Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld!

3007 levél
Válasz 13.08.26. 16:16 #188
gregmerch
+1! Igen, ez is nagyon durva volt!
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
9 levél
Válasz 13.08.26. 16:15 #187
Esrohnoil
Én is végigjátszottam, de határozottan csak azért, h. a végén lássam, mit is akartak ezzel a sztorival... de nem jöttem rá.
Szerintem a 2010-es AVP simán kenterbe veri!
Ezt, és a legelső AvP-t még mindig szívesen előveszem.
(Az elsőnek a legbrutálabb a hangulata egyedül a sötétben. Volt, amikor fél óra játék után egyszerűen nem mertem vele tovább játszani, pedig a legtöbb küldit megcsináltam Directors Cut fokozaton. Úgy az igazi! )
4187 levél
Válasz 13.08.25. 18:57 #186
Madrac
Nem, a kolon gerinctelen huzas az volt hogy csinaltak egy JO, MUKODO valtozatot, ami csak egy palya volt es azt kuldtek ki mint press preview...
Quoth the raven, `Nevermore.'
3007 levél
Válasz 13.08.25. 17:09 #185
gregmerch
A Gearbox leginkább nem foglalkozott vele, mert az aranytojást tojó tyúkocskájára koncentrált, a Borderlands 2-re. Azt hitték, ezt már a neve is eladja. És az a szomorú, hogy igazuk lett, mert a program - még ha mindenki szídja is, mint a bokrot - üzletileg sikeres lett. Az meg külön gerinces lépés volt Gearéktől, hogy mikor sz@r került a palacsintába, és megindult a rettenetesen negatív kritika áradat, akkor előjöttek a "nekünk ehhez tulajdonképpen alig volt közünk" szöveggel. Bravó! Ez van, ha hozzá nem méltó kezek közé kerül valami kultikus alkotás. Pont ezért tartok egyelőre a Disney - Star Wars fúziótól ...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
4065 levél
Válasz 13.08.25. 17:00 #184
xeLaR
Aliens: Colonial Marines
Nem sokszor szoktam közepesnek ítélt játékkal játszani, hát még hihetetlenül rosszakkal. A Colonial Marines inkább közepes, mint rossz, de legszívesebben az utóbbiak közé sorolnám. Nekem már a patchelt verzióval sikerült játszanom, ami elvileg sok hibát orvosolt, és "jobbá" tette a játékot. Élvezhetővé viszont már nem sikerült, az egyszer biztos. Nem elég, hogy magát az Aliens-világát megszentségtelenítették az idióta történetével (ami kb. nem is létezik, mert főleg csak a rajongókat akarták kielégíteni ebben az emlékezetes helyszínekkel), de emellett még olyan frusztráló a játékmenet, hogy legszívesebben már az első pár pályán uninstallálltam volna ezt a szart. DE...legalább lehet vele játszani. Nem voltak játékgyilkos bugok, nem volt lehetetlen helyzet, és legalább megpróbáltak vmi sztorit összehozni. De mindent összevetve ez egy nagyon rossz játékélmény volt. És maga a tény, hogy még DLC-t is kapott a játék, egyszerűen nevetséges. Mert ez a játék szörnyű, a Gearbox nagyon elcseszte ezt...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
342 levél
Válasz 13.08.22. 08:59 #183
harras125
Szerintem meg csalódás volt, nem kicsi .
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
111 levél
Válasz 13.08.20. 10:24 #182
batman91
Dead Space 3

Nekem nagyon bejött, főleg a coop lehetőség és a craftingolás.

9/10
Én vagyok a megtestesült halál.
56 levél
Válasz 13.08.19. 12:00 #181
Gryphonheart
Hitman: Contracts

Kellemes meglepetés volt.Rövid játék de a végére így is elfogyott a türelmem.

8/10
56 levél
Válasz 13.08.16. 11:44 #180
Gryphonheart
Hitman 2: Silent Assassin

Szépen felépített valamit amit aztán az utolsó 2 küldetés sikeresen lerombolt.De még így is sokkal jobb volt mint az elődje.

7/10
4065 levél
Válasz 13.08.15. 22:02 #179
xeLaR
Remélem is. Egy picit már bele is játszottam, és így elsőre, rögtön a 2. rész után elég fura volt. Kellemes meglepetés volt olyan elemeket látni, mint pl. ügyelni mennyi cuccot viszel magaddal, moddolhatóság, ami hiányzott a második részből. Remélem lesz még több ilyen is, de kicsit szkeptikus vagyok még a történettel kapcsolatban...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
6483 levél
Válasz 13.08.15. 18:18 #178
GustyX
Transformers: Fall of Cybertron - ez eszméletlen jó volt. Pörgős, izgalmas, látványos, változatos. Mintha egy CoD lenne, csak robotokkal. Akinek az első rész tetszett, annak ez hatványozottan fog. TPS fanoknak kötelező!
A stáblistát is érdemes végignézni.
90+

xeLaR: a végét leszámítva szerintem jobb, sokkal jobb. Mind játékmenet szempontjából, mind sztori szempontjából. Nekem a végével sincs olyan nagy bajom mint egyeseknek, de tény, hogy lehetett volna min változtatni.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
4065 levél
Válasz 13.08.15. 16:33 #177
xeLaR
Sikerült újból végigjátszanom a Mass Effect 2-t az ME1-es Paragon karakteremmel, akinek a mentését tesóm véletlenül letörölte még anno, amikor először végigtoltam. Mit is mondhatnék, ami nem lett elmondva róla...Minden tekintetben szórakoztató játék. A történet nagyon profin lett összehozva, az első rész monumentalitása helyett egy "kisebb", de annál érdekesebb küldetést kellett végrehajtani. Ennek köszönhetően egy csomó új (és pár régi) viszonylag jól kidolgozott karaktert kaptunk, akik közül pár a szívemhez nőtt, míg párat meg még jobban megutáltam. Vannak azért problémáim vele, de ezek főleg csak kisebb kukacoskodások. Még mindig tetszik ez a játék, és kíváncsian várom, hogy a 3. rész mennyire tudja majd megközelíteni ezt az élményt.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
56 levél
Válasz 13.08.12. 12:29 #176
Gryphonheart
Hitman: Codename 47

Tele van frusztráló/idegesítő dolgokkal + 1-2 küldi kegyetlenül büntet.
Ez utóbbit valamennyire egyensúlyozza a sikerélmény a teljesítésük után.

5/10
6483 levél
Válasz 13.08.07. 23:18 #175
GustyX
Dust: an Elysian Tail
Ha mondanom kellene egy ismertetőjelet, ami alapján egyből érdekelni kezd egy játék, az a szépen megrajzolt, rajzfilmes grafika. Már a képek láttán megjön hozzá kedvem. A gond ezzel annyi, hogy hiába tátottam a számat a grafika láttán, nagy valószínűséggel úgyis Runaway és társai játékok rejlettek a külső mögött. Legalábbis eddig nem találkoztam ínyemre való rajzolt grafikájú játékkal. De mikor megláttam az első képeket a Dust-ról és mellette az "action-adventure" kiírást, azonnal szerelembe estem.

Pro:
- audiórész (szinkron+zene)
- aranyos, szerethető karakterek, már amennyire megismerjük őket (különösen Fidget)
- megalkotott világ (abszolút nem olyan hú de nagyon kidolgozott, de mégis tetszetős)
- grafika (legfőbb ok, amiért felfigyeltem rá)
- játékidő (letölthető címtől kevesebbet vártam)
- humor
- a harcrendszer (egyszerűsége élvezetes is tud lenni, de néha jó lett volna pár látványos mozdulat)
- élvezetes, nem frusztráló (egy-két alkalmat leszámítva) platform részek
- történet
- változatos helyszínek

Kontra:
- a harcrendszer túl egyszerű, a kevés kombónak sincs sok értelme
- az inventory rendszer lehetne jobb
- a repülő-robbanó gyümölccsel való figurázás egy-két alkalommal azonnali hajtépéssé megy át
- a főhősön igazán látszódhatna, hogy másik páncél van éppen rajta
- lehetett volna mélyebb a karakterfejlesztés (több képesség, változatosabb harcrendszer, szélesebb körű fejlesztési lehetőség)
- kevés mellékküldetés, amiket a térkép sem is jelöl

Igazából az van, hogy a pozitívumok megkétszereződnek, a negatívumok feleződnek, hiszen mégiscsak egyetlen egy ember munkájáról van szó!
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10257 levél
Válasz 13.08.07. 11:57 #174
MattMatthew
Felraktam megint de hamar felidegesített most engem is.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
342 levél
Válasz 13.08.07. 11:47 #173
harras125
Dead Space 3, 90 %-on állok de lehet így marad.

Óriási csalódás.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
56 levél
Válasz 13.08.06. 20:37 #172
Gryphonheart
Hunted: The Demon's Forge

Nekem nagyon bejött.Egy esélyt mindenképpen megérdemel.A történet a sok gyűjthető cuccal összeállt a végére.A happy end lett meg a végén ami szerintem tök rendben volt.

8.5/10
27766 levél
Válasz 13.08.06. 16:55 #171
LordMatteo
Igen, közben már beleolvastam. Mindenesetre asszonypajtással regisztráltunk, remélhetőleg lehet alpházni.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
9326 levél
Válasz 13.08.06. 16:37 #170
Kanduhrka
Vagy a legszörnyűbb találmány FPS-nél, a P2P, és ami a hozadéka: a gyűlölt lagg kompenzáció.
horrorgeeks.blogspot.com
15994 levél
Válasz 13.08.06. 16:27 #169
ufodani
jesz. MMOFPS
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
27766 levél
Válasz 13.08.06. 15:51 #168
LordMatteo
Lehet, hogy én maradtam le a világtól, de azért durva, hogy az Alpha testhez már dxdiagot is kérnek a gépemről. Mindenesetre szimpatikus.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
27766 levél
Válasz 13.08.06. 15:32 #167
LordMatteo
MMO?
A kibaszás társas játék, sose feledd.
27766 levél
Válasz 13.08.06. 15:09 #166
LordMatteo
Hitreg, hitbox, ping, packetlost.

Ugye, nem mindig az történik, amit Te látsz. A legtöbb FPS-sel ez a gond.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
4187 levél
Válasz 13.08.06. 13:11 #165
Madrac
UT es CS kozott jelen esetben nem az ugralas a nagy kulonbseg, hanem a fegyverek visszarugasa, mert ez nincs UTben. Ugralsz, futsz, losz, nem problema, CSben igen. Szoval gyanitom, hogy ezzel volt a fo gondod, nem oda lottel mar reg ahol a celkereszt volt, hiaba tartottad elvileg jo helyen.
Quoth the raven, `Nevermore.'
15994 levél
Válasz 13.08.06. 12:46 #164
ufodani
Vki?
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
2006 levél
Válasz 13.08.04. 10:33 #163
Corvus5
Valőszínűleg ez így is van, mint ahogy engem sem pozitív gondolatok árasztottak el a komment megírásakor, viszont ha elkezd idegesíteni vmi miatt egy játék, akkor én inkább ráhagyom és nem tovább idegelem magam rajta. Kb. ez a komment volt a teljes feszültséglevezetés. Inkább az Arma 3-ba invesztálok majd több energiát, aztán ha ott is így járok, akkor elismerem, h bennem van a hiba és megkövetem a CS:GO-t.

Bizonyítani pedig könnyen tudnám ugye videóval, kérdés inkább tényleg az, h emiatt akarjak-e újra játszani vele.

(A célzás dolgot meg azért is szeretem nagyon, mert nagyon jó UT ictf játékosnak tartanak. Persze tudom az UT, meg ott ugrálni kell, stb, de az biztos, h oda kell gyorsaság és pontosság is, talán jobban, mint bárhol máshol.)
10257 levél
Válasz 13.08.04. 10:11 #162
MattMatthew
Ilyesmit nem tapasztaltam. Amikor félőrültként előre rohantam akkor szépen leszedtek.

Azt ugye tudod, hogy nem oda lő a fegyver ahol a célkereszt van? Főleg ha mozgásban vagy. Második lövésnél meg a mozgásra még rájön a recoliból adódó kitérés. Szóval igen, van, hogy máshova mutat a célkereszt mint ahol eltalálod.

Egyébként nem piszkálni akarlak de az a tapasztalatom, hogy aki ilyen kommenteket ír, mint te, vagy még idegsebbeket az játék közben is elég ingerült tud lenni és a "hova lövök" nagyon összemosódik a "hova szeretnék lőnivel". Szóval azt maximálisan értem, hogy te úgy láttad a dolgokat ahogy leírtad, de ha legjobb jóindulattal nézem a dolgokat akkor sem tudom elfogadni, hogy valóban úgy történtek.


De igazából majdnem mindegy. Talán nem ér ennyit az egész, mindenki azzal játszik ami bejön neki.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
2006 levél
Válasz 13.08.04. 09:58 #161
Corvus5
Nem a célzással van a gond, hanem a totál random sebzéskiosztással.

Mitől adok fejest olyannak, akit lábon lőttem? Hogy nem kap fejest olyan, akinek csak a fejét látom, megsorozom és ömlik a fejéből(!) a vér? A "sok ember" pedig agyatlan terminátorként rohan előre, nyeli a golyókat és darál, mint a félőrült. A Condition Zeroban az ilyeneket lehetett a legkönnyebben leszedni, itt meg ezek szerzik a legtöbb killt. Fail.
10257 levél
Válasz 13.08.04. 08:18 #160
MattMatthew
Hát nem. Bár tényleg nehéz ezt érthetően leírni, figyelembe véve, hogy valamiért elég sok embernek mégis sikerül céloznia.

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
2006 levél
Válasz 13.08.03. 17:11 #159
Corvus5
Számítottam rá, h vki azzal jön majd, h "höhö szarul célzol", ezért is próbáltam olyan egyszerűen fogalmazni, h bárki megértse, de úgy látszik annyira nem sikerült, h te is megértsd.

Részemről pedig végigjátszottam, ha úgy tetszik, de amúgy is az értékelés a lényeg.

10257 levél
Válasz 13.08.03. 15:26 #158
MattMatthew
Elég ha most azon nem röhögök, hogy a játékot hibáztatod a célzásod miatt hanem csak azon, hogy egy CS kapcsán a "Mit játszottál végig..." topikba írsz?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
2006 levél
Válasz 13.08.03. 15:05 #157
Corvus5
Counter Strike: Global Offensive

Annyit mondhatok, hogy megtaláltam számomra az abszolút esélyest az évtized legfosadékabb fps-e kategóriában.
Ennél szánalmasabb sebzési modellel sztem még nem készítettek játékot. De ha vki tud másik olyat, ahol ember ellenfél túlél 3 fejlövést shotgunnal, ahol bizonyos fegyverrel a padlót kell lőni, h sebződjön az ellenfél, ahol akkor írja ki, h fejest adtam, amikor combon lőttem az ellent, ahol 30 golyó fejbe-nyakba nem elég egy ember megöléséhez... az írja meg a játék címét, s bizisten kipróbálom, h méltó ellenfele legyen ennek a förtelemnek a díjátadókor.

3/10
56 levél
Válasz 13.08.01. 23:43 #156
Gryphonheart
Amnesia: The Dark Descent

Eszméletlenül hangulatos volt.De sajnos baromi rövid is
De kárpótol a tudat hogy nem sokára itt a Machine for Pigs.
A befejezések közül a normál jött be leginkább.Pont az is jött össze elsőre.
Simán eltudtam volna vele játszani még egyszer ennyit.

10/10
31907 levél
Válasz 13.07.28. 14:21 #155
Creativ3Form
Ment PM.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
56 levél
Válasz 13.07.28. 01:12 #154
Gryphonheart
Just Cause 2

Ez állat volt
Majdnem 70 óra kellett hozzá de meglett a 100%
Igaz keresnem kellett 1 modot ami pótolja a hiányzó resource itemeket + a water towert.
És map viewer sem ártott hozzá hogy megtaláljam a dolgokat.
Még a 175 bridge limbo-t is megcsináltam a semmiért annyira bejött

9/10
6483 levél
Válasz 13.07.27. 16:49 #153
GustyX
Milyen verziód van, letudnád-e írni a WS beállítást, ha azzal toltad.
Ne linkelj lécci a ws fórumra, az nekem magas, köszi
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
31907 levél
Válasz 13.07.27. 14:03 #152
Creativ3Form
Nnnnnnnnnnnna, Star Wars Knights of the Old Rebuplic II - THe Sith Lords is kitolva. Ugyan, ahogy lentebb írtam, nem szeretem annyira mint az első részt, de eszméletlen jó volt ezt is újrázni! A BioWare pedig tartozik nekünk egy Kotor III-al, leszarom az Old Rebuplicot és azt, hogy ezt akarják lenyomni a torkomon a sorozat 3. részeként!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
10257 levél
Válasz 13.07.24. 10:50 #151
MattMatthew
Őszintén szólva kétlem, hogy nagyon közrejátszanának a döntések...

Sajnos ilyen lehúzás szagú tényleg.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
14264 levél
Válasz 13.07.24. 09:54 #150
balays82
Én is arra gondoltam, hogy inkább közvetlenül a második évad előtt játszom végig, már csak azért is, mert elvileg DLC-ben hozott döntéseknek is lesz hatása a további eseményekre. Bízom benne, hogy addigra esetleg a Telltale is nyomott áron adja majd, esetleg ingyen, ahogyan akár most is lehetett volna, ha nem a rajongók lehúzása lett volna az egyik fő cél.
10257 levél
Válasz 13.07.24. 09:39 #149
MattMatthew
Lehet, hogy megvolt 2 óra is mire végigvittem, de igen, 5 ejró az soknak tűnik érte.

Egyébként nem rossz, hanem inkább semmilyen. Karakterek érdekesek, de nem PC-nek jók, hanem csak NPC-nek mert tényleg nem szimpik. Minden karakterrel 20 perc édeskevés arra, hogy súlyát lehessen érezni a döntéseknek, amiknek igazából nincs is igazi következménye.

Kihagyható... illetve szerintem majd a második évad előtt kalózöbölről húzd le mert ha feltűnnek ott ezek a karakterek akkor a nevüket legalábbtudni fogod. Akik most tolták végig azoknak meg semmi sem fog megmaradni vszínűleg addigra.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
14264 levél
Válasz 13.07.24. 09:11 #148
balays82
Akkor szerinted sem lett túl jó? Több helyen olvastam, hogy ellenszenvesek a szereplők, rövidek a sztorik, illetve az egész DLC, alig van benne interakció, ehhez képest pedig aránytalanul drága. Pedig gondolkodom rajta, hogy meg kellene venni, de a Steam nyári vásár után pár nappal túl soknak tűnik 5 euró, egy másfél órás DLC-ért, ami még csak nem is tűnik kihagyhatatlannak.
10257 levél
Válasz 13.07.23. 16:04 #147
MattMatthew
Walking Dead 400 days ... What is this? A DLC for ants?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
56 levél
Válasz 13.07.21. 00:23 #146
Gryphonheart
The Cursed Crusade

Eléggé közepes lett.Steam szerint 14 órát játszottam vele.Ami nem sok tekintve h minden gyűjthető marhaságot összekapartam a játékban.Ezért volt h 1 pályán többször végig mentem.
Nem volt annyira borzalmas mint mondják.De túl jóra sem sikeredett az igaz.
Többet is kilehetett volna hozni a témából.A befejezés ráadásul elég szemét volt

5/10
10257 levél
Válasz 13.07.20. 13:05 #145
MattMatthew
Igen, a mester nagyon jól képviseli a sith (vagy pontosabban a köztes) ideológiát. Mondjuk igazán gonosznak szerintem itt sem lehetett lenni, csak fagyit kilökni mások kezéből...
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
31907 levél
Válasz 13.07.20. 12:58 #144
Creativ3Form
Na igen, a tönkrúgással tökéletesen leírtad, hogy mit éreztem én is. És a sztori meg karakterrel kapcsolatban leírt mélységi fejlődéseket is adom. Az első kitolásnál ezek...nem is tudom, zavartak vagy nem jöttek be annyira. Túlzottan hozzá voltam szokva az első letisztult, kicsit egyszerű rendszeréhez. De az évek megszerettették velem ezeket a dolgokat.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31907 levél
Válasz 13.07.20. 12:56 #143
Creativ3Form
Felraktam hozzá azt a módot jaja. Kíváncsi vagyok. Főleg a végével kapcsolatban, mert azok eléggé semmilyenek lettek. Mint a Jedi mind a Sith vég. Mondjuk most hagytam el Telost, és eddig sok változtatást nem éreztem, az eredetihez képest. Persze lehet csak rég toltam már.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
4133 levél
Válasz 13.07.20. 12:50 #142
gothmog
Az első rész sztorija magasan veri a másodikét, illetve számomra is komolyabb játékélménnyel bírt összességében, ugyanakkor a második részben több a "mélység". Mind a párbeszédekben, mind a karakterekben. (És játéktechnikailag, a lehetőségeket tekintve - influence rendszer, stílusok stb. - is többet tudott)

Ráadásul az első részben én személy szerint sosem tudtam "sith" karaktert játszani, mert egyszerűen annyira bugyután "gonoszkodós" volt a választható opciók többsége (nem, nem segítek, sőt elveszem a kreditedet stb.), hogy az egy idő után nekem már fájt. Ellenben a második részben, javarészt Kreia megjegyzései jóvoltából (illetve az intelligensebb párbeszédopcióknak köszönhetően), frankó kis gondolati hátteret teremtettek a "sötét úthoz" is, és egy érthető filozófia mentén lehetett sithként viselkedni, s nem szimpla "keménycsávó-menődumás-gonosz erőcsávó vagyok" szinten mozgott a "sitheskedés".

De a legnagyobb pc-s játéktörténeti b@zdmeget nekem az első rész jelenti a mai napig. Még szerencse, hogy nem spoilereztem anno előre magamnak, így páros lábban tökönrúgás és állkoppanás kombinációját nyújtotta egyidejűleg a sztori fordulása (nem kell ecsetelnem, hogy minek a kiderülésére célzok). Ráadásul a hozzá kötődő bejátszásban is mesterien vágták össze a játékban addig valóban elhangzott párbeszédeket, így ütött igazán a dolog. Szvsz PC-s játéktörténelem egyik legdurvább sztorieleme és húzása szerintem (Persze abszolút pozitív értelemben)
Endure. In enduring, grow strong.
3079 levél
Válasz 13.07.20. 12:50 #141
Sucee
Elvileg van egy mod a Sith Lordshoz, ami "helyreállítja", ugye nagyon sok mindent ki kellett vágni, mert a LucasArts nem hagyott időt az Obsidiannak. Egy rakás háttérinfó, küldetések (asszem HK gyár is), kicsit másabb befejezés, etc.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
31907 levél
Válasz 13.07.20. 12:45 #140
Creativ3Form
Igen, játszhatóságban és képességekben jobb a The Sith Lords. De minden másban jobban bejött az első. Főleg, hogy az egyik legzseniálisabb fordulattal rendelkezik, amit játékban láttam. A The Old Republic meg ja...elkezdtem Jedivel meg Sithel is, és ahogy mondtad, a sztori része érdekes is lenne, de a f2p ellenére, közel játszhatatlan és unalmas. Kár, hogy nem egy tisztességes Kotor III-at kaptunk inkább.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
10257 levél
Válasz 13.07.20. 12:42 #139
MattMatthew
Zseniális! Irányítás szempontjából az első kicsit csiszolatlannak tűnik a másodikhoz képest, de a történet... zseniális!

Alpavetően a TOR is jól sikerült, már a történet részét tekintve, jó párbeszédek, érdekes döntési helyzetek vannak. Persze f2p verziója játszhatatlan és az egész világ nagyon mmo-s dehát ez van...
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.