Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Duke Nukem Forever - teljes csőd (Hírek)

Duke Nukem Forever

Duke Nukem Forever
A legutóbbi Duke Nukem Forever cikkek, hírek
2129 levél
Válasz 11.06.14. 18:31 #36
Balanses
Én imádtam régebben a Duke Nukem 3D-t. Oda-vissza kijátszottam faterommal, unokaöcsémmel és egyedül is. De a hozzászólásokat elolvasva azt hiszem bennem elbúcsúzhatnak egy vevőtől. Nem értem miért akartak így beújítani. Egy nosztalgia játékot csináljanak meg nosztalgia játéknak, úgy ahogy azt illik. Ez a játékmenet változtatás nem igazán tetszik nekem, teljesen fölöslegesnek tartom. Lehet jobban tették volna ha csak átdolgozzák a régi játék grafikáját úgy mint a Serious Sam The First Encounter-t. Persze még nem próbáltam a gamét, csak a hozzászólások és vélemények alapján.


-.-.-.-.-.-.Off On:
Royce neked ezért fizetnek? Látjuk, hogy csőlátással szerelmes vagy a CoD-ba, akkor meg minek próbálod magad még hülyébbnek feltüntetni, mint amennyire valójában vagy? És különben is, a múltkori eladási listán - amire te annyira büszke vagy - A PC teljes árú játékoknál a BFBC2 4 vagy 5 helyezéssel vert rá a Modern Warfare 2-re, de még a The Sims 3 is. A Black Ops meg sehol sincs a sorban. Akkor most miről is beszélünk?.... Off off.
19402 levél
Válasz 11.06.14. 18:31 #35
sipec
vita helyett inkabb gyertek wowozni
1614 levél
Válasz 11.06.14. 18:28 #34
rootshaper
oké, tehát ha van rosszabb, akkor az annál egy árnyalatnyival jobb miatt verjük a seggünket a földbe örömünkben, hogy "legalább nem olyan szar mint a Legendary volt!"? nemnem... valahol meg kell húzni azt a bizonyos szarság határt, ahonnan még ilyen kaliberű játék sem magyarázza ki magát.
141 levél
Válasz 11.06.14. 18:28 #33
vanhelzing
Ami a DNF-et illeti én ugyan csak a demojával játszottam de nekem egyáltalán nem jött be én is vártam igen és nagyot csalódtam bennea grafika valóban olyan "műanyagos" a szörnyek meg pff ezért kár volt ennyit fejleszteni,marketingre költeni meg minden.

Ami a COD vs BF vitát illeti mindenki maga dönti el melyikkel szeret játszani de ne dobálozzánk már sárral, hogy úúú a COD szar a BF jó vagy a BF olyan élethű a COD meg nagy rakás lócitrom...

Én is játszottam mind a kettővel(nekem mondjuk mind a kettő nagyon bejött szal várós mind a BF3 mind a COD MW3 )
Conquering others is strength, conquering yourself is true power.
1431 levél
Válasz 11.06.14. 18:23 #32
-T0ng-
Royce95 már meggyőződésből csinálja

1431 levél
Válasz 11.06.14. 18:21 #31
-T0ng-
Rootshape az nem öngól, egyszerűen rád hagytam az egészet Abban igazat adok, hogy jobb megfogalmazás az, hogy jó a rendezése, de azt te sem tagadhatod, hogy láttunk már ilyen szintű történetből rosszabbat is.

Azt hogy kezdjek el könyveket olvasni, nem veszem magamra...legyen annyi elég, hogy eleget olvasok én könyveket nap mint nap, sajnos nem olyat, amit szívesen olvasnék.

Az a baj, hogy ez a repli már átkanyarodik egy másik témába: Van e egyáltalán ma még eredeti ötlet?
Ma már nincs olyan sztori, amiben ne fedeznénk fel máshonnan ismerős elemeket. Minden csak tálalás kérdése...és ezzel visszatérve ismét csak igazat adtam neked. Lehet örülni.

Tartom a véleményem ettől függetlenül, hogy a CoD nem összehasonlítható a Duke Nukem Forever-rel csak azért, mert FPS, ahogy a Battlefield 3 sem összehasonlítható vele.
3073 levél
Válasz 11.06.14. 18:08 #30
Sucee
OFF, de téged ki fizetett le, hogy az összes qrva topikban istenítsd a CoD sorozatot? Elég unalmas már mindenütt ezt látni.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
34 levél
Válasz 11.06.14. 18:07 #29
Baldrick
Az, hogy valami több embernek tetszik még mindig nem jelenti azt, hogy jobb is.
263 levél
Válasz 11.06.14. 18:00 #28
Royce95
A COD-os szuper katonákról meg csak annyit hogy a BBC2-ben menti meg a világot 4 ember
263 levél
Válasz 11.06.14. 17:58 #27
Royce95
Már megint az MW2 vs. BBC2 (Ráadásul itt?) ??? A Battlefield fanok nem tudják tudomásul venni hogy több embernek tetszik a CoD és ezért mindenhol azt mondják hogy a BF jobb Pedig nem így van ugyanis az a jobb játék ami több embernek tetszik.
8067 levél
Válasz 11.06.14. 17:36 #26
Gerry
Szeretnek en. Csak sajnos nem szoktam
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
2006 levél
Válasz 11.06.14. 17:10 #25
Corvus5
Nem, de képzeld arra is magamtól jöttem rá, h nincs Télapó.
Persze az ilyen bonyolult következtetések esetén elég nagy a hibaszázalék.
1614 levél
Válasz 11.06.14. 17:06 #24
rootshaper
előbb kifejted, hogy nemúgyvan, majd jön ez: "CoD-nak ez a menete? Na és akkor mi van! Még ha rövid is, de van egy ütős története." - öngól.

ha számodra a jó történet kimerül a CoD-ban akkor nagyon sürgősen kezdj el olvasni... könyveket. mindjárt más lesz a véleményed. az nem történet, hogy amerikát megtámadják ezek, meg azok, aztán a szuperkatonák meg megölik őket és hepiend. ezt egy ovodás is ki tudja találni. ha pedig a játékbeli jobbról meg balról érkező robbanásokra célzöl mint "történet", akkor az már a dramaturgia és a rendezés érdeme. fogalomzavar. de ez nem ennek a topicja, csak kényszerem volt replizni
14264 levél
Válasz 11.06.14. 16:45 #23
balays82
Túlságosan látványosan tagadod a dolgot, valdd be, hogy te is szoktál kapni egy jó nagy köteget!
8067 levél
Válasz 11.06.14. 16:35 #22
Gerry
"Az h a lefizetett oldalak hogyan értékelnek egy játékot...mivel ők is kaptak egy köteget a marketingpénzből"

Ezt Neked Mulder arulta el, vagy Scully?
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
1431 levél
Válasz 11.06.14. 15:52 #21
-T0ng-
Rootshape neked komoly CoD fóbiád van. Azért egy ilyen ratyit ne hasonlítsunk a CoD bármelyik részéhez, főleg ne a Modern Warfare-től felfele. A CoD lényegesen jobban megalkotott történettel és történetvezetéssel rendelkezik. Bármilyen rövid is, de egy kész film.

A Bad Company 2 a Dice kísérlete csak, hogy lenyomja a CoD-ot...időben döntöttek amellett, hogy inkább a mainstream zászlófoglalgatást folytatják.

Ettől függetlenül még mindig amondó vagyok, hogy ez a játékmechanizmus is lehet működőképes csak kell a plusz...CoD-nak ez a menete? Na és akkor mi van! Még ha rövid is, de van egy ütős története.

A Duke Nukem elkésett, és ahogy látom ebbe mindenki egyetért. Teszem hozzá, volt már egy pár kommentelgetés, pont a Far Cry 3 kapcsán, ahol egyesek azért nevezték a Far Cry 2-t üres, céltalan szemétnek, mert nem volt az illető észrevenni és kihasználni a játékban rejlő lehetőségeket.

Igények....az egész csak az igényről szól. Van akinek CoD-ra van igénye, az CoD-ot vesz, van akinek Battlefield 3-ra az abba ruház be, van akinek Modern Hadviselésre ezért beruház mindkettőre.

Duke Nukemre nincs igény...vagy legalábbis nem így. Arról meg kár vitatkozni, hogy melyik FPS milyen...rég nincs egység a műfajban, ahogy egyikben sem. Utoljára a Doom 2 és társai idején volt...akkor mindegyik ugyanolyan volt.
5011 levél
Válasz 11.06.14. 15:50 #20
Gump
Azt hozzá akartam tenni én is, hogy azért valóban ez a 8x8-as terembe bemegyek, bezáródik az ajtó, bent x ellen van, tényleg régi időkben volt divatos, és ezen már túlhaladtunk. Úgyhogy azért valóban számít, hogy az a zárt tér mondjuk egy 50nm-es terem, vagy 500nm-es utcaszakasz stb.
1614 levél
Válasz 11.06.14. 15:38 #19
rootshaper
az említett Bad Company 2-ben (vegyük csak a single-t úgy igazságos) azért elég méretes térképek vannak. ellentétben a DNF-el. én most épp ezt kifogásoltam, és ahhoz, hogy kicsi pályákat is elég legyen csinálni, rákényszerít a játék, hogy megállj egy helyen és ott lövöldözz 10 percig egyhelyben állva. ahogy a CoD is ugyanezt teszi. BC2-ben emellett is óriási pályákat kapunk, amit azért nem csak egy irányból lehet megközelíteni szerencsére, sokfele el lehet ott kalandozni. arról nem is beszélve, hogy nem elég egy fedezéket találni, mer azt hamar szétlövik a segged alól, noha ilyesmi van már a DNF-ben is, ez dícséretes. egy árnyalatnyival jobban meg van oldva a szabadság érzet, mint a DNF-ben, meg a CoD-okban.
5011 levél
Válasz 11.06.14. 15:31 #18
Gump
Ebben van valami és maga a játék nekem sem tetszett, mikor belenéztem, de te tudsz mondani olyan fps-t, ami alapvetően nem arra a mechanikára épül, mint amit említettél? Mész egy darabig, aztán meg kell állni mert sokan vannak. Hogy ez egy terem, vagy egy útszakasz (ami hogy, hogy nem csak egy irányba szabad, arra, amerre a sok ellen áll, ergo ugyanúgy zárt térben mozoghatsz, mintha egy teremben lennél) az majdnem mindegy. Tényleg elvétve van olyan, amikor el lehet menni és esetleg másfelől megközelíteni a dolgot. Egynek ott az általad sokat szidott Crysis. Ellenben a BC2 pontosan olyan megyek, megállok, sok ellent lövök, megint megyek játékmenettel operál, mint ez. Csak ott legfeljebb megvan az illúzió, hogy kocsikkal hozzák őket és éppen most ugrálnak le a platóról a ház mögött és én fedezékben vagyok és majd átmegyek másik mögé, de alapvetően nem tér el. Ettől azonban még lehet élvezetes és jó játék, de a DNF szerintem sem az, annyi alapján, amennyit láttam és az nekem elég is volt.
1614 levél
Válasz 11.06.14. 15:22 #17
rootshaper
pedig ez is egy COD, csak Duke skinnel. ugyanaz a mechanika, még a fegyverek felvétele is korlátozva van ahogy ott.
139 levél
Válasz 11.06.14. 15:19 #16
Netsu
Ezt most úgy mondod, mintha ez egyedülálló lenne, pedig a többi mai FPS is ugyanerről szól, csak éppen egy kijelölt egyenesen kell végigmenned, és út közbe jön az ellenség, nem pedig egy teremben. FPS stílusban ez a szabad terület, amiről beszélsz, már réges-régen egy kihalt fogalom, Kivéve Far Cry, meg ugye Crysis első része. Emiatt szerintem kár lenne haragudni bárkire is.
283 levél
Válasz 11.06.14. 15:17 #15
afro
Régóta szórakoztam ilyen jól egy FPS-sel, nekem kifejezetten bejön az a fajta FPS játékmenet. Hiába, biztos őskövület vagyok, de enegem ez sokkal jobban kikapcsol/szórakoztat mint egy COD.
afro
1614 levél
Válasz 11.06.14. 15:08 #14
rootshaper
hát pedig... ez a "bemegyek egy terembe ahol totál kuss van, becsukódik mögöttem egy ajtó aztán özönlenek a szörnyek, a végén meg egyszercsak elfogynak és megnyílik az ajtó..." módszer egyszerűen nevetséges. sokkal célravezetőbb lett volna, ha itt-ott lézengő szörnyekkel operáltak volna. ja, csak akkor ahhoz NAGY pályákat kellett volna tervezni... a munka meg büdös ugye.
ezzel a módszerrel azt érik el a fejlesztők, hogy egy negyedakkora pályán eltölthet annyi időt a játékos, mint normál esetben egy négyszer akkorán, ahol statikus helyük van az ellenfeleknek és bizony sok helyet be kell járni meg felkutatni. szerintem ez szánalmas és sikerhajhász megoldás. sőt! leginkább tényleg az jön le róla, hogy "csapjuk össze, a hülyék úgyis megveszik, jó lesz így az...". Zsé kategóriás shit, ami sokkal többet érdemelt volna. a Gearbox-ra vagyok most kurva mérges, meg a 3D Realms-ra, hogy nem fejezték be mikor kellett volna.
11699 levél
Válasz 11.06.14. 14:36 #13
.:[Kain]:.
szerintem a játékmenetével még nincs gond, miért is lenne, nem lehet minden játék call of duty, fogyatékos 13 éveseknek, átvezetőből átvezetőbe torkollva. van igény az ilyenre, csak egyszerűen mindenki messiást várt, nem egy átlagos lövöldét, amit hozott volna, ha időben kijön.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
1614 levél
Válasz 11.06.14. 12:19 #12
rootshaper
OFF, de itt hatalmas tévedés van. a 80-as és 90-es évek horrorjai voltak az igazi horrorfilmek. amiben nem vacag CGI-s látványelemekből építkeztek, hanem "hús-vér" szörnyetegekből. a filmnéző elhihette, hogy ott van az a szörnyeteg és csorog a nyála meg ömlik a zöld gedva a testnyílásaiból, ellentétben a mai csillogó-villogó és általában 15-6 éves korosztálynak készülő "horror ovival". ha össze akarod hasonlítani valamivel a Duke idejétmúltságát, akkor ne ezzel tedd, mert ez erős kapufa
72 levél
Válasz 11.06.14. 12:05 #11
qwabaw
Hohó, azért a Valve-ot ne keverjük ide, mert ők nem azok, akik nem fognak nagyot durrantani minden játékukkal. És a portál 2-őt sem a játékmenet tette jóvá hanem az a stílusosság ami az egész alatt végig megy.
330 levél
Válasz 11.06.14. 11:50 #10
RUSSIANBOY
Corvus:


Az lehet hogy telibeszarja csak hogy az oldalakat és ujságokat a játékostársadalom olvassa és szerintem az értékelés is meghatározza egy-egy játék sikerét vagy épp bukását.

Ez igy van a filmekkel is.


Lehet hogy megnéztem volna Angelia-Depp Az Utazó filmjét de mivel nem egy kritikát hallottam rola hogy sz@r igy inkább meg se néztem.

Persze attol még lehet hogy jo hogy másnak nem jött be nem hozta a várt elvárást mivel én is vagyok ugy vele hogy van amilyen játék nem jött be mig másnak az az etalon.Azzal is tisztában vagyok hogy számomra a Stalker a legtökéletesebb játék de ugyanakkor vannak akiknek az a legalja.
Van aki egy tengerparta vágyik, van aki világot akar látni.Én csak CSERNOBILba szeretnék egyszer eljutni.És ezt komolyan mondom.
330 levél
Válasz 11.06.14. 11:47 #9
RUSSIANBOY
Alapjában a játékkal nem lett volna probléma hosszu várakozási időt leszámitva.A játék hozta volna az elvárásoknak megfelelő szintet csak ugyebár a honapok-évek alatt változnak a szokások az elvárások.Erre egy fiilm példát tudnék felhozni.
Ami anno a 80-90es években horrornak számitott ma már inkább csak gyenge kemény-véresnek sem nevezhető gyenge effektes filmnek számit.

Ez van a játékkal is.
A történet és a kivitelezés is jo lett volna hogyha akkor rukkolnak elő vele nem pedig most amikor már vannak szebb játékok és a 3D-s megvalositás is a fénykorát éli mert mára már nem hozza azt az elvárást amit manapság az ember megszokott.
Attol függetlenül persze lehet jo a játék de ez ugyanugy van mint a zenei klipekben is.Anno a fekák meg a repperek tonnaszámra szerepeltették a jo kocsikat meg a sexy csajokat a klipekben és akkor még ujdonságnak számitott lehet hogy az tette sikeressé a klipet-zeneszámot de ma meg már egy megszokott látvány lett.

Vagy ott van pl az uj Knight Rider sorozatban a Mustang.Anno egy elég izmosnak ható amerikai kocsi volt de mivel már a legtöbb filmben is viszont látni elvesztette a hitelességét és nem számit olyan nagy dolognak ha látunk egy olyat egy filmben.

Ez igy van a játékokkal is.

Sajnos szerintem ez lesz a Half-Life: Episode Three-vel is vagy a későbbi részekkel és ennek a halasztott idő lesz az oka mivel inkább a Portal játékra hajaznak a készitők ahelyett hogy befejeznék azt amit elkezdtek.Vagy pedig ha nem akkor jelentsék be hogy törölték a projectet és nem lesz mert igy a játékos csak vár és vár de hiába.De igy azt fogják elérni hogy az ember csak várja-várja az ujabb részt vagy a Half-Life 3-at de mire eljönne az idő hogy meg is kapjuk addigra már senkit nem fog érdekelni.
Van aki egy tengerparta vágyik, van aki világot akar látni.Én csak CSERNOBILba szeretnék egyszer eljutni.És ezt komolyan mondom.
558 levél
Válasz 11.06.14. 11:43 #8
Drukala
Elég nyilvánvaló volt, hogy még ha egy korrekt játékot is raknak össze, akkor is a negatív visszhang lesz túlsúlyban. Viszont a kevésbé elfogult kritikákat figyelembe véve nekem úgy tűnik, hogy még ha el is tekintünk attól, hogy mennyit/mit vártunk, alig üti meg egy átlagos játék szintjét. Ami szomorú. Ettől függetlenül ki fogom próbálni, hiszen 96-ban végigtoltam a DN3D-t és mióta bejelentették a folytatást, azóta vártam. Történelem valahol, kár, hogy fekete pöttyel vonul be.
"I guess I have a soft spot for pretty faces"
368 levél
Válasz 11.06.14. 11:38 #7
Hype
Én kb a 2. pályáig bírtam, elég ratyi ahogy kinéz az egész, sivár meg mű, és emellett még nem is nagyon törekedtek az optimalizáltságra. Duke beszolásai meg nemtom, nekem nem nagyon jön be mint valami értelmi fogyatékos, és akkor elvileg ő a "szinkron színész?" vagy mi. Sok értékelésben írták hogy baromkodással el lehet benne viccelődni meg az poén, de nekem valahogy nem jött be, fél óra után kapott egy uninstallt. Georbox lehet hogy jót akart hogy visszahozzák a sírból, de amennyit energiát ráfordítottak, csak az látszik hogy egy kis plusszt akartak hogy meglovagolják a címet.
War, war never changes...
2006 levél
Válasz 11.06.14. 11:34 #6
Corvus5
Szerintem a kiadó/fejlesztő team alapvetően telibeszarja, h a gameportálok milyenre értékelik a játékukat, ha a bevételek jók lesznek. Ha ott bebuknak, akkor lehet majd teljes csődről beszélni. Az h a lefizetett oldalak hogyan értékelnek egy játékot egy magára valamire adó játékost sem érdekel. Nem egy példát láthattunk már rá, h a hypeolt játékot a sárga földig lehúzták a játékosok, mert tényleg olyan rossz volt, közben a "mérvadó" játékoldalak meg szórták neki a 10/9-eket. Persze... mivel ők is kaptak egy köteget a marketingpénzből.
1431 levél
Válasz 11.06.14. 11:27 #5
-T0ng-
Egyfelől szerintem jogos a várakozás, hogy valami minőségit kapjunk, és nem azért mert ennyi ideig készült, hanem mert 2010-et írunk. Abban is biztos vagyok, hogy a Gearbox jót akart azzal, hogy egy már-már őskorinak nevezhető játékmenetet rakott a játékba, hisz ez volt a védjegye. Ám maga a játék olyan, mintha a kilencvenes évek elejének akciófilmjét megcsinálnák ma, a nyolcvanas,kilencvenes években népszerű, de ma már "ZS" kategóriás színészekkel és az akkori kor technológiájával.

Ez ma már nem működőképes...ennél ma már nagyobbak az igények, a vetélytársak, akikkel pedig össze lehet hasonlítani, szebbek és komplexebbek.
1431 levél
Válasz 11.06.14. 11:22 #4
-T0ng-
Tegyük hozzá, hogy a Gearbox szerintem nem fektetett erre a játékra akkora hangsúly olyan projektek mellett, mint a BiA: Furious 4, a Borderlands 2 vagy az Alien: Colonial Marines mellett.

A Duke Nukem már az első késésnél halott volt...ez a játék pedig elb*szott sírkő a sírjára.
645 levél
Válasz 11.06.14. 11:20 #3
4rc28
Hangsúlyozom, hogy én nem játszottam a játékkal, de itt szerintem az lehet a gond, hogy tizenakárhány év fejlesztés után mindenki csodát, tökéletes játékot várt. És most, hogy megjelent minden kis semmi apróságot felfújnak...
Nincs hibátlan játék!(Ja de, mégis van: Nocturne, ez a 10 éves játék számomra veri az összes manapság készülő gémet, nem bírok elszakadni tőle)
"A gonosz győzelméhez csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak."
1431 levél
Válasz 11.06.14. 11:20 #2
-T0ng-
Az ilyen játékmenetű FPS-ek ma már egyszerűen nem életképesek. Pont a minap keveredtem vitám egy másik portálon valakivel a Prey 2-vel kapcsolatban. Méltatlankodott, hogy miért kellett a játékmenetbe beújítani, hisz a Prey első részének pont a játékmenete adta a sava-borsát. Hát kérem ezért...

Az a fajta FPS, amit képvisel a DNF és a Prey a kilencvenes években menővolt, a 2000 évek elején még talán, de ma már nem lehet eladni, ha csak nincs benne valami plusz.

A Bulletstorm tökéletes példa...nem sokban különbözik az előzőekben említett játékoktól, mégis van benne valami plusz és ez tette sikeressé.
212 levél
Válasz 11.06.14. 11:13 #1
Kopiati
Nehéz szülés volt, 3DRealms bele is halt...
766 levél
Válasz 11.06.14. 11:13
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Duke Nukem Forever - teljes csőd (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.