Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Duke Nukem Forever - teljes csőd (Hírek)

Duke Nukem Forever

Duke Nukem Forever
A legutóbbi Duke Nukem Forever cikkek, hírek
10589 levél
Válasz 11.06.20. 19:39 #86
Dark Archon
Egyébként valószínűleg ez volt: a Gearbox összerakta szinte csak a darabokat és végre lett DNF. Ez csak jó. Nyilván én is jobban örültem volna egy BC2 szintű grafikai motornak, de a játékmenet hozza az elődök szintjét, mégis van benne ebből az évezredből is: átvezető videók, "társak", golyóizzadás, kocsikázás, repülés, stb., erről a DN3D idejében csak álmodozhattam Én elvoltam a 2D-s Duke Nukemekkel is, a Duke Nukem Manhattan Project is király volt, szóval... ez Duke Nukem, mindig is ez volt

S ahogy az előttem szóló is mondja, nekem is csak jó emlékek jutnak eszembe arról az időről, mikor még én is hobbiból pályát szerkesztettem a DN3D-hez, Doom-hoz, s már az is csoda volt, hogy két gépet soros porton összekötve egymást lehetett kaszálni
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
5 levél
Válasz 11.06.20. 15:30 #85
MrPrise
Nekem tetszik az új Duke a sok utalás és a poén miatt. Azzal egyet kell értenem, hogy talán egy fiatalabb játékosnak nem jön be mint FPS.
De nekem aki annak idején egész hétvégén nyomta multiban és még pályát is csinált hozzá, tetszik. Olyan amilyen, de Duke Nukem.

14642 levél
Válasz 11.06.19. 18:51 #84
Razor03
OFF:

Egy tipp: a kábel minősége is fontos szempont, az sem mindegy hogy 200 Ft-os összekötő kábelt használsz, vagy aranyozott és árnyékolt 2000 Ft-osat, illetve az összekötés módja is fontos, hisz van analóg jelátvitel és digitális, ezeket tovább lehet bontani. Nekem nehéz neten keresztül kitalálni hogy hol van a kutya elásva. Minden esetre azt kéne tudni hogy milyen módon tudod a képet gépről átvinni a TV-re, és a TV hogyan tud fogadni (RCA? SCART? DVI? HDMI?). Szerintem írj nekem egy PÜ-t ha tudok érdemben segítek, csak nem garantálom hogy rögtön válaszolok.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
29145 levél
Válasz 11.06.19. 18:24 #83
Germinator
Bocs, hogy ezt itt írom, mert off-topic, de rátapintottál egy dologra, ami régóta zavar. Szóval van különbség LCD monitor és LCD tévé között?

Csak mert nekem van egy LCD monitor a gépemhez, de van egy LCD tévém is, és néha - például filmnézéshez - rákötöm a gépet a tévére, de láthatólag sokkal szarabb a kép. Egyáltalán nem élénk, hanem fakó, mintha lenne rajta egy fehér membrán, szóval érted... és a tévémen nincs olyan előre beprogramozott képbeállítás, amivel jól nézne ki (úgy, mint a monitoromon). Szerinted hogy tudnék hasonló hatást elérni a tévémen? Mit módosítsak a kontraszt, világosság, stb. dolgok közül? Nagyon jól jönne filmezéshez, ha erre rá tudnék jönni
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
14642 levél
Válasz 11.06.19. 18:15 #82
Razor03
Áhh kínlódok-kínlódok vele, most már külső részek is vannak végre, de még mindig azt mondom hogy ez egy szar.

És akinek nem tetszik a véleményem: igenis lehet ilyen programot rohadt jól csinálni, tökéletes példa: Bulletstorm és Gears of War! Vicces, pörgős, kihívó, akciódús, érdekes, változatos, döbbenetes, látványos, igényes, hangulatos és szórakoztató jelzőkkel tudom őket illetni... a DNF egyiket sem kapja meg.

Grafika: miért van az, hogy akárhová állítom a fényerőt nem lesz jobb a "láthatóság"?!?! Ha nagyon felveszem kifakul, ha nagyon leveszem nem látok semmit, a kontúrok viszont olyan furák, és a színek sem az igaziak, mintha nem az LCD monitorokhoz lenne optimalizálva, hanem az LCD TV-khez!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 11.06.19. 13:51 #81
Razor03
Ott a pont, és tovább viszem a gondolatot:

Az elmúlt 10 évben azzal traktáltak bennünket a hardver gyártók és játék fejlesztők, hogy a film szerű megjelenítés minden egyes hardver fejlesztéssel előrébb kerül!

Mert ugye micsoda királyság, hogy az új 3D kártyák már nem csak egy asztalt, egy széket, egy szekrényt, egy ágyat tudnak valós időben kirajzolni, hanem ezekhez tartozó további 25 objektumot. Az utcákon most már nem csak 3 autó és egy busz meg 2 fa lehet elhelyezve, hanem ennek százszorosa, további sok-sok tereptárggyal! Például a FarCry szerintem új távlatokat nyitott ilyen téren 2004-ben (!). Oké, ez nem az a "szar kis benchmark" nem azért írom hogy a FC-on vitázzunk, hanem hogy mindenki lássa: hol van a DNF egy 2004-es programhoz képest! Leszarom ki csinálta, 12 éve volt rá, hogy minőségileg összehozza az adott kornak elvárható színvonalat!

Akkor az AI-t már nem is minősítem, ultraszar, én nem vártam a feldühödött disznóktól sokat, de annyira vérprimitív módon támadnak hogy fájdalmas. Szerintem itt arról van szó, hogy amit a 3D Realms összetákolt az széthullott, Gearbox-ék pedig kiszedték a kukából, mondván milyen jót kaszálnak majd ezzel a címmel.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
1614 levél
Válasz 11.06.19. 13:12 #80
rootshaper
a művészetekben relatív, igen. meg ha azt vesszük, a dizájn része még a videójátékoknak is relatív, hogy kinek mi ocsmány. de az nem relatív, hogy adott egy 5 poligonból áló, baltával faragott "katona" egy 20x20 pixel felbontású textúrával borított fal előtt mondjuk. meg az sem relatív, hogy gyakorlatilag egy deka kiegészítő objektum sincs a pályákon, csak a nyers úttest egy ezeréves textúrával felrajzolva, meg egy téglatest alakú busz. ez 2011-ben szégyen, és ez nem relatív.
14642 levél
Válasz 11.06.19. 12:09 #79
Razor03
Menj már... létezhetetlen hogy te ezt igazából élvezni tudod... hótprimitív élménytelen játékmenet, nem lehet ráhangolódni, olyan mintha nem is lenne gerince csak úgy lebeg a semmiben, mész lősz mész lősz ... ami ... lehetne élvezetes ... de itt nem az. Pont erről kéne szólnia ennek a cuccnak megspékelve a hozzá adott Duke univerzummal ami akárhogy erőltetem szerintem sehogy sem jön át. A grafika nem jó, legtöbbször szinte alig látni valamit, amikor meg igen, akkor meg mindent beborít valami fátyol szerű effekt nehogy élvezni lehessen a grafikát.

Nem, nem Half-Life-ot vártunk (bár ahogy Kain is megfogalmazta a DNF2001trailer márpedig valami hasonló királyságnak ígérkezett) hanem az efféle játékok újra feltámasztását, az egyszerű lövöldék "i"-jére ennek kellett volna feltennie a pontot.

Ez bizony sehogy sem működik, akárhogy forgatom, inkább készült volna egy egyszerű remake, mondjuk a Doom3 motorral, vagy valami hasonló grafikus témával.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
645 levél
Válasz 11.06.19. 12:00 #78
4rc28
Az, hogy mi ocsmány az elég relatív...
"A gonosz győzelméhez csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak."
1614 levél
Válasz 11.06.19. 11:53 #77
rootshaper
hatalmasak az ellentmondások. a régi Duke, meg úgy az akkori FPS-ek lényege a labirintus pálya és a kódkártya keresgélés volt.

"S hozza a régi Duke feelinget, aminek nyilván semmi köze a ma divatos játékmenethez" - ebből kifolyólag nem hozza, hanem pont hogy a ma divatos, megyek a csőben és lövök, majd megnézek egy bejátszást és lövök tovább módszert követi. miben tér el szerinted akár a CoD-tól, akár bármelyik mai fps-től? abban, hogy itt Duke a főhős, nem pedig egy noname katona.

azért nem állja meg a helyét ma, mert ocsmány, rossz az irányítás és nagyon rosszul van belőve az egyensúly; néha túl könnyű, néha meg idegesítően nehéz és ez nem a bossokra igaz. az elcsépelt, szaros pisás poénok meg remélem nem csak nekem fekszik meg a gyomromat :S
10589 levél
Válasz 11.06.19. 09:56 #76
Dark Archon
Szerintem jó játék lett és sokkal kevésbé frusztrálóbb, mint a DN3D, ahol kódkártyákat kellett keresgélni és minden pálya kész labirintus volt. S hozza a régi Duke feelinget, aminek nyilván semmi köze a ma divatos játékmenethez, tehát, aki ezt keresi benne, eleve rosszul áll a dologhoz és/vagy túl fiatal, hogy egyántalán köze legyen Duke Nukemhez.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
4682 levél
Válasz 11.06.19. 09:40 #75
Christoph
Nem gondolom, hogy a játékmenet önmagában kudarcra ítélte a játékot. Van ebben minden, kocsizás, pakolgatás, ugrálás, targoncázás, flipper tényleg minden. De kevés kivételtől, aki játszik vele ráun. Mert egyszerűen nem élvezetes ugrálni hamburgereken meg mustárokon miniatürizálva hosszú percekig.

Nekem is a HL2 jutott eszembe. Igazából az különbség, hogy ott megfelelő arányban teszi be ezeket az elemeket, visz előre a történet, nem azt érzed a pályákon, hogy na azért van ilyen sivatagi, víz alatti rész, hogy ez is legyen. Kínosan mindent bele akartak sűríteni. Van ugrálós rész, de nem kell egy fejezeten át futni meg rohanni, nagyon unalmas ez így. Illetve az ügyességi feladatok kb. semmi kreativitást nem igényelnek.
Szerintem sem a grafika a legnagyobb bukás, hanem hogy a játékmenetben nincs fantázia. Nehéz ezt megfogalmazni, de aki játszik az tudja hogy ebben valami nem stimmel.
4187 levél
Válasz 11.06.17. 21:40 #74
Madrac
MW2 es a BO kozt a fo kulonbseg a fegyverek testreszabhatosaga, ami meg is latszik a jatekban. Tok folosleges de legalabb gepzabalo.
Quoth the raven, `Nevermore.'
14642 levél
Válasz 11.06.17. 21:28 #73
Razor03
Márpedig ez nagyon így van! Vettek egy röhejesen elavult engine-t és minden évben ráhúzzák az aktuális DirectX verziót (kis túlzással).

Önálló kreatív munkát sem látni benne, mert a jelenetek és szereplők filmekből lettek összeollózva. Mi ez ha nem kapitalista gazdaság politika? :S

Amúgy honnan tudjátok, hogy a BioShock Unreal 2.5 motort használ? Emlékeim szerint fejlesztés közben átálltak a modern 3.0-ra, és ez szépen meg is látszik rajta, olyan effekteket vonultat fel mint a többi 3.0-nás játék.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
11699 levél
Válasz 11.06.17. 20:02 #72
.:[Kain]:.
"a CoD gyakorlatilag nula költségvetésből készül"

végre egy másik hozzáértő
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
11699 levél
Válasz 11.06.17. 20:02 #71
.:[Kain]:.
"a CoD gyakorlatilag nula költségvetésből készül"

végre egy másik hozzáértő
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
11784 levél
Válasz 11.06.17. 19:43 #70
Ghoost
Ja tehát úgy érted, hogy túl sokat akarnak kihozni belőle, amihez már kevés a technológia? De sztem a black ops semmivel sem szebb mint az MW2, az mégis jobban futott mindenkinél.
1614 levél
Válasz 11.06.17. 19:05 #69
rootshaper
végre egy hozzáértő

amúgy a CoD gyakorlatilag nula költségvetésből készül és milliókat hoz dollárban. majd hülyék lesznek ezen változtatni...
4187 levél
Válasz 11.06.17. 18:30 #68
Madrac
Nem biztos hogy az optimalizalas hibaja. Ez inkabb az elavult engine modositgatasanak az ara. Tuningolhatsz 1 autot is az egekbe, de a fogyasztas is fel fog menni...
Quoth the raven, `Nevermore.'
11784 levél
Válasz 11.06.17. 18:18 #67
Ghoost
A gépigénye meg közben az egekbe szökött, annyira szarnak az optimalizálásra, a black ops legalábbis szörnyű ilyen téren.
14642 levél
Válasz 11.06.17. 18:07 #66
Razor03
Nekem meg az a fura, hogy a COD még MINDIG a lassan már 12 éves (!!!!!) Quake 3 motort használja... totális korlátokkal, minden jármű ugyanúgy robban mint az első részben, minden fegyvre "ugyanúgy" csattog... és a grafika szerintem irtó steril, hiába csillog imitt-amott... ÉS senki sincs rajta felháborodva.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
1614 levél
Válasz 11.06.17. 11:04 #65
rootshaper
i am alive mire kijön szerintem már az új UE-t fogja használni
úgy fog járni mint a szóban forgó DNF, mindig jön az új technológia és a fejlesztők vérszemet kapnak
4178 levél
Válasz 11.06.17. 02:30 #64
U.R.H.
"a mostanság használatos UE 3 helyett a több éve nem használt UE 2,5 engine-t építették be a fejlesztők"

Ezen csak most gondolkoztam el, hogy igazából a splinter cell conviction is ue2.5-re épült meg a Bioshock 2 is. I Am a Live is ue 2.5-t fog használni. Szal. kicsit túlzás, hogy évek óta nem használják azt a motort.

Tudom most Bioshock 2-re sokan rá fogják vágni, hogy az unreal 3-as motor, de nem!
1614 levél
Válasz 11.06.15. 16:00 #63
rootshaper
ezt az oldalt nagyon figyelmesen olvasd át.

szerk: jajj, de közben megelőztek
16062 levél
Válasz 11.06.15. 15:59 #62
david139
Ha nem akarsz belekötni, akkor mért tetted?
Amúgy is, a muszáj pontos j.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
680 levél
Válasz 11.06.15. 15:56 #61
odie992
OFF: Most nem akarok belekötni, de a mi a f@szért offoljátok szét a topicot? Istenem (elnézést, de már muszály volt)

ON: Nemtudom, nekem a DN3D jobban tetszett, grafikától eltekintve a játékélmény nyűgözött le, eltekintve hogy milyen régi játék.. Ez.. hát eltértek rendesen (ismerőseim tapasztalatati alapján), de ha lesz jobb gépem, talán megfog érni egy próbát.
You haven't failed, old man... you've done exactly as you were meant to do. However... I am not the Archangel Tyrael...
10589 levél
Válasz 11.06.15. 13:48 #60
Dark Archon
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
1614 levél
Válasz 11.06.15. 13:33 #59
rootshaper
kit érdekel mááááár?!
263 levél
Válasz 11.06.15. 13:23 #58
Royce95
Nekem jobban is tetszik, megvan a CoD-is és a BF-is és a CoD jobban tetszik és nem azért mert többen veszik hanem a játék élmény miatt.
330 levél
Válasz 11.06.15. 10:26 #57
RUSSIANBOY
qwabaw:


A Valve-t nem azért hoztam fel hanem azért mert ott is van egy project ami ráadásul egy többrészes és már miota halogatják és addig-addig tolják mig a végén már a játékosokat nem fogja érdekelni nem fogják várni az ujabb részt és egyszerűen könnyebb lesz törölni az addigi projectet mint kihozni a játékot.Csak ezt mondtam.



rootshaper:

Valo igaz csak hogy a világ változik és ezáltal az elvárások is mások már.
Ami anno keménynek számitott ma már a többség szemében gyenge.
Ott van a tv-kben futo valoságshow sorozatok is.Anno ujdonságnak számitott ma már lerágott csont mert az emberek már valami ujra másra vágynak.
Én ezzel nem lehuzni akarom a Duke-ot tévedésben vagy.Csupán azt mondom hogy jol tette a kiado hogy felkarolta és végre befejezték ezt a több mint 10éve párt projectet de ahogy a cikk is irja több oldalon azért huzzák le mert - bár jo hogy végre elkészült - ma már megszokott a káromkodás, a vér, a látványelemek, a csöcsös csajok egy játékban és amikor a Duke bejött akkor ez még mind ujdonságnak számitott ma meg már megszokott.
Van aki egy tengerparta vágyik, van aki világot akar látni.Én csak CSERNOBILba szeretnék egyszer eljutni.És ezt komolyan mondom.
1614 levél
Válasz 11.06.14. 22:10 #56
rootshaper
14642 levél
Válasz 11.06.14. 22:04 #55
Razor03
Jah, és szerintem aki jó DNF-t akar: vigye végig újra a Prey-t.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 11.06.14. 21:59 #54
Razor03
Hehe, ami szar az szar. DNF 2001 még játéknak készült PC-re, nem lusta kövér pattanásos fejű szaron meg pisán röhögő amerikai kanapébetyár pöcsöknek...
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
1431 levél
Válasz 11.06.14. 21:57 #53
-T0ng-
Hát igen! Bárhova is húzzuk ezt a vitát egy biztos, Duke Nukem-et kiherélték.

Ettől függetlenül a Gearbox-ban nem csalódtam, részükről Duke Nukem-et alkottak, csak nem a 2001-es Duke Nukemet, hanem az Duke Nukem 3D II-t.
16989 levél
Válasz 11.06.14. 21:42 #52
KisCsirkee
Nekem ez a 2001-es DNF valamiért nagyon kell. Hihetetlen hangulatosnak néz ki, és 2001-ben ez a grafika.... ütött volna, hiszen ha jól megnézem, számomra mai szemmel is egész tetszetős. A fél lábam odaadnám, ha le lehene valahonnan szedni ezt a verziót.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
11699 levél
Válasz 11.06.14. 21:33 #51
.:[Kain]:.
érdemes a két kiemelt hsz-t elolvasni a videó alatt:

"Damn...those Gearbox bastards are gonna pay for screwing up my game..."

"WTF this looks better then the one out now?!"

"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
11699 levél
Válasz 11.06.14. 21:29 #50
.:[Kain]:.
a konklúzió inkább legyen az, hogy a dnf-nek kb. 2002-2003-ban ki kellett volna jönnie, a 3D Realms gondozásában, abban a verziójában, ahogyan a 2001-es trailerben kinézett.

emlékezzünk meg tehát róla ismét, hogy mit is vártunk:

trailer from 2001

utóirat 1: azért ez nem egészen úgy nézett ki, mint egy átlagos millenium kori shooter, mögötted becsukódó ajtóval, meg x adag szörnnyel, amiket kinyírva tovább mehetsz. engem erősen emlékeztet a Half Life 2-re innen nézve. járműhasználat, érdekes fegyverek, in-game átvezetők, rengeteg különböző környezet, sokféle ellenfél, jah és beszólások sincsenek benne...
utóirat 2: lehet, hogy Gabe bácsiék látták, hogy ez milyen jó és tudták, hogy ők is valami ilyet akarnak összehozni, és nem akartak konkurenciát, ezért megvették az egész hóbelebancot, valamint fizettek a 3D-nek, hogy ássák el jó mélyre a köztudatban a projektüket? összeesküvés elmélet on.
utóirat 3: ez a trailer alapján simán azt mondanám, hogy legalább 80%-osan kész volt már a game. komolyan, ha csak nem animáció volt az egész, vagy csak a trailer kedvéért rakták össze egyesével a jeleneteket, akkor simán béta állapotosnak mondanám. jó lenne egyszer tudni, hogy valójában mi is történhetett, hogy innen nem adták ki (sok-sok dolgot olvastam már ezzel kapcsolatban).
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
1087 levél
Válasz 11.06.14. 21:19 #49
richy25
Lehet, hogy hülyének fogtok nézni, de részemről a DN:F bőven veri a CoD és BF:BC szériát. Utóbbi játékokat max 1x végigjátszom, utána nem érdekel többet. Ellenben ezt a játékot szívesen kitolnám többször is, és miért? Mert jobb (szerintem legalábbis). A grafikát kb. pont leszarom, azon csak a vérpistikék hisztiznek, a történet nem épp egy bestseller (na de a másik kettőé igen?), viszont ami a játékot a szememben jobbá teszi a többinél az maga Duke. CoD, BFBC, van egy sablonos történet, egy sablonos játékmenet, egy sablonos grafika, és ezt évenként copy pastelik (CoD esetében), de egyikben sincs egy ilyen karakter, aki "márpedigmegmutatja" mindenkinek. Duke Nukem 3D-hez képest rosszabb. És? Tudtommal a CoD-hoz hasonlítjuk éppen.
Persze, meg vannak a játék hiányosságai, de részemről a játékmenetben elkövetett ÚJÍTÁSOK okozzák a fő problémát, és nem a régi idők megoldásai.

Valaki írta itt, hogy gondoljuk végig úgy, mint egy filmet: Ami 20 éve még húde akció film volt, az ma már nem állná meg a helyét. Miért ne állná? A mai napig szívesen újranézik az emberek a régebbi filmeket, mert szeretik őket. Akkor miért ne szeretnének egy új mozit, ami a 90-es évek filmtechnikájával, és hangulatával készülne el? Szép dolog a nosztalgia. Lehet, hogy szűkebb rétegeket fogna meg, de azoknak maradandó élményt nyújtana. Akkor miért nem készítenek ilyesmit? Mint mondtam, szűkebb rétegeknek tetszene, így üzleti szempontból nem érné meg. De a nézőt rohadtul nem érdekli, hogy anyagilag hogyan járnak vele a készítők, ha ő azt a filmet láthatja, és élvezheti. Szép lenne, jó lenne, csak nem érné meg a készítőknek. A DN:F egy ilyen "film". Normál körülmények között el se készült volna a fent említett okból, de elkészült, kiadták. Nem tetszik annyi embernek, nem lesz nagy bevétele, és tény, hogy sok hibát ejtettek benne. De ezt pont azért tették, mert nem mertek teljesen a gyökerekig visszanyúlni vele.

Röviden, tömören: tőlem sértegethetitek a játékot, tetszik, vagy sem, döntsétek el. De azt ne mondjátok, hogy azért nem jó, mert "elavult", mivel pont ez az, ami különlegessé teszi. Én beszéltem, Uff.
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
1431 levél
Válasz 11.06.14. 20:38 #48
-T0ng-
Végső soron itt levonhatunk egy konklúziót...az, hogy mi jó vagy mi rossz relatív. Van aki szerint az eladások azt bizonyítják mennyire jó valami, van aki azt mondja az eladások nem jelentenek semmit, csak a reklám számít.
Én azt mondom: Az utóbbi tábornak is igaza van, de az előbbinek is. Egy új cím esetében lehet "hype"-ot csinálni, ha ígéretes a játék és jó a reklám, akkor is megveszik, ha szar. Ugyanakkor azt se felejtsük, hogy a egy nem új játék esetében, minél több rész kijön, a reklám annál kevesebbet számít. Ergo, ha kijön egymás után három rész egy sorozatból, amelyek mind ugyanabban a betegségben szenvednek( jelen esetben a rövid történet ) , de a vevőkör megmarad, itt már bizony nagyobb táborról, nagyibb vásárlói igényről van szó.

Royce ez nem azt jelenti attól még, hogy jó egy játék. Ez azt jelenti több embernek van rá igénye, ugyanakkor ez a tábor nem biztos, hogy csak idetart.

Az összegzésben megállapítóm, ez a vita sehova se tart és értelmetlen.

Én a CoD-ot várom, mert tetszik a rendezés benne. A multiplayer FPS-ekkel nekem rossz élményeim vannak. Vártam, hogy lássak igazi taktikázásokat, ehelyett csak ugrabugrálást láttam. A Duke NUkem Forever pedig nem a mai kornak termett.
4133 levél
Válasz 11.06.14. 20:08 #47
gothmog
Nekem arról, amit írtál az "egyél szart, egymilliárd légy nem tévedhet" című klasszikus graffiti jutott eszembe.

Amúgy pedig végtelenül korlátolt és birka jellemű gondolkodásra vall, ha valaki szerint pusztán már attól jobb valami, mert azt többen szeretik...
Endure. In enduring, grow strong.
263 levél
Válasz 11.06.14. 20:00 #46
Royce95
Amúgy kár hogy szar lett a DNF pedig már nagyon vártam, a régi részt végig toltam még anno és az jó volt.
4187 levél
Válasz 11.06.14. 19:56 #45
Madrac
Muszaj beleszolnom egy fel mondat erejeig. Nem akarok abba belemenni, hogy meik jatek jobb, de maguk az eladasi adatok nem mondjak meg, hogy a vasarlok mekkora reszenek tetszett a jatek. Csak azt hogy a hype miatt mennyien vettek meg. Tehat az erved pont annyit er, mint a tobbieke, semmivel sem megalapozottabb.
Quoth the raven, `Nevermore.'
297 levél
Válasz 11.06.14. 19:47 #44
serious sam gold
Bár én inkább csak olvasom a fórumokat, de azért most annyit megjegyeznék, hogy ritkán látni ennél nagyobb szemétdombbá váló topicot(sajnálom, ha ezt bárki sértőnek találná).
263 levél
Válasz 11.06.14. 19:47 #43
Royce95
Igen az utóbbin, de én az össz eddigit nézem nem csak 1 hetet.
263 levél
Válasz 11.06.14. 19:44 #42
Royce95
Ember nem tűnt föl hogy már 10 hozzászólással előttem is erről vitatkoztak? Nem ártana hogyha végig olvasnád a hozzászólásokat és nem csak másokat ugatnál le, mint abban a másik témában ahol meg mertem jegyezni hogy az MW2 multija szerintem jobb mint a BBC2-é (de ez csak az én véleményem)
1614 levél
Válasz 11.06.14. 19:43 #41
rootshaper
nem lehet valahogy ignore-ra tenni az ilyen jelenségeket?
263 levél
Válasz 11.06.14. 19:40 #40
Royce95
Te tök hülye vagy Akkor mit jelent az hogy jó??? Minden embernek más jelent az hogy jó játék, úgyhogy ha azt akarod eldönteni hogy melyik a jobb akkor csak így lehet: eladási adatok és abban az MW2 veri a BBC2, tehát jobb, mert több ember vette meg és tartja jobbnak.
4178 levél
Válasz 11.06.14. 19:22 #39
U.R.H.
Azért egy DNF-t és egy Bad Company-t összehasonlítani elég vicces. Kicist kurvára más műfaj a két játék, annak ellenére, hogy fps.
Ez kb olyan, mint filmben mondjuk egy 90-es évekbeli jobb Van damme film és egy szemtől szemben.

számomra a DNF egy 10/7-es gamma. Nulla történet és a kicsit elavult technikai megvalósítások miatt. De ezeken kívül semmivel nem kevesebb, mint egy FEAR 2 vagy (hát hülyének fogotok nézni de) Modern Warfare 1-2 single player. Most ténylegesen játékmenetben mivel tudnak ezek többet? Semmivel.
Egyszerűen csak igényesebb a csomagolás. Szebb graf és kidolgozottabb történet no meg rengeteg scriptelt esemény.


Duke 3d-hez képest, persze, hogy csalódás mivel az egy elég meghatározó játék volt az akkori pc-s világban. De mondjatok olyan jelenlegi klasszist, ami akkorát robbant, mint annak idején a Doom, Duke vagy ezek. Kurva sokan megint ekkora robbanást vártak, aztán még olaj volt a tűzre a 14éves várakozás és a hatalmas hype. Én már nem vártam semmit csak egy átlagos shooter-t.


Dehát én nyilván egy fasz vagyok és nem értek ehhez.


PrasCo: jó volt olvasni a hozzászólásod. Jó tudni,hogy még léteznek emberek, akik tolták ezeket a játékokat. Még most is van C64 emulátor a telefonomon.
5240 levél
Válasz 11.06.14. 19:10 #38
Pras
Más.

Úgy vettem észre, kicsit talán túlzásokba esünk, amikor a "mész-lősz-vérpistikék" vonalon rugózunk, mert "régen minden jobb volt". (Ez utóbbi amúgy minden másra is vonatkozik.)
Nem volt jobb. A Rick Dangerous nem attól volt mocsok nehéz, mert nem "mész-lősz-vérpistike" játék volt, nem attól, mert "gondolkodni kellett benne", hanem attól, hogy huszadjára sem tudtad pont akkor és pont úgy megrántani azt a k*rva joyt a csapda fölött, ahogy kellett volna. (Még pontosabban azért, amennyi csapda szopatott...) Vagy a Wolfenstein 3D nem ugyanezen a sémán alapul? Olyannyira ugyanezen, hogy ott még az egeret sem kellett mozgatni. Más kérdés, hogy miért nem. Nem volt feltétlenül "több innováció", csak ingerszegényebb környezet, ezért örültél annyira, mint majom a farkának, amikor Shoot 'em Up!-ban összeraktad az első scriptedet. Aztán kis emberek jöttek, amiket kis pixelekkel lelőttél. Elképesztő.
Tény, régebben is volt The Incredible Machines, még azelőtt volt Impossible Mission (határeset, elfogadom), vagy Supremacy, még azelőtt voltak szöveges kalandjátékok, ám ma pedig van Portal, vagy Pontifex II, vagy Minecraft, satöbbi. Végül, akkoriban is jó eséllyel jobban fogyott a Turrican vagy a Barbarians, mint egy LHX vagy Időrégész.
Tehát, ha az agyadat akartad használni, vagy a kreativitásod, így vagy úgy, de módot találhattál rá mind akkor, mind ma. Hogy az emberek zöme "szórakozáson" viszont a fél óra agyahagyott multi-lövöldözést érti, az egyszerűen nem újkeletű dolog, csak ez a tény egyre inkább szem előtt van a netnek (is) köszönhetően. Az viszont egyszerűen nem igaz, hogy nincs "manapság" innováció. Darwinia vagy a Robot Battle jellegű cuccok smafu? Vagy ott van pl. a Wii, vagy a Kinect, az a maga frontján nem tekinthető innovációnak, nem is kicsinek?
A komolyzene sem volt régen népszerűbb arányaiban, csak abból a korszakból nem az a kép él bennünk, ahogy milliós gyárvárosok munkásai utcazenére részegednek le. Ma meg ezt közvetlenül látjuk, hát "régen jobb volt." Nem volt jobb, anno sem sakkautomatákkal voltak tele a játéktermek, és persze, hogy nem azzal. Holnap meg jobb lesz a ma, puff.

A CoD vs. BF-et meg hanyagoljuk már, ugyan, ki halálának a kaszáját érdekli, hogy "melyik jobb?" Halkan megsúgom: Az, amelyikkel szívesebben játszol. Helló. Ez az "én szarom a jobb" jellemzően "ellen-szurkoló" magatartás, amikor nem annak örülsz, amid van, hanem cseszegeted a másikat. Ami persze, tök jó dolog, értem én, szoktam én is ilyent csinálni, mondd meg annak a kecsegnek nyugodtan, jó is az; de egy fél életet arra építeni, hogy nem a Fradinak szurkolsz, hanem a mocskos Újpest ellen, kissé... túlhaladott dolog. Agyilag. Úgy a kilencedik század óta. Krisztus előtt.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
10 levél
Válasz 11.06.14. 18:33 #37
PopEpilogue
Ez most komoly ?
Azért tetszik több embernek a COD mert sokkal egyszerűbb a játékmechanikája.
PL: Cod egy arcade shooter igy az összes ovis tudja játszani mész lősz nyersz.
Ellenben a BF igényel némi csapatjátékot pl egy prótol nem fog nyerni a fos csapat.
Na mindegy csak mondtam hogy azért veszik sokan a CODot mert könnyebben fogyasztható.
Ráadásul megnézheted az MW3 És A BF+ fejlődését az elődeikhez képest....Lehet hogy meg fogsz lepődni

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.