Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld!

3 levél
Válasz 14.02.24. 22:31 #300
Skorm
The Wolf Among Us. Mivel már az 1. rész is olyan zseniális volt és csavaros, alig vártam, hogy neki vágjak a 2. epizódnak. Eddig lenyűgözött a két rész remélem megtartják ezt a színvonalat, illetve emelik is azt. Habár nincs olyan drámai és megható mint a Walking Dead volt, ez mégis jobban tetszik nekem.

Visszatérve a 2. epizódra: nagyon tetszett, viszont még több kérdés merült fel bennem a történettel kapcsolatban, melyekre valószínűleg csak az utolsó részben kapunk választ.

Ráadásul az epizód vége megint akkorát ütött, mint az 1. rész utolsó jelenete.

SPOILER
Mikor megláttam Crane-t a fotón meghökkentem, de tuti nem ő a főgonosz. Sokkal csavarosabb lesz itt a cucc.
12110 levél
Válasz 14.02.23. 23:14 #299
Gobiakos
Hosszú idő után ma végre a végére értem a Max Payne 3-nak. A Social Club szerint 12 óra 49 perc kellett hozzá, de azt kell mondanom, hogy volt is néha pár bosszantó pillanata, összességében abszolút megérte a játék az árát. Anno emlékszem, mennyire fikázta mindenki az első képek alapján, hogy "Pfúj már, hawaii mekszpéjn, hol marad nyújork meg az eső?!"
Az a véleményem, hogy ez az irány sem volt rossz, hiteles maradt, és még újítani is sikerült, nem is kicsit, mindamellett, hogy a régi értékeket megörizte. Most kicsit más vizekre fogok evezni, de nem kizárt, hogy egyszer még majd újrajátszom ezt a remek kis game-et!
11014 levél
Válasz 14.02.19. 19:02 #298
VodevilX
Nem csak magára a játékra értendően ilyen nehéz, általánosságban se nagyon akad párja... És ez a parasztság, hogy nem tartalmat ad, hanem kínszenvedést pár órán át. Na de szerencsére (vagy nem...) steamen már alapból a játék része. De pontosan ilyen az összes dlc, csupán felesleges lehúzás, sosem tesznek hozzá semmit a játékhoz érdemben...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2853 levél
Válasz 14.02.18. 23:48 #297
RAI*DEN
Hát, messze a 2. DLC a legnehezebb az egész játékban, de ugye a maxoláshoz csak egyszer kell végigszopni paladin szinten a DLC-t, aminek nagyon örülök. Bár mikor játszottam a játékkal, már kívülről tudtam mikor mit fog csinálni az a pöcs Forgotten One. Meg még annyit, hogy nem úgy marad meg az emlékezetemben ez a DLC mint valami nagy kaland, mert a nehézsége és a semmilyensége révén inkább csalódás az alapjátékhoz képest. A 2. részben meg bízom, annak ellenére is, hogy az EDGE szerint csak 4/10-et ér, bár érdekes módon IGN-en user score 9,2-t mutat, egy spanyol lap a Playmania szerint meg 95/100. Én utóbbiaknak hiszek, az EDGE meg trollok trollja... BTW, lehet lövök majd képet a gyűjtői Castlevania Lords of shadow 2-ről a milyen játékot vettél topicba amint kézhez kapom. Nagyon igényes a Draculas Tomb edition az eddig látottak alapján
11014 levél
Válasz 14.02.17. 17:45 #296
VodevilX
Jaaaj az a trágya dlc... Olvastam, a készítők is bevallották, kényszerből kellett, mert sikeres volt a játék, és kapták a parancsot... Látszik is, attól függetlenül, hogy nagyon jó meg feelinges az ilyen olcsó rajzolt átvezető, de jó példa. És igen, ezzel nem adnak semmilyen tartalmat, hogy olyan kibaszott nehéz, hogy rámegy 2-3 órád.... Többet szenvedtem a 2. dlcvel mint 2 másik chapterrel, és az alapból utolsó boss fight-al együtt...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2853 levél
Válasz 14.02.17. 00:39 #295
RAI*DEN
A héten, több mint 2 év után újra elővettem a Castlevania Lods of Shadow-t X360-ra a 2. rész közelgő megjelenése végett, és gondoltam újra végigjátszom. Kezdetnek pár pályán játszottam, visszaszoktam az irányításhoz, majd úgy egy órányi próbálgatás után átváltottam a nehézségi szintet paladin szintre, és walkthrough segítségével minden létező követ, scrollt és gyűjtenivalót összeszedtem, valamint a trialokat is teljesítettem. Az alapjáték önmagában nem mondható egyáltalán nehéznek(főleg úgy, ha már az embernek megvannak az ultimate képességek), viszont a 2 DLC(azok közül is inkább a Resurrection) viszont valami pofátlanul kurva nehéz... Mondjuk nem tudom mit vártam, hogy elsőre nekiugrottam a két kiegészítő csomagnak úgy, hogy még sosem játszottam velük, és egyből a legnehezebb szinten. A Forgotten One első csata még csak-csak elment, de mire a 2. csatához jutottam, zéró light magic-el és az életcsíkom szerinti 1mm-nyi életemmel, kb 2,5 órán keresztül szívtam, mire végül legyűrtem, de lehet volt az több is. Most úgy vagyok, hogy a 2 DLC csomag trialjai vannak hátra a totális kimaxoláshoz(legalábbis ami az X360-as achievmentjeimet illeti), de a trialok teljesítése ezek után gyerek játék lesz, főleg, hogy a trialokat easy szinten fogom teljesíteni, ha már egyszer nem muszáj a legnehezebb szinten szopni
3115 levél
Válasz 14.02.17. 00:04 #294
Sucee
Szerintem kurva unalmas.
*grabs popcorn*
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
14264 levél
Válasz 14.02.16. 23:42 #293
balays82
Én is hasonló paraméterekkel hagytam abba (függesztettem fel?) a játékot kb. 120 óra után. A fő történeti szállal addig jutottam, hogy keressem meg Jurgen Windcaller kürtjét. Ettől függetlenül tény, hogy 53 óránál jóval rövidebb idő alatt is végig lehet vinni a játékot, értve ez alatt a főküldetések teljesítését. Az más kérdés, hogy úgy tényleg a játék lényege veszik el.
8695 levél
Válasz 14.02.16. 22:41 #292
davkar9
Hogy viszed végig a Skyrimet 53 óra alatt? Hogy viszed egyáltalán végig a Skyrimet? 53 óra az kb a tutorial. De nem leptél meg, ha nincs minden bokorban kólofdutiyrénbószik akció akkor az neked unalmas. Én október közepén raktam le "pihenni" 147 óránál. Ennyi idő alatt a térkép nyugati részénél még nem jártam, volt vagy 30 felvett küldim. Dragon cuccokban mászkáltam, dragon fegyvereket használtam, de a loottal még mindig elrohangáltam a boltokba. Felépítettem mind a 3 házat, voltak rólpléj ruháim, promó karakter páncél az egyik helyen, roxfortban a főmágus kabát, rifteni házban a tolvajos szett. Főküldihez sokáig nem is nyúltam, csak kicsit haladtam vele, most a köcsög elfekkel kéne bálba menni vagy mi. Ki foglalkozik ilyen hülye főkveszetkktel ha van egy hatalmas játszóterem? Ó és akkor a modokkal még nem is ismerkedtem, "tisztán" akarom elsőre "végigvinni", aztán jöhet az ökörködés.
Simple. Eternal. Beige.
11014 levél
Válasz 14.02.16. 22:09 #291
VodevilX
Elég aljas a játék. Bár merre megy az ember úgyis meglát valamit hol közelebb, hol távolabb (mert igen, a tájak piszok jók!) Szóval tudom, hogy ez nem ilyen egyszerű, mint ahogy hangzik
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6507 levél
Válasz 14.02.16. 22:02 #290
GustyX
Így sok bosszúságtól kíméled meg magad, meg sok örömtől is. Legalább nézz szét, barangolj egy picit. Hatalmas, mikor az óriásokon semmit sem sebzel, de ő egy ütésre megöl, aztán pár óra után, magasabb szinten visszamész és kiirtod az összeset.

Meg a tájak, azok is változatosak és nagyon hangulatos mindenütt. Bár lehet ez nálam eleve plusz pont, mert nekem bejön ez a tajga/tundra környezet.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
11014 levél
Válasz 14.02.16. 21:50 #289
VodevilX
Én meg jól leragadtam vele 12 óra után... Pedig be kell majd fejeznem, de azt hiszem én bőven beérem, ha rövid úton letudom a főszálat, esetleg a varázs sulit.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
4069 levél
Válasz 14.02.16. 20:25 #288
xeLaR
Szóval...Rayman Legends...ennek is köszönhetően a blogtéma megvan, értékelésnek legyen annyi, hogy egy nagyon kellemes látványvilágú, nagyszerű zenével megáldott, szórakoztató platformer, amit méltán lehet emlegetni, mint a tavalyi év egyik legjobb játéka. És a szavatossága...hát sztem beleöltem úgy 6-7 órát, és úgy nagyjából még csak a fele van kijátszva (sőt, egy terület még teljesen le van zárva, kell oda gyűjteni keményen), de még a kijátszott (és kimaxolt) területekre is simán vissza fogok menni, mert annyira tetszett...meg aztán bátyám gyerekei is nagyon oda vannak ezért. Szal, ja...elég jó...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
5012 levél
Válasz 14.02.06. 09:36 #287
Gump
~650 óra kb. Igaz, abból az enyém talán 200-250, a maradék asszonypajtié. Modokkal nagyon fel lehet dobni. Ja és ő úgy tart kb. 400 óránál, hogy a fő történeti szálat nem vitte végig.
1775 levél
Válasz 14.02.06. 00:28 #286
warcat
Szerintem akkor kerüld el messzire a modos oldalakat Azokkal több száz órát bele lehet tolni.
401 levél
Válasz 14.02.06. 00:16 #285
Zoo_Lee
Bioshock Infinite

Szűk három nap alatt sikerült kijátszani szerencsére (a Tomb Raider mellett a legfontosabb játék a tavalyi felhozatalból, amit minél előbb le akartam tudni). Játékmenet terén a riftek nyitása és a skyline használata érdekes adalék a korábbi Bioshockok elemeihez, a játékidő kellemes, a nehézségi szint korrekt.

A sztoriról és a designról viszont még évekig/évtizedekig lehetne órákat zengeni. Már Rapture is eszméletlen kreatív tehetségről árulkodott az Irrational soraiban, amit viszont Columbiával alkottak, attól még a PlayStation 3 (a PC-s verziónál már sajnos gyengébb látvány) is ledöbbentett. Gyakran percekig megálltam, és néztem a lángoló várost, a felhőkbe burkolózó épületeket, amelyek között megcsillantak a napsugarak. Ez a játék olyan, mint egy óriási, grandiózus festmény, amely minden egyes beleölt perccel lesz egyre szebb, egyre látványosabb, minél több időt szentelsz neki, annál jobban értékeled a legkisebb részleteket is, amelyeket a készítők a legaprólékosabb munkával raktak össze. Kétségtelen, hogy a legjobb tavaly megjelent játékok egyike, nagyon ajánlom mindenkinek a végigvitelét. A befejezés pedig spoilerektől mentesen a legdurvább és legszívbemarkolóbb twist ending, amit az utóbbi években játéktól láttam. Mit mondjak még? "Mindig van egy világítótorony. Mindig van egy férfi. Mindig van egy város."
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
6507 levél
Válasz 14.02.05. 22:45 #284
GustyX
Skyrim

Igazából mikor megvettem, nem hittem volna hogy ilyen sok időt (steam szerint 53 óra) fogok beleölni és hogy szinte csak ezzel fogok játszani végigviteléig. Teljesen magával ragadott az egész játék, annak ellenére hogy voltak kisebb-nagyobb hibák, hiányosságok. Mondhatni ugyanaz végig a környezet, mégis változatos, a harcrendszer fapados, használható képességeket hiányoltam, a folytonos városba járkálás-eladás-várakozás és hasonlók gyakran idegőrlőek voltak, ahogy a térkép és úgy az egész felhasználói felület. Meg persze bugok, bár azokkal csak a végén találkoztam, egyet leszámítva visszatöltéssel orvosolhatóak voltak. Kb. 35 óra után éreztem azt, hogy ennyi szabadság elég volt és inkább már ki akarom pipálni, de most mégis ürességet érzek, pedig folytathatnám. De a józan ész azt diktálja, ennyi elég volt, ideje lenne valami izgalmasabb, pörgősebb játék irányába nézni, amiben nem mellesleg megjelennek a színek is. Remélem lesz folytatása, mert ha kisebb-nagyobb módosításokkal megkapnánk ugyanezt, csak más környezetbe ágyazva, már örülnék neki.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6507 levél
Válasz 14.01.31. 16:10 #283
GustyX
+1
Én is nagyon szerettem, csak hiányoltam, hogy ezúttal nem lehetett karaktert választani, de ennek ellenére jobbnak tartom....

A fenti részt benthagyom, mert azt hittem a 2. részről beszélsz.

De ezek után azt is csak ajánlom, az jobb lett!
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
401 levél
Válasz 14.01.31. 15:38 #282
Zoo_Lee
Transformers: War for Cybertron

Folytatódik a backlogolás, ebből is csak az Autobot kampány fele volt már hátra, és pár óra alatt befejeztem. Összességében egész jól eltalált TPS, hatalmas nosztalgiaértékkel azok számára, akik az animék/Michael Bay filmek helyett sokkal jobban szerették az eredeti G1-es képregénysorozatot és rajzfilmeket. Persze megvannak a maga hátrányai - néha nehezen detektálható ellenfelek a remekül designolt helyszíneken, iszonyatosan ostoba MI a gép irányította csapattársak részéről, egyjátékos módban pedig a nehézségi szint kettővel beszorozható, mivel az ellenfelek soha nem fókuszálnak a gép irányította játékosokra. Amit kiemelnék egyfajta fénypontként, azok a főellenfelek - annak ellenére, hogy a játék pályái legfeljebb az alapmű nyújtotta hangulatuknak köszönhetően emelkednek ki a középszerűségből, az egyes főellenfelek, főleg a két kampány végén a hatalmas, felhőkarcoló méretű bossok, remek kihívást nyújtanak, pokoli nehezek, nem kevés gyakorlást , újrakezdést, tanulást, illetve a jármű és robot alakok közötti váltások tökéletes időzítését igényli a lenyomásuk, amikor pedig ez sikerül, egyszerűen hatalmas élmény.

Gépen még a Witcher első részével nyomulok, a negyedik fejezet végén tartok, illetve a héten elkezdtem a Bioshock Infinite-t is.
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
8695 levél
Válasz 14.01.27. 15:32 #281
davkar9
Assassin’s Creed Liberation HD

Na hát mint tudjuk ez a játék PS Vita AC részének nagygépekre szánt változata. Ezt csak azért írom le, hogy harmadjára is megdicsérjem a Vitat, le a kalappal, hogy egy ac „epizódot” képesek voltak beletuszkolni abba a kis vacokba. És máris elérkeztünk a fő problémához, a Liberation HD nem a hagyományos értelembe vett (tudjátok x év novemberi) AC rész, sokkal inkább egy 12 órás dlc. Irányítás, animációk, bugok, egy az egyben az ac3-ból lettek átvéve. Ezzel még önmagában véve nem is lenne baj, mindenki szerette a tomahawkos harcot, de végig olyan érzésem volt, hogy a bugok jöttek át a legnagyobb számban. Csak a szokásosak, futás közben elakadás (feltett kézzel nekisimul a karakter a ládának), a fa egyik ágáról a másikra átszökkenés helyett felfut a törzsén, visszaérkezéskor leesik a talajra, szinte összeérő ágak átugrásánál valamiért oldalirányba ugrik el, gondolom mindenki találkozott már ezekkel. Idegesítő játékelemek is megvannak, a mindenki által gyűlölt követés (és ez nem a bf féle eagle visionnel megjelölhető célpont típusú), idióta akciókamera (még véletlenül se tudjál jobban navigálni a rád zuhanó kövek között).

Grafikáról írtam már a bf topicban, másolok: 20-30 méterig ac3 grafika, onnantól folyamatosan hasonlít a régi részekhez csökkenő sorrendben. Szokásos toronyszinkronizálásnál kissé szájhúzós a téglákból és kockákból felépülő táj. Karakterek néha szépek a videókban. Black Flag után persze nincs valami túl jó helyzetben, de egy HD-től kicsit azért többet vártam. Minden magas, AA-t vettem le normalra, fix 30 fpsem van (nem tudom, hogy ez korlát vagy pedig ennyire stabil)

A történet sajnos unalmas, random történés követ random történést (ebben megint csak az ac3-ra hasonlít), a karakterek nem érdekesek és még csak nem is próbálkozik a játék, hogy megismerjük/-szeressük őket. Mindenféle bevezető nélkül indítunk, kicsi Aveline szaladgál, keresi az anyukáját majd bumm, máris assassin göncben rohan a háztetőn. Nincs motivációja, nincs elfogadható indok az ügyességére (altairt születésétől fogva assassinnak nevelték, ezio ablakokon ki-be surranással tanult meg mászni, connor indián, edward pedig kalóz). Egyes szekvenciákban van egy két elhintett mondat (pl a vége felé derül ki, hogy aveline mentora dulakodó tengerészektől mentette meg és azután vette a szárnyai alá), de ez kevés. Sokan szidják a black flaget, hogy ez mennyire nem ac, pedig még abban is elég jelentős az assassin szál. Persze erre megvan a kissé nyakatekert magyarázat, a liberation az animussal kinyert emlékek összeszerkesztett szórakoztatóipari változata amit a templarok->abstergo->ubisoft révén jut el hozzánk. Nincs jelenkori szál, viszont már a 2. szekvencia alatt kapcsolatba lép velük egy erudtito-s ügynök/munkatárs (én sem tudom most hirtelen, hogy ezek most 3. fél a templar-assassin vitában vagy nagyon lelkes kockák), felhívja a figyelmünket bizonyos citizenE-kre. Ha ezeket az npcket megöljük akkor megnézhetjük egyes átvezetők cenzúrázatlan változatás. Kivágott megnevezések/utalások a templarokról, céljaikról, módszereikről. Minden ilyen npc levadászása után pedig megnézhetjük a true endinget (nem valami nagy szám). A történet first civ szála rém erőltetett, kell ez is egy ac részbe alapon került bele. Nem egy újabb alma, nem emlék-CD, nem templomkulcs SPOILER
egy egyszerű lejátszóról van szó, amin 3 alak *bla-bla*, majd ismételgeti, hogy „Eve will lead us”


Van azért egy-két pozitívuma is a játéknak. A 3 különféle álruha, amik helyettesítik a segítő npc csoportokat jó ötlet ebben a környezetben (bár biztos voltak New Orleansban is tolvajok és kurtizánok a 18. században). Úgy lehetett volna őket még érdekesebbé tenni, hogy ha szabadon használhatjuk őket, általában minden küldetést csak adott álruhában teljesíthettünk. De mindenképpen jó ötlet, a későbbiekben tovább lehetne gondolni ezt a játékelemet. Aveline assassin hacukájai is nagyon tetszett, végre egy diszkrét egyenruha, nem a „ó nézzétek fehérben rohangálok az utcán, fejemen egy csőrös kapucni, cseppet sem feltűnő”. Persze a csőr itt is megvan, de neki a kalapja van úgy hajtva, ha valaki nagyon vágyik a csuklyára az megveheti a boltban. Ezt a testreszabható külsőt jó lenne ha a fő ac vonal is átvenné. A fegyverek is szépen rögzítve voltak nem csak úgy odavágva a karakter oldalára (kardnak most sem jutott hüvely, de az első rész óta ez a megoldás tetszett a legjobban).

Érdekes módon a pénzszerzési lehetőség egész jó volt. A 3 és a 4 kereskedésének az ötvözete. Nem kell széket farigcsálni, hajóra rakni majd malmozni a tűz mellett. Különféle árucikkeket kell megvenni, majd olyan kikötőkbe küldeni ahol ezekre szükség van. Az elején mikor még pénzhiány van akkor nehezen megy az üzlet, később 8 hajóval viszont már egész jól lehet kereskedni. A pénzre szükség is van, van ugyanúgy boltfelújítás, drága fegyverek, az egyedi dolog a zsebóra – igaz ezeket csak az acsi miatt és egy nem többet sebző mint a boltban kapható pisztoly miatt érdemes összeszedni. Az összegyűjthető cuccok egyébként elég unalmasak, mindegykiért csak kalap, tárgy és achievment jár. A mellékküldetésekben sincs semmi érdekes, menj oda öld meg, hasonlók, különösebb értelműk nincs, egy 100%os végigjátszás, acsik miatt érdemes végigenni rajtuk, már ha valakit érdekel az ilyesmi.

Szóval az Assassin’s Creed Liberation HD egy teljesen felejthető alkotás, se a múltbeli se a „jelenkori” szál nem tesz hozzá semmit az ac univerzum nagyegészéhez. Miközben unottan caplatsz a mocsárban rájössz, hogy milyen jó dolgunk is van az évente elénk tett fő ac részekkel. Mert ha azok is ilyenek lennének akkor joggal lehetne minden újabb részt rókabőrnek és fölöslegesnek bélyegezni.

Ja és ha ezt meg az ac3-at összerakjuk akkor máris kaptunk egy ~francia forradalmas ac epizódot, szóval remélem, hogy az a korszak nem kerül be a programba.
Simple. Eternal. Beige.
401 levél
Válasz 14.01.27. 09:08 #280
Zoo_Lee
Far Cry 3
A PS Plus-szal töltöttem le a játékot még október környékén, már erősen a vége felé jártam, és tegnap egy hosszúra nyúlt délután során befejeztem a fő sztoriszálat (pont időben, hét közepén jön a Bioshock Infinite). Összességében egy hatalmas élménnyel lettem gazdagabb, jó történet, remek hangulat, eszméletlenül őrült, zseniálisan megírt karakterek, és egyedi fejlődésrendszer a vadászattal és a tetkók gyűjtögetésével. Az egyetlen problémám, hogy a játék atmoszférája meglehetősen hullámzó minőségű - néha (főleg a Vaas-hoz kapcsolódó jeleneteken és pályákon) egyszerűen szavakkal le nem írható, mennyire élveztem a játékot, míg máskor minden adott eszköz és elem ellenére egy "na, ilyen is volt" kifejezés ült csak az arcomon. És ez utóbbi pont a játék utolsó fél órájában lett egyre dominánsabb, a konkrét befejezés, bármelyik utat is választod a végén, majdnem olyan szinten volt kiábrándító, mintha egy epikus csatára készülő állig felfegyverzett harcos képébe a nagy, gonosz főellenfél habostortákat kezdene dobálni Looney Toones stílusban. A fejlesztőcsapatban nyilván voltak kiváló, művészi adottságokkal bőven megáldott designerek, és olyanok is, akik még a Far Cry 2 hibáiból sem voltak képesek tanulni, a két típus kéznyomai pedig helyenként nagyon jól kivehetőek az AAA-kategóriás, és a frusztráló/középszerű játékelemek váltakozásakor.
Ettől függetlenül nagyon jól szórakoztam vele, a zene még hatalmas plusz pont, de tizen+ óra után egy kicsit jobb finálét vártam tőle.
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
2844 levél
Válasz 14.01.15. 19:08 #279
Dilizs
+1!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
4069 levél
Válasz 14.01.15. 16:22 #278
xeLaR
Ez az új Shadow Warrior egész "kellemes" volt. Na jó, nagyon fasza volt agyatlanul kaszabolni össze-vissza, annak ellenére, hogy ez nem teljesen adja vissza azt az old-school FPS hangulatot. Bár van ebben kulcskeresés, labirintusszerű pályák és viszonylag sok rejtett cumó, de azért próbálták a sztorit is kicsit jobban nyomatni, ami nem baj, de igazán nem egy nagy vmi. Viszont a karakterei többnyire rendben vannak. Lo Wang beszólásai elég idióták, de szerencsére nem idegesítőek, és a Hoji-val való párbeszédeik is szórakoztatóak. Viszont a fő attrakciója a lövölde, habár ez esetben inkább a katanával való kaszabolás, ami nagyon szórakoztató, főleg miután jó pár képességre tettünk szert. Persze a lövölde is jó, habár nem egy nagy eresztés az arzenál (pisztoly, géppityu, számszeríj, shoti, lángszóró, rakétavető), de a játékban fellelhető pénzért fejleszthetőek extra opciókkal. A játék viszonylag jól is néz ki, bár nem túl szép, de egy ilyen játékhoz ez bőven jó. Nincs ezzel semmi baj, old-school fun.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
4069 levél
Válasz 14.01.06. 16:09 #277
xeLaR
A Legends tervbe van véve, de hogy mikor fogok nekiugrani, azt nem tudom, de van más idegőrlő platformer is a terítéken (Angry Video Game Nerd Adventures, Volgarr the Viking). Mondjuk most inkább FPS-eket pótolnék be, úgyhogy ezek jegelve lesznek egy darabig.

Újratermelődő ellenfelek téma tényleg lol, főleg a Himalája ugráló kecskéi voltak köcsögök
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
51925 levél
Válasz 14.01.06. 15:23 #276
Barthezz
Még vmi, ami nagyon idegesített és a normal módtól visszatartott: Tudom, hogy az eredeti játékban így volt (bár ott pusztán amiatt, mert az akkori memóriák nem tudták tárolni az adott pálya dinamikus változását), de 2013-ban ez már tényleg vicc, hogy újratermelődnek az ellenfelek. Főleg úgy, hogy a legtöbb pályán oda vissza kell rohangálni a feladatok teljesítése miatt.
51925 levél
Válasz 14.01.06. 15:18 #275
Barthezz
Az a baj, hogy a mai játékokban egyrészt tényleg hozzászoktunk már a végtelen checkpoint / mentés lehetőségekhez, másrészt felnőttként már messze nem jut időm annyit játszani, hogy 25-ször menjek végig egy fél órás pályán (én mindig mindent összegyűjtök, szal inkább a 100%-os teljesítésre törekedem minden játék esetén). 11-12 évesen, amikor GameBoy-on kitoltam mindkét részt, bőven volt ennyi időm, meg ugye ott nem is volt más alternatíva. Ráadásul ott egyhuzamban kellett az egészet végigjátszani, mert kikapcsolás után nem jegyezte meg a már teljesített szinteket. De akkor még volt türelmem és időm ehhez.

Harmadrészt rengeteg jó platform jelent meg mostanában, kb. 6 új játék pihent a gépemen, szal nem akartam sokat időzni vele, főleg, hogy a Rayman Legends előtt toltam ezt végig bemelegítésként, azt meg már nagyon játszani akartam. Azt amúgy ajánlom neked is. Bár végtelen élet van benne, ha mind a 700 teensiet össze akarod gyűjteni és minden világot gyémánt serleggel zárni, az igen durván komoly kihívás. Nekem másfél hónapba telt kimaxolni, de megéri, mert minden idők legjobb platformjátéka lett sztem.

Amúgy a végigvivés után vettem észre, hogy van patch, ami orvosolja az ellenfelek eltűnését és a pattogó ugrás leállását a platformok szélén, de hát ekkor már sajnos késő volt. A patch tudatában lehet megpróbáltam volna normalon, anélkül viszont kivágta a biztosítékot, hogy folyton ez a 2 bug miatt vesztettem életet és kezdhettem elölről.
4069 levél
Válasz 14.01.06. 12:00 #274
xeLaR
Tény, amikor először próbáltam, akkor nálam is voltak hasonló bugok (villogó ellenfelek), de viszonylag hamar orvosolták azokat a problémákat a fejlesztők. És igen, tényleg frusztráló ha csak 2 életed van és a pálya végén meghalsz, akkor próbálhatod az elejétől, de mivel olyan rövidek a pályák (persze akkor ha nem próbálod összegyűjteni az összes rejtett kincset), hogy ez nálam nem jelentett olyan nagy problémát, pedig sokszor előfordult. Az egyik legdurvább az volt, amikor uccsó életem volt a Himalája pályán, a boss-ra már csak egyszer kellett volna ráugrani, amikor a legeslegutolsó leeső cucc fejbe kólintotta Dagobert bácsit, és kezdhettem az egészet a pálya elejétől A legrosszabb, tényleg frusztráló az volt, amikor a játék legvégén a láva jön fel, és ugrálni kell magasabb szintekre, akkor pont uccsó élettel, pont kb. az uccsó pattogó ugrást elrontottam...kb. kétszer egymás után.
Vannak problémái ennek a játéknak, de mondjuk ezt az oldschool "kezdjük újra az elejétől" nehézséget nem találtam annak, pedig a vulkán pályát pedig annyiszor kellett újrakezdenem, hogy most már szinte kívülről fújom De mondjuk jó is az
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
51925 levél
Válasz 14.01.06. 11:22 #273
Barthezz
Nekem sajnos nem talált be annyira. A régi játék hangulatát teljesen visszahozta, de sajnos hemzsegett az olyan bugoktól, ami miatt rendszeresen elhaláloztam (a pattogás néha ok nélkül megáll, villognak és eltűnnek az ellenfelek, majd láthatatlanul kinyírnak) és a nehézségi szintek is nagyon rosszul voltak optimalizálva. A normal mód a fenti bugok miatt rendkívül nehéz volt, 2013-ban ez már egyáltalán nem szokás, hogy van 2 életed és ha a fél órás pálya végén ez elfogy, visszarak a legelejére... Ehhez nekem már nincs türelmem, pláne, hogy legtöbbször a bugok miatt haltam meg. Az easy mód viszont meg nem jelentett semmilyen kihívást, mivel nem csak végtelken életet adtak, de csak felesével mentek le a szívek, ami már túlságosan megkönnyítette. Ergo hiányzott az a mód, ahol figyelni kell azért, hogy ne halj meg, de a legkorábbi checkpointról végtelenszer újrakezdheted, ld. Rayman sorozat.

Egynek azért tényleg nem volt rossz, egy hétvégi időtöltésnek megfelelt (mert sajnos nagyon rövid a játék, szvsz célszerűbb lett volna a 2. részt is remake-elni és akkor dupla olyan hosszú játékidőt kapunk). Jah, a 2 új pálya (intro és a befejező vulkán jól sikerültek, ezek jelentették a legtöbb élvezetet benne).
4069 levél
Válasz 14.01.06. 09:03 #272
xeLaR
Pár napja ki lett játszva a Ducktales Remastered, és kb. egyet kell értenem a kritikákkal. Ez a játék egyszerre akarta kielégíteni a régi játék, ill. a mára klasszikussá vált rajzfilmsorozat rajongóit, és sajna ez sikerült tökéletesre. A játék története érezhető módon megszakítja az akciót többnyire felesleges poénokkal, amik persze emlékeztetnek a sorozatra, de valszeg inkább játszanál tovább és gyűjtenéd a kincseket. Emellett még rövid is a cucc, de ha mindent unlockolni akarsz az extrák között, akkor többször neki kell majd esni. Nem is túl nehéz a játék, kicsivel sztem nehezebb, mint a régi Aladdin, Lion King platformerek, de aki már játszott hasonlóval, akkor ez nem fog kifogni rajta. Azonban a negatívumok ellenére ez egy szórakoztató, hangulatos játék, ami nagyszerű módon állít emléket az eredeti játéknak és a sorozatnak. A grafika lenyűgöző, színpompás látványvilága van, ami nem zavarja meg a játékosokat. Az irányítás egyszerű, könnyen kezelhető. A zene pedig...háát...magáért beszél. Szal ez a játék egy jó platformer és egy jó nosztalgikus visszatekintés egy nagyszerű sorozatra.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
11014 levél
Válasz 14.01.04. 20:43 #271
VodevilX
Castlevania: Lords of Shadow

Jó kis játék ez! Igazi hiánypótló, és szerencsére jön PC-re is majd hamarosan az új rész. Egyedül annyi baj volt vele (habár örülni kell neki, mert pc-n alapból benne van a csomagban), hogy a végén a DLC-k teljesen feleslegesek... Olvastam is, hogy népszerű játék lett, aztán ezért kellett kidobni 2 dlc-t, hogy még többet keressenek vele... de a fejlesztőknek sem tetszett az ötlet. Semmi extra, és inkább csak az adja a hosszát, hogy a legmocskosabb és keményebb boss fight amihez valaha is szerencsém volt, nos az került a legvégére....
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6507 levél
Válasz 14.01.03. 18:55 #270
GustyX
CoD Black Ops 2

Nekem baromira tetszett, minden percét élveztem, a strike force missionöket is. Viszont most néztem egy kibaszott nagyot, hogy rákeresve a "worst endingre" azt láttam, amit én kaptam . Pedig - szokásomhoz híven - próbáltam a legjobb döntéseket hozni, erre.... Ráadásul nézegetve most a végigjátszásokat, tátom továbbra is a számat, hogy na bazz, ezt lehetett volna így vagy úgy??? Ragaszkodom a legjobb befejezéshez, úgyhogy hamarosan jöhet egy újrázás, viszont előtte átolvasva pár walktrought, nehogy elbasszak valamit . Stáblista utáni videó pedig az eddigi legjobb a CoD-okban.
A 3. részt csupán a next-gen volta miatt nem várom. De amúgy igen, ott a helye. Előrendelni ugyan nem fogom, megvárom az első tapasznyalatokat vele.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
3228 levél
Válasz 13.12.29. 16:27 #269
Raistlin666
Megvettem kb. 2 éve fillérekért, de valahogy mindig volt más "fontosabb".

Aztán tavaly el is akartam adni, de olyan kevés pénzért vitték volna, hogy nem volt szívem odaadni.

Talán annyival lett volna jobb megjelenéskor kipróbálni, hogy a látvány még jobban letaglózott volna. Most csak konstatáltam, hogy ez a maga idejében csúcs lehetett!
3042 levél
Válasz 13.12.29. 15:58 #268
gregmerch
Igen, a 2. és 3. rész sokkal jobb! (Főleg a 2., de a 3. is nagyon ott van! És a Golden Abyss is !)
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
14264 levél
Válasz 13.12.29. 15:35 #267
balays82
Nem mondod, hogy most játszol vele először? Akkor már éppen itt volt az ideje. Szerintem is jól tetted, hogy nem adtál rá 10/10-et, mert az kelleni fog a második résznek.
3228 levél
Válasz 13.12.29. 14:11 #266
Raistlin666
Uncharted

A Last of Us valamiért megülte a gyomromat (nem is visz rá a lélek hogy folytassam), de talán éppen ezért rámozdultam erre a polcon porosodó szépségre (azonos a készítő csapat).
Kb. 10 óra FELHŐTLEN szórakozás várt rám mint kiderült. Maximálisan megértem miért ütött ekkorát megjelenésekor ez a cím. Most vadászom is a másik két részt, mert a kritikák alapján csak emeltek a lécen az első részhez képest!

Negatívumnak csak egy kis SPOILER!!! dolog lépett a képbe:

A szintén remek extra videókban is kiemelték a készítők, hogy a realitás talaján akartak maradni. Ehhez képest a végén behozott mutáns/zombi/izé ellenfelek nekem bezavartak a hangulatba.
Ha példálóznom kellene akkor a 2. Indy filmben a szektás jelenetek bénasága/nem oda illő hangulata ami eszembe jutott...

ÉS 9/10, de csak azért mert tutira jobbak lesznek a folytatások!
6507 levél
Válasz 13.12.28. 19:35 #265
GustyX
Akkor csak úgy
Igaz még van hátra pár nap, de amit az alatt végigviszek, azt is beleszámolom.
Szóval a 2013-ban végigtolt játékok. Több mint tavaly .
1. Ace Combat: Assault Horizon
2. Assassin’s Creed 2
3. Assassin’s Creed Brotherhood
4. Battlefield 4
5. Bioshock: Infinite
6. Blazing Angels 2
7. Brütal Legend
8. Call of Duty: Black Ops
9. Crysis 2
10. Diablo 3
11. Dungeon Siege 3+DLC
12. Dust: an Elysian Tail
13. Far Cry 3
14. Kingdoms of Amalur: the Reckoning+2 DLC
15. Mass Effect 3+DLC-k
16. Max Payne 3
17. Mini Ninjas
18. Mortal Kombat
19. Sacred 2
20. Saints Row 4
21. Spec Ops: the Line
22. Splinter Cell Blacklist
23. SW Force Unleashed 2
24. Tomb Raider (2013)
25. Transformers: Fall of Cybertron
+CoDMW trilógia (már csak az MW3 van hátra)
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6507 levél
Válasz 13.12.23. 21:40 #264
GustyX
He...
Ehhez is +1.
Én kipróbáltam anno a fejhokit.Emberi fejekkel hokiztam, az ütő az ásó volt, beteg, de jó móka volt
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
401 levél
Válasz 13.12.23. 21:13 #263
Zoo_Lee
Postal 2 Apocalypse Weekend

Egy délután alatt sikerült ma végigpörgetnem az expanziót is. A humorfaktor megtöbbszörözve, Tourette-szindrómás zombik és Gary Coleman-klónok az ellenfelek sorában, új fegyverek, kevesebb bug, cserébe jóval kevesebb helyszín, az alapjátékkal ellentétben teljesen lineáris csőpályák, és enyhén fogalmazva is brutális nehézség, hiába játszottam alacsonyabb nehézségen, a fináléhoz közeledve egy ponton kénytelen voltam cheatkódokhoz nyúlni, hogy újratöltsem a lőszeremet és az életerőmet. Még néhány extra poént süt el, főleg a fejlesztők kontójára (galamblövészetes pálya), de amúgy az alapjáték után hanyagolható, hol túl frusztráló, hol semmi kihívást nem nyújt, és összességében semmit nem tesz hozzá az élményhez, sőt, a linearitással inkább csak elvesz belőle.
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
6507 levél
Válasz 13.12.23. 15:03 #262
GustyX
+1+1+1+1...
Sajnos nincs ilyen játékból túl sok.
Harcrendszer szerintem jó lett, ilyet szívesen látnék mondjuk a Skyrimban is.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
401 levél
Válasz 13.12.23. 11:31 #261
Zoo_Lee
Postal 2: Share the Pain

Bár az Apocalyptic Weekend kiegészítő még hátravan, végre végeztem az (így visszatekintve meglehetősen rövidke) alapjátékkal. Meglehetősen vegyes érzéseim vannak a Postallal kapcsolatban. A bennem levő kritikus üvölt, hogy rövid, bugos, már a megjelenésekor sem volt túl szép, sokat tölt, az ellenfelek mesterséges intelligenciája szinte nem létezik, és ha hivatalos cikket kellene írnom róla, kizárt, hogy 5 pont fölé mennék az értékelésben.

Viszont, ott van a játék fő designeleme, a példátlanul magas, végletekig eltúlzott és parodizált erőszakosság. A hivatalos reklámszlogen azt hirdeti, a játék csak annyira erőszakos, mint te magad, és bár ezzel vitatkoznék (több esetben is kényszerítve vagy arra, hogy tömegmészárlást vigyél végbe) tény és való, hogy a parodisztikus designt remekül eltalálták a készítők. Ha létezik valamilyen őrült, elvont, beteges dolog, ami a játék megjelenésekor uralkodó paranoid hangulatban (még viszonylag friss volt a szeptember 11-ei tragédia és az erőszakos videojátékok elleni tiltakozás is ekkor tetőzött igazán) lehetségesnek tűnt, az ebben a játékban megtörténik. Teljesen természetes, hogy a templomra Bin Laden-klónok ezrei támadnak, miközben meggyónjuk bűneink hosszú sorát, nyilvánvaló, hogy az "Erőszakellenes Szülők" állig felfegyverkezve küzdenek a játékfejlesztők ellen, a graffitik ellen tiltakozók falfirkákkal hirdetik üzenetüket, de még a könyvtár előtt is tüntetők tömegébe ütközünk, akik könyveket akarnak égetni, hogy így állítsák le az erdők kipusztítását. A Postal 2 készítői zseniálisan tartanak görbe tükröt számtalan eszme és mozgalom elé, saját magukat sem kímélve, és mindez valahogy sikeresen teszi egy élvezhető, emlékezetes klasszikussá a játékot, ami nyilván nem nyeri el mindenki tetszését, de az a szűk tömeg, aki képes elnézni számtalan hibáit, és csak a designra, a beteg ötletekre és játékelemekre koncentrálni, az végtelenül élvezni fogja.
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
401 levél
Válasz 13.12.23. 11:17 #260
Zoo_Lee
Kingdoms of Amalur: Reckoning

A végigjátszás egy ilyen játék esetében kicsit túlzás, pontosabban azután, hogy júniusban a PS Plus-on elérhetővé vált a játék, most jutottam el odáig, hogy 30+ óra beleölését követően végigjátszottam a fő küldetésszálat, lenyomtam a végső bosst, 30. szintre fejlesztettem a karakteremet (Crusader sorssal) és 50-60 mellékküldetés mellett megcsináltam az egyik Faction (House of Ballads) sztoriját is... tehát kb. a játék negyedét-harmadát. Az eleinte nagyon innovatívnak tűnő hack-and-slash harcrendszer egy Elder Scrolls jellegű játékban egy idő után kissé monotonná vált, főleg a játék vége felé, amikor szinte kizárólag Tuathák ellen kellett küzdeni, viszont a történet, a fantasztikus látvány valahogy végig sikeresen lekötött, még ha nem is sűrűn fogom elővenni a későbbiekben (max a még hátralevő Faction küldetéseket letudom). Ha vevő vagy egy akcióközpontú szerepjátékra, hatalmas bejárható területtel, rengeteg küldetéssel, mindenképp adj neki egy esélyt, különösen most, az ünnepek alatt biztos, hogy több helyen is fogják 5-7 euró környékén dobálni.
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
12110 levél
Válasz 13.12.21. 06:26 #259
Gobiakos
Abszolút egyetértek, bár én még csak a 7. fejezet elején járok, most nyírta tarr kopaszra magát Max bácsi. Sajnos sokkal kevesebb időm van játszani vele, mint gondoltam. Ezen felül a SC 2: WoL is ott vár a polcon, mert anno, mikor megvettem, nem játszottam végig, és éppen ebből fakadóan "nagyon örülök", hogy most nem vettem meg a GoG-on a Witcher 2-t...
32032 levél
Válasz 13.12.21. 04:38 #258
Creativ3Form
Az utolsó negatívumhoz...sztem az pont attól zseniális, hogy így akarták elérni a készítők, hogyha Max nem érti mit kvartyognak, akkor mi, játékosok se értsük. Kivéve, ha valaki anyanyelvi szinte beszéli a nyelvet.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
6507 levél
Válasz 13.12.21. 00:26 #257
GustyX
Max Payne 3

Gyakorlatilag szinte minden rendben van ezzel a játékkal. A játékmenet nagyon ott van, Max karaktere is bejött (alkoholista/gyógyszerfüggő léte ellenére), a bullet time jó volt, a fedezékrendszer is működött, grafika eszméletlen, szinkron/zene szintén, ahogy az arcade mód is jó móka. Szóval minden rendben volt a játékkal . Lassítva, dupla pisztollyal lőni, papagájos ingben atom-brutál jó!

Leszámítva persze az
- olykor túl sok, ráadásul zavaróan effektezett átvezetőket
- néhány esetben egyszerre túl sokan vesznek körbe és gőzünk sincs merről is lőnek ránk
- néhol túlzottan nehézre sikerült, köszönhető az előző pontnak
- átvezetők alatt visszavált pisztolyra a dualról, illetve karabélyról, és ez az első vetődésnél meglepően érint, amit követ az azonnal restart…
- Por que não poderia a rotulagem falar Português / Espanhol em Inglês?

Maximum Fucking Game!!!

Pont egy Max Payne játékról nem gondoltam volna, hogy gamepaddel, ráadásul soft lockkal fogom játszani
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6507 levél
Válasz 13.12.14. 13:05 #256
GustyX
Mini Ninjas*
Ez valami eszméletlen hihetetlen brutál jó volt! Látványos harcok, kemény boss fightok, QTE-ek, különbözős képességek, többféle karakter, változatos helyszínek/ellenfelek, hosszú játékidő (8 óra körül), fejlődő főhős(ök). Mindent elmondtam nagyjából. Akció fanoknak kötelező darab! Egy vérbeli DMC klón!

*csak és szigorúan az általános iskolás korosztály számára!!!

Az idősebbeknek meg csupán egy könnyed kikapcsolódás, aranyos grafikával, aranyos karakterekkel és debil történettel. Szóval cukiság a javából, de megérte azt a 8 órás játékidőt, ami alatt sikerült a gonoszt megállítani!
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
32032 levél
Válasz 13.12.08. 16:14 #255
Creativ3Form
Nnnnnnnah, kész a játék vidim. Már csak a cikket kell megírnom hozzá, aztán 21-én megy fel a blogra.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
56 levél
Válasz 13.12.07. 12:25 #254
Gryphonheart
Serious Sam HD: The Second Encounter

Több tartalom = több idegesítő hülyeség. Egy kicsivel volt csak jobb az első résznél.

6.5/10
4069 levél
Válasz 13.12.05. 12:44 #253
xeLaR
Két Daedalic kalandjátékot vittem végig.
Először The Dark Eye: Chains of Satinav-ot, ami nem igazán nyerte el a tetszésemet. Főleg technikai problémák rontották el számomra a játékélményt, de pl. az angol szinkron sem volt túl meggyőző, ill. a feladványok vagy nagyon egyszerűek voltak, vagy pedig olyan őrült megoldásokat kellett találni, amire rohadtul nem gondol az ember. Pedig maga a világ nem rossz (habár kicsit átlagosnak találtam, ami mondjuk nem meglepő, mert Németország legnépszerűbb asztali RPG-jére épül), és a történet is OK lenne, vagy legalábbis érdekesebb, mint más kalandjátékok, mert kicsit komolyabb témákkal foglalkozik, és nem kizárólag humorra épít. Ettől függetlenül nem voltam túlságosan elragadtatva a Chains of Satinavval, ami számomra csak egy erős közepest érdemelne.

Na, de a második játék, a The Dark Eye: Memoria...ég és föld a különbség. Sokkal stabilabb a játék (mondom ezt annak ellenére, hogy kb. amikor elkezdtem a játékot, rögtön ki is fagyott), az angol szinkron sokkal élvezhetőbb, a történet érdekes helyekre viszi a játékost, több fajta feladvány van, amik nem túl könnyűek, de nem is kell hajat tépni miattuk, és a karakterek is érdekesek. Tökre beleéltem magam, ami tényleg meglepett. Nagyon élveztem a játékot, és remélem, hogy majd kap még folytatást ez a sorozat. Csak így tovább Daedalic...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
32032 levél
Válasz 13.12.03. 16:47 #252
Creativ3Form
Sony Vegas vágó programmal csinálom, és csináltam is minden évben. Már a zene is megvan hozzá, szóval már csak el kell dőlnie, hogy ki lesz az 5. helyzet. És, ahogy eddig, idén is csak a PC-s játékokat veszem figyelembe, hiába toltam pl. konzolon a GTA V-öt, és néztem végig a The Last of Us valamint a Beyond Two Souls végigjátszását a youtubeon.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
4069 levél
Válasz 13.12.03. 16:39 #251
xeLaR
Ha idén jelent meg először PC-re, akkor idei...
Legalábbis én ez alapján fogok "díjakat" osztogatni.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.