Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld!

14264 levél
Válasz 13.07.24. 09:54 #150
balays82
Én is arra gondoltam, hogy inkább közvetlenül a második évad előtt játszom végig, már csak azért is, mert elvileg DLC-ben hozott döntéseknek is lesz hatása a további eseményekre. Bízom benne, hogy addigra esetleg a Telltale is nyomott áron adja majd, esetleg ingyen, ahogyan akár most is lehetett volna, ha nem a rajongók lehúzása lett volna az egyik fő cél.
10294 levél
Válasz 13.07.24. 09:39 #149
MattMatthew
Lehet, hogy megvolt 2 óra is mire végigvittem, de igen, 5 ejró az soknak tűnik érte.

Egyébként nem rossz, hanem inkább semmilyen. Karakterek érdekesek, de nem PC-nek jók, hanem csak NPC-nek mert tényleg nem szimpik. Minden karakterrel 20 perc édeskevés arra, hogy súlyát lehessen érezni a döntéseknek, amiknek igazából nincs is igazi következménye.

Kihagyható... illetve szerintem majd a második évad előtt kalózöbölről húzd le mert ha feltűnnek ott ezek a karakterek akkor a nevüket legalábbtudni fogod. Akik most tolták végig azoknak meg semmi sem fog megmaradni vszínűleg addigra.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
14264 levél
Válasz 13.07.24. 09:11 #148
balays82
Akkor szerinted sem lett túl jó? Több helyen olvastam, hogy ellenszenvesek a szereplők, rövidek a sztorik, illetve az egész DLC, alig van benne interakció, ehhez képest pedig aránytalanul drága. Pedig gondolkodom rajta, hogy meg kellene venni, de a Steam nyári vásár után pár nappal túl soknak tűnik 5 euró, egy másfél órás DLC-ért, ami még csak nem is tűnik kihagyhatatlannak.
10294 levél
Válasz 13.07.23. 16:04 #147
MattMatthew
Walking Dead 400 days ... What is this? A DLC for ants?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
56 levél
Válasz 13.07.21. 00:23 #146
Gryphonheart
The Cursed Crusade

Eléggé közepes lett.Steam szerint 14 órát játszottam vele.Ami nem sok tekintve h minden gyűjthető marhaságot összekapartam a játékban.Ezért volt h 1 pályán többször végig mentem.
Nem volt annyira borzalmas mint mondják.De túl jóra sem sikeredett az igaz.
Többet is kilehetett volna hozni a témából.A befejezés ráadásul elég szemét volt

5/10
10294 levél
Válasz 13.07.20. 13:05 #145
MattMatthew
Igen, a mester nagyon jól képviseli a sith (vagy pontosabban a köztes) ideológiát. Mondjuk igazán gonosznak szerintem itt sem lehetett lenni, csak fagyit kilökni mások kezéből...
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
32050 levél
Válasz 13.07.20. 12:58 #144
Creativ3Form
Na igen, a tönkrúgással tökéletesen leírtad, hogy mit éreztem én is. És a sztori meg karakterrel kapcsolatban leírt mélységi fejlődéseket is adom. Az első kitolásnál ezek...nem is tudom, zavartak vagy nem jöttek be annyira. Túlzottan hozzá voltam szokva az első letisztult, kicsit egyszerű rendszeréhez. De az évek megszerettették velem ezeket a dolgokat.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32050 levél
Válasz 13.07.20. 12:56 #143
Creativ3Form
Felraktam hozzá azt a módot jaja. Kíváncsi vagyok. Főleg a végével kapcsolatban, mert azok eléggé semmilyenek lettek. Mint a Jedi mind a Sith vég. Mondjuk most hagytam el Telost, és eddig sok változtatást nem éreztem, az eredetihez képest. Persze lehet csak rég toltam már.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
4143 levél
Válasz 13.07.20. 12:50 #142
gothmog
Az első rész sztorija magasan veri a másodikét, illetve számomra is komolyabb játékélménnyel bírt összességében, ugyanakkor a második részben több a "mélység". Mind a párbeszédekben, mind a karakterekben. (És játéktechnikailag, a lehetőségeket tekintve - influence rendszer, stílusok stb. - is többet tudott)

Ráadásul az első részben én személy szerint sosem tudtam "sith" karaktert játszani, mert egyszerűen annyira bugyután "gonoszkodós" volt a választható opciók többsége (nem, nem segítek, sőt elveszem a kreditedet stb.), hogy az egy idő után nekem már fájt. Ellenben a második részben, javarészt Kreia megjegyzései jóvoltából (illetve az intelligensebb párbeszédopcióknak köszönhetően), frankó kis gondolati hátteret teremtettek a "sötét úthoz" is, és egy érthető filozófia mentén lehetett sithként viselkedni, s nem szimpla "keménycsávó-menődumás-gonosz erőcsávó vagyok" szinten mozgott a "sitheskedés".

De a legnagyobb pc-s játéktörténeti b@zdmeget nekem az első rész jelenti a mai napig. Még szerencse, hogy nem spoilereztem anno előre magamnak, így páros lábban tökönrúgás és állkoppanás kombinációját nyújtotta egyidejűleg a sztori fordulása (nem kell ecsetelnem, hogy minek a kiderülésére célzok). Ráadásul a hozzá kötődő bejátszásban is mesterien vágták össze a játékban addig valóban elhangzott párbeszédeket, így ütött igazán a dolog. Szvsz PC-s játéktörténelem egyik legdurvább sztorieleme és húzása szerintem (Persze abszolút pozitív értelemben)
Endure. In enduring, grow strong.
3117 levél
Válasz 13.07.20. 12:50 #141
Sucee
Elvileg van egy mod a Sith Lordshoz, ami "helyreállítja", ugye nagyon sok mindent ki kellett vágni, mert a LucasArts nem hagyott időt az Obsidiannak. Egy rakás háttérinfó, küldetések (asszem HK gyár is), kicsit másabb befejezés, etc.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
32050 levél
Válasz 13.07.20. 12:45 #140
Creativ3Form
Igen, játszhatóságban és képességekben jobb a The Sith Lords. De minden másban jobban bejött az első. Főleg, hogy az egyik legzseniálisabb fordulattal rendelkezik, amit játékban láttam. A The Old Republic meg ja...elkezdtem Jedivel meg Sithel is, és ahogy mondtad, a sztori része érdekes is lenne, de a f2p ellenére, közel játszhatatlan és unalmas. Kár, hogy nem egy tisztességes Kotor III-at kaptunk inkább.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
10294 levél
Válasz 13.07.20. 12:42 #139
MattMatthew
Zseniális! Irányítás szempontjából az első kicsit csiszolatlannak tűnik a másodikhoz képest, de a történet... zseniális!

Alpavetően a TOR is jól sikerült, már a történet részét tekintve, jó párbeszédek, érdekes döntési helyzetek vannak. Persze f2p verziója játszhatatlan és az egész világ nagyon mmo-s dehát ez van...
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
32050 levél
Válasz 13.07.20. 12:40 #138
Creativ3Form
A második rész nekem annyira nem nagy kedvenc, sőt. Konkrétan emlékszem, hogy első kitolásnál nem is tetszett, és utáltam mint a szart. Túl lassan indult be, a sztorival túlzottan nagy volumerű dolgot akartak alkotni, de helyette eléggé kusza és zavaros volt, de aztán az évek múlásával, amikor egyre többször toltam ki, egyre jobban bejött. És bár még mindig nem éri el nálam az első rész szintjét, de már simán szeretem azt is.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3042 levél
Válasz 13.07.20. 12:32 #137
gregmerch
+1!

Nem ezt játszom, de brutáliasan nagy übergiga kedvencem mindkettő!
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
32050 levél
Válasz 13.07.20. 12:29 #136
Creativ3Form
Star Wars Knights of the Old Republic. Kedvenc Star Wars játékom ever! Bár a bűvész trükkök ellenére, bizonyos időközönként kifagyott (win 7, én így szeretlek), de még mindig hatalmas élmény ez a játék. Bele is kezdtem még tegnap a The Sith Lords-ba is.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
111 levél
Válasz 13.07.20. 12:16 #135
batman91
Üdv!

Napokban toltam ki újra a Metro szériát. Szerintem bőven megérik a pénzüket, ajánlom mindenki számára.

Metro 2033 8.5/10

Metro Last Light 9.5/10
Én vagyok a megtestesült halál.
3 levél
Válasz 13.07.16. 00:46 #134
zoran
sziasztok, én most tesztelem a Merc Elit-et a Bigpointtól? Ismeritek? Szerintem az egyik legjobb ego shooter lett A legjobban a hangok tetszenek, tiszta élethüek egyszerüen imádom, és szerintem nem vagyok egyedül sokan regisztráltak már a <a href="http://hu.bigpoint.com">hu.bigpoint.com</a> oldalon. A baj az, hogy a kódot nem rögtön küldik el, és a béta kód nélkül lassú a regisztráció az én kódomat itt találtam: https://www.facebook.com/MercElite?ref=ts&fref=ts
Szép élet a diákélet!
3042 levél
Válasz 13.07.14. 15:08 #133
gregmerch
Lett tesztpéldány, így nem olvasom inkább el a véleményed.
De tartok tőle...
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
56 levél
Válasz 13.07.14. 13:09 #132
Gryphonheart
Just Cause

Jó kis játék volt.1x rá lehet szánni 24 órát

6.5/10
32050 levél
Válasz 13.07.12. 14:13 #131
Creativ3Form
DARK kitolva.

Elkeserítően gyenge lett ez a játék. A kezdeti dühöm elapadt a végére, mert kb. a harmadik belépésnél már helyén tudtam kezelni a játékot, de ettől függetlenül idegesített, hogy egy ekkora potenciállal és ötletekkel rendelkező projectet így el lehet baszni a botrányos körítéssel. A lopakodó játékmenettel nem lenne gond, ha nem csalna a játék látványosan (főleg a második felére), vagy ne kéne folyamatosan attól félni, hogyha ha észrevesznek jön a riasztás, és percekbe telik, mire elül a gyanú, és mehetsz tovább. És ilyenkor nehezebb osonni meg lopakodni, mert néha több fős csaaptokkal folytatják az őrjáratot. Vagy ha peched van, akkor észrevesznek és elkezdenek rád lőni, és mivel ez egy elsősorban lopakodásra operáló játék, így a közelharci képességeid szánalmasak. De olyan érdekességeket is csinált nálam, hogy a gondosan becserkészett és csendben megölt emberkének a holtestét elrejtem, és az ellen 10-15 méterről simán kiszúrja, pedig semmije nem lóg ki a hullának, de máskor meg azt nem veszi észre, ha tőle kb. 3 méterre osonok el. Vagy ha tőle 10-15 méterre elkapok valakit, simán megy az előre kijelölt útján. Néha előfordul, hogy meglát, de akkor se kezdene el lőni, nem. Végignézi, ahogy kiszívom a vérét a társának, majd odajön LASSAN, és utána játssza csak el a "riadó, itt egy vérszívó" jelenetet. A mesterséges intelligencia tehát röhejes dolgokat produkál. Nagyobb területeken érdemes lesz majd a gyilkolásra alkalmas képességeinket is használni (azt a két darabot ami van), csak ezekkel meg az a baj hogy zajosak és rendre észreveszik, ha így gyilkolsz, így megint jöhet a riadó okozta járőr járat. És persze ilyenkor el lehet osonni mellettük, vagy becserkészni a csapattól el-el szakadt egyéneket, de a későbbikben, amikor már nagyon sokan vannak, ez se mindig működik. Ide is tartozik egy érdekes MI butaság. Az egyik gyilkoló képességünk utolsó fejlesztése az, hogy miután kinyírtad az embert, annak a teste elporlad. És ez jó,mert így nincs hulla amit észrevegyenek. Igen ám, de volt olyan, hogy úgy öltem meg ezzel a képességgel valakit, hogy a társa végignézte, nyomatta is a "jézusom, itt egy vérszívó" szöveget, majd miután elporladt a holttest, már lefújta a riadót, és ment tovább, mintha misem történt volna.
De emellett a többi olyan elem is gyenge, ami feldobhatta volna a játékot, és akár el is feledhette volna a szar kivitelezést. Ahogy az első értékelésemben is írtam, a karakterek arcmimikája és szájmozgása olyan ciki, hogy még 4-5 évvel ezelőtt is kövezést érdemelt volna az a banda, aki ezt csinálta. De ehhez még hozzájön, hogy a karakterek olyan szürkék és nullák, hogy se megszeretni, se megutálni nem tudod őket, valamint a szinkronszínészek is egy ásítós, két cigi közti beleéléssel adták elő a dolgukat, ráadásul olyan jelentéktelen és helyenként rohadt szar zenével áldották meg a játékot, hogy az hihetetlen. Ennek köszönhetően, a játék hangulata is semmilyen. Nem tudsz se borzongani, se izgulni, se a monitorhoz feszülten közelebb hajolni, hogy most mi lesz.
A történet nem rossz, bár az elején, miután harmadjára játsszák el veled ugyan azt, már fogtam a fejem, de egy átlag szintet is letudott azért hozni. Emellett két pozitívum van...az egyik a képességek, mert azokból bőven van, és jól használhatóak is. Némelyik ténylegesen megkönnyíti a továbbhaladást, némelyik viszont csak látszatra. Plusz emellett a mentési rendszer még faja, mert nem a chekpointhoz dobál vissza, hanem arra a négyzetcentiméterre, ahol elmentetted. De ennyi. Ez a két dolog.
Kíváncsi leszek gregmerch ismertetőére, remélem nála nem okoz ekkora csalódást, de számomra az utóbbi évek egyik, ha nem a legnagyobb csődje volt ez a játék. Pedig nagyon vártam, és ha világmegváltást nem is, de azért egy minimum szintet hozhatott volna.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
27790 levél
Válasz 13.07.01. 21:21 #130
LordMatteo
Ja, így értem, azt hittem valami elképzelhetetlen öszvérjátékról van szó.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
6511 levél
Válasz 13.07.01. 20:27 #129
GustyX
Eredetileg MMO-nak indult a projekt és lett belőle egy SP akció-RPG.

Mivel nem MMO-ztam soha komolyan, így "csak" arra tudom ezt alapítani, amit máshol olvastam. Meg persze sarkítva értendő.

Ami miatt én is ezt gondolom:
- óriási, szabadon bejárható, változatos helyszínek, területek
- kovács/tolvaj/drágakő készítő/alkimista stb. "mesterségek"
- kismillió NPC, akikkel elbeszélgethetünk, kisebb millió mellékküldetés

Amúgy Ace Combat Assault Horizon. Jó volt, de közel sem kiemelkedő, HAWX jobb. Leginkább az alacsony FOV zavart.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
27790 levél
Válasz 13.07.01. 18:21 #128
LordMatteo


Amúgy akkor ez most milyen játék? Az offline MMO miatt kérdezem.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
32050 levél
Válasz 13.07.01. 18:18 #127
Creativ3Form
Deadpool

Az imént fejeztem be. Hát nem is tudom...Deadpool sosem tartozott a kedvenceim közé, nekem ő tuuumács volt mindig is. És ez a játék után se változott. Az a tipikus, karakterre jellemző abszurd és beteg stílus az első durván másfél-két órában még lekötött, de utána már inkább frusztráló és idegesítő lett. Főleg, amit a végén a fő BOSS pályán műveltek, na ott agyvérzés közeli állapotba kerültem, nem is egyszer. Voltak benne jó poénok meg olyan részek, amik után fogtam a fejem (pozitív értelemben), és remek megoldások meg ötletek, de összességében ez nálam nem több egy egyszer kitolható, agyatlan hent-nél, ami rohadt hamar idegesítővé és frusztrálóvá válik. Olyan 6/10-re tudom értékelni...nagy jóindulattal.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2846 levél
Válasz 13.02.26. 14:24 #126
Dilizs
Crysis 3
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
6511 levél
Válasz 13.02.11. 22:28 #125
GustyX
~65 óra után - Kingdoms of Amalur: the Reckoning+DLC-k - ez fantasztikus volt. Már rég szippantott ennyire magába játék. Vannak hibái, hiányosságai, de ennek ellenére egy remek, hangulatos és élvezetes akció-RPG. Kár, hogy nem valószínű a folytatása sad.gif
Pedig a történet is magában hordozza a folytatás csíráját... Személy szerint én nagyon örülnék, ha több ilyesfajta offline MMORPG készülne.

Pro:
- mesés grafika (stílusát tekintve)
- hangulat
- változatos helyszínek
- harcrendszer
- végzetkártyák
- néha döntési lehetőségek
- karakterfejlesztés ("skillek", végzetkártyák, képességek együttese)
- hatalmas, szabadon bejárható világ
- audió rész
- offline MMO (állítólag, nekem csak tippem van miért)

Kontra (9pont):
- grafika (technikailag)
- kevés, az is szinte egyforma karakter típus (mind barát, mind az ellenség soraiban)
- nem elég változatosak az eszközeink (majdhogynem sárga-zöld...szín különbözteti meg két fegyvert, páncélok esetében még annyi sem)
- karaktergenerálás nem elég részletes
- karakterfejlesztés is lehetne részletesebb
- kevés kaszt (harcos, tolvaj, mágus - viszont ez utóbbi mindent visz)
- harcrendszer (mert pl. nem lehet megszakítani egy animációt, így lehetetlenség kivédeni az ellenünk irányuló támadást)
- döntéseinknek nincsenek következményei
- nincs pontos statisztika a tulajdonságainkról

Akkor hogy ne csak úgy annyi amennyi, meg minden szar, de mégis alapon, LordMatteo kedvéért:
100-on indul, de a 9 észrevehető hiba miatt 91%

Fogyasztása DLC-kel még finomabb, anélkül csupán nagyon-nagyon finom!
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6511 levél
Válasz 13.02.10. 23:11 #124
GustyX
A Legend az nekem is tetszett és egyet is értek veled. Viszont a motoros száguldozás szerintem tökre felesleges, elnyújtott ökörködés volt csak. Nagyon szerettem azt a részt. Az Underworldben viszont csalódtam, nekem túl "nehéz". Kevésbé egyszerű, lineárisabb, több a keresgélés benne. Erre nincs ínyem, úh hagytam is a fenébe.
Viszont a reboot közel-távol sem tűnik olyan "klasszik" TR-nek, így azt előrendeltem.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
310 levél
Válasz 13.02.10. 21:59 #123
CarRoy
Tomb Raider: Legend

Ezt a részt választottam az új Tomb Raider-re való ráhangolódás első lépcsőfokaként. Azt kell, hogy mondjam, nekem - mint az egész játéksorozattal első ízben ismerkedőnek - ez tökéletes bevezető epizódnak bizonyult. Maga a játék ugyanis nem kifejezetten sikerült nehézre és gyorsan végig is vihető, ám utóbbi esetében az eldugott ereklyék utáni keresgélés számomra kitolta a játékidőt. A logikai és ügyességi részeknél az elakadás veszélye nem fenyegetett, kellemesen és gördülékenyen lehetett előre haladni. Sajnos a lövöldözések töltelék mivolta nagyon érezhető volt, a főként emberi ellenfelek kevésbé nyújtottak kihívást (jól példázza ezt, hogy Time trial módban szinte különösebb taktikázás és odafigyelés nélkül is át lehet rajtuk rongyolni), valamint a néhány pálya végi boss sem tartozott az izzasztó kategóriába (bár a végső harcnál dekoncentráltság miatt azért szenvedtem egy keveset mire összejött). Színesítésként a trendinek számító QTE szekvenciák is előkerültek (néha ráadásul egész váratlan pillanatban), de sok emberrel ellentétben én ezt sosem tartottam negatívumnak, hisz mindig úgy fogtam fel, hogy a sima videók helyett igyekeznek bevonni az embert az események alakulásába. A helyszínek kellően változatosra sikeredtek, a világ több pontján megfordultunk, a kísérő zenei dallamok pedig kifejezetten tetszettek, sokat dobtak a hangulaton. A történet nem feltétlen nagy eresztés, de pont elég ahhoz, hogy ne azt érezzük, hogy csupán a világ egyik pontjáról a másikra kerülünk különösebb magyarázat nélkül. Nekem bejött, ráadásul a vége nyitva maradt, ezzel is sarkallva a további 2 rész végigjátszására. Számomra a játék legnagyobb negatívumát a motoros betétek jelentették. Lehet, hogy a trailerben jól mutatott, de átélve kevésbé szórakoztatott. Kanyarodásnál a kamerakezelés szörnyűre sikerült, kellett pár másodperc, amíg visszaállt egyenesbe. A kazahsztáni pálya vonat mellett száguldozós szakaszán pedig majdnem vért izzadtam medium fokozaton, mire meglett, annyiszor lőttek agyon (ezúton is elnézést, ha emiatt sokat csuklottak a készítők . Összességében azonban nagyon elégedett voltam, a játék végére igazán megkedveltem Larát és a vele való egzotikus kalandozást.
4069 levél
Válasz 13.02.09. 11:10 #122
xeLaR
The Walking Dead
Végre végigvittem, de sztem még egyszer biztos végig fogom. Nem a legjobb kalandjáték, amivel találkoztam (ami főleg annak köszönhető, hogy nagyon minimális kalandjátékos elem van benne), de maga a történet, a karakterek és az egész játék hangulata annyira beszippantott, hogy nem tudok sok rosszat mondani róla. Nem sok olyan játékkal játszottam, aminél már-már megbántam egy-egy döntésemet, annak ellenére, hogy sztem az volt a helyes. Rengeteg meglepő fordulat van benne, aminél csak fogtam a fejem, hogy "WTF?! mi a rosseb volt ez?!". És akkor még Clementine-ról meg természetesen a többi szereplőről nem is beszéltem...
Tetszett nagyon is a játék, ha lesz időm, akkor végigviszem újból, amiben remélhetőleg jobb döntéseket fogok hozni. A múlt év egyik legjobbja...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
6511 levél
Válasz 13.01.02. 20:27 #121
GustyX
Hátha egy ilyen listát más is beír ide, emelve a topic(om) fényét.

A tavalyi 15-höz képest most 21-et sikerült befejeznem:

1. Assassin’s Creed
2. Battlefield 3
3. Brothers in Arms Hell's Highway
4. Bulletstorm
5. Darksiders
6. Divinity 2: Ego Draconis
7. Fable 3
8. Ghost Recon Future Solider
9. Halo 2
10. Homefront
11. Lego SW Complete
12. Mass Effect 2
13. Medal of Honor Warfighter
14. Overlord
15. PoP 2008
16. PoP the Forgotten Sands
17. Saints Row 3
18. SC Conviction
19. Sleeping Dogs
20. SW Force Unleashed
21. Transformers War for Cybertron
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6511 levél
Válasz 12.12.24. 13:17 #120
GustyX
Saints Row 3

Ez baromi jó volt, nagyon élveztem végig, vannak benne beteg pillanatok, de még azokat is szerettem többnyire. A karaktergenerálás pedig lehetővé teszi, hogy egy szimpatikus, szemrevaló karaktert szerkesszünk magunknak smile.gif. Egy hatalmas, következmények nélküli játszótér az egész játék.

Pro:
az egész ahogy van
részletes testreszabhatósági lehetőségek
látványos "közelharc"
humor
karakterek
rádiók
sok mindennel elb@szhatjuk az időt
"I need a hero" a végén mekkora feeling volt
választási lehetőségek

Kontra:
grafika
tank irányítása
NPC-k ruháit mi nem hordhatjuk
rövid, kevés küldetés

Hirtelen ide ennyi jut eszembe
Nekem Nagyon rossz! mód bejött a játék, nem is hittem volna, hogy egy sandbox játék ennyire rabul ejt, mint ez tette. Mivel komolytalan volt az egész, 100% fun faktorral, nem mondhatom, hogy eddigi legjobb sb játékom, de kétségkívül a legszórakoztatóbb. De a komolytalanság miatt ez nálam csak a 6. helyre elég az "All times favorit" játékok listáján, a GRFS mellett, Sleeping Dogs és The Saboteur mögött.

90+%

Abban meg csak bízom, hogy lesz Saints Row 4.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6511 levél
Válasz 12.12.14. 20:01 #119
GustyX
Overlord - Igazából anno semmit sem tudtam a játékról, csak hogy van ilyen nevű. De hogy miről szól, gőzöm sem volt. Aztán mikor megjelent a 2. rész, gondoltam megnézem már a YT-ot mit tud ez, hogy sok dicséretet és kiegészítőt kap. Jó, egy TPS, amelyben apró szörnyecskéket kell irányítanunk és mi vagyunk a legleggonoszabb…. Hadúr, király, sátán, ördög, fejedelem, uralkodó vagy akármi. Atól függetlenül, hogy nem szeretek gonoszkodni, adtam neki egy esélyt. Nem bántam egyáltalán. Egy szórakoztató fantasy TPS, csöpnyi stratégiával, taktikával, RPG elemekkel és humorral. A játék élvezetes is volt sokáig (nálam 14-16. óra környékén telt be a pohár, kezdett laposodni), már csak a puszta felfedezés, később pedig már a fejlődés miatt is. Aztán egy idő után ez a lelkesedés alább hagyott és pár pillanat erejéig inkább frusztráltan játszottam és elővettem egy végigjátszást is. Ennek legfőbb oka, hogy nagyon nem volt kedvem ismételten huszadjára legyakni ugyanazon helyszín „lakóit” a semmiért, mert marhára nem tudom merre is kellene menni, valami apróság felett pedig elsiklom és annyi, két óra felesleges játék… Meg voltak még egyebek is, mai miatt nálam nem lett „marha jó” kategória. De erősen ajánlott mindenkinek, hc „semmi térkép és nyal/iránytű” arcoknak pedig kötelező. Itt élvezkedhetnek.

Pro:
- külső nézetes hack and slash, stratégiával, taktikával, RPG elemekkel,, humorral
- hosszú játékidő
- grafika
- humor (a többségén én inkább csak mosolyogtam)
- parancsolgatás, utasítás, szörnyecskéink irányítása
- képességek használata (amennyire nem haszontalannak tartottam ezeket, annál jobban élveztem a játék végén)
- döntési szituációk
- lehetünk nagyon gonoszak vagy jótékony gonoszak
- szörnyecskéink (amiket leművelnek…)
- fejleszthető felszerelés
- „főhadiszállásunk” (beleértve mindent, amit ott megtalálunk)

Kontra:
- térkép hiánya
- legalább egy világtérkép lehetett volna
- egy térkép nagyon jól jött volna
- emiatt gyakran felesleges, időpazarló barangolás
- szörnyeink nem mindig úgy járnak el, ahogy kellene/szeretnénk (gyógyító nem veszi fel a holttestet vagy adott távon belül nem találnak hozzánk vissza)
- kicsit körülményes az irányítás, ha minden precízen, minimális veszteséggel szeretnénk megoldani
- antihősünk támadás animációja elég gyér

89%
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6511 levél
Válasz 12.12.08. 23:32 #118
GustyX
Brothers in Arms Hell's Highway - kifejezetten tetszett, már az első videók alapján és egyértelmű volt, hogy nem lesz benne az előd legnagyobb hibája: a fejlövés hiánya. Igaz, az első fél-1 óra kevésbé szippantott magába és jobb szerettem volna, ha az egész inkább egy 2. vh-s FSW lenne, de a végére teljesen rendben volt ez az FPS nézet. Ugyan volt benne egy-két pálya, amivel nem tudtam mit kezdeni, nagyon nem ide valónak éreztem de sebaj. A legnagyobb gond a magyar szinkron volt, illetve a feliratozás: más volt kiírva, csúszott a felirat. Nem bánnám, ha jönne egy folytatás.

Pro:
- 2. vh-s FPS
- háborús hangulat
- ami taktikus
- grafika
- javították az első rész hibáit
- zene
- mestersége intelligencia

Kontra:
- magyar szinkron és felirat
- kevés utasítási lehetőség
- néhány oda nem illő pályarész
- apróságok
- néha beragadó társak (értsd: nem csinálnak semmit)

89%
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10294 levél
Válasz 12.11.28. 07:50 #117
MattMatthew
Na látod, pontosan erről beszélek. Valahogy nem sikerült ráhangolódnom a történetmesélésre.
Most a Revelationsben találkoztam egy fazonnal futólag aki állítólag Ezio testvérének a vőlegénye volt, de nem rémlik, hogy láttam volna korábban.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3117 levél
Válasz 12.11.27. 22:21 #116
Sucee
Mármint Cristina flashbackek?
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
6511 levél
Válasz 12.11.27. 22:17 #115
GustyX
SW: Force Unleashed - remek játék volt, pocsék portolással, ami sokat elvesz az értékéből. Jöhetne még ilyen, jó ez az erő használat biggrin.gif. Egyesek szerint ez remekül illik a SW univerzumba, szerintem egyáltalán nem. De kit érdekel, ha az ERŐ ennyire bennünk van és ilyen ügyesek vagyunk a fénykarddal?

Pro:
- h&s fénykarddal, SW univerzumban
- extrák
- erő használat
- SW-os akciójáték

Kontra:
- portolás minősége
- fix 30 FPS (ilyen játéknál....Szerencsére a szemem még nem folyt ki)
- grafikai bugok
- menü
- target rendszer nem úgy működött, ahogy kellett volna
- kisebb apróságok
- az a bizonyos csillagrombolós rész....Nem csak hogy "picit" sok, de még játékmechanikailag is pocsék volt

79%

Wanted: Weapons of Fate - állítólag a legjobban sikerült filmes játék. Ezt elhiszem, mivel független játékként is megállná a helyét. Tetszett. Ugyan nem volt hosszú (3h:24m Raptr szerint), de ennyi elég is. Az alapötlet nagyon bejön, de azt hiszem a megvalósításra fordíthattak volna több időt és akkor egy maradandó TPS-t alkothattak volna. Kellemes, könnyed TPS. Kikapcsolódásnak tökéletes arra a pár órára ameddig tart. Ha majd lesz 2. film (legyen), akkor remélem a játék folytatását is elkészítik legalább ilyen minőségben.

Pro:
- hajlított lövés
- kellemes kis lövölde
- extrák
- fedezékhasználat
- zene
- a borítója jól néz ki

Kontra:
- önismétlő
- ellenfelek
- könnyű
- rövid
- lenne benne még potenciál
- utolsó pályán grafikai bugok

80%
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10294 levél
Válasz 12.11.24. 12:18 #114
MattMatthew
AC: Brotherhood
Továbbra is remek móka. A harc részről részre több figyelmet igényel. Elsőben elég volt kivárni és counter killt használn, másodikban már hvy weapons ellen nem lehetett védekezni, de ott nem rémlik, hogy a hátunk mögött lévők megragadtak volna minket. Mostmár arra is kell figyelni.
Története ennek eléggé semmilyen volt, a jelenkori szálra már nem is emlékeztem. A Catherina flashbackek is kicsit furák voltak, először nem tudtam, hogy kia csaj és miért fontos.

Crysis
Coool! Csak rövid, a koreaiak elleni harcok meg különösen rövidek.

Crysis Warhead
Ugyan az mint az előzőnél.
(Mi a fene az, hogy nem Nomaddal folytatódik a játék?!)
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
6511 levél
Válasz 12.11.22. 22:30 #113
GustyX
Peidg ideje lenne megtanulni...
Epilóg "nagy" konzolra jött ki, nem kézi konzolra.

De elsődlegesen:

Homefront

Amilyen unalmas volt az elején, a játék második felében annyira volt izgalmas. Az utolsó 3 pálya bejött, a többi kevésbé. Ezért a kezdeti pozitívum negatívummá vált: rövid. Még vagy két pályát bírtam volna. Voltak benne zavaró tényezők, mint. pl a futás, fegyverhangok. Jó volt, szép volt, annyit megért amennyiért vettem: 5 euró. Maradandó élményt nem okozott, de nem is vártam. Le lehet húzni a listáról.
7/10
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
410 levél
Válasz 12.11.21. 23:21 #112
Bozotszály
Igen pont az tetszett amit írsz a végén. Mert előmertek rukkolni egy olyan befejezéssel amire nem sokan számítottak, és Elika reakciója volt az "i-re a pont" ebben a befejezésben számomra.

Régóta vagyok fórumlátogató és, még mindig nem tudom hogy kell spoiler taget használni.
Szóval aki nem játszotta végig annak

SPOILER:

Ahogy Elika szinte könyörögve kérdi a herceget, hogy "miért?", és mégis csak jobban oda bújik hozzá... engem meggyőzött, hogy a kettejük között lévő kapcsolat, annyira erős lett útközben,- mégha addig nem is mutatták ki egymás iránt, de érezhető volt a feszültség végig- hogy csak azért képések az egész világ sorsát feláldozni, hogy együtt lehessenek.
Úgy emlékszem azt tervezték, hogy ez is trilógia lesz, baromi kiváncsi(vevő) lettem volna a további részekre, de helyette jött az epilógus....sooooo............csak ezért nem veszek kézi konzolt...
"Whore" is just another way to say "I love you"!
7790 levél
Válasz 12.11.20. 13:36 #111
Lovi Tommy
én olvasni szoktam csak, főleg mert évek óta jó, ha 2-3 játékkal tolom beszippantottak az mmo-k..ez van, na
6511 levél
Válasz 12.11.20. 13:07 #110
GustyX
Igazából nekem egy picit csalódás, meg nagyon nem erre számítottam. Legjobban annak örültem volna, ha
SPOILER
Happy End van. Örülnek, hogy "legyőzték" a gonoszt, kacérkodnak még egymással, aztán egy csók! Elegem van már a mai befejezésekből én HAPPY ENDET akarok!
VAGY
(erre számítottam)
Lehetett volna választani, hogy elhagyjuk atemplomot, tiszteletben tartjuk Elika akaratát, elvonulunk a helyszínről. Herceg elmond valami monológot, megtalálja a szamarat és útra kel a sivatgnak. Másik pedig, hogy feláldozzuk magunkat Elikáért, ő feléled, de nekünk nyomunk sincs, csak a sálunk lobog valahol.
De e... Egy csajért feláldozzuk az egész világot???


Az epilógra kíváncsi lennék, csak ugye az nem jött PC-re...Fuck U Ubi!
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
410 levél
Válasz 12.11.20. 11:03 #109
Bozotszály
Nekem pont hogy, a befejezés tetszett de iszonyatosan, annyira meglepett. Adott egy jó erős érzelmi töltetet a végére.
"Whore" is just another way to say "I love you"!
10294 levél
Válasz 12.11.20. 07:09 #108
MattMatthew
Olvasom.

...és akkor én is értékelek, bár nem játszottam végig a Battlafield Bad Company 2-t azt hiszem ez sokat elmond a véleményemről. Uncsi. Először mókás, hogy minden szétlőhető, de igazából baromi kötöttek a pályák és borzalmasak az átvezetők.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
6511 levél
Válasz 12.11.19. 23:53 #107
GustyX
Ezen mit nem lehet érteni?

- 100-ból neked mennyit ér?
- 91-et.
- De nem tetszett ez, az, amaz, akkor hogy-hogy 91-et?
- Csak. Összesen nekem 100-ból 91-et ér, annyira élveztem, olyan jól szórakoztam, annyira tetszett, függetlenül azoktól, amikkel nem voltam megelégedve, nem tetszettek.
- És ha ez így és úgy lett volna, többet érne?
- Nem. Illetve ha jobban lett volna optimalizálva vagy nem jelentek volna meg azok a nagyon csúnya, zavaró bugok, akkor mindenképp, azonban volna egy határ, amitől ezek miatt sem lenne több. De ha hosszabb lenne, nem volna macerás kilépés, lennének feliratok stb., akkor sem érne többet, csupán nem szerepelne a kontra részben. Szóval csak az élményre ténylegesen kiható szempontok változtatnának az összértéken. Ha azonban én ezt így tapasztaltam, akkor ennyi, pont.
- Ha 100 emberből 10 ezt mondja, 90 pedig mást, számítana?
- Miért is? Én ezt tapasztaltam, így gondolom, ez a véleményem, számomra ennyit ér. Ez pedig megmásíthatatlan.

A pro-kontra részből meg szerintem egyértelmű, hogy mi az ami szubjektív és mi nem.

Miért lenne komolytalan a végső értékelés miatt? Aki az alapján vesz/nem vesz meg egy játék, az már régen rossz. Magában a játékban mire számíthat az érdeklődő, igyekszem leírni a "hosszú" részben, a pro-kontra=tetszett-nem tetszett, végítélet pedig nekem a fentiektől függetlenül ennyit jelent a játék, ennyi volt az élvezet faktor.

Amúgy egy 10 skála, 0,5 változókkal lehet jobb lenne, mert %-nál tényleg lehet kötekedni, hogy miért nem +1%?
Lehet áttérek majd.

Ennek örülök, mert ezek szerint van aki elolvassa amit ide beteszek.

Fenti témától függetlenül, minek csak én írok ide???

Elsősorban arra szántam a topicot, hogy közvetlenül a játékosok véleményét ismerhessék meg a többiek, esetleg kérdéseiket feltegyék az adott játékkal kapcsolatban. Aktuális játéknál pedig egyszerre akár több álláspontot is megismerhet az érdeklődő.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
27790 levél
Válasz 12.11.19. 22:40 #106
LordMatteo
Akkor meg főleg nem értem ezeket a pontos számadatokat, ha szubjektív élményre támaszkodsz, azaz befolyásolható, változó véleményed van róla, ami nem számszerűsíthető.

Nekem igazából mindegy, mit hogy értékelsz, csak így elég komolytalan néha az iromány, még ha jó dolgokat is feszegetne épp.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
6511 levél
Válasz 12.11.19. 22:19 #105
GustyX
100-as skálán nekem annyit nyújtott az adott játék, ami gyakran valóban nem áll összhangban a pro-kontra résszel. Pl. a kill.switch-nél írtam:
"Kontra:
Gyakorlatilag nincs benne akkora hiba, vagy olyan elem amit itt kiemelnék, nincs negatívuma. Az előző pontban felsoroltak tetszettek, zavaró tényező nekem nem volt, a hiányosságokat meg nem sorolnám ide. Egyedül a bűnronda grafikát lehet itt megemlíteni, továbbá az optimalizálatlanságot. 2003-as játék ne fusson egy 6600GT-n, röhej.
72%".

De egyébként a blog 2. posztjában leírtam az értékelési "szempontjaimat".
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
27790 levél
Válasz 12.11.19. 21:08 #104
LordMatteo
Régóta meg akartam kérdezni, de aztán elfelejtettem mindig.

Milyen alapon böksz oda a játékok végére egy százas skálán 91, meg 83, meg 87, meg hasonlókat, közben pedig a felsorolt pro-kontra nem erre enged következtetni?

Inkább csak 'szakmai', érvelési kérdés, nem kötekedés! Komolyan érdekel, kicsit következetlennek érzem ezt.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
6511 levél
Válasz 12.11.19. 20:32 #103
GustyX
Prince of Persia 2008.

Pedig csak egy rövid kontrát akartam ide beírni, aztán mire észbe kaptam, egy oldalt rizsáztam.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6511 levél
Válasz 12.11.09. 15:54 #102
GustyX
Medal of Honor Warfighter.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
68 levél
Válasz 12.11.02. 20:47 #101
Raikku
Mass Effect 3! Nem játszottam az első kettővel, de ezt szándékomban áll bepótolni. Jó kis játék, habár a vége elég gáz...
A fegyverek, a páncélok jók. Jók a fejlesztések. A képességek fejlesztésére szerintem nem kell túl nagy hangsúlyt fektetni. (habár én nem preferálom az insane módot, úgy biztos kell...). A több karakternek be lehet halni, nagyon sok poén van a játékban.
És persze nem rossz dolog, hogy a végigjátszott karaktereddel újra kezdheted. Jó egy kicsit májerkedni... Ezt mondjuk hiányoltam a Deus Ex-nél...
"A holtakat el kell temetni. Nem túl mélyre persze, hisz bármikor szükség lehet rájuk." Alyr Arkhon

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.