Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Battlefield 3 - hivatalos gépigény (Hírek)

Battlefield 3

Battlefield 3
A legutóbbi Battlefield 3 cikkek, hírek
2745 levél
Válasz 11.07.15. 20:13 #41
cygary
Értem én, csak hát mégis játékosok vagyunk a fórumon legtöbben. A public messze van attól hogy a falba verjük a fejünk egy-egy vesztes meccs után mi így kevesebb kompromisszumot kötök személy szerint. De mivel Suli úgy tesz mintha nem naponta beszélnénk és trollkodik, leszögezem hogy ez kizárólag személyes tapasztalat, és ízlésvilág. Nekem a hangulathoz hozzátartozik a fény-árnyék hatás, a szép robbanások és a torkolattüzek, míg mindezt falrahányt borsó textúrákkal és minimumra vett modellekkel nehéz elérni.
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
27766 levél
Válasz 11.07.15. 20:10 #40
LordMatteo
Az is e-sport tkp. hogy felmész publikolni.

És a lentebb tárgyalt téma (grafika vs. fps) már bőven beletartozik az e-sport kategóriába, sőt, annak alapvető része.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
2745 levél
Válasz 11.07.15. 20:08 #39
cygary
Azért az e-sportról szó nem volt részemről: A többit meg köszi, az áááá-t kivéve, a hitreg és a hitbox még egy CoD-os számára is ismerős fogalmak. Főleg ha ne adj Isten még bele is merült a játékvilágba

Offenzívkodás off: Remélem a Battlefield 3-ban rendezik a hitboxot (fejlövéseket nem igazán vettem észre a BC2-ben, persze legyen ez a legkisebb gond) és élsimítás, minden fölösleges effekt nélkül szépen muzsikál. Persze a fizika egy 64 fős szerveren más tészta lesz...
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
27766 levél
Válasz 11.07.15. 20:07 #38
LordMatteo
Mert van a play for fun, meg a play for win hozzáállás. Ideális esetben tudsz úgy győzni, hogy közben jól szórakozol, de az esetek 99%ban a komoly teljesítményhez (és ezáltal a győzelemhez) kompromisszumokat kell kötni (grafika), sőt, a szórakozáson felül időt kell rá áldozni (játék megismerése, lehetőségeket hogy tudod kihasználni).
A kibaszás társas játék, sose feledd.
2745 levél
Válasz 11.07.15. 19:59 #37
cygary
Nem feltétlen, de te épp a ló túloldaláról beszélsz Nem tudom mi a bajod azzal hogy egyeseknek igénye van hogy egy játék jól nézzen ki, szingliben vagy multiban teljesen mindegy. A mai játékok többsége csak kinézetben tud fejlődni, szóval végképp nem értem ezt a grafika ellenességet részedről.
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
27766 levél
Válasz 11.07.15. 19:36 #36
LordMatteo
Áááááááááá.

Na, figy. Az fps ÉRTÉK, mint írtam, nem sokat jelent önmagában (látható különbség már nem nagyon van 60 fölött).

Az emberi szem 23-25 fps-t érzékel már folyamatos mozgásnak ("kicsit akad, de eljátszogatok vele", single playerben pl. észre se veszed, multiban halott vagy).

60 fps az átlagos, aminél azt mondod hogy "folyamatos, akadás nélkül fut", multikban el lehet játszogatni.

100 fps nagyon sok játékmotor felső határa, direkt lelimitálva, mert csak (a high-end gépek tulajai ellen tkp, és mert általában a kezdéskor kidobott játékmotrok többsége a túl nagy fps-nél kifagy meg tiszta bug, hiába bírná egy-két gép) "jé, lelőttem a gyereket, meg mintha könnyebben, pontosabban sikerülnének az ugrások, könnyebben lövök le embereket".

Többszáz FPS: Szemmel látható különbség nincs DE: az fps ugyebár képkocka/másodpercet jelent. Minél magasabb, annál több számítást végez el a géped, annál nagyobb a teljesítménye. Ha Neked mondjuk 400 fps-bíró géped van, másnak meg csak 50-60, akkor a Te masinád 8x olyan gyors, mint az övé. Több, pontosabb számítás, hamarabb megvannak az eredmények. Miért is fontos ez?

Jelenleg a multis fps-sek nagyon nagy hányada a következő rendszerre épül: hitbox és hitreg. A hitbox a tényleges modelled, a "tested", amire rá van húzva a textúra (ideális esetben, ha nincs lagg, nem szar a géped, a szerver is jó, stb) a hitbox ott van, ahol a textúra, azaz amit látsz (önmagában a hitboxot nem látod, de a golyókat felfogja), ilyenkor persze elég lőni a textúrát, és beadja a találatokat. De ha pl. a hitbox elcsúszik, akkor (hogy olyan példát mondjak, amivel mindketten játszottunk) a Bf2-ben porzik az embered/akit lősz. (ami ugye a vér helyett van) Ilyenkor a hitbox el van csúszva a textúrától, általánosságban úgy kell elképzelni, mint egy bő ruhát, ami lobog utánad futás közben. A Bf2 legnagyobb hátránya a rossz hitreg (hitreget gondolom ezek után nem kell magyarázni, a leadott lövések regisztrációja, hitelesítése, azaz amikor Te lősz egyet, és az ellenfél annyit sebződik, amennyit egy golyótól kell neki, és ez igaz mondjuk egy tárnyi lövésre, akkor az az egygolyós reg, a legjobb.), ami pl. a CoDokban soha nem volt probléma...ez egyrészt a rossz optimalizáció, és a rosszul megírt netkód következménye (oldalakban tudnám elmagyarázni, mi a gond a bf2 netkódjával, maradjunk annyiban hogy az átlag embernek a gépe nem alkalmas arra hogy kihasználja a netkódót ami a játékban van = porzik mindenki mindenfelé, nehéz a játék).

EZÉRT fontos az 500 fps, mert a géped biztosabban számol, nem csúszik el a hitbox, könnyebben "beadja" a találatot, hiszen a játék motorja nem korlátozza le a géped teljesítményt (nem 100 fpsig számol a géped, hanem ameddig tud).

Kicsit zavaros és átláthatatlan, valamint nem a "teljes történet", mert még függ nagyon sok dologtól a "jó reg" (hálókártya, netkábel, net, windows!) tudom, de remélem nagyjából érthető már, miért fontos a sok fps.

És igenis, e-sportban rengeteget számít ez. A bf2-ben ez úgy néz ki, hogy 60% a hitreg, 30% a taktika, 10% a skill, ami az eredményben számít. Más játékoknál a skill feljebb tolódik, a reg annyira nem fontos, hiszen általában a játékok nincsenek annyira szarul megírva, mint pl. a Dice által készített összes Bf.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
908 levél
Válasz 11.07.15. 13:05 #35
ShuleyvA
Miért, grafika teszi a játékot?
2745 levél
Válasz 11.07.14. 22:46 #34
cygary
Akkor én leszek a kisebbség, mert én bizony csak az élsimítást és a motion blurt veszem le a multis játékokban. Nyilván sokat számít az FPS (bár részemről megint csak úgy vagyok ezzel hogy konzolon is kibírják valahogy a 30-as limittel, szóval aki azt mondja nekem hogy 100 és 500 FPS között érzékel különbséget annak adok egy nagy ölelést), de a többit meghagyom, természetesen ha a gépem nem akad tőle. Részemről egy multis játék is legyen hangulatos, és nézzen ki szépen, éljem magam bele a játékba. Szerintem badarság azt hinni hogyha maxra vennéd a grafikát senkit se tudnál lelőni, az ini-ben turkálást, illetve a növényzet letiltásának lehetőséget meg kifejezetten csalásnak tartom.

Megértem hogy mire törekedsz, de mindenféle offenzíva nélkül nem jár itt senki olyan szintű versenyekre hogy azon az egy fragon múlna bármi. Ez szerintem valami rossz beidegződés, mert mostanában azért figyelnek az ilyen dolgokra, emlékszem már a CoD4-ben is ini-ben kellett turkálni hogy a füstöt kivegyék, pedig az sem mai gyerek. Lényeg a lényeg, szerintem a multi ledegradálása az hogy csak a pontokra mennek rá egyesek. Persze akit az tudat tesz boldoggá hogy egy csúnya játékkal játszik, de minden lehetséges zavaró tényezőt kikapcsolt annak szíve joga megtenni. Csak ne felejtsük el hogy még mindig pár tized százalékkal van több esélye.
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
38325 levél
Válasz 11.07.14. 21:40 #33
kopé
Egyetértek, az új gépem nem egy rossz konfig, lényegébern csak vidkarival maradok el az ajánlottól ettől függetlenül a multit ugyanúgy fogom tolni, mint Bf2-ben:
emberi látótáv és felbontás, minden más low/off. Ennyi, multiban minden egyes fps számít, amit az ember összeszed.
Amúgy én majd a béta alapján döntöm el, de szinte nagyon valószínű h megveszem majd a kicsikét.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
908 levél
Válasz 11.07.14. 21:20 #32
ShuleyvA
Amúgy én csak azért mondtam ezt a grafikai dolgot, mert a gépemen örülök, ha békasegge beállítások mellett fog futni a játék HD-ben.
Egyébként én sem érzem csalásnak. Sokáig Quakeztünk, amiben még a látószöget is ki lehetett nyújtani. Lebutítottad a pályát, meg gyakorlatilag nullára toltad a felvehető tárgyak részletességét, míg az ellenség modelljét maximumra tetted. De igazából, ha ő jobb volt nálad, teljesen mindegy volt, hogy miféle beállításokkal próbálkozol. Olyan izom-brutál reflexek uralkodtak a pályán, hmmm. Bár a fél-profik ellen kiváló technika volt.

Jelenleg Homefrontozok. Mondanom sem kell, hogy minimumon megy csak úgy, hogy egyáltalán ne akadjon vagy lassuljon egy-egy gyors reakciónál a játék. Persze, ha valaki megnézi a konfigurációm, láthatja, hogy ennek az UT3-as enginre épülő játéknak még HD-ben is hasítania kellene magas értékek mellett. Igen, hasít is. De nem úgy, mint multiban, ahol még a másodperc töredéke is számít. Mit szívjak én azzal, hogy a pálya csillog villog; az árnyék eltakar mindent; a részletesség okán pedig az ellenfél is beleolvad a környezetébe? Ráadásul lassítják a gépet. Azt az időt, mialatt a válladhoz emeled a fegyvert. 4x AA? Singlebe jöhet a 8x-os is, nem érdekel, ha kicsit akad, mert legalább szép. Viszont multiban szükségem van minden pillanatra. Jó, ha mondjuk atomerőművem lenne, akkor talán másként fognám fel. Hm. Hadd gondolkozzam... nem. Akkor is kihasználnám. Mert miért ne? Ha nekem ezen múlik, hogy életben maradjak a pályán, akkor miről beszélünk? Gyönyörködjek a látványban mialatt ezek miatt egyetlen embert sem bírok leszedni? Ugyan...

Amúgy ki az, aki tuti megveszi a BF3at (én megveszem, jó lenne veletek is tolni BF2es arcok)?
27766 levél
Válasz 11.07.13. 18:45 #31
LordMatteo
Látom nem érted a lényegi részét a mondanivalómnak, mondjuk én is így álltam hozzá ehhez jó ideig. Tisztességtelen előny, de mi is akadályoz Téged hogy ugyanezeket a beállításokat megcsináld?

Amennyiben a játék és a csalás elleni programok adta lehetőségekkel élsz, azaz semmi, a fentebb jelzett programok által csalásnak nem nevezett dolgot követsz el, nem vagy csaló, mert mást nem csinálsz, csak kihasználod a lehetőségeid.

De nézzük egyszerűbb oldalról: adott két, tökig megegyező gép, még a gépház is ugyanaz, ugyanazok a kábelek, programok, stb, azaz ideális (tehát szinte lehetetlen) esetben ugyanazt az fps értéket produkálják egy játékban, mondjuk high beállításokon (AA, minden szar) 40 fps-t. Aztán odaültetsz két, hasonló kvalitású játékost, akik mondjuk folyamatosan oda-vissza lövik egymást, egyszer az egyik nyer, utána meg a másik. Aztán az egyik fogja magát, és leveszi a grafikát full lowra, a felbontás persze natív, valamint a modell-kirajzolási beállításokat is maxon tartja, hogy messziről meglássa az embert. Bamm, egyből van 130-140 FPS-se, és 3-4x lelövi a másikat. Ez tisztességtelen előny? Lehet hogy az, na de akkor az a hülye, aki nem él a grafikai beállítások adta lehetőséggel, vagy az, aki igen?

Bf2-ben alapértelmezetten mindenki százas pinggel játszik, erre jön rá az, amit még a játék mutat neki. Az, hogy az alapértelmezett százas pinget Te átírd mondjuk 50re, semmi nem akadályoz. Nem minősül cheatnek, hacknek, a pb történetesen vizsgálja is a fájlt, és ELFOGAD bármekkora ping-értéket oda (kivéve ha mondjuk 500ra van állítva, és a szervergépre telepített pb mondjuk úgy van beállítva, hogy 300as ping fölött kickeljen, akkor kickelni fog a túl magas ping miatt). Egyébként nem kell sokat kutatni, sőt, semennyit, hogy megtudd, hol és hogyan írhatod át ezt az értéket, ezzel jobban a géped teljesítményéhez igazítva a játékot. Az a hülye, aki megcsinálja, vagy aki nem?

De ugyanezt leírhattam volna a 100ra korlátozott fps-ben (ki lehet unlockolni, és talán látott már mindenki olyan játékot, ami futott 100 fps-sel, meg utána futott 350el, bár itt nem maga az fps-érték a lényeg, szemre különbség alig van.

A glitch konkrétan a játékban maradt bugok kihasználása úgy, hogy Neked előnyöd származik belőle (pl. kis ügyeskedés árán bemész egy ház belső modelljébe, Te ki tudsz lőni hiszen az üres háztömb nincs lemodellezve bentről nézve, de Téged nem tudnak kilőni, hiszen a ház modellje megfogja a golyókat a Tiéd előtt).
A kibaszás társas játék, sose feledd.
10589 levél
Válasz 11.07.13. 17:43 #30
Dark Archon
Hogyne tudnám. Csalás. Hype lényegében meg is fogalmazta: tisztességtelen előnyhöz juttat másokkal szemben. Meg játék adta lehetőség a glitch kihasználása is, attól még ugyanúgy nem szép dolog és csalás, még ha hivatalosan nem is bannolnak érte.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
368 levél
Válasz 11.07.13. 17:21 #29
Hype
Igen, BC2ben is, ati tools progival ati kártyával, úgy le lehetett butitani a grafikát hogy dzsungeles pályákon a bokrok bozótok abszolút megszűntek a többi növényzet meg egy ilyen zöld barna maszlag lett. Csak annyi vele a baj hogy a szerver oldali PB csinál 1 darab screent és máris látni hogy hoppácska valami gondocska van a grafikával. Nem közvetlen babrálásos csalás, ugye külsős "csaló" progi nem igazán kell hozzá, de nem túl fair előnyhez juttat a többi játékossal szemben, ezért PB ban jár érte, punkbuster honlapján lehet is találni jópár ilyen bannos screent.

Visszatérve a témához, majd hát sztem akkor lehet ennek igazán hinni ha a bf.blog.com -on hírezik ki.
War, war never changes...
4187 levél
Válasz 11.07.12. 18:34 #28
Madrac
Nem tudom a hir iroja honnan vette, de pl a GameStop oldalan ott van es ok eleg pontosak szoktak lenni.
Quoth the raven, `Nevermore.'
27766 levél
Válasz 11.07.12. 18:13 #27
LordMatteo
Ja, hogy témánál is maradjak: hol jelent meg amúgy ez a gépigény-bejelentés? Lehet én nem nézem jó helyen, de sehol máshol nem találom.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
27766 levél
Válasz 11.07.12. 18:07 #26
LordMatteo
Tudod egyáltalán mit jelent a cheat, mint fogalom?

Mert nem, ez nem egyenlő a wallhackkel (mmint a bokrok kikapcsolása, vagy épp a "pályafüst" levétele). Az egy dolog, hogy ki mennyire jó játékos, mennyire tud jól lőni, és ott lenni fejben. A másik meg, hogy mennyire tudja kihasználni a játék adta lehetőségeket, alkalmazkodni annak adottságaihoz.

Egyébként de, BC2-ben is volt grafikai hack, amit végül a Dice hivatalosan is, központilag cheatnek sorolt be - de az a csaknem egy hónap, amíg erre rászánták magukat, maga volt a mennyország azoknak, akik beállították maguknak a graf. hacket (bokrok kikapcs, fák leveleinek kikapcs, fű kikapcs). Azóta nem is használja senki, de előtte szabad volt.

Persze, értem én, hogy mekkora fúj meg anyámkínja, de ez egy szabad világ, mindenki úgy játszik, ahogy szabad.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
10589 levél
Válasz 11.07.12. 16:11 #25
Dark Archon
Ja, elhiszem, hogy zavar a füstgránát BF2-ben nem is ér szart se, ellenben a BC2-bel.

Szó, ami szó, mivel a BC2-ben sem lehet ezeket kikapcsolni, a BF3-ban is kár lesz efféle - márpedig - cheattel próbálkozni (mert szvsz bizony a bokrok kikapcsolása felér egy fél wallhack-kel).
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
9326 levél
Válasz 11.07.12. 15:17 #24
Kanduhrka
Én például azért veszem le a grafot multiban, mert zavar a sok effekt.
horrorgeeks.blogspot.com
1490 levél
Válasz 11.07.12. 15:14 #23
GeryG
Tök értem, amit mondasz, és valahol pont erről beszéltem én is. A hangulatról, hogy más húsvér (GONDOLKOZÓ!!!!) ember ellen játszhatsz.
Persze, nem jól fogalmaztam, mert úgy tűnhetett, hogy nekem tök mind1, lelőnek-e, vagy én lövök le másokat. Nyilván nem így van. Én is szeretnék nyerni, marha jó érzés, amikor ő dob hátast és nem én, stb. Bár az is igaz, hogy én soha nem mélyültem el ilyen szinten, ahogy Te leírtad. Valahogy sosem volt sem időm, sem partner, sem játék hozzá.

Én azon értetlenkedem, hogy tényleg vannak emberek, akik csak és kizárólag azért kapják le a grafikát a minimum alá, hogy több fraget szerezzenek azáltal, hogy így xy objektumot nem rajzol ki a játék? Ez nagyon hülye hasonlattal élve olyan, mintha ketten elkezdik nézni ugyanazt a filmet egyszerre két külön gépen. Erre az egyik felgyorsítja a lejátszást a másfélszeresére, hogy hamarabb érjen a végére és előbb tudja, ki a gyilkos?!

Azt értem, hogy FPS-szám növelés címen gyengítenek rajta, de az tök érthető, hisz 10FPS-sel nem sokat lehet kezdeni!
27766 levél
Válasz 11.07.12. 14:56 #22
LordMatteo
Nemtom Te hogy vagy vele, de egy játékban lehet nyerni, és veszíteni.

""Elég nehéz megfogalmazni, de az első szó, ami a Battlefield kapcsán eszembejut, az a jármű. Kezdő netes csirkeként egy évet CS 1.6-oztam, aztán pár fórumos ismerős hatására képbe jött a Bf2. Singleplayeres ismerkedésem már volt a játékkal, akárcsak a 1942-el is, nem értettem, hol a francban van a campaign, miért nem lehet jól lelőni a gonosz nácikat/arabokat, úgyhogy elég kétkedve vettem meg. Aztán megértettem, hogy ezt a játékot nem arra csinálták hogy a singleplayer eladja, mert olyan szintű és méretű multi-élményt ad, ami semmihez sem fogható. Persze, kell a TS, kellenek emberek, akikkel játszol, akikkel tervezhetsz ha felbukkan a sarkon a tank, vagy egy nálatok skillesebb player ellen kell összedolgozni, akikkel együtt, összedolgozva foglalod el azt a zászlót...ha ez adott, akkor közel jársz a Battlefield élményhez.

Az igazi beteljesülése azonban ennek szerintem a war. Miért? Csak a Te csapatod, és csak az ellenfél (nem ellenség!) adott, Ti is készültetek valami taktikával ellenük, és ők is ellenetek. Nincsenek ismeretlenek, akik Tőletek függetlenül döntik el a történéseket, nincsenek váratlan artyk a full ismeretlen commandertől, vagy egy véletlen ott campelő srác, aki kisegít/elrontja az akciót. Volt, hogy órákat készültünk egy warra, az üres szerveren próbálgattuk a helyeket, honnan meddig látunk, hogyan lehet spottolni, odalőni, honnan hova kell dobni a gránátot, hogy akkor és ott robbanjon, amikor kell, ATC-n rajzolgatva közben a tapasztalt dolgokat, a végén már tökidegben, a hátam közepére kívánva az egészet. Aztán war előtt 10 perccel még mindig azon idegeskedni hogy ki hol van, hívogatni telefonon, hogy mivanmár, vagy épp már ott lenni egy órával előbb együtt, és várni a kezdés időpontját...de amikor beindul a gépezet, mindenki nekiáll végrehajtani a feladatát, és SIKERÜL, mert bejönnek az apró stratégiai fogások, a gyors döntéshelyzetben jól döntesz, és a végén az eredmény a Te csapatod javára dől el...az a Battlefield élmény.

Mai napig az elmúlt 3 év Bf2-es "karrierem" egyik csúcsaként tartom számon, amikor egy nálunk erősebb és jobb csapatot két hónap és 6 vesztes war után először megvertük. Csak egy pixelhalmaz virtuális győzelme egy idióta játékban egy másik pixelhalmaz fölött, de hatalmas élmény volt. Battlefield-élmény." "

Az csak egy dolog, hogy 5x újraindítod a játékot, meg 3x betöltöd a pályát, hogy megnézd, mi az az optimális beállítás, ahol még nem ronda, de megadja a szükséges előnyt az fps-különbség. Ezzel a becopyzott, általam papírra vetett marhasággal csak azt szeretném érzékeltetni, hogy a fent említett grafikával való próbálkozás csak a jéghegy csúcsa.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
1490 levél
Válasz 11.07.12. 14:44 #21
GeryG
Kérdem én naivan, hogy nem az élmény miatt szoktak az emberek multizni? Mármint én azért szoktam, mert tök jó hangulata van mások ellen játszani, és nem az hajt, hogy hűűű, mindent bevetni, hogy én legyek a jobb. Tényleg megéri azért mondjuk lebutítani a grafikát, hogy én vegyem észre őt hamarabb?! Most nem kötözködöm, tényleg komolyan kérdem!
27766 levél
Válasz 11.07.12. 14:23 #20
LordMatteo
Más a játékban alapból megtalálható grafikai beállításokkal ügyeskedni, mint cheatelni.

Pl. low terrain & texture mellett a bokor zoom nélkül csak nagyon közelről rajzolódott ki, viszont ha a geometry highra van állítva, akkor könnyebb meglátni az embereket és a járműveket.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
10589 levél
Válasz 11.07.12. 14:09 #19
Dark Archon
Hát pedig én is emlékszem ilyen trükkre (pedig nem játszottam olyan sokat), hogy minimum grafikával - vagy ini-k buherálásával - bizonyos dolgok nem rajzolódnak ki, így semmit nem ér, ha pl. egy bokorba bújik az emberke, meg ShuleyvA sem véletlenül írta

Nem mintha a BC2-t nem lehetne megbuherálni automata spottolással pl., de durva lenne mondjuk egy vietnami pályán kikapcsolni a növényzetet
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
27766 levél
Válasz 11.07.12. 13:27 #18
LordMatteo
BF2-ben sincs ilyen cheat, maximum szerveroldali bug/moddolás, viszont azzal nem enged be egy szerver sem.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
10589 levél
Válasz 11.07.12. 13:24 #17
Dark Archon
Ez nem BF2, itt nincs ilyen cheat...
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
908 levél
Válasz 11.07.11. 22:03 #16
ShuleyvA
Nekem elég lesz minimumon is, füst, meg minden effekt kikapcsolásával, hogy jobban láthassalak titeket!
10589 levél
Válasz 11.07.11. 13:26 #15
Dark Archon
Kivéve ezt, kivéve azt... persze, így nekem is minden megy maxon

Dilizs: álmodj, királylány
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
332 levél
Válasz 11.07.11. 12:41 #14
Berci1
AMD Phenom X4 965 3,4 Ghz
8 GB DDR3 (1600 Mhz)
4850 Radeon

DX 10-ben 1280*1024-ben eddig minden maxon fut. VGA-t le kéne cserélnem, ha lenne rá cash Előtte 2 magos procim volt és tényleg sokkal jobb a BC2 4 maggal.
1490 levél
Válasz 11.07.11. 10:49 #13
GeryG
Nem bírok magammal, én is mondom!
Nekem egy Q9550-em van, 6GB RAMmal és egy 5850-es Radeonnal. Eddig konkrétan nem nagyon fingatta meg semmi. Kivéve az IL2 Sturmovikot és a Witcher 2-t... de azt hiszem, egyik esetben sem a konfig volt túl kevés, hanem a programozás...

De pl. a Crysis 2 a DX11 patchal és a HIRES textúrákkal együtt is kényelmesen 25-30 körül fut maxon (kivétel a tesselation, mert attól már tényleg behal a rendszer és megzuhan az FPS, 10-15 környékére...).
Szóval erősen reménykedem benne, hogy nálam nem lesz gond. De majd kiderül!
14264 levél
Válasz 11.07.11. 09:05 #12
balays82
Remélem is, hogy elég lesz neki, mert egyelőre a processzoron bukhat a dolog, a többi rendben van. Cserét pedig nem igazán terveztem már ebben az évben.
621 levél
Válasz 11.07.11. 01:34 #11
SwitcX88
Jövő hónapban veszek új cuccokat a gépbe, remélem egy HD 6850, 4GB DDR2 (800MHz) és egy Q9400 párosítással 1280x1024-ben menni fog tűrhetően DX10-en. Addig meg marad a jó kis BF2
1614 levél
Válasz 11.07.10. 21:18 #10
rootshaper
akkor beállok a sorba: nekem 1680x1050-ben megy maxon, kivéve az élsimítást. természetesen C2D-vel
2745 levél
Válasz 11.07.10. 20:55 #9
cygary
1024-es felbontásban mondjuk igen sok minden megy maxon, bár én sem panaszkodhatok az 1440-asommal. Majd kiderül a bétában mennyire lesz az ajánlott ajánlott, és persze a minimum játszhatatlan, addigis reménykedek hogy AA, Blur, ilyesmiket kikapcsolva előcsalhatok pár FPS-t.
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
2829 levél
Válasz 11.07.10. 20:45 #8
Dilizs
Hülyeség...Az én konfigommal a BC2 csutka maxon, minden bekapcsolva teljesen folyamatos. Persze CRT moncsim van ezért csak 1024x768 ban, de akkor is. Azt nekem ne mondja senki, h egy c2d nem elég neki.
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*4GB 1333Mhz Kingmax DDRIII
528 levél
Válasz 11.07.10. 20:09 #7
Yourmom
BC2 nezzetek meg a konfigom 19 fps em van mediumon :'D
1614 levél
Válasz 11.07.10. 19:56 #6
rootshaper
ez is? miert, melyik Battlefield jatszhatatlan meg 2 magos procival?
10589 levél
Válasz 11.07.10. 19:27 #5
Dark Archon
Hát így van, 2 magossal ez is játszhatatlan lesz. Magyarul az általuk ajánlott konfig a minimum.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
368 levél
Válasz 11.07.10. 19:07 #4
Hype
Hát akár mint a BC2nél, lényeg hogy 4 mag meglegyen, BC2nél is egy gyengécskébb 4 magossal is kb 15-20fps növekedést el lehetett érni toppos 2 magos procihoz képest, tapasztalat alapján mondom.
War, war never changes...
15994 levél
Válasz 11.07.10. 18:56 #3
ufodani
Azért aki úgy álltalában játékra adja a fejét, annak minimum a minimumnak meg kell lennie.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
2745 levél
Válasz 11.07.10. 18:00 #2
cygary
Hát, azért a HD 6850 engem kicsi szíven ütött, de a minimum megvan.
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
6483 levél
Válasz 11.07.10. 17:48 #1
GustyX
Nem tudom ez most milyennek számít, de legalább a VGA-hoz már nem a memória méretet írják . viszont a processzor gondolom tág kategóriának számít.
Már várom a játékot!
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
766 levél
Válasz 11.07.10. 17:48
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Battlefield 3 - hivatalos gépigény (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.