Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld!

6483 levél
Válasz 13.10.31. 00:09 #238
GustyX
Mortal Kombat Komplete Edition
Amilyen ellenszenvvel és közömbösséggel fogadtam a játékot, annyira megkedveltem. Persze nem olyan szinten, hogy nézegessek videómegosztókat a legmagasabb kombó-szorzó miatt, de ez után biztos haragudni fogok, ha nem lesz PC-re következő Mortal Kombat (meg úgy általában egy normális verekedős játék). Az egyjátékos rész meglepően jóra sikeredett (függetlenül a „Ne állj az utamba!-De!-Meghalsz” párbeszédektől), kifejezetten érdekelt, hogy mi is fog történni a következőkben, valamint annak is utána olvastam, hogy ki, honnan, merre, hány méter. Ráadásképp a sztorit követően (vagy mellette) mindegyik karakterrel megnyerhetjük a tornát, az adott karakter saját befejezését megkapva, amelyekért, valamint az extrákért érdemes még a sztorin kívül is játszani. Legnagyobb problémám az Shao Kahn volt, akit enyhén szólva is túl…túl…Menjenek a picsába a fejlesztők vele. Szóval jó volt és mondom ezt úgy, hogy csak a sztorit fejeztem be, hanem a többi játékmóddal is élvezkedtem. Ajánlom mindenkinek, annak is, aki nem szereti a verekedős játékokat.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
342 levél
Válasz 13.10.29. 19:09 #237
harras125
Mass effect 1-2-3 egymásutánban

ME 1 : 8 pont (plusz: ötletesség, újszerűség, mínusz: sok bíbelődés a fejlesztésekkel és a hótegyszerű grafika sok helyen)

ME 2: 10 pont (nem tudom magam függetleníteni a fenomenális hangulattól és az utolsó küldetéstől, 30 éve játszok számítógépen de ez dobogós volt)

ME 3: 7 pont ( a sztori vezetése és befejezése lerontotta, pedig több volt benne, sokáig azt hittem ez is lehet kilenc-tíz pont)
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
4065 levél
Válasz 13.10.28. 17:23 #236
xeLaR
Két kisebb kalandjáték szerűséget játszottam ki. Az első a To the Moon volt, és egyetértek azokkal, akik szerint ez az előző év egyik legjobbja. Nem mint teljes értékű játék, mert egyrészt ez RPGMaker-ben készült, másrészt meg a műfaja inkább visual novel, mint kalandjáték. Ettől függetlenül maga a sztori, a karakterek, a grafikai stílus és a zene szinte tökéletesen keveredik, ami miatt simán átsiklok a "játék" rész hiányosságai felett. Ennek a játéknak egyszerűen van szíve. Fasza kis játék volt.

A másik pedig a Gone Home volt...ehhh...értékelem, hogy mit akart csinálni a játék, és maga a sztori is sokkal komolyabb témát dolgoz fel, mint a kalandjátékok úgy általában, de ezzel is úgy vagyok, mint a Dear Esther-rel. Értékelem a fejlesztő igyekeztét, hogy nosztalgikus hangulatot teremtsen, meg hogy egy új dimenziót mutasson az ilyen tárgykeresős játékoknál, de maga a történet nem tudott teljes mértékben megfogni és lefoglalni. Vmi hiányzott, valszeg jó lett volna nagyobb interaktivitás, vagy akár a karakterünk is hozzászólhatott volna pár dologhoz a játék során (habár nemtom hogy lehetett volna azt rendesen megoldani, hisz a történetmesélése is elég különleges). Lényeg az, hogy ez egy érdekes élmény volt, de nem vagyok túlságosan elégedett...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
4065 levél
Válasz 13.10.26. 23:27 #235
xeLaR
Az első részben Daniel története érdekes volt meg minden, de kevésbé fogott meg a kozmikus horror aspektusa. Szimpatikus karakter volt, egyetértettem vele, hogy miért kell bosszút állnia, de vmilyen szinten picit komolytalan is volt a történet pár részlete.
Ebben viszont Mandus-ról már szinte az elejétől fogva tudjuk, hogy milyen ember volt az amnéziája előtt, és ahogy megyünk előre, úgy derülnek ki a dolgok, hogy milyen szörnyű dolgokat tett. És mégis sikerült szimpatikussá tenni a karakterét, együttéreztem vele mikor kiderültek dolgok. Mandus tragédiáját jobban el tudtam fogadni, és számomra sokkal komolyabb volt, mint az előző részben.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
7786 levél
Válasz 13.10.26. 23:13 #234
Lovi Tommy
Nekem is csalódás volt, és szerintem sztoriban sem lett olyan jó, mint az első rész
4065 levél
Válasz 13.10.26. 23:07 #233
xeLaR
Félve kezdtem neki az Amnesia: A Machine for Pigs-nek, mert elég sokan csalódtak a játékban, és azt hittem, hogy nagyságrendekkel rosszabb, mint az előző rész. És bizonyos szinten tényleg csalódás volt. Kiveszett belőle a "játék", hisz ebben szinte csak ajtókat kell nyitogatni, keresni pár naplóbejegyzést, illetve pár tárgyat kell megtalálni, hogy továbbjussunk. Nincs tárgylista, nem kell gyújtóst, olajat gyűjteni, a sötéttől sem kell félni, akár végig is lehetne menni lámpás bekapcsolása nélkül. Nincs meg benne az ijesztő hangulat, ami végigkíséri a játékot. És tekintve, hogy milyen lineáris, milyen rövid, és mennyire kevés az interaktivitás, nem véletlen, hogy nem jön be a játék egyeseknek. Azonban ezzel a játékkal a Chinese Room mást akart elérni. Bár "Dear Esther-esítették" az Amnesiat, ezzel az jött, hogy a történet is sokkal érdekesebb, koherensebb, és egy picivel komolyabb lett. Az 5 órás játékidő alatt az elejét eluntam, a közepén kezdett érdekelni, hogy mire megy ki a játék, és a végére beszippantott. Más Amnesia volt ez, kicsivel rosszabb élmény, de még így is jót szórakoztam a végére...
...ja, emellett még nagyon hangulatos zenéje van
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
55 levél
Válasz 13.10.21. 22:06 #232
betyar1
ja meghackelték szóval csak jövőhéten tölthető ismét ,ha valaki ki akarja próbálni.
55 levél
Válasz 13.10.21. 22:04 #231
betyar1
mivel ezt tolom más nem mondhatok!

http://www.youtube.com/watch?v=G9-sMrPMPDg&feature=youtu.be

Ha adrenalin kell akkor ebben a gamben megtalálod.
941 levél
Válasz 13.10.18. 20:08 #230
Dbz
Most fejeztem be az Outlastot és szerintem eddig ez az év legfélelmetesebb játéka! A hangok/zenék is úgy vannak adagolva, hogy a frászt hozzák az emberre! Volt olyan, hogy észre sem vettem senki, csak recsegés és felgyorsul a zene, körbe sem néztem ki üldöz ha üldöt egyáltalán, de menekültem amerre láttam! Viszont rövid volt, kereken 3 óra alatt toltam végig. Most pedig következhet az: "Amnesia - A Machine for Pigs"
3214 levél
Válasz 13.10.18. 20:01 #229
Raistlin666
Company Of Heroes 2

Kampány:
14 küldetés van sajnos összesen. Már ez eleve lehangoló lehet, de a tartalom sem az igazi! A nehézség nevetséges az első részhez (főleg az alap amerikai kampány) képest.
Kevés fajta egységet lehet elérni a pályákon. Az ellenfélnek szintén nincs nagy merítési lehetősége. Ráadásul az utolsó 4-5 pálya lezavarható mindenfajta taktika nélkül 1-2 JS-2 vagy ISU-152 tologatásával a frontvonalban. Szerencsétlen németek 1x tudtak meglepni egy "Elefant" bevetésével amikor nekem csak T34/76 volt a tarsolyban. De utána semmi, még egy nyamvadt King Tiger se került elő soha!
Tudom kampány meg AI, de azért a kiegészítőkben rengeteg ötletes kampány pálya volt.
Ez rettenetes visszalépés ha azokra gondolok...
4/10
Multi:
Igazság szerint csak a bétával toltam 1-2 hétig. Ez alapján se rosszat se jót nem mondanék. Inkább annyi, hogy fikarcnyit sem változott az egész. Mintha egy új kiegészítő lenne az első részhez.

A körítés megint érdekes. Számomra a grafika is olyan mint a multis véleményem. Minden maradt a régi, csak néhány effekt javult/bővült. De végig azt éreztem, hogy a maga idejében mennyire király volt az első rész kinézete és mennyire semmitmondó most ez a rész 2013-ban!


DE akinek a multi a célja és kimaradt az első rész az ne habozzon. Én pár éve jó 40-50 csodálatos órát eltöltöttem a multiban az első rész+3kieg kombóval! Ez már ebben a formában nem érdekel, de távol áll tőlem bárkit lebeszélni róla...
4065 levél
Válasz 13.10.16. 01:06 #228
xeLaR
Hát azt nem mondanám, hogy végigjátszottam, de befejeztem a Diablo III-at, és bár a játék egyre jobb lett, ahogy haladt előre (picivel nehezebbé vált, a történet érdekesebb, dinamikusabb lett), de rá kellett jönnöm, hogy ez már tényleg nem nekem való. Még a Diablo 2-vel elhülyéskedtem anno, ez már annyira nem fogott meg. Lehet én nem vagyok elég kitartó, hisz valszeg Nightmare és Hell fokozat biztos sokkal nagyobb kihívást jelentene, de most elkezdeni cuccokért farmolni, újból az egészen végigmenni...hát nincs ínyemre. Pedig igazán nincs baj a játékmenettel, az egész jó, csak nem nekem való.

Még kipróbáltam The Wolf Among Us első epizódját, és egész jó volt, bár nem győzött meg teljesen. Még sztem egy másik játékot is indítok, amiben az összes döntésem ellenkezőjét fogom majd csinálni. Olyan, mint The Walking Dead, de szerencsére a hangulata más és a történet is csavarosnak ígérkezik majd. Remélem a következő hozza ezt a szintet.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
308 levél
Válasz 13.10.04. 12:38 #227
CarRoy
Painkiller Overdose

A játék mechanikája mit sem változott az alapjátékhoz és annak kiegészítőjéhez képest. Most is változatos helyszíneken keresztül (egyebek mellett van itt ókori Rómát idéző, vikinges, filmstúdió díszletek között játszódó, állatfarmos pálya, de még a vidámparkos is visszaköszön átalakított formában) írtjuk a hullámokban özönlő ellenfelek hordáit. A lélekgyűjtés/démonforma és a tarot kártyagyűjtés szintén jelen vannak változatlan formában. A fegyverek kinézete viszont új skineket kapott; ugyan a legtöbb a régiek funkcióját egy az egyben átörökölte, de akad 1-2 új darab is (pl. egy levágott démonfej, mely sugarat lő vagy egy eldobható tojásszerű bomba). Belial-t, az új főhőst igyekeztek Daniel-nél kicsit lazábbra és beszédesebbre megalkotni, így minden pálya elején hozzáfűz valamit az aktuális helyszínhez, valamint egysoros beszólásokkal próbálja szórakoztatni a játékost.
Az előző két játékból kiindulva úgy éreztem, hogy ideje bevállalni a Nightmare fokozatot, mivel ott az Insomnia elég könnyedén ment. Nos, kb. 10 perc után rá kellett jönnöm, hogy vagy ekkora ugrás van a 2 fokozat között vagy pedig alapból nehezebb lett ez a rész. Fórumokon utánanézegetve kiderült, hogy valóban kicsit keményebb lett ez az epizód, tehát ezért kellett gyakran az újratöltés után nyúlni. Végigjátszva a játékot inkább azt tudom mondani, hogy nagyon hektikus a nehézségi szint. Az első fejezet például kínkeserves volt, itt akadt 1-2 olyan pálya, ahol nagyon be kellett osztani a lőszert, mert elég szűkmarkúan adta a játék. Ezzel szemben később már pár olyan szint is előfordult, amit kis túlzással az alap Razorcube-bal végig lehetett volna verni, annyira nem jelentett kihívást még ezen a fokozaton sem. A 3 boss-szal sem akadt különösebb probléma, túl sokat nem kellett velük szenvedni, ami azért elég meglepő. Igaz, én kicsit magamnak is feladtam a leckét a kártyafeltételek teljesítésével, mivel nem túl könnyű úgy teljesíteni egy szintet, hogy pl. ne használjunk pajzsot, ne szedjünk fel egy darab lelket sem vagy csupán az alapfegyvert használjuk. A megszerezhető kártyákból főként régebbiek köszönnek vissza pár új darabbal kiegészülve, ám nem feltétlen a legcombosabbak szerepelnek az Overdose-ban, még tovább növelve a kihívást. Sajnos előfordult pár csúnyácska bug is pl. beakadás, textúra hibák, játékkifagyás, valamint az egyik pálya végén, ha meghaltam, nem tudtam egy bizonyos pont utáni mentést visszatölteni, így halál nélkül kellett megoldani az adott szakaszt. Ezenkívül a játék optimalizálatlanságát jól jellemzik a bődületes töltési idők, pedig ezt egy 2007-es játék esetében semmi sem indokolja.
Összességében azért el lehet szórakozni a játékkal, a pályák valamennyire idézik a régi Painkillerek hangulatát. Viszont meg tudom érteni, hogy sokaknak ez már a hulladék kategória, köszönhetően a bugoknak, a hosszú töltési időknek és a hullámzó nehézségi szintnek. Én a magam részéről nem bántam meg, legalább végre volt egy kis kihívás, nem pedig csak ásítozva végigrohantam a játékon.
941 levél
Válasz 13.10.04. 12:09 #226
Dbz
Én most fejeztem be a GTA V-öt, hatalmas egy játék! Szerintem TPS műfajban az év játéka. Nemrég a Splinter Cell Blacklistet is befejeztem, annak is nagyon jó volt a storyja. Most nekikezdtem az Outlast-nak, de ááá, iszonyat parás!
6483 levél
Válasz 13.10.03. 21:31 #225
GustyX
Azt elhiszem. Bár azt hozzáteszem, nekem elsőre sikerült normalon, Katarinával
...
De mielőtt elszégyelled magad hozzáteszem, hogy a DLC-s uniquemotherfuckerawesomeultragigaüberultimate "képesség(ek)" sokat segített(ek). Anélkül érdekes lett volna, de még úgy is teljesíthető. Bár azt nem tudom, mikor volt az utolsó mentési pont. Mert ha az elején, akkor az bizony...
Mondjuk ennél a résznél - 1, már be akartam fejezni 2, már max lvl-t elértem - már nem álltam le útközben csépelni, szó szerint oda rohantam a főellenséghez
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
18844 levél
Válasz 13.10.03. 21:11 #224
Peace
Én nagyon jól elvoltam bill+egérrel. Csak az uccsó főbossnál letöröltem, mert mocskosul idegesítő volt.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6483 levél
Válasz 13.10.03. 20:58 #223
GustyX
Dungeon Siege 3
Jó volt az egész játék, nekem kifejezetten tetszett az elejétől kezdve, a DLC-n át, a főgonoszig, függetlenül a kisebb-nagyobb hiányosságok/hibáktól. Külön tetszett, hogy mind a 4 karakter saját előtörténettel bír, döntéseinknek vannak következményei, és amiből a Mass Effect 3 is tanulhatott volna: a vége valóban a döntéseinknek megfelelően alakult (legalábbis a lezárás). Viszont az egész játék során olyan érzésem volt, mintha egy alacsony költségvetésű indie fejlesztéssel játszanék: kevés, külsőre alig eltérő, ugyanolyan páncélok/fegyverek, a karakterfejlesztés rossz útra tévedése, a képességek száma/minősége, minimális NPC modell, animációk, „inventory”. Ezek ellenére jól szórakoztam, élveztem, magával ragadott, mind a történet, mind a taktikus harc. Irányításához pedig egyértelműen kontroller szükséges. Ami jó! Remélem lesz folytatása.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
5202 levél
Válasz 13.10.02. 19:04 #222
Skorpio90
Én is pont a minap vittem végig, főként azért, mert előtte minden topicban azt láttam, hogy Gusty egy leárazásban reménykedik, majd 3000 Ft-ot nem sajnálva rá megvettem, és egyetértek, hogy alapvetően nem egy nagy durranás a játék, mert semmi újat nem mutat, mégis élvezetes játszani vele, amihez nagyban hozzájárul a hangulat.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
4065 levél
Válasz 13.10.02. 16:29 #221
xeLaR
Sztem az elején zavart, de aztán hozzászoktam. Így visszagondolva volt pár olyan helyzet, ahol jó lett volna ha kicsit többet láttam volna, de nem volt ez említésre méltó probléma.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
6483 levél
Válasz 13.10.02. 16:22 #220
GustyX
Egyetértőssmiley.

Nekem leginkább a szürreális könyezet tetszett legkevésbé, a játékmenet pedig pont jó volt. Pont olyan, amiből szerintem kevés is van (téma+stílus).

Nagyon bízom egy következő részben, más helyszínnel, más karakterrel, de hasonlóan hangsúlyos történettel, karakterfejlődéssel.

ME3: az alacsony FOV téged nem zavart?
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
4065 levél
Válasz 13.10.02. 16:13 #219
xeLaR
Nos...a Spec Ops: The Line elég érdekes játék lett. Maga a játékmenet egy nagyon átlagos lövöldözős cuccra emlékeztet, és semmi különleges mechanika sincs benne. Ezért annyira nem is tudom ezt a részét nagyra értékelni, mert bár működik, és nincs semmi gond vele, de annyira nem is volt túlságosan élvezetes. Ehhez képest a történet, a hangulat és a látványba sokkal több kreativitás szorult. Azt sem mondhatom, hogy túlzottan megfogott volna a játék, de maga a koncepció és pár fontosabb jelenet alatt nagyon rosszul éreztem magam, ami sztem a fejlesztők terve volt. Ott van az is, hogy talán ez az egyetlen olyan hadi-lövölde, amiben megjegyeztem a karakterek nevét, és valamennyire szimpatizálni tudtam velük, vagy legalábbis értékelni a karakterfejlődésüket. Ezek még jobban ki lettek hangsúlyozva a karakterek hangjai által, akik nagyszerűen mutatták be, ahogy egyre jobban "lezüllöttek" miközben mentek egyre beljebb Dubaj szívébe. Mindent összevetve sztem ez egy jó játék volt, annak ellenére, hogy középszerű a játékmenete, míg a sztori eléggé elvont, de nagyon érdekes és elgondolkoztató.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
4065 levél
Válasz 13.09.27. 16:36 #218
xeLaR
Szóval...most fejeztem be a Mass Effect 3-at...és ki merem jelenteni, hogy összességében ez egy jobb élményt nyújtott, mint a Mass Effect 2, amit egyáltalán nem vártam. A sok negatív visszajelzés miatt azt hittem, hogy ez olyan lesz, mint egy filmtrilógia béna utolsó része. Eleve egy rossz pozícióból indult a játék, mert a "Földet megtámadják a Reaperek" nyitójelenetet eléggé elcsépeltnek találtam, és egyáltalán nem érdekelt a "szülőbolygóm" sorsa. Csak azért, mert ember vagyok, attól még nem fog érdekelni a Föld, főleg úgy, hogy a sorozat folyamán egyszer sem kellett ott küldetéseket csinálnom. Miért nem lehetett a Reaper-támadást a végére rakni, hogy vmi tényleg epikus dologgal záródjon a széria. Szóval, nem igazán fogott meg az elején.

És aztán a játék szép lassan megmutatta, hogy mi is változott, és ezek többnyire pozitívak voltak. Eleinte kicsit zavart, hogy a Normandy fedélzetén a beszélgetések zöménél már nem "zoomol" be, de ugyanakkor több dumát lehet hallani, és a társaink egymással is többet foglalkoznak, mint korábban. Ennek hatására jobban bejöttek, mint az előző részekben, méghozzá olyannyira, hogy az előző részekben hihetetlenül megutált Garrus-t is el tudtam viselni, illetve szimpatizálni vele. A cselekmény is nagyon érdekes volt, sok olyan elképesztő momentuma van a játéknak, ahol tényleg csak pislogtam, hogy ez milyen király volt Tényleg csak szuperlatívuszokban tudok erről beszélni.

A játékmenet meg egyszerűen fantasztikus volt. A már eleve jól összerakott "harcrendszer" még jobb lett, és a már-már kimaxolt karakteremmel és a választott felszerelésével szinte megállíthatatlan volt, de ugyanakkor adott annyi kihívást a játék, hogy ne legyen olyan könnyű. Bár így sem lehetek teljesen elégedett, mert pl. a rengeteg fegyver közül csupán 1-et favorizáltam igazán, és annyira nem is merültem el a különféle módosításokban. Ugyanez igaz a páncélokra is, a kezdőruha végig kitartott, és értelmét nem láttam váltani. Tekintve, hogy vissza akart hozni egy-két RPG elemet, ezt sztem nem sikerült jól implementálni. De ezek csak kisebb szőrszálhasogatások, mert amúgy nagyon jól szórakoztam. A végén a harc a Földön pedig sztem óriásira sikerült. Nagyon élvezetes volt.

DE...ott a vége...inkább nem is mondok itt semmit, lényeg az, hogy picit én is csalódtam. De összességben nem sokat von le a játékélményből, mert ott van annyi más momentum, amiért szívesen újrajátszanám. Kit érdekel az utolsó fél óra, ha előtte lévő 40 órát mosollyal az arcomon játszottam végig. Ha pusztán egy játékként kell értékelni, akkor a Mass Effect 3 ott van a legjobbak között. Ha pedig mindent egybeveszek...még akkor is jobb, mint a legtöbb játék. Bármennyire is nehéz elviselni, hogy milyen idióta lezárást kapott...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
2129 levél
Válasz 13.09.22. 22:48 #217
Balanses
Köszönöm mindkettőtök válaszát! A videó kicsit pontosabb és jobban rávilágít a tényekre. Hát...nem semmi történet az biztos, eddig a legjobb FPS sztori amivel találkoztam. Mikor véget ért a játék akkor nem tetszett, hogy a megoldás SPOILER
Booker megölése volt, mivel azt hittem, hogy még a keresztelkedés előtt ölik meg Bookert és nem a keresztelkedés után Comstockot. Meg a feliratokat sem hagytam végig menni így a legutolsó cutscene-ről is lemaradtam, ami azért egy kicsit happsysebb endet ad neki.

Mindent összegezve ez egy kurva jó történet volt, ritka az ami ennyire megmozgatja a fantázid!
31908 levél
Válasz 13.09.22. 22:02 #216
Creativ3Form
Engem Baldrick kolléga tett tisztába annó, így bemásolom az ő összefoglalóját, amivel világos lett számomra is minden.

SPOILER
A játékban multiverzumokról van szó, mint a mátrixban is volt, a Slidersben, erről szól Schrödinger macskája, és pl még az Alan Wake-ben is volt róla említés az egyik TV adásban (kvantum öngyilkosság/ kvantum halhatatlanság). Úgy tűnik ez sokaknál kedvelt téma.

Végtelen számú világ létezik egyszerre, és ebből végtelen számú csak egy picit tér el a miénktől (pl egy részecske nem jobbra haladt hanem balra) és végtelen számú van amelyik teljesen máshogy alakult mint a miénk (bár nem említették, de tulajdonképpen ebben olyan is beletartozik amelyben pl a Föld nem is létezik, ahogy emberek sem). Említik azt, hogy vannak konstansok és változók, de az is csak végtelenül belül lehetséges, mármint azon a végtelenül belül amely nem túl sokban különb a mi világunknál. Bioshock 1 világában pl nem volt Columbia valószínűleg, de létezhet olyan világ ahol meg mindkettő volt.

Az infinite története a hiszékenyebb és mondhatjuk, hogy őrültebb Bookerrel kezdődik, aki megkeresztelkedett a Wounded Knee után és mélyen vallásos lett. Nem találtam meg minden Voxophone-t így nem tudom miről maradtam le, de kétlem, hogy egyszerű pásztorként találkozott volna a testvérpárral akik csak úgy megmutatták neki mit tudnak, ezért az akkor már Comstockként ismert Bookernek volt egy látomása egy angyalról és Columbiáról. Talán csak álmodta, vagy csak bolond, mindenesetre komolyan vette és az idő haladtával gondolom már akkori követői segítségével elég vagyont és hatalmat szerzett, hogy felbérelje a testvérpárt akiknek sikerült megoldaniuk a lebegő város lehetséges működését. Ők ugyanakkor a multiverzumokkal is foglalkoztak és azzal is igen sikeresen. Példaként megmutatták Comstocknak az egyik Tear-t, amelyikben Columbia épp pusztítja a világot Elizabeth-tel az élen. A testvérpár hiába próbálta magyarázni, hogy ez nem prófécia hanem csak egy lehetséges végkimenetel, Comstock annak tekintette, és Columbia eredeti szerepe (hívők megmentése a bűnös földi világtól)megváltozott arra, hogy Columbia célja a földi világ lerombolása, egy új özönvíz féleség, csak ezúttal tűzzel. Comstock hiába próbálta teherbe ejteni nejét, nem sikerült. Erre pontosan nem emlékszem így ez nem biztos, de volt valami utalás arra, hogy a testvérpár tehet róla, a kísérletek során történhetett valami ami miatt Comstock steril lett. Sok próbálkozás után végül jött az ötlet. Egy kis kapu.

Comstock a testvérpár segítségével egy másik világba ment, olyanba, ahol Bookernek született egy gyereke, de ugyanakkor valamilyen rossz helyzetben is van amivel könnyebben lehet rávenni az alkura. Booker nagy adósságot halmozott fel és egyedül neveli a gyereket. eleinte nem akarta eladni Annát, aztán nehezen mégis belegyezett. majd meggondolta magát és visszaakarta vonni az alkut, de itt tudjátok mi történt. Ujj nyissz, és Booker onnantól kezdve kénytelen volt azzal a tudattal élni, hogy eladta a lányát.

Comstocknak még jól is jött, hogy a gyereket tulajdonképp másvilágból hozta, és könnyebb volt elhitetni az emberekkel, hogy ez a gyerek bizony egy csodagyerek hisz csak 1 hétig volt az anyja méhében, és mégis teljesen egészségesen született meg. Ő a megváltó gyakorlatilag. Konkrétan nem tudjuk Elizabeth miért tud réseket nyitni más világba ahol csak akar, csak feltételezést kaptunk arra, hogy azzal, hogy más világból jött és nem kéne itt legyen, felborult a világ rendje, és ezzel a képességével helyrehozhatná. Vagyis az univerzumnak nem tetszik ez a vándorlás ezért adta a képességet. Ezt viszont félelmetesnek tartották, hogy csak úgy kaput nyit egy más világba és bármi rosszat magával hozhat ezért inkább felépítették a szobrot amiben az a nagy gépezet elszívja Elizabeth erejét, korlátozva azzal a kapunyitogatást. Onnantól kezdve inkább bezárták, megfigyelték, és gondolom könyvekkel, történetekkel készítették volna fel a szerepére. Comstock maga ölette meg a nejét és azokat akik tudtak a gyerek titkáról, a gyilkosságot pedig a Vox tettének állította be, erre nem emlékszem pontosan (hiába na, majd még újrajátszom), de mintha említettek volna olyat, hogy a testvérpárt is megpróbálták megölni, vagy egyiküket sikerült is.

Mindenesetre a fiútestvér nem látta jónak a dolgok alakulását és helyreakarta hozni, és a testvére segítségét is kérte, máskülönben elhagyja őt. A lánytestvér nem érzett nagy veszélyt, de követte a testvérét, hiszen nagy a kötődés közöttük és nem akarta őt elhagyni. Ikrek. Visszamentek Booker világába. Leütötték vagy sem, de valahogy átráncigálták a Comstock féle világba. Azt nem tudom, hogy a testvérpár miért nem vesztette el az emlékeiket, gondolom valami technológia segítségével. Booker viszont elvesztette azokat az emlékeit amik a keresztelkedés után történtek, azért mert nem passzol a Comstock féle világgal. Az agya viszont emlékeket kreál a semmiből, hogy kitöltse az üres teret, és a testvérpár is elhintett néhány morzsát, megváltoztatva a "hozd a lányt és töröld el az adósságot" szöveg értelmét.

Comstock számított arra, hogy Booker esetleg valahogy visszatalál abba a világba, ezért terjesztette a hamis pásztor rémét. Nem emlékszem magyarázatra az AD-t illetően, hogy mi is az. Vagy egy speciális ismertetőjele Bookernek a saját világában, vagy Comstocknak is volt, amit idővel eltüntettetett valahogy.

Aztán követjük a játék eseményeit, a végén pedig arról van szó, hogy bár megöltük Comstockot egy világban, végtelen számú olyan világ van még amelyikben él és virul, és, hogy véglegesen megszüntessük a bajt, ott kell megölni ahol az egész kezdődött. Na jó ez nem teljesen biztos, de azt hiszem ez az egyetlen magyarázat, hogy az utolsó ugrás egyfajta időutazás is lehetett, Booker meghalt, és minden a keresztelkedés utáni esemény törlődött, soha nem történt meg.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
6483 levél
Válasz 13.09.22. 22:01 #215
GustyX
Magyarázat.

de azért

SPOILER
Több dimenzió is van, amiben Booker és Elizabeth más szerepben játszik, de mégis ugyanolyan kapcsolatban állnak. Azért folytották vízbe, mert ezzel ha megölik, elméletileg minden rendben lesz. Vagy valami ilyesmi volt.
Igazából pont ezek miatt tekintenek rá GotY-re, mert hogy ez milyen fasza már, hogy ennyi nyitott kérdés merül fel benne és hogy mennyire az játékosra van bízva, mit hogyan gondol tovább. Sokat én is a fentiből és egyéb fórumokból tudok.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
2129 levél
Válasz 13.09.22. 22:00 #214
Balanses
Najó! Azt hiszem, hogy előbb kellett volna körülnézni és aztán kérdezni! Asziszem meg is van a válasz a kérdésekre. De azért kíváncsi lennék mások véleményére is!
2129 levél
Válasz 13.09.22. 21:49 #213
Balanses
Na, most végeztem a Bioshock Infinite-vel.

A végét most egyáltalán nem értem, valaki magyarázza el légyszíves, hogy mi van!
SPOILER
Mi volta végén ez a sok Elizabeth? Miért folytottak vízbe? Most akkor Booker meghalt? Mert ő volt Comstock is egyben? De hogyan? És mi volt ez a sok ajtó a sok világítótoronnyal és a különböző óceánokkal? Meg Lutece-ékkal. Most akkor ki volt az Anna nevű csecsemő? Ő volt Elizabeth?
Lehet, hogy én vagyok a hülye, de nekem a vége kissé kesze-kusza volt. Egy kissé nagyon. Valaki világosítson fel légyszíves.
15994 levél
Válasz 13.09.20. 12:41 #212
ufodani
Ez vmi nem végleges verzsönből lehet vsz. Ilyen a gémben nincs.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
10257 levél
Válasz 13.09.20. 12:37 #211
MattMatthew
0:34-től
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
12857 levél
Válasz 13.09.20. 12:14 #210
konrad
"Mintha azért járna a legnagyobb szorzó, ha érintetlenül maradnak az ellenfelek"

Pont ezért írtam, ha tehetem, kikerülöm őket, egyre többször sikerül is!

Azt az ütéskombót én nem láttam, így nem is próbáltam. Ha ingame-ben ilyet láttál, akkor biztosan ki lehet valahogy vitelezni!
10257 levél
Válasz 13.09.20. 11:09 #209
MattMatthew
Egy technikai kérdés a Blacklist játékosokhoz: Videókban láttam azt amozgást amikor Sam elkap egyet, kicsavarja a kezét, kivégez 2-3 másikat, majd akit fogott azt közelről lelövi. Ezt hogy lehet megtenni játékban?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10257 levél
Válasz 13.09.20. 08:09 #208
MattMatthew
Mintha azért járna a legnagyobb szorzó, ha érintetlenül maradnak az ellenfelek. Szóval az tutibb mint a leütés.

A repülőgépes menü engem is zavart. Fölösleges és lassítja a játékmenetet.
Újrajátszható küldi nem zavart, fel se tűnt.

Az ajtórácsukás az nálam is előfordult.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
12857 levél
Válasz 13.09.19. 23:59 #207
konrad
Talán a végét - amely nekem is hiányérzetet keltett - azért hagyták ilyen "kurtára", mert talán a történetet valamilyen dlc-ben esetleg folytatják, amely nem ártana a hiányérzetünknek!

GustyX! Az első tolásnál én is sokszor türelmetlen voltam: nem ismertem a pályákat, gyenge volt a fejlesztésem stb. Ám aztán második alkalommal totál rámentem a lopakodásra (jó sok lóvét hozott), csak az volt a cél, hogy minél kevesebb csetepaté, annál több észrevétlen kiütés. Ugyanakkor vannak pályák, ahol a lopakodás hentelésbe csap át, mert egyszerűen csak úgy tudsz továbbjutni. Nyilván ezekben a helyzetekben is meg lenne a megoldás a "rejtett utak" megtalálásában, de az embert elkapja a hév, és csak a kis világoskék ikont látja, hogy hova is kell(ene) eljutni! Ettől függetlenül megér egy próbát, most harmadjára én már tényleg nyugger üzemmódban nyomom: ha kell, kivárok perceket, míg leütök valakit, hogy továbbjussak, vagy kicselezem őket. Azt vettem észre, hogy a küldik többségében már elenyésző a párduc és a harcos százalék, sőt most két küldetés végénél fel is ment sárgába a lopakodó kijelzőm. Hm, örültem neki! Pont ez a nagyszerű az SCB-ben, hogy Te döntöd el, hogy sunnyogsz vagy nyíltan fps módban ölsz, vagy esetleg vegyíted!

Sucee! Sajnos nekem a Conviction-el pont az volt a bajom, hogy nagyon elnyomták az igazi splinter cell-es hangulatot a túl sok lövöldével - szinte alig volt lopakodás -, igaz azt is megértem, hogy a történet beágyazottsága - miszerint akkor Sam éppen szabadúszó volt és a lánya körüli balhét akarta kideríteni - miatt lövöldözősebbre vették a figurát! Ha klasszikusan akarom összehasonlítani a részeket, és klasszikuson az alap sc-t értem, hogy lopakodás, hangtalan ölés, titkos ügynök stb., akkor inkább a SCCT-val vetekszik ez a mostani ötödik rész! Az is nagyszerű volt, sőt, de nekem ez a Blacklist veri a sorozat összes részét! (Itt most nem csak a grafikára értem, hanem arra nagyfokú fejlesztésre, amely a játék történetét, a fejlesztési és a játékos döntési lehetőségeit megteremtette!). Utoljára ilyen típusú játékban az AC2-ben és az azt követő részekben volt élményem!

Egyébként abban teljesen egyetértek, amit MattMatthew írt: az ellenség már legkönnyebb fokozaton is rohadt okos! Ha felhívod magadra figyelmet - mondjuk csak annyival, hogy kilősz egy neon csövet, mert kurva világos van -, azonnal megy a hümmögés és elkezd keresni Téged a paraszt! Vagy, ha sokkoló aknával kiütsz két ellenséget, miközben egymással beszélgetnek és ha ott hagyod őket, felébreszti őket az arra bóklászó társuk: ma este kétszer is volt erre precedens a titkos iraki pályán...

Szóval jó, próbáld ki GustyX: én már egyre kevesebbet (próbálok) lőni, annál többet ütni vagy nyílpuskából, sokkoló aknával stb. kábítani! Fontos, hogy a leütött faszikat rejtsd el, ha tudod, mert azt is díjazza a pont- illetve pénzrendszer!
3081 levél
Válasz 13.09.19. 22:39 #206
Sucee
Őszintén szólva az általam említett nehézségen kívül egyet sem próbáltam.

Persze, hangtompítós lövöldözéssel megoldható, én a rendes ajtóberúgós dörgő fegyveres megoldásra gondoltam. Az annyira nem nyerő.

Amúgy maga a játék nagyon tetszett, ha a játékmechanikai dolgokat nézzük (leszámítva azt, hogy mindent E-vel csinálunk, szóval Sam rendszeresen inkább rácsukta az ajtót a rosszfiúkra takedown helyett), viszont nekem nagyon idegen volt ez az egész, hogy nem kapunk egy rendes főmenüt, valamint szerintem nagyon megtörte a játékot az, hogy bármikor újrajátszhatjuk bármelyik küldetést. Persze, ez opcionális (pénzszerzés miatt viszont ajánlott is), de ilyen szempontból a Conviction nyerőbb nálam.
Plusz egy jobban összerakott vége-cutscene is hiányzott nekem.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10257 levél
Válasz 13.09.19. 22:28 #205
MattMatthew
Már normálon is nagyon könnyen leszedik az embert, ami alapvetően nem gáz, csak kicsit nevetséges, hogy az 5.56-ost az ellen viszont nagyon jól bírja. Az ilyen brute-ok miatt kicsit AC3 feelingje volt, ami nem tetszett.

Azért ezzel együtt kis taktikázással és egy jó, tompított gépkarabéllyal elég könnyű.
A vége viszont csalódás volt nekem. Teljesen értelmetlen kis csavart próbáltak csinálni, ami nagyon egyértelmű volt, és nem adott semmit.

A felszerelés nélküli lopakodások jók voltak.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3081 levél
Válasz 13.09.19. 22:17 #204
Sucee
Kb. a játék legjobban kidolgozott részeit fogod úgy kihagyni. Annyira nem frusztráló a lopakodás, szerintem mindenképp megéri abban a stílusban.
(Mellesleg egy realistic nehézségen már nem is túlzottan működik a Rambo mód.)
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
6483 levél
Válasz 13.09.19. 22:14 #203
GustyX
Én kedvelem. És holnap végre tolhatom.

Probléma, hogy az utóbbi időben olyan türelmetlenné váltam játék téren, hogy egy-két résznél biztosan "f&szom mos má! Kva anyá* bazze!" - és teljesen átszellemülünk rambóvá.
Jó lesz az mezei TPS-nek is
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
12857 levél
Válasz 13.09.19. 22:11 #202
konrad
Splinter Cell - Blacklist 10/10

Jó történet, magával ragadó hangulat és izgalom, jól felépített játékrendszer, okos ellenségek és jól optimalizálható grafika, mi kell ennél több? A ubisofték Halász Samuja kegyetlenül bekeményített az ötödik résszel. Aki kedveli az ilyen típusú játékokat, annak kötelező! (Most tolom harmadjára !)
31908 levél
Válasz 13.09.19. 19:35 #201
Creativ3Form
A Revelationsban az a jó, hogy kiszedték az idegesítő, apró mellékküldiket, és csak a társaid, embereid mellékküldijei vannak benne, amik viszont jók lettek sztem.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15994 levél
Válasz 13.09.19. 19:18 #200
ufodani
Támogatom.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
56 levél
Válasz 13.09.19. 19:15 #199
Gryphonheart
The Witcher

Elég vegyes érzéseim vannak..
Jó játék de közel sem annyira mint ahogy mondták.Az a baj hogy elhittem nekik és ezért valami csodát vártam.Arról nem is beszélve hogy itt-ott a storyt is ellőtték...
De a haverjaim hülyesége természetesen nem a játék hibája..
Persze a játékban is akadt hülyeség bőven.

A legidegesítőbb dolgok

Dice Poker: Volt 1 rész amikor 1 szellem ellen kellett játszani.Ha vesztettem azonnal ellenségessé vált ezért mindenképpen nyernem kellett.Ez oké.És azt is eltudom fogadni hogy egyre jobbak/szerencsésebbek az ellenfelek.De amikor pofátlanul csal a játék és 20x kell újratöltenem..azt már nehezen

Scoia'tael: Érthetetlen ami velük történik.Eleinte tök szimpatikusak voltak és őket támogattam.Később viszont átmentek totál seggfejekbe és érthetetlen dolgokat műveltek.

"Túszdráma": Az 1ik chapter végén történtekre célzok.Itt röviden/spoiler mentesen és baromira leegyszerűsítve ennyi történt:

Geralt: Engedjétek el az embereket!
Elf vezér: Nem!
Geralt: Akkor csak az egyik gyereket.
Elf vezér: Nem!Senkit nem engedünk el!

Itt jött 1 rövid tanácskozás egy másik karakterrel hogy mi legyen.És mivel az elfek szokás szerint seggfejek voltak és egyértelműen megmondták hogy NEM ENGEDIK EL A GYEREKET úgy döntöttem hogy segítek az embereknek.Erre 1 perc sem telik el és történik ez:

Geralt: Oké nyertél..elmegyek.De a gyereket had vigyem magammal.
Elf vezér: Jaaa oké..miért ne?Te rendes vagy szóval viheted a kölyköt.

WTF??? Most akkor mégis elengedik?Ha egyből ezt mondta volna akkor másképp döntök.És ezen egyszerűen nem tudom túltenni magam.Az 1ik percben nem megy senki sehova aztán meg mégis?Hirtelen megszűnik gyökérnek lenni és akkor még én érzem szarul magam hogy le kell vágnom.Ezt szerintem nem gondolták át eléggé.

Több negatívum nem jut eszembe.De nem is akarok keresni.
Összességében nagyon jó és élvezetes játék volt.Csak jobbra számítottam.

8/10
10257 levél
Válasz 13.09.13. 21:50 #198
MattMatthew
Azért a Revelations kerüljön terítékre előbb-utóbb. Az is egy remek darab lett. Bár én is úgy voltam már azzal is, aztán meg a harmadik résszel is, hogy főküldiket csináltam és nem tököltem mással, mert belefásultam.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
6483 levél
Válasz 13.09.13. 19:38 #197
GustyX
Assassin's Creed Brotherhood - tetszett, sok módon el lehet benne tölteni az időt, de nem igazán éltem ezzel a lehetőséggel, inkább a sztorira koncentráltam. Leginkább a vége nem tetszett, meg akadt egy-két alkalom, amikor a falat kapartam, "Miért????"-et ordibálva. Érdekes módon legjobban a toborzást és a kis "pátyolgatást" élveztem . Most viszont minden AC játékot messzire kerülök egy darabig, elég volt ez. Egy teszt kontra pontja igaz lett/volt rám: "Lesz aki belefásul"

CarRoy: nekem tetszett volna, simán végigtoltam volna, ha nem az van, hogy a szélrózsa minden irányából lőnek rád és mindig előkerül valaki aki meg akar ölni, mert neki mentél az utcán. Ez, hogy mindig tépj vissza egy checkpointhoz, hogy megszüntesd a körözési szintedet

MattMatthew: jó lett volna az. De csak lett volna.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
308 levél
Válasz 13.09.09. 14:15 #196
CarRoy
Red Faction Guerrilla

Elég hányattatottan indult a játék indítása: ki kellett kapcsolni a játék közbeni Steam Community-t, hogy elinduljon, regisztrálni kellett a Games for Windows Live-ra (mivel ez volt az első ilyen játékom), valamint megoldást kellett találni az erősen villodzó textúrákra is. Ezek után végre sikerült rendesen játszani, ám ráadásként napi egyszer azért mindig kifagyott a cucc.
A játék típusa a manapság oly divatos open world, ahol a főküldetések száma jóval elmarad a mellékküldetések számától (itt konkrétan 1 főküldire kb. 5 mellékküldetés jut), valamint jelen vannak az elmaradhatatlan gyűjtögethető/megkereshető dolgok. A tutorial után gyorsan felvilágosítást kapunk, hogy miről is lesz szó: szektorok felszabadításával kell a megszállókat távozásra kényszeríteni a Marsról. Ezt küldetések teljesítésével és az ellenség bázisainak/tulajdonainak lerombolásával lehet elérni. Sajnos itt adódik a játék első problémája, ugyanis gyorsan kiderül, hogy az első órában szinte pontosan ugyanazt fogjuk csinálni, mint az utolsóban, csak mindig más környezetű zónában. A melléküldetések kellően változatosra sikeredtek, van itt területvédés, túszmentés, konvojok semlegesítése, autók menedékhelyre való szállítása, rombolás járművekkel és kézi eszközökkel stb. Ez utóbbi szerintem a játék egyik fénypontja, mivel a Red Faction játékokban a rombolható környezet mindig is kiemelt szerepet töltött be. Itt megadott kellékekkel kell megadott időre lerombolni különböző objektumokat. A kihívást főként az adja, hogy sikerül-e ezt a lehető leggyorsabban végrehajtani (pro time teljesítése). A játék fontos részét képezi még a salvage gyűjtögetése, melyekből a fokozatosan megszerzett új fegyvereket és fejlesztéseket vásárolhatjuk meg.
Sajnos azonban játék azért közel sem tökéletes. Én normál fokozaton vágtam bele, de legmagasabb riadóztatási fokozaton már így is kellően nagy számban és agresszívan viselkedett az ellenség. Főképp a játék elején lehet emiatt sokszor fűbe harapni, amíg nem kapunk meg 1-2 komolyabb fegyvert, amivel már eredményesebb a harc. A legfőbb gondnak viszont azt éreztem, hogy a játék nagyon centralizálva van a menedékhelyeinkhez. A legtöbb mellékküldetés ugyanis itt végződik, így ha mindet teljesíteni kívánjuk, 1-1 utat szinte kismilliószor meg kell tennünk. Az előbb említett harcoknak is leghatékonyabban úgy tudunk csak véget vetni, ha visszamenekülünk, mert az ellenség nem fog magától sosem elfogyni, csupán ha sikerül kicsit elbújnunk egy időre (ám ez például nagyobb bázisok lerombolása közben sosem fog bekövetkezni). Van fedezékrendszer, de itt ez simán szétkapható, plusz ha már minden oldalról zaklatnak, semmit nem ér. A lőszer újratöltése szintén az óvóhelyeken történik. Ugyan vannak elszórtan ládák, melyekből pótolhatjuk a skúlót, de ezek nem mindig töltenek fullra minket, másrészt a legnagyobb harcok közben gyorsan elfogynak ezek a tartalékok is, utána maximum az ellenségtől zsákmányolt fegyverekkel kell beérnünk. A járművek irányításával sem vagyok teljesen kibékülve. Sok másik játékban tapasztalt "az autóknak nincs érezhető súlya" effektus érvényesül itt is. Olyan, mintha egy légüres fémdobozt terelgetnénk, ami a legkisebb buckán már irányt vált. Persze többféle típus szerepel a játékban, de a legtöbbre érvényes ez a megállapítás. Gondolom így akartak a készítők gondoskodni, hogy a vezetős mellékküldetésekben legyen kellő kihívás, ne csak sétakocsikázásból álljon. A játékstílusból adódóan a fősztori szál nagyon elsikkad a sok mellékküldetés között és véleményem szerint jóval könnyebbek lettek ezek a missziók (nem úgy, mint némely alfeladat vagy bázis kitakarítás), leszámítva talán az utolsó küldetést. Nem értem, néha miért mániájuk a készítőknek a tonna számra özönlő ellenfél a játékok végén, ezzel is frusztrálva a játékost. Oké hardon legyen melós, de normalon feleslegesen ne kapjon már idegbajt az ember. A mesterséges intelligencia meglehetősen felemásan teljesít. Az ellenfeleink sok esetben megpróbálnak fedezékbe bújni és onnan tüzelni, ellenben a társaim képesek elsodorni engem a kocsijukkal gond nélkül vagy harc közben belém lövöldözni, ha előttük tartózkodok, netán beállni a célkeresztem elé pont akkor, mikor rakétavetővel tüzelnék (jó párszor ennek köszönhettem a halálomat).

A sok panasz ellenére mégis azt kell mondjam, hogy jól szórakoztam a játék alatt. A felsorolt negatívumok nagy részét ugyanis gyorsan meg lehet szokni és ki lehet tapasztalni, így azok később már fel sem tűnnek. A rengeteg mellékfeladat sok órára lekötött és igen, egy idő után ezeket meg lehet unni, ám aki hozzá hasonlóan igyekszik mindent teljesíteni, azt úgyis hajtani fogja a lelkesedés, hiába ismétlődnek a küldetéstípusok. A harc és a totális rombolhatóság igazán élvezetes (főként egy walkerben ülve), fegyverekből pedig bőven van választék, így kényünk-kedvünk szerint választhatunk, mivel szabadítsuk fel a Marsot az elnyomás alól. Kellemes meglepetés még, hogy a bonus missions menüpont alatt egy kis előzmény sztori lapul, amiben plusz egy zónát lehet végigküzdeni egy másik szereplővel és néhány újdonsággal kiegészítve.
10257 levél
Válasz 13.09.09. 11:49 #195
MattMatthew
Pedig az első rész a legjobb Crysis.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
5 levél
Válasz 13.09.09. 07:49 #194
Horzsolo
Just Cause 2

A sok negatív vélemény ellenére, gondoltam neki vágok Rico Rodriguez titkos ügynök kalandjainak a festői kinézetű Panau szigetvilágában. 19 óra alatt vittem végig a fő sztorit, és így is 23%-os lett a végkifejlet. Szóval van benne tartalom kétség nem fér hozzá. Tetszettek az olyan apróságok, mint pl. hogy ha autóval nekiszáguldunk valamilyen fának az darabjaira szakad. Jó volt a sok repülőzés, helikopterezés, ejtőernyőzés és egyéb finomságok. Szeretettel várom a harmadik részt.
3007 levél
Válasz 13.09.08. 23:10 #193
gregmerch
Az a befejező, majd ott kapsz válaszokat.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
6483 levél
Válasz 13.09.08. 22:41 #192
GustyX
Crysis 2

Több ilyen konzolos vérpistikéknek szánt butított FPS kellene, én éveztem. Kiváló lopakodós játék vagy lőjj mindent ami mozog, kinek mi. A történet a kezdeti wtf??? után kifejezetten érdekes lett, illetve több kérdést is felvetett bennem. Nagy részük megválaszolatlan maradt. Igaz, az előző részt nem játszottam végig, még idegenekkel nem is találkoztam. Az első rész miatt nem érdekelt egyáltalán a sorozat, de ezután a 3. részt is be akarom szerezni.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
56 levél
Válasz 13.08.30. 20:17 #191
Gryphonheart
Hitman: Blood Money

Ezért már megérte megvenni a quadrilogy-t.Legjobb Hitman játék amivel eddig játszottam.
Sajnos ebben is volt 1 küldetés (House of Cards) ami kicsit felhúzott.De a befejezés kárpótolt.

9.5/10
591 levél
Válasz 13.08.27. 23:09 #190
nazgul
Most játszottam végig a Deadpool t. Nagyon jó játék, kiválló a harcrendszer, és a hangulat is egyedi Ami idegesítő, azok a nagyon nehéz platform részek, gyakran egy mm , egy másodperc eltérés, és buktad a platform kihívását De összeségében mindenkink ajánlom, és halálnak nagyon jó teste van
9 levél
Válasz 13.08.26. 16:23 #189
Esrohnoil
Inquisitor c. játékot valaki próbálta?
http://inquisitor-rpg.com/

Ahogy elnézem, vmi idióta feltöltötte az oldalra a 630 darabból álló végigjátszását a youtube-ra, ami a játék weboldalán is be van linkelve.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.