Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Might & Magic: Heroes VI (Előzetes)

Might & Magic: Heroes VI

Might & Magic: Heroes VI
A legutóbbi Might & Magic: Heroes VI cikkek, hírek
63 levél
Válasz 11.07.19. 20:07 #19
keesz
Na Bétát ugyan még nempróbáltam, de néztem vidiket róla, szal elképzelésem már van.

Elösször várostérképet feles csúfolni, mert mint olyan nincs, az hogy berak egy kis képbe egy sablon képet az nem várostérkép. Am tényleg homm4 feelingje van elsőre, viszont sok vidi után azért feltűnik hogy komolyabbnak szánták és nem annyira meseszerű mint az. Ami viszont meglepett és nagyon nagy pozitívum számomra hogy most már nemcsak sablonosan foglaljuk el a várat, ássuk ki kincset, öljük le az ellenfél hősét van, hanem rendes bossfightok is, ami első blikkre igencsak magával ragadott. Nekem vidi alapján bejön, bétát rossz tapasztalatok miatt biztos hogy nempróbálom ki. de a kész játék egy próbát biztosan megér nálam
12 levél
Válasz 11.07.19. 17:35 #18
Ádesz
Katasztrófa ez a városkép... ezt még annak csúfolni is túlzás! Kár, mert ezen kívül szerintem remek lesz a játék a béta alapján.
10984 levél
Válasz 11.07.17. 14:27 #17
VodevilX
Egyszerűen annyira de annyira nem értem, hogy mi győzi meg az embereket ezzel a játékkal kapcsolatban. Egy az egyben Homm IV feelingem van, és biztos vagyok benne, hogy a VII. részben megint az lesz a menő, hogy nem felrúgják az egészet amitől Heroes a Heroes, hanem visszatérnek a gyökerekhez.
Rohadtul kíváncsi vagyok mennyire fogom utálni ezt a játékot, a béta is csak várat magára 28-a óta, mert 5 percnél nem voltam képes többet játszani csak úgy ai ellen, talán majd haverral beteszteljük ha kap kulcsot. Egyetlen pozitívum az AI volt, ami a régi részeket idézően gyorsan lépett, ellenben az V-el. De biztos csak én vagyok a túl konzervatív...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1488 levél
Válasz 11.07.15. 19:43 #16
GeryG
Igazság szerint engem nem zavarna, ha az efféle polírozás címén mondjuk plusz egy hónapot kellene várnom rá. Ha kb úgy nézne ki a város ahogy a menü hátterében, akkor szerintem bőven megérné.

Egyébként nem is olyan régen egy másik játéknál megtapasztaltam, mit jelent, amikor a Ubi kitalálja, hogy márpedig most és azonnal add ki a játékot. Amit szerencsétlen IL-2 Sturmovikkal műveltek, az kimeríti a botrány fogalmát...
1773 levél
Válasz 11.07.15. 19:28 #15
warcat
Tudtommal készül ám a városkép nem ilyennek van szánva, de 1-2 hete írták,hogy már nem tudják ígérni megjelenésre.
Valószínüleg további csúszás kellene,csak az Ubi nem akarja(az előbbiekből nekem ez jön le,nincs semmi belsös info),mindenesetre patchben berakják elvileg,ez az utolsó amit erröl hallottam.
7786 levél
Válasz 11.07.15. 18:44 #14
Lovi Tommy
Gondolom azért béta mert lehet a résztvevőknek szólni hogy ez meg ez változtatást igényel szerintem stb nem?
1614 levél
Válasz 11.07.15. 18:35 #13
rootshaper
nem akarlak eltántorítani tőle, várd meg azért a végleges teszteket róla, lehet, hogy ezen is finomítanak még
7786 levél
Válasz 11.07.15. 18:27 #12
Lovi Tommy
Nem arra gondoltam hogy attól nehéz csak nekem ez szúrt legjobban szemet. amit említettél az VICC. innentől még csak előkészületek sem kellenek odamegyek egy nagy sereggel s majd csak lesz valami.
7786 levél
Válasz 11.07.15. 18:23 #11
Lovi Tommy
Hát igen. a cikk jó s meghozná a kedvem ha nem játszottam volna a h3al vagy 2vel. szép, szép de valami hiányzik.
1614 levél
Válasz 11.07.15. 18:22 #10
rootshaper
sztem a H3 sikere sem a sokféle nyersanyagnak volt köszönhető, az is könnyen játszható volt... attól függetlenül h egy mai fiatalabb játékos hozzá sem tudna szagolni
nekünk "öregebbeknek" kicsit tényleg könnyű, de ezt sok mindennel kompenzálja. mondjuk az nem tetszett, hogy BÁRMILYEN ellenséghez ha odalépsz, megnézheted konkrétan miből mennyi van benne és utána még nyomhatsz egy retreat-et, és SEMMI nem történik. engem ez zavart a legjobban minden hiba mellett..
31930 levél
Válasz 11.07.15. 18:19 #9
szbszig
Hát, nekem is súlyos előítéleteim voltak a korábban hallottak alapján, és alapvetően ez a cikk sem győzött meg az ellenkezőjéről. Öt év után egy kicsit többet vártam volna a hatodik résztől, ehhez képest bizonyos téren inkább még visszafelé fejlődött, nem is előre. Na, majd meglátjuk...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
7786 levél
Válasz 11.07.15. 18:10 #8
Lovi Tommy
Persze hogy egyszerűbb lesz. ma már kevésbé kifizetődő ha bonyolítják. nem játszottam vele de súlyos előítéleteim vannak a kevesebb fajta nyersanyag miatt.
19402 levél
Válasz 11.07.15. 18:01 #7
sipec
ah de uraim... might-os hos.. minek?
1614 levél
Válasz 11.07.15. 16:52 #6
rootshaper
nagyon is... ennél igazából a semmi is jobb lenne talán
1488 levél
Válasz 11.07.15. 16:49 #5
GeryG
Igen, az tök jó lenne!
De azt Te is elismered, hogy ami most van város címszó alatt, az a kiábrándítónál is egy fokkal kiábrándítóbb?
63 levél
Válasz 11.07.15. 16:42 #4
keesz
Na már kíváncsi vagyok eerre a heroes 6ra. Szívesen lecserélném már a 3-at, csak a 4 at gagyi lett az 5 meg nem az én világom. de amit eddig a 6ról halottam az alapján azthiszem váltás lesz
1614 levél
Válasz 11.07.15. 16:40 #3
rootshaper
mert így is sokmindent, amit elterveztek, nem tudnak időre belepakolni a játékba. nagyot akar a szarka, de nem bírja a farka effektus... sajnos. így is rengeteg a túlóra, de nem haladnak szegények :/

amúgy nekem tetszene egy H3-at idéző, de mondjuk kézzel rajzolt koncepció kép, mint városkép... akár még úgy is, hogy nem látszik rajta a fejlesztés. vagy ha látszana, az lenne maga a gyönyör. valahogy engem így a fantasy világba jobban belevisznek a kézzel rajzolt dolgok mint a háromdé.
1488 levél
Válasz 11.07.15. 16:37 #2
GeryG
Igen-igen, tényleg érdekes lesz multiban. Single-ben annyira nem volt feltűnő, hisz villámgyorsan be lehetett húzni a teljes zónát azzal, h lenyomtad azt az erődöt!

Nekem kimondottan hiányzott a városkép, holott az tényleg csak egy egyszerű illusztráció minimális funkcionalitással. Multiban persze tényleg nem azt nézegeti az ember.
Csak azt nem értem, hogy ha a menü mögé oda tudtak tolni egy olyan mozgó hátteret, amilyet oda tudtak, akkor miért kell ezzel a minimalista semmivel kiszúrniuk a szemünket a játékban?
1614 levél
Válasz 11.07.15. 16:28 #1
rootshaper
fontos még szerintem a zónás rendszer is, ami a multiban élesedik ki igazán. csak akkor foglalhatod el az elenség nyersanyag lelőhelyeit, ha a zóna is a tied, amíg ez nem történik meg, addig csak akkor a tiéd a bánya, ha épp benne állsz. sok érdekes taktikai lehetőséget tartogat ez is

király lesz szerintem a játék és ha kellőképp sokat játszol vele, nem hiányzik a városkép sem, hiszen nem azt nézed általában, hanem építkezel, veszel egységeket meg hősöket és utána kalandozol tovább. mikor haverral nyomtuk a hotseat módot, olyan 3 kör után már fel sem tűnt, hogy nincs teljesképernyős csilli-villi városkép. singleből hiányozni fog, de multiból szerintem nem.
766 levél
Válasz 11.07.15. 16:28
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Might & Magic: Heroes VI (Előzetes)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.