Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Battlefield 3 - megoldások a campelés ellen (Hírek)

Battlefield 3

Battlefield 3
A legutóbbi Battlefield 3 cikkek, hírek
9071 levél
Válasz 11.07.10. 13:27 #20
BananaJoe
- A BC2-ben volt killcam, de szerintem ez a leglámább megoldás. Pl P4F-ben is van, elég idegesítő mikor 5mp múlva spawnol az ellen és egyből tudja hol vagy mert elég kicsi hozzá a pálya
- Ha jól tudom a lövésnek itt is lesz "kondenzcsíkja", szóval az alapján is lehet látni honnan jött a lövés + ne felejtsük el hogy a játékban létezik olyan is hogy spott...csak sokan nem használják (a 3d spot mondjuk nevetséges) + a hangrendszer is elég jó lesz, már bf2-ben is elég jól be lehetett azonosítani hogy merről jött a lövés (ja meg ott a torkolattűz is)
- Bf2-ben jól meg volt oldva hogy egy kempelő sniper a kör végén mindig a lista alján szokott végezni (a mortar strike amúgy elég nevetséges, sokkal jobb lenne helyette a jól bevált commanderes arti)
- BC2-ben az volt a gond hogy rohadt hülyén voltak kialakítva a pályák, egyszerűen nem lehetett megkerülni a snipereket - anno Bf2-ben simán meg lehetett őket kerülni és kinyírni + amit LM is mondott, cikk-cakkban fut felé pár medic aztán kész (vagy vki leköti, másik meg megkerüli)

Szerintem néha igenis jó kicsit "megpihenni" valahol és nem csak mérgezett egérként szaladgálni össze-vissza a pályán (így is végtelen futás lesz nagy eséllyel, ami megintcsak nevetséges). Ha a pálya jól van kialakítva (nem lehet ellőni az egyik végéből a másikba kapásból, lehet kerülni stb), nem fognak gondot jelenteni a kemperek.
[Dome]BananaJoe[HUN]; http://battletracker.com/index.php?page=BF2PlayerStats&pid=73446365
27767 levél
Válasz 11.07.08. 20:21 #19
LordMatteo
Azért maradjunk meg a Battlefieldnál mint játéknévnél, ahol a füstölgő picsájú sniper nem nézne ki viccesen. Az a Bf: Heroes, amit Ti szeretnének, és érdekes módon abban nincs campelés pont.

Akármelyik campelő marhát le lehet rohanni, le lehet gránátozni, ki lehet lőni sniperrel. Az a helyzet emberek, hogy akármilyen kurva jó sniperről is van szó (akár egy Barrakudaról is , nem tud 3-4 embert egyszerre megölni, aki összedolgozik, és felhúzza egymást. Ja, megint oda jutunk ki, hogy medic, medic, medic, nem önző önmagunk egojának felíveléséért kellene játszani, hanem a csapattársak lelki üdvéért.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
2745 levél
Válasz 11.07.08. 12:33 #18
cygary
Nekem nincs bajom ezzel a megoldással, mindössze annyi hogy azért ezt újításnak nevezni elég merész, ez egy aranyos kis extra semmi több. Nyilván mivel a Battlefield egy reális shooter képét akarja kelteni nem jöhet szóba semmilyen praktikus megoldás, mert az igencsak rontana a játék hangulatán. Emlékeim szerint érdekes módon a Battlefield 2-be sosem volt gond a recon-rape, mégpedig azért mert marha jól fel voltak építve a pályák. Meg mert akkoriban még snipernek hívták a kasztot...

Viszont a Bad Company 2-ben rengetegszer már a támadó fél spawn pontja egy olyan hely amely ordít a kempelésért (havas pálya hegysége amely jó 10-20 méterrel minden fölé emelkedik). Nincs semmi gond ezzel, a mesterlövészek az életben sem rohangálnak össze vissza, viszont játékmenetileg bőven ki lehetne egyensúlyozni ezt. Példának okáért hogy a szaros M-COM ládákat ne egy házba tegyék amit 5 recon mortarral röhögve kiszed, vagy tegyenek le több épületet, fedezéket, gyengítsék a mesterlövész puskák sebzését vagy pontosságát, akármit. Remélem hogy a Battlefield 3-ban ez nem lesz gond, városi pályákon nehéz kempelni, és ugye itt a Destruction valahány pont nulla.
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
1614 levél
Válasz 11.07.08. 11:11 #17
rootshaper
pl. a BC2-ben nem véletlen nem sznájper a neve annak a kasztnak amivel mesterlövész puskákat IS lehet használni. az Recon, nem pedig sznájper. attól, hogy van olyan opció, hogy távcsövet szerelj egy puskára még nem kötelező használni. sokkal hatékonyabb tud lenni egy recon például ha reddot vagy acog van a puskáján és a motion szenzorával előre tekintve jó időben tudja, hova kell lőni. meg aztán ott a C4 is, amit szintén senkisem használ, csak 20km-ről random mortar, hátha belehal valaki, "én ráérek" felkiáltással.

szerintem a legjobb a fogyó HP, meg a lángoló valag megoldása. akkor legalább rá lenne kényszerítve pistike, hogy helyet változtasson lövésenként, ami egyrészt taktikailag muszáj lenne, ha logikusan gondoljuk át a dolgokat, másrészt meg nem tud 40 embert egyetlen szpotból kiszedni egymás után.
38325 levél
Válasz 11.07.08. 10:19 #16
kopé
Ez esetben felvetődik a kérdés, hogy a rontsuk el a vérpistikék szórakozását, vagy rontsuk el az igazi játékosok játékát.

Sokat voltam mesterlövész már a Bf1942ben is, nemhogy a 2ben. Hidd el, az itt említett 10-30-60 másodpercek úgy tennék tönkre a lövészek számára a játékot, ahogy van, sokszor fordul elő nagyobb pályán, hogy 1-1 lövés közt eltelik több idő, de nem baj, mert jó a búvóhelyem, ráérek kivárni a megfelelő pillanatot, de ne kezdjen már el 30 mp után fültölni a bokor amiben megbújok, nanemár...
És ekkor még nem beszéltünk az esetleges csapatjátékokról, még ha public szerveren is történik...

No meg, ha jól emlékszem LM írta, hogy ha mégis bevezetik ilyen formában, oké... Elmozdulok 5 centit, aztán vissza, engem zavar mert lehet hogy elbuktam egy jó lövést, de a vérpisti leszarja mert ugyanúgy ottmarad a sarokban, és ugyanúgy belát mindent.

Az ötlet maga jó, hogy kezdeni kell a rossz értelemben vett camper-ekkel valamit, de az ne a többi játékos rovására történjen.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
1491 levél
Válasz 11.07.08. 08:26 #15
GeryG
Igen, amit most ilyen szépen, részletesen leírtál az pontosan az, amiről már egy másik kolléga is szólt korábban, azaz a campelés TAKTIKAI használata. Amikor tényleg azért csinálja, mert be akar védeni egy részt (CTF, Extraction, Assault és hasonló modok). Ebben az esetben igen, van létjogosultsága a mesterlövésznek.

Viszont amit én, és sokan mások is rossz dolognak tartanak az az, hogy ezt nagyon sokan nem taktikából és teszem azt előre megbeszélt terv alapján teszik, hanem fogja magát és egyszerűen direkt, szándékosan, csak és kizárólag arra utazik, hogy mások játékát önön bénaságának (miszerint egy nyílt tűzharcban képtelen eltalálni a másikat és fáj neki, ha veszít...) leplezése mellett elrontsa azzal, hogy beül egy sarokba és olyan helyről írtja az éppen arra járót, ahonnan őt szinte lehetetlen leszedni, ellenben ő biztos kiírtja a másikat. (szép barokk körmondat... ) Igazából én EZT hívom campelésnek, nem azt, amit Te leírtál!
38325 levél
Válasz 11.07.08. 05:36 #14
kopé
Nagy igazság van abban amit mondasz, tény.

De akkor már én is bepiszkítom a helyet a saját gondolataimmal.
Az alapkoncepció még jónak is tűnik, egy szinten tényleg idegesítő, ha nem tudok kilépni egy utcára mert fogják két oldalról a lövészek, vagy van valahol egy távoli mesterlövész, aki hosszába belátja az utcát és rálát mindenre, ami mozog.
De valljuk be baszki, hogy kurvára ez a lényege az egésznek.
Ha ez zavar valakit, akkor menjen Pistol/Knife Only szerverre játszani, ahol minden arról szól, hogy az emberek egymásnak rohannak a tér közepén, vagy szimplán játsszon mással és ennyi, ne húzza a száját, se sírjon, vegye tudomásul, hogy az ilyen taktikai húzások azok, amik értelmet adnak ennek az egész játéknak.

Félreértés ne essék, nem értek egyet azzal, amikor a mélyen tisztel Vér István kolléga lefekszik a sikátor végére egy letelepíthetővel és a célkeresztet a spawnpoint fejrészén tartja, nem, akkor a fent említett úr a legdurvább kínhalálok legkeményebb változatát érdemli, de.
Visszatérek az előző gondolathoz: legyenek olyan kedvesek az emberek és értsék meg: az, hogy van a játékban mesterlövész, aki bebújik a bokor alá és onnan lövöldözik le a városra a dombról, az azért van, mert a mesterlövészt erre találták ki. Akit ez zavar menjen és játsszon multiban Ragdoll Masters-t.

Ugyanez vonatkozik arra, ha egy tér, egy zászló le van védve 2-3 ember által 20 méteres távolságból, mert az egyik a sikátorból, a másik a háztetőről, a harmadik meg az ablakból figyeli. Kurvára pontosan az a feladata az igen tisztelt uraknak, hogy a saját életük megóvása mellett megvédjék azt a kurva zászlót az ellenségtől. Ezt hívják taktikus játéknak. A támadó feladata, hogy felderítse a védőket, megölje és utána foglalja el a zászlót. Akinek ez nem tetszik, baja van vele, úgy érzi, hogy csúnya, gonosz és rossz dolog; meg úgy szimplán zavarja, mert elrontja a játékot, akkor az adott illetőnek a fent említett játékot tudom ajánlani, vagy vegyen CoD-ot/Q3-at és menjen (T)DM-ezni.

Pontosan ezek azok, amik miatt ezzel a dologgal nem értek egyet, akit ez zavar mert elrontja a játékát, azt szokták jobb körökben noob-nak hívni, mert (tisztelet a kivételnek) nem tud felnőni ehhez a feladathoz, vagy csak szimplán zavarja (Visszatérés az előzőleg említett játék(mod)okhoz).

Viszont ne rontsák már el a komplett játékot azzal, hogy felborítják minden taktika alapját és megszüntetik az elbújást, a helyezkedést.

SPOILER
No offense CoD/Q3 miatt, csak az jutott hirtelen eszembe, mint DM/TDM game.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
581 levél
Válasz 11.07.08. 00:04 #13
stero
Abszolút egyetértek.
11699 levél
Válasz 11.07.07. 23:07 #12
.:[Kain]:.
killcam jó megoldás lenne, de mint tudjuk KIKAPCSOLHATÓ!

és ezek után ki is lenne kapcsolva a picsába.

inkább én azt mondom, hogy olyanra csinálják a pályákat, hogy a spawn-t ne lehessen szétkempelni ezer méterekről!! mert ami egy-két pályán ment a bc2-ben, az valami nevetséges, 15 méter után van egy kis folyosó, 5 méter átmérőjű, ahol 20-an kéne, hogy kiférjünk, na azt kellett lefednie pár cigánynak, hát nem volt nehéz! kijutni szinte lehetetlen volt! máshol meg a semmi közepébe születsz és a város falai mögül kényelmesen levadásznak a már játékban lévők, nájsz... vagy ugyanezen a pályán magaslatról indul a másik oldal, amit lentről visszaszoríthatnak olyan szintig, hogy szintén ne lehessen 5 métert megtenni a játék további részében és kész, ennyi volt a pálya, hogy basznák meg! inkább erre találjanak ki valamit!


egyébként a MOHAA-ban volt anno egy mod, ami elég sokat változtatott a játékon, ilyen lézerekkel újra lehetett éleszteni a társakat, bárhonnan, ha ráláttál, de kis ideig tartott és ugye a lézert látták az ellenfelek is, plusz ha egyszer meghaltál és nem élesztettek időben, akkor game over volt arra a körre.
na ebben a modban volt -asszem-, hogy campelés esetén, mondjuk 10 mp után kb. elkezdett füstölni a segged, nem durván, de ment le lassan a hp és kis tűztextúra is volt alattad. vicces de működő megoldás volt
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
5240 levél
Válasz 11.07.07. 20:52 #11
Pras
Ötlet! Ha a csórikám egy percnél hosszabb ideig campel, egyszerűen egy disznó nagy gombafelhő kíséretében spontán robbanjon fel. Értelmetlenné teszi bár a játékot, de marha látványos, továbbá vicces lenne! Valamint a hulla helyét is jó pontossággal jelezné a füst.

...érdemi hozzászólásom egyébként nincs. A legutóbbi, legkomplexebb multi játék a Stickman warfare volt, amivel játszottam (átlagéletkor 12 év, kurvaanyázás a köbön), ott külön móka volt mind campelni, mind camperekre vadászni és mindegyikhez kellett valamennyi gógyi (értelemszerűen egy FPS skáláján). Aki meg láma volt, az láma kempben is. Mesterlövész-aranyszabály pedig az, hogy egy hely = 1, maximum 2 lövés. Aki ezt nem tudja, vagy nem akarja tudni, az meg úgyis megdöglik.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
1491 levél
Válasz 11.07.07. 20:19 #10
GeryG
Nyilván. Én általánosságban beszéltem.
3081 levél
Válasz 11.07.07. 20:18 #9
Sucee
Attól, hogy újdonság, tarthatom hülyeségnek.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
1491 levél
Válasz 11.07.07. 20:05 #8
GeryG
Egyébként ez tök érdekes...
Itt van a Dice (akikben eddig azért nem nagyon csalódtunk), és próbálkoznak valami újjal. Próbálnak valamit újat kitalálni, ahelyett, hogy a már mindenhol bevetett, jól ismert kliséket használnák... mint pl. az említett killcam, ami egyébként valóban az egyik legpraktikusabb megoldás.

Erre tessék, ez se tetszik senkinek. Mindig mindenki azért húzza a száját, mert egyik játék kiköpött olyan mint a másik, innovációs szándéknak sokszor még nyomát se találni sehol... erre itt egy példa az ellenkezőjére, próbálnak valami új megoldást találni, és mit kapnak? Hogy hülyeség... vajon akkor mit szólna a nagyérdemű, ha Battlefield 3 Multiplayer címen lenyomnák a torkán mondjuk a BF2-t egy az egyben 0 újítással?
263 levél
Válasz 11.07.07. 18:30 #7
Royce95
Ez mekkora hülyeség Nem lenne egyszerűbb egy sima killcam? Megmutatja hogy honnan lőtt le aztán kész másodszor már tudod hogy hol van. (Ha addigra nem ment el onnan)
27767 levél
Válasz 11.07.07. 15:48 #6
LordMatteo
Ez most komoly?

Sniperezés elmegy codba? Jó, menjen, leszarom, egyszer-egyszer hangulatos, de amúgy a legostobább játékstílus.

Ez a megcsillan a lencse dolog mikor fog működni? Ha x másodpercig nem mozdulok y pontról? Oké, kitapasztalom, és x-1 másodpercenként elcsúszok 5 cm-t.

A campelés mint stratégiai, taktikai fogás, igenis elfogadható, sőt, ha már überrealizmus, akkor reális része a háborúnak. Persze amikor pistike a legkisebb visszarúgású fegyverrel befekszik a sarokba és onnan lövöldöz, az szánalmas, de legalább kellemeset lehet rajta röhögni, amikor páran rárohanunk, és valaki lekéseli. Akit meg lelő, arra ott a medic.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
5202 levél
Válasz 11.07.07. 12:12 #5
Skorpio90
Hát ezzel semmi újat nem találtak ki, van már ilyen más játékban. Mellesleg a kempelés igenis idegesítő (egy mesterlövésznél még oké az esetek többségében). Amikor bekempel 3 ember a spawn-point mellé, az az egész játékot hazavágja.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
72 levél
Válasz 11.07.07. 11:30 #4
qwabaw
BC2-ben végleges ban járt cheat-ért, egyébként az az elöször csinalod 1 hónap nem hülyeség, mert haverom kitalálta hogy saját szerón, egyedül kipróbál pár cheat-et, hogy tudja mivel van dolga(ugye milyen hülye ötlet?), és végleges ban-t kapott, vehetett még egy BC2-őt.
1491 levél
Válasz 11.07.07. 11:02 #3
GeryG
No igen, de sajnos azok vannak többségben, akik képtelenek a fairplay jegyében játszani, és nem csak adott esetben csinálják, hanem állandó jelleggel. Az pedig baromi idegesítő, mikor kidugod a fejed egy fal mögül és máris bang-headshot. Egyszer elmegy, benézted. De mikor kb hatodszor kapod zsinórban, akkor igenis legyen valami támpont, hogy egyáltalán a mocsadék honnan csinálja. Ennyit megér.
Tény, a cheatelés sokkal súlyosabb dolog, mindig, minden esetben azonnali cd-key bannolást adnék érte. Ha nem is véglegeset, de mondjuk első esetben egy hónap, aztán fél év, stb... Vagy csak engem idegesít?
3081 levél
Válasz 11.07.07. 10:55 #2
Sucee
Na mintha a kemp olyan súlyos és elítélendő dolog lenne, mint a cheat, hogy külön megoldásokat kell kitalálni ellene... Néha hozzátartozik a taktikához (egy pont bevédése), esetleg ha egyedül maradunk több emberrel szemben, stb.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3214 levél
Válasz 11.07.07. 10:46 #1
Raistlin666
Remek, csak éjszaka és a napnak háttal feküdve nem lesz ami bevillanjon.

Eldönthetnék amúgy végre, hogy akkor most mi lesz ez a BF3!
Battlefield 3 vagy Battlefield (Bad Company 2.5 meg kicsit COD-os nyúlásos)3???

766 levél
Válasz 11.07.07. 10:46
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Battlefield 3 - megoldások a campelés ellen (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.