Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld!

32028 levél
Válasz 14.12.14. 11:57 #394
Creativ3Form
Nekem a 2. rész a nagy kedvencem, igaz nem sokkal marad el tőle az első. Nálam bejött a mission rendszer, a társak összeszedése, majd a lojalitás küldetéseik. A pályák felépítése is adta, és rengeteg hidegkirázós rész volt benne. A harmadik résszel pont az volt a bajom, hogy alig voltak benne emlékezetes részek (azok is főleg a vége felé), és rohadt rövid volt a pályák, küldetések nagy része. Az összes szinte akkor ért véget, amikor már éppen beindult volna. A legvégén a földes utolsó küldetés is olyan semmilyen, unalmas volt számomra. Végig fel van vezetve, hogy megyünk a földre, és ez mekkora epic lesz, aztán kapunk egy olyan rövid semmit, mint amit kaptunk. A befejezés - miután túltettem magam ahhoz, hogy hazudtak vele kapcsolatban a készítők - rendben volt, de kellett hozzá az extended cut update, mert anélkül egy "ez most mi a faxom volt" katyvasz lett. Valamint a harcrendszer se fejlődött akkorát, hogy jobbnak tituláljam a második részénél, sőt. Enyhe egyre inkább a "sima akciójáték, semmi több" érzetet keltette. Már a második rész esetében is kopogtatott ez az érzés, de ott még is sokkal jobb volt minden ezen a téren. Szóval a 3. rész nekem összességében csalódás lett. Egyetlen egy dologban lett a legjobb sztem, és azok a karakterekhez fűződő viszonyunk. Hihetetlen sokat és sokmindenről lehetett velük beszélgetni, és emiatt a régi, korábbi részekben is mellettem lévő társaimról is sokkal többet tudtam meg. Volt olyan, hogy amíg játszottam, semmi mást nem csináltam, csak beszélgettem mindenkivel, a hajón és a hajón kívül is.
Amúgy benne vagyok én is egy újrázásban, az első részt kb. 2 hónapja fejeztem be (lehet van az már 3 is), jelenleg a 2. rész elején vagyok...Samarat kell beszerveznem. Aztán utána, talán elkezdem újra, de ezúttal női Sheparddal...egyszer csak sikerül olyan karaktert alkotnom, ami tetszik...eddig nem sikerült, pedig nem egyszer terveztem már női végigjátszást.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3042 levél
Válasz 14.12.14. 11:46 #393
gregmerch
Azért ez a 6/10 kicsit durci, csak mert bolyongani kellett...
Az első rész messze a legkegyetlenebb (már csak az általa bevezetett QTE miatt is), de azért a második is ott lohol szorosan a nyomában. Én azzal szívtam a legtöbbet. Vagy háromszor álltam neki, mire negyedikre nem hagytam félbe kb. pont ugyanott, mint addig. Aztán persze totál megérte!

A többivel egyet értek, messze a PS3 (illetve a PS) legjobb címei mindahányan.
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
11014 levél
Válasz 14.12.14. 11:11 #392
VodevilX
Mass Effect Trilogy

Túl vagyok 13 nap intenzív ME maratonon, második kör. 3 év távlatából most érdekes módon, teljesen feje tetejére állította a rangsorolásom Emlékeim szerint 2 > 3 > 1 volt a rangsor. Most viszont 1 > 3 > 2.
Az első rész nagyon erős, és a legjobb a nyitott megközelítésével! Szabadon bárhova, még ha a felderíthető bolygók nagyon bénák is voltak, de legalább lehetett menni fejlődni, lootolni kötetlenül!! És pont ezért tartom a legerősebbnek. Ugyanakkor teljesen érthetetlen, hogy miért ment el a másik két rész a lineáris út felé...
A 2. rész most döbbenet volt számomra, milyen oknál fogva lehet ez ennyire túlértékelt?
Borzalmas ez a mission rendszer... hatalmas visszalépés, mellette a története is tök béna... ha a trilógia összképét nézzük a történetet is alig viszi előre, nincs meg benne az a misztikus ami az elsőben, cserébe hosszabb valamivel és tele van tömve rengeteg karakterrel akik között nem egy akad aki teljesen felesleges és béna mint Jacob, Jack, Kasumi, Zaeed (ezekre a dlc emberekre pláne igaz!!!) de Grunt meg Samara is inkább csak kötelezően van ott... És a legtöbb pálya is nagyon rosszul elképzelt/megvalósított és az a rettenetes színhasználat... Számomra hatalmas rejtély ez a rész és a sikere.
Aztán a 3. rész, na itt bizony elég keményen odatették magukat újra! Akár még azt is mondhatom, hogy nehéz dönteni az első meg e között. Ugye már megszoktam a második alatt a mission rendszert, szóval ezt leszámítva nagyon meggyőző játékélményt nyújt. Igazi EPIC pálya design a turian holdon a Reaperekkel és az égő Palavennel a háttérben, vagy Tuchanka romjai, a halott város és a kis visszatekintés a múltjukba. Egyedül azt hiányolom hogy nincs több hub, itt csak a citadel, a kettőben legalább volt 3-4 bolygó ahol lehetett mászkálni.
A vége pedig olyan amilyen, igazi happy endről aligha lehetett volna szó, innentől kezdve extended cut ide vagy oda én megelégszem a destroy befejezéssel.

Nagyon jó volt újra végig tolni őket, és most leginkább abban reménykedem, hogy az új ME inkább próbál majd olyan lenni mint az első rész volt nyitott világgal. Látványra biztos nem lehet majd panasz, a concept artok eléggé faszán néznek ki, gondolom e3 környékén már beindul a hype vonat.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
32028 levél
Válasz 14.12.12. 23:56 #391
Creativ3Form
God of War

Első rész pipa.
Huh...hát nagyon vegyes érzelmeim vannak. Egyfelől azért, mert voltak benne hihetetlen jó és látványos és izgalmas részek. A harc és a kombók brutálisak, az ellenfelek kellően szívósak, ami könnyebb fokozaton is kihívással kecsegtet. A történet jóféle, Kratos meg kegyetlen forma.
Másfelől viszont hihetetlen idegesítő és frusztráló részek is vannak benne! Nemcsak azért, mert néha nagyon de nagyon nem egyértelmű, hogy mit is kell csinálni és volt, hogy 5-10 perces bolyongás után jöttem csak rá, mit is kéne. Nem várom, hogy egy játék a számba rágja, hogy mit kell csinálni, de azért a nullánál picit több segítséget néha nyújthatott volna. Persze lehet ez az én bénaságom volt csak. Ám néha a kamerakezelés és az irányíthatóság miatt is nem egy szakaszt (kisebbet-nagyobbat) kellett újrakezdenem. Ha 15 alkalommal nem akartam a falhoz vágni a lemezt, akkor egyszer sem.
Szóval szép volt, jó volt, élveztem is, de egy 6/10-nél nem tudok rá többet adni. Bár tudom, hogy McCl@ne arckönyvön figyelmeztetett, hogy türelem kell az első részhez, de ennek ellenére is néha agyfaszt kaptam. De hála az égnek azóta megnyugtatott, hogy ezek csupán a "tipikus első részes hibák, amiket orvosoltak a folytatásokra," így nulla flelemmel ülök le a 2. rész elé.

Közben nem írtam róla, de kitoltam az Uncharted 3. részét és a Heavy Raint is. Egyik sem okozott csalódást. Az Uncharted trilógia meg is kapta tőlem a csont nélküli 10/10-et, annak ellenére, hogy az első rész messze elmarad a folytatásoktól. A Heavy Rain pedig szintén 10/10, annyira zseniális, hogy nehéz szavakba önteni. A történet, a karakterek, az élmény, a feszültség fokozatos adagolása, a fordulatok, a hihetetlen magas újrajászhatósági faktor...szóval minden. Most a God of War után befejezem a Beyond: Two Soulst, és csak utána vágok bele Kratos 2. kalandjába.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32028 levél
Válasz 14.12.03. 00:30 #390
Creativ3Form
Óóóó, én már nem is foglalkoztam velük, az első rész már felkészített erre. Igaz, az ottani dögök nem voltak ennyire szívósak. Már előre félek mi lesz a 3. részben...
Amúgy én élveztem nagyon a TR-t is, nem untam egyátalán.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
8905 levél
Válasz 14.12.02. 23:46 #389
goodboy007
Azért a medvedisznóemberekből lehetett volna BŐVEN kevesebb! Egy fél katonai raktárat rájuk kellett lőni, hogy megfeküdjenek.

Amúgy bizony, hogy 10/10, ha a tavalyi Tomb Raider csak fele ilyen izgalmas lett volna...
51925 levél
Válasz 14.12.02. 22:24 #388
Barthezz
Jah jó, így már értelek. Másképp értelmeztem a feltételes módot és nekem úgy jött le az a "volna", hogy nem vettél PS3-at. "Már csak emiatt megérte volna PS3-at vennem, ha vettem volna anno, amikor az Uncharted megjelent, de nem vettem, pedig megérte volna." Nah szóval értitek... Ezt davidnek is mondom, nem vagyok núb.
14264 levél
Válasz 14.12.02. 18:11 #387
balays82
Egyetértek, szerintem sincs. Igaz, ez nem is több egy teoretikus állításnál, szerintem nincs a világon olyan ember, aki tényleg egyetlen játék miatt vett volna konzolt.
11014 levél
Válasz 14.12.02. 16:45 #386
VodevilX
Egy játék sincs ami megérne annyi pénzt!!
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
10290 levél
Válasz 14.12.02. 16:12 #385
MattMatthew
Annyi jót olvasni róla... lehet, hogy TeCsőn meg kéne néznem a filmváltozatot.

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
32028 levél
Válasz 14.12.02. 13:16 #384
Creativ3Form
Nem nem, csak PS3-ra jelent meg. Úgy értettem, hogyha csak ezt az egy játékot vettem volna meg PS3-ra, semmi mást, akkor se bántam volna meg, hogy beruháztam egy konzolra.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
6507 levél
Válasz 14.12.02. 10:58 #383
GustyX
Only PS3 és vett PS3-at.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
16109 levél
Válasz 14.12.02. 10:37 #382
david139
Na jól van inkább megyek vissza aludni, úgy látszik ez a 3 óra 20 perc kevés volt.
Viszont az abszolút meglepő, hogy a szerkesztés gombbal sikerült dupláznom, és közben még a hülyeség is bent maradt amit írtam
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
16109 levél
Válasz 14.12.02. 10:35 #381
david139
Már csak emiatt megérte volna PS3-at venni.

nub
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
51925 levél
Válasz 14.12.02. 10:27 #380
Barthezz
Nah most megkavarodtam. Megjelentették esetleg PC-re, vagy te vettél PS4-et? Mert úgy tudom, nincs konzolod, de azt is tudom, hogy elvileg ez a sorozat soha nem lesz elérhető más platformon a PS-eken kívül. Szóval akkor most hogyan játszol vele?

Ha vmi csoda folytán lenne PC-s verzió, az engem is érdekelne.
32028 levél
Válasz 14.12.02. 03:42 #379
Creativ3Form
Kihagytam a zseniális humort, helyenként a hasamat fogtam.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32028 levél
Válasz 14.12.02. 03:39 #378
Creativ3Form
Uncharted 2: Among Thieves

Nah, hát ez bizony a nagybetűs 10/10-es játék! Haztarohadt. Szépen vissza is értékelem az első részt 8/10-ről 6/10-re, mert hiába élveztem nagyon, lófasz ehhez képest.
Huh. Ezt bizony nem fogom egyhamar "kiheverni", annyira tökéletes volt. A vonatos küldi...a barlangban való kincskereséssel vegyített ugrabugra...a kocsiról-kocsira ugrálós akció...és még sorolhatnám. Zseniálisabbnál zseniálisabb küldetések, remek hangzásvilág, akciófilmeket megszégyenítő látvány és jelenetek...szavak nincsenek rá na, hogy mekkora űber királyság és adrenalin bomba ez a játék! Már csak emiatt megérte volna PS3-at venni. Persze azért voltak benne picit frusztráló részek, plusz a final boss harc elég köcsög volt, de belefér. Túl szép is lett volna, ha elsőre sikerül.
Most alszom pár órát, aztán belekezdek a 3. részbe, ami ahogy hallom nem tudta felülmúlni ezt, de ha csak megközelíti ennek a szintjét már elégedett leszek!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32028 levél
Válasz 14.11.27. 10:35 #377
Creativ3Form
Sebaj, ennek ellenére imádni fogom sztem. Az Among Thieves meg akkor ok, örülök neki. A TR-el kapcsolatban meg olvastam én is az Uncharted párhuzamot, de én is örültem neki, piszkosul élveztem.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 14.11.27. 09:25 #376
balays82
"Állítólag ezeknek az aránya a folytatásokra változik és több lesz a kalandos valamint rejtvényfejtős-kincskeresős elem, aminek nagyon örülök, mert az első részben ez az arány durván 80-20 lett az akció javára."

Nem tudom, kitől hallottad ezt, de az biztos, hogy nem jól mondta. Nem változnak az arányok, ez végig ilyen lesz. A harmadik rész esetében meg még annál is inkább. De szerintem pont jó is így, az Uncharted mindig is inkább az őrült akcióról szólt, amihez a kincskeresés csak egy keretet ad. Nem véletlen, hogy az ugyancsak az akció felé eltolódó Tomb Raider esetében is sokszor elhangzik, hogy Uncharted klón lett (ami nekem pl. kifejezetten nagy pozitívum volt). Az Among Thieves pedig nem sokak szerint a széria legjobbja, hanem tényszerűen kijelenthető, hogy a széria legjobbja. Ha csak rá gondolok, rögtön kedvem is lenne újból belekezdeni, pl. most is.
3228 levél
Válasz 14.11.27. 08:14 #375
Raistlin666
Ha az első részre dobod a 8/10-et akkor a továbbiakban ki fogsz csúszni az értékelő rendszeredből!
32028 levél
Válasz 14.11.27. 02:17 #374
Creativ3Form
Annyi kimaradt, hogy néha a kamerakezelés is megőrjített. Az uccsó 3 fejezetig szinte csak azért haltam meg, mert a szokatlan kameraállássok miatt lezuhantam a mélybe. Bár lehet ez csak PC-s "betegség", és még nem szoktam át eléggé.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32028 levél
Válasz 14.11.27. 02:05 #373
Creativ3Form
Uncharted: Drake's Fortune

Huh, hát ez kegyetlen nagy volt! Annak ellenére, hogy helyenként az agyvérzés kerülgetett az állandó akciótól, amikor egy nyugodt, békésnek induló "kalandozzunk" pályát egyszer csak megzavar az ellen áradat. Állítólag ezeknek az aránya a folytatásokra változik és több lesz a kalandos valamint rejtvényfejtős-kincskeresős elem, aminek nagyon örülök, mert az első részben ez az arány durván 80-20 lett az akció javára.
De ettől még remekül szórakoztam és várom már az Uncharted 2: Among Thieves-t, ami sokak szerint a széria legjobbja. Holnap...azaz ma meló után bele is vágok.

8/10
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
6507 levél
Válasz 14.10.25. 18:22 #372
GustyX
CoD: Ghosts

Az IW pofátlan módon szinte minden jelenetet ellopott magától a MW sorozatból, átskinezte és teljes áron új játékként eladta.
Ez nekem baromira bejött!

Pro:
- CoD (általában)
- CoD (mint IW, MW)
- next-gen CoD
- halak!!!!
- végén óriási fordulat:
SPOILER
NEM HALT MEG A KUTYA!!!!!



Kontra:
- CoD
- technikailag szar
- indokolatlanul magas gépigény
- csúnya is

Előrendelve a második rész
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6507 levél
Válasz 14.10.23. 15:40 #371
GustyX
De 20 perc alatt semmit sem láttál a játékból.

CoD:World at War

Pro:
+ CoD

Kontra:
- CoD
- alacsony FOV

Határozottan jól esett egy ilyen játék.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
19062 levél
Válasz 14.10.19. 10:43 #370
Peace
Háhh, és mindössze kb. negyed órányi játék volt vissza Középföldéből! Ezért várni 2 hetet... Amilyen k*rva anyázós kőkemény összecsapásaim voltak a játék során, annyira volt semmitmondó és gyenge a befejezés.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
19062 levél
Válasz 14.10.19. 08:37 #369
Peace
Elvoltam betegállomány alatt, nagyon jópofa. 2 hete nem volt elindítva, de lehet azt tényleg végigjátszom, mert érdekes mód élveztem.

Wasteland 2-t is csíptem az elején nagyon, aztán kipucoltam valami szivattyúállomást, ahol nagy büdös bogarak voltak, majd utána kiléptem, és nem lett elindítva többet.

És nem páros hónap, hanem páros év!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8695 levél
Válasz 14.10.17. 18:22 #368
davkar9
Hehe tényleg, páros hónap van, Peace megint nem tud játszani. Azt hittem a mordorral elvoltál már végre.
Simple. Eternal. Beige.
19062 levél
Válasz 14.10.17. 17:23 #367
Peace
Szeretem a GTA stílust, 3 vagy 4-szer ugrottam neki, 20 percnél tovább nem bírtam. Idegesítő, és nem volt képes lekötni/megfogni. Bár manapság igen kevés játék képes erre.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6507 levél
Válasz 14.10.17. 17:09 #366
GustyX
Watch_Dogs

Szerintem ez egy nagyon jó játék lett, van benne tartalom bőven, sok időt el tudunk benne tölteni. A bosszú sztori engem olykor idegesített, ahogy Aiden karaktere is, de hát na, jó volt a játékmenet. Voltak hibái, hiányosságai, de azt tudjuk be a következő résznek, ami – ha követik az AC szokásukat – csak jobb, sőt kiváló játék lesz. Persze ha javítanak benne ezt-azt-amazt. Már várom a folytatás bejelentését, már csak a helyszín miatt is, ami valószínűleg már nem Chicago, hanem egyéb amerikai (a 3. részben pedig már európai ) nagyváros lesz.

Aki szereti a GTA stílust, annak kötelező kipróbálnia.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
827 levél
Válasz 14.10.15. 14:58 #365
quervo
Hotline Miami, második végigjátszás. Ezúttal jóval gyorsabban sikerült végigrohannom a játékon, és most megint elkapott az érzés, hogy mennyire várom a második részt
32028 levél
Válasz 14.10.14. 17:33 #364
Creativ3Form
Ez a Ryse: Son of Rome valami elcseszettül istenkirály lett! Hent game, de annyira zseniális, hogy az leírhatatlan. Látványos, brutális, jól irányítható és kezelhető, remek kombó és kivégzés variációk, a csapat irányítás és a parancskiosztás szintén remek, egyátalán nem lóg ki a játékmenetből, sőt! Extra extázis élményt ad. És ahhoz képest, hogy ugye átirat, tökéletes lett a bill. kiosztás - amit ugyan sajna nem lehet megváltoztatni - egyszer sem éreztem, hogy keresztül-kasul kéne nyúlkálnom. Emellett a grafika szemkápráztatóan gyönyörű, a Római birodalom érdekes és hangulatos, a történet jóféle, szóval érdemes kipróbálni. Ahogy haladtam benne előre, úgy szippantott egyre jobban magába. Olyan szinten, hogy be is szerzem a Róma nevezetű sorozatot, valamint a Kleopátra című filmet is újranézem asszem a szabadnapom alatt.
Egyedül az uccsó 30-45 percben kezdtem érezni, hogy fárad az egész, és ha még tartott volna 2-3 órát, tuti enyhén keserű szájízzel álltam volna fel előle. De így, teljesen megvagyok vele elégedve. Nem szabad sokat várni, de azt amit akar, azt tökéletesen hozza.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3228 levél
Válasz 14.09.23. 09:20 #363
Raistlin666
XCOM: Enemy Within

A tipikus több és jobb "kiegészítő".
Ha az alapjátékot kapjuk ennyi tartalommal, akkor nem lett volna sok fanyalgás.
Lényegében az alap sztorit vihetjük végig, de megspékelve új lehetőségekkel és küldetésekkel. A DLC küldetéseknek csak egy részét dobta fel, de így is sok volt a jóból.
Az EXALT megjelenése érdekes, de többet is kihozhattak volna a dologból. A bázisuk lerendezése is túl egyszerű volt egy világszintű szervezet leveréséhez képest.

Nekem az külön tetszett, hogy a játék végére már gyakorlatilag nem is emberek voltak a csapatban. Adott egy kicsit visszás felhangot az egész "győzelemnek, hogy az idegen inváziót végül implantátumokkal/génmódosítással/pszi képességekkel turbózott csapat tudta elérni...

Összegezve egy erős 8-as lett ez így. Persze lehet szidni a butaságai miatt (a két akciópontos rendszer eleinte nagy marhaság), de mégis inkább ez a kicsit könnyedebb és modernebb megközelítés való nekem mint például az eredeti részekhez valóban hű Xenonauts.
6507 levél
Válasz 14.09.13. 18:40 #362
GustyX
Deadlight

Háááát....Öööö...Izé....Fú bazdmeg!

Nagyjából mindent elmondtam és a fenti megnyilvánulás 100%-ig pozitív értelemben értendő.
Pedig utálom a zombikat.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
11014 levél
Válasz 14.09.07. 22:30 #361
VodevilX
Óóó, az már bőven sok, ahhoz, hogy pár napos, esetleg max 2 hetes lelkesedés után gyorsan a háttérbe szoruljon nálam. Főleg mivel így is elvagyok most WoW meg Diabloval, nemsoká jön az új Fifa, aztán észre se veszem, máris itt egy Evil Within, GTA, új Civ, meg ki tudja még mi az, amiről időközben kiderül, hogy mégis érdekel. Már ezeket is elég lesz valahogy bezsúfolni.
Így is van már 1-2 játék aminek több mint fél, vagy 1 éve várat magára a befejezése. Meg amúgy is elég szívás a végtelennek tűnő steam library... És akkor nem is beszélve arról, mikor valamit újra játszani támad kedvem, mint a PoP vagy Mass Effect trilógia... Lényeg, hogy egyelőre ez várat még magára.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
11014 levél
Válasz 14.09.07. 22:16 #360
VodevilX
Ennek azért nem lehet mindig hinni, mondjuk itt, ahol sokszor kell újra nekifutni pláne, az nincs mindig belekalkulálva. Amúgy is az a tapasztalatom, hogy simán 3-5 óra eltérés minimum szokott lenni az átlag időhöz képest, inkább úgy mondom, hogy azok az átlag idők inkább igazak egy játékot már ismerő második végigjátszásra, legutóbb pl pont a Metro redux 2033 részénél, ami egy haladós fps alapból megvolt minimum +2 óra, eldugott fegyverek, hullák lootolása miatt
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
3228 levél
Válasz 14.09.07. 20:46 #359
Raistlin666
Hosszú bizony (illetve van még benne new game+++ lehetőség is), de nehéznek nem mondanám. Az elején könnyű meghalni, de később kimondottan haladós a játék. Ha kiismeri az ember a harcrendszert akkor semmi megerőltető nincs benne.

Egyébként a páncélod miatt gurult bénán a karaktered. Az elején kevés még az erőd/kitartásod és csak a bör cuccokban meg palástokban lehet normálisan vetődni. A testalkat nem befolyásol a kinézeten kívül semmit.
6507 levél
Válasz 14.09.07. 20:45 #358
GustyX
~50 óra.
Az oldal ajánlása is egyben, én ez alapján tájékozódom és nagyjából ott körül vannak nekem is a játékok.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
11014 levél
Válasz 14.09.07. 20:33 #357
VodevilX
Már jó rég megvettem, de komolyabban nem játszottam vele, csak a tutorialt csináltam meg... De pont tegnap játszottam vele egy kicsit, viszont nem hiszem, hogy komolyabban nekifogok most, inkább csak ki akartam próbálni a DSfix-et, mert azért röhej, hogy ennyit nem voltak képesek megcsinálni, hogy normális felbontás meg pár alap beállítás legyen a játékban... szerencsére elég könnyen orvosolható így.
Az mondjuk tetszett, hogy very large emberkét csináltam, és pontosan olyan mozgékony is, mint egy tehén a vetődésnél is inkább csak földhöz bassza magát valamelyik oldalra, aztán egy óra alatt nagy nehezen felkel a vékonyabb mozgékonyabb emberkéhez képest. Arra mondjuk nem jöttem rá, hogy emiatt származik-e valami előny, mint nagyobb HP, vagy inkább csak külön nehezítésnek jó
De az biztos, hogy tényleg mocsok nehéz...
Hosszú amúgy?
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
32028 levél
Válasz 14.09.07. 20:20 #356
Creativ3Form
Redux pakk kivégezve.

Piszkosul tetszett mindegyik, annak ellenére, hogy jó pár helyen hangosan káromkodtam. Bár mondjuk ez nálam már megszokott. Annó a 2033 kimaradt, valahogy nem vitt rá semmi, hogy belekezdjek, de aztán tavaly a Last Light-ot elkezdtem, és tetszett is csak a víziló méretű pókok támadása küldiktől kicsit kikészültem (fránya pókiszony) így jegeltem. Aztán jött a gép újrarakás okozta mentéselvesztés, és nem volt kedvem újrakezdeni, de most a Redux kiadással adtam egy esélyt nekik és nem csalódtam.
8 ropiért ajándék ez a csomag minden gamernak.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3115 levél
Válasz 14.09.07. 20:13 #355
Sucee
Dark Souls.

Először is... Nem értem, hogyhogy itt nincs legalább pár ember, aki játszana ezzel, megbeszélne dolgokat, lore, taktikák, hogyan tovább, stb. Még saját topikja sincs.

Eszméletlen, hogy mennyire lekötött ez a játék, nagyon hosszú idő után volt ilyen velem. Hatalmas pozitívum, hogy végre volt kihívás egy játékban. A "játszóterünk" mérete is elég lenyűgöző volt, ha azt vesszük, hogy nagy százalékát loading screen nélkül bejárhatjuk.

A port egy szar, és kontroller nélkül nekiállni nem ajánlott - na meg egyes részek tényleg gyorsan felcseszhetnek agyilag -, de ezeket leszámítva mindenképp megéri nekiállni.

Jöhet a második rész!
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
6507 levél
Válasz 14.09.05. 19:15 #354
GustyX
Marlow Briggs
Élvezetesnek induló, alsókategóriás vagy low budget vagy indie hack and slash játék, klisés, gagyi történettel, eredeti környezetben, kombózással, poénos párbeszédekkel/beszólásokkal, egyszerű puzzle/platform részekkel.
Az árát pont megérte, vagyis a 2,5 eurót, de többet már nem.

Igazából pont a lényeget, vagyis az akciót rontották el benne. Engem baromira zavart, hogy mintha egy übertápos, extra élettel rendelkező ellenséget kapok a közepes-erős ellenfélnek, mert órákig lehet ütni mire megfekszenek. Persze arányosan igaz ez a kisebbekre is. A hasznosnak vélt varázslatok pedig kb. a kakival egyenértékűek. Voltak időközönként kihívások, amelyeket adott esetben kötelezően kell teljesíteni, de gyakran váltottak ki frusztrációt inkább, mint katarzist a kihívás miatt.
Szóval utólag már nem venném meg.

XCOM-hoz: az Enemy Unknown-t én szívesen látnám egy Bureahoz hasonló TPS-ként, nem lenne rossz az sem.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
640 levél
Válasz 14.08.30. 19:33 #353
xyzw
Az XCOM EU kitűnő játék, én most vágtam bele egy új végigjátszásnak, mivel csak most vettem meg az Enemy Within kiegészítőt egy akcióban. Mostanában ráadásul már nagyon olcsó is.
1436 levél
Válasz 14.08.30. 13:22 #352
-T0ng-
Nekem is nagyon tetszett annak idején az The Bureau: XCOM Declassified. A kor és a játék hangulata nagyon rendben volt, és az XCOM-ra jellemző harcrendszert is nagyon jól sikerült beleültetni. (kifejezetten hamar el lehetett vérezni, ha nem taktikáztál jól)

Ami nekem nagy szívfájdalmam volt, hogy ez nem az az XCOM volt, amit eredetileg bejelentettek. Az egy sokkal nyitottabb világnak készült, igyekeztek egy kis X-Aktás nyomozást is belecsempészni. Hozzáteszem a korai videókon az is látszott, hogy kevésbé lett volna taktikus a játékmenet.

Tudom kevés rá az esély, de én az rendes XCOM mellett szívesen látnék egy Bureau folytatást is.
310 levél
Válasz 14.08.30. 12:31 #351
CarRoy
The Bureau: XCOM Declassified

Ahogy itt olvastam pár embertől, ők nem voltak elájulva a játéktól, de azt kell, hogy mondjam én azért elégedetten álltam fel előle. A történet olyan amilyen, klisés, ráadásul egyik hihetetlen dologból csöppenünk egy másikba, amit a főbb szereplők képesek szinte mindenféle meglepődés nélkül lereagálni.
A 60-as évek Amerikája hangulatos atmoszférát varázsolt; korhű kisvárosokban, farmokon és természetesen idegen létesítményekben is kószálhattunk; tetszett, hogy általában ez az átmenet a pályák közben ment végbe. Igaz, a földönkívüli építmények egy idő után elveszítették a varázsukat, mivel elég egykaptafás lett a kidolgozásuk. A XCOM bázis különösen elnyerte a tetszésem, tényleg élőnek hatott, ahogy a mezei NPC-k mellett elhaladva épp az aktuális eseményekről társalogtak. A különböző olvasnivalók, hanganyagok inkább a beleélést próbálták segíteni, mintsem hogy túl informatívak legyenek, hisz sosem ezekből derültek ki az eget rengető dolgok. Az NPC-s, feleletválasztós beszélgetések sem világmegváltóak, az elmúlt bevetésünk kihatásairól cseveghetünk a főbb karakterekkel. Néhol adta volna magát, hogy a válaszadásnak komolyabb kihatása is legyen a történetre, de nem így történt; ez sajnos így egy kihagyott ziccer lett a készítők részéről.
A játék sava-borsát persze maga a harc adta. Embereink 4 kasztból kerülhettek ki, amik kellően elkülönültek egymástól. A fejlődési rendszer kicsit takarékosra lett véve, mert míg mi 10-es szintig haladhattunk, társainknak csak 5-ig juthattak el. Fegyverből és passzív bónuszt adó hátizsákból viszont tengernyi opció akadt. Veteran fokozaton vágtam bele a játékba, de az első komolyabb bevetésen azt hittem meg is bántam eme döntésem. Lehet a rutintalanság miatt, hisz nem túl sok taktikai-TPS-sel játszottam még, de a harcrendszert rendesen szokni kellett. Aztán, ahogy fejlődött a csapat és új képességek nyíltak meg, sokkal gördülékenyebb és élvezetesebb lett az egész harc. Azért a kihívás később sem tűnt el, mindig akadtak komolyabb összecsapások, rázósabb szituációk. Néhány helyen (például, mikor 2 Sectopod megjelent egyszerre vagy 2 adagban ránk küldtek 3 elit Muton-t kísérőkkel) kissé fel is ment a pumpa, mert önkénytelen szopatásnak éreztem, hisz a taktikázást felváltotta a káosz és az össze-vissza rohangálás. Szóval jókat mosolyogtam az olyan kommenteken, hogy néhány ember röhögve (és gondolom mellette becsukott szemmel) végigszántotta ezt a fokozatot. Persze a nehézségre kicsit rátesz a mesterséges intelligencia felemássága :az ellenségét rendben találtam, de a társaim olykor hajmeresztő baromságokat voltak képesek kivitelezni és földre kerülni emiatt; azért egy "hold/stay" parancs igazán elfért volna nekik, mert a kijelölés ellenére olykor elkolbászoltak a helyükről. Elsőre az is zavaró volt, hogy a képességek elnyomásához és embereink pozicionálásához kerülgetni kell a fizikai akadályokat, valamint hogy a futás és fedezésekbe bújás egy gombra került, ami a harc hevében bizony akadályozó tényező lehet. Azért ez utóbbi dolgok megszokhatók, de egy kifinomultabb irányítással ki lehetett volna ezeket küszöbölni.
Összességében számomra kellemes kikapcsolódás volt a játék, igaz csiszolhattak még volna rajta, mert közel sem lett tökéletes. Még az is lehet, hogy a jövőben az XCOM: Enemy Unknown-nak is adok egy esélyt ezen a játékon felbuzdulva. Csak jókat hallottam arról a játékról.
6507 levél
Válasz 14.08.24. 00:22 #350
GustyX
Sacred 3
Nem volt vészes, kifejezetten élveztem, baromi szép grafika, kontrolleres irányítású izometrikus h&s (Diablo 3, miért nem akarsz kontroller supportot???), vicces poénok, jó beszólások. Csak két gondom van vele, de inkább egy, az magában foglal mindent:
1. ez nem Sacred!!! És nem úgy mint akár pl. Sam Fisher Convictionje, Red Facton Armageddon stb. Itt semmi sincs az elődökből (loot system nincs, karakterfejlesztés nincs [ami van, az nem az], open world sincs)!!!! A Dungeon Siege 3 a 2. részhez képest semmit sem változott ehhez képest...
2. ezt teljes árú játékként árulni pofátlanság (nem éri meg)... Tartalom alapján egy 3-4 ezer forintos letölthető címnek kellene lennie.
Kifejezetten nagyon jó játék lehetne Sacred Citadel 2 néven, de így.... Egy könnyed kikapcsolódásnak megteszi, amin egyszer végigszalad az ember és pont, esetleg kipróbálja a másik kasztot, ennyi. De a sztori végeztével semmi motiváció nincs a folytatásra, hacsak nem elérni a maximum szintet. Amit nyújt, az is átgondolatlan.
Az alábbi pontokban tényleg összeszedtem azt, ami miatt megéri játszani:
1, rövidebb ideig remek kikapcsolódást nyújt (co-opban még inkább, legalábbis aki vevő rá)
2, weapon spiritek beszólásai miatt mintha végig lenne társunk
3, grafika
4, humor
5, előrehaladásunkkal keményebbek lesznek az ellenfeleink, így nem elég csak csak rátenyerelnünk a támadás gombra.

Viszont már jön a az Ork karakter DLC. Ami pont nem érdekel.

Ha a 4. részre ezt az irányvonalat sacredesítik, akkor az kiváló játék lesz.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8695 levél
Válasz 14.08.18. 09:34 #349
davkar9
Ami még nagyon tetszett, hogy nem voltak QTE-k! Első bossfight után kerestem is a felvillanó jeleket, de szerencsére nem volt semmi. Játék, észrevétlenül átvezető videó, játék és így tovább, szépen illeszkedik a kettő. Inkább az volt a "baj" néha, hogy a videó nem ment tovább és olyankor rá kellett jöjjek, hogy már megint én irányítok.
Simple. Eternal. Beige.
401 levél
Válasz 14.08.18. 09:02 #348
Zoo_Lee
Uncharted: Drake's Fortune: Nemrég vettem meg PS3-ra a teljes Uncharted-trilógiát, múlt héten fejeztem be az első részt végigjátszását. Hihetetlenül jól összerakott játék, az első között mutatta meg, mire lesz képes a PS3, ráadásul mesterien variálja a lövöldözés-platformozás-puzzle elemeket, hogy soha ne fulladjon monotonitásba. A nehézségi szint is tökéletesen lett belőve, a történet egész jó (bár látványosan sok kalandfilmes kliséből építkezik - ha jól sejtem szándékosan), Nolan North pedig eszméletlen, mit művel Drake szinkronjaként.

Mortal Kombat (story mód): Elölről kezdtem el annak örömére, hogy nyáron beszereztem PC-re a Komplete Editiont. A mai napig csak ámulni tudok azon, hogy a verekedős játékok többnyire sablonos, súlytalan történetei után a Netherrealms csapata milyen bestiát rakott össze. Ha ismerted a szériát, hihetetlen élmény hallani, látni és végre megérteni, miért is verekedett egymással éveken keresztül ez a rengeteg brutális karakter, de még akkor is pokoli jó, ha életedben nem játszottál korábbi MK-vel. Egyetlen hátránya, hogy nagyon olcsó tud lenni, ha oda kerül a sor, hogy egy bizonyos ponton emelje a nehézségi szintet: az aktuális szereplőd kicsit nehezebben irányítható, az ellenfélnek fele olyan gyorsan csökken az életereje, esetleg egy kellően brutális Tag Team ellen kell küzdened (talán ezek voltak a legrosszabbak) és máris frusztráló, unfair pillanatok tucatjai várnak a játékosokra (a final bossról pedig inkább nem is beszélek). Ennek ellenére a mai napig kötelező mindenkinek, aki szereti a verekedős játékokat.
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
6507 levél
Válasz 14.08.17. 22:47 #347
GustyX
A vége az valóban hatalmas kurva nagy! Jó, hogy eszembe juttattátok, mivel nálam eddig abszolút NO1 jelenet a játéktörténelemben.

Én is gondolkodom egy ismétlésen, de a játszik topicban írtam, hogy miért nem.
Minden esetre most férfival tolnám végig.
Igaz, a 4. rész után hiányozni fognak a szuperképességek.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10290 levél
Válasz 14.08.17. 22:26 #346
MattMatthew
STAG bázison amikor KIÁnak mondja, hogy "I like men", az még haláli. Illetve mindkét replülős-zuhanós küldi.
Negyediknél a karácsonyi kieget még nem is toltma végig, de majd most... illetve holnap.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
32028 levél
Válasz 14.08.17. 22:04 #345
Creativ3Form
Annyi kimaradt, hogy az a bizonyos STAG bázis küldetés, illetve az uccsó misszió azzal a bizonyos zenével, még mindig megkönnyeztetett.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.