Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld!

6479 levél
Válasz 14.08.13. 14:53 #338
GustyX
Nem keverem, tisztában vagyok vele melyik honnan jön, de ahogy az Odüsszeia is verses (?, valami nehezen olvasható) formában íródott (egyáltalán nem élvezet olvasni), hasonlóan íródott az Utazás a nyugat felé is (azt sem élvezet olvasni, itt csücsül a gépen, kb. 2*600 oldalas a cucc).

Jöhetne, mert szerintem kevés van belőlük (már vágyom egy lineáris lövöldére, mindenféle sandbox marhaság nélkül; talán azért is mert témaválasztás olyan) jó lenne már picit folyamatosan kikapcsolni és nem azzal foglalkozni, hogy merre menjek, mit csináljak, hol csináljam, kivel beszéljek stb.
Idén hány agyatlan akciójáték jött ki? Amelyik lineáris is? Szerintem tudnék róla, de jelenleg nem sok jut eszembe.

Valamiért én többre tartom a játékmenetet, minthogy sztori legyen benne, meg emlékezetes karakterek egy eleve nem szimpatikus világban/világból. Spec-Ops-ot is elsősorban ezért szeretem, nem azért hű milyen témához nyúlt és már meg mi történt a főhőssel…
Alpha Protocol sem lesz nagyszerű játék a sztori, karakterek, párbeszéd rendszer miatt.

1, akkor sem tetszik.
2, tudom, ott is kontrollerrel játszanám, nem az irányítással van bajom (bár ott olyan lassan reagált az irányokra a majom).
3, anyád. Nem szívesen nézem egy olyan karakter hátát, amelyik iránt nem érzek semmi szimpátiát, ráadásul még a külseje miatt sem akarok a bőrébe bújni. Nem furcsa a hozzáállásom, nem maradok ki semmiből. Nem vagyok ennyire kocka, hogy minden szar/jó érdekeljen. Már kinőttem ebből, hogy mindent ki kell próbálni, ami létezik. Ami eddig érdekelt, tetszett valamiért, be is szereztem. Amelyik játék nem érdekel, az nem fog azért mert valaki szerint a generáció egyik legjobbja. GTA4 sem érdekel, ahogy 100 másik AAA-s cím sem.
4, nem saját tapasztalat, de megjelenéskor (én is örültem a PC-s verziónak) sokan szidták emiatt a játékot, hogy szar a PC-s verzió. Most pedig itt vagy te, mondhatni eddig szinte az egyedüli ilyen véleménnyel.
5, nem mánia, egyszerűen zavaró (nem csak Enslaved esetében), kellemetlen (hozzáteszem, lehet csak az emlékeim rosszak vagy csak pont olyan részt kaptam el videókból). Ez esetben meg hülye lennék magam terhelni csak mert milyen jó sztori/karakterek/univerzum/játékmenete van a cuccnak. Az egész napos meredt monitor bámulásról ne is beszéljünk. Meg egyébként is, jobb (ideális) esetben van csúszka. Bár gondolom nem csak engem zavar, hiszen akkor nem lenne tele elégedetlenkedéssel az internet. Ez meg butaság, 10-ből 1 TPS-nél ha zavar (pl. Red Faction Guerilla. 30 perc után elég volt, nem bírtam).

Már akinek. Enslaved a Mass Effect közelébe sem érhet, ahogy más játék sem. Generáció legjobbja. Ja nem, mert a 3. rész utolsó 15 perce az egész trilógiát tönkretette és szar játék mind a három rész emiatt.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8612 levél
Válasz 14.08.13. 13:37 #337
davkar9
Szerintem kevered az alapműveket. Ez kínai cucc, nem a görög, de szerintem csak nyomokban tartalmazza az eredetit úgyhogy mindegy is. Kell a fenének egy újabb agyatlan akciójáték, évente vagy egy tucat jön belőlük. Itt sztori van, karakterek, mélység, évente legalább 1 ilyen játéknak kéne készülnie és máris nem lenne "lenézve"(?) a játékipar.

1. csak a környezet az , de ez is inkább szép és mint írtam mindenféle zombis szarság nélkül.
2. van már pc-s változat, bill-egérrel könnyen megszokható az irányítás
3. hülye vagy. Változtatni kéne már a hozzáállásodon, legjobb játékokat hagyod ki az ilyen furcsaságaid miatt.
4. Igen? végig 60fpssel ment max beállításokkal. Roncstelepen volt egy rész ahol leesett egy területen 45 körülire. (+ a játékmotorral készült fix 30fpses chapterközi videók)
5. mániád ez a fov. Nem tudom az alacsony melyiknek számít, nem volt se túl közel, se túl távol a karakter. Ha ettől is szédülsz akkor más nézdahátam játékkal sem szabad játszani.

De hajrá, nyugodtan hagyd csak ki az előző generáció egyik legjobbját...
Simple. Eternal. Beige.
6479 levél
Válasz 14.08.13. 13:13 #336
GustyX
Szép is a felvilágosodás

Én azért nem bánnám, ha hanyagolnák ezt posztapokaliptikus témát ez ügyben és készítenének egy akciódús játék feldolgozást, mert illene bele. Terveztem, hogy el fogom olvasni, de olyan Odüsszeiás, azt pedig nem jó olvasni...

Nekem csak alábbiak miatt maradtak ki:
1, posztapokaliptikus téma
2, X360-on próbáltam, de nem jött be
3, unszimpi főhős (nagyra nőtt és erős kvazimódó?Mehhh…)
4, optimalizálatlan
5, alacsony a FOV

De nem lenne rossz, ha fentiek nincsenek

Amúgy Alpha Protocol, összegzés este, de 80% körüli cucc.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
14264 levél
Válasz 14.08.13. 12:32 #335
balays82
Én pár évvel ezelőtt játszottam végig, kb. hasonló a véleményem, mint amit megfogalmaztál, főleg ami Trip (azok a kifejező, szép szemek) és Monkey karakterét, illetve a köztük lévő viszony ábrázolását illeti. Méltatlanul elfeledett és anyagilag méltatlanul nagyot bukó (ezért PC-re már minden felhajtást nélkülözve megjelenő) játék, aminek így valószínűleg soha nem készül el a folytatása. Én viszont az Enslaved óta Ninja Theory minden játékát kiemelt figyelemmel követem, így most a Hellblade-et is. De azért egy Enslaved 2 lenne az igazi.
8612 levél
Válasz 14.08.13. 12:03 #334
davkar9
Enslaved: Odyssey to the West

Gyerekek! Semmi ajánlás, semmi beszámoló? Itt van a szemünk előtt egy gyöngyszem és nem foglalkozik vele senki? Simán 10/10 (még a hatása alatt vagyok, egyébként objektív 8 ). Ha Andy Serkis befejezte az éppen futó filmes projectjeit akkor segíthetne a játékipar fellendítésében. Mert ha több ilyen játékot kapnánk akkor bizony nem lenne olyan egyszerű év legjobb *-ját hirdetni. Játékmenet talán nem a legjobb, de ez inkább csak köret. Ütlegelős harc, papírra felírandó kombók vagy számláló nélkül. Van egy kellemes platformer része, mivel konzolról érkezett, a kihagyhatatlan fix kameranézetekkel. Megszokás kérdése, AC veteránként hamar megtanultam, hogy a fel az néha jobbra, ha lefele ugrok akkor oldalra megy, stb. De ismétlem ez csak köret.

A főfogás a történet, a karakterek és a grafika. Kezdjük a végén, összességében szép játék, az unreal engine még mindig tud. Távolban festett háttér, néhány közeli textúra homályos, a szokásos. Na de a színek, együtt az összkép, úgy bizony megállja a helyét! 3-4 különböző területet járunk be a játék során, a new yorki első harmad tetszett a legjobban (a természet által visszavett város a gyengém), de a roncstelep is elég csinos volt.

Történet. A(z utánajárásom alapján) a kelet meghatározó főműve a 'Journey to the West' nyugativá alakítása poszt apokaliptikus környezetben. Rabszolga kereskedők, robotok, utóbbi ötlet nagyon tetszett, a dzsungellé változott városban nem hörgő zombi hordák vagy üvöltő szörnyek jelentik a veszélyt. Maga a sztori egy kissé talán kiszámítható - inkább a részletei- azonban mindvégig élvezetes marad. Nem tudom mennyi az átfedés a kínai eredetivel, mítoszalapok viszont ott vannak. Le is esett az állam (utánanézés előtt volt még) amikor rájöttem, hogy songokut irányítjuk. ->*Utánanézés* A manga is a Journey hősét majmolta (mindjárt megértitek). A lényeg, ami az Enslaved-et a klasszikusok közé emeli: a főszereplő páros. Monkey és Trip az új kedvenc, sőt ha őszinte akarok lenni A kedvenc, mert ilyen szintű kémia eddig nem volt a sok legendás páros között. Részleteket nem akarok írni, tessék csak megtapasztalni, a játék elejétől a végéig jelen van közöttük. Trip játékmenet szempontjából is szerves része a játéknak, egyszerűen és kényelemesen lehet utasítgatni, nem állja el az utadat, nem idegesítő. Egyszer sincs az az érzésed, hogy csak úgy odadobtak melléd valakit. Igazából én, a játékos az aki fölösleges, csak segítek elmesélni a történetüket. Serkis az írás mellett Monkey mocapjét és hangját is csinálta, ez meg is látszik. A grafika minden ereje a két hősünknek jutott, egyszerűen gyönyörűek (főleg Trip ), kinézet, az apró arcrezdülések részletességén csak néztem. Ha a Last of Ustól nedves lett a bugyi, akkor ennek is érdemes adni egy esélyt.

Következő Steam akcióban ott ne hagyjátok, az ilyen alkotásokat kötelező pótolni!
Simple. Eternal. Beige.
5202 levél
Válasz 14.08.11. 23:41 #333
Skorpio90
Most fejeztem be az The Bureau: XCOM Declassified-ot, pedig már megvan egy ideje. Bundle-ban vettem, és nem szoktam ilyet csinálni, de most suttyó módon a lehető legalacsonyabb összeget fizettem érte, mert mindenhol azt hallani a játékról, hogy nem rossz, de... És tényleg ez a helyzet.
A grafika nem szép, de igazából semmi gond nem lenne vele, mert teszi a dolgát, a hangulatot a film grain-nel meg a barnás színekkel hozza, de olyan elcseszetten optimalizálatlan, hogy az elképesztő, pedig egy Unreal 3 motor van alatta, szóval hol 100 FPS-sel futott a játék, hol 20-szal.
A baj az, hogy tök jól indít mindennel a játék, ez az "éjszaka beüt az invázió, káosz, senki nem tudja mi van" felállás nagyon betalált, a parancs osztogatás meg konzolos, de végül is használható. A 2. főküldinél még tartott a varázs, a 3-4.-nél már kissé lejjebb ment az élmény, de még mindig élvezetes volt, de onnantól, hogy már nem otthon harcolunk, teljesen lenullázta magát nálam a progi. Az egy dolog, hogy nekem nem jött be a környezet, meg hogy így alakult a történet, de az, hogy utána szó szerint arra játszottak a készítők, hogy a lehető legjobban megszopassanak...hát a kurva anyjukat az ilyeneknek. Az utolsó 2 küldetés úgy nézett ki, hogy földre került a két társam, és rohantam felszedni őket, majd én kerültem padlóra, jött az egyik segíteni, de mire felkeltem, már padlón volt a másik, és így tovább, eszement rohangálás mindenfelé, miközben jön ránk két Muton, a háttérben egy Tech Commander meg egy Minion Commander, amiket ha nem szedek le, akkor folyamatosan ontják magukból a drónokat, és akkor még a sima Outsidereket meg sem említettem. És ilyenkor már baszhattam a taktikázást, az egész arról szólt, hogy egyszerre elsüssem az osztagom képességeit, valahogy kihúzzam a cooldown-ig, majd újra. Ráadásul a két társ - és esküszöm, hogy csak a vége felé - elkezdett olyan módon faszkodni, hogy már sírni tudtam volna. Magamhoz hívom őket, jönnek is mellém, kettőt lövök, és azt látom, hogy egyikük a pálya másik végén haldokol az ellenség között. Ja és ha meghal egy társad, akkor már szinte megcsinálhatatlan a küldetés, szóval ilyenkor reload checkpoint. Szóval egynek elment, de a végén lévő szopatás miatt jó ideig nem fogok hozzányúlni.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
6479 levél
Válasz 14.07.21. 23:07 #332
GustyX
Próbáljuk meg feldobni az állóvizet, ki lehet találni mire gondoltam, SPOILER megtekintése nélkül.
SPOILER
Mafia 2

Teljesen egyetértek azokkal a kritikákkal, amelyek lehúzták, illetve erős közepesre értékelték ezt a játékot. Jobb lett volna, ha ez a játék teljesen szakít az elődjével és egy lineáris TPS-t készítenek a csehek. Az audió rész (hangok és zene) az egyetlen pozitívum. Minden más semleges (van, jó, ok, köszi), de inkább negatívum. Csalódás. A játék végét meg csak Sudeki végjátéka übereli, negatív értelemben.

Pro:
- korszak, hangulat
- audió rész
- extrák (azok a poszterek baromi jók!!!)
- szimpatikus főhős

Kontra:
- unalmas
- sandboxnak álcázott lineáris lövölde, avagy rengeteg felesleges autókázás
- fedezékrendszer
- akciórészek
- checkpointos mentés (nem vagyok ellene, nem lehetetlen, de néha agyfaszt lehetett kapni a ritkaságuktól)
- rendőrök
- ezerszer jobb lehetett volna

A The Saboteur számomra is örök kedvenc. Kár, hogy nincs folytatása.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
401 levél
Válasz 14.07.10. 15:14 #331
Zoo_Lee
Az elmúlt egy hónapban végre jelentős mennyiségű szabadidőhöz jutottam, és elég jelentős haladásokat tudtam elérni a backlogomon (pont időben, hogy kicsit kevesebb lelkiismeret furdalással nézhessek szembe a Steam Sale-en bevásárolt újabb mennyiséggel)

The Saboteur
Több mint egy éve kezdtem el, időhiány miatt csak nemrég fejeztem be. Történet, hangulat, párbeszédek és vizualitás terén csillagos ötöst érdemel a játék, ritkán találkozni ilyen jó, ilyen egyedi designnal. A játékmenet egy idő után képes monotonitásba fulladni, sajnos bugok is akadnak, de mindezektől függetlenül megérte a végigjátszás minden egyes percét. Érthetetlen, mennyire alulértékelték a megjelenéskor.

Mass Effect
A trilógia hatalmas hiányjel a gyűjteményemben, szerencsére alig két hét alatt végig tudtam pörgetni az első részét. Nem hiszem, hogy sok mindent tudok még mondani róla, ami az elmúlt években nem hangzott el többször, zseniális, ami hibája pedig van, azt a folytatások gyakorlatilag egytől-egyig kijavították.

The Witcher: Enhanced Edition
Régen, még a megjelenéskor kézhez kaptam a Witchert egy ismerősömtől, de akkor nem tudtam végigjátszani, és egészen mostanáig nem is ültem neki újból. A grafika mai szemmel nézve kopott, a harcrendszer megszokásához nem kevés idő kellett, akadnak frusztráló pályarészek, és még így több év és folyamatos support mellett is vannak bugok, előfordult, hogy a játék kifagyott. Ezek viszont mind-mind elenyészőek ahhoz a hihetetlen hangulathoz, remek történethez, és számtalan remek órához képest, amit a játék nyújtani képes. Minden hibája ellenére a mai napig egyike a legjobb szerepjátékoknak.

Prototype 2
Ez maradt a végére, pont a bejegyzés írása előtt pár perccel fejeztem be. Az első Prototype-ot szerettem, ezt viszont egy kínszenvedés volt végigjátszani. A PC-s port egyszerűen hemzseg a bugoktól, érthetetlen, zavaró játékhibáktól spontán beszaggatásokig (azon a tavaly fejlesztett gépemen, ami az előző generációból mindent elbír maxon), sőt kifagyásokig, és még egy kékhalált is összehozott, amikor véletlenül két másik programot futni hagytam a háttérben. A játék pedig összességében közel sem annyira jó, hogy így visszatekintve megérte volna ennyit szenvedni a végigjátszással. Van pozitív fejlődés az első részhez képest, jók az új képességek, játékelemek is, de ez mind kevés a rengeteg frusztrációhoz mérve, amit a játékhibák okoztak. Csak rajongóknak, nekik is konzolon, az legalább nem csinál framerate fagyást, ha DualShock kontrollert próbálsz használni a játékhoz.
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
6479 levél
Válasz 14.07.05. 17:16 #330
GustyX
Nem mostanában (kb. március vége)
Naruto Ultimate Ninja Storm 3 Full Burst - jó kis üsd-vágd-nemapád stílusú verekedős játék, egyszerű kezelhetőséggel (majdnem minden karakternél ugyanaz), látványos animációkkal, kiváló zenékkel (OST itt csücsül a telefonon). A kampányt csak fanoknak ajánlom (így is van benne olyan rész, amitől falramászik az ember), a free mode-ot viszont bárkinek (aki nem is tudja mi az a Naruto, annak is), azon belül a challengest és kampány egy-két főellenségét a kihívásra vágyóknak. Van benne free roam mode, ami sajnos csak a sztori leküzdését követően nyílik meg. Legfőbb hátrány a hosszú és gyakori töltési idők és a pocsék térkép. Szeretjük. A 30 FPS lock itt nem zavaró.

Diablo 3 RoS - végigjátszottam és... Minek is írom ezt ide?

Ma:
Assassin's Creed Revelations - továbbra is jól összerakott játék, kicsit AC2.7 hatást kelt kevés fogás található rajta, de nekem továbbra sem a szívem csücske. A AC3 még megvan, de azt hiszem azzal vége a sorozatnak, majd ha végre jön ninjás-szamurájos-kungfuzós karateka assassin, akkor még visszatérünk rá.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
2829 levél
Válasz 14.07.04. 22:27 #329
Dilizs
Nah ez is megvolt! Én élveztem nagyon.
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*4GB 1333Mhz Kingmax DDRIII
5240 levél
Válasz 14.07.03. 23:20 #328
Pras
Van egy sajátságos kis mércém, ami alapján azt mérem, hogy számomra egy videojáték mennyire érte meg. Egyszerűen megnézem, hogy eredetileg mennyiért vásároltam, majd az összeget elosztom a Steam szerinti játékórákkal (vagy ennek hiányában becslek.) Arról ez semmit nem mond, persze, a módszer, hogy egy játék mennyire "jó", de egyfajta hatásfokot feltétlenül kapok így. Így a Steam-érás néhány darab játékom közül masszívan vezet a Mount&Blade - Warband, ugyan, viszont megnyugtató, hogy mennyire jön fel a...

Rome 2 - Total War
A kiadás idején a szakkritika leszedte róla a szenteltvizet, de masszívan. ...és tulajdonképpen megérdemelten. Azt, hogy a programozás eredendően szar (hajlamos a bottleneckingre, az egész CPU-használata gyász a köbön, bár nem ettől a résztől kezdve, és végül mindezt voltaképpen a grafikai opciók visszavágásával, a játék "elrondításával" próbálták "megoldani", hovatovább még most is akadnak a játékban ostobaságok), nem igazán lehetett patchekkel megoldani, de amit meg lehetett, azt nagyjából megtették. Amit a játékhoz ezalatt hozzáadtak, az szintén örvendetes fejlemény volt. A legfontosabb fokmérő viszont feltétlenül az, hogy mindezt úgy írom, hogy tulajdonképpen a játékot nem játszottam "végig", mivel most is és a kiadása óta lassan eltelő egy évben folyamatosan játszottam. Bár most is van pár dolog, amiért fáj a szívem (a DLC-k egy normális világban ténylegesen egy kultúrát adnának a játékhoz, nem pedig egy unlockot és három új egységet; így pl. a nomád népek is lehetnének nomádabbak - talán apróság, talán nem, de a beleéléshez, hangulathoz ez rengeteget számít), lassan, de egyre biztosabban csatlakozok annak a halk tábornak a véleményéhez, akik szerint a Rome 2 a jelenlegi legjobb Total War játék. Nyilván nem az, amelyik a legnagyobbat ütötte (véleményem szerint az a szintén ezt a címet viselő első rész), de valószínűleg a legjobb. Viszonylag választékos játékmenet a különböző népeket illetőleg, korrekt fejlesztési lehetőségek, szerintem csodálatos grafika, ókor és hangulat. Realizmus, az csak mérsékelten, de a Shogun óta eltelt 14 év után talán senki nem is rugózik még mindig ezen. (jaj, dehogynem...)
Sajnálom tehát a hájpot követő szégyenletes, gyalázatos startot. Hamar a porba hullt a római becsület, azóta viszont szépen, fű alatt visszakapaszkodott - mégsem érdekel túl sokakat, ahogy észrevettem.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
3075 levél
Válasz 14.07.03. 23:12 #327
Sucee
Slender pedig tényleg kurva unalmas.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
4065 levél
Válasz 14.07.03. 23:08 #326
xeLaR
Jaj Conan...nem értesz te ehhez
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
10256 levél
Válasz 14.07.03. 22:52 #325
MattMatthew
"ijesztős részek sem érnek el egy Slender szintet"
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
31884 levél
Válasz 14.07.03. 22:44 #324
Creativ3Form
Helyes, azt ajánlani tudom. Ez is rövid, 2-3 óra alatt kitolható maximum.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2829 levél
Válasz 14.07.03. 22:36 #323
Dilizs
Outlast: Whistleblower

Kellően beteg, hangulatos. Alap játék kedvelőinek sztem be fog jönni, bár kicsit rövid; de ugye csak egy DLC...

SZERK: Sztem a kövi horror témájú cucc amit elkezdek, az Among the sleep lesz.
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*4GB 1333Mhz Kingmax DDRIII
4065 levél
Válasz 14.07.01. 20:45 #322
xeLaR
Bár tény, hangulatos, de sajnos nem tudom pozitívan értékelni. Egy Gone Home után sajnos egy ilyen témánál kiszámítható, hogy mi lesz a fordulat, és sajnos a ijesztős részek sem érnek el egy Slender szintet. Emellett bugos is volt a végigjátszásom, szal technikailag sincs a toppon.
Ettől függetlenül érdemes kipróbálni, mert vmennyire jobbnak tartom, mint a Gone Home-ot, vagy legalábbis egy érdekesebb témát dolgoz fel.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
31884 levél
Válasz 14.07.01. 20:31 #321
Creativ3Form
Among the Sleep

Kisbaba horror FPS. És a poén, hogy piszok hangulatos.
Történetünkben egy 2 éves kisbabát alakítunk, aki egy jól sikerült szülinapi parti után elalszik a kiságyában, szeretett - és egyben beszélő - Teddy macija társaságában. Ám hajnalban arra riadunk fel, hogy valaki (vagy valami) elveszi tőlünk a mackót. Uccu neki, megkeressük, és miután megtaláltuk elhatározzuk, hogy az este hátralevő részét az anyukánk mellett tőlünk, mivel eléggé megviselt minket ez a Teddy mackó rablás. Igen ám, de anyunk hálószobájába érve, ő nincs az ágyában, így elhatározzuk, hogy megkeressük...és itt veszi kezdetét a borzongás.
Ajánlatos a kipróbálása, már csak azért is, mert kb. 2-2 és fél óra alatt kitolható, így nem veszi el sok időnket, és ha magába szippant, amúgy se fogod tudni abbahagyni. Egy kis cím, egy független studiotól, de remekül összerakták.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2829 levél
Válasz 14.06.24. 17:09 #320
Dilizs
Wolfenstein: TNO:


Hát ez kib@@@@@szottul g****ciiii jó volt!!!!!! Ajánlom minden FPS kedvelőnek!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*4GB 1333Mhz Kingmax DDRIII
307 levél
Válasz 14.06.14. 19:25 #319
CarRoy
Borderlands Game of the Year Edition

Kellemes kis egyvelege volt ez a játék az FPS és RPG műfajnak, szinte úgy éreztem mintha egy MMO-val játszanék. A cel-shaded grafika nagyon tetszett, stílusos volt, jól állt ennek a humorban sem szűkölködő játéknak. A lényegi rész, a lövöldözés abszolút élvezetesre sikerült, köszönhetően a tonnányi használható fegyvernek. A járművezetős részektől ellenben nem dobtam el az agyam, nem igazán jött be, de hál' istennek 1-2 kivételtől eltekintve nem is vagyunk rákényszerítve. Előzetesen hallottam, hogy sokan végig sem vitték a játékot, mert hamar beleuntak. Sajnos ez nagyban köszönhető a történetnek érzésem szerint, mert iszonyú lassan csordogált az egész sztori. Itt is előjött az ilyen típusú játékok rákfenéje, hogy a sok melléküldetés között elvész a főtörténet. Az első "megyét" különösen elnyújtottnak éreztem, viszont az utolsó területen felpörögtek az események, csak hát kitartónak kell lenni, mivel addig eljutni jó sok órába kerül. Ha a készítők összehoztak volna egy Far Cry 3-hoz hasonló pörgős és izgalmas főszálat, ami fenntartja a figyelmet egy szavam nem lenne, bár összességében így sem vagyok elégedetlen (igaz, az idegenek hátteréről el tudtam volna viselni több információt is). A játék közepétől egy kicsit talán már könnyűnek éreztem a játékot, bár ez köszönhető annak, hogy 2-3 szinttel az ellenfelek felett jártam (mellékküldik miatt ugyanis voltak olyan területek, amiket többször is végig kellett járnom, plusz igyekeztem minden ficakba benézni, ahová csak lehet), 1-2 talált/vásárolt legendary és erősebb fegyver rendesen megdobta a tűzerőm, valamint Siren kaszttal játszottam és talentek-nek hála a hp és pajzs visszatöltés viszonylag könnyen ment. Bezzeg a játék első felében azt hittem alapból coop-ra tervezték a játékot, mert a bossokkal és a kiemeltebb ellenfelekkel nagyon hosszú tűzpárbajokat kellett vívni, mire elhaláloztak.
A DLC-k korrektnek mondhatók. A zombis témáért nem igazán rajongok, de legalább az XP szerzés abban ment a legjobban a zombihorda miatt, az Underdrome sajnos inkább coop-ra lett kihegyezve, mert az arénaharcok ugyan nagyon intenzívek, de gyorsan repetitívvé és fárasztóvá váltak. A General Knoxx-os kiegészítő lett szerintem a legjobb, igazi Borderlands hangulattal és vicces karakterekkel. Negatívumként azért itt felhoznám, hogy az új járműveknek és távolságoknak köszönhetően a vezetést itt nagyon erőltették (bár az új járgányok élvezetesebbre sikeredtek), mivel a küldetések kismilliószor ugráltattak a világ két vége között. Az utolsó, Claptrap központú DLC inkább levezetésnek volt jó, kevesebb mellékküldetéssel. Kicsit itt másra számítottam, de a hosszú kaland befejezésének megtette.
A DLC-ket az alapjáték után toltam le, de szomorúan konstatáltam, hogy ha ezek után szeretnénk egy második végigjátszást indítani, akkor az ellenfelek körülbelül a főtörténet utáni szintre lesznek beállítva. Kár, hogy a készítők ezt nem oldották meg valahogyan, mert így inkább csak a maximum szintre való felfejlődés után érdemes belevágni a kiegészítésekbe (persze érthető, hisz ezek jó pár hónappal a játék után jelentek meg).
Összességében tetszett a Borderlands és annak világa, így csak idő kérdése és a második rész is beszerzésre fog kerülni. Úgy hallottam az még ennél is nagyobb, jobb és viccesebb lett.
5202 levél
Válasz 14.06.12. 11:07 #318
Skorpio90
GTA 4

6 év kellett, mire a sztori végére értem. Még 2008-ban a megjelenés napján megvettem, majd az indítást követően tapasztalnom kellett, hogy játszhatatlanul fut a gépemen, vissza is vittem, de persze nem vették vissza. Miután gépet újítottam 2010-ben, akkor megint megpróbáltam, és még mindig szarul ment a 7. peccs után is, de akkor már haladtam vele picit, de meg is untam. Aztán megint elkezdtem, de az is abbamaradt, és a tavalyi gépújítás után végre folyamatos volt a teljesítmény, de ekkor is kétszer kellett nekifutnom, és csak most értem a végére, de nagyon szenvedve. Hihetetlen, hogy a gamerankings-en 97%-on áll, miközben ez egy talicska fos. Ha nem is nézem a technikai balfaszságokat, úgymint a grafikát, a taknyon csúszó autókat, amik ráadásul fordulni sem tudnak, az elbaszott célzást, ami egérrel idegbajt okoz, akkor is ott van a teljesen szürke és jellegtelen város, az idegesítő, de leginkább felejthető karakterek és a küldetések változatosságának teljes hiánya, arról nem is beszélve, hogy sokszor csak azért szopat a játék, hogy hosszabb legyen a játékidő. Pl.: el kell kapni valakit autóval (vagy ha nem, le kell lőni, ennyi a küldetések variációja), de kötelezően kell vele 5 percet fogócskázni, mert előre szkriptelt az útvonal, ráadásul ha valahogy sikerül a közelébe érni, akkor fénysebességre kapcsolva begyorsít, csak azért, hogy amikor vége a fogócskának, akkor kiszálljon az autóból, és gyalogosan tudjam ledurrantani. Aztán ott vannak a feleslegesen hosszú útvonalak: menj el a világ végére felvenni a küldetést, majd vissza a halál faszára felvenni valakit, hogy utána Bivalybasznádra elvidd a seggét. Hál istennek ezen küldetések nagy részét kibekkeltem a taxizással. Kérlek mondjátok, hogy az Episodes from Liberty City jobb lesz ennél, mert az 5-ös részre való tekintettel azokat is végig kéne vinni őszig. És bónusz: leszedtem hozzá a magyarítást, már csak megszokásból is, de ilyen hányadék szánalmas munkát még nem láttam. AZ egy dolog, hogy amit a "készítők" nem tudtak, azt nemes egyszerűséggel nem fordították le, de a fordítás színvonala is annyira fostos, hogy néha már hangosan felröhögtem. Csak két példa: Yeah, I'm like my cousin. Fordítás: szeretem az unokatestvéremet. I was meant to protect her. Fordítás: Úgy értettem, hogy meg kell védeni.


Injustice: Gods among us

A Mortal Kombat jobban tetszett, de a történet miatt megérte végigvinni. Igazából csak annyi volt a bajom vele, hogy nekem nehezebbnek tűnik az irányítás az MK-hoz képest, sokkal kevesebb időt hagy a játék a kombók kivitelézésére, amik szerintem nehezedtek is, ráadásul nem tudom felfogni, hogy miért nincs külön védekezés, miért a hátra gomb funkcionál úgy (amivel aztán sosem tudtam védeni). A wager rendszert meg még most sem értem benne
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
12087 levél
Válasz 14.05.18. 17:37 #317
Gobiakos
Singularity

Többen mondták, hogy jó lesz, bár a vége felé le füg ülni, unalmassá válhat. Nálam ez nem állt fent, végig tudtam élvezni, bár a végére azért vártam volna még egy uccsó über boss-fight-ot...
A katonák elleni harcokat sokkal jobban élveztem, mint a szellemek(?) és a pókok ellen i csatákat. A TMD használata meg egyszerűen k*rva jó buli volt. Sokszor virult a fejem, mikor exxtra spéci módon gyilkoltam le az ellent, esetenként egyetlen skuló kilövése nélkül. ^^
Összességében tetszett, megérte az árát.
31884 levél
Válasz 14.05.05. 21:39 #316
Creativ3Form
Batman Arkham Origins - Cold, Cold Heart DLC

Aki szerette az alapjátékot, az ezt is fogja. A hangulat és az atmoszféra mit sem változott, sőt. Kapunk új kütyüket, egy teljesen új Batman ruhát, szóval megéri. És azoknak, akik esetleg unalmasnak találták az Originst, is azt tudom javasolni, hogy adjanak neki egy esélyt, mert olyan szinten sztori központú DLC, hogy össz-vissz egy rövidebb szakasz van, amikor a játék arra "kötelez" minket, hogy a városban repkedve gyűjtsünk be infókat a továbbjutás érdekében. Ám hála az égnek, nem az egész várost, csak egy nagyon kicsi részét kell átfésülni, szóval tényleg hamar letudható ez a szakasz.
Viszont pont ez a negatívuma is ennek a DLC-nek azaz, hogy pofátlanul rövid. 2 és fél, maximum 3 óra alatt kitolható még úgy is, hogy nem sietsz és ne adj isten elhalálozol párszor.
Szóval számomra remek szórakozást nyújtott, amíg tartott csak csinálhatták volna hosszabbra. Persze vannak benne gyűjögetni valók, mint az alapjátékban, de maga a sztori tényleg fájdalmasan hamar véget ér.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3211 levél
Válasz 14.04.17. 20:45 #315
Raistlin666
Bioshock

Legalább 5x kezdtem bele az évek során, de valahogy mindig abba maradt. Most végül sikerült végigjátszani és látom, hogy nem csak az én kitartásommal volt a baj.
Az első pár óra még sokadszor is hangulatos. De valahogy a játék második fele nekem már rettenetesen unalmas. A harc béna, nincs rá jobb szavam. Az ellenfelek táncikálnak taktikázás helyett. A nehézség egy vicc! A játék végén miért kellett 5x annyi golyó egy ellenfélbe mint a játék elején (maxos fegyverek és képességek mellett)? Mi értelme volt így a fényképezésnek, a fegyver fejlesztésnek? Az utolsó 2-3 pályán már csak rohantam, mert nem láttam értelmét olyan szobák felderítésének ahol mire mindenkit leölök a loot csak a veszteséget fedezi.

Maga a kitalált világ megérne egy 10/10-et is akár, mert irtó nagy ötlet volt (ezzel a művészeti stílussal meg zenével)! De a fentiek miatt egy erős 7/10 nálam. És sok idő lesz mire visszamerészkedem a 2. rész miatt Rapture-ba...

4065 levél
Válasz 14.03.20. 16:29 #314
xeLaR
Dead Space 3...ehh...végülis elmegy, mert a játékmenet még mindig rendben van, kicsit fel is gyorsult, a fegyver-összeszerelés is OK, a történet is érdekes irányba ment el, a látvány is nagyrészt rendben volt, nem igazán gépigényes játék. A probléma az, hogy rohadtul nincs hangulata a játéknak, és ezt még tetézi, hogy a legtöbb karakter rohadtul irritáló, és ez a főhős(ök)re is igaz. Meg úgy érzem, hogy lényegesen könnyebb lett a játék, pedig hardon nyomtam, úgy mint a Dead Space 2-t, ami abban rettenetesen bejött, itt viszont lényegében gond nélkül végigtoltam. A végeredmény pedig az lett, hogy csalódtam, ami főleg az előző részek hangulatának a hiánya és az unszimpatikus karakterek okozták. És bár a történet érdekes helyre ment, mégis nagyon klisésnek éreztem. Kár ezért a sorozatért...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
4065 levél
Válasz 14.03.13. 12:33 #313
xeLaR
Befejeztem az Assassin's Creed IV: Black Flag-et...és ez a legjobb AC játék. Rengeteg dolgot lehet ebben a játékban csinálni, de mégis a legnagyszerűbb dolog benne, hogy a játék könnyen "rávett", hogy szinte mindent összegyűjtsek és mindent bejárjak. Ezt az előző játékokban nem igazán éreztem, pl. hagytam a francba azokat a béna tollakat meg ilyesmiket, de itt meg nem volt gondom vele. A hajókázás itt is nagyszerű, van értelme hajófejlesztéseket venni, és a nagyobb csaták rohadt izgalmasak. Ami viszont a legmeglepőbb volt, az a jelenkori szál kezelése volt. Desmond kiírását még mindig hibának tartom, de ez az irányvonal és ezek a felfedezhető információk segítették az elmélyülést. Szal ja, játékként ez az egyik legjobb...de a történet és a karakterek nem igazán fogtak meg, ami kb. az eredeti Assassin's Creed óta nem történt meg. Edward Kenway számomra kissé semmilyenre sikeredett, úgy érzem mintha egy Altair 2.0-át kaptam volna. A karakterfejlődése persze érdekes, és jobban van bemutatva, mint Altair esetében, de ugyanakkor semmit sem éreztem a karaktere iránt, nem úgy mint mondjuk Ezio (akit kb. megutáltam a játéka végére), vagy Connor (aki meg tényleg unalmas karakter, de jobban tudtam szimpatizálni a karakterfejlődésével). A mellékszereplők többsége is a tipikus "híres kalózok vagyunk és csak úgy itt lébecolunk" fajtából vannak, akik igazán fontos dolgokat nem tanítanak, csak eszközök a főszereplő fejlődéséhez.
Szal összességben...jó atmoszféra, jó a játékmenet, a történet pedig lényegében nincs, csak élvezd a szánsájnt és vitorlát fel...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
31884 levél
Válasz 14.03.12. 01:24 #312
Creativ3Form
South Park The Stick of Truth

Most fejeztem be. Eszméletlen zseniális lett! Mondom ezt úgy, hogy nem vagyok fan, talán ha 8 részt láttam összesen. Éppen ezért fel lehetne hozni, hogy a sorozatra való utalásokat, mind történés mind poénok szempontjából nem vágtam, de mivel ez nem volt zavaró, így nem tudom negatívumként felhozni. Két apró van csak...az egyik, hogy eléggé rövid. Már csak a bújócskázó gyerekek közül nincs meg 2, de ha ők meglesznek, akkor 100%-ra ki van pörgetve, és ez össz-vissz 11 és fél órámba telt. A másik pedig a mentési rendszer, ami kritikán aluli lett. Tudsz manuálisan menteni, de felesleges, mert a chekpointot menti csak el, amit viszont érthetetlen időközönként aktivál. Néha 2-3 percenként benyom egy chekpointot, máskor meg fontos történtei fordulópont után se, és ez néha 15-20 perces szakaszt jelent. Nem egyszer volt, hogy egy hosszabb mászkálás majd harc után mentettem és kiléptem, majd amikor újra beléptem másnap, akkor a mászkálás és a harc legelejére töltött be. Puff, kezdhettem elölről a 20 perces szakaszt. Eléggé frusztráló tud lenni, hogy néha nem ment olyan szakaszok után, amikor alapnak kéne lennie egy mentésnek.
De ezt a két dolgot leszámítva zseniális lett, fanoknak nem fanoknak egyaránt kötelező a kipróbálása!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2883 levél
Válasz 14.03.07. 17:41 #311
Nayrobi
Tomb Raider

Tegnap éjjel leszedtem (ps+), játszottam vele egy kicsit, eléggé bejött, szóval reggel 8 körül folytattam és most értem a végére, végigvittem egy seggel, ilyet se nagyon csináltam még. Kicsit hasonlított szerintem a Far Cry 3-ra, de ez nem baj, sőt, azt is 1-2 nap alatt fejeztem be, pedig kevés játéknak jutok el a végéig, általában megunom menet közben. Tuti beszerzem ps4-re is, most pedig irány reggelizni
PSN: nayrobi11
679 levél
Válasz 14.03.04. 21:05 #310
SMBX-fan
Tudom. De PC-n is sokat játszom (lásd: Super Mario bros. X, van topikja dome-on)
De a konzolokról és a konzolos játékoknak van külön topikja? :/
14264 levél
Válasz 14.03.04. 20:14 #309
balays82
Könnyelmű kijelentés ez egy olyan oldalon, amelynek PC Dome volt a lánykori neve.
679 levél
Válasz 14.03.04. 20:09 #308
SMBX-fan
Csak megöltem azt a Drakulát! Meg a Galamoth is sikerült.
Szórakoztató volt, bár szerintem A Castlevania: Symphony of the Night-ot mindenki ismeri.
679 levél
Válasz 14.03.02. 14:36 #307
SMBX-fan
Van egy problémán:
Amikor a Galamoth (az a hatalmas páncélos izé) eltalál a sötét villámlabdájával, akkor lefagy a játék és meghalok. Ugyanez van amikor Shaft (az utolsó előtti boss) eltalál a villámmal. (valamiért az elektromos támadásokkal probléma van)
679 levél
Válasz 14.03.01. 08:45 #306
SMBX-fan
Igaz, mert nekem is egy PSP-m van és rajta van a DXC, F1 2009, Angry Birds és a Bomberman.
Szóval én a DXC-n belül játszottam végig.
401 levél
Válasz 14.02.28. 23:35 #305
Zoo_Lee
PSP-re már ajánlottabb beszerezni a The Dracula X Chronicles-t. Nem csak a címszereplő játék eredeti változatát és remake-ét tartalmazza, de a komplett általad említett Symphony of the Night is megnyitható benne, így gyakorlatilag három remek Castlevania játék egy áráért. A Lords of Shadow első részének megjelenéséig etalon volt, de még mindig talán a legjobb választás, ha a klasszikus, oldalnézetes/platformozós részeket szereted jobban.
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
679 levél
Válasz 14.02.28. 21:02 #304
SMBX-fan
Castlevania: Symphony of the night PSP változata (igasz, csak az első felét játszottam végig)
Szórakoztató és néha elő kell venni a youtube-ot, hogy végig tudd játszani. Amúgy szórakoztató volt és megpróbálom a felfordított várat is megcsinálni.
PS1-en jelent meg először tudtommal, szóval ha valakinek PS-e, ajánlom, hogy töltse le/vegye meg és játssza végig. A főszereplő nem egy Belmont, hanem Alucard.
3211 levél
Válasz 14.02.27. 16:44 #303
Raistlin666
Én is megszenvedtem vele. Piszok nehéz és ezért nagyon hosszúnak is tűnt.

Kár hogy lassan lelövik a 2. rész coop szervereit...az volt a sorozat csúcsa nálam!
401 levél
Válasz 14.02.27. 15:14 #302
Zoo_Lee
Resistance: Fall of Man

Nagyon régóta megvolt már, de a nehézségi szintjével folyton kiakasztott, és csak néhány hete vettem elő ismét (legkönnyebben - még azon is büntetett időnként). A korai PS3-as játékokhoz hasonlóan inkább nextgen szakadékba tartozik, az egyedi, őrült fegyvertárat, és a remekül megdesignolt helyszíneket, ellenfeleket leszámítva inkább tűnik egy PS2-ről portolt programnak, ami előkészítette a terepet a két jóval profibb és emlékezetesebb folytatásnak. A sorozat rajongóinak ajánlott, illetve azoknak is, akik szívesen elszórakoznának egy érdekes, alternatív világháborúban játszódó, néha igen komoly kihívást támasztó FPS-sel, meglehetősen olcsón be lehet már szerezni.
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
6479 levél
Válasz 14.02.25. 23:56 #301
GustyX
The Bureau: XCOM Declassified
Mit mondjak. Függetlenség napja + CsataLA '60-ban + Mass Effect. Ez a három a ~11h30m hosszú játékidő alatt végig ott motoszkált a fejemben, annyira egyértelmű. Csak kicsit gyengébb kiadásokban. Az eleje sokkal hangulatosabb volt, mint a közepétől, köszönhető ez a környezetnek és a korszaknak, azonban ez a játék közepétől elvész. A történet érdekesnek indul, aztán lesz belőle egy klisés cselekmény, de benne egy olyan húzással, amit én a Mas Effectben is megnéztem volna. Játékmenet mint a Mass Effect, csak gyengébb társakkal és kevésbé jól működő képességekkel. Vannak benne jó ötletek (fejlődés, AC-ből ismerős embereink küldetésre küldése), meg vannak benne ME-es húzások, de olyan Tesco gazdaságos kivitelben, néhány apróságról nem is beszélve. Ezek ellenére, ha az akciókat vesszük, akkor egy marha élvezetes fedezékes TPS-t kapunk, de úgy összhatást tekintve olyan "egyszer jó lesz" kategória, amit majd akciósan beszerzünk a steam salen. Ennek ellenére bízom egy folytatásban, amiben hátha sikerül javítani az itteni hibákat és akkor klasszikus is lehet belőle. Akció fanoknak kötelező!
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
3 levél
Válasz 14.02.24. 22:31 #300
Skorm
The Wolf Among Us. Mivel már az 1. rész is olyan zseniális volt és csavaros, alig vártam, hogy neki vágjak a 2. epizódnak. Eddig lenyűgözött a két rész remélem megtartják ezt a színvonalat, illetve emelik is azt. Habár nincs olyan drámai és megható mint a Walking Dead volt, ez mégis jobban tetszik nekem.

Visszatérve a 2. epizódra: nagyon tetszett, viszont még több kérdés merült fel bennem a történettel kapcsolatban, melyekre valószínűleg csak az utolsó részben kapunk választ.

Ráadásul az epizód vége megint akkorát ütött, mint az 1. rész utolsó jelenete.

SPOILER
Mikor megláttam Crane-t a fotón meghökkentem, de tuti nem ő a főgonosz. Sokkal csavarosabb lesz itt a cucc.
12087 levél
Válasz 14.02.23. 23:14 #299
Gobiakos
Hosszú idő után ma végre a végére értem a Max Payne 3-nak. A Social Club szerint 12 óra 49 perc kellett hozzá, de azt kell mondanom, hogy volt is néha pár bosszantó pillanata, összességében abszolút megérte a játék az árát. Anno emlékszem, mennyire fikázta mindenki az első képek alapján, hogy "Pfúj már, hawaii mekszpéjn, hol marad nyújork meg az eső?!"
Az a véleményem, hogy ez az irány sem volt rossz, hiteles maradt, és még újítani is sikerült, nem is kicsit, mindamellett, hogy a régi értékeket megörizte. Most kicsit más vizekre fogok evezni, de nem kizárt, hogy egyszer még majd újrajátszom ezt a remek kis game-et!
10984 levél
Válasz 14.02.19. 19:02 #298
VodevilX
Nem csak magára a játékra értendően ilyen nehéz, általánosságban se nagyon akad párja... És ez a parasztság, hogy nem tartalmat ad, hanem kínszenvedést pár órán át. Na de szerencsére (vagy nem...) steamen már alapból a játék része. De pontosan ilyen az összes dlc, csupán felesleges lehúzás, sosem tesznek hozzá semmit a játékhoz érdemben...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2851 levél
Válasz 14.02.18. 23:48 #297
RAI*DEN
Hát, messze a 2. DLC a legnehezebb az egész játékban, de ugye a maxoláshoz csak egyszer kell végigszopni paladin szinten a DLC-t, aminek nagyon örülök. Bár mikor játszottam a játékkal, már kívülről tudtam mikor mit fog csinálni az a pöcs Forgotten One. Meg még annyit, hogy nem úgy marad meg az emlékezetemben ez a DLC mint valami nagy kaland, mert a nehézsége és a semmilyensége révén inkább csalódás az alapjátékhoz képest. A 2. részben meg bízom, annak ellenére is, hogy az EDGE szerint csak 4/10-et ér, bár érdekes módon IGN-en user score 9,2-t mutat, egy spanyol lap a Playmania szerint meg 95/100. Én utóbbiaknak hiszek, az EDGE meg trollok trollja... BTW, lehet lövök majd képet a gyűjtői Castlevania Lords of shadow 2-ről a milyen játékot vettél topicba amint kézhez kapom. Nagyon igényes a Draculas Tomb edition az eddig látottak alapján
10984 levél
Válasz 14.02.17. 17:45 #296
VodevilX
Jaaaj az a trágya dlc... Olvastam, a készítők is bevallották, kényszerből kellett, mert sikeres volt a játék, és kapták a parancsot... Látszik is, attól függetlenül, hogy nagyon jó meg feelinges az ilyen olcsó rajzolt átvezető, de jó példa. És igen, ezzel nem adnak semmilyen tartalmat, hogy olyan kibaszott nehéz, hogy rámegy 2-3 órád.... Többet szenvedtem a 2. dlcvel mint 2 másik chapterrel, és az alapból utolsó boss fight-al együtt...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2851 levél
Válasz 14.02.17. 00:39 #295
RAI*DEN
A héten, több mint 2 év után újra elővettem a Castlevania Lods of Shadow-t X360-ra a 2. rész közelgő megjelenése végett, és gondoltam újra végigjátszom. Kezdetnek pár pályán játszottam, visszaszoktam az irányításhoz, majd úgy egy órányi próbálgatás után átváltottam a nehézségi szintet paladin szintre, és walkthrough segítségével minden létező követ, scrollt és gyűjtenivalót összeszedtem, valamint a trialokat is teljesítettem. Az alapjáték önmagában nem mondható egyáltalán nehéznek(főleg úgy, ha már az embernek megvannak az ultimate képességek), viszont a 2 DLC(azok közül is inkább a Resurrection) viszont valami pofátlanul kurva nehéz... Mondjuk nem tudom mit vártam, hogy elsőre nekiugrottam a két kiegészítő csomagnak úgy, hogy még sosem játszottam velük, és egyből a legnehezebb szinten. A Forgotten One első csata még csak-csak elment, de mire a 2. csatához jutottam, zéró light magic-el és az életcsíkom szerinti 1mm-nyi életemmel, kb 2,5 órán keresztül szívtam, mire végül legyűrtem, de lehet volt az több is. Most úgy vagyok, hogy a 2 DLC csomag trialjai vannak hátra a totális kimaxoláshoz(legalábbis ami az X360-as achievmentjeimet illeti), de a trialok teljesítése ezek után gyerek játék lesz, főleg, hogy a trialokat easy szinten fogom teljesíteni, ha már egyszer nem muszáj a legnehezebb szinten szopni
3075 levél
Válasz 14.02.17. 00:04 #294
Sucee
Szerintem kurva unalmas.
*grabs popcorn*
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
14264 levél
Válasz 14.02.16. 23:42 #293
balays82
Én is hasonló paraméterekkel hagytam abba (függesztettem fel?) a játékot kb. 120 óra után. A fő történeti szállal addig jutottam, hogy keressem meg Jurgen Windcaller kürtjét. Ettől függetlenül tény, hogy 53 óránál jóval rövidebb idő alatt is végig lehet vinni a játékot, értve ez alatt a főküldetések teljesítését. Az más kérdés, hogy úgy tényleg a játék lényege veszik el.
8612 levél
Válasz 14.02.16. 22:41 #292
davkar9
Hogy viszed végig a Skyrimet 53 óra alatt? Hogy viszed egyáltalán végig a Skyrimet? 53 óra az kb a tutorial. De nem leptél meg, ha nincs minden bokorban kólofdutiyrénbószik akció akkor az neked unalmas. Én október közepén raktam le "pihenni" 147 óránál. Ennyi idő alatt a térkép nyugati részénél még nem jártam, volt vagy 30 felvett küldim. Dragon cuccokban mászkáltam, dragon fegyvereket használtam, de a loottal még mindig elrohangáltam a boltokba. Felépítettem mind a 3 házat, voltak rólpléj ruháim, promó karakter páncél az egyik helyen, roxfortban a főmágus kabát, rifteni házban a tolvajos szett. Főküldihez sokáig nem is nyúltam, csak kicsit haladtam vele, most a köcsög elfekkel kéne bálba menni vagy mi. Ki foglalkozik ilyen hülye főkveszetkktel ha van egy hatalmas játszóterem? Ó és akkor a modokkal még nem is ismerkedtem, "tisztán" akarom elsőre "végigvinni", aztán jöhet az ökörködés.
Simple. Eternal. Beige.
10984 levél
Válasz 14.02.16. 22:09 #291
VodevilX
Elég aljas a játék. Bár merre megy az ember úgyis meglát valamit hol közelebb, hol távolabb (mert igen, a tájak piszok jók!) Szóval tudom, hogy ez nem ilyen egyszerű, mint ahogy hangzik
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6479 levél
Válasz 14.02.16. 22:02 #290
GustyX
Így sok bosszúságtól kíméled meg magad, meg sok örömtől is. Legalább nézz szét, barangolj egy picit. Hatalmas, mikor az óriásokon semmit sem sebzel, de ő egy ütésre megöl, aztán pár óra után, magasabb szinten visszamész és kiirtod az összeset.

Meg a tájak, azok is változatosak és nagyon hangulatos mindenütt. Bár lehet ez nálam eleve plusz pont, mert nekem bejön ez a tajga/tundra környezet.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10984 levél
Válasz 14.02.16. 21:50 #289
VodevilX
Én meg jól leragadtam vele 12 óra után... Pedig be kell majd fejeznem, de azt hiszem én bőven beérem, ha rövid úton letudom a főszálat, esetleg a varázs sulit.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.