Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» The Elder Scrolls V: Skyrim - friss részletek (Hírek)

The Elder Scrolls V: Skyrim

The Elder Scrolls V: Skyrim
A legutóbbi The Elder Scrolls V: Skyrim cikkek, hírek
2129 levél
Válasz 11.09.15. 22:04 #14
Balanses
És mivan ha németet tanult?
3023 levél
Válasz 11.09.13. 12:50 #13
joccc
Jah 1értelmű.

1ébként sztem inkább a gyermekek jogait érintő kérdések miatt. Pl.: Gta-ból sem hiába "maradtak ki" a gyerekek.
-
1489 levél
Válasz 11.09.13. 12:15 #12
GeryG
Tehát Te a való életben gyerekeket és teheneket gyilkolsz?
Nem Te vagy a Chupacabra?

Egyébként meg tuti nem azért nem lehet benne gyerekeket hentelni, mert nem tudják megcsinálni, hanem azért, hogy elkerüljék a felesleges "EZT A JÁTÉKOT BE KELL TILTANI, MERT MIATTA A HÜLYE FIAM AZT HITTE, TUD REPÜLNI ÉS KIUGROTT AZ ABLKAON, BLABLABLA" hadjáratokat, amiket a videojátékokat egyébként is ellenzők folytatnának ellene.
3023 levél
Válasz 11.09.13. 11:40 #11
joccc
Nyilván 1 gyerek karakternél még a sebzés újramodellezése 1 kis plusz időt venne még igénybe,de 1 ekkora horderejű játéknál nem tudom felfogni,h miért nem tudják ezt megvalósítani.

Bár van 1 elképzelésem,h kb hasonló okok miatt,mint ahogy manapság számos játékban nem lehet állatokat ölni,mert az állatokra vetülő brutalitás miatt máris másik korosztály besorolást kapna (pl: tehén gyilkolgatása Távol-Keleten már nem annyira díjazott). Gondolom hasonlóról lehet szó,de ezt mindig akkora faszságnak tartottam. Például rengeteg ember van,aki az állatokat szereti gyilkolgatni, amik 1es szintűek,s védtelenek. Én mondjuk nem szeretem, ez sosem fogott meg,meg megérteni sem tudtam,de úgy lenne realisztikus (bár ez furcsán hangzik egy 1ébként is enyhén szürreális RPG-nél),ha tényleg ahogy mondod,mindent meg lehetne csinálni. Én emlékszem,h gyermekkorom óta azért játszom az RPG-kkel,vagy hasonló kaliberű játékokkal,h ugyanolyan -de eddig még nem sikerült ugyanolyan- szabadságot nyújtsanak,mint ahogy az a való életbe is van.
-
4133 levél
Válasz 11.09.13. 11:06 #10
gothmog
Pont be akartam írni (de látom, beelőztél), hogy anno a Fallout 2-ben már az elején, a Den nevű koszfészekben összeszedtem én is a childkiller perket Sok kis mocskos tolvaj. Mikor egy frankóbb tárgyamat tüntették el, és nem bírtam visszaszerezni (ha jól emlékszem, a futtatójukat már kicsináltam addigra), akkor bizony elsült az én kezemben is a fegyver, és akkor meg már, minden mindegy alapon, fel is számoltam az egész rohadt kis kölyök tolvajbandát.
Endure. In enduring, grow strong.
12565 levél
Válasz 11.09.13. 10:03 #9
McCl@ne
ha lesznek gyerekek, akkor miért nem bánthatjuk őket?
Ennyi a lényeg.
Akar a faszom gyerekeket bántani, nem erről van szó - bár úgyis mindjárt jön az a buzi és elmondja, hogy mekkora pedofil vagyok -, de ha a mágusom figyelmetlenül süt el egy területre ható spellt, akkor miért ne kaphatna belőle mindenki? Nevetséges.
Arról nem is beszélve, hogy ez egy RPG, nem? Szerepjáték, szerepet játszunk. Ha valaki gonosz karaktert akar, miért ne csinálhatna ilyen dolgokat? Végülis arra kéne törekednie a játéknak, hogy bármit megtehessünk.

Amikor a Fallout 2-ben a kis csóró gyerek zsinórban harmadszor rámolt ki, akkor bizony kérdés nélkül fejbehúztam a sörétessel, mert egy rohadt kis tolvaj volt. Ha felnőtt, ha nő, akkor is megy a sörét, mert az egy olyan világ, ahol ilyen szabályok vannak.

Egyre kevésbé tetszik amúgy ez a Skyrim. Nem emiatt a gyerek-dolog miatt, ez a legkevesebb.
Respect is not given. It's taken.
11699 levél
Válasz 11.09.13. 09:52 #8
.:[Kain]:.
"teljes mértékben vámpírokká válhatunk, ami egészen más irányba tereli a történetet és más játékmenetet eredményez."

jah, persze. más irányba tereli a történetet, mi? aha. akár csak az oblivionban, hogy volt egy küldi miatta, aztán annyi.
meg változtathatunk a billentyűzet kiosztásán, fűűű micsoda extra... ilyeneket miért kell leírni?
ha lesznek gyerekek, akkor miért nem bánthatjuk őket? ez így hol reális? akkor ne legyenek, lásd GTA.
kutyák, macskák, vagy hasonló kisállatok? ezeket nem is tervezik?
az egész vámpíros cucc is ráadásul egy-az-egyben Oblivionban is így volt, kár volt leírni hat sorban róla mindent...
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
4133 levél
Válasz 11.09.13. 08:10 #7
gothmog
Minimum és maximum szint, és csak azon belül variálhat? Az teljesen korrekt lenne.
Endure. In enduring, grow strong.
827 levél
Válasz 11.09.13. 07:31 #6
_Sun_
Én egy köztes megoldásnak örülnék legjobban. Egy olyasmi megvalósításnak, ahogy az Oblivion-hoz készült Francesco leveled creatures and items modban volt.
Minden teremtmény csak egy meghatározott szintig nőhet. Tehát mondjuk egy patkány maximum 5-ös szintű lehet, így sokkal változatosabb és "reálisabb" a játékrendszer. A tárgyakat is úgy osztja ki a mod, hogy hiába 35-ös szintű egy bandita vezér, nagyon kicsi az esélye, hogy glass armor legyen rajta. Alapból csak jobb lehet rajta mint egy mezei útonállón, de kicsi az esélye, hogy sokkal jobb. Annak, hogy teljes páncél szettben legyen meg szinte semmi.
Gaming is about killing time, not killing people
4133 levél
Válasz 11.09.12. 21:49 #5
gothmog
Kíváncsi leszek, mert az Oblivionban szerintem végtelenül ostobán oldották meg ezt. (Mezei banditák daedra cuccokban, goblinok, akiket a legdurvább fegyverekkel is hosszasan kellett csépelni stb.)
A Gothic rendszere (egészen egyszerűen vannak veszélyesebb lények: kerüld el addig azokat a helyeket, míg meg nem izmosodsz, vagy szenvedj meg a győzelemért) ezerszer jobb volt ennél. Na persze a sok kazuárnak sírt is ott a szája, ha alacsony szinten olyan lényre bukkantak, ami egyetlen suhintással nyírta ki a karakterüket...
Endure. In enduring, grow strong.
1355 levél
Válasz 11.09.12. 21:16 #4
jawsika
valszeg ezen finomítanak. pl Kvatchnál is lowlevelen csak kis manók voltak, highlevelen viserintemzont nem erős manók, hanem másfajta ellenfelek. Nem rossz ez a "növekszik a szörnyek szintje" dolog szerintem, csak okosan kell megcsinálni
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
8067 levél
Válasz 11.09.12. 19:10 #3
Gerry
"ami hatással lesz az ellenfeleink képességeire, kitartására és hatótávolságára is, persze mindezt annak fényében, mi milyen fejlettségi szinten állunk. "

Nah, remek. Ujfent eljon az ido, amikor egy mezei (de a hos erossege miatt 69.-ik szintre belott) goblin is lezuz majd...



breki95: Egen, ezert illdomos angolt tanulni. Na nem mintha nem lenne kb. kotelezo amugy is...
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
3007 levél
Válasz 11.09.12. 18:10 #2
gregmerch
Fele annyi idő alatt megtanulhatsz angolul annyira, hogy simán végigtold a játékot!
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
28 levél
Válasz 11.09.12. 18:08 #1
breki95
Aztán rá 3 évre mire elkészül a magyarosítás játszhatok is vele
766 levél
Válasz 11.09.12. 18:08
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
The Elder Scrolls V: Skyrim - friss részletek (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.