komolyabb/komorabb, néha (legalábbis egy Jeremiah korú gyermek szemével nézve) félelmetes hangulatot. Plusz többségében valóban igen jó/eltalált volt a szereplők hangja.
Ugyanakkor én is furcsának és kicsit esetlennek találtam az a megoldást, hogy tulajdonképpen a történetet lezáró epilógusban mesélnek el mindent, hogy értsük is, miről volt szó.
Plusz én negatívumként kiemelném még, hogy - bár nagyon nem vagyok profi kalandjátékos, de érzésem szerint - némely "feladvány" túlment a korrektség határán, és eléggé próba-szerencse alapon lehetett megoldani. Nekem legalábbis nem tűnt logikusnak/némi gondolkodás után magától értetődőnek.

Nem negatívumként, hanem inkább érdekességképpen megjegyezném még, hogy a játék első két-három órájában rühelltem a főhős kiscsávót. Pont olyan idegesítő, mint egy igazi vele egykorú, túl élénk fantáziájú kölyök. Ahogy mindenen mosolygott, minduntalan megjegyzéseket tett (és most Jeremiah Hazelnut, a nagy mágus bla bla bla). Azután, egyszer csak ez az érzés elmúlt (talán én vedlettem vissza gyerekké??), sőt a játék végére tökre tudtam azonosulni vele. És közben megkedveltem mindenkit ott az erdő szélén, a biciklis postás békától kezdve a kleptomániás koboldig.

Ugyanakkor, az általam kipróbált kalandjátékok közül pl. a Sanitariumot, a Primordiát vagy a The Book of the Unwritten Tales-t egyértelműen erősebbnek találtam a Daedalic alkotásánál. A legjobban egyébként a Primordia világa és hangulata jött be, míg úgy összességében a The Book of Unwritten Tales-t találtam a legjobbnak. Az valami zseniálisan gúnyolt ki minden tolkieni/wow-os/gyűjtögető kártyajátékos stb. klisét! Mindezt remek karakterekkel, élvezetes párbeszédekkel, és olyan feladványokkal, amiket a harcedzett kalandjáték-veteránok biztosan túl könnyűnek találnak, de nekem nagy sikerélmény volt, hogy bár elakadtam egyszer-egyszer rövidebb időre, de mindenféle netes "mankót" nélkülözve, saját kútfőből meg tudtam oldani mindent végül. (Ilyen szempontból a Primordia és a Sanitarium is korrekt volt, bár ezek egy fokkal "nehezebbek" voltak azért - egyszer-egyszer nyúltam netes segítséghez ezeknél.)
Endure. In enduring, grow strong.
4065 levél
Válasz 15.01.20. 17:58 #420
xeLaR
The Night of the Rabbit
Le se lehetne tagadni, hogy ez egy Daedalic kalandjáték. Van egy tök jó koncepció, talán még érdekesebb is, mint az előzőek, van egy valamelyest eredeti látványvilág, és persze egy rétegelt történet...és az összhatás mégsem az igazi. Tetszett benne sok szereplő, a főhőssel sem volt gond, a végén pedig nagyszerűen összeáll a történet. A baj csak az, hogy elég egyenetlenül adagolja a sztorit, ami miatt beleélésről nem igazán lehet beszélni. Talán a legrosszabb, hogy a végén, miután a főgonoszt legyőztük, a játék úgy 5 percen keresztül elmeséli a háttértörténetet (hogy mindenki megértse mi történt a játék történései előtt és közben), ami vmelyest elrontja a végső élményt. Arról nem is beszélve, hogy direkt folytatást ígérő befejezése van.
Ám ez még így is teljesen rendben van, sőt, bizonyos tekintetben jobb, mint az előzőek. Ugyanis ebben képesek voltak rendes szinkronszínészeket találni, akik beleéléssel mondták fel a szövegeiket, nem úgy mint korábbi próbálkozásaiknál. Néhány technikai probléma azért akad (pl. hamarabb ér véget a hang, mint kellene), de ezek szokásosak ettől a kiadótól.
Összességében rendben volt, kár az elbeszélős befejezés miatt, de vmelyest kíváncsivá tett, hogy merre mehetne ez tovább. Ez is közölt egy burkolt üzenetet, viszont remélem nem annak a kivesézésével folytatnák. Mindegy...remélhetőleg jobb lesz ennél...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
10984 levél
Válasz 15.01.18. 14:48 #419
VodevilX
Call of Duty: Black Ops 1-2
Nem volt rossz, bár elég idegesítőek voltak a speciális részek/küldik mint az a taktikázós dolog a 2-ben. Ilyen szempontból jobb volt az MW sorozat, ott nem nagyon voltak ilyen részek.

Brothers - A Tale of Two Sons
Ez az a játék, amihez oda kell ülni, és lehetőleg mivel nem túl hosszú kb 4 óra, egy max két alkalomból végig vinni, és átélni!

Marlow Briggs and the Mask of Death
Az 1 eurós játék, ami többet ér mint egy két igazi nagyágyú! Vicces, totál szórakoztató B mozikat idéző hack'n slash! Így visszamenőleg, azt hiszem tavalyi PC-n, kétség kívül az év meglepetése díjjas!

Crysis
Egyelőre csak az első rész, de végre pótolva. Nem csoda, hogy mekkora szám volt anno, még a mai napig helyt áll, sőt képes volt a 970-el is 60 fps alá menni egy-két extrém esetben! Na de közben meg, teljesen összecsapott a vége szerintem. Pedig az első 2/3 az egész jól felépített. De határozottan vannak nagyon, nagyon jó pillanatai.

Quake 4
Szintén nagy pótlás. Ez nagyon tetszett, nekem irtóra bejött a Doom3 látványvilága, és ez kb ugyanaz, csak Quake, és nekem pont elég is volt! Meg amúgy is már lassan el is felejti az ember, milyen úgy fps-t játszani, hogy csak a célkereszted van, főleg ilyen király pörgős és egyben classic játékmenettel.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
10984 levél
Válasz 15.01.10. 10:18 #418
VodevilX
Resident Evil 6

Végig toltam újra, most co-opban, és azt kell mondanom még jobban élveztem mint anno! Nem rossz játék ez, bár nagyon ellenzem az irányt amit a sorozat vett a 4. résszel (még akkor is ha én is imádom, és azt is tudom, hogy érinthetetlen klasszikus), de ugyanúgy ez a rész is inkább csak félre értett játék, mint rossz. Itt ott látszik rajta, hogy próbálkozik, de csak nagyon minimálisan, az meg egyenesen szemét dolog volt, hogy beletettek egy lépcsőt, ahol klasszik RE1-3 féle módon fix kamerásan kell felmenni. Kíváncsi leszek, hogy mennyit kell várni a következő bejelentésre, és, hogy ezúttal mi lesz, ennél nagyon már nem hiszem, hogy messzebb tudnának menni RE keretek közt, vissza meg? Majd most kiderül 1,5 hét múlva, hogy mennyire ugrik a nép a RE HD Remaster-re Aztán talán az is jelzés értékű lehet, hogy mi kell!
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
307 levél
Válasz 15.01.10. 00:34 #417
CarRoy
Max Payne 2

Az első rész újrázását követően vágtam bele, és ezzel egy nagy hiányosságot pótoltam, hisz a második epizódot még nem vittem végig sohasem. Ugyan 1-2-szer már belekezdtem anno, de 1-2 küldetésnél valahogy sosem haladtam tovább.

Nem kellett csalódnom, ugyanazt a remek film noir hangulatot hozta, amely az elődjét is jellemezte. A játékmenet szinte egy az egyben maradt a régi, inkább csak tökéletesebbre csiszolták a készítők az alapjátékot. Külön lett szedve a shootdodge és a bullet-time, végre több painkiller-t lehetett találni a pályákon (talán már túl sokat is néhány helyen), bejött a ragdoll (bár mai szemmel olykor már vicces, ahogyan dobálóznak a testek mindenfelé) és a környezeti tárgyak nagy része is külön fizikát kapott. Jó ötlet volt, hogy pár pályán Mona karakterét is irányíthattuk és láthattuk egy másik perspektívából, mi történt eközben Max-szel. Elsőre mondjuk furcsa volt az előd után, hogy a bosszúhadjárat helyett itt inkább egy keserédes love story-n van a hangsúly, de talán pont a Mona irányította részek hozták közelebb az egész történetet és rántott be igazán a sztori. A grafikus novellák még mindig ütöttek, ráadásul most már "ismertebb" arcokról lettek mintázva a főbb karakterek. Mondanom sem kell, hogy Mona Sax-ba nem lehetett nem beleszeretni; azt hiszem egy ilyen femme fatale-t bárki szívesen elfogadna A szinkron és a zenei anyag is elsőosztályú lett (Max Payne hangja szerencsére maradt a régi). Külön kiemelném a credits alatt megszólaló "Late Goodbye" című számot, tökéletes lezárást adott a játéknak. Az előadó "Poets of the Fall" zenekart már az Alan Wake alatt megkedveltem, és ez a szám is csak azt bizonyítja, hogy egy elsőrangú együttes, nem is értem, hogy nem lettek világhírűek ezek a srácok.

Sok negatívumot nem tudnék felsorolni. Az egyik a játék rövidsége, ám cserébe ez az idő viszont elég intenzíven telt el, másrészt a végső harcot kissé könnyűnek éreztem, bár tegyük hozzá, már a Max Payne 1-ben sem a bossfight-okról szólt a játék, csak úgy ott voltak. De ezt ellensúlyozandó itt sokkal többször támadtak az ellenfelek masszív tömegekben. Valamint kicsit olcsó húzásnak találtam, hogy bizonyos pályák és pályarészletek többször is felbukkantak, de ez már inkább csak kukacoskodás részemről. Azért a rémálom és a "tűz elől menekülős" szintek ismét tiszteletüket tették, bár ezek már-már védjegyeivé váltak a játéknak. Ja és olykor vicces volt hallgatni/figyelni a rosszfiúk viselkedését, mielőtt rájuk rontottunk; olyan megmosolyogtató pillanatoknak lehettünk szem- és fültanúi, mint pl. mikor 2 tag éppen szexhirdetést hallgatott vagy mikor az egyik csóka a játékban futó egyik TV-sorozat DVD-jét ajánlotta a haverjának

Valamikor a jövőben beiktatok majd egy további végigjátszást, mivel nehezebb fokozaton elérhető egy másik befejezés is, amire kíváncsi vagyok. Viszont azt hiszem, most jöhet a harmadik felvonás végigjátszása, ha már a Steam Sale alatt szert tettem a teljes Max Payne csomagra.
6479 levél
Válasz 15.01.09. 19:12 #416
GustyX
?
Nem kötelező használni, ráadásul minden küldetés végigvihető teljesen lopakodva, öltönyben, csak célpont likvidálásával, amihez nem kell az a gomb.
Ha meg a legnehezebb fokozaton próbálod, akkor meg nem is jelez semmit, abban van így bőven kihívás.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10984 levél
Válasz 15.01.09. 19:05 #415
VodevilX
Szerintem meg épp, hogy mellé lőttek vele a Blood Money után, ezzel a hülye fejvakarós gombbal kinyírták a lopakodást, inkább amolyan akciójáték irányba ment el. Mondjuk én elég nehéz fokozaton akartam játszani, de nagyon nem ment...

Dark Souls
Kegyetlen, alattomos játék! És sokszor, hiába állít bárki bármit, igazságtalan! A legnagyobb gondja, hogy community nélkül, a játék legalább negyedéről nem is szereztem volna tudomást. Gondolok arra, hogy nekem mindenképp kellett egy útmutatás, hogy milyen úton járjak, de ez még a kisebbik probléma, de hogy bárhol bármit talál az ember, semmi nem derül ki. De én pl az óriás kovácsot is totál véletlen elkerültem, nagyon könnyű annyi halál mellett egy szobát kihagyni... úgy voltam vele, hogy majd megtalálom, mert tudtam legalább, hogy van, de sikeresen végig vittem úgy, hogy csak a játék után néztem, meg hol lett volna... Ez szerintem túl erős, közben meg totál ellentmondásként, ha online vagy tele van minden hely tippekkel irkálva mi ez hogy fair? Ráadásul nem csak az idegeidet hanem az időt is kegyetlenül ölni, mert a játék fele arról szól, hogy sétálsz a hulládat felvenni, és sétálsz, és újra sétálsz...
De csak végig vittem , márpedig ez azt is jelenti egyben, hogy tetszett, mert tényleg nagyon ritka élményben volt részem! Elképesztő hangulatos a játék, és tényleg van benne valami ördögi, amitől a számolatlan sok halál után is visszahúz a játék! De tényleg sokkal, sokkal jobb játék lehetne, ha picit más megközelítéssel álltak volna hozzá.

Viszont a második rész... azt szerintem totál mellényúlás...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6479 levél
Válasz 15.01.09. 18:34 #414
GustyX
Hitman Absolution

Igazából jobb volt mint hittem, olyan SC Blacklist féle: ha akartam lopakodok, ha akartam akciózok, vagy esetleg csendes mészárosként tevékenykedek, annyi különbséggel, hogy itt a feladatokat több módon is végrehajthatjuk, ami nagyon jó. Ezek, és a challengek miatt nagy az újrajátszhatósági faktor, emiatt lehet majd valamikor ismét neki esek, mert csak (sajnos motiváció nincs ezek miatt). Ami visszatartott a játéktól, hogy egy bérgyilkost alakítunk. Legalábbis (tudtommal) az előző részekben, az pedig nem igazán vonzott (háttérsztoritól függetlenül). Itt viszont csak a karakter, módszerek azonosak. Szóval nekem nagyon bejött, mondhatni minden: tetszett a történet, az előző részekhez képest könnyedebb játékmenet, az akció részek, a lopakodás, grafika és a zene.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
31885 levél
Válasz 15.01.03. 15:50 #413
Creativ3Form
Black Ops 2-höz +1. Amikor véget ért az AW, szinte azonnal az jutott eszembe, hogy nem volt rossz, de ebben a témában a BO2 sokkal jobban bejött.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2829 levél
Válasz 15.01.03. 15:26 #412
Dilizs
Az utóbbi napokban végigtolt játékok :

Call of Duty Black Ops 2:

Tudom hogy nem mai darab, korábban már elkezdtem, de valahogy mégis mindig a háttérben maradt más játékok miatt. És nem bántam meg hogy végigtoltam. A BO első része is nagyon bejött, de ez még rátesz egy lapáttal! Nekem az Advanced Warefare - nél jobban tetszett!

Alien Isolation:

Kb. az Outlast óta nem kötött le ennyire játék! Grafika, hangok, hangulat nagyon ott van!

A következő kiszemeltem a The Evil Within, illetve Ryse SoR, vagy Far Cry 4, de szerintem az Evil Withinnel kezdem, illetve folytatom a borzongást!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*4GB 1333Mhz Kingmax DDRIII
10984 levél
Válasz 14.12.31. 13:08 #411
VodevilX
Én is elkezdtem végre "normálisan" játszani a Dark Souls-al, 7 óra van benne. Nehéz igaz, nagyon észnél kell lenni, és egy idő után tényleg rá lehet érezni.
De olvastam, hogy sosem igazságtalan a játék... ez nem igaz, 1-2szer azért igenis az! Mikor a Capra Demonnal ment a harc.... az piszkos alattomos dolog volt, hogy ilyen kis helyre tették... nem látni semmit, egyből rám ugrottak 3-an... nesze "have fun" ismerd ki a boss-t, csakhogy kb 20szor úgy meghaltam, amint beléptem beszorítottak és esélyem sem volt, aztán 3 perc séta és újra ez minden csak nem fair, bár tényleg a NES játékokat idézi



Metal Gear Risisng: Revengeance
Marha jó kis játék lehetne, de valahogy egyedül akkor éreztem, hogy az, mikor a drágán unlockolható Fox blade-el midnenki 1-2 vágásból szétesett, na az a játék legjobb oldala! Persze sok értelme nem lenne a játéknak, ha tényleg ennyi lenne, de ehhez a kardozáshoz akkor is ez kell Amúgy a legnagyobb bajom a boss fight-ok, elég olcsó húzás egy ilyen rövid játékban, félig-meddig újra felhasználni ugyanazokat a bossokat, a végére meg betenni a kb legszemetebb harcot, amivel valaha találkoztam.

Resident Evil: Revelations
Ezt is sikerült befejezni, kb a felétől 1 év után
Ahhoz képest, hogy handheld konzol port, ez legalább megüt egy szintet, nem úgy mint az Deus Ex meg Assassin's Creed féle hasonló játékok... Persze érződik rajta, hogy szimplább játék, mint a nagy RE játékok, de közben az is, hogy igyekeztek a régi feelinget elővarázsolni a hajóval, ami részben sikerült is.
Az mondjuk elég fura, hogy megjelenéskor drágább volt teljes áron mint a RE6... De mind1, jöhet a 2. rész plusz a Remake!!! meg esetleg egy 7. rész bejelentés jövőre...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
15992 levél
Válasz 14.12.28. 19:51 #410
ufodani
Rohan az idő
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
6479 levél
Válasz 14.12.28. 19:49 #409
GustyX
Az igen!
Épphogy 1 éves a játék

Ghost Recon Future Soldier.
Csak sikerült még idén, ezúttal gamepaddal. Az írtakat továbbra is fenntartom. Jöhetne egy folytatás.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
15992 levél
Válasz 14.12.28. 19:03 #408
ufodani
Úgy 2 éve végigszaladtam rajta. Sokat tényleg nem lehet várni tőle, 1x és gyorsba felejteni.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
10984 levél
Válasz 14.12.28. 18:58 #407
VodevilX
Ha a téma érdekel, meg ránézésre is tetszik, akkor szerintem ki lehet bírni, mert végül is a hangulatot legalább eltalálták. Csak párbeszédek és a szinkron minősége ami még vicc kategóriának se jó
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
31927 levél
Válasz 14.12.28. 17:59 #406
szbszig
Kerestem róla egy 15 perces gameplayt a YouTube-on. Kár, mert az ottani videó alapján nekem kifejezetten tetszett. A téma, a grafika, a hangulat is. De valóban azt írják mindenhol róla, hogy maga a játék pocsék: az fps része repetitív és unalmas, a logikai feladványok pedig bugyuták. Így meg aligha fogom kipróbálni.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
19402 levél
Válasz 14.12.28. 01:46 #405
sipec
az iment agyaltam ismet, h miaz h sokat gamelek, de igazabol nem tolok ki semmit..... ja, wow + hearthstone
10984 levél
Válasz 14.12.27. 18:25 #404
VodevilX
Deadfall Adventures

Az fps "Indiana Jones játék". Nagyon fura szerzemény, mert látványra teljesen rendben van, nagyon hangulatos az elejétől a végéig. Játékmenetre viszont egyrészt egy abszolút szimpla lövöldözős játék, de néha főleg átvezetőkben annyira átmegy retardáltba, hogy nem is értem, 2014ben ezt hogy találták elfogadhatónak a készítők, olvastam olyan kritikát hogy B mozi feeling, de ez nem az, ez valami más... szörnyű
Viszont vannak benne érdekes puzzle részek, amik tényleg feldobják sőt egyedivé teszik, mert ez a két kalandor sorozaton kívül semmi más játékra nem jellemző, csak nagyon elvétve. Így 4 dolcsit simán megért ez a pár órás kaland. Sőt picit komolyabb megvalósítással nagyon jó játék lenne, amit sorozatként is el tudnék képzelni, de így viszont tényleg csak ilyen áron és azoknak ajánlott, akik pont ősi civilizációs kalandozásra vágynak.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
128 levél
Válasz 14.12.25. 14:30 #403
jeszkar
Nem, a COD4 veteránon nem aljas (két pályát leszámítva). A WAW az aljas veteránon, mikor 6-7 gránátot dobnak rád. A végére már a hajamat akartam kitépni, hogy akkár hova rohannak, mindenhol gránát ikonok vesznek körűl.
10984 levél
Válasz 14.12.25. 14:24 #402
VodevilX
Call of Duty: Modern Warfare 1-3

Csak sikerült tovább lépnem a CoD 2-n Elsősorban az idei rész hatására, ott ofc Mr. Spacey volt az inspiráció, aztán jó mondom, legyen ez. Megvan a maga feelingje tényleg, főleg a 2-3. részen érződött nagyon sok fejlődés, meg a céltudatosság, hogy ez tényleg csak egy kib*sz jó és látványos lövölde akar lenni (nem mellesleg nálam semmivel sem tűnt se kevesebbnek, se többnek a BF4, de főleg a BF3 jól lehúzott kampányánál, ennek tükrében egyáltalán nem értem azt a kritikusságot amit az kapott)
A CoD 4 meg inkább csak aljas volt, mert voltak olyan rettenet nehéz pályái, hogy azokat jobb mihamarabb elfelejteni, kb a vicc kategóriának felel meg a legnehezebb fokozat, mert itt csak aljas és frusztráló, de ez semmiképp sem a jól eltalált nehézség példája...
Viszont azért tetszett, főleg így egy kisebb, néhány napos maraton keretében az egész, mert elég változatosak voltak a pályák, tényleg nagyon sok jó volt köztük!
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6479 levél
Válasz 14.12.21. 16:15 #401
GustyX
2014-es termés:
1. Alpha Protocol
2. Assassin’s Creed Revelations
3. Call of Duty Black Ops 2
4. Call of Duty Ghosts
5. Call of Duty World at War
6. Deadlight
7. Diablo 3 Reaper of Souls
8. Elder Scrolls: Skyrim
9. Mafia 2
10. Marlow Briggs
11. Mark of the Ninja
12. Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm 3
13. Sacred 3
14. The Bureau: XCOM Declassified
15. Watch_Dogs

Talán még befejezem a Ghost Recon Future Soldiert, de nem valószínű.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
31885 levél
Válasz 14.12.19. 19:24 #400
Creativ3Form
Beyond: Two Souls

MI VOLT EZ A BEFEJEZÉS, TE JÉZUS ISTEN?!?!?!?! Sok olyan WTF lezárásban volt már részem gamer "pályafutásom" során, ami után csak bambultam ki a fejemből a stáblista alatt, de amit itt kaptam az uccsó kb. 2 órában, ahhoz foghatót még nem éltem át. Haztabüdös...és ez amúgy összességében az egész játékról elmondható. A Heavy Rainhez hasonlóan, picit lassan indul be, de miután beindul, a végéig magába szippant és nem ereszt. A játékmenet és az irányíthatóság sokkal letisztultabb lett, mint a Heavy Rainben volt, és ez az előnyére vált. A történet, a szereplők, az események, a dráma és az érzelmek amiket kivált, pedig első osztályúak...a zseniális is kevés szó arra, amit ez a játék nyújtani képes és amit kivált az emberből érzelmi szinten. Ezt...ezt tényleg nem lehet szavakkal leírni, ezt át kell élni. Nem véletlen, hogy a PS3 egyik legjobb és legerősebb címeként tartják számon. Az egyik legjobb játék amivel valaha játszottam, mondom ezt úgy, hogy a nem olyan rég kitolt Uncharted trilógia, valamint a már említett Heavy Rain is hasonló érzéseket váltott ki belőlem.
Mestermű. Kész, pont.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
6479 levél
Válasz 14.12.14. 17:12 #399
GustyX
1>3>2.
Sztoriban az első volt a legerősebb, a másodikra nem is emlékszem, a harmadikban pedig amit írt VodevilX, határozottan szar volt. Inkább kipusztulunk, minthogy összeálljunk...
Meg persze jött Shepard és mondhatni erőszakosan beavatkozott a körforgásba, az "evolúcióba", természetbe. Amit viszont sosem fogok megérteni, hogy Shepard mitől is lett akkora arc? Mert túlélt az Akkúzon (vagy min)???
Ha legalább valami ősi szuper erős klánnak/fajnak/fasztudja minek lenne az utóda, még megérteném, de így picit...
Mindegy, örök favoriton a széria és kurvára várom az új részt (gamepad supporttal és FOV állítóval!!!!).
Anno az első részt kifejezetten a sztori, karakterek miatt szerettem meg.

ON:
Mark of the Ninja
Amennyire nem érdekelt kezdetben, annyira megtetszett. Pár apróságot leszámítva (hülye checkpoint rendszer, észrevettek a semmiért, semmiért kaptam bónuszt...) az egész rendben volt. Jöhetne egy újabb KLEI játék!
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
31885 levél
Válasz 14.12.14. 12:52 #398
Creativ3Form
Amúgy igazad volt a Bayond: Two Souls-al kapcsolatban...abbahagyhatatlan. Ma is azért feküdtem le hajnalban 1 órával később, mint ahogy szoktam, amikor melózni megyek, mert nem bírtam otthagyni a "Navajo" küldetést.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31885 levél
Válasz 14.12.14. 12:31 #397
Creativ3Form
Eeeeeej, cuki a 3. részes pulcsiban. Amúgy poén, mert a 3. részben, még a demoban, össze tudtam rakni egy olyan leányzót, aki tetszett...ki is másoltam a számkódját, beírtam a 2. részbe és mit ad isten...tök máshogy nézett ki. Szóval lehet maradok a férfiaknál...abból van úgy is kettő, amik mondjuk csak haj, arcszőrzet és szemszínben különböznek, az arcszerkezetük ugyan az.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
10984 levél
Válasz 14.12.14. 12:18 #396
VodevilX
Pedig a 2 meg a 3 ugyanaz, lősz regen lősz regen... Ez még mondjuk nem is lenne baj, de szerintem sokkal jobb volt az első részben, ahogy folyamatosan találtad a jobb fegyvereket, itt mindegyik másféle volt, de nem volt meg az érzésed, hogy na akkor ez most jobb! Sőt a 2ben egyenesen nevetséges szerintem a felhozatal...
Most akkor lehet az van, hogy anno sokkal jobban tetszett a 2 mint kellett volna, most meg sokkal kevésbé És egyértelműen azért, mert az elsőben fejlődtem, és mikor készen álltam neki fogtam a fősztorinak, volt pénzem, felszerelésem, jó szintem, viszont a 2ben egyik sem, és ez nagyon nem tetszett...
A loyalty küldik is... pont Samara a legnagyobb vicc. Azzal a feltétellel áll be, hogy kideríted, hova menekült akit üldöz, erre pár küldivel később rájön, hogy mégis most kéne elkapni amíg ott van... Ennyi erővel be sem kellett volna állnia addig amíg nem rendezi le, vagy eleve ezzel a feltétellel... ez a legjobb példája, hogy miért nem kellett volna ennyi szereplő.
Amúgy valamilyen szinten az is jogos, hogy a 3 is elég idióta ezzel a békítsd ki ezt meg azt, mert csak akkor harcolnak, inkább megdöglik mindenki külön külön, minthogy összefognának.
Amúgy itt a drágám :
ME 1
ME 2
ME 3
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
31885 levél
Válasz 14.12.14. 12:02 #395
Creativ3Form
Nem csak amiatt, hanem pont az általad is említett kegyetlenség miatt. A QTE-be már korábbi játékoknak köszönhetően beleszoktam, de rengeteg idegesítő, frusztráló, ki kell milliméterezni vagy éppenhogy sikerül bemákolni szakaszokról beszélek. A vége is, amikor meg kell lépni a "pokolból"...úristen...annyira pályaszakasz mint az, még nem kúrt fel az életem során, pedig én se ma kezdtem. Egyszer konkrétan kivettem a lemezt, hogy falhoz vágjam, de végül csak letettem az asztalra. Nagyon sokszor ment fel bennem a pumpa a végigjátszás során. De állítólag a folytatások (főleg a 3. és az Ascension) már messze nem ilyenek, amiknek nagyon örülök. Mert alapjáraton tetszik maga a stílusa és a játékmenete...csak érted.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31885 levél
Válasz 14.12.14. 11:57 #394
Creativ3Form
Nekem a 2. rész a nagy kedvencem, igaz nem sokkal marad el tőle az első. Nálam bejött a mission rendszer, a társak összeszedése, majd a lojalitás küldetéseik. A pályák felépítése is adta, és rengeteg hidegkirázós rész volt benne. A harmadik résszel pont az volt a bajom, hogy alig voltak benne emlékezetes részek (azok is főleg a vége felé), és rohadt rövid volt a pályák, küldetések nagy része. Az összes szinte akkor ért véget, amikor már éppen beindult volna. A legvégén a földes utolsó küldetés is olyan semmilyen, unalmas volt számomra. Végig fel van vezetve, hogy megyünk a földre, és ez mekkora epic lesz, aztán kapunk egy olyan rövid semmit, mint amit kaptunk. A befejezés - miután túltettem magam ahhoz, hogy hazudtak vele kapcsolatban a készítők - rendben volt, de kellett hozzá az extended cut update, mert anélkül egy "ez most mi a faxom volt" katyvasz lett. Valamint a harcrendszer se fejlődött akkorát, hogy jobbnak tituláljam a második részénél, sőt. Enyhe egyre inkább a "sima akciójáték, semmi több" érzetet keltette. Már a második rész esetében is kopogtatott ez az érzés, de ott még is sokkal jobb volt minden ezen a téren. Szóval a 3. rész nekem összességében csalódás lett. Egyetlen egy dologban lett a legjobb sztem, és azok a karakterekhez fűződő viszonyunk. Hihetetlen sokat és sokmindenről lehetett velük beszélgetni, és emiatt a régi, korábbi részekben is mellettem lévő társaimról is sokkal többet tudtam meg. Volt olyan, hogy amíg játszottam, semmi mást nem csináltam, csak beszélgettem mindenkivel, a hajón és a hajón kívül is.
Amúgy benne vagyok én is egy újrázásban, az első részt kb. 2 hónapja fejeztem be (lehet van az már 3 is), jelenleg a 2. rész elején vagyok...Samarat kell beszerveznem. Aztán utána, talán elkezdem újra, de ezúttal női Sheparddal...egyszer csak sikerül olyan karaktert alkotnom, ami tetszik...eddig nem sikerült, pedig nem egyszer terveztem már női végigjátszást.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3006 levél
Válasz 14.12.14. 11:46 #393
gregmerch
Azért ez a 6/10 kicsit durci, csak mert bolyongani kellett...
Az első rész messze a legkegyetlenebb (már csak az általa bevezetett QTE miatt is), de azért a második is ott lohol szorosan a nyomában. Én azzal szívtam a legtöbbet. Vagy háromszor álltam neki, mire negyedikre nem hagytam félbe kb. pont ugyanott, mint addig. Aztán persze totál megérte!

A többivel egyet értek, messze a PS3 (illetve a PS) legjobb címei mindahányan.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
10984 levél
Válasz 14.12.14. 11:11 #392
VodevilX
Mass Effect Trilogy

Túl vagyok 13 nap intenzív ME maratonon, második kör. 3 év távlatából most érdekes módon, teljesen feje tetejére állította a rangsorolásom Emlékeim szerint 2 > 3 > 1 volt a rangsor. Most viszont 1 > 3 > 2.
Az első rész nagyon erős, és a legjobb a nyitott megközelítésével! Szabadon bárhova, még ha a felderíthető bolygók nagyon bénák is voltak, de legalább lehetett menni fejlődni, lootolni kötetlenül!! És pont ezért tartom a legerősebbnek. Ugyanakkor teljesen érthetetlen, hogy miért ment el a másik két rész a lineáris út felé...
A 2. rész most döbbenet volt számomra, milyen oknál fogva lehet ez ennyire túlértékelt?
Borzalmas ez a mission rendszer... hatalmas visszalépés, mellette a története is tök béna... ha a trilógia összképét nézzük a történetet is alig viszi előre, nincs meg benne az a misztikus ami az elsőben, cserébe hosszabb valamivel és tele van tömve rengeteg karakterrel akik között nem egy akad aki teljesen felesleges és béna mint Jacob, Jack, Kasumi, Zaeed (ezekre a dlc emberekre pláne igaz!!!) de Grunt meg Samara is inkább csak kötelezően van ott... És a legtöbb pálya is nagyon rosszul elképzelt/megvalósított és az a rettenetes színhasználat... Számomra hatalmas rejtély ez a rész és a sikere.
Aztán a 3. rész, na itt bizony elég keményen odatették magukat újra! Akár még azt is mondhatom, hogy nehéz dönteni az első meg e között. Ugye már megszoktam a második alatt a mission rendszert, szóval ezt leszámítva nagyon meggyőző játékélményt nyújt. Igazi EPIC pálya design a turian holdon a Reaperekkel és az égő Palavennel a háttérben, vagy Tuchanka romjai, a halott város és a kis visszatekintés a múltjukba. Egyedül azt hiányolom hogy nincs több hub, itt csak a citadel, a kettőben legalább volt 3-4 bolygó ahol lehetett mászkálni.
A vége pedig olyan amilyen, igazi happy endről aligha lehetett volna szó, innentől kezdve extended cut ide vagy oda én megelégszem a destroy befejezéssel.

Nagyon jó volt újra végig tolni őket, és most leginkább abban reménykedem, hogy az új ME inkább próbál majd olyan lenni mint az első rész volt nyitott világgal. Látványra biztos nem lehet majd panasz, a concept artok eléggé faszán néznek ki, gondolom e3 környékén már beindul a hype vonat.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
31885 levél
Válasz 14.12.12. 23:56 #391
Creativ3Form
God of War

Első rész pipa.
Huh...hát nagyon vegyes érzelmeim vannak. Egyfelől azért, mert voltak benne hihetetlen jó és látványos és izgalmas részek. A harc és a kombók brutálisak, az ellenfelek kellően szívósak, ami könnyebb fokozaton is kihívással kecsegtet. A történet jóféle, Kratos meg kegyetlen forma.
Másfelől viszont hihetetlen idegesítő és frusztráló részek is vannak benne! Nemcsak azért, mert néha nagyon de nagyon nem egyértelmű, hogy mit is kell csinálni és volt, hogy 5-10 perces bolyongás után jöttem csak rá, mit is kéne. Nem várom, hogy egy játék a számba rágja, hogy mit kell csinálni, de azért a nullánál picit több segítséget néha nyújthatott volna. Persze lehet ez az én bénaságom volt csak. Ám néha a kamerakezelés és az irányíthatóság miatt is nem egy szakaszt (kisebbet-nagyobbat) kellett újrakezdenem. Ha 15 alkalommal nem akartam a falhoz vágni a lemezt, akkor egyszer sem.
Szóval szép volt, jó volt, élveztem is, de egy 6/10-nél nem tudok rá többet adni. Bár tudom, hogy McCl@ne arckönyvön figyelmeztetett, hogy türelem kell az első részhez, de ennek ellenére is néha agyfaszt kaptam. De hála az égnek azóta megnyugtatott, hogy ezek csupán a "tipikus első részes hibák, amiket orvosoltak a folytatásokra," így nulla flelemmel ülök le a 2. rész elé.

Közben nem írtam róla, de kitoltam az Uncharted 3. részét és a Heavy Raint is. Egyik sem okozott csalódást. Az Uncharted trilógia meg is kapta tőlem a csont nélküli 10/10-et, annak ellenére, hogy az első rész messze elmarad a folytatásoktól. A Heavy Rain pedig szintén 10/10, annyira zseniális, hogy nehéz szavakba önteni. A történet, a karakterek, az élmény, a feszültség fokozatos adagolása, a fordulatok, a hihetetlen magas újrajászhatósági faktor...szóval minden. Most a God of War után befejezem a Beyond: Two Soulst, és csak utána vágok bele Kratos 2. kalandjába.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31885 levél
Válasz 14.12.03. 00:30 #390
Creativ3Form
Óóóó, én már nem is foglalkoztam velük, az első rész már felkészített erre. Igaz, az ottani dögök nem voltak ennyire szívósak. Már előre félek mi lesz a 3. részben...
Amúgy én élveztem nagyon a TR-t is, nem untam egyátalán.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
8892 levél
Válasz 14.12.02. 23:46 #389
goodboy007
Azért a medvedisznóemberekből lehetett volna BŐVEN kevesebb! Egy fél katonai raktárat rájuk kellett lőni, hogy megfeküdjenek.

Amúgy bizony, hogy 10/10, ha a tavalyi Tomb Raider csak fele ilyen izgalmas lett volna...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.