Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Battlefield 3 - az unlock és reward rendszer (Hírek)

Battlefield 3

Battlefield 3
A legutóbbi Battlefield 3 cikkek, hírek
9326 levél
Válasz 11.08.14. 09:47 #34
Kanduhrka
Cod4 publicon arra sem képesek, hogy a társak lőjék a helikotert. Múltkor már annyira felidegelt, hogy beírtam nekik chaten, ha nem lövik le az érkező gépeket, akkor átállok a picsába. Nem lőtték, átálltam. Erre el kezdtek anyázni, hogy gyáva szar vagyok, amiért a nyerő teamhez állok. AZ már nem zavarta őket, hogy az összpontszám felét én hoztam össze nekik.
horrorgeeks.blogspot.com
27770 levél
Válasz 11.08.13. 21:07 #33
LordMatteo
Engem nem.

Jó, persze, régebben igen, tényleg azért játszottam, de már valahogy nem érdekel a statom. Ma BC2-tem, Bf2 után gondolhatod mennyire voltam a csapat húzóembere, főleg unlockok nélkül, 11/23 meg ilyenekkel zártam, szerintem egy-másfél éve fejbelőttem volna magam ilyentől.

Aztán már nem érdekel. Egy hete P4F kupában az utolsó, negyedik körben 6/8 volt a k/d-m (medikként az armorok seggének a védelme volt a dolgom a beugráló engik ellen), és végül úgy nyertük meg a kört hogy otthagytam az armort és körbementem az ellenfél hátsó zászlójáért (oda nem is tudtunk spawnolni, mert a közbeeső nem a miénk), de a ticket így nekünk jött, ezzel nyertük meg 998-1000-re a kört. Szar k/d, de megnyertem a kört a csapatomnak (végén 7/11 lett), ezt semmilyen stat nem mutatja meg, de én tudom és a csapattársaim is. A w/l arányba sem írják oda, hogy ebből x kört azért nyert meg a csapatod, mert ilyen meg ilyen jó voltál. Ezért nem érdekel, én nem a statom által mutatott arányokat tartom fontosnak (bár ehhez kell ugye aktív csapat, ahol a waros élmények jönnek).

Publikon egyedül meccset fordítani, hááát...Bf2-ben nehéz, de megoldható, kerülni kell, zászlókat foglalni stb, taktikázni ugye, ha nem elég skilles az ember fia hogy belőjön 6-8at az ellenféltől (vagy azok is jók). BC2-ben nehezebb, mert kisebbek a pályák, nehéz elsunnyogni >> nem erősíti a csapatmunkát (most csak a saját tapasztalatomat írom le).

Ezért felesleges szervezkedni a többi játékossal. Azt figyeltem meg, hogy a többség igyekszik azt követni/ahhoz belépni aki az előző körben az első helyeken volt, utána követik ha látják hogy érdemes. Ezért szoktam Bf2-ben úgy kezdeni hogy az első körben - ha nincs jó csapatmunka alapból - felfraggelem magam, nem is törődök mással, aztán köv. körben már jönnek is a maradék öt helyre a squadba, és onnantól már együtt megnyerjük a meccset, nem kell annyira a fraggel foglalkozzak.

(hú, jól elkanyarodtam a témától)
A kibaszás társas játék, sose feledd.
11699 levél
Válasz 11.08.13. 20:53 #32
.:[Kain]:.
"kilőnek a picsába 1sec alatt, ha ezt teszed és nem fedezékről fedezékre nyomulsz előre."

hát az én rambo-m biza fedezékes egyszemélyes hadsereg volt mindig is, volt, hogy elment mellettem a fél ellenséges csapat, mert behúzódtam két ház közé (tényleg mákom volt, hogy senkin nem nézett futás közben balra )én meg mögülük leszedtem vagy 10 embert, mire kinyírtak.

a lényeg, hogy az én szememben a bf-es rambo az igazira hasonlít, elvégre Rambo-t sem ölték még meg egyik részben sem
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
11699 levél
Válasz 11.08.13. 20:50 #31
.:[Kain]:.
miért, téged tán nem motivál a jobb k/d ratio? engem igen, meg szerintem alapvetően mindenkit. de ezen felül hogy az anyámba fordítsam meg egyedül a win/loss-omat, ha 20 emberből 15 gyp-s, akikkel nem lehet csapatban dolgozni a játékok átlagában?

amikor meg chaten ordibálok, hogy ugyan dolgozzunk már össze, akkor elküldenek...
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
27770 levél
Válasz 11.08.12. 21:22 #30
LordMatteo
Publikon sajnos az a hozzáállás dívik, hogy a win/loss arány csak egyetlen egy számérték, a k/d meg az spm meg kettő másik, és a publikos statnéző józsit az motiválja, amit könnyeben tud felfelé tornászni - a w/l a legnehezebb, mert ott nem csak az egyéni teljesítményen múlik ez.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
1614 levél
Válasz 11.08.12. 11:33 #29
rootshaper
a rambózás nem támogatva van, hanem az létezik, bármelyik játékkal is játszol. csak némelyikben kilőnek a picsába 1sec alatt, ha ezt teszed és nem fedezékről fedezékre nyomulsz előre. nincs itt semmi ellentmondás.
publicban pedig a nyerő csapatnak mindig van némi csapatmunkája (nyilván, mivel nyernek...) csak általában az embert nem oda pakolja be a szerver, hanem a noobok közé. jól kel kifogni és ottmaradni amíg jó a team.
11699 levél
Válasz 11.08.12. 11:22 #28
.:[Kain]:.
és mi van, ha az én way-em a rambózás? ezek szerint az is támogatva van? akkor ellent mondanak maguknak?

de amúgyis, publicon csapatmunka, aha... 90% rambo.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
121 levél
Válasz 11.08.08. 20:21 #27
Oscar123
OFF:
HOPE engem hozzáadhatsz szívesen tolnék magyarokkal, sőt mindenki aki BC2-zik hozzáadhat barátlistához
nevem: THE KOX
51 levél
Válasz 11.08.08. 15:56 #26
H0PE
Már leszoktam a P4F-ről, én azon csak a hajamat tépem. Maradok a BC2nél.
H0PE
51 levél
Válasz 11.08.08. 15:56 #25
H0PE
"Nemár, g*ci, tényleg? "

A what-what-whaaat?

Ezt most kinek mire írtad? Szívesen válaszolok csak nemtom hogy most nekem vagy .... ?
H0PE
27770 levél
Válasz 11.08.08. 15:47 #24
LordMatteo
Nemár, g*ci, tényleg?

P4F: ha gondoljátok menjünk át a topikjába. Nem rossz amúgy, bár a sok pénzesfegyveres naab kiakasztó tud lenni, de skillel simán belőhetőek publikon a credites fegyverekkel is.

DA: Nincs szerverlista, de tab+G-vel tudsz bookmarkolni, és haverokra is lehet csatlakozni. Gránáthoz pedig trainingpont kell. Amúgy pedig pont Omanon lehet a legjobban fejlődni, nekem a legjobb köröm tizenegykét ezer pontos volt ott.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
10589 levél
Válasz 11.08.08. 14:34 #23
Dark Archon
OFF
Tegnap végül kipróbáltam, annyira nem rossz. Anyahajós pálya szerencsére pont nem volt A Sharqi Peninsula volt, amire ráismertem, az egy jó pálya. Érdekes vegyítése a BF2 és BC2-nek, zavaró, hogy nincs szerverlista(?), valamint a már említett játék közbeni kaszt-választás. Viszont, amit utáltam ebben a játékban is meg a BF2/BF2142-ben is, az most újra előjött, nevezetesen a sniper fenn a tetőn, egyetlen létra feljárat meg claymore-ozva (a vasbetonba szúrva ). Nagyon remélem, hogy ez a szar claymore nem lesz jelen a BF3-ban semmilyen formában. Egyébként el lehet vele lenni, totál kezdőként hoztam 1-1.3 K/D-t. No meg persze a másik, hogy minden valamire való fegyverért már pénzt kellene adni... még egy nyamvadt gránátom sincs assault-ként, ami több, mint elkeserítő.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
51 levél
Válasz 11.08.08. 14:21 #22
H0PE
Jaj kifelejtettem egyvalamit ami szerintem jó pont a kasztokhoz. BC2ben egyenesen stratégiai fontossággal bír szerintem az, hogy menet közben a helyzetnek megfelelően kiválasztod a squad társad, és olyan kasztal lépsz be ami éppen abban a helyzetben előnyösebb, hogy segíthesd a csapattársa(i)dat.

Ez nagyon szuper szerintem BC2ben, ezért is játszok minden kasztal, nem kattanok rá egy kasztra. De gondolom sokan vannak így ezzel. Szóval ez a kaszt előnye.
H0PE
51 levél
Válasz 11.08.08. 14:15 #21
H0PE
Na majd én úgy felveszek mindenkit barátnak BC2ben hogy csak na!!!!

A szabadság (kaszt/fegyver választásnál) egy nagyon komoly dilemma. BC2ben assault nagyon durva fegyverekkel van megáldva (persze ha jól használjuk de tételezzük fel hogy igen), és ha ezt még mondjuk öngyógyítással párosítjuk... Szerintem két három ilyen játékos egy n00b ellenfél csapatot bedarál (így is láttam már rá példát sokszor, BC2ben, gyógyitó pak nélkül).

A kasztok előnye, hogy megrpóbálják ellensúlyozni a dolgokat, gyengébb fegyver, erőssebb extra képesség. Ezek kompenzálják a másik kasztot ahol nincs öngyógyítás, de van erősebb közelre ható fegyver. Stb.

Ez a nagyon összetett talent meg skill rendszer kicsit meginogtat egy picit. A WoW jut az eszembe, ahol már ott tartanak hogy nem lehet csak egy talent fára (kis túlzással) pakolni a három közül, mert nagyon erős hibrideket lehetett kihozni (rég volt már ez).

Ha itt a sok sok extra dolgot nem tesztelik ki mindenhogy akkor hatalmas imbaságokat lehet azért csinálni még akkor is ha egy talentágra teszik az összes skillt.

De meglátjuk én ímádom BC2őt, ezt is imádni fogom.

És nagyon szeretnék egy pár jó fej magyarral együtt funolni, remélem valakiket hozzá adhatok haver listámhoz.
H0PE
368 levél
Válasz 11.08.07. 13:44 #20
Hype
Csak kíváncsiságból kapott innen valaki alpha invitet? Vagy ismerős?
War, war never changes...
5202 levél
Válasz 11.08.07. 13:16 #19
Skorpio90
Ez a P4F egy nagy adag fos volt, amikor kipróbáltam. Mindenki rohan amerre lát, egyedül elviszik a helit, a többiek meg ott dekkolnak az anyahajón. Játszottam kb. másfél órát vele, de egy kill-t sem sikerült összeszednem, mert valamiért nem adta be nekem őket. A következő szerveren meg már le se tudtam lőni az ellenfelet, nem jelzett találatot...
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
10589 levél
Válasz 11.08.07. 13:12 #18
Dark Archon
Ja, tudom már. Megnéztem mégiscsak ezt a P4F-t, de már ott kiakadtam, hogy játékon belül nem lehet kasztot váltani, hanem előre kell meghatározni a honlapon. Mondjuk most ráérek, lehet, hogy megnézem...
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
27770 levél
Válasz 11.08.07. 12:52 #17
LordMatteo
Hát a kasztrendszert dicsérni kb. senki sem dicsérte, ha nem lépik meg, elég nagy ellenszenvet váltanak ki.

Félreértettél, engem a rangom se érdekel egyáltalán, a játéktudásom nem az mutatja és határozza meg, milyen plecsnit kapok meg. Persze egyszer-egyszer vicces ha bead valamit, és azt is megértem aki ezekre hajt (én pl. a War College ribbonra gyúrtam nagyon Bf2-ben, amit jó ha minden 10ik játékos meg tud szerezni paddolás nélkül), csak engem pont ez nem érdekel.

OFF: átalakított bf2 mapok a BC2 kasztjaival és játékrendszerével, valamint netkódjával. Egyedül a pályákban van közbe a Bf2-höz, ami alapvetően jó dolog. Annyira nem vérpistikés a játék amúgy, csak nagyon codos.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
1614 levél
Válasz 11.08.07. 12:40 #16
rootshaper
fel kéne már vennem téged BC2-ben barátnak, vagy ha arra jársz, tedd meg te ezen a néven vagyok ott is, és rend szerint a FF No Tank SQDM szerverén szoktam nyomulni
10589 levél
Válasz 11.08.07. 12:37 #15
Dark Archon
Ha egyszer visszahozták a régi kasztrendszert (majdnem), akkor mégiscsak gondoltak a régi játékosokra, nem? Mondjuk nekem a BC2-ével sem volt semmi bajom, ez csak egy játék, teljesen mindegy. Engem meg érdekel, mit ad be a játék, mert motivál, sokkal jobban, mint az, hogy 1857 nap múlva lesz meg a következő rangom, az elmúlt időszak játszási szokásaim alapján...

Egyébként csak arra emlékszem, ami egy hete volt, ugyanis most jöttem vissza a Balatonról

OFF: dehogy próbáltam, bőven elegem volt a BF2-ből, s ha tolhatok BC2/Vietnam-ot, minek játszanék egy idejét múlt ingyenes szarral? Ahol aztán bizonyára bőven akadnak vérpistikék. Bár bizonyára az ingyenes FPS-ek közt az viszi a pálmát, a FEAR mellett.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
1614 levél
Válasz 11.08.07. 12:05 #14
rootshaper
maximális egyetértés. hozzák vissza a régi, jól bevált dolgokat, reklámozzák úgy, mintha új lenne ( mert azóta, mióta ezeket bevezették, felnőtt egy játékos generáció és lehet, hogy fogalmuk sincs róla ), sokaknak ez még tényleg új, mi meg tudjuk és aláírjuk, hogy lesz benne ilyen is. tényleg nem rakhatnak ki minden alkalommal kétféle hírt, az egyiket a BF2 mágusoknak, hogy "visszahozzuk a régi jó dolgokat, király lesz", a másikat pedig az újszülötteknek, hogy "király újításokat vezetünk be, amiket eddig még nem láttatok!". inkább legyen az utóbbi és mindenki vonja le magának a szükséges következtetéseket
9326 levél
Válasz 11.08.07. 11:57 #13
Kanduhrka
Emlékszem anno a cod2 megjelenése előtt, hogy az Activision mit össze tudott hazudni Hang alapú tájékozódás a single playerben, fejlett mesterséges intelligencia, kommunikáció a társakkal, taktikus játékmenet... aztán kiderült, hogy egy szkript az egész, abból is csak egy verzió

Egyébként az EA-től már megszokott dolog, hogy úgy raknak pluszt a játékba, hogy ezerrel reklámozzák, közben meg más játékban évek óta szerepel az a ficsőr. Ennek a durvább verziója, ha saját, régebbi játékokból veszik át.

Battle for Middle Earth 2: build for everyware (építs bárhova); úgy reklámozták be, hogy itt valami kibaszott jó dolog lesz, közben csak bárhova lehetett építkezni...(ugye az első részben kötve volt az ember keze)

Black Ops skinek: 2002 Medal of Honor multiplayer. (de leleményes játékos találhat előbbről is)

Black Ops cash: Counter Strike...

CoD4 falon átlövés 2007: Far Cry, 2004...

Ezeket mind ezerrel nyomatták, hogy megreformálják a játékipart
horrorgeeks.blogspot.com
27770 levél
Válasz 11.08.07. 11:44 #12
LordMatteo
Te csak arra emlékszel, ami az adott topikba van leírva? Amikor véglegesítették a kasztrendszert, kifejeztem örömködésemet, mert 4 kaszt lesz ugyan, de a választható felszerelésekkel lényegében visszatér a Bf2es ami eddig a legésszerűbb kiosztás volt szerintem.

A ribbonokról egy szót nem szóltam hogy tetszik-e vagy sem, engem történetesen kurvára nem érdekel, nem azért játszok hogy milyen csilivili marhaságot ad be a játék (nincs is meg minden, amit elérhetnék).

De látom a tényleges mondanivalóm nem jött át: amíg azt beszélik, hogy fú mi aztán nagyon építünk a régi rajongókra meg a hűséges Battlefieldezőkre, és közben tökéletesen ellentétesen képesek cselekedni, addig miért is tekintsem én hiteles csapatnak ezt a Diceot?...

Amúgy aranyos, hogy milyen szépen bereagáltad azt, amire számítottam.

OFF: P4F-et kipróbáltad?
A kibaszás társas játék, sose feledd.
10589 levél
Válasz 11.08.07. 11:35 #11
Dark Archon
Neked aztán tényleg semmi sem jó, csak ócsárolsz mindent, ami nem BF2. A hír szerint visszatérnek a régi kasztrendszerhez, de az sem jó, mert újításként harangozzák be, s az milyen szemétség. Lesznek ribbonok, ami egyébként a BF2-ben is volt, de az sem jó, mert biztos a vérpistikéket buzdítják vele (s nyilván új játékosokat is szeretnének, elvégre az EA/DICE nem non-profit szervezet)... ezek mellett érthető módon bevezetnek egy rakás motiváló elemet is, de az sem jó, mert... miért is? Mert nem kell éveket várni egy kurva szintlépéshez? Nem értelek.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
27770 levél
Válasz 11.08.07. 08:04 #10
LordMatteo
Végülis igazad van, csak ebből is annyira érződik a "leszarjuk a régi játékosokat" mentalitás, hogy az valami fájó bunkóság...

És mielőtt bárki belémköt, hogy fú, bf2-fan, meg ez meg az, azért tessék észrevenni Diceék nyilatkozatait (pont eme hír kapcsán mondták, hogy a Battlefield-sorozat rajongói a leghűségesebb játékos-tábor) és azt amit csinálnak. A kettő nagyon, nagyon különbözik egymástól.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
368 levél
Válasz 11.08.06. 21:18 #9
Hype
Sztem a lényeg az hogy jó, bevált dolgokat hoznak vissza, az hogy most milyen körítést adnak mellé szvsz holt mindegy, legalábbis számomra. Inkább ez mint hogy sz*rt akarjanak eladni gyönyörű körítéssel.
War, war never changes...
27770 levél
Válasz 11.08.05. 22:23 #8
LordMatteo
Tudom, minden Bf3as hírt, twittelést meg szart olvasok, és ez megy orrba-szájba, aki meg beleköt ebbe, arra nem reagálnak.

Skorpio: most írnék szívesen egy szép hosszú posztot, amiben kifejtem hogy miért fontos a már lerakott értékekhez ragaszkodni (mennyi régi játékost vissza tudnának csábítani azzal, hogy "a Battlefield 2-ben már bevált rendszert alkalmazva"! de akármelyik másik Bf-et említhetném, mindegyik sikeresebb volt mint a BC2), de úgy tűnik, a véristvánokra nagyobb szükség van (biztos hogy többen harapnak a "forradalmian új kasztrendszer és kasztok és rendszer" szavakra, ha nem így lenne, nem ezt nyomatnák).

Stero: szerintem meg hülye vagy. ikszdé
A kibaszás társas játék, sose feledd.
581 levél
Válasz 11.08.05. 20:56 #7
stero
Nekem meg kvamind1 csak jó legyen.
Én nyertem
Ti meg vitatkozzatok
5202 levél
Válasz 11.08.05. 19:50 #6
Skorpio90
Egyetértek, mert ez csak rizsa, de közben eszembe jutott, hogy ezek az "újítások" jórészt a mai játékosoknak szólnak. Úgy értem, hogy a BF2 bizony már egy 6 éves játék, egy csomó játékost, ki azzal nyomta, már kiöregedhetett a játékos korszakából, illetve a mai 15-16 évesek lehet azt sem tudják, mi az a BF2, nekik be lehet kamuzni, hogy ezek a dolgok mekkora király újítások.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
1614 levél
Válasz 11.08.05. 19:20 #5
rootshaper
szorri, a Battlefield blogról jött az "ihlet" és ott bizony ilyeneket írnak. nem tisztem kétkedni egy hírben, meg állást foglalni sem - pedig rohadt nehéz megállni ám - de azért egyet kell, hogy értsek veled sok tekintetben. gyanussá kezdenek itt válni a dolgok, de azért várjuk ki a végét
27770 levél
Válasz 11.08.05. 19:04 #4
LordMatteo
Az alapvető probléma ott van, hogy Diceék most azt csinálják, hogy ez mekkora új dolog, hogy nem az assault adja az ammot, meg nem a medic viszi az LMG-t. Két játék is a buta kasztrendszer miatt bukik (BC2, P4f), visszatérnek a régi vonalhoz (BF2, Vietnam, Bf1942), és úgy csinálnak mintha ez mekkora újítás lenne.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
914 levél
Válasz 11.08.05. 18:44 #3
EnforcerHUN
"harctéri orvos szerepét betöltő Assault"
De mindegy is, mert szerintem ez így hülyeség
(Congratulations!!!! You WINNER!!! (10 év letöltendő a Szegedi Csillagbörtönben) XDXDXD)(BF3:EnforcerHUN)(MW3:http://steamcommunity.com/id/Kill_Them_All1)
16989 levél
Válasz 11.08.05. 18:42 #2
KisCsirkee
Szerinted melyik MoH játékban volt megtalálható a ribbonkodás? Hát persze, hogy a 2010-esben! Előtte annyira nem volt divat a W megnyomásáért ribbont adni. Mostanában sikk.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
27770 levél
Válasz 11.08.05. 18:31 #1
LordMatteo
"Medal of Honor stílusában mostantól ribbonokat" >> Battlefield 2-ben 28 féle ribbon volt (megszámoltam), nem tudom melyik MoH-ra gondoltatok a cikkben, de remélem nem az újra.

"Assault kithez hozzárendeljünk egy 40 mm-es gránátvetőt, ami az eddigiekben a sorozatban nem volt megoldható. " >> Katt (bf2s.com wiki, a Dice által támogatott és többé-kevésbé általuk létrehozott bf2 "lexikon"). Látható hogy az Assault alapból gránátvetővel rohangált (kivéve a G3 unlockkal).

Nem fanboykodás, de nem kellene minden feature-t úgy beállítani, mintha egetrengető újdonság lenne.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
766 levél
Válasz 11.08.05. 18:31
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Battlefield 3 - az unlock és reward rendszer (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.