Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Battlefield 3 - új gameplay trailer (Hírek)

Battlefield 3

Battlefield 3
A legutóbbi Battlefield 3 cikkek, hírek
11699 levél
Válasz 11.07.27. 16:45 #6
.:[Kain]:.
na megnéztem. hát ennyire korlátolt területű multi fps-t a cod óta nem láttam. az első battlefield sírva tagadná ki a családjából ezt a szart!
még a végén fel sem mehet fedezékbe, mert az már kilóg a játéktérből! nevetséges! főleg a kikockázott dolgok, mintha nem láttuk volna már ezerszer, hogy miért mennyi pontot kapunk, húha, mekkora államtitkok!

és ha valaki azt meri mondani, hogy ez nem hasonlít MINDENBEN a bc2-re, az valami irgalmatlanul buta paraszt.
várhatja a megváltót minden hülye a bc2 után (már akinek ugye az nem tetszett, mert ő bizony tősgyökeres bf fan! és neki az nem volt bf... hahaha ostoba barmok!), de ez bizony ugyanaz!

pont ezért fogom leszarni, és csak a single miatt lewarezolni!
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
11699 levél
Válasz 11.07.27. 00:17 #5
.:[Kain]:.
a HDR-t kell kikapcsolni. nézd csak meg a Lost Coast-ot (akár videó formában a youtubeon is) és máris megérted, hogy mi ez.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
1614 levél
Válasz 11.07.21. 17:07 #4
rootshaper
a HDR és a HBAO egyáltalán nem ugyan az. a HBAO egy Ambient Occlusion algoritmus, ami az alapjáraton nem visszaverőnek gondolt felületek (valójában minden felület visszaveri a fényt kisebb-nagyobb mértékben) részletességét tudja kiemelni azzal, hogy valamilyen szinten visszaverő felületként értelmezi, így modellezve a valódi fényhatásokat. erre a legjobb példa a Crysis 2-ben, mikor elmész egy megvilágított sárga ponyva mellett és az sárga fényt vet a fegyveredre.

a HDR ( high dynamic range ) pedig a szem retinájának a fényhez való hozzászokását hivatott modellezni. fotózásban ez kicsit mást jelent, de a lényeg annyi, hogy a sötét és világos pontjai közt a képen sokkal nagyobb a differencia, ezzel több mélységet visz bele a fényjátékba a grafika, mintha mondjuk HDR nélkül néznénk a dolgokat.

lehet kicsit zavaros a leírásom, nem vagyok szakember, csak szeretek utánajárni annak mit kapcsolok ki meg be. a lényeg nagyjából az, hogy a kettő effekt nem ugyanaz, ha a HDR-t kikapcsolod, attól még lehet ambient occlusion bekapcsolva. nem zárják ki egymást.
763 levél
Válasz 11.07.21. 15:56 #3
Falusi
Viszont azok kikapcsolásával nem csak ez az idegesítő funkció tűnik el, hanem sok más fény/árnyék játék is, amik tökéletesek. (amiennyire én tudom...)
10589 levél
Válasz 11.07.21. 14:50 #2
Dark Archon
Túl azon, hogy tényleg csutkára tolták a fényerőt és engem is zavar, a HDR (HBAO) effektek minden bizonnyal kikapcsolhatók lesznek itt is, mint a BC2-ben.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
763 levél
Válasz 11.07.21. 12:34 #1
Falusi
Hát a seggem már ebbe a túlzott világításba! Oké, hogy ha sötétből kimész a napra, pillanatnyira fehéren látsz, de azért az amikor kiment és ránézett az égre, az kicsit erős volt... Ugyanez szúrta ki a szememet a Bioshock: Infinite gémpléj videójában, mikor kinézett a főhős az ablakon, mintha a nap helyet cserélt volna a Holddal kb.
766 levél
Válasz 11.07.21. 12:34
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Battlefield 3 - új gameplay trailer (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.