Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld!

11014 levél
Válasz 15.04.03. 11:28 #449
VodevilX
A főgonosz csaj is elég, hát... random volt, ott volt régen, ott volt most, de se füle se farka, nem volt túl meggyőző...
Igazából azon csodálkozom, hogy miért ekkora hiánycikk ez a fajta műfaj. Miért nincs több ilyen? A legegyértelműbb példa: Indiana Jones franchise (én nagyon imádtam a Indiana Jones and the Emperor's Tomb-ot), de akár függetlenebb témájú, de hasonló platform/cover shooter, vagy akár tisztán akció. Sokkal jobban állt neki ez a "cinematic" jelleg, most kifejezetten a rendezésre értendő, mint egy CoD-nak, sőt az a sorozat is simán bepróbálkozhatna egy ilyen jellegű tiszta akció TPS-el, szerintem nagyot szólna, lásd Spec Ops, csak még durvábban adrenalin bombaként.
Mert most van egy Uncharted ide, egy GoW oda, meg talán a rebootolt Tomb Raider sorozat halad ezen az úton, meg az említett Spec Ops...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
32031 levél
Válasz 15.04.03. 11:02 #448
Creativ3Form
Jó persze az első rész is, de számomra valahogy nem ér fel a folytatásokhoz. Az akcióknál volt érezhető legjobban, hogy kissé még kezdetleges. Persze így is piszok mód élveztem. A 2. túl van tárgyalva, egyetértek. A 3. viszont nekem nem volt csalódás. Maga a történet is jó volt, plusz a rejtvények is. Amit picit sajnálok, hogy a "de valójában nem ez az igazi neve" részt nem bontották ki jobban. Talán majd a 4. részben.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2883 levél
Válasz 15.04.03. 03:24 #447
Nayrobi
Entwined

Ez a játék gyönyörű és néhol nehéz is, de mindenekelőtt szép és szívet melengető. 1000 forint körüli összegért árulják most a ps storeban, szerintem megéri beruháznia rá annak, akinek bejött a Flower vagy a Journey.
PSN: nayrobi11
11014 levél
Válasz 15.03.30. 16:31 #446
VodevilX
Uncharted 1-2-3

Szerintem az első sokkal jobb annál, mint ahogy átértékelted a többi rész után Persze picit inkább tapogatózó franchise alapozás, de azt nagyon jól csinálja.

A másodiknál nem szaroztak, ott tényleg a maximumra hajtották az elsőtől az utolsó percig az élményt. Remek helyszínek, nagyon jól összerakott pályák, nonstop adrenalin bomba. Viszont egy két harcnál rendesen átesek a bedurvulós oldalára a lónak. Normalon értve, úgy játszottam mindet.

A harmadik pedig nekem csalódás volt néhol, máshol meg 2. rész szint. Nagyon vegyes, a hajóroncsos pálya az rendesen legyilkolta az idegeimet. Itt már a másodiknál is többet szívtam egy-két harcnál, a sztorija meg elég ... meh...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
679 levél
Válasz 15.03.30. 12:15 #445
ivanova36
Life is Strange Episode 2:

Viszi tovább az első fejezet hangulatát, mind a zene, mind a szituációk kiemelkedőek. Egy-egy résznél tényleg úgy érzi magát az ember, mint az Idétlen időkigben a főszereplő. Eleje kissé lassan haladt, de a fejezet végére felpörgött a játék és nagyon hatásos befejezést kapott ez a fejezet is. Sok elvarratlan szál mellé újabbak érkeztek, sok korábbi döntésünknek itt még nem volt igazán hatása, de egy még csak a 2. fejezet így még bőven alapozzák a dolgokat. Várom a folytatást.

-----------------------------
Sid Meier's Starships

Nem rossz kis játék, de a grafikához és 1 végigjátszáshoz képest drága. Az sem túl hosszú, max 3-4 óra. Leértékelésnél mindenképpen ajánlott vétel, olyan 50-75%-osnál max. Legalábbis azoknak akik kedvelték a Beyond Earth világát, hangulatát. Többiek csak akkor vegyék meg egy ilyen leértékelés során, ha nagyon vágynak egy gyors körökre osztott űrstratégiára és a most megjelentek közül egyik sem nyerte el a tetszésüket.

4069 levél
Válasz 15.03.30. 08:15 #444
xeLaR
The Raven: Legacy of a Master Thief
Technikai szempontból ez a kalandjáték nem áll helyzet magaslatán, meg azért a szinkron is lehetne meggyőzőbb, de magát a sztorit és a karaktereket tekintve egész jó lett. Vagy legalábbis a második rész feléig. A főhős egy középkorú kövérkés svájci rendőr, aki szeretne segíteni egy legendás tolvaj elkapásában, és meglepően szimpatikus a vele való játék. Maga a sztori pedig egyértelműen az Agatha Christie és társainak a krimiregényeit idézi. Ahogy próbáljuk összerakni a kirakós elemeit a történet során egy szimpatikus szereplővel, az egy élvezetes élményt hoz el. Kihívást igazán nem nyújt, de ez nem egy óriási negatívum. Főleg ahhoz képest nem, hogy a jóság csak a második rész feléig tart ki, utána lényegében más szemszögekből mutatják be, hogy mi is történt a játék alatt. És onnantól a játék vége kiszámíthatóvá válik, a többi főszereplő nem túl szimpatikus, és még jobban leegyszerűsödik az egész. Ez tényleg egy jobbfajta kalandjáték is lehetett volna, ha a sztorin kicsit dolgoztak még volna.
6/10

Murdered: Soul Suspect
Bíztam benne, hogy ez a játék jó lesz, mint ahogy az itteniek is beszámoltak róla, és ja, maga a játék nem gáz. Jó, lineáris, nem igazán enged mindenfele barangolni, de mivel ez inkább fókuszál a kalandjáték aspektusaira, mint az akcióra, így ez kevésbé zavart. Ami harc meg van benne, azt többféleképp lehet megközelíteni, és nem jelentenek túl nagy akadályt. Szóval ja, el lehet vele tölteni az időt, alapvetően nem egy rossz játék. Csak rendkívül üres, élettelen. A története érdekes lenne, ha olyan helyekre vitték volna, ami nem teljesen a helyszín, Salem hírhedtségét tette volna a középpontba, illetve ha nem lett volna már az első percekben kiszámítható, hogy ki áll a gyilkosságok mögött. Nincs félelmetes, vagy bármiféle hangulata sem, amitől unalmassá válik egy idő után a játék. Több játékmenetbeli eleme is kiábrándító, mint például a random NPC-k gondolatainak az olvasása, akik mindössze csak 2 dologra gondolnak, utána meg ugyanazt szajkózzák. Az összeszedhető dolgok elkeserítenek, mivel többségük csak béna háttérinfóval szolgálnak a főhősről, vagy a gyilkosról, de egyszerűen feleslegesnek tűnnek. Érezhető, hogy több dolgot kivágtak belőle, csak azt meg nem értem, hogy miért pont a harcot hagyták meg benne, mert az egyszerűen nevetséges és felesleges. Mert ha csak bujdosni lehetne a "démonok" elől az elején, hogy aztán később kapjunk egy olyan képességet, de nem, már az elején bohócot lehet csinálni belőlük. És persze a szereplők is sablonosak, nem túl szerethetőek, stb. Szal ja, lehet játszani vele, meg vannak élvezhető részei, de összességben ez számomra túlságosan is középszerű volt.
5/10
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
19403 levél
Válasz 15.03.30. 00:35 #443
sipec
wowban van ilyen solo boss, h amig dpselem a pofajat, addig ugyanugy kerulgetni kell ezeket a szar csikokat
6507 levél
Válasz 15.03.29. 21:06 #442
GustyX
Just Cause 2
~27,50%-on, ~ 22 óra játék után jutottam el a stáblistáig.
Ez alapján szeretettel várjuk a folytatást, ami ha minden igaz, idén karácsonykor fog megjelenni. A sztori felejtős, de nem is vártam különösebben semmit, rombolni mindig, minden körülmények között, mindennel szórakoztató volt, ahogy a csáklyázással való falmászás is, az óriási szabadság, a ma is szép grafika, az ejtőernyőzés, élvezetes akciók (MI-t ebben a kategóriában nem igazán várok el ), fejleszthető fegyverek/járművek, Panau látványvilága, rengeteg gyűjthető szirszar…
Az összhatáson ront a bárgyú/rövid sztori, bugok, irányításbeli problémák, apró bosszúságok. Nem bántam meg, hogy csak beszereztem. Valószínűleg egyszer legalább körberepülöm a térképet, az önmagában is hatalmas élmény.

8/10.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
128 levél
Válasz 15.03.25. 22:40 #441
jeszkar
Ezt: Super Hexagon
Ezt a szemét dögöt. Anno másfél éve vettem 30 centért, és nagyjából 20 óra játékidő (és ahogy mondtam, másfél év) után sikerűlt végre legyűrnöm. (ez a Steam játékosok 3%-ának sikerűlt).
A legnehezebb játék, amit valaha végig vittem. Igazi kinszenvedés, de amúgy jó szórakozás volt.
6507 levél
Válasz 15.03.15. 12:26 #440
GustyX
LEGO Marvel Super Heroes
Szokásos LEGO játék (humor, végtelen érmegyűjtés, rengeteg karakter és sok-sok LEGO kocka), amelyet egy sandboxba ültettek. A sztori pályák mellett szabadon bóklászhatunk, gyűjtögethetünk, mellékküldetéseket csinálhatunk New York városában, különböző extrákért. A SW Complete után ez volt az első LEGO játékom, ezért mondhatom sok volt az újdonság az „előző” részhez képest. De mégsem ütött akkorát, elvoltam vele, szívesen végigtoltam és kalandoztam egy keveset NY-ban, de nem tett a rabjává. Zavaró volt, hogy a sztori teljesítése előtt kötelező volt karaktert cserélni ahhoz, hogy bármikor szabadon váltsunk. A repülő karaktereknél az irányítás picit szokatlan, de meg lehetett szokni (csak addigra már véget ért a játék ). Mivel nem vagyok Marvel fan (akármelyik karakter nézzük, leszámítva Emma Frost modelleket ) így szívesen építettem volna meg saját karakterem, azonban hiába oldottam fel az egyes karaktereket, nem lehetett felhasználni fegyverüket, képességüket. 22,8%-nál fejeztem be a sztorit, de a sandboxot is. A legjobban a marvel+lego fanok járnak ezzel a játékkal.

7,5/10
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6507 levél
Válasz 15.03.08. 14:40 #439
GustyX
Remember Me

Hosszas huzavona után (megveszem-nem veszem-megveszem-ennyit biztosan megér-de nekem mégsem kell…) végül beszereztem a játékot. Egyáltalán nem bántam meg, annak ellenére, hogy sok hiányossága van (vagy kihagyott lehetőség). Több tesztet néztem róla és mondhatni mindegyikkel, majdnem mindenben egyetértek. Ez játék több lehetett volna, egy kiforrottabb folytatásért kiált!

Pro:
- egyedi, utópisztikus hangulat
- harcrendszer
- főhősnő
- történet
- audió rész
- emlék remixelés
- koncepció
- „extrák”

Kontra:
- túl közeli kamera
- a karakterek nincsenek eléggé kidolgozva
- kihagyott lehetőségek
- tökre lineáris pályavezetés, pedig szinte minden helyen a másik (lezárt) irányba mennénk
- sokkal, de sokkal több van ebben a témában, mint amit kaptunk a játéktól!!!
- semmi fizika
- valamilyen extra játékmód nem ártott volna

7-8/10
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
12109 levél
Válasz 15.02.26. 21:46 #438
Gobiakos
Mint ahogy azt már a Ki mivel topikban írtam pár napja mostanában a Murdered: Soul suspect volt terítéken a nevetségesen alacsony ára és az én kiváncsiságom okán.
Tetszett, jól össze lett rakva, bár tény, hogy nem kell hozzá egy hatalmas ész-lénynek lenni, na!
A végső játékidő 11 és fél óra lett, bár még nem gyűjtöttem össze minden bisz-baszt. Azok miatt van rá esély, hogy még el fogom indítani a játékot a közeljövőben, mert azért az mégis csak úgy illő.
310 levél
Válasz 15.02.26. 20:33 #437
CarRoy
Duke Nukem 3D Atomic Edition

Nos, immár egy újabb klasszikus kipipálva. Igazi időtálló játék ez, a grafika elavultsága egyáltalán nem befolyásolta a játékélményt. Duke nagyon badass főhős (a beszólásai megunhatatlanok), sok a fegyver, a lövöldözés pedig van annyira élvezetes, mint a mai modern játékokban. A jó öreg kártyakeresgetést nem éreztem frusztrálónak vagy pepecselősnek, mert 1-2 kivételtől eltekintve nem okozott gondot a megtalálásuk, mivel mindig igyekeztem alaposan szétnézni a minél több titkos hely/cucc reményében. Egér nélkül játszottam, hogy minél autentikusabb legyen az élmény, és bizony nem volt sétagalopp a végigjátszás, hiába csupán a második nehézségen vágtam bele az egészbe. Összességében pont kellő kihívást nyújtott ez a fokozat, de az utolsó boss-nál azért rendesen felment a pumpa és bőszen emlegettem a készítők felmenőit, hogy miért kellett ilyen unfair körülmények közé helyezni az egész harcot. Ettől eltekintve jól szórakoztam a játék alatt és abszolút megérte végigjátszani még ennyi idő elteltével is.
32031 levél
Válasz 15.02.25. 02:51 #436
Creativ3Form
Assassin's Creed Unity

Gyenge. Még annál is gyengébb. A grafikát leszámítva ez a játék a „nesze semmi fogd meg jól” mintapéldánya. Történet az úgy konkrétan nincs. Ami van, az unalmas, kiszámítható, sablonos és olyan szinten semmilyen, hogy sztem egy szalvétára írták rá maximum 3 mondatban. A mellékküldetésekben van egy-két érdekes és jólsikerült, de ez kevés ahhoz, hogy ne húzzuk a szánkat az összképet tekintve. A karakterek közül egyik se érdekes, egyik se szerethető és egyik iránt se lehet érezni semmit. Leszámítva Elise-t, de iránta is csak azért, mert szépre programozták le. Konkrétan az egyik legszebb játék női karakter, akivel valaha találkoztam...illetve játszottam. Na persze nem úgy. A főszereplőről Arnoról is kijelenthető, hogy a legsemmilyenebb karakter a szériában. Ha valaki már a 3. rész indiánjától ki volt akadva, vagy esetleg az Ubisoft másik új játékának, a Watch_Dogs főhősének a szürkesége kiakasztotta (igaz 50 árnyalattal lehet színesebb lett volna), akkor Arnótól sírva fog fakadni.
Jó pár helyen olvasni lehetett, hogy ezt egy amolyan reboot-nak szánják a sorozat történelmében, és az a baj, hogy ez minden téren érezhető. Az imént említett zseniális történet és karakterek mellett a játékmenet is le lett butítva. Kivették a puszta kezes közelharcot, ami nagyon jól működött a korábbi részekben, így érthetetlen miért szabadultak meg tőle. Emellett a harc maga kezdetleges, konkrétan a védekezésből indított visszatámadást leszámítva sehogy se lehet variálni, pedig volt példa a korábbi részekben, főleg Ezio történetében, hogy kisebb-nagyobb csapatokat is úgy össze tudtunk kaszabolni a különféle kombók segítségével, hogy öröm volt nézni. Emellett pedig még bugos is, nem egyszer volt, hogy a levegőben hadonászott a karakter ahelyett, hogy kaszabolta volna az előtte kb. 2 cm-re lévő ellent. A mozgás animáción javítottak, de mivel egy bill. parancshoz több mindent is hozzárendeltek, így rendre előfordul, hogy akkor is felmászik a legkisebb kitüremkedésre ami az útjába kerül, amikor nem akarod, hogy ezt csinálja, mert teszem azt te csak sprintelnél. Emellett az ugrás irányokat is kénye kedve szerint hajtja végre. Hiába nyomod, hogy te oldalra, vagy esetleg kicsit sréhen ugranál nem. Ha ő úgy dönt, hogy csak előre lehet ugrani, akkor ő csak előre fog, ha ráülsz a billentyűzetre se fog másképpen reagálni. Rohadt idegesítő, főleg amikor üldözöl vagy menekülsz valaki elől. A küldetések borzalmasan egy kaptafára épülnek, az első egy-két szekvenciát leszámítva, konkrétan ugyan azt kell csinálni mindegyiknél. Kicsit más a helyszín, de te nyomd le egy az egyben ugyan azt tízszer egymás után. Mondjuk amennyi kreativitást vittek ebbe a részbe, ezen már meg se lepődtem.
Apropó kreativitás…a Francia forradalmon is érezni, hogy csak azért választották az Unity témájának, mert így volt indokuk nagyobb embertömeget belebaszni a játékba, és így verhették a mellüket, hogy a grafikai újítás mellett még erre is képesek az újgenerációs játékok, hogy hatalmas tömegeket mozgatnak, szinte akadálytalanul. Pofátlanul SEMMIT nem kezdtek a forradalom szülte helyzetekkel, és magas labdák tömkelegét hagytak ki, és sűrítettek be minket egy apró játszótérre, ahol fájdalmasan kevés dolgot tudunk kezdeni magunkkal. Az idén megjelenő új rész Londoni helyszíne sokkal de sokkal jobbnak ígérkezik, remélem ott végre kapunk is valamit a pénzünkért.
Egyetlen egy dicsérendő dolog van benne, és ez a grafika valamint a látvány, mert az tényleg első osztályú és érezni rajta az új generáció követelményeit. Az már más kérdés, hogy az elején ezt nem igazán lehetett élvezni, mert az Ubifos egy olyan bughalmazt adott ki, amit csak a GTA IV PC-s portja tudott felülmúlni annak idején. Novemberben jelent meg a játék, de nálam csak a múlthéten megjelent ÖTÖDIK patch segített a játékon, és érte el, hogy ne legyen játszhatatlan, és jöjjön elő 15-20 percenként az összes létező bug (FPS csökkenés, kép beakadás hosszú másodpercekre, kamerarángás, karakter hírtelen 180 fokos megfordulása futás közben), ami csak előtud jönni. De nyeltem egyet és inkább örültem, hogy 3 hónappal a megjelenés után végre végig tudom vinni. De az eredménnyel, ahogy írtam is, nem voltam megelégedve. A széria messze leggyengébb és legsemmilyenebb részével volt dolgom, amire ha nem adtam volna ki 13 (vagy 14) ropit, valszeg végig se vittem volna, és ha nem PC-re lenne meg, már maholnap adnám tovább, akár ingyen is.
Az elmúlt években minden egyes AC rész felkerült az év végi TOP 5 PC JÁTÉKA listámra. Az Unity valszeg még egy TOP 20-ba se férne be. Böfögöm torkon az anyád Ubifost, csalódtam. Kérem vissza a pénzem.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2843 levél
Válasz 15.02.22. 20:21 #435
Dilizs
The Evil Within:

Fohhhh nem semmi mindfuck game! Hangulat, grafika nagyon de nagyon rendben van! Volt egy két frusztráló rész, de azokat leszámítva nálam betalált!

Amit most elkezdtem: Ryse Son of Rome: Jó kis kaszabolós cucc faxa grafikával és hangulattal!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
32031 levél
Válasz 15.02.19. 15:05 #434
Creativ3Form
The Last of Us

15 óra 10 perc. Huh...a korábbiakkal ellentétben, itt most nem fogok egyelőre hosszabb értékelést írni, mert ahhoz még túl frissek, túl erősek a bennem kavargó érzelmek. De a ZSENIÁLIS és a 10/10-et megkapja természetesen, és később majd bővebben is írok róla. Még az is lehet, hogy egy blogbejegyzés keretén belül, mert erről nem lehet röviden írni.

Egy kis statisztikát azért még leírok:

86 gyűjtögetni valót találtam meg a 141-ből. Több mint a felét, aminek örülök nagyon. Az ilyenekből valahogy sosem ,vagy csak nagyon ritkán tudom átlépni az 50%-ot. A célzás pontosságom csökkent egy jó 10%-ot a kezdeti arányomhoz képest, így 72%-al zártam. Elhalálozásom 15 alkalommal volt, és a partnerem mindössze egyszer halt meg. A baj, hogy nem emlékszem már, hogy mikor és ki...Ellie? Tess? A feka csávó és az öccse? A franc se tudja már. A "fizikai" craftingolásokból az életerőmet és az életerőm visszatöltési, illetve gyógyulási idejét maxoltam ki. Az "átlátok a falakon" ösztön képességem 2-es szintű lett, a crafting sebességem 1-es szintű, és a Weapon Sway szintén. Fegyverek tekintetében az elején vegyes volt nálam az összkép, shotit, mesterlövészt és az alulról tölthető stukit felváltva használtam, de aztán a vége felé már a távcsöves pisztoly és a lángszóró volt a favorit. Plusz erőszeretettel használtam a molotov koktélt, és a házi barkács gránátot is. A figyelemelterelő füstgránátot egyszer, de csak kipróbálás céljából. Persze egyszer sem ramboztam, ha lehetett, próbáltam mindig osonni, lopakodni, csellel az ellenek háta mögé kerülni és úgy elkapni a torkukat, de néha bizony kénytelen voltam, mert észrevettek és túl sokan jöttek egyszerre.

Nagyjából ennyi. MAgáról a játékról - ahogy fentebb is írtam - bővebben majd később.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32031 levél
Válasz 15.02.09. 01:31 #433
Creativ3Form
God of War: Ghost of Sparta

Pipa (4 óra 15 perc).
Hát, a látványt leszámítva, ez nekem nem tetszett jobban, mint a Chains of Olympus sőt. Az a rejtvények és a fejtörők miatt még egy hangyafasznyit jobban be is jött. Persze ettől még a Ghost of Sparta is remek lett, és szintén lepipálta az Ascensiont. Kap egy 7.5/10-et.
És ezzel véget is ért számomra a Kratos történet. Felejthetetlen és örök életű élmény, és újfent el kell mondanom, hogy szegényebb lett volna a gamer életem, ha ez a széria kimarad belőle. A 3. rész pedig nemcsak az egyik legjobb PS3-as játék, amivel játszottam, de összességében is az egyik legjobb játék volt az életemben. A "minden idők legjobbjai" listámon ott a helye, mégpedig az első felében. Zárásként pedig a sorrendem a szériában:

1. God of War 3
2. God of War 2
3. God of War Chains of Olympus
4. God of War Ghost of Sparta
5. God of War Ascension
6. God of War

A 3. rész még tuti megél egy végigjátszást a közel jövőben...
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32031 levél
Válasz 15.02.07. 02:36 #432
Creativ3Form
Metal Gear Solid 5 - Ground Zeroes

Hát ez kegyetlen nagy volt! Csak kár, hogy rohadt rövid. Ugyan előtte utánaolvastam és tudtam, hogy ez csak egy felvezetés, egy prologue a The Phantom Pain-hez, de akkor is. Konkrétan 2 óra alatt kitoltam, pedig lopakodtam és osontam. Az már más kérdés, hogy ez nem mindig sikerült tökéletesen.
De a rövidségét leszámítva, remek. A grafika lenyűgöző, a kezelhetőség nagyszerű, a játékmenet gördülékeny és nem nehézkes, de ami a legjobban tetszett, az maga a rendezés és a zene. A majdnem 10 perces introt konkrétan tátott szájjal néztem végig, a záró videóról nem is beszélve. Összességében kezdem érteni, miért tartják Hideo Kojima-t zseninek.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32031 levél
Válasz 15.02.06. 02:50 #431
Creativ3Form
God of War: Chains of Olympus

Rövid (3:35 perc), de annál nagyszerűbb. Sokkal de sokkal jobban élveztem, mint az Ascensiont, pedig látvány terén elég kemény visszalépés volt ahhoz képest. Könnyűcske, egyszerűcske, a BOSS harcokban nem sok kihívás van (igaz, már a rutin is megvan a négy kitolt résznek hála), de bizony rengeteg jó ötlet volt benne. Ez PSP-n nagyot üthetett annó. Kíváncsi vagyok a Ghost of Sparta-ra, az állítólag még jobb lett. És ez csak jó előjel.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32031 levél
Válasz 15.02.02. 00:42 #430
Creativ3Form
God of War Ascension

Kitolva.
Bár a játék második fele sokkal több vigyorra adott okot, mint az első fele, de még így is kevés volt ahhoz, hogy egy szinten tudjam említeni a 3. résszel, bármilyen téren. A játékmenet helyenként borzalmasan unalmas volt, az eddigi részek közül ez volt az egyetlen olyan fejezet Kratos "életében", amit több alkalommal is huzamosabb ideig untam. És ez annak fényében, hogy ez lett a legrövidebb rész (6:43 perc kellett hozzá) eléggé kellemetlen. Maguk a harcok a szokásos szintet hozták, bár nekem nem tetszett, hogy a fegyverarzenált visszavették, és megoldották azzal, hogy az alap fegyót ellátták több funkcióval. Míg az előző részben az összes fegyvert használtam, és váltogattam közöttük rendszeresen, addig itt egy, a tűz sebzéssel ellátott funkciót használtam a játék 90%-ban. Igaz, hogy az extra fegyverek helyett kaptunk különleges képességeket, de ezek is csak ideig óráig tudták "kihozni belőlem Kratost." A BOSS harcok viszont piszok látványosak voltak, illetve csak kettő...az elején a legelső, illetve a végén a fő BOSS harc.
Szóval összességében számomra ez egy tisztességes iparosmunka lett, semmi több, melynek vannak ugyan pillanatai, de ezek túl rövid ideig tartanak ahhoz, hogy elégedett legyek. Rövidre zárva, a látványt leszámítva csalódás.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
64 levél
Válasz 15.01.28. 23:43 #429
szogyenyi
Egyet kell értenem veled. Én is a napokban játszottam vele újra és így, hogy újra átéltem ezt a remek sztorit duplán büszke vagyok, hogy beszereztem régen a játékot. A befejezést pedig sikerült újragondolnom és átértékelnem: szerintem ez tökéletes lezárása a trilógiának. Én ezzel nyugodt szívvel elengedtem Kratos-t, bár az Ascension-re még kíváncsi vagyok csak félek, hogy nem fog megfelelni az elvárásaimnak. Ha nagyon ragaszkodnak Kratos-hoz, az Athena szálat még lazán ki lehetne fejteni egy rész erejéig, mert nekem nagyon úgy tűnt, hogy tervei voltak Kratos-szal.
,,Nothing is true, everything is permitted"
310 levél
Válasz 15.01.28. 13:33 #428
CarRoy
Konzol híján sajnos nem volt szerencsém a God of War szériához, pedig csupa jót hallottam róla, ráadásul az egyik kedvenc stílusom a külső nézetes hack & slash, ami még meg van is bolondítva platform- és fejtörős részekkel. PC-sként helyette marad a Darksiders sorozat, amit el is neveztem magamban "a szegény ember God of War-jának" Bár ez erős megnevezés, mert ezzel csak ledegradálom ezt a játéksorozatot, ami hülyeség, mert nagyon jó lett mindkét része és máig nagy kedvenceim. Inkább örülök, hogy számítógépen is képviseltetni valamennyire magát ez a fajta stílus.
2853 levél
Válasz 15.01.28. 13:28 #427
RAI*DEN
Egyik legjobb széria ever! Bár számomra a 2. rész sokkal epikusabb volt, és sokkal jobban élveztem is. Bár a 3. is kurva jó, de a széria a csúcspontját a 2. részben érte el szerintem. Emlékszem mikor anno végigvittem, alig vártam, hogy na végre, most kinyírom Zeust, erre jött a stáblista. Egyik legrosszabb érzés volt, mert a játék maga fenomenális volt az elejétől a végéig
32031 levél
Válasz 15.01.27. 23:15 #426
Creativ3Form
God of War III
EZ MI VOLT EZ A JÁTÉK TE JÓ ISTEN?!?!?!
Kegyetlenülmegaüberbrutál 10/10! Huh. Ez nagyon jól esett. Hihetetlen, hogy mit kihoztak vele a PS3-ból, nem egyszer az államat keresgéltem játék közben. Plusz a brutalitása mesteri, hihetetlen, hogy mennyi és milyen mértékű pusztulást végzünk benne, de egyszer nem érezzük, hogy "meeeeh, na ez kicsit sok volt, átlépték a határt." Remek kombók, látványos harcok, baráti kezelhetőség és játékmenet, a frusztráló részek pedig teljesen lenullázódtak. Persze van benne egy-két nehezebb szakasz, de semmi olyan, ami miatt felment volna a pumpa. Kratos pedig állati, simán befér nálam a TOP 3 legbetegebb játékkarakterek közé. Kíváncsi vagyok az Ascensionra, látványban tuti hozza majd ezt a szintet (vagy többet) csak kérdés a többi területen is sikerül e neki. Mivel jóval az első rész előtt játszódik időben, így az Istenek nem lesznek benne ha jól tudom, már pedig ők hiányozni fognak, már most tudom.
Összességében egy zseniális játékban volt részem, ami olyan élménnyel gazdagított, ami nélkül szegényebb lett volna a gamer életem, ha kimarad. Felkerült a "minden idők legjobb játékai, amivel valaha játszottam" listámra. Mégpedig az első felébe.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
4069 levél
Válasz 15.01.21. 11:07 #425
xeLaR
Az a kobold, jaj Nekem ő nem tetszett elsőre, de mivel mindig visszahozták vmilyen módon és mindig tudott vmi vicceset csinálni, mondani, így a végére szerethetővé vált. Jeremiah esetében pedig már az elején elfogadtam, hogy gyerekként fog viselkedni, és vmelyest kíváncsi voltam, hogy ez végig megmarad-e, vagy átvált-e vmikor egy Simon the Sorcerer kis görccsé De végig gyerek maradt, egy-két kikacsintás és felnőttes gondolat kivételével, úgyhogy ez is egy pozitívum.

The Book of Unwritten Talest vhogy kevésnek találtam. Vannak benne jó poénok és ötletek, meg a szereplők is azok, de már nem emlékszem, hogy mi volt benne, és vagy másfél éve játszhattam végig. Sanitariumot sokszor próbáltam elkezdeni, de vhogy mindig félbemaradt. Viszont a Primordia és a többi Wadjet Eye kalandjáték az terítéken van, próbálom majd megjelenés szerint végigjátszani őket.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
20 levél
Válasz 15.01.21. 00:02 #424
semzu
Nem rég kezdtem neki a vizsgaidő elején a LoTR:BfME-nek, jobb gép híján az iskolai laposon. Abszolút hozta a hangulatot, amiért annak idején is oda voltam, bár touchpaddal elég érdekes a játék, de meg lehet szokni. A következő remélem a Shadow of Mordor lesz az arra megfelelő masinán.
11014 levél
Válasz 15.01.20. 19:44 #423
VodevilX
Neki kéne nekem is ugranom újra, mert igazából nem a survival a hozzáillő nehézség, hanem sokkal inkább a nightmare, amit csak első végigjátszás után kapunk meg. Másrészt pedig nem túl soká jön a rendőrcsajos story dlc első része!
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
189 levél
Válasz 15.01.20. 19:40 #422
bollokr
The Evil Within.Mondanom sem kell,hogy 31 óra az életemből.Utána egyből Ráültem a NG+,ra,nehogy már ne legyen kipörgetve mindenem...Így 43 óra,lett,de ez nem tiszta játékidő,mert sokat pause-oltam,vacsi,cigi,ebéd,cigi,stb...kb 20 óra a tiszta játék.De aki szereti a survival horror kategóriát,az kösse fel a gatyáját,mert itt kap az agyába rendesen.Először nem értettem mi történik körülöttem,de amikor rájöttem,hogy hol is vagyok igazából,na akkor leesett minden.Remek a sztori,nem lehetett volna ennél jobban megírni.Nem lövöm le a poént,de ezek a sárgák,betegek,ha játék készítésről van szó.Nem tökéletes a karakter,irányíthatóság kombó,de a hangok,effektek,fények kárpótolják az embert.
4142 levél
Válasz 15.01.20. 18:25 #421
gothmog
Valamikor tavaly ősz táján döntöttem úgy, hogy kicsit belekóstolok a kalandjátékokba is, mert ez a műfaj nekem anno (majdnem) totál kimaradt, egy-egy random címet leszámítva.
GoG-on gyakran voltak akciók, így beszereztem néhány szimpatikusnak tűnő darabot. Ez is köztük volt.

A véleményem teljesen megegyezik a Tiéddel: a magam részéről a legemlékezetesebb pozitívumként kiemelném az egyedi hangulatot, a jó értelemben véve meseszerű (és kicsit a gyermekkor hangulatát visszaidéző) látványvilágot, valamint a mind e mögött megbúvó komolyabb/komorabb, néha (legalábbis egy Jeremiah korú gyermek szemével nézve) félelmetes hangulatot. Plusz többségében valóban igen jó/eltalált volt a szereplők hangja.
Ugyanakkor én is furcsának és kicsit esetlennek találtam az a megoldást, hogy tulajdonképpen a történetet lezáró epilógusban mesélnek el mindent, hogy értsük is, miről volt szó.
Plusz én negatívumként kiemelném még, hogy - bár nagyon nem vagyok profi kalandjátékos, de érzésem szerint - némely "feladvány" túlment a korrektség határán, és eléggé próba-szerencse alapon lehetett megoldani. Nekem legalábbis nem tűnt logikusnak/némi gondolkodás után magától értetődőnek.

Nem negatívumként, hanem inkább érdekességképpen megjegyezném még, hogy a játék első két-három órájában rühelltem a főhős kiscsávót. Pont olyan idegesítő, mint egy igazi vele egykorú, túl élénk fantáziájú kölyök. Ahogy mindenen mosolygott, minduntalan megjegyzéseket tett (és most Jeremiah Hazelnut, a nagy mágus bla bla bla). Azután, egyszer csak ez az érzés elmúlt (talán én vedlettem vissza gyerekké??), sőt a játék végére tökre tudtam azonosulni vele. És közben megkedveltem mindenkit ott az erdő szélén, a biciklis postás békától kezdve a kleptomániás koboldig.

Ugyanakkor, az általam kipróbált kalandjátékok közül pl. a Sanitariumot, a Primordiát vagy a The Book of the Unwritten Tales-t egyértelműen erősebbnek találtam a Daedalic alkotásánál. A legjobban egyébként a Primordia világa és hangulata jött be, míg úgy összességében a The Book of Unwritten Tales-t találtam a legjobbnak. Az valami zseniálisan gúnyolt ki minden tolkieni/wow-os/gyűjtögető kártyajátékos stb. klisét! Mindezt remek karakterekkel, élvezetes párbeszédekkel, és olyan feladványokkal, amiket a harcedzett kalandjáték-veteránok biztosan túl könnyűnek találnak, de nekem nagy sikerélmény volt, hogy bár elakadtam egyszer-egyszer rövidebb időre, de mindenféle netes "mankót" nélkülözve, saját kútfőből meg tudtam oldani mindent végül. (Ilyen szempontból a Primordia és a Sanitarium is korrekt volt, bár ezek egy fokkal "nehezebbek" voltak azért - egyszer-egyszer nyúltam netes segítséghez ezeknél.)
Endure. In enduring, grow strong.
4069 levél
Válasz 15.01.20. 17:58 #420
xeLaR
The Night of the Rabbit
Le se lehetne tagadni, hogy ez egy Daedalic kalandjáték. Van egy tök jó koncepció, talán még érdekesebb is, mint az előzőek, van egy valamelyest eredeti látványvilág, és persze egy rétegelt történet...és az összhatás mégsem az igazi. Tetszett benne sok szereplő, a főhőssel sem volt gond, a végén pedig nagyszerűen összeáll a történet. A baj csak az, hogy elég egyenetlenül adagolja a sztorit, ami miatt beleélésről nem igazán lehet beszélni. Talán a legrosszabb, hogy a végén, miután a főgonoszt legyőztük, a játék úgy 5 percen keresztül elmeséli a háttértörténetet (hogy mindenki megértse mi történt a játék történései előtt és közben), ami vmelyest elrontja a végső élményt. Arról nem is beszélve, hogy direkt folytatást ígérő befejezése van.
Ám ez még így is teljesen rendben van, sőt, bizonyos tekintetben jobb, mint az előzőek. Ugyanis ebben képesek voltak rendes szinkronszínészeket találni, akik beleéléssel mondták fel a szövegeiket, nem úgy mint korábbi próbálkozásaiknál. Néhány technikai probléma azért akad (pl. hamarabb ér véget a hang, mint kellene), de ezek szokásosak ettől a kiadótól.
Összességében rendben volt, kár az elbeszélős befejezés miatt, de vmelyest kíváncsivá tett, hogy merre mehetne ez tovább. Ez is közölt egy burkolt üzenetet, viszont remélem nem annak a kivesézésével folytatnák. Mindegy...remélhetőleg jobb lesz ennél...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
11014 levél
Válasz 15.01.18. 14:48 #419
VodevilX
Call of Duty: Black Ops 1-2
Nem volt rossz, bár elég idegesítőek voltak a speciális részek/küldik mint az a taktikázós dolog a 2-ben. Ilyen szempontból jobb volt az MW sorozat, ott nem nagyon voltak ilyen részek.

Brothers - A Tale of Two Sons
Ez az a játék, amihez oda kell ülni, és lehetőleg mivel nem túl hosszú kb 4 óra, egy max két alkalomból végig vinni, és átélni!

Marlow Briggs and the Mask of Death
Az 1 eurós játék, ami többet ér mint egy két igazi nagyágyú! Vicces, totál szórakoztató B mozikat idéző hack'n slash! Így visszamenőleg, azt hiszem tavalyi PC-n, kétség kívül az év meglepetése díjjas!

Crysis
Egyelőre csak az első rész, de végre pótolva. Nem csoda, hogy mekkora szám volt anno, még a mai napig helyt áll, sőt képes volt a 970-el is 60 fps alá menni egy-két extrém esetben! Na de közben meg, teljesen összecsapott a vége szerintem. Pedig az első 2/3 az egész jól felépített. De határozottan vannak nagyon, nagyon jó pillanatai.

Quake 4
Szintén nagy pótlás. Ez nagyon tetszett, nekem irtóra bejött a Doom3 látványvilága, és ez kb ugyanaz, csak Quake, és nekem pont elég is volt! Meg amúgy is már lassan el is felejti az ember, milyen úgy fps-t játszani, hogy csak a célkereszted van, főleg ilyen király pörgős és egyben classic játékmenettel.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
11014 levél
Válasz 15.01.10. 10:18 #418
VodevilX
Resident Evil 6

Végig toltam újra, most co-opban, és azt kell mondanom még jobban élveztem mint anno! Nem rossz játék ez, bár nagyon ellenzem az irányt amit a sorozat vett a 4. résszel (még akkor is ha én is imádom, és azt is tudom, hogy érinthetetlen klasszikus), de ugyanúgy ez a rész is inkább csak félre értett játék, mint rossz. Itt ott látszik rajta, hogy próbálkozik, de csak nagyon minimálisan, az meg egyenesen szemét dolog volt, hogy beletettek egy lépcsőt, ahol klasszik RE1-3 féle módon fix kamerásan kell felmenni. Kíváncsi leszek, hogy mennyit kell várni a következő bejelentésre, és, hogy ezúttal mi lesz, ennél nagyon már nem hiszem, hogy messzebb tudnának menni RE keretek közt, vissza meg? Majd most kiderül 1,5 hét múlva, hogy mennyire ugrik a nép a RE HD Remaster-re Aztán talán az is jelzés értékű lehet, hogy mi kell!
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
310 levél
Válasz 15.01.10. 00:34 #417
CarRoy
Max Payne 2

Az első rész újrázását követően vágtam bele, és ezzel egy nagy hiányosságot pótoltam, hisz a második epizódot még nem vittem végig sohasem. Ugyan 1-2-szer már belekezdtem anno, de 1-2 küldetésnél valahogy sosem haladtam tovább.

Nem kellett csalódnom, ugyanazt a remek film noir hangulatot hozta, amely az elődjét is jellemezte. A játékmenet szinte egy az egyben maradt a régi, inkább csak tökéletesebbre csiszolták a készítők az alapjátékot. Külön lett szedve a shootdodge és a bullet-time, végre több painkiller-t lehetett találni a pályákon (talán már túl sokat is néhány helyen), bejött a ragdoll (bár mai szemmel olykor már vicces, ahogyan dobálóznak a testek mindenfelé) és a környezeti tárgyak nagy része is külön fizikát kapott. Jó ötlet volt, hogy pár pályán Mona karakterét is irányíthattuk és láthattuk egy másik perspektívából, mi történt eközben Max-szel. Elsőre mondjuk furcsa volt az előd után, hogy a bosszúhadjárat helyett itt inkább egy keserédes love story-n van a hangsúly, de talán pont a Mona irányította részek hozták közelebb az egész történetet és rántott be igazán a sztori. A grafikus novellák még mindig ütöttek, ráadásul most már "ismertebb" arcokról lettek mintázva a főbb karakterek. Mondanom sem kell, hogy Mona Sax-ba nem lehetett nem beleszeretni; azt hiszem egy ilyen femme fatale-t bárki szívesen elfogadna A szinkron és a zenei anyag is elsőosztályú lett (Max Payne hangja szerencsére maradt a régi). Külön kiemelném a credits alatt megszólaló "Late Goodbye" című számot, tökéletes lezárást adott a játéknak. Az előadó "Poets of the Fall" zenekart már az Alan Wake alatt megkedveltem, és ez a szám is csak azt bizonyítja, hogy egy elsőrangú együttes, nem is értem, hogy nem lettek világhírűek ezek a srácok.

Sok negatívumot nem tudnék felsorolni. Az egyik a játék rövidsége, ám cserébe ez az idő viszont elég intenzíven telt el, másrészt a végső harcot kissé könnyűnek éreztem, bár tegyük hozzá, már a Max Payne 1-ben sem a bossfight-okról szólt a játék, csak úgy ott voltak. De ezt ellensúlyozandó itt sokkal többször támadtak az ellenfelek masszív tömegekben. Valamint kicsit olcsó húzásnak találtam, hogy bizonyos pályák és pályarészletek többször is felbukkantak, de ez már inkább csak kukacoskodás részemről. Azért a rémálom és a "tűz elől menekülős" szintek ismét tiszteletüket tették, bár ezek már-már védjegyeivé váltak a játéknak. Ja és olykor vicces volt hallgatni/figyelni a rosszfiúk viselkedését, mielőtt rájuk rontottunk; olyan megmosolyogtató pillanatoknak lehettünk szem- és fültanúi, mint pl. mikor 2 tag éppen szexhirdetést hallgatott vagy mikor az egyik csóka a játékban futó egyik TV-sorozat DVD-jét ajánlotta a haverjának

Valamikor a jövőben beiktatok majd egy további végigjátszást, mivel nehezebb fokozaton elérhető egy másik befejezés is, amire kíváncsi vagyok. Viszont azt hiszem, most jöhet a harmadik felvonás végigjátszása, ha már a Steam Sale alatt szert tettem a teljes Max Payne csomagra.
6507 levél
Válasz 15.01.09. 19:12 #416
GustyX
?
Nem kötelező használni, ráadásul minden küldetés végigvihető teljesen lopakodva, öltönyben, csak célpont likvidálásával, amihez nem kell az a gomb.
Ha meg a legnehezebb fokozaton próbálod, akkor meg nem is jelez semmit, abban van így bőven kihívás.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
11014 levél
Válasz 15.01.09. 19:05 #415
VodevilX
Szerintem meg épp, hogy mellé lőttek vele a Blood Money után, ezzel a hülye fejvakarós gombbal kinyírták a lopakodást, inkább amolyan akciójáték irányba ment el. Mondjuk én elég nehéz fokozaton akartam játszani, de nagyon nem ment...

Dark Souls
Kegyetlen, alattomos játék! És sokszor, hiába állít bárki bármit, igazságtalan! A legnagyobb gondja, hogy community nélkül, a játék legalább negyedéről nem is szereztem volna tudomást. Gondolok arra, hogy nekem mindenképp kellett egy útmutatás, hogy milyen úton járjak, de ez még a kisebbik probléma, de hogy bárhol bármit talál az ember, semmi nem derül ki. De én pl az óriás kovácsot is totál véletlen elkerültem, nagyon könnyű annyi halál mellett egy szobát kihagyni... úgy voltam vele, hogy majd megtalálom, mert tudtam legalább, hogy van, de sikeresen végig vittem úgy, hogy csak a játék után néztem, meg hol lett volna... Ez szerintem túl erős, közben meg totál ellentmondásként, ha online vagy tele van minden hely tippekkel irkálva mi ez hogy fair? Ráadásul nem csak az idegeidet hanem az időt is kegyetlenül ölni, mert a játék fele arról szól, hogy sétálsz a hulládat felvenni, és sétálsz, és újra sétálsz...
De csak végig vittem , márpedig ez azt is jelenti egyben, hogy tetszett, mert tényleg nagyon ritka élményben volt részem! Elképesztő hangulatos a játék, és tényleg van benne valami ördögi, amitől a számolatlan sok halál után is visszahúz a játék! De tényleg sokkal, sokkal jobb játék lehetne, ha picit más megközelítéssel álltak volna hozzá.

Viszont a második rész... azt szerintem totál mellényúlás...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6507 levél
Válasz 15.01.09. 18:34 #414
GustyX
Hitman Absolution

Igazából jobb volt mint hittem, olyan SC Blacklist féle: ha akartam lopakodok, ha akartam akciózok, vagy esetleg csendes mészárosként tevékenykedek, annyi különbséggel, hogy itt a feladatokat több módon is végrehajthatjuk, ami nagyon jó. Ezek, és a challengek miatt nagy az újrajátszhatósági faktor, emiatt lehet majd valamikor ismét neki esek, mert csak (sajnos motiváció nincs ezek miatt). Ami visszatartott a játéktól, hogy egy bérgyilkost alakítunk. Legalábbis (tudtommal) az előző részekben, az pedig nem igazán vonzott (háttérsztoritól függetlenül). Itt viszont csak a karakter, módszerek azonosak. Szóval nekem nagyon bejött, mondhatni minden: tetszett a történet, az előző részekhez képest könnyedebb játékmenet, az akció részek, a lopakodás, grafika és a zene.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
32031 levél
Válasz 15.01.03. 15:50 #413
Creativ3Form
Black Ops 2-höz +1. Amikor véget ért az AW, szinte azonnal az jutott eszembe, hogy nem volt rossz, de ebben a témában a BO2 sokkal jobban bejött.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2843 levél
Válasz 15.01.03. 15:26 #412
Dilizs
Az utóbbi napokban végigtolt játékok :

Call of Duty Black Ops 2:

Tudom hogy nem mai darab, korábban már elkezdtem, de valahogy mégis mindig a háttérben maradt más játékok miatt. És nem bántam meg hogy végigtoltam. A BO első része is nagyon bejött, de ez még rátesz egy lapáttal! Nekem az Advanced Warefare - nél jobban tetszett!

Alien Isolation:

Kb. az Outlast óta nem kötött le ennyire játék! Grafika, hangok, hangulat nagyon ott van!

A következő kiszemeltem a The Evil Within, illetve Ryse SoR, vagy Far Cry 4, de szerintem az Evil Withinnel kezdem, illetve folytatom a borzongást!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
11014 levél
Válasz 14.12.31. 13:08 #411
VodevilX
Én is elkezdtem végre "normálisan" játszani a Dark Souls-al, 7 óra van benne. Nehéz igaz, nagyon észnél kell lenni, és egy idő után tényleg rá lehet érezni.
De olvastam, hogy sosem igazságtalan a játék... ez nem igaz, 1-2szer azért igenis az! Mikor a Capra Demonnal ment a harc.... az piszkos alattomos dolog volt, hogy ilyen kis helyre tették... nem látni semmit, egyből rám ugrottak 3-an... nesze "have fun" ismerd ki a boss-t, csakhogy kb 20szor úgy meghaltam, amint beléptem beszorítottak és esélyem sem volt, aztán 3 perc séta és újra ez minden csak nem fair, bár tényleg a NES játékokat idézi



Metal Gear Risisng: Revengeance
Marha jó kis játék lehetne, de valahogy egyedül akkor éreztem, hogy az, mikor a drágán unlockolható Fox blade-el midnenki 1-2 vágásból szétesett, na az a játék legjobb oldala! Persze sok értelme nem lenne a játéknak, ha tényleg ennyi lenne, de ehhez a kardozáshoz akkor is ez kell Amúgy a legnagyobb bajom a boss fight-ok, elég olcsó húzás egy ilyen rövid játékban, félig-meddig újra felhasználni ugyanazokat a bossokat, a végére meg betenni a kb legszemetebb harcot, amivel valaha találkoztam.

Resident Evil: Revelations
Ezt is sikerült befejezni, kb a felétől 1 év után
Ahhoz képest, hogy handheld konzol port, ez legalább megüt egy szintet, nem úgy mint az Deus Ex meg Assassin's Creed féle hasonló játékok... Persze érződik rajta, hogy szimplább játék, mint a nagy RE játékok, de közben az is, hogy igyekeztek a régi feelinget elővarázsolni a hajóval, ami részben sikerült is.
Az mondjuk elég fura, hogy megjelenéskor drágább volt teljes áron mint a RE6... De mind1, jöhet a 2. rész plusz a Remake!!! meg esetleg egy 7. rész bejelentés jövőre...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
16059 levél
Válasz 14.12.28. 19:51 #410
ufodani
Rohan az idő
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
6507 levél
Válasz 14.12.28. 19:49 #409
GustyX
Az igen!
Épphogy 1 éves a játék

Ghost Recon Future Soldier.
Csak sikerült még idén, ezúttal gamepaddal. Az írtakat továbbra is fenntartom. Jöhetne egy folytatás.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
16059 levél
Válasz 14.12.28. 19:03 #408
ufodani
Úgy 2 éve végigszaladtam rajta. Sokat tényleg nem lehet várni tőle, 1x és gyorsba felejteni.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
11014 levél
Válasz 14.12.28. 18:58 #407
VodevilX
Ha a téma érdekel, meg ránézésre is tetszik, akkor szerintem ki lehet bírni, mert végül is a hangulatot legalább eltalálták. Csak párbeszédek és a szinkron minősége ami még vicc kategóriának se jó
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
31986 levél
Válasz 14.12.28. 17:59 #406
szbszig
Kerestem róla egy 15 perces gameplayt a YouTube-on. Kár, mert az ottani videó alapján nekem kifejezetten tetszett. A téma, a grafika, a hangulat is. De valóban azt írják mindenhol róla, hogy maga a játék pocsék: az fps része repetitív és unalmas, a logikai feladványok pedig bugyuták. Így meg aligha fogom kipróbálni.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
19403 levél
Válasz 14.12.28. 01:46 #405
sipec
az iment agyaltam ismet, h miaz h sokat gamelek, de igazabol nem tolok ki semmit..... ja, wow + hearthstone
11014 levél
Válasz 14.12.27. 18:25 #404
VodevilX
Deadfall Adventures

Az fps "Indiana Jones játék". Nagyon fura szerzemény, mert látványra teljesen rendben van, nagyon hangulatos az elejétől a végéig. Játékmenetre viszont egyrészt egy abszolút szimpla lövöldözős játék, de néha főleg átvezetőkben annyira átmegy retardáltba, hogy nem is értem, 2014ben ezt hogy találták elfogadhatónak a készítők, olvastam olyan kritikát hogy B mozi feeling, de ez nem az, ez valami más... szörnyű
Viszont vannak benne érdekes puzzle részek, amik tényleg feldobják sőt egyedivé teszik, mert ez a két kalandor sorozaton kívül semmi más játékra nem jellemző, csak nagyon elvétve. Így 4 dolcsit simán megért ez a pár órás kaland. Sőt picit komolyabb megvalósítással nagyon jó játék lenne, amit sorozatként is el tudnék képzelni, de így viszont tényleg csak ilyen áron és azoknak ajánlott, akik pont ősi civilizációs kalandozásra vágynak.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
128 levél
Válasz 14.12.25. 14:30 #403
jeszkar
Nem, a COD4 veteránon nem aljas (két pályát leszámítva). A WAW az aljas veteránon, mikor 6-7 gránátot dobnak rád. A végére már a hajamat akartam kitépni, hogy akkár hova rohannak, mindenhol gránát ikonok vesznek körűl.
11014 levél
Válasz 14.12.25. 14:24 #402
VodevilX
Call of Duty: Modern Warfare 1-3

Csak sikerült tovább lépnem a CoD 2-n Elsősorban az idei rész hatására, ott ofc Mr. Spacey volt az inspiráció, aztán jó mondom, legyen ez. Megvan a maga feelingje tényleg, főleg a 2-3. részen érződött nagyon sok fejlődés, meg a céltudatosság, hogy ez tényleg csak egy kib*sz jó és látványos lövölde akar lenni (nem mellesleg nálam semmivel sem tűnt se kevesebbnek, se többnek a BF4, de főleg a BF3 jól lehúzott kampányánál, ennek tükrében egyáltalán nem értem azt a kritikusságot amit az kapott)
A CoD 4 meg inkább csak aljas volt, mert voltak olyan rettenet nehéz pályái, hogy azokat jobb mihamarabb elfelejteni, kb a vicc kategóriának felel meg a legnehezebb fokozat, mert itt csak aljas és frusztráló, de ez semmiképp sem a jól eltalált nehézség példája...
Viszont azért tetszett, főleg így egy kisebb, néhány napos maraton keretében az egész, mert elég változatosak voltak a pályák, tényleg nagyon sok jó volt köztük!
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6507 levél
Válasz 14.12.21. 16:15 #401
GustyX
2014-es termés:
1. Alpha Protocol
2. Assassin’s Creed Revelations
3. Call of Duty Black Ops 2
4. Call of Duty Ghosts
5. Call of Duty World at War
6. Deadlight
7. Diablo 3 Reaper of Souls
8. Elder Scrolls: Skyrim
9. Mafia 2
10. Marlow Briggs
11. Mark of the Ninja
12. Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm 3
13. Sacred 3
14. The Bureau: XCOM Declassified
15. Watch_Dogs

Talán még befejezem a Ghost Recon Future Soldiert, de nem valószínű.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
32031 levél
Válasz 14.12.19. 19:24 #400
Creativ3Form
Beyond: Two Souls

MI VOLT EZ A BEFEJEZÉS, TE JÉZUS ISTEN?!?!?!?! Sok olyan WTF lezárásban volt már részem gamer "pályafutásom" során, ami után csak bambultam ki a fejemből a stáblista alatt, de amit itt kaptam az uccsó kb. 2 órában, ahhoz foghatót még nem éltem át. Haztabüdös...és ez amúgy összességében az egész játékról elmondható. A Heavy Rainhez hasonlóan, picit lassan indul be, de miután beindul, a végéig magába szippant és nem ereszt. A játékmenet és az irányíthatóság sokkal letisztultabb lett, mint a Heavy Rainben volt, és ez az előnyére vált. A történet, a szereplők, az események, a dráma és az érzelmek amiket kivált, pedig első osztályúak...a zseniális is kevés szó arra, amit ez a játék nyújtani képes és amit kivált az emberből érzelmi szinten. Ezt...ezt tényleg nem lehet szavakkal leírni, ezt át kell élni. Nem véletlen, hogy a PS3 egyik legjobb és legerősebb címeként tartják számon. Az egyik legjobb játék amivel valaha játszottam, mondom ezt úgy, hogy a nem olyan rég kitolt Uncharted trilógia, valamint a már említett Heavy Rain is hasonló érzéseket váltott ki belőlem.
Mestermű. Kész, pont.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.